Forum » Na cesti » Dolgoročno lastništvo avtomobila
Dolgoročno lastništvo avtomobila
OrkAA ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Moj direktorski avto sem kupil povsem nov, bleščal se je, naredil sem cca 50kkm na leto in svoje je odslužil v dobi 6 let, kot je bil prodan, s 500kkm na števcu
nekikr ::
Moj avto za dolge razdalje je stal 25k€ (nov 38k€), na mesec naredi 10kkm, vozimo ga pa jaz, ter moja dva sinova. Ubožec ima že 180.000km. Je pa star sedaj mu gre četrto leto (torej polne tri in še nekaj).
Does not compute.
Moji službeni avti so bili dieselski Clioti, vse kupil testne z 1-2kkm na števcu. Namesto 14k€ sem dal med 8 do 11k€.
Čisto v vsakem stavku se zlažeš.
No, tole edino drži:
Težava je samo ta, da taki lastniki pogosto previsoko cenijo svoje vozilo, ki ga želijo prodati privat, ne preko trgovca. Zapovrh opažam, da taki avti niso brezhibno vzdrževani.
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km. Dobis ga lahko tudi za 1/10 cene novega, vozis nadaljnih 5-10+ let poj pa spet ponovis vajo.
Prosim, da najdeš enega takega 10 let stari avtomobili se prodajajo za 1/4 cene novega, lahko tudi več če so dobro ohranjeni z malo km. Še 17 let stari Clioti se prodajajo za jurja v kakor imajo klimo.
Ce isces najdes. Astro 1.3 cdti l.2007 sem kupil par let nazaj za 2k z 190kkm (tko k da bi danes kupil l.2010), naredil 60kkm jo lahko spet prodam za 2k je se vedno kot nova. Peugeot 407, kia ceed, hyundai i30 itn to so vse odlicne makine k se lahko dobijo za 2-3k l. 2010. Majhni avteki malo bolj drzijo cene.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Kupis tole, malo se zbijes ceno, zamenjas sipo ter se peles nadaljnih 200k bp. Navadni turbo, nima dvomasnega vztrajnika, boschov injection.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
pirat ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Moj direktorski avto sem kupil povsem nov, bleščal se je, naredil sem cca 50kkm na leto in svoje je odslužil v dobi 6 let, kot je bil prodan, s 500kkm na števcu
ja, najkasneje tukaj je bilo jasno da trola :-)
-valvoline- ::
Mas pa tudi take, ce ga le ulovis za kasnih 3k.
Utk ::
Moj avto za dolge razdalje je stal 25k€ (nov 38k€), na mesec naredi 10kkm, vozimo ga pa jaz, ter moja dva sinova. Ubožec ima že 180.000km. Je pa star sedaj mu gre četrto leto (torej polne tri in še nekaj).
Does not compute.
Moji službeni avti so bili dieselski Clioti, vse kupil testne z 1-2kkm na števcu. Namesto 14k€ sem dal med 8 do 11k€.
Čisto v vsakem stavku se zlažeš.
Ja, če vsako cifro zamakneš malo po svoje, potem lahko marsikaj ven pride...
IL_DIAVOLO ::
V avto za 5k(bolje se manj) pac ne bos nikoli zmetal toliko denarja, da bi se ti splacal nov avto za 20k.
Mi je zadnjic pravil en starejsi ded:
"kupim nov avto, ga vozim 5 let, dam v racun za drug nov avto".
In to s takim navdusenjem, kot da dela s profitom
Utk ::
-valvoline- je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Mas pa tudi take, ce ga le ulovis za kasnih 3k.
Sej več kot 3 ni vreden.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tisti, ki kupi avto nad 15k, ni racionalen oz. hodi v službo za avto.
V avto za 5k(bolje se manj) pac ne bos nikoli zmetal toliko denarja, da bi se ti splacal nov avto za 20k.
Sej niti avto za 5k ne bo nikoli tak kot tist nov za nad 15k. Nič novega ni to.
Mi je zadnjic pravil en starejsi ded:
"kupim nov avto, ga vozim 5 let, dam v racun za drug nov avto".
In to s takim navdusenjem, kot da dela s profitom
To se res ne splača, ampak če je to zanj zanemarljiv strošek, so what? Lahko je tudi avto za 5k za nekoga večje breme kot za njega nov na 5 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
UganiKdo ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tisti, ki kupi avto nad 15k, ni racionalen oz. hodi v službo za avto.
Tisti, ki tako razmišlja je ujet v mehurčku minimalne plače in ne vidi ne levo ne desno.
