» »

Dolgoročno lastništvo avtomobila

Dolgoročno lastništvo avtomobila

mahoni ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Telefon za 300 evrov je enako dober kot tisti za 1000, avto za 5k je prav tako enako prostoren, varen in lep kot nov za 20k, teniski za 50 evrov so enako udobne in lepe kot tiste za 300 evrov, srajca za 50 evrov je prav enako elegantna, kot tista od lacoste za 200 evrov.

Ja seveda...tako govorijo revezi in tisti, ki za malco zrejo tuno iz Lidla za 90centov in belo kajzarco za 15.

Utk ::

mahoni je izjavil:

Utk je izjavil:

mahoni je izjavil:

Egal...
Torej kaj je zdej s 3 leta starimi avtomobili za 10k? Do sedaj sem jih kar en kup najdel. In le ti novi so kostali 20k...

Tisti 3 leta stari megani in podobna šara za 10 jurjev stanejo 15 do 17, ne pa 20.

Najdi mi ga tazga za 15k novega, pa da ga kupim ze zdaj.

Recimo to sranje proti temu ne vidim neke razlike.

-valvoline- ::

Pri nakupu novega avta razna doplacila za opcije kar nekaj nanesejo, sploh za avte v srednjem razredu. Kovinska barva, izboljsani sedezi, alu platisca, parking senzorji,navi... cena takoj gor za 3-5k.

bbbbbb2015 ::

nekikr je izjavil:

Moj avto za dolge razdalje je stal 25k€ (nov 38k€), na mesec naredi 10kkm, vozimo ga pa jaz, ter moja dva sinova. Ubožec ima že 180.000km. Je pa star sedaj mu gre četrto leto (torej polne tri in še nekaj).

Does not compute.

Moji službeni avti so bili dieselski Clioti, vse kupil testne z 1-2kkm na števcu. Namesto 14k€ sem dal med 8 do 11k€.

Čisto v vsakem stavku se zlažeš.

No, tole edino drži:
Težava je samo ta, da taki lastniki pogosto previsoko cenijo svoje vozilo, ki ga želijo prodati privat, ne preko trgovca. Zapovrh opažam, da taki avti niso brezhibno vzdrževani.


BMW 320 xdA GT stane tri leta rabljen 25.000€ (uvožen in plačan DMV) iz Nemčije:
https://www.autoscout24.de/
Moj je imel cca 127.000km, zdaj ima 180.000km, začeli smo ga voziti februarja 2020.

Dieselski Clio III, 1.5dCi je stal nov po ceniku 14.000€. Za enega sem plačal 11.000€ in je imel morda 2 tisoč km, ter star eno leto, drugi je imel 7.000km in sem plačal 7.000€, bil pa je star cca 2-3 leta. To so bili testni avti.

Pa saj lahko greš na isti autoscout, pa vidiš, koliko stane demo Clio.

Utk ::

Mislim da reno od ww2 dalje še ni prodal avta za ceno iz cenika...
25 jurjev za 3 leta starega 320 se mi pa tudi ne zdi blazno poceni. Če je "po ceniku" 70 jurjev...mi prav dol visi.

-valvoline- ::

Testni avto je vedno dober nakup, veze in prjateljev mors imet da ti ga zrihtajo, pa da bo res pocen. En stric vedno kupuje testnih na vsakih 6-7 let, ima znanca pr toyoti, vedno kupuje testne toyote z 30-40% popusta.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

> 25 jurjev za 3 leta starega 320 se mi pa tudi ne zdi blazno poceni. Če je "po ceniku" 70 jurjev...mi prav dol visi.

Točno to. Uber predrago, ker v tem cenovnem rangu se pri švabih najdejo že 335i.
#brezpodpisa

Invictus ::

Res optiomisti...

ZA ta denar dobiš že X6 direktno od BMW...

https://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtf...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

> 25 jurjev za 3 leta starega 320 se mi pa tudi ne zdi blazno poceni. Če je "po ceniku" 70 jurjev...mi prav dol visi.

Točno to. Uber predrago, ker v tem cenovnem rangu se pri švabih najdejo že 335i.

To je vredno max 15-20k:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id........
Jaz osebno vec kot 15 nikoli ne bi dal.

Buggy ::

Invictus je izjavil:

Res optiomisti...

ZA ta denar dobiš že X6 direktno od BMW...

https://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtf...


Zanimivo. Enim je zgleda bolje imet zgonjenega 8 let starega cefurskega X6, kot pa dve leti stare kolikor tolk normalen GT potovalnik.

