» »

Kia je postala kot VW

Kia je postala kot VW

««
8 / 12
»»

Raptor F16 ::

ripmork je izjavil:

Se pridružujem - meni je "gušt" imet ročni menjalnik, brez bi mi bilo kar dolgčas vozit. Je nek dodaten element kontrole in povezanosti z avtom. Sicer povsem razumem argument udobja avtomatikov (sploh v kaki gneči in počasni vožnji z veliko ustavljanja), tudi nesporno je, da bo stroj znal bolj optimalno šaltat (v novejših, boljših avtomatikih). Druga vozna izkušnja, ne damo pa pač vsi absolutne prioritete na tehnologijo.

Trend avtomatikov je sicer zelo agresiven in bržkone bo čez cca 5 let ročni menjalnik le še v cenejših avtomobilih in nekaterih dražjih športnih avtomobilih (če bo šlo, kot gre v US). Škoda, da se izbira za kupce postopoma krči, a je tako pač ceneje za avto industrijo (ponudba le ene vrste menjalnikov).


Mene ne moti trend avtomatizacije. Moti me slaba izvedba...

Primer, vozim BMW petica 8 stopenjski ZF8HP70 avtomatik. Milina, vam pravim.
Se vsedem v VW golf, passat, touran z DSG varianto... šalta hitro, zna sportsko ampak včasih cukne. Kar ok.
Poskusim Citroena C3 (neko robotizirano sranje), bogseusmili tistega, ki mora to cukanje prenašat vsak dan.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

Jaz imam skuter varianto. CVT brez stopenj. Najboljši približek elektro avtu glede načina vožnje. (od 0 do končne hitrosti stalno enakomerno pospešuje)

In moj je še brez prednastavljenih cukanj. Ker so uporabniki po svetu toliko težili, da hočejo imeti občutek, da avto šalta, da so v naslednjo generacijo to vgradili in sedaj imajo CVT, ki cukne, da zgleda kot da je prestavil (čista bedarija).

Zgodovina sprememb…

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz imam skuter varianto. CVT brez stopenj. Najboljši približek elektro avtu glede načina vožnje. (od 0 do končne hitrosti stalno enakomerno pospešuje)

In moj je še brez prednastavljenih cukanj. Ker so uporabniki po svetu toliko težili, da hočejo imeti občutek, da avto šalta, da so v naslednjo generacijo to vgradili in sedaj imajo CVT, ki cukne, da zgleda kot da je prestavil (čista bedarija).


CVT je v teoriji idealen v praksi pa izjemno potraten (veliko izgub pri prenosu) in omejen s prenosom navora. Servis je po pravem pogostejši.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

Cvt paše kot ata na mamo hibridom, ostalim ne. Škoda da tega pri nas niti avto novinarji ne prepoznajo in cvt avtomatsko kritizirajo, ne glede v kakšnem avtu je. Ker dsg ali kaj podobnega v hibridu je vsaj 3x bolj smešno kot cvt v nehibridu.

WizzardOfOZ ::

Raptor F16 je izjavil:

CVT je v teoriji idealen v praksi pa izjemno potraten (veliko izgub pri prenosu) in omejen s prenosom navora.

Če bi bilo res toliko izgub, potem zelo verjetno nebi šli v tako izdelavo in implementacijo. Izkoristek naj bi bil manjši kot pri ročnem menjalniku, hkrati pa boljši od klasičnega avtomatskega.


Raptor F16 je izjavil:

Servis je po pravem pogostejši.


Uradni serviserji trdijo, da se olje v CVT menjalnikih ne menja in da je doživljensko. Sam ga menjam tako kot sem ga na vseh dosedanjih subarujih (ročnih in avtomatskih) - na 60.000km. Cena je pa 110€ za 12 litrov CVT olja.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

solatko je izjavil:

LeQuack - Ne boš verjel, moja stara mama ni hotela prati na tistem hudiču, je vse prala na roke.

