» »

Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača?

Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača?

«
1
2

bastadu ::

Kupujemo 2. avto pri hiši, pretežno bo uporabljen za vožnjo v službo skupno ca. 25km/dan čez delovnike, čez vikend bo redko vožen. Budžed je ca. 10k€, vidim da se da za nove in testne dobiti subvencijo do 6k€, nisem pa še delal nobenih analiz, primerjav in obiskov avtohiš, verjamem da ima marsikdo od vas s tem že veliko izkušenj, ali se mi na prvo žogo električni avto sploh lahko splača ali boljše da že v štartu pozabim na to idejo?

hojnikb ::

vzami novega bencinarja in je to to. vsaj za taksen budget. Kaksen clio mk4 se dobi ze za tak denar nov.

ce bi lahko takoj recimo skesiral 20 cukov in ga po nekem cudezu tut dobil, bi recimo prisel v postev citigo ev ali e-up, ampak overall tut z popusti in subvencijo nebo 10k, ampak blizje 15.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

pegasus ::

Bencinarja, ki ga, če bo vse po sreči, čez 5 let ne boš več smel peljati v mesto? Ja sure, odlična izbira.
Električar je danes no brainer, drugo sploh ne obstaja.

hojnikb ::

Kolk si upas stavit, da _pri nas_ prepovejo euro6 bencinarje v mesto v roku 5 let?
put ur money where ur mouth is.
Za 10 jurjov v roki elektricar pac ni racionalna izbira, ker za tak denar druga kot rabljene jajce ne dobis.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Ti kar lepo vzami bencinarja, skoda citigo 2015 letnik te pride 5 jurjev.

Tistih 5 jurjev pa imej za gorivo.

Zgodovina sprememb…

Spock83 ::

Itak vzemi električnega CityGo. En v Domžalah jih uvaža. Samo ne boš dobil za 10k eur. Porše Slovenija jih več ne more dobiti.

hojnikb ::

citygo z odbito subvencijo pa uporabno opremo bo se vedno 15 jurjov, s tem da mors met v roki (ce nebos financiral) ceno brez subvencije.
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Za 5000 km na leto(glede na krizne case pa se to ne) se pač ne kupuje EV-ja na kredo.

hojnikb ::

Ja, sam prepoved voznjo v mestu... cez 5 let!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#brezpodpisa

novaa ::

kot lastnik električnega Citigoja ti svetujem da kupiš bencinarja za 5k€ ostalo mej za gorivo.

</head> ::

Klasičen slo-tech ekstremizem.

EV kupi, če si želiš EV in ne želiš čakat 5 let, da postanejo smislni.
Zelo malo ljudi lahko ekonomsko upraviči nakup EVja. Taki ne delajo 5kkm letno.

Če gledamo ekonomijo moraš itak že v osnovi gledat rabljene avte. Pol pa pride do tega, koliko kompromisov si pripravljen sprejet. tri leta stari EVji imajo majhen domet in so marsikdaj grdi ali pa slabo opremljeni.

Če te pa EV veseli, si pa privošči, samo ne si lagat, da ga boš s poceni elektriko "odplačal".

</head> ::

Drugače je pa računica dost simpl.
EV avti pri mestni vožni porabijo okrog 13-17 kWh / 100km poleti in nekih 20% več pozimi. 10% prištej še zaradi izgub pri polnjenju.
Ceno kilowatne ure poznaš, pomnožiš z zgornjo številko in dobiš evre. Jaz računam z 0,1€ za kWh, ker v veliki večini polnim v poceni tarifi.

Pri meni pride to nekih 1,5€ na 100km. Ker z EVjem naredim 12kkm letno to pomeni, da porabim približno 200€ elektrike, 250 če precej navzgor zaokrožim.
Bencinar mi žre 8 litrov, kar po trenutnih cenah pomeni 1000€.

