Forum » Loža » Kia je postala kot VW
Kia je postala kot VW
solatko ::
Imam prijatelja zobozdravnik dr. Rangus iz Šiške, možakar pri 95-ih vozi bolje od večine mladcev in tudi zobe še popravi, če je glih kakšna bolečina.
Tisti, ki so vozniki in ne samo obračalci volana, jim je edina omejitev, kako dobro vidijo. Meni recimo ni noben problem vozit v katerem koli letnem času dneva ali noči, kakršen koli avtomobil. Ko ga pogledam od zunaj, točno vem koliko je širok, dolg in mi ga ni problem sprarkirat v pol metra večji prostor. Refleksi so morda za odtenek slabši, je pa izkušenj toliko več, da nenadnih presenečenj na cesti niti nimam.
Lansko leto, sem se odločil, da se na motor ne vsedem več, ker se ne počutim več varnega na njem, ko se mi bo to zgodilo v avtu, se bom samo omejil in ključe zagnal v smeti, tako namreč naredimo odgovorni posamezniki.
Da bi pa zakonsko sprejeli od tega in tega leta pa nema več, je pa kretenizem iz takih ust, kot ostali kretenizmi.
Če bi hoteli izboljšat varnost v prometu, bi morali imet psihofizične sposobnosti čez lečeči zdravniki, h kateremu bi moral vsak enkrat letno, za tehnično brezhibnost vozil pa osebni mehanik, pri katerem bi moral biti tudi vsaj enkrat.
Vsi pijančki, narkomani, psihični bolniki, bolniki z zdravili, po katerih se ne sme vozit,.... bi dobili prepoved vožnje na receptu in povratek po uspešnem zdravljenju, če bi kljub zdravniškemu priporočilu vozil, pa drastične kazni, kot za vožnjo pod vplivom opojnih substanc + brez veljavnega vozniškega dovoljenja, potem pa, da vas vidim heroje.
Moja pravica je, da se gibljem v prometu, kjer se napake sicer dogajajo, ne sme pa biti voznikov, ki ne obvladajo vozil, ki so psihofizično nesposobni vozit, ......
Tisti, ki so vozniki in ne samo obračalci volana, jim je edina omejitev, kako dobro vidijo. Meni recimo ni noben problem vozit v katerem koli letnem času dneva ali noči, kakršen koli avtomobil. Ko ga pogledam od zunaj, točno vem koliko je širok, dolg in mi ga ni problem sprarkirat v pol metra večji prostor. Refleksi so morda za odtenek slabši, je pa izkušenj toliko več, da nenadnih presenečenj na cesti niti nimam.
Lansko leto, sem se odločil, da se na motor ne vsedem več, ker se ne počutim več varnega na njem, ko se mi bo to zgodilo v avtu, se bom samo omejil in ključe zagnal v smeti, tako namreč naredimo odgovorni posamezniki.
Da bi pa zakonsko sprejeli od tega in tega leta pa nema več, je pa kretenizem iz takih ust, kot ostali kretenizmi.
Če bi hoteli izboljšat varnost v prometu, bi morali imet psihofizične sposobnosti čez lečeči zdravniki, h kateremu bi moral vsak enkrat letno, za tehnično brezhibnost vozil pa osebni mehanik, pri katerem bi moral biti tudi vsaj enkrat.
Vsi pijančki, narkomani, psihični bolniki, bolniki z zdravili, po katerih se ne sme vozit,.... bi dobili prepoved vožnje na receptu in povratek po uspešnem zdravljenju, če bi kljub zdravniškemu priporočilu vozil, pa drastične kazni, kot za vožnjo pod vplivom opojnih substanc + brez veljavnega vozniškega dovoljenja, potem pa, da vas vidim heroje.
Moja pravica je, da se gibljem v prometu, kjer se napake sicer dogajajo, ne sme pa biti voznikov, ki ne obvladajo vozil, ki so psihofizično nesposobni vozit, ......
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
zmaugy ::
Mah s temi anekdotičnimi res pretiravaš. Večina ljudi pri letih,ki jih omenjaš, pač ni več ne samo sposobna vožnje, ampak tudi živa.
Ljudi od določene starosti naprej bi morali redno testirati glede njihove sposobnosti upravljanja z motornimi vozili. Ampak resno in ne tako kot zdaj in potem bi jih veliko ostalo brez dovoljenja za vožnjo brez omejitev. Naj se jim dovoli do lokalne trgovine, če so tega sposobni. In zaradi mene lahko 95 letniki vozijo brez omejitev, če imajo reflekse, vid etc. kot 60 letniki ali mlajši. Samo takšnih ne bo ravno veliko.
Ljudi od določene starosti naprej bi morali redno testirati glede njihove sposobnosti upravljanja z motornimi vozili. Ampak resno in ne tako kot zdaj in potem bi jih veliko ostalo brez dovoljenja za vožnjo brez omejitev. Naj se jim dovoli do lokalne trgovine, če so tega sposobni. In zaradi mene lahko 95 letniki vozijo brez omejitev, če imajo reflekse, vid etc. kot 60 letniki ali mlajši. Samo takšnih ne bo ravno veliko.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
solatko ::
zmaugy - Večina voznikov v zadnjih dvajsetih letih, ni za v promet. Voznike bi moral spremljati lečeči zdravnik, vsaj enkrat letno, na vsakih deset let pa bi morali opravljat preizkus vožnje in to v treh delih - mestno vožnjo (pa ne v Logatcu ali Litiji), regionalko in AC. Voznik bi moral dokazat, da zna vozit v mestu, da lahko na regionaliki vozi z dovoljeno hitrostjo in, da se zna obnašat na AC. Če bi padel na enem delu, bi lahko ponavljal, če bi padel na dveh delih bi moral izpit opravljat ponovno.
Potem bi s cest zginili vsi tisti, ki tja ne sodijo, ne glede na leta.
Če niso sposobni normalnega prometa, je tudi pot do trgovine rizična, za druge udeležence (otroke, invalide, starčke), so danes cene taxi prevozov dovolj dostopne s prihodom Camea.
Če se jaz delno strinjam s teboj, bi se moral tudi ti z menoj, saj največ nesreč povzročijo mladi vozniki, ki ne obvladajo vozila in vozijo objestno, pa še pod vplivom raznih substanc.
