» »

E-vinjete za 2022

E-vinjete za 2022

1 2 3
4
5

dsfsfawer235 ::

Hemi426 je izjavil:

dsfsfawer235 je izjavil:

Mislim, da je celotna zadeva napacno zastavljena, AC bi moral biti zastonj in lokalne ceste placljive, da bi se jih promptno vzdrzevalo.


Saj so že plačljive, obstaja cest sklad.
Pa tudi z plačilom goriva, kar veliko daš državi.


Eni bi pa res prostovoljno davek na davek.


Glede na stanja regionalnih cest premalo. Vsi stroski bi se morali podvojiti.

FoxKnox je izjavil:

Vinjeta je super za uporabnike AC.Več si na AC bolj se splača.
110 EUR sta dve bivše fure od Kp do Mb.
Če bi nam računali vožnjo pa AC na prevožen kilometer, bi bile lokalne ceste zabite s pločevino, AC pa prazne, saj bi šel račun tudi čez 100 EUR na mesec.za redne uporabnike.
Saj kdor se fura lokalno ne rabi kupit vinjete.


In tocno to je problem. Namesto, da bi se vzpodbujalo javne prevoze, ki so bolj ekonomicni in precej manj svinjajo okolje, se raje sponzorira zasluzke preprodajalcev avtomobilov. To je treba prekinit. Sicer bi se morali slovenceljni sami zaceti zavedati, da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo, zal niso dovolj inteligentni za to, torej jih je treba vzpodbuditi.
If you don't work in a sweatshop, thank a Union.
If you do work in a sweatshop, start a Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Rb-star.svg

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

starfotr je izjavil:

jernejl je izjavil:

Fritz je izjavil:

Ja, saj to. Zato pa popenim nad idiotskimi izjavami, da se naj plačuje po prevoženem kilometru, ker je treba vzdrževati infrastrukturo. Seveda, a samo tedaj, ko bomo plačali vsi sorazmerno glede na to koliko poškodujemo to infrastrukturo, ne pa da slovenski in tuji lastniki osebnih avtomobilov subvencioniramo slovenski in tuji tovorni promet.

Avto, ki prevozi 20.000km (letno) po avtocestah, plača približno stokrat manj od tovornjaka.
Na drugi strani pa verjetno nihče pri zdravi pameti ne verjame, da bi stroški gradnje in vzdrževanja cest bili kar tisoč- ali deset tisočkrat manjši, če bi prepovedali tovorni promet.


In kaj želiš s tem povedat? Razmerje narejene še vedno ni v korist avtov ali da bi bilo plačilo izenačeno s povzorčeno škodo.

Kako ni v korist avtov, če plačujejo 100x manj, stroški prometne signalizacije na avtocesti pa so enaki ne glede na to, kako dolgo in težko vozilo se pelje mimo.
Marsikomu se zmotno zdi, da so DARSovi stroški samo asfalt. In da se asfalt uničuje zgolj zaradi težkih vozil, ki peljejo po njem.

ginekk ::

jernejl je izjavil:


Vsekakor pa ne bi bilo pravično, če bi avtoceste plačevali zgolj uporabniki avtocest, ostale alternativne ceste pa vsi, tudi tisti, ki jih zaradi vožnje po avtocesti ne rabijo.


Mar ni ravno tako zdaj? DARS se financira iz vinjet, ki jih plačajo zgolj uporabniki avtocest. Davščino za uporabo ostalih (državnih) cest pa plačajo vsi lastniki avtomobilov letno pri registraciji vozila, pri čemer je višina davka odvisna od tipa vozila in prostornine motorja. Občinske se seveda financirajo na lokalni ravni.

Vsekakor je bila uvedba vinjetnega sistema napredek. Težave so morda res s tranzitom in to tudi se da rešit.

dsfsfawer235 je izjavil:



In tocno to je problem. Namesto, da bi se vzpodbujalo javne prevoze, ki so bolj ekonomicni in precej manj svinjajo okolje, se raje sponzorira zasluzke preprodajalcev avtomobilov. To je treba prekinit. Sicer bi se morali slovenceljni sami zaceti zavedati, da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo, zal niso dovolj inteligentni za to, torej jih je treba vzpodbuditi.


Avto je dvignil raven mobilnosti in postavil nove standarde, žal še danes ni primernega ekvivalenta. Če ti sam hočeš bit omejen na svojih 5km2, ni treba da smo še ostali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Fritz ::

jernejl je izjavil:

Fritz je izjavil:

Ja, saj to. Zato pa popenim nad idiotskimi izjavami, da se naj plačuje po prevoženem kilometru, ker je treba vzdrževati infrastrukturo. Seveda, a samo tedaj, ko bomo plačali vsi sorazmerno glede na to koliko poškodujemo to infrastrukturo, ne pa da slovenski in tuji lastniki osebnih avtomobilov subvencioniramo slovenski in tuji tovorni promet.