"Točno to. Uber predrago, ker v tem cenovnem rangu se pri švabih najdejo že 335i."

Se najde za ta dnar 8 let star 335i v DE ja, sam da ga pa sem pripeljes bos dal pa se enih 10K zraven za DMV :D

hojnikb ::

niti ne, za euro5 motor pa bencinar tut ni 50% dmv. ene par jurjov te pa pride, da spraviš ~20k vredn 335/340i k nam.

evo, konkretno za 335i. Za 17k vredn primerek (pr tolk se začnejo F30 recimo) pride dmv 2900EUR. Velik, ampak nič drastičnega za takšno konjenico. Sploh ko pogledaš ponudbo pr nas (nična).
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

UganiKdo ::

IL_DIAVOLO je izjavil:



Vidiš, ne razumeš racionalnosti oz. optimalnega nakupa.

Telefon za 300 evrov je enako dober kot tisti za 1000, avto za 5k je prav tako enako prostoren, varen in lep kot nov za 20k, teniski za 50 evrov so enako udobne in lepe kot tiste za 300 evrov, srajca za 50 evrov je prav enako elegantna, kot tista od lacoste za 200 evrov. Zakaj za vraga bi preplačeval, če za to ni potrebe?

Kar je pa neumno, je kupovanje stvari tako poceni, da moraš kupovati to stvar tako pogosto, da bi te prišlo ceneje z neko premium zadevo. To ni smiselno.


mislim, da si ti tisti, ki ima težave z razumevanjem, da optimalen nakup ni enako najcenejši nakup. Razumem, da zato pri tvojem finančnem stanju monetarna vrednost igra ključno vlogo, ampak kar ti ne razumeš je da to ne pomeni, da morajo vsi delovati po enaki logiki.

Vprašaj se drugače, ali bi za 1c cenejši nakup solate šel 2km po soncu do sosednje trgovine (anekdotičen primer, ki se ga pred kratkim slišal)? Velika večina nebi, pa tudi redko kdo bi trdil, da je to racionalno. No in na podoben način nekaterim tudi višje številke ne naredijo razlike. Nekaterim je ta meja 50€ na mesec, drugim 1000 EUR in posledično se tako razlikuje tudi kaj kdo vidi kot racionalen in optimalen nakup.

Zame je nekaj najbolj neracionalne in neoptimalnega, da moram en mesec prebirat oglase za rabljena vozila in se vozit po Sloveniji od enega prodajalca do drugega, da pridem do vozila, ki ga želim. In še tukaj sem potem prisiljen v sprejem takšnih ali drugačnih kompromisov. In to naj bi delal zato, da na mesečni ravni prihranim 100-200€? Jezus, rajši vzamem en projekt več in v času, ki sem ga stran vrgel zaslužim razliko, če bi se mi šlo zato. Ali pa si na travniku podajam žogo s sinom.

-valvoline- ::

BMW so tolk nasrali novejse dizel varijante (motor,ketne itn) da ga jaz sploh pogledal ne bi vec. Zakaj kupovat tega klumpa?

UganiKdo je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:



Vidiš, ne razumeš racionalnosti oz. optimalnega nakupa.

Telefon za 300 evrov je enako dober kot tisti za 1000, avto za 5k je prav tako enako prostoren, varen in lep kot nov za 20k, teniski za 50 evrov so enako udobne in lepe kot tiste za 300 evrov, srajca za 50 evrov je prav enako elegantna, kot tista od lacoste za 200 evrov. Zakaj za vraga bi preplačeval, če za to ni potrebe?

Kar je pa neumno, je kupovanje stvari tako poceni, da moraš kupovati to stvar tako pogosto, da bi te prišlo ceneje z neko premium zadevo. To ni smiselno.


mislim, da si ti tisti, ki ima težave z razumevanjem, da optimalen nakup ni enako najcenejši nakup. Razumem, da zato pri tvojem finančnem stanju monetarna vrednost igra ključno vlogo, ampak kar ti ne razumeš je da to ne pomeni, da morajo vsi delovati po enaki logiki.

Vprašaj se drugače, ali bi za 1c cenejši nakup solate šel 2km po soncu do sosednje trgovine (anekdotičen primer, ki se ga pred kratkim slišal)? Velika večina nebi, pa tudi redko kdo bi trdil, da je to racionalno. No in na podoben način nekaterim tudi višje številke ne naredijo razlike. Nekaterim je ta meja 50€ na mesec, drugim 1000 EUR in posledično se tako razlikuje tudi kaj kdo vidi kot racionalen in optimalen nakup.