Potem bi s cest zginili vsi tisti, ki tja ne sodijo, ne glede na leta.
Če niso sposobni normalnega prometa, je tudi pot do trgovine rizična, za druge udeležence (otroke, invalide, starčke), so danes cene taxi prevozov dovolj dostopne s prihodom Camea.
Če se jaz delno strinjam s teboj, bi se moral tudi ti z menoj, saj največ nesreč povzročijo mladi vozniki, ki ne obvladajo vozila in vozijo objestno, pa še pod vplivom raznih substanc.
Delo krepa človeka
zmaugy ::
zmaugy - Večina voznikov v zadnjih dvajsetih letih, ni za v promet. Voznike bi moral spremljati lečeči zdravnik, vsaj enkrat letno, na vsakih deset let pa bi morali opravljat preizkus vožnje in to v treh delih - mestno vožnjo (pa ne v Logatcu ali Litiji), regionalko in AC. Voznik bi moral dokazat, da zna vozit v mestu, da lahko na regionaliki vozi z dovoljeno hitrostjo in, da se zna obnašat na AC. Če bi padel na enem delu, bi lahko ponavljal, če bi padel na dveh delih bi moral izpit opravljat ponovno.
Potem bi s cest zginili vsi tisti, ki tja ne sodijo, ne glede na leta.
Če niso sposobni normalnega prometa, je tudi pot do trgovine rizična, za druge udeležence (otroke, invalide, starčke), so danes cene taxi prevozov dovolj dostopne s prihodom Camea.
Če se jaz delno strinjam s teboj, bi se moral tudi ti z menoj, saj največ nesreč povzročijo mladi vozniki, ki ne obvladajo vozila in vozijo objestno, pa še pod vplivom raznih substanc.
Mislim da enkrat letno ni realno, ker nihče nima časa in volje za kaj takšnega. Bi pa bilo ok, če bi po opravljenem izpitu ljudje vozili eno ali dve leti v spremstvu in bi potem morali še enkrat na izpitno vožnjo na način, ki si ga opisal. In potem vsakih 10 let, ko si pa nad 75 pa vsako leto aili dve in potem z leti še bolj pogosto.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
solatko ::
zmaugy - Tako imajo v Švici in jim kar lepo tečejo zadeve. Drugače pa je dobro, če zdravnika obiščeš enkrat letno, če si zdrav, da preverijo kri in vse ostalo. Če imaš pa probleme, si pa tam itak večkrat na leto in ti za vsako vrsto bolezni lahko pove, kdaj ne smeš vozit.
Osebni zdravnik pozna vse težave svojih pacientov in lahko pove pacientu pri sedemdesetih +, da mora po nova očala, če hoče še vozit, da zaradi tablet, ki jih jemlje, ne sme več vozit, po mojem bi bilo to dovolj, da gre na preizkus enkrat na deset let, čisto vsak voznik in to brezplačno, stroške pa bi krila država in zavarovalnice, saj bi bilo prometnih nesreč veliko manj, če nebi bilo takih imbecilov za volani. Sem tudi zato, da se v avtih naredi blokade za telefonski in internet signal, ter senzor za alkoholiziranost voznika.
Osebni zdravnik pozna vse težave svojih pacientov in lahko pove pacientu pri sedemdesetih +, da mora po nova očala, če hoče še vozit, da zaradi tablet, ki jih jemlje, ne sme več vozit, po mojem bi bilo to dovolj, da gre na preizkus enkrat na deset let, čisto vsak voznik in to brezplačno, stroške pa bi krila država in zavarovalnice, saj bi bilo prometnih nesreč veliko manj, če nebi bilo takih imbecilov za volani. Sem tudi zato, da se v avtih naredi blokade za telefonski in internet signal, ter senzor za alkoholiziranost voznika.
Delo krepa človeka
blackbfm ::
Jz pa nisem za to, ampak za avtonomno voznjo, z avtomatskimi menjalniki.. Kdo bo zmagal?
mailer ::
Lahko uvedeš kup novosti pa ne vem kakšne kazni. Dokler se ne spremeni miselnost, da je avto lahko tudi orožje pri nas ne bo drugače. Koliko ljudem, ki so povzročili prometno nesrečo s smrtnim izidom so pa že doživljenjsko prepovedali lastništvo in vožnjo? Še nikomur. Ko bi se to razvedelo bi bilo mogoče drugače.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
solatko, zmaugy, mislim, da moraš pri nas po določeni starosti (ne vem, kakšna je ta starost) vozniško podaljševati vsako leto z obveznim zdravniškim pregledom. Imam soseda, starega 97 let, ki še danes vsak dan vozi. Sva se pred leti pogovarjala in je edino pojamral, da mora sedaj vsako leto iti na zdravniški pregled in podaljšati vozniško...
Lp
Jože
solatko, zmaugy, mislim, da moraš pri nas po določeni starosti (ne vem, kakšna je ta starost) vozniško podaljševati vsako leto z obveznim zdravniškim pregledom. Imam soseda, starega 97 let, ki še danes vsak dan vozi. Sva se pred leti pogovarjala in je edino pojamral, da mora sedaj vsako leto iti na zdravniški pregled in podaljšati vozniško...
Lp
Jože
Utk ::
Ja, samo to še ne pomeni, da bo vozil zadost dinamično po merilih nekaterih. Da ne govorimo o tem, da mu lahko kadarkoli pride slabo, zapelje nekam kamor ne bi smel itd.
Mato989 ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
solatko, zmaugy, mislim, da moraš pri nas po določeni starosti (ne vem, kakšna je ta starost) vozniško podaljševati vsako leto z obveznim zdravniškim pregledom. Imam soseda, starega 97 let, ki še danes vsak dan vozi. Sva se pred leti pogovarjala in je edino pojamral, da mora sedaj vsako leto iti na zdravniški pregled in podaljšati vozniško...
Lp
Jože
Ja, ampakzdravniška ni dovolj, ker zdravniška ne preveri tvojih dejanskih terenskih sposobnosti, kot je recimo dovolj hitro speljevanje pri krožnem, pa tvoj smisel za oddaljenost in brzino itd...
Zdravniški preveri smao če boš ti videl znak in omejitve in osebo ne pa kako dober voznik si... osebe po 70tem bi morale vsako leto nardit IZPITNO VOŽNJO kjer bi preverili njihove sposobnosti!