Če bi hotel prišparat 6k-8k €, kolikor je bil dražji od avta, katerega bi kupil drugače, bi rabil za to 8-10 let.
Te igrače skoraj zagotovo ne bom imel toliko časa. :))

Karen ::

Tukajle ugotavljajo da je štrom avto predrag, čisto enostavna matematika:
https://avto.finance.si/8850023/Elektri...

novaa ::

eh... ta članek je tak šlampasto vkup dan da glava peče.

karafeka ::

Se strinjam z zgornjimi posti, da se EV ne splača, razen če delaš ogromno kilometrov ali pa imaš denarja ko listja in si kupuješ, kar si želiš (govorim za EVje, ki imajo vsaj 300 km dosega).
Se pa bojim, da se bodo cene ICE avtov zvišale še naprej, EVji pa bodo ostali kjer so in bo na koncu razlika do EV minimalna oz. kot je včasih bila za bencin - dizel. Kupci pa bomo, hočeš nočeš, morali plačati enkrat več kot še par let nazaj za nov avto.

Po drugi strani pa me skrbi dolgoročno vzdrževanje EV avtov po garanciji. Če ti crkne kaj na/pri motorju, ga moraš verjetno celega menjat. Isto pri chargerju. To so trenutno zelo visoki zneski. Pa do baterije še prišel nisem. Tudi vprašanje, koliko se na servisih spoznajo na EVje, verjetno je tudi na uradnih to znanje še bolj v povojih.

MadMen ::

OP, splača se ti kakšen VW Up! na CNG, če imaš okoli sebe polnilnice.

Na drugi strani pa če ima kdo VW UP! na CNG za prodat me lahko kontaktira :D .

Miki N ::

Kako je pa kaj s preprodajo starih EV? Se mi zdi, da trenutno si kar v nekakšnem podrejenem položaju s prodajalci novih avtov - stalno prihajajo na trg boljša nova vozila in celo relativno "nov" EV hitro postane manj zaželen zaradi te ali one novosti pa še s subvencijami ti konkurirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Utk ::

Karen je izjavil:

Tukajle ugotavljajo da je štrom avto predrag, čisto enostavna matematika:
https://avto.finance.si/8850023/Elektri...

Glede na to, da je članek iz 2016, se ga res ne splača brat.

feryz ::

Utk je izjavil:

Karen je izjavil:

Tukajle ugotavljajo da je štrom avto predrag, čisto enostavna matematika:
https://avto.finance.si/8850023/Elektri...

Glede na to, da je članek iz 2016, se ga res ne splača brat.
Res je, takrat je bil štrom za električne avte skoraj povsod zastonj.
Danes je dražji kot zlato. Zato bi morali prekalkulirati na nove okoliščine.

737 ::

Pri električnem avtomobilu je šibka točka baterija in za njeno dojgo življensko dobo morata biti izpolnjena dva pogoja. Delovati mora v pravem temperaturnem območju in ne sme biti preobremenjena. Pred nakupom takšnega avtomobila je torej treba preveriti, ali ima avto baterijo hlajeno in ogrevano ter dovolj veliko. Pred letom ali dvema, ko sem nazadnje iz radovednosti preverjal, sta imela hlajeno baterijo le Golf in Tesla s tem, da je imel slednji nameščeno previsoko, kar je slabo za dinamično stabilnost.

a_borlak ::

Električni Twingo bo nov pod 12k, se ga že da naročiti. Domet uradno 190km, v povprečju okoli 130km, kar ti več kot zadošča. Če mene vprašaš, razen če rabiš prostor, potem vzameš rabljenega Leafa, a mora imeti 30kWh baterijo.

matobeli ::

"Slednji" pomeni v tem primeru Tesla.

Za 25km/dan je kupovanje novega avta metanje denarja stran, ker bo vsak avto prej crknil zaradi starosti kot pa obrabe.

Najdeš na netu rabljenega LPG plinaša in se voziš poceni, čez 5let (ali več) zamenjaš na elektriko.

Bencin tud ne bo večno po 1eur.

737 ::

matobeli je izjavil:

"Slednji" pomeni v tem primeru Tesla.