Zame je nekaj najbolj neracionalne in neoptimalnega, da moram en mesec prebirat oglase za rabljena vozila in se vozit po Sloveniji od enega prodajalca do drugega, da pridem do vozila, ki ga želim. In še tukaj sem potem prisiljen v sprejem takšnih ali drugačnih kompromisov. In to naj bi delal zato, da na mesečni ravni prihranim 100-200€? Jezus, rajši vzamem en projekt več in v času, ki sem ga stran vrgel zaslužim razliko, če bi se mi šlo zato. Ali pa si na travniku podajam žogo s sinom.

Tako se pogovarjajo ministrski sincki in tisti k si ne znajo kupit rabljen avto :V

Zgodovina sprememb…

UganiKdo ::

Tako pač razmišljateljudje na minimalni plači, kjer se vse vrti samo skozi "prihranke" v EUR. Lahko pa se vprašaš kaj je dolgoročno bolj uporabno, sposobnost nakupa rabljenega vozila, ali sposobnost ustvarit dovolj prihodkov, da se s tem ne rabiš ukvarjat?

Kar hočem povedat je da to kaj je racionalno in kaj je optimalno ni univerzalno, kot nekateri poskušate prodat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

pirat ::

-valvoline- je izjavil:

BMW so tolk nasrali novejse dizel varijante (motor,ketne itn) da ga jaz sploh pogledal ne bi vec. Zakaj kupovat tega klumpa?

UganiKdo je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:



Vidiš, ne razumeš racionalnosti oz. optimalnega nakupa.

Telefon za 300 evrov je enako dober kot tisti za 1000, avto za 5k je prav tako enako prostoren, varen in lep kot nov za 20k, teniski za 50 evrov so enako udobne in lepe kot tiste za 300 evrov, srajca za 50 evrov je prav enako elegantna, kot tista od lacoste za 200 evrov. Zakaj za vraga bi preplačeval, če za to ni potrebe?

Kar je pa neumno, je kupovanje stvari tako poceni, da moraš kupovati to stvar tako pogosto, da bi te prišlo ceneje z neko premium zadevo. To ni smiselno.


mislim, da si ti tisti, ki ima težave z razumevanjem, da optimalen nakup ni enako najcenejši nakup. Razumem, da zato pri tvojem finančnem stanju monetarna vrednost igra ključno vlogo, ampak kar ti ne razumeš je da to ne pomeni, da morajo vsi delovati po enaki logiki.

Vprašaj se drugače, ali bi za 1c cenejši nakup solate šel 2km po soncu do sosednje trgovine (anekdotičen primer, ki se ga pred kratkim slišal)? Velika večina nebi, pa tudi redko kdo bi trdil, da je to racionalno. No in na podoben način nekaterim tudi višje številke ne naredijo razlike. Nekaterim je ta meja 50€ na mesec, drugim 1000 EUR in posledično se tako razlikuje tudi kaj kdo vidi kot racionalen in optimalen nakup.

Zame je nekaj najbolj neracionalne in neoptimalnega, da moram en mesec prebirat oglase za rabljena vozila in se vozit po Sloveniji od enega prodajalca do drugega, da pridem do vozila, ki ga želim. In še tukaj sem potem prisiljen v sprejem takšnih ali drugačnih kompromisov. In to naj bi delal zato, da na mesečni ravni prihranim 100-200€? Jezus, rajši vzamem en projekt več in v času, ki sem ga stran vrgel zaslužim razliko, če bi se mi šlo zato. Ali pa si na travniku podajam žogo s sinom.

Tako se pogovarjajo ministrski sincki in tisti k si ne znajo kupit rabljen avto :V

Ne, tako se pogovarja verjetno večina odgovornih odraslih (pod odgovornost pač spada tudi to, da so si uredili službo, ki plača nekaj več kot minimalca). Vsi, ki vidijo svoj optimum v nakupu 8 leta starega avta do max 1.250 EUR pa sem prepričan, da so se že pofočkali v sosednji temi o tem, koliko mesečnega prihodka privarčujejo in so sigurno navedli >70%.

-valvoline- ::

Jaz lahko zdele grem v salon pa kupim 5 novih za kes,pa ne bom. To je razlika med racionalnim in neumnim. Kar pa je najbolj zanimivo, nove avte kupuje vecinoma folk brez ficka v zepu. Go figure.

nekikr ::

Če namesto novega avta potem denar vložiš v nekaj še bolj neumnega, potem to ni racionalno. Oz. če celo življenje hočeš čim bolj racionalno preživeti, potem je najbolj racionalno, da se že danes obesiš (z izposojenim štrikom, da ga ne boš samo za enkratno uporabo kupoval).

