Forum » Na cesti » Dolgoročno lastništvo avtomobila
Dolgoročno lastništvo avtomobila
GR2 ::
Jaz sem vsaj pošteno povedal kako je z avtom. Če pogledaš ostale na cesti, se lahko za skoraj vsakogar vprašaš od kje mu denar, od tistih na minimalcu do direktorjev. Res bi rad videl njihove računice, ker meni to "does not compute".
Edino za fotra lahko še pogledam, je kupil 2005 in 2011 nov avto za 12-15k€, vanj je vlagal samo nujno potrebno. V službo se je vozil 25km v eno smer. Plačo je imel 1500€. To pa "does compute". Ampak koliko je takih?
Edino za fotra lahko še pogledam, je kupil 2005 in 2011 nov avto za 12-15k€, vanj je vlagal samo nujno potrebno. V službo se je vozil 25km v eno smer. Plačo je imel 1500€. To pa "does compute". Ampak koliko je takih?
matobeli ::
So what? Zarad ljudi ki govorijo "so what" obstaja večina svetovnih problemov.
Na konc pa prepovemo zadeve za vse in tisti ki so krivi za prepoved spet rečejo, so what.
A niso v igrcah ponavad dolarji?
Na konc pa prepovemo zadeve za vse in tisti ki so krivi za prepoved spet rečejo, so what.
Jaz sem vsaj pošteno povedal kako je z avtom. Če pogledaš ostale na cesti, se lahko za skoraj vsakogar vprašaš od kje mu denar, od tistih na minimalcu do direktorjev. Res bi rad videl njihove računice, ker meni to "does not compute".
Edino za fotra lahko še pogledam, je kupil 2005 in 2011 nov avto za 12-15k€, vanj je vlagal samo nujno potrebno. V službo se je vozil 25km v eno smer. Plačo je imel 1500€. To pa "does compute". Ampak koliko je takih?
A niso v igrcah ponavad dolarji?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
sgdjkdlsugi4 ::
Lep pozdrav.
Me zanima vaše mnenje glede tega kako je najbolj racionalno kupovati avtomobile na dolgi rok.
Se splača kupit nek 3 leta star avto z 50kkm za 12.000 € in ga peljat 10 let in ga na koncu daš za 500-1000€ avtohiši v zakup pri nakupu naslednjega.
Ali se bolj splača kupit isti 3 leta star avto za 12.000€, ga voziti tri leta, ga prodati za 8.000 € in nato spet kupiti tri leta starega z manj kilometri za 12.000€ in tako dalje...
Nakup novega avtomobila se mi intuitivno ne zdi zelo racionalna izbira iz finančnega vidika.
Nakup starih poceni avtov vsaki dve leti mi tudi ne diši, iz stališča udobja/zanesljivosti.
Kakšno je vaše mnenje, kaj prakticirate tisti, ki jim avto ne predstavlja vir zadovoljstva in ga vidite kot neko "nujno zlo"?
Kupis avto, ki ga lahko vzdržuješ kar pomeni, da ko je potrebno menjat gume/opravit servis/opravit popravilo se ne križaš ter ješ pašteto in kruh nekaj mesecev ampak opravis vzdrzevanje in nadaljujes z lajfom.
m0LN4r ::
Za vseh 6 avtomobilov sem dal do sedaj 60.000EUR.Zakaj? Kupi cenejsi avto in ga vozi dlje.
Pa še nisem upošteval vseh kazni, 40+125+125+675+500EUR.Jaz pa 0Eur za kazni. Nauci se vozit.
