» »

E-vinjete za 2022

E-vinjete za 2022

Temo vidijo: vsi
««
3 / 10
»»

mancini ::

2dark je izjavil:



Če bi plačevali po dejanski vožnji bi bile avtoceste normalno prevozne, tako tkos o bile nekoč. ta potuha, da plačaš 110€ na leto inse potem drkaš neomejeno po avtocesti in delaš kolne je potuha. Kdor ne misli plačevat po prevoženem kilometru naj se vozi po regionalki. AC ni bila mišljena kot nekaj samoumnevnega , ampak kot luksuz, nekaj več, saj je namen avtocest najhitreje pridet iz točke a do točke b.

Seveda pa ne bi smela biti ljubljanska obvoznica pod vinjetam, ker nima nobene veze z avtocesto. Že zaradi prebivalcev je to lopovščina na kubik.


AC je zgrajena z namenom, da po njej vozi cim vec avtomobilov in s tem razbremeni lokalni promet. In hkrati se s tem poveca prometna varnost. Da so dobili cim vec vozil na AC so uvedli tudi vinjete.
Poglej si stevilke.

Ti pa kontriras vsem glavnim razlogom zakaj AC imamo in potrebujemo

starfotr ::

Dag je izjavil:

Tisti, ki ste za plačevanje po prevoženih km. A ste tudi za to, da se internet obračunava po GB?

Namreč zakaj moram jaz plačevati enako kot nekdo, ki gleda Netflix v 4k, prenaša torrente, ipd?


Seveda. Ob pogoju, da so cene za vse enake. In če je poraba 0,je tudi položnica na koncu meseca 0.

Torej, da tisti, ki ima flat rate ne more imeti v nobenem primeru nižje cene, kot tisti, ki ga nima.

Ne vem, kako lahko država zaračunava različne cene za isto storitev. Za zasebne firme mi tudi ni jasno, vendar ker je zasebno se pač v to ne vtikam.

mancini je izjavil:

2dark je izjavil:



Če bi plačevali po dejanski vožnji bi bile avtoceste normalno prevozne, tako tkos o bile nekoč. ta potuha, da plačaš 110€ na leto inse potem drkaš neomejeno po avtocesti in delaš kolne je potuha. Kdor ne misli plačevat po prevoženem kilometru naj se vozi po regionalki. AC ni bila mišljena kot nekaj samoumnevnega , ampak kot luksuz, nekaj več, saj je namen avtocest najhitreje pridet iz točke a do točke b.

Seveda pa ne bi smela biti ljubljanska obvoznica pod vinjetam, ker nima nobene veze z avtocesto. Že zaradi prebivalcev je to lopovščina na kubik.


AC je zgrajena z namenom, da po njej vozi cim vec avtomobilov in s tem razbremeni lokalni promet. In hkrati se s tem poveca prometna varnost. Da so dobili cim vec vozil na AC so uvedli tudi vinjete.
Poglej si stevilke.

Ti pa kontriras vsem glavnim razlogom zakaj AC imamo in potrebujemo


50 let nazaj so se vrli pametni odločili, da bomo tire vrgli ven in vse dali na nafto ter gume.

Danes imamo AC po celi državi, ki je preplačana, da boli glava, narejeno je za mnogo manj prometa, kot je bilo sprva načrtovano (torej je laž, kar si napisal). In še dolgo bomo v zaostanku, kar se tiče razvoja prometa. Namreč več desetletij smo v zaostanku glede železnic in razvoja javnega potniškega prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

Fritz ::

starfotr je izjavil:


Danes imamo AC po celi državi, ki je preplačana, da boli glava, narejeno je za mnogo manj prometa, kot je bilo sprva načrtovano (torej je laž, kar si napisal). In še dolgo bomo v zaostanku, kar se tiče razvoja prometa. Namreč več desetletij smo v zaostanku glede železnic in razvoja javnega potniškega prometa.

To je stvar načrtovanja na ravni države. Pa se strinjam, da bi morali prenoviti in nadgraditi celotno železniško omrežje in to tako, da se dela načrtujejo za 20, 30 ali 50 let naprej in potekajo kontinuirano.

AC je preplačana zaradi visoke stopnje korupcije. Drugače pa je največji problem AC tovorni promet in izrazita vsakoletna rast tranzitnega prometa, kar bi se sicer dalo precej enostavno urediti. Cestnina za tovorni promet od 18.00 do 05.00 = 100% sedanje. Cestnina za tovorni promet od 09.00 do 13.00 = 150% sedanje. Cestnina od 05.00 do 09.00 in od 13.00 do 18.00 = 300% sedanje. In naenkrat v špicah tovorni promet ne bi povzročal dodatnih zastojev. Tam kjer je ponoči težava hrup pa se tovornim vozilom omeji hitrost.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

blackbfm ::

Danes imamo AC po celi državi, ki je preplačana, da boli glava, narejeno je za mnogo manj prometa, kot je bilo sprva načrtovano (torej je laž, kar si napisal). In še dolgo bomo v zaostanku, kar se tiče razvoja prometa


Proti 30 let nazaj je bistven napredek

starfotr ::

No, saj če bi 30 let nazaj pogledal 20 let v preteklost, bi tudi rekel, da je napredek. Povedal nisi nič pametnega in novega.

Mato989 ::

Elektronske vinjete so spet brezveze....

1. Kako bodo kaznovali tujce.... Bo zdaj dars sedel na mejah in jih kaznoval ko gredo ven

2. Ce ne bodo vinjete linkane na osebo oz. Na nikogar bo spet nateg.. Torej urejwno mora bit tako da ce se jaz peljem z mojim avtom z elektronsko vinjeto in pridem domov in se vsedem z napravo v avto kolega da ta vinjeta velja dalje...