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

BMW so tolk nasrali novejse dizel varijante (motor,ketne itn) da ga jaz sploh pogledal ne bi vec. Zakaj kupovat tega klumpa?

UganiKdo je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:



Vidiš, ne razumeš racionalnosti oz. optimalnega nakupa.

Telefon za 300 evrov je enako dober kot tisti za 1000, avto za 5k je prav tako enako prostoren, varen in lep kot nov za 20k, teniski za 50 evrov so enako udobne in lepe kot tiste za 300 evrov, srajca za 50 evrov je prav enako elegantna, kot tista od lacoste za 200 evrov. Zakaj za vraga bi preplačeval, če za to ni potrebe?

Kar je pa neumno, je kupovanje stvari tako poceni, da moraš kupovati to stvar tako pogosto, da bi te prišlo ceneje z neko premium zadevo. To ni smiselno.


mislim, da si ti tisti, ki ima težave z razumevanjem, da optimalen nakup ni enako najcenejši nakup. Razumem, da zato pri tvojem finančnem stanju monetarna vrednost igra ključno vlogo, ampak kar ti ne razumeš je da to ne pomeni, da morajo vsi delovati po enaki logiki.

Vprašaj se drugače, ali bi za 1c cenejši nakup solate šel 2km po soncu do sosednje trgovine (anekdotičen primer, ki se ga pred kratkim slišal)? Velika večina nebi, pa tudi redko kdo bi trdil, da je to racionalno. No in na podoben način nekaterim tudi višje številke ne naredijo razlike. Nekaterim je ta meja 50€ na mesec, drugim 1000 EUR in posledično se tako razlikuje tudi kaj kdo vidi kot racionalen in optimalen nakup.

Zame je nekaj najbolj neracionalne in neoptimalnega, da moram en mesec prebirat oglase za rabljena vozila in se vozit po Sloveniji od enega prodajalca do drugega, da pridem do vozila, ki ga želim. In še tukaj sem potem prisiljen v sprejem takšnih ali drugačnih kompromisov. In to naj bi delal zato, da na mesečni ravni prihranim 100-200€? Jezus, rajši vzamem en projekt več in v času, ki sem ga stran vrgel zaslužim razliko, če bi se mi šlo zato. Ali pa si na travniku podajam žogo s sinom.

Tako se pogovarjajo ministrski sincki in tisti k si ne znajo kupit rabljen avto :V


Odpraviš znane felerje in voziš. Spet ni tako drago, če se tega lotiš pravčas. Precej lažje kot flikat vsak centimeter rje, ki jo majo nekateri avti.
#brezpodpisa

-valvoline- ::


Dobra :))

hojnikb ::

Reče tipson, za katerega je višek tehnologije in zanesljivosti 94' Celica. Clickbait fucker, nič druga.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

UganiKdo ::

Jaz lahko zdele grem v salon pa kupim 5 novih za kes,pa ne bom. To je razlika med racionalnim in neumnim.

no vidiš, in zame je nekaj najbolj neumnega, da imaš keš za 5 novih avtomobilov in izgubljaš čas z iskanjem optimalnega rabljenega vozila zato, da lahko gledaš kupčke denarja.

Ne rečem, če denar potrebuješ za kaj kar je tebi osebno bolj pomembno, ampak kopičenje denarja zaradi denarja je zame pač idiotizem. Vserjamem da ti tripaš na to, da se lahko hvališ po forumu, samo spet ljudje smo različni in nekateri pač ne delimo tvojega entuzijazma.

Osebno mi pač nič ne pomeni ali imam kupček denarja dovolj velik, da kupim 4 ali da lahko kupim 5 avtomobilov. Mi pa veliko razliko naredi, da ne rabim zgubljat časa z brskanjem po oglasih in troganjem po Sloveniji/EU vsakih 3-4 leta za nakup rabljenega vozila. Kakor mi razliko naredi, da se vozim v takšnem vozilu kot si želim in ne rabim zato sklepat kompromisov.

Verjamem, pa da če si se moral celo življenje odrekat in šparat, da si nagrabil kupček denarja s katerim lahko kupiš 5 avtomobilov, da se tudi eura nočeš porabit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

KAVINSKY ::

UganiKdo je izjavil:

Zame je nekaj najbolj neracionalne in neoptimalnega, da moram en mesec prebirat oglase za rabljena vozila in se vozit po Sloveniji od enega prodajalca do drugega, da pridem do vozila, ki ga želim. In še tukaj sem potem prisiljen v sprejem takšnih ali drugačnih kompromisov. In to naj bi delal zato, da na mesečni ravni prihranim 100-200€? Jezus, rajši vzamem en projekt več in v času, ki sem ga stran vrgel zaslužim razliko, če bi se mi šlo zato. Ali pa si na travniku podajam žogo s sinom.