Bolj kot neke absolutne številke je pomembno čemu se mora posameznik odpovedat, da si lahko privošči nek avto in kakšne so njegove racionalne potrebe. Pri nekaterih je to avto za 5k, pri drugih avto za 50k.
-valvoline- ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
JanBrezov ::
-valvoline- je izjavil:
Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km.
Kaj se splača, je odvisno od več stvari, tudi od tega, kako avto izgublja vrednost. Tudi sam sem v procesu nakup avta in sem naletel na stran usedfirst.com, kjer imajo za vsako znamko/model prikaz izgube vrednosti in izračunano idealno starost avta za nakup. Sicer velja stran za ZDA, a trend je morda identičen v EU in mogoče kdo najde podobno stran za EU.
Ampak zame nakup avta enostavno ni ekonomsko-matematični problem. Racionalnost zasleduje drugačne cilje, ne ekonomske. Ne maram sprememb, nakup avta mi pomeni stres, zato kupujem avto za 10+ let, kupil bom novega. Prevoz iz točke A v B mora biti vsaj malo zabavno (močnejši motor, dobre vozne lastnosti) in ko grem peš do njega, naj bo v mojih mislih "tole pa dobro zgleda" in ne kaj drugega. Po nakupu nočem biti dolžan ali imeti karkoli s prodajalcem, zato bom kupil na keš (na srečo si to lahko privoščim). Torej kupujem nekaj več, ne samo pleh. Je ekonomsko racionalno? Verjetno ne.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tisti, ki kupi avto nad 15k, ni racionalen oz. hodi v službo za avto.
Tisti, ki tako razmišlja je ujet v mehurčku minimalne plače in ne vidi ne levo ne desno.
Bolj kot neke absolutne številke je pomembno čemu se mora posameznik odpovedat, da si lahko privošči nek avto in kakšne so njegove racionalne potrebe. Pri nekaterih je to avto za 5k, pri drugih avto za 50k.
Kaj točno ne vidim, da pleh pride in gre od katerega nimam nic, razen stroska?
In ja, nimam take place, da bi si lahko privoščil nov avto. Pa tudi ce bi jo imel, imam druge prioritete v življenju.
Lep avto in varen avto ja, kaj vec pa res ne rabim. Kdo dejansko rabi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km.
Kaj se splača, je odvisno od več stvari, tudi od tega, kako avto izgublja vrednost. Tudi sam sem v procesu nakup avta in sem naletel na stran usedfirst.com, kjer imajo za vsako znamko/model prikaz izgube vrednosti in izračunano idealno starost avta za nakup. Sicer velja stran za ZDA, a trend je morda identičen v EU in mogoče kdo najde podobno stran za EU.
Ampak zame nakup avta enostavno ni ekonomsko-matematični problem. Racionalnost zasleduje drugačne cilje, ne ekonomske. Ne maram sprememb, nakup avta mi pomeni stres, zato kupujem avto za 10+ let, kupil bom novega. Prevoz iz točke A v B mora biti vsaj malo zabavno (močnejši motor, dobre vozne lastnosti) in ko grem peš do njega, naj bo v mojih mislih "tole pa dobro zgleda" in ne kaj drugega. Po nakupu nočem biti dolžan ali imeti karkoli s prodajalcem, zato bom kupil na keš (na srečo si to lahko privoščim). Torej kupujem nekaj več, ne samo pleh. Je ekonomsko racionalno? Verjetno ne.
So pa tud primeri k z novimi ali relativno novejsimi avti vec cepijo po servisih kot pa folk z 20 let starimi razbitinami. Thats a fact.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
karafeka ::
-valvoline- ::
gruntfürmich ::
.
Gledam cene novih avtov okoli 20K€, potem gledam isti model tri leta star in so cene od 14K€ naprej. Kar niti priblizno ni 40%. Sigurno pa je kak avto, ki mu v treh letih pade se vec kot 40% in dobis povprecje :lol:
Ne vem kaj ti gledas...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
aha, vidim da gledaš skrajne primere, katerim se je možno zlahka izogniti. dobiš 1 točko za trud, ampak vse negativne zaradi zavajanja.
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
-valvoline- ::
To je nekak logično. Če te star avto nonstop zajebava, ga ne voziš k mehaniku, ampak na deponijo.
To je posplosevanje, avto ima lahko 500k in 20 let brez nobene resne okvare za sabo, lahko ima 50k pa ze bil 10x na izrednem servisu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
mahoni ::
gruntfürmich je izjavil:
.