Drugace nas bodo spet goljufali
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kuglvinkl ::

Dars bo sedel na mejah
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

WhiteAngel ::

starfotr je izjavil:

In še dolgo bomo v zaostanku, kar se tiče razvoja prometa. Namreč več desetletij smo v zaostanku glede železnic in razvoja javnega potniškega prometa.


Tu ni bilo ravno izbire. Pred 40 leti si imel nekaj hitrih cest in regionalne ceste in na podobnem nivoju železnico. Vasi pa raztrosene po državi podobno kot danes. Odločiti si se moral za AC križ ali pa za posodobitev železnic. Za oboje ni bilo denarja. Po tvojem bi morali AC odpikati in toliko sredstev investirati v železnico?

darkolord ::

Po tvojem bi morali AC odpikati in toliko sredstev investirati v železnico?
Ne, po njegovem ne bi investirali v nič od tega.

Če bi kdo se kdo hotel voziti po železnici, bi pač moral kupiti svoj vlak.

starfotr ::

Z današnjim vedenjem, bi definitivno izbral železnico. Takrat so pa razmišljali drugače.

Bolje bi bilo, da bi danes gradili AC, kot pa železnice.

MrStein ::

starfotr je izjavil:


Torej, da tisti, ki ima flat rate ne more imeti v nobenem primeru nižje cene, kot tisti, ki ga nima.

To je nesmisel. Nekako tako kot "negativno število, ki je večje od nič".

Fritz je izjavil:


Če bi sedaj začeli računati po prevoženi razdalji na star način, bi se precej voznikov odločilo za uporabo regionalk in bi poraslo število hujših nesreč in žrtev na cestah.

"ljudem z empatijo" so take malenkosti nepomembne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

jernejl ::

starfotr je izjavil:

Seveda, najbolj pravično je plačilo po km. Več se voziš, več plačaš. Vsem jasna logika, samo tistim, ki se veliko vozijo ne.

Če več voziš po avtocestah, potem manj voziš po ostalih alternativnih cestah.
Potem bi bilo najbolj pravično plačilo po uporabi, ampak za čisto vse ceste, ne samo za avtoceste.
Če se pelješ po avtocesti, bi plačal za vzdrževanje avtoceste, če po regionalki, pa za vzdrževanje te ceste (ki je najbrž nekaj cenejše) plus za ostale negativne učinke, ki jih taka vožnja prinese glede na avtoceste (večja škoda, ki jo država utrpi zaradi več nesreč in smrtnih žrtev).

Vsekakor pa ne bi bilo pravično, če bi avtoceste plačevali zgolj uporabniki avtocest, ostale alternativne ceste pa vsi, tudi tisti, ki jih zaradi vožnje po avtocesti ne rabijo.

Fritz je izjavil:

Če bi plačevali po dejanski porabi bi moral za avtomobil, v primerjavi s tovornim vozilom, plačati od 200 do 500-krat manj, ker toliko manj obrablja cestišče in neprimerno manj onesnažuje (pač glede na EURO normativ).

Ceno tovornega transporta na koncu itak plačamo potrošniki, ker je všteta v ceno izdelkov na trgovski polici. Če bi se cestnine za tovorni promet povišale, bi pač narasle cene v trgovinah. Alternative, ki bi lahko opravljala cenejši transport, trenutno pač ni. Kapacitete železnic so več ali manj zasedene, zato ne moremo reči, da bomo pa ob podražitvi cestnin ves ta tovor preusmerili na železnice.

Po drugi strani stroški vzdrževanja niso samo asfaltiranje, ampak še kaj drugega, kar ni direktno povezano s težo vozila. Nadzor, pomoč na cesti, čiščenje, pluženje, predori, signalizacija, obcestni in drugi objekti, plače uprave ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

2dark ::

jernejl je izjavil:



Ceno tovornega transporta na koncu itak plačamo potrošniki, ker je všteta v ceno izdelkov na trgovski polici. Če bi se cestnine za tovorni promet povišale, bi pač narasle cene v trgovinah. Alternative, ki bi lahko opravljala cenejši transport, trenutno pač ni.

Po drugi strani stroški vzdrževanja niso samo asfaltiranje, ampak še kaj drugega, kar ni direktno povezano s težo vozila.


Večina tovornjakov je , ki se vozi po slovenskih cestah je tranzit in nima veze s tem kar ti pišeš. trnazit pomen, da večina tujih tovornjakov gre smao skozi slovenijo, ker je bližje. Romuni, bolgari, čehi.. se naj vozijo čez avstrijo v italijo in naprej, če jim to paše.

Cene ne morejo narastit, ker se tovor, pripelje z ladjami v luko koper. Kaj si ti tok zabit, da misliš, da ti kitajsko robo vozijo s tovornjaki preko poljske, madžarske romunije, ukrajine.. loll

Večina tovornjakov so sam tujci iz vzhoda, ki zgolj delajo kolone, uničujejo ac-je..

Iničen asfalt je dobesedno povezan s težo vozila. Težje kot je, blj se uničuje. Zakaj misliš, da je desni pas na ac-jih bolj zjeban od levega. Ne zato, ker tam slabše asfaltirajo, pač pa zaradi 35 tonskih tovornjakov.

jernejl je izjavil:


Če se pelješ po avtocesti, bi plačal za vzdrževanje avtoceste, če po regionalki, pa za vzdrževanje te ceste (ki je najbrž nekaj cenejše) .


Spet. KAj misliš,da ko kupiš vinjeto, da je to za okras. Ta denar je namenjen za vzdrežavanje avtoceste.