Za 25km/dan je kupovanje novega avta metanje denarja stran, ker bo vsak avto prej crknil zaradi starosti kot pa obrabe.

Najdeš na netu rabljenega LPG plinaša in se voziš poceni, čez 5let (ali več) zamenjaš na elektriko.

Bencin tud ne bo večno po 1eur.

Drži, se opravičujem za lapsus. Kolikor sem spremljal, je bila klimatizirana baterija v EV prej izjema, kot pravilo. Se v modernih avtomobilih stanje izboljšuje?

Valvoline ::

EV kupujejo vecinoma drzavni paraziti k prevozijo po 150-200km/dan, voznja na siht v zabarsiti. Dobijo po 500-1000e mesecno potnih stroskov.

robek ::

Valvoline je izjavil:

EV kupujejo vecinoma drzavni paraziti k prevozijo po 150-200km/dan, voznja na siht v zabarsiti. Dobijo po 500-1000e mesecno potnih stroskov.

Kdo dobi 500 EUR/mesec za potne stroške? Oziroma celo jurja? Daj pokaži nekoga!

Ne vem, od kod bi se moral vozit za 500 EUR (po mojem nekje iz Koroške), ker je vezano na ceno javnega prevoza. Toliko o tem.

EV se bo pa splačalo, ko se bom jaz, ki zaradi službe naredim 200 km/dan, lahko pripeljal tudi pozimi udobno tja in nazaj. Brez izklapljanja klime, pogledovanja na armaturko, ali je še dovolj, ali pa bog ne daj polnjenja. Vsi ti magični dosegi 300 km so realno 170-200, če ga lepo gledaš, pozimi pa 100-130, če si med vožnjo natakneš kapo in rokavico, drugače bolj 80-100.

profii ::

robek je izjavil:

Valvoline je izjavil:

EV kupujejo vecinoma drzavni paraziti k prevozijo po 150-200km/dan, voznja na siht v zabarsiti. Dobijo po 500-1000e mesecno potnih stroskov.

Kdo dobi 500 EUR/mesec za potne stroške? Oziroma celo jurja? Daj pokaži nekoga!

Ne vem, od kod bi se moral vozit za 500 EUR (po mojem nekje iz Koroške), ker je vezano na ceno javnega prevoza. Toliko o tem.

EV se bo pa splačalo, ko se bom jaz, ki zaradi službe naredim 200 km/dan, lahko pripeljal tudi pozimi udobno tja in nazaj. Brez izklapljanja klime, pogledovanja na armaturko, ali je še dovolj, ali pa bog ne daj polnjenja. Vsi ti magični dosegi 300 km so realno 170-200, če ga lepo gledaš, pozimi pa 100-130, če si med vožnjo natakneš kapo in rokavico, drugače bolj 80-100.


Se kar strinjam z Valovlinom, dobijo kar lepo kilometrino plačano, ker v njihovem delovniku "ne vozi javni promet". Delavnik je seveda 7-15 (z +-30 minut prihodom/odhodom).

duque ::

matobeli je izjavil:



Bencin tud ne bo večno po 1eur.


ja, tole je treba vzeti v zakup, ker je trenutna cena res ''nizka''.
Mene Polo bencinar (2019) stane cca 5€/100km za bencin; ob nakupu sem gledal Zoe-ija (takrat edina pametna e-alternativa), kjer so realne cene polnjenja med 1,8€ (doma) - 6€ (AC) v ekvivalentu energije za 100km + najemnina baterije. Na splošno bi bila računica pri 10kkm letno nekje pri ceni bencina 2€/l v prid Zoe-ju. Ostali stroški vzdrževanja so med obema avtomobiloma skoraj primerljivi. Da sploh ne omenjam padca vrednosti rabljenega EV - slednji bo toliko vreden, kolikor bo imela baterija zdravja.

Valvoline ::

Ce je glavna prioriteta pri nakupu matematika:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Valvoline ::

MadMen je izjavil:

OP, splača se ti kakšen VW Up! na CNG, če imaš okoli sebe polnilnice.