PS: Ko sem se se jaz vozil z avtobusom, je to bila najbolj bedna, neudobna, casovno potrana in nefleksibilna voznja, + pesacenje do postaj in od postaje v dezju, snegu, blatu, mrazu, vrocini itn. Never again.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
gruntfürmich ::
PS: Ko sem se se jaz vozil z avtobusom, je to bila najbolj bedna, neudobna, casovno potrana in nefleksibilna voznja, + pesacenje do postaj in od postaje v dezju, snegu, blatu, mrazu, vrocini itn. Never again.
temu nobeden ne oporeka, pač se odrečeš delnem udobju zaradi skupnega dobrega. pozitivne plati pa so neobremenjenost z vožnjo, neobremenjenost s parkiriščem, dolgoročno morda cenejše kot lastništvo (dodatnega) avta...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
m0LN4r ::
To ce si obremenjen je stvar okusa, jaz uzivam v precizni voznji. Meni je bolj obremenjujoce sedeti na tistih neudobnih avtobusnih sedezih, pa se bi lahko nasteval.
Pac price/perfomance. Bus je bus, prevozno sredstvo za mnozico nizjega sloja. Najhujs pa je recimo kak vecerni vlak za vikend iz kakega vecjega mesta. Poln pijancev, socialnih problemov, zasrano umazano vse. Eh.
Pac price/perfomance. Bus je bus, prevozno sredstvo za mnozico nizjega sloja. Najhujs pa je recimo kak vecerni vlak za vikend iz kakega vecjega mesta. Poln pijancev, socialnih problemov, zasrano umazano vse. Eh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
gruntfürmich je izjavil:
PS: Ko sem se se jaz vozil z avtobusom, je to bila najbolj bedna, neudobna, casovno potrana in nefleksibilna voznja, + pesacenje do postaj in od postaje v dezju, snegu, blatu, mrazu, vrocini itn. Never again.
temu nobeden ne oporeka, pač se odrečeš delnem udobju zaradi skupnega dobrega. pozitivne plati pa so neobremenjenost z vožnjo, neobremenjenost s parkiriščem, dolgoročno morda cenejše kot lastništvo (dodatnega) avta...
Verjamem da bi se vecina podezelskega ali predmstnega folka odlocila za javni transport, ce bi bil bolj dostopen in z normalno ceno. Za primer, bus Maribor-Ljubljana stane 23e, vlak 15e, pa ja niso normalni. Ce mas varcnega dizla ali plinovcka za 10e gres sem pa tja. Javnosektorasi s teslami celo zastojn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
pirat ::
-valvoline- je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
PS: Ko sem se se jaz vozil z avtobusom, je to bila najbolj bedna, neudobna, casovno potrana in nefleksibilna voznja, + pesacenje do postaj in od postaje v dezju, snegu, blatu, mrazu, vrocini itn. Never again.
temu nobeden ne oporeka, pač se odrečeš delnem udobju zaradi skupnega dobrega. pozitivne plati pa so neobremenjenost z vožnjo, neobremenjenost s parkiriščem, dolgoročno morda cenejše kot lastništvo (dodatnega) avta...
Verjamem da bi se vecina podezelskega ali predmstnega folka odlocila za javni transport, ce bi bil bolj dostopen in z normalno ceno. Za primer, bus Maribor-Ljubljana stane 23e, vlak 15e, pa ja niso normalni. Ce mas varcnega dizla ali plinovcka za 10e gres sem pa tja. Javnosektorasi s teslami celo zastojn.
Kar se tiče zastonj vožnje s Teslami - amortizacija ne obstaja? Vinjeta ni potrebna?
Javni transport - ne vem ce ni se bolj kot cena problematičen čas vožnje in vozni red. Sam se sicer vozim KR-LJ in je z vlaki tako, da v času šole mi vozni red in način vožnje vlakov kar ustreza (malo manj ustreza gužva), v času ko ni šole (in ni vlaka, ki vozi le relacijo KR-LJ) pa vozni red nekoliko manj.
gruntfürmich ::
-valvoline- je izjavil:
Verjamem da bi se vecina podezelskega ali predmstnega folka odlocila za javni transport, ce bi bil bolj dostopen in z normalno ceno. Za primer, bus Maribor-Ljubljana stane 23e, vlak 15e, pa ja niso normalni. Ce mas varcnega dizla ali plinovcka za 10e gres sem pa tja. Javnosektorasi s teslami celo zastojn.
mislim da ne bo druge rešitve kot da se v sloveniji postavi cena javnega prevoza na neko simbolično nizko ali zastonj - kot to počne trenutna vlada za upokojence; po mojem pa zna nadaljevati kar za vse.
pri tako dragih in počasnih prevozih je vse kaj drugega idiotija.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
MIHAc27 ::
Meni lahko daš zastonj avtobus in vlak, pa mi ne koristita dosti. 500m od mene vozi lokalni avtobus.. 3x na dan.
