» »

E-vinjete za 2022

E-vinjete za 2022

1 2
3
»

Dag ::

Tisti, ki ste za plačevanje po prevoženih km. A ste tudi za to, da se internet obračunava po GB?

Namreč zakaj moram jaz plačevati enako kot nekdo, ki gleda Netflix v 4k, prenaša torrente, ipd?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dag ()

mancini ::

belidihur je izjavil:



Če bi plačevali po dejanski vožnji bi bile avtoceste normalno prevozne, tako tkos o bile nekoč. ta potuha, da plačaš 110€ na leto inse potem drkaš neomejeno po avtocesti in delaš kolne je potuha. Kdor ne misli plačevat po prevoženem kilometru naj se vozi po regionalki. AC ni bila mišljena kot nekaj samoumnevnega , ampak kot luksuz, nekaj več, saj je namen avtocest najhitreje pridet iz točke a do točke b.

Seveda pa ne bi smela biti ljubljanska obvoznica pod vinjetam, ker nima nobene veze z avtocesto. Že zaradi prebivalcev je to lopovščina na kubik.


AC je zgrajena z namenom, da po njej vozi cim vec avtomobilov in s tem razbremeni lokalni promet. In hkrati se s tem poveca prometna varnost. Da so dobili cim vec vozil na AC so uvedli tudi vinjete.
Poglej si stevilke.

Ti pa kontriras vsem glavnim razlogom zakaj AC imamo in potrebujemo

starfotr ::

Dag je izjavil:

Tisti, ki ste za plačevanje po prevoženih km. A ste tudi za to, da se internet obračunava po GB?

Namreč zakaj moram jaz plačevati enako kot nekdo, ki gleda Netflix v 4k, prenaša torrente, ipd?


Seveda. Ob pogoju, da so cene za vse enake. In če je poraba 0,je tudi položnica na koncu meseca 0.

Torej, da tisti, ki ima flat rate ne more imeti v nobenem primeru nižje cene, kot tisti, ki ga nima.

Ne vem, kako lahko država zaračunava različne cene za isto storitev. Za zasebne firme mi tudi ni jasno, vendar ker je zasebno se pač v to ne vtikam.

mancini je izjavil:

belidihur je izjavil:



Če bi plačevali po dejanski vožnji bi bile avtoceste normalno prevozne, tako tkos o bile nekoč. ta potuha, da plačaš 110€ na leto inse potem drkaš neomejeno po avtocesti in delaš kolne je potuha. Kdor ne misli plačevat po prevoženem kilometru naj se vozi po regionalki. AC ni bila mišljena kot nekaj samoumnevnega , ampak kot luksuz, nekaj več, saj je namen avtocest najhitreje pridet iz točke a do točke b.

Seveda pa ne bi smela biti ljubljanska obvoznica pod vinjetam, ker nima nobene veze z avtocesto. Že zaradi prebivalcev je to lopovščina na kubik.


AC je zgrajena z namenom, da po njej vozi cim vec avtomobilov in s tem razbremeni lokalni promet. In hkrati se s tem poveca prometna varnost. Da so dobili cim vec vozil na AC so uvedli tudi vinjete.
Poglej si stevilke.

Ti pa kontriras vsem glavnim razlogom zakaj AC imamo in potrebujemo


50 let nazaj so se vrli pametni odločili, da bomo tire vrgli ven in vse dali na nafto ter gume.

Danes imamo AC po celi državi, ki je preplačana, da boli glava, narejeno je za mnogo manj prometa, kot je bilo sprva načrtovano (torej je laž, kar si napisal). In še dolgo bomo v zaostanku, kar se tiče razvoja prometa. Namreč več desetletij smo v zaostanku glede železnic in razvoja javnega potniškega prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

Fritz ::

starfotr je izjavil:


Danes imamo AC po celi državi, ki je preplačana, da boli glava, narejeno je za mnogo manj prometa, kot je bilo sprva načrtovano (torej je laž, kar si napisal). In še dolgo bomo v zaostanku, kar se tiče razvoja prometa. Namreč več desetletij smo v zaostanku glede železnic in razvoja javnega potniškega prometa.

To je stvar načrtovanja na ravni države. Pa se strinjam, da bi morali prenoviti in nadgraditi celotno železniško omrežje in to tako, da se dela načrtujejo za 20, 30 ali 50 let naprej in potekajo kontinuirano.