Avto, ki prevozi 20.000km (letno) po avtocestah, plača približno stokrat manj od tovornjaka.
Na drugi strani pa verjetno nihče pri zdravi pameti ne verjame, da bi stroški gradnje in vzdrževanja cest bili kar tisoč- ali deset tisočkrat manjši, če bi prepovedali tovorni promet.

Stroški gradnje ne, ker je cesto pač treba zgraditi, stroški vzdrževanja pa bi bili zanemarljivi v primerjavi z današnjimi stroški, ko veliko tovornega prometa relativno hitro uniči cestišče in so potrebne redne obnove celih odsekov.

Avtomobil, ki prevozi 20.000km in plača stokrat manj od tovornega vozila to isto cesto uniči 20.000 - 50.000 krat manj kot tovorno vozilo, kar pomeni, da še vedno plača nekaj stokrat preveč.

In ja, logika uvedbe vinjet je bila, da se promet z osebnimi avtomobili prestavi na AC, ker so te varnejše kot običajne ceste in to se je tudi pokazalo z manjšim številom mrtvih na cestah.

dsfsfawer235 je izjavil:


In tocno to je problem. Namesto, da bi se vzpodbujalo javne prevoze, ki so bolj ekonomicni in precej manj svinjajo okolje, se raje sponzorira zasluzke preprodajalcev avtomobilov. To je treba prekinit. Sicer bi se morali slovenceljni sami zaceti zavedati, da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo, zal niso dovolj inteligentni za to, torej jih je treba vzpodbuditi.

Da bi se spodbujalo javne prevoze, je prvo treba imeti kvalitetne in kvalitetno urejene javne prevoze. V kakšnih večjih mestih v tujini mi ni padalo na pamet da bi uporabljal avtomobil dlje kot do prvega P+R parkirišča, doma pa sem z avtomobilom prej iz Ljubljane v Kopru ali Mariboru kot z mestnim avtobusom iz enega na drug konec Ljubljane.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fritz ()

WizzardOfOZ ::

Upam, da bodo sedaj s temi vinjetami tudi avtomatsko talali kazni. Posname te ko prideš na avtocesto in ko greš dol ter komot sistem izračuna povprečno hitrost. Če je višja od omejitve, dobiš položnico na dom skupaj z dokaznim gradivom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

delavec44 ::

Ti kar upaj. Sistemi za sekcijsko radarsko merjenje morajo biti posebej certificirani.

jernejl ::

Fritz je izjavil:

Stroški gradnje ne, ker je cesto pač treba zgraditi
Ampak tudi to je treba pošteno razdeliti med uporabnike. Zakaj bi nek Romun, ki se 1x letno tukaj pelje s tovornjakom, za projektanta in za odkup zemljišč za avtocesto plačal stokrat več od nekoga z avtom, ki avtocesto uporablja stokrat več, ker se po njej vozi vsak dan?

stroški vzdrževanja pa bi bili zanemarljivi v primerjavi z današnjimi stroški, ko veliko tovornega prometa relativno hitro uniči cestišče in so potrebne redne obnove celih odsekov.
Če prav razumem, ti trdiš, da bi se ceste obnavljale vsakih tisoč let ali nekaj takega, če po njih ne bi vozili tovornjaki? :D
Pa tudi travo bi bilo treba manj kositi ob cesti, ker bi manj rasla; prometni znaki, informacijske table, nadzorne kamere in ostali senzorji bi se manj kvarili; z njimi povezana programska oprema bi brez vzdrževanja zdržala tisoče let; prometno-informacijskega centra ne bi rabili, nadzora tudi ne, prav tako ne soljenja in pluženja in čiščenja, pa vzdrževanja počivališč. Pravzaprav bi bilo vsega tega zanemarljivo malo.
Uprava bi imela tisočkrat nižje plače, prav tako ostale podporne službe (pravna, kadrovska, nabavna, računovodstvo, ...); stavbe in pisarne, v katerih uradujejo, bi bile zanemarljivo poceni.
In vse to samo zato, ker po avtocestah ne bi vozili tovornjaki.
Resno?

Avtomobil, ki prevozi 20.000km in plača stokrat manj od tovornega vozila to isto cesto uniči 20.000 - 50.000 krat manj kot tovorno vozilo, kar pomeni, da še vedno plača nekaj stokrat preveč.
To je mit. Smo že jasno povedali, da ne drži, in da so stroški še vse kaj drugega kot uničen asfalt, in da uničen asfalt ni samo posledica vožnje težkih vozil, pravzaprav sploh ni samo posledica vožnje vozil.

delavec44 ::

jernejl je izjavil:

To je mit. Smo že jasno povedali, da ne drži, in da so stroški še vse kaj drugega kot uničen asfalt, in da uničen asfalt ni samo posledica vožnje težkih vozil, pravzaprav sploh ni samo posledica vožnje vozil.