Na drugi strani pa če ima kdo VW UP! na CNG za prodat me lahko kontaktira :D .

Strom proti cngju nima za burek, zal so se vodilni praznoglavci odlocil subvencionirat bogatune in dragih ev igrac, namest da bi vlozil v cng omrezje tak da bo dostopen vsem. Borzna cena cngja je 8c kg (1kg vsebuje 13kwh energije, tj 1kwh stane 0,5c po borznih cenah,najcenejsni strom na borzi je cca 2c kwh). Cng je dalec najcenejsa energija na voljo, zal se na crpalkah nic ne pozna, cene so 10-15x borzne.

Zgodovina sprememb…

          ::

Tudi pri meni se računica za EV ni izšla. Poleg tega je trenutno malo serviserjev, ki bi popravljali EV-je. Si predstavljam, da je vsaj neko osnovno vzdrževanje potrebno. Za centre mest me pa b.k. če prepovedo. V centru Ljubljane nisem bil že vsaj pet let, saj nimam tam kaj početi.

hr_natakar ::

Ko ce prepovejo voznjo po mestu se takrat odloci. Ne pa spekulirat kaj bo cez 5 let. Ce se gremo spekuliranja potem lahk ze pozimi zaprejo obcine.

Spock83 ::

Valvoline je izjavil:

Ce je glavna prioriteta pri nakupu matematika:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Bravo. Si me za las prehitel. Za ene je avto od točke A do B. Za mene ni. Na začetku, ko še ni bilo denarja sem kupoval rabljenje avtomobile, ki so mi bile všeč in sem jih lahko vzdrževal. Zdaj sem prišel končno do EVja in nikoli ne grem več nazaj na ICE. Če gledamo npr CityFo je neprimerno boljši od ICE kante. Vouil sem tudi eUP in navaden UP. Slednji je res kanta in po mestu non stop šaltanje, tresenje motorja itd. EV da neprimerno boljšo izkušno po mestu. Za ta denar imaš avto z avtomatiko oz brez menjalnika, pa sistem v sili, da sam bremza za vsak slučaj. To je to. Koliko si bolj spočit po vožnji, da raje ne govorim. Pri EV, če paziš da ne greš z baterijo pod 20 in nad 80% (pogosto) napolnjenosti imaš baterijo do konca življeneske dobe avta.

m0LN4r ::

pegasus je izjavil:

Bencinarja, ki ga, če bo vse po sreči, čez 5 let ne boš več smel peljati v mesto? Ja sure, odlična izbira.
Električar je danes no brainer, drugo sploh ne obstaja.
Pa to ste govoril ze 5 let nazaj, pa 7 let nazaj in 10 let nazaj. Jaz se bom komot vozil z dizlom in z bencinarjem v mesto cez 5 let.

PS:
Ni vprasanje, kolko porabi, ampak al se tanka 95 al 100 :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Miki N ::

Zaprti bodo kvečjemu že zdaj precej (vedno bolj) neuporabni centri mest... in ne čez 5 let.

Je pa jasno da boš čez 5 let EV kupljen danes mogoče težko prodal - ker bo verjetno zastarel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

m0LN4r ::

bastadu je izjavil:

Kupujemo 2. avto pri hiši, pretežno bo uporabljen za vožnjo v službo skupno ca. 25km/dan čez delovnike, čez vikend bo redko vožen. Budžed je ca. 10k€, vidim da se da za nove in testne dobiti subvencijo do 6k€, nisem pa še delal nobenih analiz, primerjav in obiskov avtohiš, verjamem da ima marsikdo od vas s tem že veliko izkušenj, ali se mi na prvo žogo električni avto sploh lahko splača ali boljše da že v štartu pozabim na to idejo?
Jaz sem bil zelo zagnan za EVja, najprej majhnega Up, Citigo, tudi na testni voznji sem bil, nato ID.3, rezerviral tudi ogledal na sejmu. Na koncu se nisem odlocil za EV. Prevec kompromisov, visoka nabavna cena, glede na velikost avta, omejitev hitrosti, o dosegu manj kot 500km pa se mi sploh ne da razmisljat.
Saj ok, ce ti je vseeno kako prides od tocke A do B, iz dneva v dan, leta in leta, pa da ti ni dolgcajt v EVju, da si vedno 100% siguren, da ti bo dani doseg dovolj v vsaki dani situaciji, pa da ti bo 130km/h vedno dovolj, pa ne mislim zdaj slo-tech teoretike, ki recejo da "ja" ampak dejansko v praksi, ce si tak tip soferja, relacije. Da ni potem tako, da imas 100km dosega pa se spomnis, da bi nekam sel oz. nabavil ali moral nekam nujno, pa bo avto vzrok, da tega ne storis.
EV bo zame zanimiv cez 10 let, ko se cene razpolovijo in doseg podvoji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Miki N je izjavil:

Zaprti bodo kvečjemu že zdaj precej (vedno bolj) neuporabni centri mest... in ne čez 5 let.

Je pa jasno da boš čez 5 let EV kupljen danes mogoče težko prodal - ker bo verjetno zastarel.

V taksne dele mest, niti z EVjem ne bos sel, ker bo samo za pesce in kolesarje. Sicer pa ja to so deli v mestih v katerem itak nimas nic pametnega za delat, to bo potem samo se za kofetkarje, javno sektoraske pisarnice in turiste, vse ostalo se bo pa prestavilo na obrobje mest.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Spock83 ::

m0LN4r je izjavil:

bastadu je izjavil:

Kupujemo 2. avto pri hiši, pretežno bo uporabljen za vožnjo v službo skupno ca. 25km/dan čez delovnike, čez vikend bo redko vožen. Budžed je ca. 10k€, vidim da se da za nove in testne dobiti subvencijo do 6k€, nisem pa še delal nobenih analiz, primerjav in obiskov avtohiš, verjamem da ima marsikdo od vas s tem že veliko izkušenj, ali se mi na prvo žogo električni avto sploh lahko splača ali boljše da že v štartu pozabim na to idejo?
Jaz sem bil zelo zagnan za EVja, najprej majhnega Up, Citigo, tudi na testni voznji sem bil, nato ID.3, rezerviral tudi ogledal na sejmu. Na koncu se nisem odlocil za EV. Prevec kompromisov, visoka nabavna cena, glede na velikost avta, omejitev hitrosti, o dosegu manj kot 500km pa se mi sploh ne da razmisljat.
Saj ok, ce ti je vseeno kako prides od tocke A do B, iz dneva v dan, leta in leta, pa da ti ni dolgcajt v EVju, da si vedno 100% siguren, da ti bo dani doseg dovolj v vsaki dani situaciji, pa da ti bo 130km/h vedno dovolj, pa ne mislim zdaj slo-tech teoretike, ki recejo da "ja" ampak dejansko v praksi, ce si tak tip soferja, relacije. Da ni potem tako, da imas 100km dosega pa se spomnis, da bi nekam sel oz. nabavil ali moral nekam nujno, pa bo avto vzrok, da tega ne storis.
EV bo zame zanimiv cez 10 let, ko se cene razpolovijo in doseg podvoji.


Jaz sem zaradi EVja videl marsikaj. Celo neštetokrat sem se zapeljal v vukojebine. Navadim avtom se ne bi nikoli.

Miki N ::

m0LN4r je izjavil:

Miki N je izjavil:

Zaprti bodo kvečjemu že zdaj precej (vedno bolj) neuporabni centri mest... in ne čez 5 let.

Je pa jasno da boš čez 5 let EV kupljen danes mogoče težko prodal - ker bo verjetno zastarel.

V taksne dele mest, niti z EVjem ne bos sel, ker bo samo za pesce in kolesarje.