Lahko se seveda sprehodim 2.5Km in pridem na LPP (vozi na 30 minut). V eni uri me pripelje v službo, ki je drugače 15km stran.
Opcija je tudi vlak, 5km stran, rabi pol ure.
Če se že zapeljem do postaje, je bolje če potegnem z avtom do službe.. rabim cca 20minut.
Je bil pa vlak zakon, ko sem še živel v Zalogu. Par minut do postaje, potem pa 10 minut z vlakom. Še z avtom ni šans tako hitro, sploh ob konicah. Je pa res, da ima vlak tudi urske luknje. Na prestopanja lahko skoraj pozabiš, če ima le par minutno zamudo se ti lahko vse podre.
Lahko se seveda sprehodim 2.5Km in pridem na LPP (vozi na 30 minut). V eni uri me pripelje v službo, ki je drugače 15km stran.
Opcija je tudi vlak, 5km stran, rabi pol ure.
Če se že zapeljem do postaje, je bolje če potegnem z avtom do službe.. rabim cca 20minut.
Je bil pa vlak zakon, ko sem še živel v Zalogu. Par minut do postaje, potem pa 10 minut z vlakom. Še z avtom ni šans tako hitro, sploh ob konicah. Je pa res, da ima vlak tudi urske luknje. Na prestopanja lahko skoraj pozabiš, če ima le par minutno zamudo se ti lahko vse podre.
UganiKdo ::
Če za 15km ne vidiš druge alternative kot avto, je problem v tebi in ne javnem prevozu. Osebno mi na kraj pameti ne pade, da bi za tako razdaljo imel lastniško vozilo.
še eden, ki se mu strošek avtomobila konča pri gorivu.
-valvoline- je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
PS: Ko sem se se jaz vozil z avtobusom, je to bila najbolj bedna, neudobna, casovno potrana in nefleksibilna voznja, + pesacenje do postaj in od postaje v dezju, snegu, blatu, mrazu, vrocini itn. Never again.
temu nobeden ne oporeka, pač se odrečeš delnem udobju zaradi skupnega dobrega. pozitivne plati pa so neobremenjenost z vožnjo, neobremenjenost s parkiriščem, dolgoročno morda cenejše kot lastništvo (dodatnega) avta...
Verjamem da bi se vecina podezelskega ali predmstnega folka odlocila za javni transport, ce bi bil bolj dostopen in z normalno ceno. Za primer, bus Maribor-Ljubljana stane 23e, vlak 15e, pa ja niso normalni. Ce mas varcnega dizla ali plinovcka za 10e gres sem pa tja. Javnosektorasi s teslami celo zastojn.
še eden, ki se mu strošek avtomobila konča pri gorivu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
nekikr ::
Če za 15km ne vidiš druge alternative kot avto, je problem v tebi in ne javnem prevozu. Osebno mi na kraj pameti ne pade, da bi za tako razdaljo imel lastniško vozilo.
Ne uživamo vsi v cijazenju s kolesom po vetru in dežju.
UganiKdo ::
Če za 15km ne vidiš druge alternative kot avto, je problem v tebi in ne javnem prevozu. Osebno mi na kraj pameti ne pade, da bi za tako razdaljo imel lastniško vozilo.
Ne uživamo vsi v cijazenju s kolesom po vetru in dežju.
Če ne vidiš opcij, je to predvsem tvoj problem. Tako, da dalje driblat avto za 15 km in puščat 2 plače letno za nekaj kar je praktično nepremičnina. Vsakemu svoje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
st12 ::
Jaz puščam 6 plač od 12, kaj mi je storiti? Avtobus gre ob 6-ih, 8-ih, 14:20 in 15-ih. Če bi šel še ob 7-ih in 16-ih ne bi bilo nobenega problema. Kaj če zamudim, ker sem vse prej kot točen človek, peške domov?