Cestni sklad pri zavarovanju vozila je denar ki je namenjen za vzdrževanje regionalnih cest.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

jernejl ::

2dark je izjavil:

jernejl je izjavil:



Ceno tovornega transporta na koncu itak plačamo potrošniki, ker je všteta v ceno izdelkov na trgovski polici. Če bi se cestnine za tovorni promet povišale, bi pač narasle cene v trgovinah. Alternative, ki bi lahko opravljala cenejši transport, trenutno pač ni.

Po drugi strani stroški vzdrževanja niso samo asfaltiranje, ampak še kaj drugega, kar ni direktno povezano s težo vozila.

Večina tovornjakov je , ki se vozi po slovenskih cestah je tranzit in nima veze s tem kar ti pišeš.
Kar ti pišeš nima veze s tem, kar sem jaz napisal. Četudi z večino tovornjakov božiček tovori darila v afriko, morajo tovornjaki še zmeraj pripeljati izdelke v trgovine. Ergo cene bodo narasle ne glede na tvoje umotvore o tranzitu.

Cene ne morejo narastit, ker se tovor, pripelje z ladjami v luko koper.
Res ne vem ali trolaš ali je bila kriva čudna ura, ampak to kar pišeš, nima veze s tistim, kar sem napisal jaz.

Večina tovornjakov so sam tujci iz vzhoda, ki zgolj delajo kolone, uničujejo ac-je..
Od kod prihaja tovornjak, je čisto nepomembno. Madžarski tovornjak komot v Ljubljano pripelje Škode iz Češke, s katerimi potem ti in tebi podobni povzročate prometne nesreče na regionalkah.

Cestni sklad pri zavarovanju vozila je denar ki je namenjen za vzdrževanje regionalnih cest.
Ja plačujte ga po kilometrih in samo tisti, ki regionalke rabite. Če jaz vozim zgolj po AC, me pravzaprav nič ne briga, ali ti imaš regionalko ali ne. Plačaj si jo sam.

Dag ::

130 km/h je najvišja *dovoljena* hitrost. Nikjer ne piše, da ti mora biti zagotovljena možnost vožnje s to hitrostjo.

blackbfm ::

Dag je izjavil:

130 km/h je najvišja *dovoljena* hitrost. Nikjer ne piše, da ti mora biti zagotovljena možnost vožnje s to hitrostjo.


Tipi s pasat karavani pa bmwji so triggered ce kdo pred njimi slucajn voz manj kt 129.9 km/h.. Nimajo veze zakoni

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

MrStein ::

DZ je s 74 glasovi za in nobenim proti sprejel novelo zakona o cestninjenju, ki prinaša pravno podlago za uvedbo elektronskih vinjet za osebna vozila, načrtovano z decembrom 2021.


No, vsaj nekaj pametnega med stalnim političnim pričkanjem...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

feryz ::

To ti misliš, da je pametno. Politiki ničesar ne sprejmejo v dobro ljudstva. Zapomnite si to že enkrat.
Če pa slučajno je kaj dobrega, je to kolateralna škoda. Ker sprejmejo v svoje dobro in slučajno še raji nekaj pade zraven.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

MrStein ::

aha, že vidim, koga si volil:

LMŠ: Prepričani so, da bo več kraj registrskih tablic in njihovih menjav med avtomobili.

lol, izgovore pa imajo. A to bo banda čakala na izvozu, in potem kradla tablice?

Levica: Proti pa so bili v Levici, saj se jim zdita problematična možnost prehoda na plačilo po prevoženih kilometrih in vidik zasebnosti, saj naj bi sistem omogočil novo množično zbiranje podatkov o prebivalcih.

Kamere so že na AC, ampak jih nekako do zdaj ni motilo. Zanimivo.

(za plačevanje po km pa je potrebno v vozilo namestiti sledilno napravo. Ne bom čisto nič šokiran, če ne bo ravno Levica to čez kako leto predlagala.)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

jernejl ::

MrStein je izjavil:

LMŠ: Prepričani so, da bo več kraj registrskih tablic in njihovih menjav med avtomobili.

Hja, danes pa tatovi režejo vetrobranska stekla, da lahko vinjete prelepijo na drug avto.
V LMŠ bi lahko predlagali varnejšo varianto obstoječi vinjeti: po novem bi se vinjeta vklesala na streho avtomobila. Tako bi jo težje ukradli in premeščali med avtomobili. :))

Levica: Proti pa so bili v Levici, saj se jim zdita problematična možnost prehoda na plačilo po prevoženih kilometrih in vidik zasebnosti, saj naj bi sistem omogočil novo množično zbiranje podatkov o prebivalcih.

V resnici bi bilo mogoče kamere uporabiti za detekcijo ukradenih tablic (vpogled v bazo ukradenih tablic), avtomobilov s pretečenim zavarovanjem in delno tudi avtomobilov s premeščenimi tablicami (model/barva avtomobila, ki ne ustreza tablici).