Tako je. Je tudi posledica slabe gradnje, za kar so pri nas specialisti. Verjetno, da lahko zato služijo z obnovami.

dsfsfawer235 ::

dsfsfawer235 je izjavil:

Hemi426 je izjavil:

dsfsfawer235 je izjavil:

Mislim, da je celotna zadeva napacno zastavljena, AC bi moral biti zastonj in lokalne ceste placljive, da bi se jih promptno vzdrzevalo.


Saj so že plačljive, obstaja cest sklad.
Pa tudi z plačilom goriva, kar veliko daš državi.


Eni bi pa res prostovoljno davek na davek.


Glede na stanja regionalnih cest premalo. Vsi stroski bi se morali podvojiti.



Tocno tole. Dokler imamo ceste v slabem stanju je zanje premalo denarja, ob registraciji vozila bi bilo treba zraven pribiti se konkretno takso, da bi pokrila uporabo cest.

dsfsfawer235 je izjavil:

In tocno to je problem. Namesto, da bi se vzpodbujalo javne prevoze, ki so bolj ekonomicni in precej manj svinjajo okolje, se raje sponzorira zasluzke preprodajalcev avtomobilov. To je treba prekinit. Sicer bi se morali slovenceljni sami zaceti zavedati, da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo, zal niso dovolj inteligentni za to, torej jih je treba vzpodbuditi.


In se ena tocno zadeta. Dejansko se v Sloveniji polni zepe prodajalcev avtomobilov namesto javnih prevozov, potem se pa jamra, da imamo avtomobile zato, ker so javni prevozi zanic. Preprosto dodatne taxe na nakup avtomobila, registracijo, gorivo, ta denar pa namensko preliti v javne prevoze, ki se jih oprosti taks pri gorivu.
If you don't work in a sweatshop, thank a Union.
If you do work in a sweatshop, start a Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Rb-star.svg

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Dars, kot ime pove, se ukvarja z avtocestami in financira iz vinjet. Ne vem kakšne veze ima to z javnim prevozom. Sej imate temo Slovenske železnice in tam fantazirate kako bi naredili vinjete za javni prevoz or whatever. Ampak to nikogar ne zanima. Vi bi radi, da kupimo vinjete za avtoceste, samo da avtocest sploh ne bi imeli, ampak bi šel denar v želenice. Sej to ne bi bila prva taka goljufija pri nas (khm, zdravstvo), ampak vseeno, je tudi tako čisto vredu.
Vinjete in avtoceste niso ovira za razvoj železnice.



Tocno tole. Dokler imamo ceste v slabem stanju je zanje premalo denarja, ob registraciji vozila bi bilo treba zraven pribiti se konkretno takso, da bi pokrila uporabo cest.

Denarja za ceste je dovolj, samo da se iz denarja za cestnine pri registraciji za ceste nameni približno 1/3, ostalo gre...tadam, v železnice. Je pa res to še zmeraj kaplja v morje, ker so železnice pač tako drage in nesposobne, da niti to ne pomaga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Miha 333 ::

Morale bi biti cenejše, saj je veljavnost skrajšana iz 14 na 12 mesecev. Če sem kupil klasično 01.12.2020, ta velja do 31.01.2022. Če kupim elektronsko 01.12.2021, bo veljala do 30.11.2022. Gre za skrito podražitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

DamijanD ::

Miha to drži zgolj in samo, če AC uporabljaš samo eno leto. Če pa uporabljaš AC stalno (torej rabiš vsako leto novo vinjeto), pa ti dejstvo, da vinjeta velja 14mesecev nič ne pomaga.

Mare2 ::

DamijanD je izjavil:

Miha to drži zgolj in samo, če AC uporabljaš samo eno leto. Če pa uporabljaš AC stalno (torej rabiš vsako leto novo vinjeto), pa ti dejstvo, da vinjeta velja 14mesecev nič ne pomaga.


Ta trditev je točna. :)

Do kdaj pa veljajo letošnje?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

radmansdorf ::

do konca januarja 2022.

dsfsfawer235 ::

Utk je izjavil:

Dars, kot ime pove, se ukvarja z avtocestami in financira iz vinjet. Ne vem kakšne veze ima to z javnim prevozom. Sej imate temo Slovenske železnice in tam fantazirate kako bi naredili vinjete za javni prevoz or whatever. Ampak to nikogar ne zanima. Vi bi radi, da kupimo vinjete za avtoceste, samo da avtocest sploh ne bi imeli, ampak bi šel denar v želenice. Sej to ne bi bila prva taka goljufija pri nas (khm, zdravstvo), ampak vseeno, je tudi tako čisto vredu.
Vinjete in avtoceste niso ovira za razvoj železnice.



Tocno tole. Dokler imamo ceste v slabem stanju je zanje premalo denarja, ob registraciji vozila bi bilo treba zraven pribiti se konkretno takso, da bi pokrila uporabo cest.