Se spomnim enkrat da sem prišel na šiht ob 9:30, ravno za malico, lol. Ne vem kako mi je ratalo, da sem zamudil še drugi avtobus.
Pa teh avtobusov kdaj sploh ni in ni, čeprav si 15 minut prej in vidiš da tudi ostali čakajo pol ure dlje in potem obupajo. To se mi je naredilo že vsaj ene 3x.
Se spomnim enkrat da sem prišel na šiht ob 9:30, ravno za malico, lol. Ne vem kako mi je ratalo, da sem zamudil še drugi avtobus.
Pa teh avtobusov kdaj sploh ni in ni, čeprav si 15 minut prej in vidiš da tudi ostali čakajo pol ure dlje in potem obupajo. To se mi je naredilo že vsaj ene 3x.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: st12 ()
KAVINSKY ::
Kaj pa če si motor kupiš? Mislim, da gre z tistim veliko lažje prehitevati pa stroški lastništva so manjši.
UganiKdo ::
Jaz puščam 6 plač od 12, kaj mi je storiti? Avtobus gre ob 6-ih, 8-ih, 14:20 in 15-ih. Če bi šel še ob 7-ih in 16-ih ne bi bilo nobenega problema. Kaj če zamudim, ker sem vse prej kot točen človek, peške domov?
Se spomnim enkrat da sem prišel na šiht ob 9:30, ravno za malico, lol. Ne vem kako mi je ratalo, da sem zamudil še drugi avtobus.
Pa teh avtobusov kdaj sploh ni in ni, čeprav si 15 minut prej in vidiš da tudi ostali čakajo pol ure dlje in potem obupajo. To se mi je naredilo že vsaj ene 3x.
Nehaš cele dneve igrat igrice in prodajat buče po forumu.
Kaj pa če si motor kupiš? Mislim, da gre z tistim veliko lažje prehitevati pa stroški lastništva so manjši.
pa še prej boš na končnem cilju in statistično gledano jih boš manj vzel sabo. Win-win.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
nekikr ::
Če ne vidiš opcij, je to predvsem tvoj problem. Tako, da dalje driblat avto za 15 km in puščat 2 plače letno za nekaj kar je praktično nepremičnina. Vsakemu svoje.
Potem nas pa razsvetli s temi opcijami. Kolo odpade. Motor iz istih razlogov. Za peš je predaleč. Kaj torej?
Half-Saint ::
Jst sm 2005 kupil 7 let star avto za 4k. Na koncu sem ga vozil 12 let :D Zdej vozim Mitsubishi Colt letnik 2008, kupljen lani oktobra.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com
aborko ::
Zadovoljstvo je v glavi, ko ni treba polovico časa delati za avto. Ko razpucaš da je pleh samo pleh, prevozno sredstvo ti je v lajfu dosti lažje.
nekikr ::
Tudi stanovanje je le streha nad glavo, da ponoči nisi moker in je malo bolj ojačana škatla dovolj. Hrane in pijače rabiš najcenejše za 2000kcal dnevno in tudi zadovoljiš še lahko sam brez ženske, ki tako je potrata denarja. Ko to razpucaš ti je v lajfu dosti lažje in se na koncu obtežiš z zlatom in vržeš v morje.
IL_DIAVOLO ::
Zadovoljstvo je v glavi, ko ni treba polovico časa delati za avto. Ko razpucaš da je pleh samo pleh, prevozno sredstvo ti je v lajfu dosti lažje.
Saj to tudi je. Ampak to ne pomeni, da se moras voziti z najcenejso in razpadajočo sajtrgo.
Moji mesečni stroški z avtom:
-60 evrov zavarovanje in ostali stroski tehničnega pregleda
-gume zanemarljivi strošek, ker drzijo brez tezav 3-4 leta
-tankanje 130 evrov
-50 evrov na stran za kako popravilo.