V Levici očitno še niso videli Seznam lokacij cestnih kamer.
V poletni turistični gneči, ko so avti stali v kolonah, se je na Hrušici dalo gledati ljudi, kako spijo v avtomobilih, se sprehajajo naokrog, kako so oblečeni, ali imajo vinjeto, številke tablic se je lepo videlo in podobno. Vse javno dostopno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

MrStein ::

jernejl je izjavil:


V Levici očitno še niso videli

V Levici marsikaj niso videli. In ne vidijo. (pa drugi tudi, da ne bo kaki našivašist težil)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Leko ::

Da ne odpiram nove teme.
Zanima me par stvari.
Predvidevam, da bo največji naval, nakupa teh letnih (drugih itak še ni-ne bo) elektronskih vinjet, ravno 1.2.2022
Kot se govori se jih bo dalo kupit tudi preko spletne strani. Če se ne bo sesul sistem tega dne potem jim svaka čast.
OK verjetno jo boš lahko tudi prej naročil in bo veljavna od 1.2. naprej. Ker ne razumem zakaj bi jo naročal-kupoval prej, ni logike.
OK razen za tiste, ki so ali bodo kupovali nov, drug avto, imajo sedaj pol letne, in razne tujce in podobno.
No sedaj pa ravno to. Če boš imel v tekočem letu ali v roku par mesecev namen menjat, ni ravno smiselno kupovat celoletne.
Potem takem sploh nima smisla kupovat letne, če seveda ni cenovno veliko ugodnejša od pol letne ali mesečne. Kaj pa veš kaj se ti zgodi? Mogoče menjava avta, mogoče ga razbiješ, kakšna bolezen...
No potem pa še to. Glede na to da bo to vezano na reg.tablico ali ne bi bilo bolj smiselno, da bi se recimo tablica prenašala naprej ali celo, da bi si kupilo svojo tablico(koliko je naročilo tablice po izbiri) ker to tablico potem prenašaš naprej?
No samo za uvod.
Mal se razpišite na to temo.

mirator ::

Dag je izjavil:

Tisti, ki ste za plačevanje po prevoženih km. A ste tudi za to, da se internet obračunava po GB?

Namreč zakaj moram jaz plačevati enako kot nekdo, ki gleda Netflix v 4k, prenaša torrente, ipd?

Saj tudi meni ni všeč plačilo po prevoženih km. Samo ceste je treba vzdrževat in tisti, ki več prevozi, jih tudi bolj poškoduje. Enako kot pri porabi energije. Bolj je vprašanje, kako bodo nastavili vrednost oz. ceno na km, ki pa lahko DARSu prinese ogromne dobičke.
Tukaj je potem še ena dilema. Nekateri res službeno uporabljajo dnevno ceste za katere je potrebna vinjeta. Vendar ta strošek lahko vsaka firma pretopi v svojo kalkulativno ceno za storitev in jo plača naročnik storitve. Kaj pa za navadne državljane, ki imajo nepremičnine na različnih lokacijah po Sloveniji? Tako ali tako že plačujejo davke na zemljišča, če so te nepremičnine v turističnem kraju, še turistične takse, sedaj pa bi se jim podražil še dostop.
No ja, za leto 2022, se še ne bo nič spremenilo.

Utk ::

Leko je izjavil:

Da ne odpiram nove teme.
Zanima me par stvari.
Predvidevam, da bo največji naval, nakupa teh letnih (drugih itak še ni-ne bo) elektronskih vinjet, ravno 1.2.2022
Kot se govori se jih bo dalo kupit tudi preko spletne strani. Če se ne bo sesul sistem tega dne potem jim svaka čast.
OK verjetno jo boš lahko tudi prej naročil in bo veljavna od 1.2. naprej. Ker ne razumem zakaj bi jo naročal-kupoval prej, ni logike.
OK razen za tiste, ki so ali bodo kupovali nov, drug avto, imajo sedaj pol letne, in razne tujce in podobno.
No sedaj pa ravno to. Če boš imel v tekočem letu ali v roku par mesecev namen menjat, ni ravno smiselno kupovat celoletne.
Potem takem sploh nima smisla kupovat letne, če seveda ni cenovno veliko ugodnejša od pol letne ali mesečne. Kaj pa veš kaj se ti zgodi? Mogoče menjava avta, mogoče ga razbiješ, kakšna bolezen...
No potem pa še to. Glede na to da bo to vezano na reg.tablico ali ne bi bilo bolj smiselno, da bi se recimo tablica prenašala naprej ali celo, da bi si kupilo svojo tablico(koliko je naročilo tablice po izbiri) ker to tablico potem prenašaš naprej?
No samo za uvod.
Mal se razpišite na to temo.

Veljavna bo od datuma, ki ga boš določil pri nakupu.
Vezana je na tablico. Če te zanima kaj bo, če razbiješ, menjaš, avto, si preberi še enkrat. Vezana je na tablico. Baje boš pa lahk prenesel na drugo tablico, če gre originalna v uničenje.
Commitment issues?

OK.d ::

V glavnem cena ostaja enaka, zakaj že?
LPOK.d

feryz ::

Zato ker je to davek?
Sicer pa res, najbolj moti nesankcioniranje tujcev. Do sedaj so včasih še katerega ujeli, če se jim je glih dali dvigniti rit, po novem se bodo lahko mirne duše vozili brez.

Invictus ::

WhiteAngel je izjavil:

Končno! Koliko sem jaz preklel z drgnjenjem teh nalepk na dveh avtih. Avstrijske so že v štartu bile manj nadležne, zdaj imajo pa itak elektronsko.

@otago: 14-dnevni nakup v AT je zaradi vračila izdelka, če nisi zadovoljen z njim. Za pravne osebe ni teh omejitev.

Ko odpreš account v Avstriji, izbereš, da je poslovni. Veljavnost vinjete je takoj...

Manjši trik :)).

Sam sem jo 1x kupil med vožnjo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

feryz ::

Jaz jo vedno kupim med vožnjo. Ker prej, seveda, pozabim.
Tudi češko in slovaško.

jotunn ::

feryz je izjavil:

Zato ker je to davek?
Sicer pa res, najbolj moti nesankcioniranje tujcev. Do sedaj so včasih še katerega ujeli, če se jim je glih dali dvigniti rit, po novem se bodo lahko mirne duše vozili brez.