Pišeš, pa kot da si ti tisti revež, kateri kupuje cenejšo solato.

Jaz pozvonim v avtohišo in povprašam, če imajo kaj za prodati. V roku kakšnega tedna, dobim klic, da bo kdo menjal staro za novo. V mojem primeru, si avtohiša vzame manjšo maržo, saj kupujem in servisiram dostavnike pri njih. Lani je tako kolegov sin dobil 3 leta starega Golfa 7, 2.0TDI z 60k km za 11 jurčkov. Strajši prejšnji lastnik pa je vzel T-Roca.

Tudi če nimaš dobrih poslovnih vez, lahko še vedno v kafiču spoznaš kakšnega ličarja/mehanika/vulkanizerja, kateri bo izvohal kakšen sladek avto. Tudi ljudem se ne da ukvarjati z prodajo avta in raje malo spustijo ceno in gre takoj, brez potrebe po objavljanju oglasov na avto.net. Še vedno dobijo več kot z avtohišami.

-valvoline- ::

100e mesec prihranka? Se vozis z marutijem mogoce?

UganiKdo ::

KAVINSKY je izjavil:

Jaz pozvonim v avtohišo in povprašam, če imajo kaj za prodati. V roku kakšnega tedna, dobim klic, da bo kdo menjal staro za novo. V mojem primeru, si avtohiša vzame manjšo maržo, saj kupujem in servisiram dostavnike pri njih. Lani je tako kolegov sin dobil 3 leta starega Golfa 7, 2.0TDI z 60k km za 11 jurčkov. Strajši prejšnji lastnik pa je vzel T-Roca.

Ti že odpadeš raznim valvolinčkom, ker pravi moški sam kupuje avto, gre po njega peš v nemčijo in tako najbolj optimalno in racionalno prihrani denar, ki ga ti stran vržeš za maržo posrednika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

100e mesec prihranka? Se vozis z marutijem mogoce?

tapravi mojster prihrani denar tako, da kupi klasičnega dizla brez turbine, oldtimerja (cenejši letni strošek) in ga toči na fritezno olje. Talk about ultimate savings !
#brezpodpisa

UganiKdo ::

-valvoline- je izjavil:

100e mesec prihranka? Se vozis z marutijem mogoce?

Spet imam občutek, da ne veš o čem je govora. Moj izračun je, da bi mesečno prihranil max kakih 200EUR, če bi kupoval rabljen namesto nov avto. Verjamem pa da so prihraki v EUR lahko bitveno večji, če voziš 15 let stare avtomobile in jih sam šraufaš. Meni to pač ne odtehta. Z diavolom, pa verjamem, da sta oba mokra ob teh zneskih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

-valvoline- ::

Ne, ti ne ves o cem je govora. Jaz kupim vedno preverjen rabljen avto, prodam ga po 5ih letih prakticno za enako ceno k sem ga kupil. Pa je verjetno vedno bistveno boljsi kot 3/4 novih avtov kupljenih pr nas (liliputanc razred,ampak novo je novo ane).
In ja, zame 200e/mesec ni mal denarja. Tudi za od oka 90% Slovenije ni. Pa se spet pogovarjamo o nekem tretjerazrednem klumpu ker nova *makina* stane najmanj 500e+/mesec.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Daj naštej ti te svoje preverjene rabljene avte. Lanos? Ja za tega verjemam, da je šel po nabavi ceni...oni so ti dali gajbo pira, da si ga vzel, in ti si dal nekomu gajbo, da ga je sprešal.
Prejšni je bil pa še slabši, če se ne motim...
Boljši od novega so tvoji avti samo v tem, da ti ni škoda prašičev v prtljažniku vozit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

KAVINSKY ::

hojnikb je izjavil:

tapravi mojster prihrani denar tako, da kupi klasičnega dizla brez turbine, oldtimerja (cenejši letni strošek) in ga toči na fritezno olje. Talk about ultimate savings !


Za oldtimerja moraš predhodno pridobiti certifikat, povrhu moraš imeti registriran "daily" avto na svoje ime. Če hočeš najceneše se voziti je mogoče res najboljša izbira kakšen Clio 2 na plin in poleg še en karamboliran za donacijo delov.

pirat ::

-valvoline- je izjavil:

Kar pa je najbolj zanimivo, nove avte kupuje vecinoma folk brez ficka v zepu. Go figure.