Moj mehanik je tri leta iskal Legacy-a z ročnim menjalnikom in ga pripeljal iz NL. Nekateri avtomatike nočemo, tudi, če bi bil avto s klasiko, precej dražji.


S kakšnim razlogom?
Ajde razumem entuzijaste, ki na skrivaj dirkajo, ampak to so avti s 300 konji in več.. Naprimer zadnja M5 z ročnim je letnik 2016.
Kaj te žene, da se ga oklepaš pa v nekem družinskem golfu (razen cene seveda) pa je beyond me.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Raptor F16 ::

WizzardOfOZ je izjavil:


Če bi bilo res toliko izgub, potem zelo verjetno nebi šli v tako izdelavo in implementacijo. Izkoristek naj bi bil manjši kot pri ročnem menjalniku, hkrati pa boljši od klasičnega avtomatskega.


Če bi bil klasični verižni CVT variomat tako krasen, bi ga imeli že povsod. Realno pa zapovrh pride težak in ogromen, če voziš kaj večjega od pičipokija. Daleč najboljši izkoristek imajo ročni in DCT ji. Avtomatiki s hidrodinamičnim pretvornikom pa imajo v zadnji prestavi kar direktni pogon rešen mimo wandlerja in to je to

WizzardOfOZ je izjavil:



Uradni serviserji trdijo, da se olje v CVT menjalnikih ne menja in da je doživljensko. Sam ga menjam tako kot sem ga na vseh dosedanjih subarujih (ročnih in avtomatskih) - na 60.000km. Cena je pa 110€ za 12 litrov CVT olja.


Kot prvo uradni serviserji nimajo pojma. Trdijo marsikaj ne vedo pa točno zakaj. Redni servis delajo vajenci, k jih boli ku*ac, ostali pa znajo samo še rezervne dele menjat.

Kot drugo je olje potrebno menjat, če ti je v interesu avto imet dolgo.

Tretje... v primeru da ti uradni servis zanika menjavo olja, se avtomobila po pretečeni garanciji čim prej znebi.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Buggy ::

Hja stvar ni glih tolk samoumenvna.
Primerjat avtomatiko v avtomobilih ranga 100K+ z soder avtomatiko v jajckih ranga -30K ni glih smiselno. Ni smiselno primerjati ne po hitrosti delovanja in niti po zanesljivosti.
Zadnjic sem nekje prebral da je nek mehanik ki se ukavrja s serviserjanjem avtomaticnih menjalnikov izjavil, da dokler dajajo pri vag avtomatiko s suho sklopko v 1.6 dizle se mu za posel ni za bati. Koliko je na tem resnice ne vem, je pa na roke za prestet moje kolege, ki nebi v zadnjih 10ih letih imeli vecjih ali manjsih problemov z avtomatiko. Lahko da so novejsi dosti boljsi a malce dvomim.

Jaz sem recimo obupal nad 2.0 turbobencin 4x4 insignio A 2017 letnik (zadnjji letnik pred B) iz tujine ravno zaradi tega, ker je skoraj ni za dobiti z rocnim menjalnikom F40. Edino ta motor ima namrec v kombinaciji z 4x4, 6 stopenjski avtomatski menjalnik GM 6T70, ki je bil razvit pri GM v navezi s Fordom in prenese najvec 480Nm navora, kar je s stock avtom ze skoraj na meji :)
Poleg tega je za servisiranje in nivo olja neverjetno obcutljiv, tako za viskoznost se bolj pa nivo in ga pomoje ni serviserja, ki bo to opravil ustrezno, ker menjalnikov pri nas ni.
Vsi ostali agregati 4x4 ali ne pa so povezani z Aisin AF40-6 (AW TF-80SC), ki se je zaenkrat izkazal kot dost zanesljiv in prenese dosti vec navora.