Ne pozabi na elektro-skirojaše! To je v bistvu EV vozilo za v center.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Valvoline ::

Spock83 je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Ce je glavna prioriteta pri nakupu matematika:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Bravo. Si me za las prehitel. Za ene je avto od točke A do B. Za mene ni. Na začetku, ko še ni bilo denarja sem kupoval rabljenje avtomobile, ki so mi bile všeč in sem jih lahko vzdrževal. Zdaj sem prišel končno do EVja in nikoli ne grem več nazaj na ICE. Če gledamo npr CityFo je neprimerno boljši od ICE kante. Vouil sem tudi eUP in navaden UP. Slednji je res kanta in po mestu non stop šaltanje, tresenje motorja itd. EV da neprimerno boljšo izkušno po mestu. Za ta denar imaš avto z avtomatiko oz brez menjalnika, pa sistem v sili, da sam bremza za vsak slučaj. To je to. Koliko si bolj spočit po vožnji, da raje ne govorim. Pri EV, če paziš da ne greš z baterijo pod 20 in nad 80% (pogosto) napolnjenosti imaš baterijo do konca življeneske dobe avta.

A bi ga kupu ce ne bi bilo potrebe po dnevnem migriranju v zabarciti po dobro placan siht? Ce ne bi bilo subvencije? A se ti zdi fer do ostalih da si oproscen cestne takse, pa imas moc primerljivo 4-5.0 na kolesih?
Kar se tice saltanja, mas dve leve roke al si se mogoce rodil kot invalid? haha.
:))

robek ::

profii je izjavil:

robek je izjavil:

Valvoline je izjavil:

EV kupujejo vecinoma drzavni paraziti k prevozijo po 150-200km/dan, voznja na siht v zabarsiti. Dobijo po 500-1000e mesecno potnih stroskov.

Kdo dobi 500 EUR/mesec za potne stroške? Oziroma celo jurja? Daj pokaži nekoga!

Ne vem, od kod bi se moral vozit za 500 EUR (po mojem nekje iz Koroške), ker je vezano na ceno javnega prevoza. Toliko o tem.

EV se bo pa splačalo, ko se bom jaz, ki zaradi službe naredim 200 km/dan, lahko pripeljal tudi pozimi udobno tja in nazaj. Brez izklapljanja klime, pogledovanja na armaturko, ali je še dovolj, ali pa bog ne daj polnjenja. Vsi ti magični dosegi 300 km so realno 170-200, če ga lepo gledaš, pozimi pa 100-130, če si med vožnjo natakneš kapo in rokavico, drugače bolj 80-100.


Se kar strinjam z Valovlinom, dobijo kar lepo kilometrino plačano, ker v njihovem delovniku "ne vozi javni promet". Delavnik je seveda 7-15 (z +-30 minut prihodom/odhodom).


Dej ne bit oba pametna, ker sem zaposlen v javnem sektorju. Če imaš katerikoli javni prevoz do 2km od doma lahko pozabiš na kilometrino, pa to ne glede na to, kdaj vozi, ker je delovnik nastavljen na 7-17, znotraj tega moraš pa oddelat 8 ur, javni prevoz se pa šteje, da je na voljo, če je na voljo do 2 uri prej/po. Tako da nas je večina obsojena na potne stroške avtobusa/vlaka in vsak dan tolčemo minus, če se nočemo fijakat uro in pol v vsako smer.

Pa ne mi zdej s kakimi "se pa preselte v LJ". Sej so se šli decentralizacijo, pa kam je to pripeljalo?