Ne drži.

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Daj naštej ti te svoje preverjene rabljene avte. Lanos? Ja za tega verjemam, da je šel po nabavi ceni...oni so ti dali gajbo pira, da si ga vzel, in ti si dal nekomu gajbo, da ga je sprešal.
Prejšni je bil pa še slabši, če se ne motim...

Lanos kupil ker takrat v IT nisem najso suzuki jimny na plin. Pac kupu nekaj na plin tolk da se malo tega naucim. Pa se je dejansko izkazal kot izjemno vzdrzljiv stroj. Prej pa vecinoma vagovce, golfi, a4, a80 itn.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

KAVINSKY je izjavil:

hojnikb je izjavil:

tapravi mojster prihrani denar tako, da kupi klasičnega dizla brez turbine, oldtimerja (cenejši letni strošek) in ga toči na fritezno olje. Talk about ultimate savings !


Za oldtimerja moraš predhodno pridobiti certifikat, povrhu moraš imeti registriran "daily" avto na svoje ime. Če hočeš najceneše se voziti je mogoče res najboljša izbira kakšen Clio 2 na plin in poleg še en karamboliran za donacijo delov.

oldtimer certifikat se dobi, registriraš ga pa na koga drugega, k že ma avto. :)
#brezpodpisa

Utk ::

-valvoline- je izjavil:

Utk je izjavil:

Daj naštej ti te svoje preverjene rabljene avte. Lanos? Ja za tega verjemam, da je šel po nabavi ceni...oni so ti dali gajbo pira, da si ga vzel, in ti si dal nekomu gajbo, da ga je sprešal.
Prejšni je bil pa še slabši, če se ne motim...

Lanos kupil ker takrat nisem najso suzuki jimny na plin. Pac kupu nekaj na plin tolk da se malo tega naucim. Pa se je dejansko izkazal kot izjemno vzdrzljiv stroj. Prej pa vecinoma vagovce, golfi, a4, a80 itn.

Ja, to so res sami fensi avti...da je bil lanos najboljši od njih, nam pa vse pove o (starosti) ostalih.

Kodrnusa ::

Nas je profesor na faxu podučil da si lahko človek privošči avto v znesku letne plače, več ne. Ravno sem pred 14 dnevi uvozil rabljenega bmw x1 iz Nemčije za ženo. Oba sva navdušena nad avtom in moram reči da se dosedanji avti (večinoma Kie, citroen) ne morejo primerjati s takim avtom... Sem pa dosedaj imel moto da ne dam za avto vec kot 10.000 €, vendar sem sedaj to mnenje malo spremenil... (:
Prodajam pa sedaj Kio ceed sw 2015 z 72000Km pa ze 1 teden ni noben poklical... Mogoce sem malo pretiraval s ceno, vendar sem vseeno mislil da bo vsaj kdo poklical in malo barantal haha. Se zmeraj cakam a prvi klic (:

UganiKdo ::

Ne, ti ne ves o cem je govora. Jaz kupim vedno preverjen rabljen avto, prodam ga po 5ih letih prakticno za enako ceno k sem ga kupil.

no vidiš, jaz pa raje svizcu pomagam zavijat čokolado in se ne rabim ukvarjat s tem.

In ja, zame 200e/mesec ni mal denarja. Tudi za od oka 90% Slovenije ni. Pa se spet pogovarjamo o nekem tretjerazrednem klumpu ker nova *makina* stane najmanj 500e+/mesec.
200 EUR na mesec je razlika med tem ali vozim rabljen ali nov avto. Ne pa mesečni strošek, ki ga imam z avtom na mesec.

Lanos kupil ker takrat nisem najso suzuki jimny na plin.

ROFL, to pa so makine, da dol padeš...

-valvoline- ::

Ne ni razlika 200e, precej vec je. Makine so ja, vsaka po najmanj 100k brez nobene okvare, a4 pa 200k. Jaz prej grem na pot za tem lanosom kot pa z 90% ponudbe iz avtohisah. Preverjeno neuniciv tenk.

Zgodovina sprememb…

UganiKdo ::

Zakaj bi bilo med tem ali kupim novo ali rabljeno makino tipa Lanos razlike več kot 200EUR na mesec? Pismo ne vem, če je pri novem lanosu (dokler so jih še prodajal) celotna amortizacija kadarkoli zanašala več kot 200EUR na mesec.

Kolk je nov Lasnos sploh stal? 10k EUR?