Seveda, ker pri elektronski ne obstaja sistem za kontrolo... celo precej boljsi kot do sedaj. Daj vsaj malo pomisli preden pises kretenizme.

Fritz ::

mirator je izjavil:

Dag je izjavil:

Tisti, ki ste za plačevanje po prevoženih km. A ste tudi za to, da se internet obračunava po GB?

Namreč zakaj moram jaz plačevati enako kot nekdo, ki gleda Netflix v 4k, prenaša torrente, ipd?

Saj tudi meni ni všeč plačilo po prevoženih km. Samo ceste je treba vzdrževat in tisti, ki več prevozi, jih tudi bolj poškoduje. Enako kot pri porabi energije. Bolj je vprašanje, kako bodo nastavili vrednost oz. ceno na km, ki pa lahko DARSu prinese ogromne dobičke.

Osebni avti ne povzročajo skoraj nobene obrabe cestišča. Ceste najbolj obrabljajo tovorna vozila, od 20.000 do 50.000 krat bolj kot osebna vozila. Ko bodo lastiki tovornih vozil za prevožen kilometer plačevali 20k-50k toliko kot lastniki osebnih vozil, bo to pošten sistem plačevanja po prevoženem kilometru. Do tedaj pa je nabijanje o tem 'kdo več prevozi naj tudi več plača' navadna neumnost.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Likalnik ::

Utk je izjavil:

Leko je izjavil:

Da ne odpiram nove teme.
Zanima me par stvari.
Predvidevam, da bo največji naval, nakupa teh letnih (drugih itak še ni-ne bo) elektronskih vinjet, ravno 1.2.2022
Kot se govori se jih bo dalo kupit tudi preko spletne strani. Če se ne bo sesul sistem tega dne potem jim svaka čast.
OK verjetno jo boš lahko tudi prej naročil in bo veljavna od 1.2. naprej. Ker ne razumem zakaj bi jo naročal-kupoval prej, ni logike.
OK razen za tiste, ki so ali bodo kupovali nov, drug avto, imajo sedaj pol letne, in razne tujce in podobno.
No sedaj pa ravno to. Če boš imel v tekočem letu ali v roku par mesecev namen menjat, ni ravno smiselno kupovat celoletne.
Potem takem sploh nima smisla kupovat letne, če seveda ni cenovno veliko ugodnejša od pol letne ali mesečne. Kaj pa veš kaj se ti zgodi? Mogoče menjava avta, mogoče ga razbiješ, kakšna bolezen...
No potem pa še to. Glede na to da bo to vezano na reg.tablico ali ne bi bilo bolj smiselno, da bi se recimo tablica prenašala naprej ali celo, da bi si kupilo svojo tablico(koliko je naročilo tablice po izbiri) ker to tablico potem prenašaš naprej?
No samo za uvod.
Mal se razpišite na to temo.

Veljavna bo od datuma, ki ga boš določil pri nakupu.
Vezana je na tablico. Če te zanima kaj bo, če razbiješ, menjaš, avto, si preberi še enkrat. Vezana je na tablico. Baje boš pa lahk prenesel na drugo tablico, če gre originalna v uničenje.
Commitment issues?


vezana je na tabilco...ampak tablica gre pa skupaj z avtomobilom do novega lastnika, ko ga prodaš....sicer je tudi sedaj tako, ko prodaš vozilo dobi novi lastnik tudi tvojo vinjeto (ali mu jo extra zaračunaš ali ne je stvar dogovora) ampak podobno bo sedaj....ko prodaš vozilo gre e-vinjeta k drugemu lastniku....ko, kupiš rabljeno vozilo, dobiš od prodajalca tudi e-vinjeto...če pa kupiš novo vozilo bo pa potrebno kupiti tudi e-vinjeto...enako kot sedaj delamo z navadnimi vinjetami.

glede navala...se pa ne bi strinjal...tudi sedaj si imel možnost koristiti staro vinjeto pa poznam veliko ljudi kateri so se že decembra "bahali" z novo vinjeto...ne vem zakaj bi sedaj vsi čakali do konec januarja (edino zato, ker ti potem naslednje leto velja ravno tako do konec januarja...če vmes ne zamenjaš avtomobila)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

Ashrack ::

Likalnik je izjavil:



glede navala...se pa ne bi strinjal...tudi sedaj si imel možnost koristiti staro vinjeto pa poznam veliko ljudi kateri so se že decembra "bahali" z novo vinjeto...ne vem zakaj bi sedaj vsi čakali do konec januarja (edino zato, ker ti potem naslednje leto velja ravno tako do konec januarja...če vmes ne zamenjaš avtomobila)

Ce kupis 1.2 in imas do sedaj letno vinjeto si se vsaj mesec dni vozil brezplacno. Tako da logicno da se kupi e-vinjeto februarja
....

feryz ::

jotunn je izjavil:

Seveda, ker pri elektronski ne obstaja sistem za kontrolo... celo precej boljsi kot do sedaj. Daj vsaj malo pomisli preden pises kretenizme.
Ne govorim o kontroli, ampak o zaračunavanju. Kontrola je otročje lahka v obeh primerih.
Zato povsod policaji svojim državljanom pišejo listke, od vseh tujih pa zahtevajo denar. Ko enkrat spizdi čez mejo, lahko samo še ponižno upaš, da bo plačal.

starfotr ::

Fritz je izjavil:

mirator je izjavil:

Dag je izjavil:

Tisti, ki ste za plačevanje po prevoženih km. A ste tudi za to, da se internet obračunava po GB?