Vedno ko se naredi zastoj v krožnem je krivda starejše osebe ki nima občutka da lahko spelje in potem nenormalno dolgo čaka... no 1% je možnost še da je to avtošola ali kak res novi voznik ki prvič vozi sam...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
m0LN4r ::
Ce ste ze o dedkih, danes na radiu v vasi k sem. 82 letni gospod zjutraj zapeljal na AC v nasprotno smer, pa se celo domacin je, ampak so ocitno tablete premocno al preslabo prijele. Cez 10km se je potem na AC obrnil. - Radio Trausnitz 8:30
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Saj to je znano, da se starejsi ljudje vec ne morejo skoncentrirati na tolko stvari hkrati in motoricne sposobnosti in zaznavanje okolice strmo pada z leti.Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
solatko, zmaugy, mislim, da moraš pri nas po določeni starosti (ne vem, kakšna je ta starost) vozniško podaljševati vsako leto z obveznim zdravniškim pregledom. Imam soseda, starega 97 let, ki še danes vsak dan vozi. Sva se pred leti pogovarjala in je edino pojamral, da mora sedaj vsako leto iti na zdravniški pregled in podaljšati vozniško...
Lp
Jože
Ja, ampakzdravniška ni dovolj, ker zdravniška ne preveri tvojih dejanskih terenskih sposobnosti, kot je recimo dovolj hitro speljevanje pri krožnem, pa tvoj smisel za oddaljenost in brzino itd...
Zdravniški preveri smao če boš ti videl znak in omejitve in osebo ne pa kako dober voznik si... osebe po 70tem bi morale vsako leto nardit IZPITNO VOŽNJO kjer bi preverili njihove sposobnosti!
Vedno ko se naredi zastoj v krožnem je krivda starejše osebe ki nima občutka da lahko spelje in potem nenormalno dolgo čaka... no 1% je možnost še da je to avtošola ali kak res novi voznik ki prvič vozi sam...
Edino kar ne pada z leti je EGO, ta se pa veca od 50 naprej, jaz sem vsemogocni sofer, vozim ze XX let, XXXXXXX kilometrov, jaz sem na cesti vas "tovaris"
E to je problem, edino sami sebe ne vidijo, da mogoce pa le niso vec tako "prisotni" v prometu, kot si mislijo.
Cisto za vsako, ko nekdo caka nekje, pa neve ali bi speljal al nebi, ali pa spelje, ker si misli, da bo se stisnil, je vedno en starejsi gospod ali gospa notr, k se ji film v prometu verjetno predvaja z 50% upocasnitvijo in dojemanjem -20%.
Pol pa se vec kot je prometa, bolj kompleksne kot so ceste bolj problematicna je potem situacija za njih.
Kolkokrat se v MB zgodi, da se nek starec pelje cez center, pa se v kroznih in kriziscih lovijo, ker nevejo kam, kdaj in kako hitro bi zavili.
Eh, sej pa stari ljudje, tudi ce bi vidli znake, jih ne gledajo. Vozijo na pamet, spremenis signalizacijo, vozijo se 5 let naprej oz. do incidenta po starem sistemu.
V Murski in v Prekmurju, ko so spremenili v nekaterih kriziscih malo stvari, je trajalo 3-4 leta, da se je staresina navadila, ker so vozili na pamet.
Se danes se zgodi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
HotBurek ::
Jst poznam enga, pa še enga. Pol pa, če je treba, še enga. Ta je že ta tretji, katerga poznam.
Pa vsi, prov vsi so isti. Ker so enaki. In taki so si isti.
stran 11 = greznica
~1~2~3~4~5~6~7~8~9~10~11~12~13~
Pa vsi, prov vsi so isti. Ker so enaki. In taki so si isti.
stran 11 = greznica
~1~2~3~4~5~6~7~8~9~10~11~12~13~
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
zmaugy ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
solatko, zmaugy, mislim, da moraš pri nas po določeni starosti (ne vem, kakšna je ta starost) vozniško podaljševati vsako leto z obveznim zdravniškim pregledom. Imam soseda, starega 97 let, ki še danes vsak dan vozi. Sva se pred leti pogovarjala in je edino pojamral, da mora sedaj vsako leto iti na zdravniški pregled in podaljšati vozniško...
Lp
Jože
Ja, vem to. Meni se zdi prepozno in preveč milo. Ljudje imajo vozniško brez omejitev pa so nekateri sami dovolj pametni, da se razen v lokalno trgovino ne peljejo več nikamor. Ampak bi se legalno smeli odpravit na avtocesto in v kakšno večje mesto, kjer bi bila verjetno katastrofa, ker ne oči in ne možgani ne dohajajo več dogajanja.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
mahoni ::
Ce ste ze o dedkih, danes na radiu v vasi k sem. 82 letni gospod zjutraj zapeljal na AC v nasprotno smer, pa se celo domacin je, ampak so ocitno tablete premocno al preslabo prijele. Cez 10km se je potem na AC obrnil. - Radio Trausnitz 8:30
Ne nabijaj. Torej iz enga primera mas ti ze statistiko. Buhtl.
https://aaafoundation.org/rates-motor-v...
IL_DIAVOLO ::
Ko si star 80 let, nimas vec kaj vozit avta. Vid, sluh, refleksi, nevesc prometnih predpisov.
Ehh
Ehh
mahoni ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ko si star 80 let, nimas vec kaj vozit avta. Vid, sluh, refleksi, nevesc prometnih predpisov.
Ehh
Statistike govorijo drugace. Torej naj rajsi tebe poslusamo?
Mato989 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ko si star 80 let, nimas vec kaj vozit avta. Vid, sluh, refleksi, nevesc prometnih predpisov.
Ehh
Statistike govorijo drugace. Torej naj rajsi tebe poslusamo?
Kako že? Torej so 80 letniki dirkači formule 1 ker so tako dobri? Daj ne kontriraj zavoljo kontriranja... povprečen 30 letnik je boljši voznik od povprečnega 80 letnika... sploh če gredo pisat CPP!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
mahoni ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ko si star 80 let, nimas vec kaj vozit avta. Vid, sluh, refleksi, nevesc prometnih predpisov.
Ehh
Statistike govorijo drugace. Torej naj rajsi tebe poslusamo?