Torej je amortizacija na pet let vse skupaj 200EUR na mesec. Torej je matematično nemogoče, da bi bila amortizacija rabljenega vozila več kot 200e razlike. Tako, da prosim nehaj bluzit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

-valvoline- ::

UganiKdo je izjavil:

Zakaj bi bilo med tem ali kupim novo ali rabljeno makino tipa Lanos razlike več kot 200EUR na mesec? Pismo ne vem, če je pri novem lanosu (dokler so jih še prodajal) celotna amortizacija kadarkoli zanašala več kot 200EUR na mesec.

To je ze bilo 6-7 let nazaj. Mel sem ga kr nek cas ker je predobro sluzil. Namen lanosa je bil se spoznat na lpg tehniko.

Zgodovina sprememb…

UganiKdo ::

In kaj bi rad s tem povedal? Če bi leta 2003 oba kupila lanosa, jaz novega in ti rabljenega v amortizaciji ne bi bilo 200€ razlike mesečno pa če se na glavo postaviš. Bolj realno bi bila razlika pod 50€ mesečno, če gledamo na nekih 7-8 let.

Utk ::

UganiKdo je izjavil:

In kaj bi rad s tem povedal? Če bi leta 2003 oba kupila lanosa, jaz novega in ti rabljenega v amortizaciji ne bi bilo 200EUR razlike mesečno pa če se na glavo postaviš. Bolj realno bi bila razlika pod 50EUR mesečno, če gledamo na nekih 7-8 let.

Ma ti nimaš pojma. Nov lanos je za kurac, ko je enkrat star 10 let, takrat šele postane dober avto. Potem ga imaš še 7 let, in si zmagal. Isto novi megan, danes ni večjega sranja, ko ga bo kupil čez 8 let, bo pa to najboljši avto, brez ene okvare v 100 kkm... Čeprav ga bi komot kupil že danes, ga imel teh 8 in še naslednjih 7 let, pa ne bi bilo v prihranku praktično nobene razlike. Samo vsaj 8 let se bi vozil z normalnim avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

-valvoline- ::

UganiKdo je izjavil:

In kaj bi rad s tem povedal? Če bi leta 2003 oba kupila lanosa, jaz novega in ti rabljenega v amortizaciji ne bi bilo 200€ razlike mesečno pa če se na glavo postaviš. Bolj realno bi bila razlika pod 50€ mesečno, če gledamo na nekih 7-8 let.

Ker je bil kupljen kot sola za lpg, to ti hocem povedat.

UganiKdo ::

Aha in zato, ker je bil šola za lpg je imel dejansko pozitivno amortizacijsko vrednost in je tvoj avto mesečno pridobil 100EUR na vrednosti? al kaj bi rad povedal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

gruntfürmich ::

Buggy je izjavil:

Invictus je izjavil:

Res optiomisti...

ZA ta denar dobiš že X6 direktno od BMW...

https://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtf...


Zanimivo. Enim je zgleda bolje imet zgonjenega 8 let starega cefurskega X6, kot pa dve leti stare kolikor tolk normalen GT potovalnik.

"Točno to. Uber predrago, ker v tem cenovnem rangu se pri švabih najdejo že 335i."

Se najde za ta dnar 8 let star 335i v DE ja, sam da ga pa sem pripeljes bos dal pa se enih 10K zraven za DMV :D


točno o teh kronskih nakupih slovencev sem pisal; raje kupijo zgonjen star avto 3× previsokega ranga za njih kot novega za ta buđet ali rabljenega za 3/4 budgeta.
in tu se potem začne saga o popoldanskih servisih, najcenejših gumah, osnovnem zavarovanju, pasji radosti... ker se ful prihrani tistega fiktivnega denarja ko daš namesto 70k -> 30k za avto...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

In kaj bi rad s tem povedal? Če bi leta 2003 oba kupila lanosa, jaz novega in ti rabljenega v amortizaciji ne bi bilo 200EUR razlike mesečno pa če se na glavo postaviš. Bolj realno bi bila razlika pod 50EUR mesečno, če gledamo na nekih 7-8 let.

Ma ti nimaš pojma. Nov lanos je za kurac, ko je enkrat star 10 let, takrat šele postane dober avto. Potem ga imaš še 7 let, in si zmagal. Isto novi megan, danes ni večjega sranja, ko ga bo kupil čez 8 let, bo pa to najboljši avto, brez ene okvare v 100 kkm... Čeprav ga bi komot kupil že danes, ga imel teh 8 in še naslednjih 7 let, pa ne bi bilo v prihranku praktično nobene razlike. Samo vsaj 8 let se bi vozil z normalnim avtom.