Denarja za ceste je dovolj, samo da se iz denarja za cestnine pri registraciji za ceste nameni približno 1/3, ostalo gre...tadam, v železnice. Je pa res to še zmeraj kaplja v morje, ker so železnice pač tako drage in nesposobne, da niti to ne pomaga.


Premalo, taxe morajo biti tako visoke, da bojo ljudje zaceli razmisljati ali se jim avtomobil sploh se splaca, idealno pa ga bojo opustili. Avtomobili so stvar prejsnjega tisocletja, ce bomo hoteli izboljsati situacijo na planetu, morajo izumreti. Saj razumem, da so nekateri z desetletji marketinga postali odvisni od njih, se bojo morali pac odvadit.

Upam, da bo Jankovic na zacetku naslednjega mandata kaj ukrenil zoper avtomobile.
If you don't work in a sweatshop, thank a Union.
If you do work in a sweatshop, start a Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Rb-star.svg

Zgodovina sprememb…

Fritz ::

jernejl je izjavil:


Avtomobil, ki prevozi 20.000km in plača stokrat manj od tovornega vozila to isto cesto uniči 20.000 - 50.000 krat manj kot tovorno vozilo, kar pomeni, da še vedno plača nekaj stokrat preveč.
To je mit. Smo že jasno povedali, da ne drži, in da so stroški še vse kaj drugega kot uničen asfalt, in da uničen asfalt ni samo posledica vožnje težkih vozil, pravzaprav sploh ni samo posledica vožnje vozil.

Seveda:
https://de.wikipedia.org/wiki/Vierte-Po...

dsfsfawer235 je izjavil:


Upam, da bo Jankovic na zacetku naslednjega mandata kaj ukrenil zoper avtomobile.

Tega prvovrstnega lopova bodo končno nagnali iz Ljubljane in njegovega naslednjega mandata ne boš videl. Sicer pa, kaj je resnega naredil Janković za javni promet v LJ? Pasovi za trole? Kakšen je dejanski efekt? Kje so načrti za podzemno ali kak sistem na tirnicah? Nič, le polžji premiki.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

WhiteAngel ::

Miha 333 je izjavil:

Morale bi biti cenejše, saj je veljavnost skrajšana iz 14 na 12 mesecev. Če sem kupil klasično 01.12.2020, ta velja do 31.01.2022. Če kupim elektronsko 01.12.2021, bo veljala do 30.11.2022. Gre za skrito podražitev.


Kakor vzameš - če si zdaj kupil vinjeto marca, ti je pa veljala samo do januarja naslednje leto. V prihodnosti ti bo pa veljala do marca naslednje leto.

mirator ::

Miha 333 je izjavil:

Morale bi biti cenejše, saj je veljavnost skrajšana iz 14 na 12 mesecev. Če sem kupil klasično 01.12.2020, ta velja do 31.01.2022. Če kupim elektronsko 01.12.2021, bo veljala do 30.11.2022. Gre za skrito podražitev.

Narobe računaš. 14 mesecev ni nikoli veljala, 13 mesecev pa samo ob prvem nakupu, če si jo kupil 31. decembra, naslednje leto pa 31. jauarja. Od takrat dalje, ti je vedno veljala 12 mesecev ali manj, če si novo kupil na kakšen drug datum.

sivistol ::

dsfsfawer235 je izjavil:

Utk je izjavil:

Dars, kot ime pove, se ukvarja z avtocestami in financira iz vinjet. Ne vem kakšne veze ima to z javnim prevozom. Sej imate temo Slovenske železnice in tam fantazirate kako bi naredili vinjete za javni prevoz or whatever. Ampak to nikogar ne zanima. Vi bi radi, da kupimo vinjete za avtoceste, samo da avtocest sploh ne bi imeli, ampak bi šel denar v želenice. Sej to ne bi bila prva taka goljufija pri nas (khm, zdravstvo), ampak vseeno, je tudi tako čisto vredu.
Vinjete in avtoceste niso ovira za razvoj železnice.



Tocno tole. Dokler imamo ceste v slabem stanju je zanje premalo denarja, ob registraciji vozila bi bilo treba zraven pribiti se konkretno takso, da bi pokrila uporabo cest.

Denarja za ceste je dovolj, samo da se iz denarja za cestnine pri registraciji za ceste nameni približno 1/3, ostalo gre...tadam, v železnice. Je pa res to še zmeraj kaplja v morje, ker so železnice pač tako drage in nesposobne, da niti to ne pomaga.


Premalo, taxe morajo biti tako visoke, da bojo ljudje zaceli razmisljati ali se jim avtomobil sploh se splaca, idealno pa ga bojo opustili. Avtomobili so stvar prejsnjega tisocletja, ce bomo hoteli izboljsati situacijo na planetu, morajo izumreti. Saj razumem, da so nekateri z desetletji marketinga postali odvisni od njih, se bojo morali pac odvadit.