Nekaj se seveda nabere, spet pa ni tak hudo, ce ne gres v kredit avta ki si ga ne mores privosciti z gotovino.
KTM_ ::
UganiKdo ::
Vsak, ki tako misli je za mene kreten. Tolk da lahko argumentirano zaključimo te neumnosti. Ali kaj točno tebe boli za koliko sosedi kupujejo avtomobile? Foušija? Kompleksi?
Vsak naj si pač kupi avto kot mu paše, sam ko potem ljudje ne bi jokali kako je drago, kako nimajo kje parkirat, kako je ne vem kaj.
In kaj ima en jajc od BMW z tem? A če si ti moker ko vidiš BMW 3, potem je to univerzalna definicija kaj naj vsi kupijo?
Vsak naj si pač kupi avto kot mu paše, sam ko potem ljudje ne bi jokali kako je drago, kako nimajo kje parkirat, kako je ne vem kaj.
In kaj ima en jajc od BMW z tem? A če si ti moker ko vidiš BMW 3, potem je to univerzalna definicija kaj naj vsi kupijo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
aborko ::
Tudi stanovanje je le streha nad glavo, da ponoči nisi moker in je malo bolj ojačana škatla dovolj. Hrane in pijače rabiš najcenejše za 2000kcal dnevno in tudi zadovoljiš še lahko sam brez ženske, ki tako je potrata denarja. Ko to razpucaš ti je v lajfu dosti lažje in se na koncu obtežiš z zlatom in vržeš v morje.
Huh tebi pa ne deluje najbolje logika a. Stanovanju za razliko od novega pleha cena ne strmoglavi cena v parih letih in bi rekel da so celo ok investicija. Žensko imaš med drugim tudi za to, da gre glavnina večjih stroškov na pol. Sem si pa kr mislil, da bom trigal opalene na pleh. Sej vsakemu svoje, samo nov/drag pleh ponudi res malo užitka glede na to denarja/časa te stane. Pa res dosti vozim službeno vozilo ranga 60k, za malo konteksta.
chucki ::
Vsak, ki tako misli je za mene kreten. Tolk da lahko argumentirano zaključimo te neumnosti. Ali kaj točno tebe boli za koliko sosedi kupujejo avtomobile? Foušija? Kompleksi?
Vsak naj si pač kupi avto kot mu paše, sam ko potem ljudje ne bi jokali kako je drago, kako nimajo kje parkirat, kako je ne vem kaj.
In kaj ima en jajc od BMW z tem? A če si ti moker ko vidiš BMW 3, potem je to univerzalna definicija kaj naj vsi kupijo?
Pojdi dudat naprej in ne trosi neumnosti, da je bmw jajc. Avto ter pes morata biti nemska. Pika. Konec.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
UganiKdo ::
ROFL, to pa je moral bit šok za reveža, ko je prebral moj post. Da si nekdo ne misli samo najboljše o BMW? fak, sam to se ti je pa res svet podrl. Pa to veš, da bodo čez par let BMW, ki se bodo prodajal v EU pretežno Made in Hungary? ampak važno da so da ti tripaš na pleh in značko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Utk ::
Tist, ki da več kot 30k za avto, je za mene bedak!
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Omg kakšna sociala od bmwja. Pa kdo bi to kupil? Se prav vidi, da je za tiste, ki hočejo bmwja, pa v resnici nimajo denarja, da bi ga kupili.
aborko ::
Kdo govori o novem avtu? Samo ti.
st12 je tole napisal"Jaz puščam 6 plač od 12, kaj mi je storiti?"
Sklepam da ni skuril za 6 plač goriva in popravil, ampak je dosti izgubil na vrednosti avtomobila.
Tudi ti, IL_DIAVOLO si se potrudil pa napisal neke stroške z avtom do evra natančno, a nič o izgubi/padcu vrednosti avtomobila. Kot da izguba vrednosti ni strošek, pri marsikomu je celo največji!
UganiKdo ::
Sklepam da ni skuril za 6 plač goriva in popravil, ampak je dosti izgubil na vrednosti avtomobila.