Kako že? Torej so 80 letniki dirkači formule 1 ker so tako dobri? Daj ne kontriraj zavoljo kontriranja... povprečen 30 letnik je boljši voznik od povprečnega 80 letnika... sploh če gredo pisat CPP!
Povprecen 30 letnik si v voznji tudi upa vec, zato je tudi vec smrtnih izzidov.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ko si star 80 let, nimas vec kaj vozit avta. Vid, sluh, refleksi, nevesc prometnih predpisov.
Ehh
Statistike govorijo drugace. Torej naj rajsi tebe poslusamo?
Ce niso sposobni samokritike, potem boljse da poslušajo mlajse, kot sem jaz. Tako da ja.
Mato989 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ko si star 80 let, nimas vec kaj vozit avta. Vid, sluh, refleksi, nevesc prometnih predpisov.
Ehh
Statistike govorijo drugace. Torej naj rajsi tebe poslusamo?
Kako že? Torej so 80 letniki dirkači formule 1 ker so tako dobri? Daj ne kontriraj zavoljo kontriranja... povprečen 30 letnik je boljši voznik od povprečnega 80 letnika... sploh če gredo pisat CPP!
Povprecen 30 letnik si v voznji tudi upa vec, zato je tudi vec smrtnih izzidov.
To ne pove nič o boljših voznikih, ampak o bolj predrznih... če pa damo na CPP test 80 letnike in 30 letnike pa bo rezultat jasen, v povprečju seveda, bodo 30 letniki opravili CPPje boljše kot 80 letniki...
Tudi voznik formule 1 ma višjo verjetnost da se razbije in procentualno jih več umre v zgodovini voznikov F1 kot starcev glede na število voznikov, pa je zato 80 letnik boljši voznik kot vozač F1?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
-valvoline- ::
Ker ni voznikov turisticne agencije vcasih honorarno zaposlujejo upokojence 70+ za voznjo avtobusov.
sbawe64 ::
Barbarpapa2 je izjavil:
Pozdrav
solatko, zmaugy, mislim, da moraš pri nas po določeni starosti (ne vem, kakšna je ta starost) vozniško podaljševati vsako leto z obveznim zdravniškim pregledom. Imam soseda, starega 97 let, ki še danes vsak dan vozi. Sva se pred leti pogovarjala in je edino pojamral, da mora sedaj vsako leto iti na zdravniški pregled in podaljšati vozniško...
Lp
Jože
Po 85 letu.
solatko ::
mailer - To ni miselnost, avto je killing mashine, pa obračajo kakor koli hočeš in pri nas, za upravljanje tega orožja, dobi dovoljenje vsak, tudi tisti, ki orožnega lista za pištolo nebi dobil nikoli.
Barbarpapa2 - Čas določi zdravnik medicine dela, športa in prometa ob kontrolnem pregledu, ki ga zahtevajo v primeru nesreče ali UO pri zamenjavi VD. So pa termini od enega leta naprej.
Utk - Statistika zadnjih 50 let pravi drugače, 1/3 mrtvih povzročijo pijančki in narkomančki, večino drugih nesreč, povzročijo vozniki do 60.-ega leta starosti, zelo malo je starčkov v teh kategorijah. Drugo pa je, če se ti osebno ne moreš voziti nekaj km za takim, starejšim voznikom in bi bilo potrebno tebe poslati na konkreten zdravniški pregled in ti po slabši diagnozi psihičnega stanja, prepovedati udeležbo v prometu.
Mato989 - Verjetno takoj, ko se bo zaznalo, da stari šoferji kakor koli odstopajo od povprečja. Redko me ovira in spi na semaforju star voznik, večinoma so to mlajši, ki imajo opravek s telefonom in tja do 50 let, ker imajo veliko problemov in jim je vožnja zadnja stvar v glavi.
Mlajši vozniki so boljši od tistih starejših, ki nikoli niso bili dobri, so pa nekako preživeli, od tistih, ki so bili pri 30-ih zelo dobri vozniki, ne bodo nikoli, ker imajo izkušnje svojo težo. Večina voznikov pri 30-ih zna sukat volan, ne zna pa vozit, oziroma ne vozi s prilagojeno hitrostjo, dobri stari vozniki, vedno, zato so tudi še vozniki, brez prask. Ti več kot to, da primerjaš krompir in rakete, ne zmoreš?
m0LN4r - Za čuda, se to dogaja tudi veliko mlajšim, Maček, ki je ubil nekaj študentk, je bil precej mlajši. Sem v MB pa še nisem opazil tega, kar pišeš, se promet občutno bolje odvija kot v LJ, čemur pripomore tudi veliko omejitev 70 in tudi starčki vozijo občutno več (zaradi tega je bil gotof Kangler). Zopet nabijaš kar nekaj na pamet, v LJ po Potrčevi vozijo v kontra smer že 7 let, pa ne zato, ker bi vozili na pamet, temveč zato, ker je bolj praktično, v MB mi po enosmerni, še niti en ni pripeljal nasproti. Sicer pa velika večina vozikov, okoli domačega kraja, vozi na pamet, zato je tudi največ prometnih nesreč v bližini doma, ko vsi spustijo koncentracijo v rit.
Največji EGO pa imajo vozniki od 18-45, kar ugotavljajo tudi zavarovalnice, sploh tisti, ki imajo malo več konjev.
zmaugy - Dobri vozniki vedno prilagajamo način, dolžino, čas,... vožnje, trenutnim psihofizičnim lastnostim, nikoli ne gremo za volan, če se ne počutimo dobro. Sem tudi taxi klical za nujno daljšo pot, ker se nisem počutil dobro, zadevo pa je bilo potrebno uredit, nekdo drug bi pomislil na stroške, se vsedel v avto in naredil sranje.
Večina starejših voznikov zna že uporabljat Garmin in se na neznanem terenu ne lovijo več toliko, kot so se včasih.
IL_DIAVOLO - Tako kot vedno, tveziš nekaj na pamet. V svoji družbi imam nekaj osemdeset letinikov +, ki se psihično in v reakcijah lahko primerjajo z veliko mlajšimi. Rešujejo križanke, odlično igrajo šah, v razgovorih znajo analizirati slišano veliko bolj kot mladi (verjetno tudi zato, ker so se naučili poslušat), v igri žgačkanja in tolčenja po zapestju, pa večina mladih odneha, kar pomeni, da imajo odlične reflekse. Jaz hodim še vedno na treninge in me marsikateri starejši, izigra na brzini in taktiki.