Gledam cene novih avtov okoli 20K€, potem gledam isti model tri leta star in so cene od 14K€ naprej. Kar niti priblizno ni 40%. Sigurno pa je kak avto, ki mu v treh letih pade se vec kot 40% in dobis povprecje :lol:
Ne vem kaj ti gledas...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
aha, vidim da gledaš skrajne primere, katerim se je možno zlahka izogniti. dobiš 1 točko za trud, ampak vse negativne zaradi zavajanja.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...
Ne vem kaj ti ni jasno, ker za 20k dobis le sajtrge. Kaj pa naj gledam nove BMW-je za 20k? Si kaj pil danes?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mahoni ()
KAVINSKY ::
-valvoline- je izjavil:
Peugeot 407, kia ceed, hyundai i30 itn to so vse odlicne makine k se lahko dobijo za 2-3k l. 2010. Majhni avteki malo bolj drzijo cene.
Ceed in i30 verjetno nista bila nova med 20 in 30k € kot pišeš. 407 pa z razlogom izgubi toliko cene. Rezervni deli na nivoju BMWja, kvari se pa vse - razen motorja.
UganiKdo ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tisti, ki kupi avto nad 15k, ni racionalen oz. hodi v službo za avto.
Tisti, ki tako razmišlja je ujet v mehurčku minimalne plače in ne vidi ne levo ne desno.
Bolj kot neke absolutne številke je pomembno čemu se mora posameznik odpovedat, da si lahko privošči nek avto in kakšne so njegove racionalne potrebe. Pri nekaterih je to avto za 5k, pri drugih avto za 50k.
Kaj točno ne vidim, da pleh pride in gre od katerega nimam nic, razen stroska?
In ja, nimam take place, da bi si lahko privoščil nov avto. Pa tudi ce bi jo imel, imam druge prioritete v življenju.
Lep avto in varen avto ja, kaj vec pa res ne rabim. Kdo dejansko rabi?
verjamem, da v tvojem balončku to tako izgleda. In zato pač kupiš tak avto, ki je glede na tvoje potrebe in zmožnosti zate optimalen. Nekomu drugemu pa se matimatekia ustvi pri bistveno višjih številkah, pa nima nič manj prav in njegov nakup ni nič manj racionalen. Zakaj nekateri kupijo nov avto za 30-40k namesto avta za 10k? Ker preprosto lahko. Kaj je racionalnega v tem, da se zajebavaš z iskanjem rabljenega vozila, potencialnimi zapleti, če kupiš jajca, pri čemer seveda ne dobiš optimalne konfiguracije/barve, ki si jo želiš, če pa ti nakup novega vozila vsake 5 let predstavlja ca 10% letnega prihranka?
Drugo pa so zgodbe, ko se kupuje avtomobile izven dosega posameznika in se potem špara na gumah in vinjetah, ker po obraku leasinga niti za položnice ne ostane.
mahoni ::
Drugo pa so zgodbe, ko se kupuje avtomobile izven dosega posameznika in se potem špara na gumah in vinjetah, ker po obraku leasinga niti za položnice ne ostane.
Ti nekaj povem. Sem ze srecal ljudi, ki so dejansko zaradi avtomobila sparali na hrani. Pa brez zajebancije in trolanja. Dejansko so npr. doma si spekli pico za 4 in vsak je dobil po en jebeni kos. Se enkrat brez zajebancije.
Vzel si je pa Audi A4.
mahoni ::
Ja in? Takemu bi morali odvzet otroke, ampak to ne pomeni, da si nihče ne sme kupit a4.
Saj nisem napisal, da si ga nesme, ampak sparat na druzini zarad avtomobila je meni no-go.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: UganiKdo ()
UganiKdo ::
P.s: missclick na predlagaj izbris, oprosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Utk ::
-valvoline- ::
Long live the 300D, yes it has 1 million miles, yes it burns little oil, yes it has no AC unit and electric gadgets, yes it still drives me to the supermarket, to the doctor and 2000 miles to anual MB gathering.....
mahoni ::
Torej kaj je zdej s 3 leta starimi avtomobili za 10k? Do sedaj sem jih kar en kup najdel. In le ti novi so kostali 20k...
m0LN4r ::
malo vec, kot eni placujejo narocnine za telefon in internet, tv skupaj.
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tisti, ki kupi avto nad 15k, ni racionalen oz. hodi v službo za avto.
Tisti, ki tako razmišlja je ujet v mehurčku minimalne plače in ne vidi ne levo ne desno.