če pogledaš neumnosti, ki jih trosi po drugi temah ta možnost ni izključena. Še bolj verjeten scenarij pa je, da je govora o žepnini in stroških, ki jih ima z računalniškimi igrami.
IL_DIAVOLO ::
Zakaj bi me to zanimalo? Saj nisem preprodajalec, ne kupujem novih avtov.
Dam 5 jurjev, vozim 5-10 let, prodam za 500 evrov in kupim drugega.
Dam 5 jurjev, vozim 5-10 let, prodam za 500 evrov in kupim drugega.
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zakaj bi me to zanimalo? Saj nisem preprodajalec, ne kupujem novih avtov.
Dam 5 jurjev, vozim 5-10 let, prodam za 500 evrov in kupim drugega.
No povej kolkrat si to naredu, kupil, vozil 5-10 let in prodal? Imate nekateri izkušenj kot da ste 200 let stari...in to pri 20ih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
IL_DIAVOLO ::
V glavnem, padec vrednosti pri starem avtu je nepomembno. Pomembna je pa pri bimbotih, ki kupujejo nove avtomobile, po par letih pa dajejo v racun za novo vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Koraaz ::
Meni je pa zanimivo, da vsi govorite le o strošku avta, nihče pa o tem koliko z avtom privarčujete časa in lahko ta čas porabite za druge stvari, ki bi ga drugače porabili z javnim prevozom recimo.
Ja, avto je velik strošek, ne oporekam temu, ampak, če bi bil le strošek brez kakršnekoli koristi, ga potem nihče nebi imel.
Potem se lastništo avta le izplača, če ga ima že skoraj vsak.
Ja, avto je velik strošek, ne oporekam temu, ampak, če bi bil le strošek brez kakršnekoli koristi, ga potem nihče nebi imel.
Potem se lastništo avta le izplača, če ga ima že skoraj vsak.
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V glavnem, padec vrednosti pri starem avtu je nepomembno. Pomembna je pa pri bimbotih, ki kupujejo nove avtomobile, po par letih pa dajejo v racun za novo vozilo.
V glavnem, nikoli nisi tega naredu. In padec vrednosti je pomemben tebi, če ti ne bi bil, bi kupil novega, tako kot tisti, ki jim padec ni pomemben. Logika, človek, logika.
aborko ::
Jst ne bom več odgovorjal, ker nisem več prepričan, da ne trolajo eni. Samo tole še...
Človek, IL_DIAVOLO, tam se potrudiš pa mi napišeš 4-5 mesečnih postavk stroškov za avto po par 10€ ralativno natančno, a zanemariš 4-5 jurjev ki jih zgubiš z avtom. Kaj pa je to drugega kot strošek, razen če dobiš avto podarjen?
Človek, IL_DIAVOLO, tam se potrudiš pa mi napišeš 4-5 mesečnih postavk stroškov za avto po par 10€ ralativno natančno, a zanemariš 4-5 jurjev ki jih zgubiš z avtom. Kaj pa je to drugega kot strošek, razen če dobiš avto podarjen?
Utk ::
Meni je pa zanimivo, da vsi govorite le o strošku avta, nihče pa o tem koliko z avtom privarčujete časa in lahko ta čas porabite za druge stvari, ki bi ga drugače porabili z javnim prevozom recimo.
Ja, avto je velik strošek, ne oporekam temu, ampak, če bi bil le strošek brez kakršnekoli koristi, ga potem nihče nebi imel.
Potem se lastništo avta le izplača, če ga ima že skoraj vsak.
To je 1x1. Brez avta si lahko samo doma, če sem samo doma, pa ne rabim niti v službo hodit. Preživi se že nekak. Kakšen bi pa to bil lajf. Jaz sem kupil novega 2x, in to takega, da je bil zadost dober in da ni finančno ni vplival praktično nič na ostale stvari. Če ne bi blo, bi kupil rabljenega, oz. starega novega vozil še par let. Menjat staro za staro vsakih par let se mi enostavno ne da. Zamenjam sam olje itd. ko je izven garancije, ni problema, ampak ko enkrat a to ne dela več prav, škriplje na vse strani, ne gre čez ovinke kot bi moral, potem je čas za menjavo. Zarad tega so mi najbolj smešni kupci starih bmwjev in ostalih premiumov...premium mora bit v top stanju, drugače ni nič boljši od dacie. Pri starejših od 6,7 let je pa to že jebeno redko. Ker to stane, tist, ki kupi novega, ga pa do tu že proda.