Kar se pa EV tiče, pa ostajam pri tem: dokler ne bo realen doseg 300 km, je EV igračka za tiste, ki bi se po mestih lahko itak vozili z busom ali pa tiste, ki imajo preveč časa in se ne vozijo par 100 km dnevno.

m0LN4r ::

Valvoline je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Ce je glavna prioriteta pri nakupu matematika:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Bravo. Si me za las prehitel. Za ene je avto od točke A do B. Za mene ni. Na začetku, ko še ni bilo denarja sem kupoval rabljenje avtomobile, ki so mi bile všeč in sem jih lahko vzdrževal. Zdaj sem prišel končno do EVja in nikoli ne grem več nazaj na ICE. Če gledamo npr CityFo je neprimerno boljši od ICE kante. Vouil sem tudi eUP in navaden UP. Slednji je res kanta in po mestu non stop šaltanje, tresenje motorja itd. EV da neprimerno boljšo izkušno po mestu. Za ta denar imaš avto z avtomatiko oz brez menjalnika, pa sistem v sili, da sam bremza za vsak slučaj. To je to. Koliko si bolj spočit po vožnji, da raje ne govorim. Pri EV, če paziš da ne greš z baterijo pod 20 in nad 80% (pogosto) napolnjenosti imaš baterijo do konca življeneske dobe avta.

A bi ga kupu ce ne bi bilo potrebe po dnevnem migriranju v zabarciti po dobro placan siht? Ce ne bi bilo subvencije? A se ti zdi fer do ostalih da si oproscen cestne takse, pa imas moc primerljivo 4-5.0 na kolesih?
Kar se tice saltanja, mas dve leve roke al si se mogoce rodil kot invalid? haha.
:))
Pa ravnotako unicujejo ceste, ce ne se bolj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

bbbbbb2015 ::

karafeka je izjavil:

V avtov po garanciji. Če ti crkne kaj na/pri motorju, ga moraš verjetno celega menjat. Isto pri chargerju. To so trenutno zelo visoki zneski. Pa do baterije še prišel nisem. Tudi vprašanje, koliko se na servisih spoznajo na EVje, verjetno je tudi na uradnih to znanje še bolj v povojih.


Kot nekdo, ki si sicer ne lasti EV, delam pa za šefe v Bruslju, ki so si pokupovali BMW 745e in 530e, pa Tesle, pa E-trone, bi vam rekel naslednje...

Večina, ki v tujini kupi EV ali hibrid neke vrste (tipa PHEV), ga kupi zato, ker je mesto Bruselj objavilo "zeleno" politiko do leta 2030 se mi zdi, kjer polagoma izločajo neEURO 6 dizle. Na firme ali domov vam pošiljajo pamflete, kjer v nekem rahlo prikritem grozečem jeziku povedo, da bodopo letu tem in tem za npr. EURO 5 dizel kasirali mislim da 30 do 50EUR na dan.

V tem letaku (ki sem ga sicer osebno odvrgel) pa potem na zadnji strani čisto spodaj, ampak res čisto spodaj piše, da bodo še vedno dovoljeni EURO 6 dizli, oziroma tisti, ki bodo tehnološko takrat najnaprednejši.

Moja sodelavka, recimo je kupila nekega Audi E-tron, to je nekaj tam ranga 50k EUR in z olajšanjem ugotavlja, da je na "varni" strani tehnologije in ekologije. Moji sodelavci imajo VSI avte na lizing, njim je vseeno če je to nov Audi ali nov Audi E-tron.

Toliko so mene zmaltretirali, da sem zamenjal lastniški službeni avto z enim rabljenim BMW Euro 6 dizlom. Evo, zdaj mi dajo mir, čeprav si je sodelavec mojo "pridobitev" ogledal,ter razočarano ugotovil da se pa moj ne "polni" na elektriko. Da jaz zopet "šparam" na "njihov" račun, t.j. onesnažujem njihova pljučka, ki bodo za odtenek še bolj črna, ker gospice namreč med pavzami kadijo.

In da so se EV na "bogatem" zahodu spremenila v neko kolektivno samo-maltretiranje.

Zaenkrat je tako, da so EV dragi avti. Osebno bi kupil nov BMW 520d MHEV (mehki hibrid), samo usrano drag je 65kEUR.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Zakaj si to napisal v tonu kot da je kaj narobe s tem?

bbbbbb2015 ::

Utk je izjavil:

Zakaj si to napisal v tonu kot da je kaj narobe s tem?