Namreč zakaj moram jaz plačevati enako kot nekdo, ki gleda Netflix v 4k, prenaša torrente, ipd?

Saj tudi meni ni všeč plačilo po prevoženih km. Samo ceste je treba vzdrževat in tisti, ki več prevozi, jih tudi bolj poškoduje. Enako kot pri porabi energije. Bolj je vprašanje, kako bodo nastavili vrednost oz. ceno na km, ki pa lahko DARSu prinese ogromne dobičke.

Osebni avti ne povzročajo skoraj nobene obrabe cestišča. Ceste najbolj obrabljajo tovorna vozila, od 20.000 do 50.000 krat bolj kot osebna vozila. Ko bodo lastiki tovornih vozil za prevožen kilometer plačevali 20k-50k toliko kot lastniki osebnih vozil, bo to pošten sistem plačevanja po prevoženem kilometru. Do tedaj pa je nabijanje o tem 'kdo več prevozi naj tudi več plača' navadna neumnost.


Saj ti veš, da je do nedavnega (pred uvedbo el. cestninjenja) bila LJ obvoznica zastonj za tovornjake, če tovornjak ni šel skozi cest. postajo.

Če je šel je itak plačal. Torej je bilo ceneje, kot za avte, ki so morali imeti vinjeto.

In kot lahko vidiš, so cene za kamion za Karavanke nižje, kot za avte.

https://www.dars.si/Karavanke

R1: Vozila, katerih največja dovoljena masa ne presega 3.500 kg

Motorna vozila, katerih največja dovoljena masa ne presega 3.500 kg, s priklopnim vozilom ali brez njega
Cena v EUR brez DDV: 	6,23
Cena v EUR z DDV: 	7,60



R2 - prvi cestninski razred

Motorna vozila z dvema osema, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg
Cena v EUR brez DDV: 	4,22

R3 - drugi cestninski razred

Motorna vozila s tremi osmi, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg, in skupine vozil s tremi osmi, katerih največja dovoljena masa vlečnega vozila presega 3.500 kg
Cena v EUR brez DDV: 	4,69



R4 - tretji cestninski razred

Motorna vozila z več kakor tremi osmi, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg, in skupine vozil z več kakor tremi osmi, katerih največja dovoljena masa vlečnega vozila presega 3.500 kg
Cena v EUR brez DDV: 	9,38

Fritz ::

Ja, saj to. Zato pa popenim nad idiotskimi izjavami, da se naj plačuje po prevoženem kilometru, ker je treba vzdrževati infrastrukturo. Seveda, a samo tedaj, ko bomo plačali vsi sorazmerno glede na to koliko poškodujemo to infrastrukturo, ne pa da slovenski in tuji lastniki osebnih avtomobilov subvencioniramo slovenski in tuji tovorni promet.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Invictus ::

feryz je izjavil:


Zato povsod policaji svojim državljanom pišejo listke, od vseh tujih pa zahtevajo denar. Ko enkrat spizdi čez mejo, lahko samo še ponižno upaš, da bo plačal.

Pošiljanje kazni po EUčisto lepo deluje.

Sam naša policija je prebutasta, ba bi znala to izkoristiti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Likalnik ::

tako je...tudi mi na dom dobimo kazen is drugih držav...vem, da sem sam jih dobil že iz marsikatere...ali se plačajo ali ne je pa druga pesem

starfotr ::

Fritz je izjavil:

Ja, saj to. Zato pa popenim nad idiotskimi izjavami, da se naj plačuje po prevoženem kilometru, ker je treba vzdrževati infrastrukturo. Seveda, a samo tedaj, ko bomo plačali vsi sorazmerno glede na to koliko poškodujemo to infrastrukturo, ne pa da slovenski in tuji lastniki osebnih avtomobilov subvencioniramo slovenski in tuji tovorni promet.


Tu jih za jajca drži EU, ker hoče da so cene prevoza s kamioni nizke. Zato ne nabijajo cen za njih.

Poleg tega se subvencionira (ali pa se je subvencioniralo, nisem na tekočem s trenutni cenami in strukturo cen) dizelsko gorivo.

Namreč, nabavna cena dizja je bila višja, kot bencina, pa je bil dizel cenejši, ker so nanj dali manj trošarin in posledično tudi DDV.
In s tem se dela ogromna škoda, ker se forsira take gluposti. Celo tako zelo, da mi izvažamo bencin iz EU rafinerij v US, iz US pa nam vozijo dizel.

Skratka, sedanja ureditev ni dobra, je pa plačilo po prevoženem km najbolj pravična zadeva. Ob upoštevanju mase vozil seveda. Sicer pa, kako je moč motorja oz. prostornina motorja povezana z zavarovanjem in z letno dajatvijo za uporabo cest? Spet, nekaj so morali dat, da tisti, ki ima močnejši motor, plača več. Kar je nesmisel, vendar tako je. Pri vinjetah je pa za vse isto?

feryz ::

Invictus je izjavil:

feryz je izjavil:


Zato povsod policaji svojim državljanom pišejo listke, od vseh tujih pa zahtevajo denar. Ko enkrat spizdi čez mejo, lahko samo še ponižno upaš, da bo plačal.

Pošiljanje kazni po EUčisto lepo deluje.

Sam naša policija je prebutasta, ba bi znala to izkoristiti...
Če mi znaš tole razložiti, bi ti bil zelo hvaležen.
Ker sem dobil že vsaj 50 pisem iz tujine. Včasih plačam, včasih ne. Kakor se mi dvigne.
Sankcij za neplačila ni. Pošljejo, če plačaš, plačaš, če pa glih tako prav.

jernejl ::

Fritz je izjavil:

Ja, saj to. Zato pa popenim nad idiotskimi izjavami, da se naj plačuje po prevoženem kilometru, ker je treba vzdrževati infrastrukturo. Seveda, a samo tedaj, ko bomo plačali vsi sorazmerno glede na to koliko poškodujemo to infrastrukturo, ne pa da slovenski in tuji lastniki osebnih avtomobilov subvencioniramo slovenski in tuji tovorni promet.