Jst ne bom več odgovorjal, ker nisem več prepričan, da ne trolajo eni. Samo tole še...
Človek, IL_DIAVOLO, tam se potrudiš pa mi napišeš 4-5 mesečnih postavk stroškov za avto po par 10EUR ralativno natančno, a zanemariš 4-5 jurjev ki jih zgubiš z avtom. Kaj pa je to drugega kot strošek, razen če dobiš avto podarjen?
Bingo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
IL_DIAVOLO ::
Jst ne bom več odgovorjal, ker nisem več prepričan, da ne trolajo eni. Samo tole še...
Človek, IL_DIAVOLO, tam se potrudiš pa mi napišeš 4-5 mesečnih postavk stroškov za avto po par 10€ ralativno natančno, a zanemariš 4-5 jurjev ki jih zgubiš z avtom. Kaj pa je to drugega kot strošek, razen če dobiš avto podarjen?
Nisem rekel, da ni. Samo izguba vrednosti me ne zanima, that is all.
IL_DIAVOLO je izjavil:
V glavnem, padec vrednosti pri starem avtu je nepomembno. Pomembna je pa pri bimbotih, ki kupujejo nove avtomobile, po par letih pa dajejo v racun za novo vozilo.
V glavnem, nikoli nisi tega naredu. In padec vrednosti je pomemben tebi, če ti ne bi bil, bi kupil novega, tako kot tisti, ki jim padec ni pomemben. Logika, človek, logika.
Ja, ko kupujem, ne pa ko ga prodajam.
Tudi ce ga po 5 letih peljem na odpad, i dont care.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
-valvoline- ::
Če za 15km ne vidiš druge alternative kot avto, je problem v tebi in ne javnem prevozu. Osebno mi na kraj pameti ne pade, da bi za tako razdaljo imel lastniško vozilo.
-valvoline- je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
PS: Ko sem se se jaz vozil z avtobusom, je to bila najbolj bedna, neudobna, casovno potrana in nefleksibilna voznja, + pesacenje do postaj in od postaje v dezju, snegu, blatu, mrazu, vrocini itn. Never again.
temu nobeden ne oporeka, pač se odrečeš delnem udobju zaradi skupnega dobrega. pozitivne plati pa so neobremenjenost z vožnjo, neobremenjenost s parkiriščem, dolgoročno morda cenejše kot lastništvo (dodatnega) avta...
Verjamem da bi se vecina podezelskega ali predmstnega folka odlocila za javni transport, ce bi bil bolj dostopen in z normalno ceno. Za primer, bus Maribor-Ljubljana stane 23e, vlak 15e, pa ja niso normalni. Ce mas varcnega dizla ali plinovcka za 10e gres sem pa tja. Javnosektorasi s teslami celo zastojn.
še eden, ki se mu strošek avtomobila konča pri gorivu.
Pr meni je gorivo prakticno 90% stroska. Znam kaksen avto kupit, sam servisiram in popravljam ce bo treba. Aja, ti si tudi med unih k si ne znajo rabljen avto kupit, pa kupijo nouga ces da se to splaca.
No, pri stroskih, avto je 1.3cdti 90 konjev registracija vse skupaj z zavarovanjem 200e, pod 20e/mesec. Gorivo 5e na 100km (kurilc 3e, kdor je nabavil po 63c), olje iz leclerca 12e 5l za 10.000km, filter 5e menjam na vsako 3 menjavo olja. Avto sem kupl 2k, prodal ga bom spet za 2k po 3 letih uporabe. Tako da... velka zguba ja.