Bolj kot neke absolutne številke je pomembno čemu se mora posameznik odpovedat, da si lahko privošči nek avto in kakšne so njegove racionalne potrebe. Pri nekaterih je to avto za 5k, pri drugih avto za 50k.
Kaj točno ne vidim, da pleh pride in gre od katerega nimam nic, razen stroska?
In ja, nimam take place, da bi si lahko privoščil nov avto. Pa tudi ce bi jo imel, imam druge prioritete v življenju.
Lep avto in varen avto ja, kaj vec pa res ne rabim. Kdo dejansko rabi?
verjamem, da v tvojem balončku to tako izgleda. In zato pač kupiš tak avto, ki je glede na tvoje potrebe in zmožnosti zate optimalen. Nekomu drugemu pa se matimatekia ustvi pri bistveno višjih številkah, pa nima nič manj prav in njegov nakup ni nič manj racionalen. Zakaj nekateri kupijo nov avto za 30-40k namesto avta za 10k? Ker preprosto lahko. Kaj je racionalnega v tem, da se zajebavaš z iskanjem rabljenega vozila, potencialnimi zapleti, če kupiš jajca, pri čemer seveda ne dobiš optimalne konfiguracije/barve, ki si jo želiš, če pa ti nakup novega vozila vsake 5 let predstavlja ca 10% letnega prihranka?
Drugo pa so zgodbe, ko se kupuje avtomobile izven dosega posameznika in se potem špara na gumah in vinjetah, ker po obraku leasinga niti za položnice ne ostane.
Matematika ni nič drugačna. Samo oseba je tako glupa, da si raje kupi strošek, kot pa investira v stvar, ki ji ne pade cena še isti dan, ko jo priopelje na dvorišče.
Pustimo tvoje frustracije in sindrom večvrednosti, govorim o sami logiki kupovanja stroška.
m0LN4r ::
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
mahoni ::
Utk ::
-valvoline- je izjavil:
....My 1978 MB 300D is a 3 generations car. My grandpa bought it, my dad had it now i do with over 1 million miles on the clock. Grandpas mechanics was servicing it, then his son, and today hes grandkid who is my very good friend :-).
Long live the 300D, yes it has 1 million miles, yes it burns little oil, yes it has no AC unit and electric gadgets, yes it still drives me to the supermarket, to the doctor and 2000 miles to anual MB gathering.....
Ja, ker ga je kupil novega in držal v nekem stanju. Kar pa ne pomeni, da bo vsako 12 let staro sranje vozilo še 18 let z malimi stroški. Najbrž pa niti ta ni vozil ta čas z ravno malimi stroški.
JanBrezov ::
-valvoline- je izjavil:
So pa tud primeri k z novimi ali relativno novejsimi avti vec cepijo po servisih kot pa folk z 20 let starimi razbitinami. Thats a fact.
Vsekakor so takšni primeri, a menim, da so danes precej redki. In taki avti se lahko hitro pojavijo med oglasi rabljenih avtov z malo kilometri, kar postane problem tistih, ki kupujejo rabljene avte. Npr. zabaven primer tega je en britanec, ki je kupil malo rabljenega BMW M3, ki se izkaže za problematičnega. Mesec dni po nakupu pa slučajno ugotovi, da je kupil avto, ki so ga uporabljali v oddaji Top Gear, kjer so na veliko driftali (vir).
pirat ::
Drugo pa so zgodbe, ko se kupuje avtomobile izven dosega posameznika in se potem špara na gumah in vinjetah, ker po obraku leasinga niti za položnice ne ostane.
Ti nekaj povem. Sem ze srecal ljudi, ki so dejansko zaradi avtomobila sparali na hrani. Pa brez zajebancije in trolanja. Dejansko so npr. doma si spekli pico za 4 in vsak je dobil po en jebeni kos. Se enkrat brez zajebancije.
Vzel si je pa Audi A4.
Morda en primer na nekaj deset tisoč... Ni relevantno dejansko.
Tovrstne zgodbice, kako ljudje dobesedno stradajo zaradi avta so vse bolj samo folklora. Jaz ne poznam nobenega, ki bi bil lačen in strgan zaradi avta, pa poznam ljudi ki vozijo avte od 300 EUR do cca 150.000 EUR vrednosti.
UganiKdo ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tisti, ki kupi avto nad 15k, ni racionalen oz. hodi v službo za avto.
Tisti, ki tako razmišlja je ujet v mehurčku minimalne plače in ne vidi ne levo ne desno.