Ne smeš primerjati vseh starostnikov s tistimi, ki se ob upokojitvi vsedejo na kavč in gledajo žajfnice.
mahoni - Ne gre zato, da si starejši vozniki ne upajo, temveč vozijo s prilagojeno hitrostjo, saj večina mladih ne ve, da je potrebno velikokrat, tudi ustavit. Pol leta nazaj, sva bila s kolegom na dirkališču in je kljub 85-im, veselo nagnal Porsha do 330 in potem še Stingerja do 290, tako mimogrede.
-valvoline- In večina turiste, varno pripelje nazaj, kar pri mlajših vozikih ni vedno dejstvo.
sbawe64 - Večina jih dobi dovoljenje za 3 leta, veliko dobro vzdrževanih pa tudi za 5 let.
Barbarpapa2 - Čas določi zdravnik medicine dela, športa in prometa ob kontrolnem pregledu, ki ga zahtevajo v primeru nesreče ali UO pri zamenjavi VD. So pa termini od enega leta naprej.
Utk - Statistika zadnjih 50 let pravi drugače, 1/3 mrtvih povzročijo pijančki in narkomančki, večino drugih nesreč, povzročijo vozniki do 60.-ega leta starosti, zelo malo je starčkov v teh kategorijah. Drugo pa je, če se ti osebno ne moreš voziti nekaj km za takim, starejšim voznikom in bi bilo potrebno tebe poslati na konkreten zdravniški pregled in ti po slabši diagnozi psihičnega stanja, prepovedati udeležbo v prometu.
Mato989 - Verjetno takoj, ko se bo zaznalo, da stari šoferji kakor koli odstopajo od povprečja. Redko me ovira in spi na semaforju star voznik, večinoma so to mlajši, ki imajo opravek s telefonom in tja do 50 let, ker imajo veliko problemov in jim je vožnja zadnja stvar v glavi.
Mlajši vozniki so boljši od tistih starejših, ki nikoli niso bili dobri, so pa nekako preživeli, od tistih, ki so bili pri 30-ih zelo dobri vozniki, ne bodo nikoli, ker imajo izkušnje svojo težo. Večina voznikov pri 30-ih zna sukat volan, ne zna pa vozit, oziroma ne vozi s prilagojeno hitrostjo, dobri stari vozniki, vedno, zato so tudi še vozniki, brez prask. Ti več kot to, da primerjaš krompir in rakete, ne zmoreš?
m0LN4r - Za čuda, se to dogaja tudi veliko mlajšim, Maček, ki je ubil nekaj študentk, je bil precej mlajši. Sem v MB pa še nisem opazil tega, kar pišeš, se promet občutno bolje odvija kot v LJ, čemur pripomore tudi veliko omejitev 70 in tudi starčki vozijo občutno več (zaradi tega je bil gotof Kangler). Zopet nabijaš kar nekaj na pamet, v LJ po Potrčevi vozijo v kontra smer že 7 let, pa ne zato, ker bi vozili na pamet, temveč zato, ker je bolj praktično, v MB mi po enosmerni, še niti en ni pripeljal nasproti. Sicer pa velika večina vozikov, okoli domačega kraja, vozi na pamet, zato je tudi največ prometnih nesreč v bližini doma, ko vsi spustijo koncentracijo v rit.
Največji EGO pa imajo vozniki od 18-45, kar ugotavljajo tudi zavarovalnice, sploh tisti, ki imajo malo več konjev.
zmaugy - Dobri vozniki vedno prilagajamo način, dolžino, čas,... vožnje, trenutnim psihofizičnim lastnostim, nikoli ne gremo za volan, če se ne počutimo dobro. Sem tudi taxi klical za nujno daljšo pot, ker se nisem počutil dobro, zadevo pa je bilo potrebno uredit, nekdo drug bi pomislil na stroške, se vsedel v avto in naredil sranje.
Večina starejših voznikov zna že uporabljat Garmin in se na neznanem terenu ne lovijo več toliko, kot so se včasih.
IL_DIAVOLO - Tako kot vedno, tveziš nekaj na pamet. V svoji družbi imam nekaj osemdeset letinikov +, ki se psihično in v reakcijah lahko primerjajo z veliko mlajšimi. Rešujejo križanke, odlično igrajo šah, v razgovorih znajo analizirati slišano veliko bolj kot mladi (verjetno tudi zato, ker so se naučili poslušat), v igri žgačkanja in tolčenja po zapestju, pa večina mladih odneha, kar pomeni, da imajo odlične reflekse. Jaz hodim še vedno na treninge in me marsikateri starejši, izigra na brzini in taktiki.
Ne smeš primerjati vseh starostnikov s tistimi, ki se ob upokojitvi vsedejo na kavč in gledajo žajfnice.
mahoni - Ne gre zato, da si starejši vozniki ne upajo, temveč vozijo s prilagojeno hitrostjo, saj večina mladih ne ve, da je potrebno velikokrat, tudi ustavit. Pol leta nazaj, sva bila s kolegom na dirkališču in je kljub 85-im, veselo nagnal Porsha do 330 in potem še Stingerja do 290, tako mimogrede.
-valvoline- In večina turiste, varno pripelje nazaj, kar pri mlajših vozikih ni vedno dejstvo.
sbawe64 - Večina jih dobi dovoljenje za 3 leta, veliko dobro vzdrževanih pa tudi za 5 let.
Delo krepa človeka
IL_DIAVOLO ::
Kaj ti pomaga um, ce pa ded ne ve kaj pomeni kateri znak, bognedaj razvrscanje, kaksno pravilo desnega. Pa tudi ce raztolmaci pravilno, to gre vse tako pocasi.
To mora v glavi bliskat, ko vidis križišče, ne pa gledat zajce na travniku.
