» »

E-gorsko kolo

E-gorsko kolo

Temo vidijo: vsi

poldy_nwx ::


Malo me je presenetilo, da sem po prihodu domov začutil mravljince v sprednjem delu stopal. Tega doslej nisem bil navajen. Mrtva jajca in kakšne bolečine v rokah so pa dokaj znana.


To ni OK.
Po moje imaš kolo nastavljeno nepravilno - predvsem sedež. Če imaš še pedala za vpenjanje, pa je lahko težava tudi v nastavitvi blokejev. Najdi nekoga, da te malo pomeri in ti nastavi pozicijo na kolesu.

Sam nisem stručko za to, pišem iz podobnih izkušenj. Od kar mi je kolega nastavil sedež je počutje neprimerno boljše.

dunda ::

Pri prejšnjem kolesu nikakor nisem uspel nastaviti prave pozicije. Sem poskusil kar nekaj nasvetov, ampak prav tistega dobrega počutja pa nisem imel, mislim, da zaradi premajhnega okvirja. Ampak mravljincev pa tudi nisem imel.
Na tem novem se pa še nisem igral z mikronastavitvami. Bom počakal, da se malo segreje. Sedaj se že oblečem tako na debelo in nerodno, da je že to del problema.
Nimam pa pedal na vpenjanje. Plastičen, relativno velik pedal je. Imel sem trde nizke gojzarje. Vprašanje, če ni tole mogoče razlog.
https://www.kacnje.eu

Kvinta ::

Večinoma sem vozil v Eco načinu


Eco na e-kolesu za moje potrebe totalna neumnost ne uporabljam nikoli je podobn občutek kot ,da bi vozil navadno kolo brez elektrike. Uporabljam samo Tour in Sport Turbo pa 1x na mesec. Mam še eno kolo na fedro vzadaj katero ma v originalu Emtb pa sem dal ta program spremenit na servisu v Sport program ,ker Emtb meni ne paše najbolj oziroma mi sploh ne :))
A.C.A.B

globoko grlo ::

Dobr kvinta, sam zato, ker maš ti "težko" glavo, pun intended, še ni treba trosit neumnosti. Eco je prav super začetnike na "2nd" stopnji. Mogoče maš kak star e-picikl, pa te to jebe?

Dunda, "mrtva" jajca ipd niso normalne zadeve, zih maš kj narobe nastavljen, Vsekakor se več voz in sprobavej različne višine zica + naklon zica. Mogoče morš tut zic zamenjat?

Si napisal, da si se vozil kakšno uro? Nikakor ne sme biti kakeršnega koli neudobja, razen, če si totalni začetnik in se ti rit (in pritekline) še ni prilagodila zicu :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

dunda ::

Kvinta je izjavil:

Večinoma sem vozil v Eco načinu


Eco na e-kolesu za moje potrebe totalna neumnost ne uporabljam nikoli je podobn občutek kot ,da bi vozil navadno kolo brez elektrike. Uporabljam samo Tour in Sport Turbo pa 1x na mesec. Mam še eno kolo na fedro vzadaj katero ma v originalu Emtb pa sem dal ta program spremenit na servisu v Sport program ,ker Emtb meni ne paše najbolj oziroma mi sploh ne :))


Pač različna mnenja. Meni se je ECO zdel prav super.

globoko grlo je izjavil:


Dunda, "mrtva" jajca ipd niso normalne zadeve, zih maš kj narobe nastavljen, Vsekakor se več voz in sprobavej različne višine zica + naklon zica. Mogoče morš tut zic zamenjat?
Si napisal, da si se vozil kakšno uro? Nikakor ne sme biti kakeršnega koli neudobja, razen, če si totalni začetnik in se ti rit (in pritekline) še ni prilagodila zicu :)


Hja, s temi stvarmi se že leta ubadam. Tudi na prejšnjem kolesu imam take težave, pa imam dva različna sedeža, pa različne višine, naklone, premike naprej/nazaj sem poskušal. Na starem na trenažerju recimo dobim mrtva jajca po 20-30 minutah. Če si zunaj, pač večkrat dvignem rit, če pa je treba, pa tudi ustavim. Jebi ga. Sklepam, da k težavi veliko pripomore teža (cca. 135 kg). Je pa ta težava že leta in nikoli nisem uspel kaj dosti rešiti. Edino, če malo shujšam in res več kolesarim. Tako, da bo verjetno kar to.
https://www.kacnje.eu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dunda ()