AC je preplačana zaradi visoke stopnje korupcije. Drugače pa je največji problem AC tovorni promet in izrazita vsakoletna rast tranzitnega prometa, kar bi se sicer dalo precej enostavno urediti. Cestnina za tovorni promet od 18.00 do 05.00 = 100% sedanje. Cestnina za tovorni promet od 09.00 do 13.00 = 150% sedanje. Cestnina od 05.00 do 09.00 in od 13.00 do 18.00 = 300% sedanje. In naenkrat v špicah tovorni promet ne bi povzročal dodatnih zastojev. Tam kjer je ponoči težava hrup pa se tovornim vozilom omeji hitrost.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

blackbfm ::

Danes imamo AC po celi državi, ki je preplačana, da boli glava, narejeno je za mnogo manj prometa, kot je bilo sprva načrtovano (torej je laž, kar si napisal). In še dolgo bomo v zaostanku, kar se tiče razvoja prometa


Proti 30 let nazaj je bistven napredek

starfotr ::

No, saj če bi 30 let nazaj pogledal 20 let v preteklost, bi tudi rekel, da je napredek. Povedal nisi nič pametnega in novega.

Mato989 ::

Elektronske vinjete so spet brezveze....

1. Kako bodo kaznovali tujce.... Bo zdaj dars sedel na mejah in jih kaznoval ko gredo ven

2. Ce ne bodo vinjete linkane na osebo oz. Na nikogar bo spet nateg.. Torej urejwno mora bit tako da ce se jaz peljem z mojim avtom z elektronsko vinjeto in pridem domov in se vsedem z napravo v avto kolega da ta vinjeta velja dalje...

Drugace nas bodo spet goljufali
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kuglvinkl ::

Dars bo sedel na mejah
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

WhiteAngel ::

starfotr je izjavil:

In še dolgo bomo v zaostanku, kar se tiče razvoja prometa. Namreč več desetletij smo v zaostanku glede železnic in razvoja javnega potniškega prometa.


Tu ni bilo ravno izbire. Pred 40 leti si imel nekaj hitrih cest in regionalne ceste in na podobnem nivoju železnico. Vasi pa raztrosene po državi podobno kot danes. Odločiti si se moral za AC križ ali pa za posodobitev železnic. Za oboje ni bilo denarja. Po tvojem bi morali AC odpikati in toliko sredstev investirati v železnico?

darkolord ::

Po tvojem bi morali AC odpikati in toliko sredstev investirati v železnico?
Ne, po njegovem ne bi investirali v nič od tega.

Če bi kdo se kdo hotel voziti po železnici, bi pač moral kupiti svoj vlak.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

starfotr ::

Z današnjim vedenjem, bi definitivno izbral železnico. Takrat so pa razmišljali drugače.

Bolje bi bilo, da bi danes gradili AC, kot pa železnice.

MrStein ::

starfotr je izjavil:


Torej, da tisti, ki ima flat rate ne more imeti v nobenem primeru nižje cene, kot tisti, ki ga nima.

To je nesmisel. Nekako tako kot "negativno število, ki je večje od nič".

Fritz je izjavil:


Če bi sedaj začeli računati po prevoženi razdalji na star način, bi se precej voznikov odločilo za uporabo regionalk in bi poraslo število hujših nesreč in žrtev na cestah.

"ljudem z empatijo" so take malenkosti nepomembne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

jernejl ::

starfotr je izjavil:

Seveda, najbolj pravično je plačilo po km. Več se voziš, več plačaš. Vsem jasna logika, samo tistim, ki se veliko vozijo ne.

Če več voziš po avtocestah, potem manj voziš po ostalih alternativnih cestah.
Potem bi bilo najbolj pravično plačilo po uporabi, ampak za čisto vse ceste, ne samo za avtoceste.
Če se pelješ po avtocesti, bi plačal za vzdrževanje avtoceste, če po regionalki, pa za vzdrževanje te ceste (ki je najbrž nekaj cenejše) plus za ostale negativne učinke, ki jih taka vožnja prinese glede na avtoceste (večja škoda, ki jo država utrpi zaradi več nesreč in smrtnih žrtev).

Vsekakor pa ne bi bilo pravično, če bi avtoceste plačevali zgolj uporabniki avtocest, ostale alternativne ceste pa vsi, tudi tisti, ki jih zaradi vožnje po avtocesti ne rabijo.

Fritz je izjavil:

Če bi plačevali po dejanski porabi bi moral za avtomobil, v primerjavi s tovornim vozilom, plačati od 200 do 500-krat manj, ker toliko manj obrablja cestišče in neprimerno manj onesnažuje (pač glede na EURO normativ).

Ceno tovornega transporta na koncu itak plačamo potrošniki, ker je všteta v ceno izdelkov na trgovski polici. Če bi se cestnine za tovorni promet povišale, bi pač narasle cene v trgovinah. Alternative, ki bi lahko opravljala cenejši transport, trenutno pač ni. Kapacitete železnic so več ali manj zasedene, zato ne moremo reči, da bomo pa ob podražitvi cestnin ves ta tovor preusmerili na železnice.

