» »

Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača?

Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača?

1
2
»

Utk ::

bbbbbb2015 je izjavil:

borisk je izjavil:

če to bo čez 5 let ali več, je vse šloganje.

Dejstvo je, da pri nas bo to v rangu nekaj ulic v zokilandu, kjer pa tako ali tako nimaš kaj iskat z avtom, ker je že sedaj zaprto za običajne avte, tiskih par ulic, ki bodo zaprte zravn, pa ni pomembnih, ker nimaš kje parkirat in ker razn kakšnega ministrstva ni nič pomembnega tam notri.

vsi bomo še zamenjal ene par avtomobilov preden bo vse znotraj lj ringa zaprto za EURO6 dizle, potem pa bodo EVji že tako mainstream da ne bo velikih težav.


V brisellandu so postavili prometne znake z avtom, iz katerega se gromozansko kadi, okrog pa je ljubek rdeč krogec že sedaj. In to ne par ulic od predstavništva Evropske komisije, kjer nimaš kje parkirat in kjer razn par nadministerstev (generalnih direktoratov) ni nikogar. Nope. Oni so znake postavili 100m pred prvo hišo, ki je lahko tudi pasja, ne samo človeška. Čim se civilizacija mesta začne s pasjo uto, so oni pred uto 100m stran zapičili znak.

To je super taktika. Če bojo ljudje "ubogali", ne bo treba prepovedovat dizlov. Se bojo samoizločili. Če ne bojo, jih bojo oni, in lahko bojo rekli, "ti znaki vam že 10 let poskušajo nekaj dopovedat, in zdaj je to to".
Ne tako kot pri nas, kjer...škoda besed. Ljudje norijo nekje 100 namesto 70, in potem poknejo zaresno tablo za naselje, pa se vozi potem 65, če si upaš. Če se bi pa v štartu zares tistih 70, bi bilo pa vse v redu tudi brez naselja.

bbbbbb2015 ::

Utk je izjavil:

bbbbbb2015 je izjavil:

borisk je izjavil:

če to bo čez 5 let ali več, je vse šloganje.

Dejstvo je, da pri nas bo to v rangu nekaj ulic v zokilandu, kjer pa tako ali tako nimaš kaj iskat z avtom, ker je že sedaj zaprto za običajne avte, tiskih par ulic, ki bodo zaprte zravn, pa ni pomembnih, ker nimaš kje parkirat in ker razn kakšnega ministrstva ni nič pomembnega tam notri.

vsi bomo še zamenjal ene par avtomobilov preden bo vse znotraj lj ringa zaprto za EURO6 dizle, potem pa bodo EVji že tako mainstream da ne bo velikih težav.


V brisellandu so postavili prometne znake z avtom, iz katerega se gromozansko kadi, okrog pa je ljubek rdeč krogec že sedaj. In to ne par ulic od predstavništva Evropske komisije, kjer nimaš kje parkirat in kjer razn par nadministerstev (generalnih direktoratov) ni nikogar. Nope. Oni so znake postavili 100m pred prvo hišo, ki je lahko tudi pasja, ne samo človeška. Čim se civilizacija mesta začne s pasjo uto, so oni pred uto 100m stran zapičili znak.

To je super taktika. Če bojo ljudje "ubogali", ne bo treba prepovedovat dizlov. Se bojo samoizločili. Če ne bojo, jih bojo oni, in lahko bojo rekli, "ti znaki vam že 10 let poskušajo nekaj dopovedat, in zdaj je to to".
Ne tako kot pri nas, kjer...škoda besed. Ljudje norijo nekje 100 namesto 70, in potem poknejo zaresno tablo za naselje, pa se vozi potem 65, če si upaš. Če se bi pa v štartu zares tistih 70, bi bilo pa vse v redu tudi brez naselja.


Ma ni samo to. Meme o zelenih, okolju prijaznih avtih, so resno vzeli vsi, še čistilke.
V stavbi, kjer sem delal, so zaprli eno (podzemno) etažo parkirišča (100+ parkirnih mest), ter jih predelali vse v električne polnilnice. Na stavbo so našopali celice in v celoti prenovili električne kable. Kable v debelini moške roke so zamenjali z ljubko stavbo, kjer piše "trafo postaja". Med tem, ko so cel teden imeli stavbo odklopljeno od elektrike, so pripeljali mobilni generator na šleperju in šopali to teden dni, noč in dan.

Toliko da veste, kaj počnejo bolj na severu Evrope.

Če boste hodili po Bruslju, si to lahko ogledate sami:
http://www.irismonument.be/nl.Sint-Piet...

Stavbo so zgradili znani ljubitelji zelene narave in zdravega življenja - firma Monsanto, tako stavbi rečejo še danes. Stavba je ultra brutalna. VSE luči so na senzorje, ko se gibate po stavbi, gredo senzorji za vami. Kamere pa imajo raspoznavanje ljudi, vse je na kartico, še WC.

Zgodovina sprememb…

nekikr ::

Ali se mi nakup električnega avtomobila izplača?

Ne.

</head> ::

Zabavno je, ko ti vsak prodaja, da pri EV ogromno prišparaš na servisih, noben ti pa ne pove, kolk plačuje za kasko. :))

Ko se enkrat sprijazniš, da je avto čisti strošek in ugotoviš, da si pripravljen dat določeno vsoto za ta strošek, je veliko lažje. Si ne rabiš več lagat, kje vse boš privarčeval in samo uživaš v lepih stvareh, katere EVji nudijo.
Jaz bom od zdaj naprej vedno vozil EV. Ne bom pa folku nabijal, kako poceni je, pa kako pametno sem se odločil, ker toliko prišparam.