Buggy ::

@dunda: tudi jaz sem sel vceraj spet po nekaj pavze na kar konkretno dolg vzpon, da se mal preluftam in premigam a tokrat z eno asistemco visje kot sicer poleti/jeseni, ko sem vec kolesaril. Pavza se kar pozna. Sem prisel domov prezet ko cunja pa se prvi letosnji "snake bite" sem pridelal na spustu cez skale, ker je guma malce spustila cez zimo. Glihkar zrihtal pa grem danes ponovit, ce ne prej dez.

Mrtva jajca so dokaj normalna stvar, ce dolgo nisi vozil in hitro minejo, mravljincasta stopala pa resis z obutvijo, ki ima bolj trd podplat. Sploh jaz to cutim pri daljsih spustih in skokih po vlakah ko vecinoma stojis, ce sem imel obute tekaske superge.

Za Kvinto se ne rabis sekirat. Mene prav cudi kaj kle pametuje saj bi namesto tistega zakonsko prepovedano predelanega city e-bika, komot lahko kupil tudi elektricno skiro za afnanje po cesti. To da si clovek asitence lahko prilagaja glede na cilj, ki ga hoce doseci tisti omejen cas, ki ga ima s tem ko je na kolesu, mu pac ne gre v glavo. Bo mogoce bolje enkrat :)

dunda ::

Evo, ravnokar iz ture. Danes uro in pol :-) izžet kot cunja. Malo je smešno, ker me bolje pripravljeni na ravnini (z gorci) kar krepko prehitevajo. Ampak za sedaj e-kolo še spoznavam in če je malo spusta, pomoč čisto ugasnem, če je ravnina ali malo navzgor, dam na Eco. Če pa je bolj klanec, pa na Tour, čisto na koncu, ko sem bil že zmatran pa na Turbo :-)

Dvakrat sem za kakšno minuto ali dve sestopil. Danes je bilo malo manj mravelj - tako pri jajcih kot v stopalih. Saj je res, s kilometri se to precej pozna.
https://www.kacnje.eu

Aston_11 ::

Jajca rešiš, če na sedežu ne sediš s polno težo, temveč se malenkost opiraš na roke, malenkost pa na noge. Ga še nisem srečal, ki ne bi jamral, če na polno sedi na zicu. Taki potem iščejo zice in jim noben ne ustreza. Ali pa za pol minute vsake toliko ustaneš in goniš na pedalih.

dunda ::

Ja, se strinjam. To pomaga. Pri meni je še precej teže in se potem prašniki še prej omrtvičijo :-)
https://www.kacnje.eu

red365 ::

nekaj takega bom moral enkrat preizkusit:

https://ismseat.com/comfort-saddles/com...

cena me malo odbija, teža tudi ni navedena. moja vožnja ni več tako dinamična pri spustih, da bi potreboval ta dolg (klasični) kolesarski sedež...
če je kdo preizkusil kaj podobnega, če napiše kdo prodaja...

sem enkrat videl en podoben sedež še dražji, pa ga sedaj ne morem dobiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: red365 ()

poldy_nwx ::

Eh... kaj delaš na pošti? :D:D:D

Kvinta ::

Za Kvinto se ne rabis sekirat. Mene prav cudi kaj kle pametuje saj bi namesto tistega zakonsko prepovedano predelanega city e-bika, komot lahko kupil tudi elektricno skiro za afnanje po cesti.


Haha kdo se meni čudak z E-Bajkom ki se vozi brez elektrike :))

Nimam nič zakonsko prepovedanega.