Po drugi strani stroški vzdrževanja niso samo asfaltiranje, ampak še kaj drugega, kar ni direktno povezano s težo vozila. Nadzor, pomoč na cesti, čiščenje, pluženje, predori, signalizacija, obcestni in drugi objekti, plače uprave ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

belidihur ::

mancini je izjavil:



AC je zgrajena z namenom, da po njej vozi cim vec avtomobilov in s tem razbremeni lokalni promet. In hkrati se s tem poveca prometna varnost. Da so dobili cim vec vozil na AC so uvedli tudi vinjete.
Poglej si stevilke.

Ti pa kontriras vsem glavnim razlogom zakaj AC imamo in potrebujemo



AVtoceste so zabite zloleki, ki vozijo po levem pasu komnstantno pod 130 km/H brez razloga. zato nastajajo zastoji, ko loleki prehitevajo tovornajke s hitrostjo 110 km/h.

Pred uvedbo vinjet so loleki bili na ac-ju v manjšini. Kdor ni sposoben plačevanja po km naj se vozi v kolonah po lokalnih cestah.

Dag je izjavil:

Tisti, ki ste za plačevanje po prevoženih km. A ste tudi za to, da se internet obračunava po GB?

Namreč zakaj moram jaz plačevati enako kot nekdo, ki gleda Netflix v 4k, prenaša torrente, ipd?


S teb mal možgani šepajo? S čim pa uničuješ kablovje? Asfalt se dejansko uničuje pod težo in številčnostjo vozil, medtem ko internetni kabl se ne izrablja nič. S tem, da maš ti enako hitrost ineterna kot tist, k gleda 4k in nimaš zarad njega nič nižjo hitrost, kot si jo plačal.

Na avtocesti se pa jaz ne morme peljat 130 km/H, ker se želim, če se pred mano 5 lolekov pelje 115 km/h po levem pasu ker njim to paše! A naj grem prehitevat po odstavnem pasu, če je desni poln.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: belidihur ()

belidihur ::

jernejl je izjavil:



Ceno tovornega transporta na koncu itak plačamo potrošniki, ker je všteta v ceno izdelkov na trgovski polici. Če bi se cestnine za tovorni promet povišale, bi pač narasle cene v trgovinah. Alternative, ki bi lahko opravljala cenejši transport, trenutno pač ni.

Po drugi strani stroški vzdrževanja niso samo asfaltiranje, ampak še kaj drugega, kar ni direktno povezano s težo vozila.


Večina tovornjakov je , ki se vozi po slovenskih cestah je tranzit in nima veze s tem kar ti pišeš. trnazit pomen, da večina tujih tovornjakov gre smao skozi slovenijo, ker je bližje. Romuni, bolgari, čehi.. se naj vozijo čez avstrijo v italijo in naprej, če jim to paše.

Cene ne morejo narastit, ker se tovor, pripelje z ladjami v luko koper. Kaj si ti tok zabit, da misliš, da ti kitajsko robo vozijo s tovornjaki preko poljske, madžarske romunije, ukrajine.. loll

Večina tovornjakov so sam tujci iz vzhoda, ki zgolj delajo kolone, uničujejo ac-je..

Iničen asfalt je dobesedno povezan s težo vozila. Težje kot je, blj se uničuje. Zakaj misliš, da je desni pas na ac-jih bolj zjeban od levega. Ne zato, ker tam slabše asfaltirajo, pač pa zaradi 35 tonskih tovornjakov.

jernejl je izjavil:


Če se pelješ po avtocesti, bi plačal za vzdrževanje avtoceste, če po regionalki, pa za vzdrževanje te ceste (ki je najbrž nekaj cenejše) .


Spet. KAj misliš,da ko kupiš vinjeto, da je to za okras. Ta denar je namenjen za vzdrežavanje avtoceste.

Cestni sklad pri zavarovanju vozila je denar ki je namenjen za vzdrževanje regionalnih cest.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: belidihur ()

jernejl ::

belidihur je izjavil:

jernejl je izjavil:



Ceno tovornega transporta na koncu itak plačamo potrošniki, ker je všteta v ceno izdelkov na trgovski polici. Če bi se cestnine za tovorni promet povišale, bi pač narasle cene v trgovinah. Alternative, ki bi lahko opravljala cenejši transport, trenutno pač ni.

Po drugi strani stroški vzdrževanja niso samo asfaltiranje, ampak še kaj drugega, kar ni direktno povezano s težo vozila.

Večina tovornjakov je , ki se vozi po slovenskih cestah je tranzit in nima veze s tem kar ti pišeš.
Kar ti pišeš nima veze s tem, kar sem jaz napisal. Četudi z večino tovornjakov božiček tovori darila v afriko, morajo tovornjaki še zmeraj pripeljati izdelke v trgovine. Ergo cene bodo narasle ne glede na tvoje umotvore o tranzitu.