Drugi aspekt pa je to, da kjer se jaz vozim je hribovita ovinkasta cesta kjer se nisem vozil avtomatike, ki bi ustrezala mojemu stilu voznje, kaj sele da bi uzival med voznjo po takih cestah.
Avtomat je vsekakor ok za avtoveste in mestno guzvanje, za kaj vec fun-a po zavitih gorskih cestah, pa rabis imeti poleg kvalitetnega avtomata zraven se konkreten agregat ter podvozje tako da badava kar se moje situacije tice :D

Sicer je tema cist derailala, sam sem se pofockal ravno zato, ker me je zmotilo posplosevanje in povzdigovanje avtomatskih menjalnikov kot superiorne v vsaki situaciji, kar tako. Je treba biti kar pozoren kaj nabases in kako ga bos rabil.

aja pa se to: ppri Volvu je baje redni servis avtomatike 600EUR na 100Kkm. PA o cukanjih, zamiki pospesevanja (lag), neoptimalni obratih in menjavi prestav in rekalibraciji je tudi kar dosti slisati. Ni vse tako lepo kot na prvi pogled izgleda. Ja je pa res dost vec casa za neukvarjat se z voznjo in delat vse druga kar ni treba na cesti isto kot z vsemi ostalimi asistencami, ki delajo voznike apaticne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

stara mama ::

Ja, avtomatiki so za po mestu v glavnem skoraj vsi OK. Kaj dlje, pa dosti ljudi tule gor tudi ne vidi.

Mimgrede, a ni slogan Kie: Največ avta za vaš denar?
Me zanima, koliko dobiš potem avta za 30k

Zgodovina sprememb…

mahoni ::

stara mama je izjavil:


Me zanima, koliko dobiš potem avta za 30k

Sej sem napisal zgoraj kaj so mi ponudili za 31k+.

mailer ::

Hja, nekateri ne maramo gumba za vžig, ker nam je gušt obrnt ključ, prav tako ne maramo elektronske ročne, ker občasno vidimo, da se kdo ne more odpeljat domov ker mu ne spusti, da bi imeli pa še invalidski menjalnik pa sploh ne pride v upoštev. Ker tisti, ki ga imate še smerokaza ne znate vklopit, ne luči prižgat, znate pa frcat čike skozi okno, telefonirat med vožnjo in trobit.

Za 30k€ pa kie zagotovo nebi šel kupovat. Sicer se je v zadnjih letih kakovost korejskih avtov konkretno spremenila na bolje ampak so se cene dvignile bolj kot sama kakovost. Zdaj so nekje v rangu renoja, kolikor toliko všečen na zunaj a meni neprijeten občutek v notranjosti.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Machete ::

stara mama je izjavil:

Ja, avtomatiki so za po mestu v glavnem skoraj vsi OK. Kaj dlje, pa dosti ljudi tule gor tudi ne vidi.

Mimgrede, a ni slogan Kie: Največ avta za vaš denar?
Me zanima, koliko dobiš potem avta za 30k


Cirka tono pa 400 kil.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

solatko ::

Machete - Z avtomatiko bi izgubil ves užitek vožnje, kot, da bi vozil Tomos avtomatik, so mi bile 4-ke veliko bolj pri srcu. Na AC tudi s klasiko nimaš kaj šaltat, na lokalnih ovinkastih, na pol praznih cestah pa je klasika milina za pravega voznika. Ne telefoniram med vožnjo, filmov tudi ne gledam, lepo mi špila glasba 60,70 ih let s kartice, kaj pa naj potem počnem, razen obračanja volana, če mi vzamete klasični menjalnik, čisti dolgčas od vožnje.
Če je dobra alternativa lokalne ceste, ki pelje proti cilju, grem z AC dol in potem uživam (v Logatcu obvezno na staro cesto in v Dekanih nazaj), za na štajersko je stara cesta preveč naseljena, za primorsko pa čisti užitek, sploh poleti, ko je AC več ali manj polna in je povprečna hitrost manj kot 90.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

Drugi aspekt pa je to, da kjer se jaz vozim je hribovita ovinkasta cesta kjer se nisem vozil avtomatike, ki bi ustrezala mojemu stilu voznje, kaj sele da bi uzival med voznjo po takih cestah.
Avtomat je vsekakor ok za avtoveste in mestno guzvanje, za kaj vec fun-a po zavitih gorskih cestah, pa rabis imeti poleg kvalitetnega avtomata zraven se konkreten agregat ter podvozje tako da badava kar se moje situacije tice :D