:V
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Gagarin ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V glavnem, padec vrednosti pri starem avtu je nepomembno. Pomembna je pa pri bimbotih, ki kupujejo nove avtomobile, po par letih pa dajejo v racun za novo vozilo.
Mogoče pa ti bimboti zadosti zaslužijo in si to lahko komot privoščijo, ti pameten pač ne...
UganiKdo ::
-valvoline- je izjavil:
Če za 15km ne vidiš druge alternative kot avto, je problem v tebi in ne javnem prevozu. Osebno mi na kraj pameti ne pade, da bi za tako razdaljo imel lastniško vozilo.
-valvoline- je izjavil:
gruntfürmich je izjavil:
PS: Ko sem se se jaz vozil z avtobusom, je to bila najbolj bedna, neudobna, casovno potrana in nefleksibilna voznja, + pesacenje do postaj in od postaje v dezju, snegu, blatu, mrazu, vrocini itn. Never again.
temu nobeden ne oporeka, pač se odrečeš delnem udobju zaradi skupnega dobrega. pozitivne plati pa so neobremenjenost z vožnjo, neobremenjenost s parkiriščem, dolgoročno morda cenejše kot lastništvo (dodatnega) avta...
Verjamem da bi se vecina podezelskega ali predmstnega folka odlocila za javni transport, ce bi bil bolj dostopen in z normalno ceno. Za primer, bus Maribor-Ljubljana stane 23e, vlak 15e, pa ja niso normalni. Ce mas varcnega dizla ali plinovcka za 10e gres sem pa tja. Javnosektorasi s teslami celo zastojn.
še eden, ki se mu strošek avtomobila konča pri gorivu.
Pr meni je gorivo prakticno 90% stroska. Znam kaksen avto kupit, sam servisiram in popravljam ce bo treba. Aja, ti si tudi med unih k si ne znajo rabljen avto kupit, pa kupijo nouga ces da se to splaca.
No, pri stroskih, avto je 1.3cdti 90 konjev registracija vse skupaj z zavarovanjem 200e, pod 20e/mesec. Gorivo 5e na 100km (kurilc 3e, kdor je nabavil po 63c), olje iz leclerca 12e 5l za 10.000km, filter 5e menjam na vsako 3 menjavo olja. Avto sem kupl 2k, prodal ga bom spet za 2k po 3 letih uporabe. Tako da... velka zguba ja.
:V
zmeraj pozabljam, da si ti mitiloško bitje, kjer vozilo z uporabo pridobiva na vrednosti. jao, kake imate eni... doma pa golf 2, ki mu vrednost niha za 300% glede na to koliko je goriva noter.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
-valvoline- ::
Finta je ulovit dobr avto in poceni, tako da ne bo nic izgubil na vrednosti ter po par letih prodal za isto ceno. Verjel ali ne, obstajajo tudi taksni avti. Najvec sem zgubil na a4, kupil za 3k, po 6 letih in prevozenih 200.000km prodal za 2k, avto kljub temu biv se vedno kot nov. (400.000k na stevcu pa bohve ce so bili realni)
;) LOL
;) LOL
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
UganiKdo ::
ja, ja tako kotje tiji, bigfooti in bedaki, ki imajo čas celo življenje zgubit s popoldanski prepodajanjem vozil in šraufanjem. Pač redek mitičen pojav, tako kot pridobivanje vrednosti rabljenega vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
V glavnem, padec vrednosti pri starem avtu je nepomembno. Pomembna je pa pri bimbotih, ki kupujejo nove avtomobile, po par letih pa dajejo v racun za novo vozilo.
Mogoče pa ti bimboti zadosti zaslužijo in si to lahko komot privoščijo, ti pameten pač ne...
Funkcionalna pismenost pa to.
Utk ::
Še enkrat, kako moreš rečt, da je nekomu, ki kupi nov avto in ga čez par let proda, pomemben padec vrednosti, tebi pa ne? Po moji logiki je ravno obratno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19623 (16477) | zobnik |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96662 (81649) | Red_Mamba |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58757 (51860) | Mavrik |
» | Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26577 (23650) | GamerBoy |