No daj mi pokaži skiro za tam nekje do 5000€ da nekaj novega kupim spet za obresti oziroma Satoshi Nakamoto mi ga bo kupo 8-)
A.C.A.B

dronyx ::

Tule moja izkušnja z električnim gorskim kolesom. Po moje eden najboljših izumov v zadnjem času in prodaja bo samo strmo rasla. Bodo pa po mojem mnenju naraščale tudi žrtve nesreč z električnimi gorskimi kolesi, ker se je ob manjši nepazljivosti ali smoli precej enostavno poškodovat pri padcih.

Buggy ::

trenutno je e-bike je prakticno nemogoce dobiti (vsaj v doglednem casu). Cene so temu ustrezno tudi zrasle. Se pa strinjam z ugotovitvijo glede izkusnje. Toliko kot sem sedaj zunaj na luftu in kot sem prevozil vseh okoliskih vlak, grap in vrhov, jih nikoli nebi. Nesrec pa z e-bikom ne bo nic vec kot s klasicnimi kolesi, ce pri tem precenjujes svoje zmoznosti ali podcenjujes situacijo. Je pa res da nas je na e-bikih vec starih prdcev kot sicer ;)
Zame eden boljsih nakupov zadnje case. Vceraj izkoristil vreme in sel na en hitri trip pred kosilom ;)

BOSCH 625Wh - porabljenih 2/5 crtic...asistenca na sredi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

dronyx ::

Buggy je izjavil:

Nesrec pa z e-bikom ne bo nic vec kot s klasicnimi kolesi, ce pri tem precenjujes svoje zmoznosti ali podcenjujes situacijo. Je pa res da nas je na e-bikih vec starih prdcev kot sicer ;)
Zame eden boljsih nakupov zadnje case. Vceraj izkoristil vreme in sel na en hitri trip pred kosilom ;)

Po mojem bo precej več nesreč, ker bo precej več ljudi kolesarilo po teh gozdnih poteh, kot jih bi sicer. Sem šel pred dnevi na Krim in jih je bilo na vrhu vsaj 20 z električnimi kolesi. Enega sem videl je šel ponovno nazaj v hrib, da se spusti še enkrat. Čez nekaj časa bodo kolone električnih kolesarjev lezle v hribe. S takim tempom kot je trenutno, bom letno opravil kakšnih 100 voženj. Problem pri spustu po gorskih in gozdnih cestah je v tem, da so ponavadi ozke za avto ali traktor in se zelo težko umakneš s kolesom.

Me je pa pri mojem presenetilo, da sem z 400 Wh baterijo prišel na 1200 metrov višinske razlike in naredil več kot 40 km. Pa še sta ostali dve rdeči črtici od 10, tako da bi lahko prišel še nekoliko dlje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Buggy ::

Kolesarjev je vec e-bike ali pac ne. Kar se pa teh gozdnih poti tice pa jaz predvsem vidim in sem tudi ze naletel na problem ko mi naproti priletijo s stirikolesniki. Je bil kar problem in adrenalinski sok, ko sva se izza ovinka srecala na vlaki >:D

Kar se pa range-a tice je pa ravno to lepota tega da lahko assitenco prilagajas. Sem sel lani proti Kolpi s kolegom (120km v obe smeri) in v eno smer brez asistence v drugo smer pa pomagal klasicnemu kolesu v vecje klance z asistenco, potem spet na ECO ali brez in prisel domov se s pol baterije. Sva pa komot skupaj tempo drzala. Opcije imas, ki jih sicer nebi imel in to zame steje.

V tour-eMTB mode pa sem naredil skupaj 1400m visincev in 50km na baterijo, pa mislim da je bila se pri zivljenju s kaksno crtico ;)

dronyx ::

Buggy je izjavil:

Kar se pa range-a tice je pa ravno to lepota tega da lahko assitenco prilagajas. Sem sel lani proti Kolpi s kolegom (120km v obe smeri) in v eno smer brez asistence v drugo smer pa pomagal klasicnemu kolesu v vecje klance z asistenco, potem spet na ECO ali brez in prisel domov se s pol baterije. Sva pa komot skupaj tempo drzala. Opcije imas, ki jih sicer nebi imel in to zame steje.