CVT je po gorskih cestah odličen, če imaš opcijo da ti elektronika motor stalno drži v območju največjega navora (poraba bo konkretno narastla, ampak...). En tak primer: Če vozim v "drive" 50km/h po ravni cesti, je to nekje med 800 in 900 obrati, če prestavim v "L" opcijo imam pri isti hitrosti malo nad 3000 obratov.

IL_DIAVOLO ::

mailer je izjavil:

Hja, nekateri ne maramo gumba za vžig, ker nam je gušt obrnt ključ, prav tako ne maramo elektronske ročne, ker občasno vidimo, da se kdo ne more odpeljat domov ker mu ne spusti, da bi imeli pa še invalidski menjalnik pa sploh ne pride v upoštev. Ker tisti, ki ga imate še smerokaza ne znate vklopit, ne luči prižgat, znate pa frcat čike skozi okno, telefonirat med vožnjo in trobit.

Za 30k€ pa kie zagotovo nebi šel kupovat. Sicer se je v zadnjih letih kakovost korejskih avtov konkretno spremenila na bolje ampak so se cene dvignile bolj kot sama kakovost. Zdaj so nekje v rangu renoja, kolikor toliko všečen na zunaj a meni neprijeten občutek v notranjosti.


Najboljše da kupis avtomobil po narocilu brez rocne in spretno drva podlagas, ko je to potrebno.

jocoj ::

Kia Xceed je na zunaj precej všečen avto in tudi notri je zadovoljiv. Bi ga verjetno vzel, če bi dali normalen popust na gotovino. Ampak ne, večji popusti so samo za financiranje. Reden cenik je pa za tole znamko vozil slaba šala.

mahoni ::

jocoj je izjavil:

Kia Xceed je na zunaj precej všečen avto in tudi notri je zadovoljiv. Bi ga verjetno vzel, če bi dali normalen popust na gotovino. Ampak ne, večji popusti so samo za financiranje. Reden cenik je pa za tole znamko vozil slaba šala.

Lep je ja. Notri je bolj tako tako. Pac klasika. Ekran in to je to. Teh popustov pa ne razumem res.

solatko ::

jocoj - Krediti so državna subvencija avtoindustriji in so cene določene, za gotovino pa je cenik, ki bi veljal, če nebi bilo teh subvencij. Interes proizvajalcev je, prodati čim več kosov in ne dilerjem narediti čim več extra profita.
Če nebi bilo tega in bi se avti kupovali na klasične kredite, bi bili gotovinski popusti, kar konkretni.
Delo krepa človeka

jocoj ::

Saj so pri nekaterih znamkah kar konkretni, sploh za avtomobile iz zaloge. Žal ne pri Kii.

mahoni ::

Kaj pa kaksna Opelica? Je to za kej?

jocoj ::

Nova mokka ne zgleda slabo, vendar šele drugo leto. Drugače Opel je dokaj OK pri nakupu, saj prav tako dobiš visoke popuste za financiranje, kot pri Kii, vendar s to razliko, da se da z malo vztrajanja zmeniti za odplačilo v šestih mesecih.
https://siol.net/avtomoto/novice/opel-o...

IL_DIAVOLO ::

Za taki dnar kupi nekaj posebnega, ne kupuj kmetavzarskega avta.

LeQuack ::

Kupi raje električni skiro.
Quack !

Gregor P ::

Hibridi so po 20k ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mahoni ::

Gregor P je izjavil:

Hibridi so po 20k ...

Ce ze hibrida, pol pa korolco.

IL_DIAVOLO ::

Ampak potem športno vožnjo pozabi.