To mora v glavi bliskat, ko vidis križišče, ne pa gledat zajce na travniku.
solatko ::
IL_DIAVOLO - Verjetno je manj dedov, ki se ne znajo razvrščat, kot pa mladih, ki s telefoni vozijo. V MB nimam nobenih problemov, vse se odvija dovolj hitro, ne spijo na semaforjih, ob dežju je promet malenkost počasnejši, v LJ pa je največji problem, ker pride 100k vozil na dan, z vozniki, ki še na kmetih ne znajo vozit, vsi pa so delovno aktivni, torej še ne tako zelo v letih. Ko sem živel na Vodmatu, sem zaradi ljudi, ki ne znajo parkirat, oziroma so taki egoisti, da jim je važno samo to, da svojo rit pripeljejo do tam, kjer želijo, vsak teden, vsaj dvakrat, nisem mogel v garažo ali iz, ker so mladenke in mladeniči, svojo rit parkirali pred garažo, vozilo v prvi in zategnjena ročna zavora.
Če mi je slučajno parkiral kak starejši človek, je na polički, vedno imel listek s tel.št. in, ko sem ga poklical, ni bilo več kot pet minut, da je avto umaknil in se še opravičeval za nevšečnosti.
Mladina me je v glavnem pošiljala v rodni kraj, polni nesramnosti, eden pa se je celo junačil, ko pa sem zavzel borben položaj in mu razložil, da je čez minuto lahko mrtev, se je spokal in odšel, z obveznim fingerjem. Nekaj časa smo jim ventilčke metali v travo in je bil potem (hitro se zve, kje je zastonj parkiranje, še hitreje pa,če koga to košta dve novi gumi), vendar, ko je šel cel od tam prvi, ni minilo teden, ko noben ni več mogel iz garaže. Ne vem kako bi izgledalo, če bi v kateri od garaž zagorelo, saj je ta pot okoli, tudi gasilska.
Pravilo desnega, smo mi uporabljali zelo veliko, danes takih križišč ni veliko, nekdaj je bil tak cel BTC in, če si hotel totalko, si gledal samo desno, dva, tri križišča in si imel razbit avto. Tudi, ko prideš na Kavčičevi na križišče štirih cest s STOP znakom, se najhitreje zmenijo stari vozniki, večina mlajših, se v teh križiščih ne zna obnašat.
Pravim pa vedno to, starejši voznik, ki v mladosti ni bil dober voznik, bi moral nehat vozit že v mladosti pa se to ni zgodilo, ker so ga celo življenje pazili drugi, se seveda bolj je star, obnaša slabše, ne moreš pa to rečt za cca 50%-ov starejših voznikov.
Če mi je slučajno parkiral kak starejši človek, je na polički, vedno imel listek s tel.št. in, ko sem ga poklical, ni bilo več kot pet minut, da je avto umaknil in se še opravičeval za nevšečnosti.
Mladina me je v glavnem pošiljala v rodni kraj, polni nesramnosti, eden pa se je celo junačil, ko pa sem zavzel borben položaj in mu razložil, da je čez minuto lahko mrtev, se je spokal in odšel, z obveznim fingerjem. Nekaj časa smo jim ventilčke metali v travo in je bil potem (hitro se zve, kje je zastonj parkiranje, še hitreje pa,če koga to košta dve novi gumi), vendar, ko je šel cel od tam prvi, ni minilo teden, ko noben ni več mogel iz garaže. Ne vem kako bi izgledalo, če bi v kateri od garaž zagorelo, saj je ta pot okoli, tudi gasilska.
Pravilo desnega, smo mi uporabljali zelo veliko, danes takih križišč ni veliko, nekdaj je bil tak cel BTC in, če si hotel totalko, si gledal samo desno, dva, tri križišča in si imel razbit avto. Tudi, ko prideš na Kavčičevi na križišče štirih cest s STOP znakom, se najhitreje zmenijo stari vozniki, večina mlajših, se v teh križiščih ne zna obnašat.
Pravim pa vedno to, starejši voznik, ki v mladosti ni bil dober voznik, bi moral nehat vozit že v mladosti pa se to ni zgodilo, ker so ga celo življenje pazili drugi, se seveda bolj je star, obnaša slabše, ne moreš pa to rečt za cca 50%-ov starejših voznikov.
Delo krepa človeka
solatko ::
Edina stvar, ki jo starejši malo dalj časa avtomatizirajo, so nova elektronska pomagala v vozilih, avtomatika, start-stop,... tudi kamera za parkiranje, še vedno uporabljajo ogledala.
Delo krepa človeka
Gregor P ::
... saj kamera za parkiranje je fajn, samo ti kljub temu ne uide še gledanja v ogledala ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
m0LN4r ::
Jaz ne govorim o tem kdo koga ubija, ampak staresina upocasnjuje danasnji tempo na cesti in po izkusnjah je treba biti na starejse zelo pozoren, saj so oni v svojem pocasnejsem, bolj ziher svetu, ko neves al se bo premaknil al ne in kdaj se bo premaknil, vcasih pa tudi ne kam se bo premaknil.
Zadevo ne vidim samo pri enem, ampak pri vseh starejsih s katerimi sem se veckrat peljal, tast, stric, teta, fotr, mama pa itak. Vsi 60+ in od tu naprej je downhill. Vcasih se nekaj okoli avta bolj hitro odvije pa tega sploh ne vidijo/opazijo ali pac prepozno.
Ne govorimo o nobenem dirkanju, ampak o vsakdanjem prometnem vrvezu.
Zadevo ne vidim samo pri enem, ampak pri vseh starejsih s katerimi sem se veckrat peljal, tast, stric, teta, fotr, mama pa itak. Vsi 60+ in od tu naprej je downhill. Vcasih se nekaj okoli avta bolj hitro odvije pa tega sploh ne vidijo/opazijo ali pac prepozno.
Ne govorimo o nobenem dirkanju, ampak o vsakdanjem prometnem vrvezu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
IL_DIAVOLO ::
Pri njih je tako, da ne gledajo ogledal in se moras voziti z mislijo "pričakuj nepricakovano".
avtek ::
In kater rabljen karavanski avtomobil z avtomatskim menjalnikom bi priporočili za cca 20k €? :)
Machete ::
Zdaj bom začel flamewar, pa ketna gor, pa kvari se, pa precenjeno, pa šiptarji itd.. kakorkoli..
Izkušnje super ok:
F31
Izkušnje super ok:
F31
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
avtek ::
Za Toyoto še nisem veliko slišal/gledal/bral, mi je pa F31 kar všečen ja. Edino skrbi me - gledam letnike v rangu cca 2017, s prevoženimi do 100k, v DE - ker je kolegu crknila neka pumpa al kaj pri turbini in je bil drag strošek popravila. Sicer pa mi je zelo všečen, sploh ker je sedaj nov model zunaj in bo še padala cena.