Hmmm. Želel sem povedati, da je v večjih mestih primarna motivacija ljudi, ki kupujejo 50+ k€ hibride ta, da jih bodo nabutali iz mesta, če bodo še vedno smradili zrak z avti. In dejansko mesta to počnejo.
Na žalost so pa hibridi (sploh PHEV) pasje dragi. Ni ekonomske računice per se, pač pa regulativna računica (t.j. ne bodo smeli v mesto).

Utk ::

To ni nič novega. Še danes se bi najbolj splačali euro 1 dizli. Pa ne grejo več čez. Bolje, da se danes opozarja, da čez 5-10 let to ne bo več šlo, kot da se potem naenkrat preseka in ljudje jokajo. Pri avtih za 50+ jurjev je itak škoda govorit o računici, pa tudi cena hibrida ali ne hibrida ni več nek faktor. Tam se lahko skrije 5 jurjev stroška, pri nekem golfu pa malo težje.

showsover ::

Majo operativni lizink za ev? Jaz bi vsako leto drugega, moramo menjati domače bencinarje, enega, ker je ma 200k km, drugega pa, ker ne izgleda več fancy. Ali kaj.

Miki N ::

Hm, samo če bodo res centri mest zaprti za vse razen EV... to bi utegnilo saj za nekaj let poslati na trg (rabljenih vozil) lepo število zelo ugodnih, zanimivih ne-EV vozil - in bo spet dilema glede nakupa :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Senior Dev ::

Če danes kupiš EV ali hibrid in keširaš 50k je ta vreden največ 10k čez 5 let. Poleg tega plačuješ še visoko zavarovanje... Se ne izplača nikoli in nikdar. Obstajajo različni pametni načini za sposodit si avtomobil s kakim kompenziranjem ipd. Trenutno imam i3 na tak način in se res splača.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

borisk ::

če to bo čez 5 let ali več, je vse šloganje.

Dejstvo je, da pri nas bo to v rangu nekaj ulic v zokilandu, kjer pa tako ali tako nimaš kaj iskat z avtom, ker je že sedaj zaprto za običajne avte, tiskih par ulic, ki bodo zaprte zravn, pa ni pomembnih, ker nimaš kje parkirat in ker razn kakšnega ministrstva ni nič pomembnega tam notri.

vsi bomo še zamenjal ene par avtomobilov preden bo vse znotraj lj ringa zaprto za EURO6 dizle, potem pa bodo EVji že tako mainstream da ne bo velikih težav.

bbbbbb2015 ::

borisk je izjavil:

če to bo čez 5 let ali več, je vse šloganje.

Dejstvo je, da pri nas bo to v rangu nekaj ulic v zokilandu, kjer pa tako ali tako nimaš kaj iskat z avtom, ker je že sedaj zaprto za običajne avte, tiskih par ulic, ki bodo zaprte zravn, pa ni pomembnih, ker nimaš kje parkirat in ker razn kakšnega ministrstva ni nič pomembnega tam notri.

vsi bomo še zamenjal ene par avtomobilov preden bo vse znotraj lj ringa zaprto za EURO6 dizle, potem pa bodo EVji že tako mainstream da ne bo velikih težav.


V brisellandu so postavili prometne znake z avtom, iz katerega se gromozansko kadi, okrog pa je ljubek rdeč krogec že sedaj. In to ne par ulic od predstavništva Evropske komisije, kjer nimaš kje parkirat in kjer razn par nadministerstev (generalnih direktoratov) ni nikogar. Nope. Oni so znake postavili 100m pred prvo hišo, ki je lahko tudi pasja, ne samo človeška. Čim se civilizacija mesta začne s pasjo uto, so oni pred uto 100m stran zapičili znak.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15820767 (15638) -valvoline-
»

prihodnost avtov v naslednjih 10 letih (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
686583 (5040) b3D_950
»

Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18347005 (39857) J.McLane
»

Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40658882 (46719) m0LN4r

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157200465 (160627) BigWhale

Več podobnih tem