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Cvt paše kot ata na mamo hibridom, ostalim ne. Škoda da tega pri nas niti avto novinarji ne prepoznajo in cvt avtomatsko kritizirajo, ne glede v kakšnem avtu je. Ker dsg ali kaj podobnega v hibridu je vsaj 3x bolj smešno kot cvt v nehibridu.

tapravi hibridi (toyota) sploh nimajo cvtja, ampak planetarna gonila, ki se obnasajo kot le ta.
#brezpodpisa

Utk ::

Kako točno je narejen je manj pomembno, pomemben je princip, ki ga opisuje kratica cvt.

D3m ::

mahoni je izjavil:

Kaj pa kaksna Opelica? Je to za kej?


Opelica je od PSA. Isto, kot Citroen in Peugeot.

mahoni ::

Po vseh testih bom najbrz sel na Pasata karavana, letnik 2017 4Motion 240konjsko. Pa obvezno bo R-Line.

Goody ::

mahoni je izjavil:

Po vseh testih bom najbrz sel na Pasata karavana, letnik 2017 4Motion 240konjsko. Pa obvezno bo R-Line.


Za koliko? Sam bom kmalu verjetno prodajal sicer 2015 letnik 4Motion dsg sicer highline, high led, z komaj 60k (prvi lastnik, še v garanciji (takrat dali 6 let), servisiran na Porsche Ljubljana). Pa me mal zanima kolk se kej cene vrtijo.

mahoni ::

Goody je izjavil:

mahoni je izjavil:

Po vseh testih bom najbrz sel na Pasata karavana, letnik 2017 4Motion 240konjsko. Pa obvezno bo R-Line.


Za koliko? Sam bom kmalu verjetno prodajal sicer 2015 letnik 4Motion dsg sicer highline, high led, z komaj 60k (prvi lastnik, še v garanciji (takrat dali 6 let), servisiran na Porsche Ljubljana). Pa me mal zanima kolk se kej cene vrtijo.

Pojma nimam, gledam na mobile.de in od tam ga bom tudi kupil (ko - ce se odlocim). Odvisno je od km. 100k mi je ze prevec pa 23k+

m0LN4r ::

@mahoni
Dej poglej Jahreswagen al pa pravi se tudi Jungesterne ali Junge gebrauchte; ponudbe v Nemciji, se jih da dobili po dobri ceni in vecina teh ima se garancijo in vse uradno opravljene servise itn.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Bistveno lepsi od karavanske verzije. Tovarniška garancija do 2023.

mahoni ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Bistveno lepsi od karavanske verzije. Tovarniška garancija do 2023.

Nimas kaj, lep stroj. Vedno sem imel rad taksne avtomobile. Me spominja na vrtec, ko sem risal avte :)

Nevem kaksen ima prtljzanik, zato gledam karavana.

WhiteAngel ::

mahoni je izjavil:

Vedno sem imel rad taksne avtomobile. Me spominja na vrtec, ko sem risal avte :)


VW dizajn :))

KAVINSKY ::

mahoni je izjavil:

Nevem kaksen ima prtljzanik, zato gledam karavana.


Velik, ampak se odpre samo zadnji del, ne pa tudi šipa, kot na npr. Octaviji. Posledično nepraktičen za večje reči zlagati oz, se stegovati notri, če kaj med vožnjo zdrsne proti sedežem. Arteon je precej podoben avto z bolj praktinim prtljažnikom.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KAVINSKY ()

Amdforce ::

mahoni je izjavil:

Po vseh testih bom najbrz sel na Pasata karavana, letnik 2017 4Motion 240konjsko. Pa obvezno bo R-Line.