EDiT: Konec koncev imam ketno tudi na Golfu 6, 2009 letnik, pa (še) nimam nobenih problemov - knock, knock - pa ga vozimo 203k km
EDiT: Konec koncev imam ketno tudi na Golfu 6, 2009 letnik, pa (še) nimam nobenih problemov - knock, knock - pa ga vozimo 203k km
Zgodovina sprememb…
- spremenil: avtek ()
J.McLane ::
Bo treba najprej napisat zakaj avto potrebuješ (koliko km delaš), kaj od njega pričakuješ, koliko stroškov si lahko privoščiš, kakšne zmogljivosti pričakuješ...
Za 20k € dobiš (skoraj) novega avtomatika, s katerim ne boš imel nepredvidenih stroškov (garancija), nižje kasko zavarovanje, bo pa bolj švoh ampak bo tudi poraba nižja.
To da si določiš pogoj 20k € in karavan je nekje 1/3 celotne stroškovne zgodbe.
Za 20k € dobiš (skoraj) novega avtomatika, s katerim ne boš imel nepredvidenih stroškov (garancija), nižje kasko zavarovanje, bo pa bolj švoh ampak bo tudi poraba nižja.
To da si določiš pogoj 20k € in karavan je nekje 1/3 celotne stroškovne zgodbe.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
avtek ::
Sem že mislil namensko temo odpret tudi zato, ker vem da nekateri lepo poveste določene zadeve, po drugi strani se mi ne da ubadat z določenimi nabijalci.
Avto potrebujem v prvi vrsti za v službo in zaradi prihoda naraščaja. Kar se tiče menjave, mi je "vseeno" ali jo naredim v roku parih mesecev ali pa čez max eno leto, ker trenutni avtomobil bo izgubil minimalno na sami ceni in bom v vsakem primeru dobil cca 4k.
Vsak dan v službo in nazaj prevozim cca 85km, od tega je pol/pol magistrala/avtocesta. Vse skupaj nanese cca slabih 20k letno za službo. + Vsaj kakšnih 5k ostalo. Se pravi recimo slabih 30k letno naredim.
Želim si prostornosti, zaradi smučarije, kdaj bi tudi kolo vrgel v kuferam - če bi jih več bi imel kuplo (rajši) ali strešne nosilce. Pričakujem oz. spodnja meja glede kW oz. KM je 110 oz. 150.
Uporabnost avtomatika za mojo vožnjo? Vem, večina bo rekla da ni "primeren", ker je polovico AC, ostalo večina 90kmh kjer se pelješ v eni, max dveh prestavah, pa vseeno. Izkušnja ko sem vozil avtomatika, mi je všeč in to želim.
Koliko stroškov si lahko privoščim težko napišem, ker niti ne vem kako bi to "izmeril"?
Zaenkrat gledam avtomobile večinoma v DE in predvsem zaradi ponudbe nemških avtov passat, 318 oz 320 in a4 avant. Že Superbov je na tem trgu veliko manj, Corollo sem po "mojih kreterijih" našel samo eno.
Sicer pa ne preferiram znamk, ampak sam UI mi je v naštetih avtomobilih všeč.
Avto potrebujem v prvi vrsti za v službo in zaradi prihoda naraščaja. Kar se tiče menjave, mi je "vseeno" ali jo naredim v roku parih mesecev ali pa čez max eno leto, ker trenutni avtomobil bo izgubil minimalno na sami ceni in bom v vsakem primeru dobil cca 4k.
Vsak dan v službo in nazaj prevozim cca 85km, od tega je pol/pol magistrala/avtocesta. Vse skupaj nanese cca slabih 20k letno za službo. + Vsaj kakšnih 5k ostalo. Se pravi recimo slabih 30k letno naredim.
Želim si prostornosti, zaradi smučarije, kdaj bi tudi kolo vrgel v kuferam - če bi jih več bi imel kuplo (rajši) ali strešne nosilce. Pričakujem oz. spodnja meja glede kW oz. KM je 110 oz. 150.
Uporabnost avtomatika za mojo vožnjo? Vem, večina bo rekla da ni "primeren", ker je polovico AC, ostalo večina 90kmh kjer se pelješ v eni, max dveh prestavah, pa vseeno. Izkušnja ko sem vozil avtomatika, mi je všeč in to želim.
Koliko stroškov si lahko privoščim težko napišem, ker niti ne vem kako bi to "izmeril"?
Zaenkrat gledam avtomobile večinoma v DE in predvsem zaradi ponudbe nemških avtov passat, 318 oz 320 in a4 avant. Že Superbov je na tem trgu veliko manj, Corollo sem po "mojih kreterijih" našel samo eno.
Sicer pa ne preferiram znamk, ampak sam UI mi je v naštetih avtomobilih všeč.
mahoni ::
WizzardOfOZ ::
Bo, bo, veliko bo izgubil, ker so ta jajca predraga. Pa čez kake 2 leti ne bo nikamor mogel več, ker bo dizla kupil.
avtek ::
Aja, preferiram bencin sicer. Samo sem malo omejen s trgom, ker je verjetno kar 80% vseh dizlov. Kar je po ostalih kriterijih OK je 1.5 TSI (razen audi ima 1.4TFSI), bi si želel poizkusit ta motor - ga še nisem vozil. Kar je pa 1.8 (180km), je pa navadno dražje oz. nad denarjem, ki sem ga pripravljen zapravit.
Glede velikosti, mislim da ne bo težav, ker prostora ni nikoli preveč Je pa Superb kar težak in orng avto in me res zanima kako se obnese z 1.5 bencinskim motorjem.
Glede velikosti, mislim da ne bo težav, ker prostora ni nikoli preveč Je pa Superb kar težak in orng avto in me res zanima kako se obnese z 1.5 bencinskim motorjem.