Cene ne morejo narastit, ker se tovor, pripelje z ladjami v luko koper.
Res ne vem ali trolaš ali je bila kriva čudna ura, ampak to kar pišeš, nima veze s tistim, kar sem napisal jaz.

Večina tovornjakov so sam tujci iz vzhoda, ki zgolj delajo kolone, uničujejo ac-je..
Od kod prihaja tovornjak, je čisto nepomembno. Madžarski tovornjak komot v Ljubljano pripelje Škode iz Češke, s katerimi potem ti in tebi podobni povzročate prometne nesreče na regionalkah.

Cestni sklad pri zavarovanju vozila je denar ki je namenjen za vzdrževanje regionalnih cest.
Ja plačujte ga po kilometrih in samo tisti, ki regionalke rabite. Če jaz vozim zgolj po AC, me pravzaprav nič ne briga, ali ti imaš regionalko ali ne. Plačaj si jo sam.

Dag ::

130 km/h je najvišja *dovoljena* hitrost. Nikjer ne piše, da ti mora biti zagotovljena možnost vožnje s to hitrostjo.

blackbfm ::

Dag je izjavil:

130 km/h je najvišja *dovoljena* hitrost. Nikjer ne piše, da ti mora biti zagotovljena možnost vožnje s to hitrostjo.


Tipi s pasat karavani pa bmwji so triggered ce kdo pred njimi slucajn voz manj kt 129.9 km/h.. Nimajo veze zakoni

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

MrStein ::

DZ je s 74 glasovi za in nobenim proti sprejel novelo zakona o cestninjenju, ki prinaša pravno podlago za uvedbo elektronskih vinjet za osebna vozila, načrtovano z decembrom 2021.


No, vsaj nekaj pametnega med stalnim političnim pričkanjem...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

feryz ::

To ti misliš, da je pametno. Politiki ničesar ne sprejmejo v dobro ljudstva. Zapomnite si to že enkrat.
Če pa slučajno je kaj dobrega, je to kolateralna škoda. Ker sprejmejo v svoje dobro in slučajno še raji nekaj pade zraven.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Groot ()

MrStein ::

aha, že vidim, koga si volil:

LMŠ: Prepričani so, da bo več kraj registrskih tablic in njihovih menjav med avtomobili.

lol, izgovore pa imajo. A to bo banda čakala na izvozu, in potem kradla tablice?

Levica: Proti pa so bili v Levici, saj se jim zdita problematična možnost prehoda na plačilo po prevoženih kilometrih in vidik zasebnosti, saj naj bi sistem omogočil novo množično zbiranje podatkov o prebivalcih.

Kamere so že na AC, ampak jih nekako do zdaj ni motilo. Zanimivo.

(za plačevanje po km pa je potrebno v vozilo namestiti sledilno napravo. Ne bom čisto nič šokiran, če ne bo ravno Levica to čez kako leto predlagala.)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

jernejl ::

MrStein je izjavil:

LMŠ: Prepričani so, da bo več kraj registrskih tablic in njihovih menjav med avtomobili.

Hja, danes pa tatovi režejo vetrobranska stekla, da lahko vinjete prelepijo na drug avto.
V LMŠ bi lahko predlagali varnejšo varianto obstoječi vinjeti: po novem bi se vinjeta vklesala na streho avtomobila. Tako bi jo težje ukradli in premeščali med avtomobili. :))

Levica: Proti pa so bili v Levici, saj se jim zdita problematična možnost prehoda na plačilo po prevoženih kilometrih in vidik zasebnosti, saj naj bi sistem omogočil novo množično zbiranje podatkov o prebivalcih.

V resnici bi bilo mogoče kamere uporabiti za detekcijo ukradenih tablic (vpogled v bazo ukradenih tablic), avtomobilov s pretečenim zavarovanjem in delno tudi avtomobilov s premeščenimi tablicami (model/barva avtomobila, ki ne ustreza tablici).

V Levici očitno še niso videli Seznam lokacij cestnih kamer.
V poletni turistični gneči, ko so avti stali v kolonah, se je na Hrušici dalo gledati ljudi, kako spijo v avtomobilih, se sprehajajo naokrog, kako so oblečeni, ali imajo vinjeto, številke tablic se je lepo videlo in podobno. Vse javno dostopno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

MrStein ::

jernejl je izjavil:


V Levici očitno še niso videli

V Levici marsikaj niso videli. In ne vidijo. (pa drugi tudi, da ne bo kaki našivašist težil)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prihajajo elektronske vinjete (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1064444 (922) solatko
»

Vozilo (razbitino) prodal v Bolgarijo - Dars ne izda nadomestne vinjete. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
743894 (1868) smacker
»

Vinjeta (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22335945 (19542) Mare2
»

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21932106 (24681) jalovec09
»

Folija za vinjeto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10627406 (24568) pegaso

Več podobnih tem