Bolj kot neke absolutne številke je pomembno čemu se mora posameznik odpovedat, da si lahko privošči nek avto in kakšne so njegove racionalne potrebe. Pri nekaterih je to avto za 5k, pri drugih avto za 50k.
Kaj točno ne vidim, da pleh pride in gre od katerega nimam nic, razen stroska?
In ja, nimam take place, da bi si lahko privoščil nov avto. Pa tudi ce bi jo imel, imam druge prioritete v življenju.
Lep avto in varen avto ja, kaj vec pa res ne rabim. Kdo dejansko rabi?
verjamem, da v tvojem balončku to tako izgleda. In zato pač kupiš tak avto, ki je glede na tvoje potrebe in zmožnosti zate optimalen. Nekomu drugemu pa se matimatekia ustvi pri bistveno višjih številkah, pa nima nič manj prav in njegov nakup ni nič manj racionalen. Zakaj nekateri kupijo nov avto za 30-40k namesto avta za 10k? Ker preprosto lahko. Kaj je racionalnega v tem, da se zajebavaš z iskanjem rabljenega vozila, potencialnimi zapleti, če kupiš jajca, pri čemer seveda ne dobiš optimalne konfiguracije/barve, ki si jo želiš, če pa ti nakup novega vozila vsake 5 let predstavlja ca 10% letnega prihranka?
Drugo pa so zgodbe, ko se kupuje avtomobile izven dosega posameznika in se potem špara na gumah in vinjetah, ker po obraku leasinga niti za položnice ne ostane.
Matematika ni nič drugačna. Samo oseba je tako glupa, da si raje kupi strošek, kot pa investira v stvar, ki ji ne pade cena še isti dan, ko jo priopelje na dvorišče.
Pustimo tvoje frustracije in sindrom večvrednosti, govorim o sami logiki kupovanja stroška.
po tej logiki je neporeben vsak strošek razen vode in kruha. Zkaj bi lačeval naročnino za TV, saj lahk ogledaš travo? Zakaj kupit telefon za 1000€, če lahko kličeš s tistim za 10€? Zkaj kupit čevlje za 100€, če lahko hodiš bos...
Pač v neki fazi, ko nisi omejen z minimalcem si določene stvari lahko preprosto privoščiš. tudi investiraš lahko samo toliko, potem pa nima več realne dodane vrednosti. Je pač hitrejši/udobnejši/lepši/whatever avto več vreden od višje številke na TRR.
Utk ::
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Moj direktorski avto sem kupil povsem nov, bleščal se je, naredil sem cca 50kkm na leto in svoje je odslužil v dobi 6 let, kot je bil prodan, s 500kkm na števcu
Tri leta je bil direktorski avto. Potem so ga vozili še sodelavci, potem smo ga rabili še za prevoz materialov.
-valvoline- ::
....Be careful when you park that 300d senior in reverse. You could seriosly damage the garage....
Umr sem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
mahoni ::
Egal...
Torej kaj je zdej s 3 leta starimi avtomobili za 10k? Do sedaj sem jih kar en kup najdel. In le ti novi so kostali 20k...
Tisti 3 leta stari megani in podobna šara za 10 jurjev stanejo 15 do 17, ne pa 20.
Najdi mi ga tazga za 15k novega, pa da ga kupim ze zdaj.
bbbbbb2015 ::
Drugo pa so zgodbe, ko se kupuje avtomobile izven dosega posameznika in se potem špara na gumah in vinjetah, ker po obraku leasinga niti za položnice ne ostane.
Ti nekaj povem. Sem ze srecal ljudi, ki so dejansko zaradi avtomobila sparali na hrani. Pa brez zajebancije in trolanja. Dejansko so npr. doma si spekli pico za 4 in vsak je dobil po en jebeni kos. Se enkrat brez zajebancije.
Vzel si je pa Audi A4.
Morda en primer na nekaj deset tisoč... Ni relevantno dejansko.
Tovrstne zgodbice, kako ljudje dobesedno stradajo zaradi avta so vse bolj samo folklora. Jaz ne poznam nobenega, ki bi bil lačen in strgan zaradi avta, pa poznam ljudi ki vozijo avte od 300 EUR do cca 150.000 EUR vrednosti.
Jaz osebno takega, ki bi bil zaradi avta lačen, še nisem srečal.
Sem pa srečal enega, ki mu je šla volanska letev na eno leto starem avtu. Avto je bil tik izven garancije. Ko si obračal volan, je pokalo. Kasneje je sicer ene vijake povrtal in privijačil letev na novo.