Upam, da bo Jankovic na zacetku naslednjega mandata kaj ukrenil zoper avtomobile.



to sam vi zabarji oz mesticarji tko razmisljate , kaj pa uni na podeželju ? ko maš štacuno 7km stran pa take ?
mislim dej malo razmišlej z glavo
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864

WhiteAngel ::

dsfsfawer235 je izjavil:


Premalo, taxe morajo biti tako visoke, da bojo ljudje zaceli razmisljati ali se jim avtomobil sploh se splaca, idealno pa ga bojo opustili. Avtomobili so stvar prejsnjega tisocletja, ce bomo hoteli izboljsati situacijo na planetu, morajo izumreti. Saj razumem, da so nekateri z desetletji marketinga postali odvisni od njih, se bojo morali pac odvadit.


Tole se bolj bere, kot da je marketing tebi malo možgane skisal o tem, kako so avtomobili slabi za naš planet? Morda bi se moral pa preseliti iz LJ, če te moti hrup in smrad avtov v mestih :P

ginekk ::

Ne vem kako si to predstavlja sploh. Izgleda je fino, ko nimaš nobene odgovornosti poleg samega sebe in ni nuja nikamor hodit.
Če damo avto v tem trenutku iz cest, gre civilizacija vsaj za 50 let v preteklost.

jernejl ::

Fritz je izjavil:

jernejl je izjavil:


Avtomobil, ki prevozi 20.000km in plača stokrat manj od tovornega vozila to isto cesto uniči 20.000 - 50.000 krat manj kot tovorno vozilo, kar pomeni, da še vedno plača nekaj stokrat preveč.
To je mit. Smo že jasno povedali, da ne drži, in da so stroški še vse kaj drugega kot uničen asfalt, in da uničen asfalt ni samo posledica vožnje težkih vozil, pravzaprav sploh ni samo posledica vožnje vozil.

Seveda:
https://de.wikipedia.org/wiki/Vierte-Po...

Saj vem, ti bi rad iz cest izrinil javni potniški promet, ker gre za težka vozila, ki po tvoje naredijo stotisočkrat večjo škodo kot avtomobili. Pa električne avte, ki so tudi težji od ICE.
Ampak poskusi razumeti, da obstaja cel kup škode in s tem povezanih stroškov z (avto)cestami, ki niti približno niso odvisni od mase vozila. Pravzaprav niti niso odvisni od vozila. Ne vem, morda boš to dejstvo sprejel, če ti ga petkrat ponovim, sicer pa pač moramo ugotoviti, da na svet gledaš z zavezanimi očmi.
The Deterioration of Asphalt Pavement and its Causes

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

spegli ::

A to boš plačal toliko kot si prevozil po avtobanu ? Drugač je elektronsko in napredno moj k.

Skylord ::

mirator je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Morale bi biti cenejše, saj je veljavnost skrajšana iz 14 na 12 mesecev. Če sem kupil klasično 01.12.2020, ta velja do 31.01.2022. Če kupim elektronsko 01.12.2021, bo veljala do 30.11.2022. Gre za skrito podražitev.

Narobe računaš. 14 mesecev ni nikoli veljala, 13 mesecev pa samo ob prvem nakupu, če si jo kupil 31. decembra, naslednje leto pa 31. jauarja. Od takrat dalje, ti je vedno veljala 12 mesecev ali manj, če si novo kupil na kakšen drug datum.

Ti nisi ravno najbolj na TI z matematiko. Prvič ti je veljala 14 mesecev.
Lahko si jo kupil že 1. decembra (v prodaji so bile že kakšen dan prej)tako da si jo dejansko lahko začel uporabljat že s prvim in jo uporabljal do 31. januarja do polnoči.
Koliko je to?

Utk ::

Če si je kupil vsako leto, je bilo vseeno. Zdaj se pa do konc januarja voziš s staro, novo pa kupiš ko je res rabiš, morda jo ne ravno vsak mesec. In v 10 letih morda zamakneš da kupiš samo 9 vinjet. Morda.

kixs ::

Js je letos nisem imel. In zdaj, ko bi jo spet kupil, bom za 2 meseca na krajsem.

mirator ::

Skylord je izjavil:

mirator je izjavil:

Miha 333 je izjavil:

Morale bi biti cenejše, saj je veljavnost skrajšana iz 14 na 12 mesecev. Če sem kupil klasično 01.12.2020, ta velja do 31.01.2022. Če kupim elektronsko 01.12.2021, bo veljala do 30.11.2022. Gre za skrito podražitev.

Narobe računaš. 14 mesecev ni nikoli veljala, 13 mesecev pa samo ob prvem nakupu, če si jo kupil 31. decembra, naslednje leto pa 31. jauarja. Od takrat dalje, ti je vedno veljala 12 mesecev ali manj, če si novo kupil na kakšen drug datum.