Raje glej da bo highline, r line zna met slabse sedeze-ne vsi, highline ma pa top. Je pa zunanji r line paket top.

suse_80 ::

Ta debata je iz " ali je "Kia vredna 30.000 €" prišla na nivo VW vs ostali oz ali je samodejni menjalnik v BMW 5 boljši od C3... Jaz mislim, da ima vsaka cena svojega kupca. VW dela odlične nove avtomobile, ampak nobena druga znamka več ne dela slabih novih avtomobilov. Vrednost katerega koli izmed njih je le percepcija kupca. Profesorji in zdravniki s plačami 3-5 tisoč eur mesečno gledajo na ceno drugače, kot delavec za tekočim trakom ali za blagajno Mercatorja. Prvi zlahka odštejejo 20.000 za prvi avto hčerke, ki je naredila izpit, drugi pač kupujejo našminkana dotrajana vozila preko Avto net in upajo, da dealer iz Celja Kranja ali Jesenic ni preveč zbil km... in da je avto res od starejšega gospoda s sladkorno, ki več ne more voziti.

IL_DIAVOLO ::

KAVINSKY je izjavil:

mahoni je izjavil:

Nevem kaksen ima prtljzanik, zato gledam karavana.


Velik, ampak se odpre samo zadnji del, ne pa tudi šipa, kot na npr. Octaviji. Posledično nepraktičen za večje reči zlagati oz, se stegovati notri, če kaj med vožnjo zdrsne proti sedežem. Arteon je precej podoben avto z bolj praktinim prtljažnikom.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......


Tudi ford mondeo ima ta sistem. Kaj je res to tako draga zadeva, da ne delajo tega ostali?

WizzardOfOZ ::

suse_80 je izjavil:

VW dela odlične nove avtomobile, ampak nobena druga znamka več ne dela slabih novih avtomobilov.


Zeljarji že dolgo časa niso naredili kvalitetnega avta za rajo. Samo slovenceljska miselnost je, da zeljarji delajo dobre avtomobile. Pa jih ne, ker šparajo na vsem in za vsak nov polizdelek še ceno dvignejo.

IL_DIAVOLO ::

Kaj ces, ce je vw bil zadnjih 30 let dober, pa naj se bo sedaj, pa naj stane yugo nostalgija kolko hoce.

m0LN4r ::

Od kod pa vam ideja da so slabi? 90% mojih sodelavcev ima Nemski avto, pa se nobenmu ne kvari cisto nic. Tut lokalni taksist za letalisce do Münchna ma cisto vse VWje, pa jih je pohvalil kaj se zanesljivosti tice.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Nemcu ni problem dat 500 evrov za popravilo oz. vzdrzevanje, slovencu je.

K0l1br1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nemcu ni problem dat 500 evrov za popravilo oz. vzdrzevanje, slovencu je.

Torej je avto slab, ker je slovenc škrt.

solatko ::

IL_DIAVOLO - Slovenc da velik manj, pri nas je ura 30€, v Nemčiji se začne pri 150€.
Delo krepa človeka

LeQuack ::

solatko je izjavil:

IL_DIAVOLO - Slovenc da velik manj, pri nas je ura 30€, v Nemčiji se začne pri 150€.


Čudno ane, na konc je pa cena servisa ista. Pa cena Big Maca, čeprav so delavci 3x več plačani. Pa v Hoferju spet stvari isto stanejo. Kako je to možno, to je črna magija ne gre drugače.
Quack !

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Od kod pa vam ideja da so slabi? 90% mojih sodelavcev ima Nemski avto, pa se nobenmu ne kvari cisto nic. Tut lokalni taksist za letalisce do Münchna ma cisto vse VWje, pa jih je pohvalil kaj se zanesljivosti tice.


70% mojih sodelavcev ima peugeote, pa se nobenmu ne kvari cisto nic, Ampak zato še ne bom trdil, da so dobri avtomobili.

-valvoline- ::

Od l.2003 naprej peugeot ima boljse motorje kot vw, tudi precej boljso plocevino.

ziga1990 ::

-valvoline- je izjavil:

Od l.2003 naprej peugeot ima boljse motorje kot vw, tudi precej boljso plocevino.


samo kaj ko je elektronika še vedno Peugeot-ova hiba
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
8 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33350906 (13572) m0LN4r
»

Top sport family car (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13911962 (7745) Reaper
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16324767 (16017) Superboyy
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12219317 (15675) sebas4

Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23071553 (60015) dzinks63

Več podobnih tem