To se tako ne dela. Tak kritičen del se pač zamenja.
Podobno je drugemu šel žaromet. Del gume je priletel v žaromet, ki ga ni zlomil, ampak so popokale neke plastične vezi. Žaromet se več ni dal prav nastavljati na višino.
Namesto, da bi zamenjal žaromet, je nekaj čaral z lepilom, ki nikoli ni držalo. Vsako leto pred tehničnim je pacal s tem, toliko, da je spacal.
Torej, jaz imam izkušnjo, da si ljudje kupujejo drage avte, potem pa enega žarometa ne morejo zamenjati.
mahoni ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Torej, jaz imam izkušnjo, da si ljudje kupujejo drage avte, potem pa enega žarometa ne morejo zamenjati.
Pa tu se ni govora o rednih servisih, katere pac zavlacujejo in ko le ta pride na vrsto se not usuje najbolj chip olje. Pa ce je se oljni filter vredu se kar tega ponuca...
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tisti, ki kupi avto nad 15k, ni racionalen oz. hodi v službo za avto.
Tisti, ki tako razmišlja je ujet v mehurčku minimalne plače in ne vidi ne levo ne desno.
Bolj kot neke absolutne številke je pomembno čemu se mora posameznik odpovedat, da si lahko privošči nek avto in kakšne so njegove racionalne potrebe. Pri nekaterih je to avto za 5k, pri drugih avto za 50k.
Kaj točno ne vidim, da pleh pride in gre od katerega nimam nic, razen stroska?
In ja, nimam take place, da bi si lahko privoščil nov avto. Pa tudi ce bi jo imel, imam druge prioritete v življenju.
Lep avto in varen avto ja, kaj vec pa res ne rabim. Kdo dejansko rabi?
verjamem, da v tvojem balončku to tako izgleda. In zato pač kupiš tak avto, ki je glede na tvoje potrebe in zmožnosti zate optimalen. Nekomu drugemu pa se matimatekia ustvi pri bistveno višjih številkah, pa nima nič manj prav in njegov nakup ni nič manj racionalen. Zakaj nekateri kupijo nov avto za 30-40k namesto avta za 10k? Ker preprosto lahko. Kaj je racionalnega v tem, da se zajebavaš z iskanjem rabljenega vozila, potencialnimi zapleti, če kupiš jajca, pri čemer seveda ne dobiš optimalne konfiguracije/barve, ki si jo želiš, če pa ti nakup novega vozila vsake 5 let predstavlja ca 10% letnega prihranka?
Drugo pa so zgodbe, ko se kupuje avtomobile izven dosega posameznika in se potem špara na gumah in vinjetah, ker po obraku leasinga niti za položnice ne ostane.
Matematika ni nič drugačna. Samo oseba je tako glupa, da si raje kupi strošek, kot pa investira v stvar, ki ji ne pade cena še isti dan, ko jo priopelje na dvorišče.
Pustimo tvoje frustracije in sindrom večvrednosti, govorim o sami logiki kupovanja stroška.
po tej logiki je neporeben vsak strošek razen vode in kruha. Zkaj bi lačeval naročnino za TV, saj lahk ogledaš travo? Zakaj kupit telefon za 1000€, če lahko kličeš s tistim za 10€? Zkaj kupit čevlje za 100€, če lahko hodiš bos...
Pač v neki fazi, ko nisi omejen z minimalcem si določene stvari lahko preprosto privoščiš. tudi investiraš lahko samo toliko, potem pa nima več realne dodane vrednosti. Je pač hitrejši/udobnejši/lepši/whatever avto več vreden od višje številke na TRR.
Vidiš, ne razumeš racionalnosti oz. optimalnega nakupa.
Telefon za 300 evrov je enako dober kot tisti za 1000, avto za 5k je prav tako enako prostoren, varen in lep kot nov za 20k, teniski za 50 evrov so enako udobne in lepe kot tiste za 300 evrov, srajca za 50 evrov je prav enako elegantna, kot tista od lacoste za 200 evrov. Zakaj za vraga bi preplačeval, če za to ni potrebe?
Kar je pa neumno, je kupovanje stvari tako poceni, da moraš kupovati to stvar tako pogosto, da bi te prišlo ceneje z neko premium zadevo. To ni smiselno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19490 (16344) | zobnik |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96040 (81027) | Red_Mamba |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58485 (51588) | Mavrik |
» | Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26344 (23417) | GamerBoy |