Ti nisi ravno najbolj na TI z matematiko. Prvič ti je veljala 14 mesecev.
Lahko si jo kupil že 1. decembra (v prodaji so bile že kakšen dan prej)tako da si jo dejansko lahko začel uporabljat že s prvim in jo uporabljal do 31. januarja do polnoči.
Koliko je to?

Si pa vsaj ti matematik.
Sicer ne gre toliko za matematiko, kot kaj si za izhodišče vzel. Jaz sem vinjete vedno kupoval nekje v sredini januarja in imel v glavi, da je veljavnost od 1.1 t.l. do 31.1. n.l. Glede na to izhodišče sem potem prav izračunal. Sicer pa imaš, kar se tiče prvega nakupa, glede na tvoje izhodišče, prav.

robertotrm ::

Obstaja en in edini razlog za uvajanje takih oslarij, ki je poznan in skupen vsem avtokratskim rezimom in domorodni avtokrati niso tukaj nobena izjema. Pri elektronski vinjeti gre predvsem za identifikacijo in celovito spremljanje vozil na ac. Ne gre za nikakrsno kvazi ugodnost ali ekonomsko upravicenost. Ce k temu dodamo se absurdni umotvor avtokratskega rezima = AC enota visoko usposobljenih inkasantov na najbolj varnem delu cestnega omrezja. Dobimo zmagovita kombinacija in mokre sanje malih diktatorckov. Pod pateticno pretvezo digitalizacije se skriva uvedba popolnega nadzora in upravljanja s posameznikom.
Zasebnost in osnovne clovekove pravice in svoboscine so stvar preteklosti. Dobrodosli v avtokratskem rezimu talibanskega enoumja in diktatorstva. Severni korejci se nam lahko samo smejijo.

MrStein ::

Severni Korejci molijo na skrivaj vsak dan za življenje kot imamo mi.

PS: kaj bi šele rekel, če bi uvedli serijsko številko za vsakega prebivalca. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

jernejl ::

robertotrm je izjavil:

Obstaja en in edini razlog za uvajanje takih oslarij, ki je poznan in skupen vsem avtokratskim rezimom in domorodni avtokrati niso tukaj nobena izjema.
...
Pod pateticno pretvezo digitalizacije se skriva uvedba popolnega nadzora in upravljanja s posameznikom.
Zasebnost in osnovne clovekove pravice in svoboscine so stvar preteklosti. Dobrodosli v avtokratskem rezimu talibanskega enoumja in diktatorstva.

Ravno nasprotno. Sam sem ženo večkrat varal z žensko iz sosednjega kraja. Tja sem se zmeraj peljal po avtocesti, v času, ko naj bi bil v službi. Sosedov Francelj je bil nadzornik vinjet in ko je nekega dne ob nadzoru opazil moj avto na avtocesti ob nenavadnem času, je takoj javil moji ženi, da sem šel tam mimo. In sem imel težave.
Upam, da se čimprej uvede v celoti elektronski sistem, ker sem prepričan, da nadzorna kamera ne bo klicala žene in ji govorila o tem, kje se jaz vozim. Šele tedaj bomo dobili ustrezno mero zasebnosti, ki je danes nimamo.

Mimogrede, na (avto)cestah že dalj časa obstaja cel kup kamer. Poleg tega dandanes skoraj vsakdo prostovoljno s sabo nosi sledilno napravo. Če kak diktator želi, ima že tako na zemljevidu narisane vse vaše poti za zadnjih deset ali dvajset let.

robertotrm ::

Sveta preproscina, pomesana z necimrnostjo in dobrsnim delom samovsecnosti in ze se v glavah prenekaterih pajacov risejo izkrivljene slike neke virtualne realnosti. Sicer bolj kilav, pa vendar, vsaj priblizek hrama demokracije, se je dobrem letu sfizil v rezimsko leglo izrojenih skorumpirancev, ki jih pred lastnim narodom scitijo robocop placanci. Omejitve gibanja, policijska ura, maske na prostem in neko dogmatsko zakrivanje obraza, povsem v skladu z svetimi naceli talibanov.... Seznam grotesknih bebavosti, ki se jih nebi sramoval noben Kim Il. Najbrz zdej celo obzaluje kako hudica se on ni spomnil kaj tko briljantnega.
Obstojece kamere sicer dajejo neke podatke, vendar je vse skupaj kamena doba v primerjavi s tehnologijo elektronskega spremljanja vozil. Avtokratski izrodki se bojo s svojimi lepljivimi prsti z veseljem posluzili onLine podatkov, o cemer so do zdaj lahko samo sanjarili. Ce k temu dodamo se pateticno enoto AC visoko usposobljenih inkasantov, ki so tam seved izkljucno zaradi zagotavljanja varnosti v prometu, na dalec najbolj varnem delu cestnega omrezja. Dobimo kot receno zmagovito kombinacijo za popolno kontrolo in nadzor v diktaturi enoumja.
Za naivno rajo je na voljo cela paleta bebavih floskul o smotrnosti, ekonomicnosti, digitalizaciji, pravicnosti,...