Avto, ki prevozi 20.000km (letno) po avtocestah, plača približno stokrat manj od tovornjaka.
Na drugi strani pa verjetno nihče pri zdravi pameti ne verjame, da bi stroški gradnje in vzdrževanja cest bili kar tisoč- ali deset tisočkrat manjši, če bi prepovedali tovorni promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Groot ::

feryz je izjavil:

Invictus je izjavil:

feryz je izjavil:


Zato povsod policaji svojim državljanom pišejo listke, od vseh tujih pa zahtevajo denar. Ko enkrat spizdi čez mejo, lahko samo še ponižno upaš, da bo plačal.

Pošiljanje kazni po EUčisto lepo deluje.

Sam naša policija je prebutasta, ba bi znala to izkoristiti...
Če mi znaš tole razložiti, bi ti bil zelo hvaležen.
Ker sem dobil že vsaj 50 pisem iz tujine. Včasih plačam, včasih ne. Kakor se mi dvigne.
Sankcij za neplačila ni. Pošljejo, če plačaš, plačaš, če pa glih tako prav.


Good luck v teh državah kjer nisi plačal kazni ob kakšni naslednji prometni kontroli ali pa ponekod celo že na meji ;) ja če pa tja ne greš več nikdar, potem jo boš najbrž odnesel nekaznovan.

dsfsfawer235 ::

Mislim, da je celotna zadeva napacno zastavljena, AC bi moral biti zastonj in lokalne ceste placljive, da bi se jih promptno vzdrzevalo.
If you don't work in a sweatshop, thank a Union.
If you do work in a sweatshop, start a Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Rb-star.svg

starfotr ::

jernejl je izjavil:

Fritz je izjavil:

Ja, saj to. Zato pa popenim nad idiotskimi izjavami, da se naj plačuje po prevoženem kilometru, ker je treba vzdrževati infrastrukturo. Seveda, a samo tedaj, ko bomo plačali vsi sorazmerno glede na to koliko poškodujemo to infrastrukturo, ne pa da slovenski in tuji lastniki osebnih avtomobilov subvencioniramo slovenski in tuji tovorni promet.

Avto, ki prevozi 20.000km (letno) po avtocestah, plača približno stokrat manj od tovornjaka.
Na drugi strani pa verjetno nihče pri zdravi pameti ne verjame, da bi stroški gradnje in vzdrževanja cest bili kar tisoč- ali deset tisočkrat manjši, če bi prepovedali tovorni promet.


In kaj želiš s tem povedat? Razmerje narejene še vedno ni v korist avtov ali da bi bilo plačilo izenačeno s povzorčeno škodo.

Hemi426 ::

dsfsfawer235 je izjavil:

Mislim, da je celotna zadeva napacno zastavljena, AC bi moral biti zastonj in lokalne ceste placljive, da bi se jih promptno vzdrzevalo.


Saj so že plačljive, obstaja cest sklad.
Pa tudi z plačilom goriva, kar veliko daš državi.


Eni bi pa res prostovoljno davek na davek.

FoxKnox ::

Vinjeta je super za uporabnike AC.Več si na AC bolj se splača.
110 EUR sta dve bivše fure od Kp do Mb.
Če bi nam računali vožnjo pa AC na prevožen kilometer, bi bile lokalne ceste zabite s pločevino, AC pa prazne, saj bi šel račun tudi čez 100 EUR na mesec.za redne uporabnike.
Saj kdor se fura lokalno ne rabi kupit vinjete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

dsfsfawer235 ::

Hemi426 je izjavil:

dsfsfawer235 je izjavil:

Mislim, da je celotna zadeva napacno zastavljena, AC bi moral biti zastonj in lokalne ceste placljive, da bi se jih promptno vzdrzevalo.


Saj so že plačljive, obstaja cest sklad.
Pa tudi z plačilom goriva, kar veliko daš državi.


Eni bi pa res prostovoljno davek na davek.


Glede na stanja regionalnih cest premalo. Vsi stroski bi se morali podvojiti.

FoxKnox je izjavil:

Vinjeta je super za uporabnike AC.Več si na AC bolj se splača.
110 EUR sta dve bivše fure od Kp do Mb.
Če bi nam računali vožnjo pa AC na prevožen kilometer, bi bile lokalne ceste zabite s pločevino, AC pa prazne, saj bi šel račun tudi čez 100 EUR na mesec.za redne uporabnike.
Saj kdor se fura lokalno ne rabi kupit vinjete.


In tocno to je problem. Namesto, da bi se vzpodbujalo javne prevoze, ki so bolj ekonomicni in precej manj svinjajo okolje, se raje sponzorira zasluzke preprodajalcev avtomobilov. To je treba prekinit. Sicer bi se morali slovenceljni sami zaceti zavedati, da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo, zal niso dovolj inteligentni za to, torej jih je treba vzpodbuditi.
If you don't work in a sweatshop, thank a Union.
If you do work in a sweatshop, start a Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Rb-star.svg

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

starfotr je izjavil:

jernejl je izjavil:

Fritz je izjavil:

Ja, saj to. Zato pa popenim nad idiotskimi izjavami, da se naj plačuje po prevoženem kilometru, ker je treba vzdrževati infrastrukturo. Seveda, a samo tedaj, ko bomo plačali vsi sorazmerno glede na to koliko poškodujemo to infrastrukturo, ne pa da slovenski in tuji lastniki osebnih avtomobilov subvencioniramo slovenski in tuji tovorni promet.