WizzardOfOZ ::
Če kupuješ bencinarja, si poglej še subaru outback z 2.5 motorjem in CVT menjalnikom (je manj kot 2500ccm in je registracija približno enaka kot za 1.8 motor (od 1800 do 2500ccm je enaka cestnina)). Audi A4 mu do kolen ne seže, voziš se res udobno, je zanesljiv in predvsem varen. Jaz po 700km vožnje nisem bil zmatran, kot v kakih nemških trdih garah, kjer te že po 400km prevoženih vse boli. Opreme ima pa malo morje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Kripto mesi ::
Daj ne seri s temi subaru jajcami, ki jih voziš ti, pa še pet čudakov v sloveniji, po izgledu je pa kot napimpana lada.
mahoni ::
avtek ::
Je pa Superb kar težak in orng avto in me res zanima kako se obnese z 1.5 bencinskim motorjem.
Jaz tega niti povohal ne bi. Vse ti sesalci 1.4 in 1.5 pri tako tezkih avtomobilih so podn.
No, to tudi mene skrbi, zato bi že rajši dizla kot pa 1.4 oz 1.5 pri "orng kravi".
Kar se tiče Subaruja, SUV odpade, ker to mi res ni tip avtomobila.
fuck_it_ ::
Suber ni "orng krava" ampak je samo cestna ladja.
Odličen avte za dežele, kjer takšne avte res rabijo. V celinski Evropi pa Subaruje večinoma vozijo samo mamice ali stari dedci, živeči nekje v blokih.
20 let stare modele pa vozijo 18 letniki, ki jih potem do konca uničijo.
Si moral pa res dosti brezvezne opreme dat gor, da si prišel na tak znesek. Za 22.000 EUR imaš pri Kiji Ceed že najmočnejši motor in najvišji paket opreme, če ne daješ gor še brezveznih dodatkov.
In ne, Kia ni VW.... če boš kupil Vw boš kralj odstavnih pasov, Kia pa ti ne bo nikdar crknila.
WizzardOfOZ je izjavil:
Če kupuješ bencinarja, si poglej še subaru outback z 2.5 motorjem in CVT menjalnikom (je manj kot 2500ccm in je registracija približno enaka kot za 1.8 motor (od 1800 do 2500ccm je enaka cestnina)). Audi A4 mu do kolen ne seže, voziš se res udobno, je zanesljiv in predvsem varen. Jaz po 700km vožnje nisem bil zmatran, kot v kakih nemških trdih garah, kjer te že po 400km prevoženih vse boli. Opreme ima pa malo morje.
Odličen avte za dežele, kjer takšne avte res rabijo. V celinski Evropi pa Subaruje večinoma vozijo samo mamice ali stari dedci, živeči nekje v blokih.
20 let stare modele pa vozijo 18 letniki, ki jih potem do konca uničijo.
Po prejsnji temi o izbiri avtomobila sem se odlocil, da grem malo povohati Kio se od blizu. Z zeno sva se odlocila za Kio Ceed SW in ne za ProCeed. No, tako je bilo dokler nisva prisla do avtohise, kjer sem dozivel razocaranje.
Enostavno, ce zelim da je kokr tok avtomobil, sem cez 30tisocakov, pa se zmeraj sem dalec od GT-Line opreme. Za moje pojme je Kia postala isto sranje kot VW oziroma ostale "top" znamke. Pa vec ima moje sedajnsje vozilo opreme kot neka osnovna Kia v 2020.
Si res ne predstavljam dati vec kot 30k za avtomobil, kjer moram se zmeraj rocno zapirati prtljaznik. Za avtomatsko zapiranje zelijo kar 1700EUR in v to ceno je vkljucena panoramska streha. Ampak jaz nocem te klinceve strehe, hocem samo ta presneti gumb, ampak neeee grejo me se dlje posilit s skoraj 2 tisocaka z necim kar ne maram.
Za ta kes si grem rajs kupit Oktavijo, ki je sigurno 2x boljsi avtomobil kot ta plastik fantastik.
Si moral pa res dosti brezvezne opreme dat gor, da si prišel na tak znesek. Za 22.000 EUR imaš pri Kiji Ceed že najmočnejši motor in najvišji paket opreme, če ne daješ gor še brezveznih dodatkov.
In ne, Kia ni VW.... če boš kupil Vw boš kralj odstavnih pasov, Kia pa ti ne bo nikdar crknila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuck_it_ ()
WizzardOfOZ ::
Kripto mesi je izjavil:
Daj ne seri s temi subaru jajcami, ki jih voziš ti, pa še pet čudakov v sloveniji, po izgledu je pa kot napimpana lada.
Vsaj ni nemški skret, ki stalno crkuje. Vse kar je nemškega je za slovenceljne dobro, za slovence pa ne, ker so to sama orenk predraga jajca.
avtek ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se 150 konjsko 2.0 masino vcasih zmanjka.
Se strinjam, pri VAG je edino to plus, da lahko sorazmerno brez problemov čipiraš 150KM na 180-190KM, če seveda avto čuvaš, voziš normalno in kar je najpomembnejo redno servisiraš.
Kar raziskujem po mobile.de (gledam tudi onlinecars.at ampak ne poznam najbolje strani) imam filter nastavljen na 2017 letnik in novejši, do 20k €, do cca 100k km prevoženih, min 150KM, avtomatik, led oz. xenon luči (res ne bi kupoval "novega" avta s halogenkami), ter prvi lastnik. To je nekako to, kar mi je "nuja". S tem da v tem segmentu VAG vozil dobiš pri (skoraj) vseh ogrevane prve sedeže, senzorje, acc in takšne "osnovne stvari".
fuck_it_ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Kripto mesi je izjavil:
Daj ne seri s temi subaru jajcami, ki jih voziš ti, pa še pet čudakov v sloveniji, po izgledu je pa kot napimpana lada.
Vsaj ni nemški skret, ki stalno crkuje. Vse kar je nemškega je za slovenceljne dobro, za slovence pa ne, ker so to sama orenk predraga jajca.
true that. VW so balkanske mokre sanje, v bistvu pa je to novodobna alfa....če imaš VW si smrdeč kralj odstavnih pasov. VW se samo še kadi smrad iz izpuha in crkujejo po tekočem traku ker šparajo pri vseh možnih materialih. če ti ne crkne sam, ti pa crkne ker ti kuna požre kable ki so oblečeni v čip šit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuck_it_ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 57538 (20204) | m0LN4r |
» | Top sport family car (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 13756 (9539) | Reaper |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28767 (20017) | Superboyy |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21100 (17458) | sebas4 |
⊘ | Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 75534 (63996) | dzinks63 |