WizzardOfOZ ::

MrStein je izjavil:

PS: kaj bi šele rekel, če bi uvedli serijsko številko za vsakega prebivalca. ;)


Kot da je niso? Kaj pa je emšo? EMŠO - Enotna Matična Številka Osebe - torej serijska številka za vsakega prebivalca.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

MrStein ::

You missed the point... ;)

robertotrm je izjavil:


Obstojece kamere sicer dajejo neke podatke, vendar je vse skupaj kamena doba v primerjavi s tehnologijo elektronskega spremljanja vozil.

A si to kaj zamešal?
Kontrola evinjete bo komaj kaj drugačna od kontrole papirnatih.

Mogoče misliš na sistem "pošteno plačevanje po kilometru s slednjem vozila na vsakem metru", ki si ga eni tako želijo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

cvalsr ::

""
da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo

""

Spet en pametnjakovič, ki meketa o stvareh, o katerih nima pojma.
Daj, prosim, napiši "vozni red", kako bi ti prišel na šiht naprimer iz hribov 3 km nad Loko pri Žusmu v Poljčane. Kako daleč peš (v dežju, snegu), s katerim javnim prevozom do kod, s katerim naprej, koliko čakanja na prestopanje, pa na postajališču moraš biti kakih 5 minut prej - rezerva, da ne zamudiš, ... pa na koncu od avtobusne do firme spet 2 km peš.
Pa potem še za domov grede. Lepo po minutah, z navedbo konkretnih avtobusov/vlakov, ki dejansko vozijo. Bi bil ti to pripravljen početi 40 let? Ne sodi ostalih ljudi po sebi, razvajeni pezdetek.
Dokler tega ne boš napisal, pa te zaničujem!

joze67 ::

cvalsr je izjavil:

""
da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo

""

Spet en pametnjakovič, ki meketa o stvareh, o katerih nima pojma.

Ne moreš tako, no.

Model tako dobro piše, da je bil prisiljen samega sebe pohvaliti.

dsfsfawer235 je izjavil:

dsfsfawer235 je izjavil:

In tocno to je problem. Namesto, da bi se vzpodbujalo javne prevoze, ki so bolj ekonomicni in precej manj svinjajo okolje, se raje sponzorira zasluzke preprodajalcev avtomobilov. To je treba prekinit. Sicer bi se morali slovenceljni sami zaceti zavedati, da je avtomobil mrtvo breme kretenov, ki ga vozijo, zal niso dovolj inteligentni za to, torej jih je treba vzpodbuditi.


In se ena tocno zadeta. Dejansko se v Sloveniji polni zepe prodajalcev avtomobilov namesto javnih prevozov, potem se pa jamra, da imamo avtomobile zato, ker so javni prevozi zanic. Preprosto dodatne taxe na nakup avtomobila, registracijo, gorivo, ta denar pa namensko preliti v javne prevoze, ki se jih oprosti taks pri gorivu.

(Sem posebej preveril, vedno gre za uporabnika 127868, ni kakih UNICODE trikov vmes.)

Utk ::

Ta lik je navajen na več nikov vzporedno, včasih se pa pač zaplete v svojo mrežo. Ne vem zakaj mu sploh odgovarjate. Jaz ga ignoriram. Ni niti trol, dobre trole cenim, ta je pa samo neumen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

vinjete kot take ne bodo ogromno rešile... glavni problem je to da imao NAMENSKI DAVEK cestnine ki ne gre v celoti za popravilo cest... če kdo meni da gre prosim za vir...

Država bi morala ves denar ki ga pobere od cestnin itd... namenit za obnovo cest... ves denar od vinjet pa za obnovo avtocest... to se žal ne dogaja.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Invictus ::

WizzardOfOZ je izjavil:

MrStein je izjavil:

PS: kaj bi šele rekel, če bi uvedli serijsko številko za vsakega prebivalca. ;)


Kot da je niso? Kaj pa je emšo? EMŠO - Enotna Matična Številka Osebe - torej serijska številka za vsakega prebivalca.

Pa še davčna. Enako...

Enoi res živijo v mehučku zabitežev. A nič nbe berete?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MrStein ::

Saj to je poanta, folk ima skoraj skoraj bar, pardon, QR kodo vtetovirano že iz časa Jugoslavije, pa nič. Tu pa jamrajo, da bo avto zaveden v neko evidenco. (kar je že itak spet, že iz časa juge)

Pač paranoiki se ne potrudijo niti, da vsaj od daleč zgledali racionalni. (no, saj neparanoiki niso dosti boljši)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

cvalsr ::

Jaz sem pa tole razumel kot sarkazem:

MrStein je včeraj ob 16:28:08 izjavil:
PS: kaj bi šele rekel, če bi uvedli serijsko številko za vsakega prebivalca. ;)

Sem zelo pameten? :))

starfotr ::