Jaz sem svojega kupil, ker sem hotel električen avto od leta 2004, ker mi je tehnologija fascinantna in veliko bolj logična, kot kurjenje vtekočinjenih dinozavrov.

srus ::

Hipsterji saj čez pet let, ne samo da bodo ICE prepovedani v mestih, tudi privatni avtomobili ne bodo dovoljeni tam. Samo car sharing te bo pripeljal v center, mar ne?

/ Sarkazem off.

Moj naslednji avto bo vsekakor spet diesel, morda Volkswagen.

GizmoX ::

25 km dnevno, pa diši ti elektrika?
*kolo (+ 2 AA bateriji za lučke) - 500€
električno kolo po izbiri - 1.000€ (prišparaš na registraciji, zavarovanju, dajatvah, itd.) - če te zima/vreme ne prestraši
twizy - 4.000€ - nabaviš opcijo z okni, in si weather-proof; zadaj dovolj prostora iskat otroka v vrtec oz. za stvari iz trgovine

Odvisno od potreb in razvajenosti :)

* v spomin na Jureta
udirač => uni. dipl. inž. rač.

LeQuack ::

hojnikb je izjavil:

Kolk si upas stavit, da _pri nas_ prepovejo euro6 bencinarje v mesto v roku 5 let?
put ur money where ur mouth is.
Za 10 jurjov v roki elektricar pac ni racionalna izbira, ker za tak denar druga kot rabljene jajce ne dobis.


Zakaj bi prepovedal samo euro6 bencinarje če lahko vse avte v mestu? Avto ni za v mesto.
Quack !

IL_DIAVOLO ::

99.9% attention seeker
0.1% common sense

Valvoline ::

Meanwhile in australia:
https://thedriven.io/2021/05/26/pay-up-...
Cestitke, parazite ne rabimo na cestah, sploh pa ne bogatune z dragimi ev igracami.
Postiral tu kerb sem banan v taglavni temi o EV :V Lahko nekdo prilima tam, da preberejo vse neumne ovce ki podpirajo parazitizem.

ziga1990 ::

Miki N je izjavil:

Kako je pa kaj s preprodajo starih EV? Se mi zdi, da trenutno si kar v nekakšnem podrejenem položaju s prodajalci novih avtov - stalno prihajajo na trg boljša nova vozila in celo relativno "nov" EV hitro postane manj zaželen zaradi te ali one novosti pa še s subvencijami ti konkurirajo.


Problem rabljenih EV vozil je da je baterija že zgubila nekaj kapacitete koliko je pa odvisno od lastnika in avtomobila.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hojnikb ::

tistih par % pa res ni big deal.
#brezpodpisa

karafeka ::

Če že z novo baterijo narediš samo 100, 150 km (poleti), potem z rabljeno še manj. Avto ni kot telefon, ki ga lahko imaš vedno na kablu, pa je še vedno uporaben :).

Ampak očitno je videt, da degredacija pri večini ni tako velika. Mene bolj skrbi, če ti kaj crkne izven garancije $$$$. Pa cene novih, ki so za povprečnega voznika previsoke. Tisti, ki pa delajo oz. morajo delati več kot 50k km na leto se mi pa smilijo.

</head> ::

Odvisno od avtomobila. Pri baterijah s slabim hlajenjem je lahko več kot "par" %.
Pač pred prodajo narediš test baterije.

Senior Dev ::

Hahaha. Trošarine so praktično tu. Ma sej se mi je kar zdelo da ne bo trajala dolgo ta vaša "zastonj" vožnja in visoki prihranki.
Kako bo pa to potekalo? Na koncu leta javiš Fursu kilometre in odšteješ po kilometru v proračun republike?
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

showsover ::

Senior Dev je izjavil:

Hahaha. Trošarine so praktično tu. Ma sej se mi je kar zdelo da ne bo trajala dolgo ta vaša "zastonj" vožnja in visoki prihranki.
Kako bo pa to potekalo? Na koncu leta javiš Fursu kilometre in odšteješ po kilometru v proračun republike?

Kje si prebral, resno mislim? Mislim, je nekaj na tem, če lahko na 'vtičnico' (in, po možnosti, SE) filaš... To bo velik turnoff za trg, še preden se je zares razvil. In potem bo EU pa dela jok, jok, jok, če bomo sleherniki spet nategnjeni v iskanju svojega ideala post-covid-ketchup-inflacije, pravic, varstva okolja itd. Tako tumasti, upam, da niso, ker vem, da so še bolj.

Hemi426 ::

Senior Dev je izjavil:

Hahaha. Trošarine so praktično tu. Ma sej se mi je kar zdelo da ne bo trajala dolgo ta vaša "zastonj" vožnja in visoki prihranki.
Kako bo pa to potekalo? Na koncu leta javiš Fursu kilometre in odšteješ po kilometru v proračun republike?


Resno?
Daj kakšen link, ker to je pa skoraj preveč lepo, da bi bilo res :D

Kripto mesi ::

Ne nasedajte trolu.

pi pawr ::

Valvoline je izjavil:

Meanwhile in australia:
https://thedriven.io/2021/05/26/pay-up-...
Cestitke, parazite ne rabimo na cestah, sploh pa ne bogatune z dragimi ev igracami.
Postiral tu kerb sem banan v taglavni temi o EV :V Lahko nekdo prilima tam, da preberejo vse neumne ovce ki podpirajo parazitizem.


To?
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15818399 (13270) -valvoline-
»

prihodnost avtov v naslednjih 10 letih (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
685815 (4272) b3D_950
»

Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18342659 (35511) J.McLane
»

Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40652533 (40370) m0LN4r

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157186437 (146599) BigWhale

Več podobnih tem