Lanos je se od zacetka bil top nakup, tako kot je danes kia in hyundai. Oplova benz masina in tehnologija v galvanizirani korejski plocevini, rust free astra na pol cene.

Zgodovina sprememb…

UganiKdo ::

gruntfürmich je izjavil:

Buggy je izjavil:

Invictus je izjavil:

Res optiomisti...

ZA ta denar dobiš že X6 direktno od BMW...

https://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtf...


Zanimivo. Enim je zgleda bolje imet zgonjenega 8 let starega cefurskega X6, kot pa dve leti stare kolikor tolk normalen GT potovalnik.

"Točno to. Uber predrago, ker v tem cenovnem rangu se pri švabih najdejo že 335i."

Se najde za ta dnar 8 let star 335i v DE ja, sam da ga pa sem pripeljes bos dal pa se enih 10K zraven za DMV :D


točno o teh kronskih nakupih slovencev sem pisal; raje kupijo zgonjen star avto 3× previsokega ranga za njih kot novega za ta buđet ali rabljenega za 3/4 budgeta.
in tu se potem začne saga o popoldanskih servisih, najcenejših gumah, osnovnem zavarovanju, pasji radosti... ker se ful prihrani tistega fiktivnega denarja ko daš namesto 70k -> 30k za avto...


ROFL, si me spomnil na debato pred kratkim, ko je znanec razlagal, da je ful prihranil, ker je kupil rabljen avto za 20k, medtem ko je bil nov 70k. In potem ga vprašam kaj bo sedaj naredil z 50k, ki so mu ostali na računu in me bustasto gleda, o čem govorim in če ga nisem slišal, da je ravno dal vse (+5 let leasing) za avto.

Utk ::

Lanos je se od zacetka bil top nakup, tako kot je danes kia in hyundai. Oplova benz masina in tehnologija v galvanizirani korejski plocevini, rust free astra na pol cene.

Ja, se strinjam. Zdaj si pa izračunaj kolk strašne izgube bi naredil, če bi kupil novega novega lanosa tam nekje leta 98, oz. kater letnik si že kupil, in ga imel do istega leta kot si imel tega. Se grem stavit, da praktično nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

-valvoline- ::

UganiKdo je izjavil:

Aha in zato, ker je bil šola za lpg je imel dejansko pozitivno amortizacijsko vrednost in je tvoj avto mesečno pridobil 100EUR na vrednosti? al kaj bi rad povedal?

Ker je bil na plin sem se vozil zelo pocen, pa se naucil lpg tehnologijo. Tist je bil *vmesni* avto. Naslednja makina bo nekaj na cng, upam da se znizajo cestnine za plinska vozila da si prpeljem neko 3.0+ makino. Pac nocem futrat komunajzerje.

solatko ::

gruntfürmich - Rad bi te videl po 500 km/dnevno, koliko časa bi ti šlo, moraš imeti limuzino, iz katere stopiš, kot, če bi gledal malo daljši film v udobnem fotelju dnevne sobe. V novih avtih ni šans, v rabljenih v rangu 20-25k€ komot.
Če bi hotel nove, rang 50k€++ in je zelo neekonomično zgubit tak denar v kratkem času.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Sixth leasing:
 99.-eur za Hyundai i20

99.-eur za Hyundai i20


Ali pa 89.- za stirivratno fabio.

Zakaj bi pri teh cenah sploh kupoval avto, ce je samo od A do B.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

-valvoline- ::

Utk je izjavil:

Lanos je se od zacetka bil top nakup, tako kot je danes kia in hyundai. Oplova benz masina in tehnologija v galvanizirani korejski plocevini, rust free astra na pol cene.

Ja, se strinjam. Zdaj si pa izračunaj kolk strašne izgube bi naredil, če bi kupil novega novega lanosa tam nekje leta 98, oz. kater letnik si že kupil, in ga imel do istega leta kot si imel tega. Se grem stavit, da praktično nič.

Ce upostevas inflacijo bi verjetno tak lanos l.2001 danes biv 15k (tolk stanejo korejci danes), plus lpg sistem. Itak brezveze neke cifre delat, mene je ta avto stal cca 800e vse skupaj, kupljen kot receno za lpg sola. V IT sem takrat sel da bi kupil suzuki jimny na plin pa nisem najso.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10019490 (16344) zobnik
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45496040 (81027) Red_Mamba

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28958485 (51588) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10526344 (23417) GamerBoy

Več podobnih tem