Drugače pa že sedaj skenirajo vsa vozila, čeprav sistem sploh še ne deluje za osebna vozila pač pa samo za tovorna.

robertotrm ::

Lahko se sicer poimenuje tako ali drugace. Gre pa za dojemanje nadzora, ki se na veliko zlorablja v imenu marsicesa, od ekonomicnosti do digitalizacije in pravicnosti. A bi raje da se gremo diktaturo ali bi bilo mogoce bolje vztrajat v demokraticnosti. Kaksna je razlika med tiranijo in demokracijo? Tiranija je ko oblast ve vse o sleherniku. Demokracija pa ko slehernik ve vse o oblasti. Kam torej pase elektronska vinjeta, katere uvedba ima en in edini namem: popolna kontrola.

darkolord ::

Ne seri, namen je učinkovito pobiranje denarja.

lonewolf_ ::

Še komu ne gre kupit e-vinjete vnaprej na 1. februar? Na koledarčku ne gre označit naprej od decembra 2021.
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit RTX 3070 | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

tusi ::

FAQ:

Katero koli vrsto e-vinjete je možno kupiti tudi vnaprej, torej z datumom začetka veljavnosti, ki ni enak dnevu nakupa. Začetek veljavnosti posamezne vinjete je možno določiti do 30 dni vnaprej od dneva nakupa. Letno e-vinjeto bomo na primer lahko kupili (hkrati z nakupom bo treba izbrati tudi datum začetka njene veljavnosti) največ 30 dni pred začetkom njene veljavnosti.

Ker pa se prodaja letnih e-vinjet letos prične s 1. decembrom, bo možnost nakupa 30 dni prej veljala po tem datumu.

feryz ::

Ok, zdaj lahko uradno potrdim, da je spletna stran za nakup e-vinjete skropucalo, na pol uporabno govno in bi lahko mirne duše ustrelili tistega, ki si jo je zamislil in tistega, ki je to sprogramiral.
Ne moreš verjeti, da je kaj takega sploh možno v današnjih časih. Danes bi od prvega decembra, ko so to odprli imeli vsaj verzijo 9.5, ne pa ena nula beta.
Upam, da mi bo vseeno uspelo naročiti par vinjet.

Že izgled je tak, kot bi jo naredil mulc za domačo nalogo. Pred dvajsetimi leti.
Take zadeve pa niti komentarja ne rabijo.

Fritz ::

No, k temu kar je napisal feryz lahko dodam, da reč ne dela, če uporabljaš ESET antivirus in je tega potrebno izklopiti, da lahko opraviš nakup vinjete.

Seveda vse druge aplikacije in spletno bančništvo brez težav sobivajo z ESET-om.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Invictus ::

A kak app obstaja za telefon?

Lahko bi dali noter filter, ki bi ustrezno formatiral registracijsko oznako.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Cupakabra123 ::

Fritz je izjavil:

jernejl je izjavil:


Avtomobil, ki prevozi 20.000km in plača stokrat manj od tovornega vozila to isto cesto uniči 20.000 - 50.000 krat manj kot tovorno vozilo, kar pomeni, da še vedno plača nekaj stokrat preveč.
To je mit. Smo že jasno povedali, da ne drži, in da so stroški še vse kaj drugega kot uničen asfalt, in da uničen asfalt ni samo posledica vožnje težkih vozil, pravzaprav sploh ni samo posledica vožnje vozil.

Seveda:
https://de.wikipedia.org/wiki/Vierte-Po...

dsfsfawer235 je izjavil:


Upam, da bo Jankovic na zacetku naslednjega mandata kaj ukrenil zoper avtomobile.

Tega prvovrstnega lopova bodo končno nagnali iz Ljubljane in njegovega naslednjega mandata ne boš videl. Sicer pa, kaj je resnega naredil Janković za javni promet v LJ? Pasovi za trole? Kakšen je dejanski efekt? Kje so načrti za podzemno ali kak sistem na tirnicah? Nič, le polžji premiki.


Podzemno bi v Ljubljani na marostu gradil? :)) Jesus Crist! XD

blackbfm ::

Fritz je izjavil:

No, k temu kar je napisal feryz lahko dodam, da reč ne dela, če uporabljaš ESET antivirus in je tega potrebno izklopiti, da lahko opraviš nakup vinjete.

Seveda vse druge aplikacije in spletno bančništvo brez težav sobivajo z ESET-om.


potem se je za vprašat kaj eset točno počne, očitno prestreza in spreminja promet. ni to težava vinjetne (ali katerekol druge) spletne aplikacije
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dars in vnos registerskih številk za vinjete (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Loža
44130436 (9582) ytodf
»

Tehnične težave eVinjet (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11110607 (4510) Groot
»

Elektronsko cestninjenje - od 1. jan 2022 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
633682 (1773) Lonsarg
»

Prihajajo elektronske vinjete (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1067015 (3493) solatko
»

Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16326253 (21852) Invictus

Več podobnih tem