Avto, ki prevozi 20.000km (letno) po avtocestah, plača približno stokrat manj od tovornjaka.
Na drugi strani pa verjetno nihče pri zdravi pameti ne verjame, da bi stroški gradnje in vzdrževanja cest bili kar tisoč- ali deset tisočkrat manjši, če bi prepovedali tovorni promet.


In kaj želiš s tem povedat? Razmerje narejene še vedno ni v korist avtov ali da bi bilo plačilo izenačeno s povzorčeno škodo.

Kako ni v korist avtov, če plačujejo 100x manj, stroški prometne signalizacije na avtocesti pa so enaki ne glede na to, kako dolgo in težko vozilo se pelje mimo.
Marsikomu se zmotno zdi, da so DARSovi stroški samo asfalt. In da se asfalt uničuje zgolj zaradi težkih vozil, ki peljejo po njem.

ginekk ::

jernejl je izjavil:


Vsekakor pa ne bi bilo pravično, če bi avtoceste plačevali zgolj uporabniki avtocest, ostale alternativne ceste pa vsi, tudi tisti, ki jih zaradi vožnje po avtocesti ne rabijo.


Mar ni ravno tako zdaj? DARS se financira iz vinjet, ki jih plačajo zgolj uporabniki avtocest. Davščino za uporabo ostalih (državnih) cest pa plačajo vsi lastniki avtomobilov letno pri registraciji vozila, pri čemer je višina davka odvisna od tipa vozila in prostornine motorja. Občinske se seveda financirajo na lokalni ravni.

Vsekakor je bila uvedba vinjetnega sistema napredek. Težave so morda res s tranzitom in to tudi se da rešit.

dsfsfawer235 je izjavil:



In tocno to je problem. Namesto, da bi se vzpodbujalo javne prevoze, ki so bolj ekonomicni in precej manj svinjajo okolje, se raje sponzorira zasluzke preprodajalcev avtomobilov. To je treba prekinit. Sicer bi se morali slovenceljni sami zaceti zavedati, da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo, zal niso dovolj inteligentni za to, torej jih je treba vzpodbuditi.


Avto je dvignil raven mobilnosti in postavil nove standarde, žal še danes ni primernega ekvivalenta. Če ti sam hočeš bit omejen na svojih 5km2, ni treba da smo še ostali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Fritz ::

jernejl je izjavil:

Fritz je izjavil:

Ja, saj to. Zato pa popenim nad idiotskimi izjavami, da se naj plačuje po prevoženem kilometru, ker je treba vzdrževati infrastrukturo. Seveda, a samo tedaj, ko bomo plačali vsi sorazmerno glede na to koliko poškodujemo to infrastrukturo, ne pa da slovenski in tuji lastniki osebnih avtomobilov subvencioniramo slovenski in tuji tovorni promet.

Avto, ki prevozi 20.000km (letno) po avtocestah, plača približno stokrat manj od tovornjaka.
Na drugi strani pa verjetno nihče pri zdravi pameti ne verjame, da bi stroški gradnje in vzdrževanja cest bili kar tisoč- ali deset tisočkrat manjši, če bi prepovedali tovorni promet.

Stroški gradnje ne, ker je cesto pač treba zgraditi, stroški vzdrževanja pa bi bili zanemarljivi v primerjavi z današnjimi stroški, ko veliko tovornega prometa relativno hitro uniči cestišče in so potrebne redne obnove celih odsekov.

Avtomobil, ki prevozi 20.000km in plača stokrat manj od tovornega vozila to isto cesto uniči 20.000 - 50.000 krat manj kot tovorno vozilo, kar pomeni, da še vedno plača nekaj stokrat preveč.

In ja, logika uvedbe vinjet je bila, da se promet z osebnimi avtomobili prestavi na AC, ker so te varnejše kot običajne ceste in to se je tudi pokazalo z manjšim številom mrtvih na cestah.

dsfsfawer235 je izjavil:


In tocno to je problem. Namesto, da bi se vzpodbujalo javne prevoze, ki so bolj ekonomicni in precej manj svinjajo okolje, se raje sponzorira zasluzke preprodajalcev avtomobilov. To je treba prekinit. Sicer bi se morali slovenceljni sami zaceti zavedati, da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo, zal niso dovolj inteligentni za to, torej jih je treba vzpodbuditi.

Da bi se spodbujalo javne prevoze, je prvo treba imeti kvalitetne in kvalitetno urejene javne prevoze. V kakšnih večjih mestih v tujini mi ni padalo na pamet da bi uporabljal avtomobil dlje kot do prvega P+R parkirišča, doma pa sem z avtomobilom prej iz Ljubljane v Kopru ali Mariboru kot z mestnim avtobusom iz enega na drug konec Ljubljane.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

WizzardOfOZ ::

Upam, da bodo sedaj s temi vinjetami tudi avtomatsko talali kazni. Posname te ko prideš na avtocesto in ko greš dol ter komot sistem izračuna povprečno hitrost. Če je višja od omejitve, dobiš položnico na dom skupaj z dokaznim gradivom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
««
3 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dars in vnos registerskih številk za vinjete (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
82387809 (1121) St235
»

Elektronske vinjete- napacna reg. (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21524243 (2470) Tidule
»

Tehnične težave eVinjet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11117754 (11657) Groot
»

Elektronsko cestninjenje - od 1. jan 2022 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
636255 (4346) Lonsarg

Več podobnih tem