Jaz sem opazil da sem sedaj dostikrat v dilemi, ali vzeti s seboj električno gorsko kolo, ali navadno trek kolo. Se razvadiš. ;)

Lansko leto sem šel po Paranzani od Sečovelj do Motovuna z navadnim trekom in je na nekaterih mestih cesta praktično za gorsko kolo, ker so grobi kamni. Po moje bi sedaj vzel električno kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Hikari ::

Ima kdo izkušnje s kiti za e-bike, npr. Bafang mid drive, 750w,

weasel ::

dronyx je izjavil:

Tule moja izkušnja z električnim gorskim kolesom. Po moje eden najboljših izumov v zadnjem času in prodaja bo samo strmo rasla. Bodo pa po mojem mnenju naraščale tudi žrtve nesreč z električnimi gorskimi kolesi, ker se je ob manjši nepazljivosti ali smoli precej enostavno poškodovat pri padcih.


Pa onadva sta imela še to prednost, da sta uporabljala čelado, medtem ko jaz čelade ne nosim. Ne verjamem v čelade. Po moje, če nimaš sreče, ti tudi čelada nič ne pomaga. S čelado na nek način zgolj srečo izzivaš, ker si sreča potem misli, da ne verjameš vanjo.


Srečno!

Kvinta ::

trenutno je e-bike je prakticno nemogoce dobiti


Pecikli so samo iskat je treba.

1 tedn nazaj smo kupli enega brez problema + tega vem še za 2 kateri stojijo in čakajo ,da jih nekdo kupi v Sloveniji seveda.

Tu je še edn samo za to da ne bo kdo reko da Kvinta piše idiotizme :))

https://www.akcija.si/bikes/gorsko-e-ko...

Po evropi jih je kr nekaj za dobit predvsem v Nemčiji al pa v Avstriji tudi.

Giantov je kolkor hočeš recimo samo kupi jih ne noben.
A.C.A.B

dronyx ::

Ali morda kdo ve, če obstajajo tudi kakšne hitre polnilnice za električna kolesa, da se recimo napolni v 15 minutah, namesto v 3 urah? Če greš kam dlje bi to prišlo prav. Tako polnjenje bi lahko potem ponujale kakšne turistične kmetije in podobno, da se ustaviš na pijači in hkrati še napolniš kolo. Tako kot pri avtih bi lahko imel aplikacijo na telefonu, kje lahko hitro polniš kolo. Sicer je že sedaj vsaj pri mojem domet zelo dober, ampak ni pa za kakšen celodnevni izlet.

globoko grlo ::

Res smo razvajeni. Dej vpraš še, če je kje kkšn mkdonald pri koči skrit, sam zate, ker si si pač zaželu en big mac >:D

Mam pa rešitev zate, kup še eno baterijo!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

dronyx ::

globoko grlo je izjavil:

Mam pa rešitev zate, kup še eno baterijo!

Baterija stane 800 € ali še več za e-kolo. Ne ravno poceni ideja, da bi še eno baterijo prevažal v nahrbtniku. Boljša bi bile hitre polnilnice. ;)

Silici ::

Klasične li-ion baterije ni dobro polnit pod 1 uro, 2 uri ali več je dobro za zdravje baterije.

Hikari je izjavil:

Ima kdo izkušnje s kiti za e-bike, npr. Bafang mid drive, 750w,

To je to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Silici ()

dronyx ::

Silici je izjavil:

Klasične li-ion baterije ni dobro polnit pod 1 uro, 2 uri ali več je dobro za zdravje baterije.

Tule je nekaj zanimivih informacij o baterijah v električnih avtih. Kakor vem hitre polnilnice napolnijo električni avto v pol ure, pa je kapaciteta bistveno višja, kot pa pri električnem kolesu. Je pa res verjetno da tako polnjenje skrajša življenjsko dobo baterije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Silici ::

Kapaciteta ne igra vloge, gre se za razmerje kapacitete in toka polnjenja, 1C je za klasično li-ion hitro polnjenje, se pravi 1 ura, 0.5C je standardno polnjenje = 2uri.

dronyx ::

Silici je izjavil:

Kapaciteta ne igra vloge, gre se za razmerje kapacitete in toka polnjenja, 1C je za klasično li-ion hitro polnjenje, se pravi 1 ura, 0.5C je standardno polnjenje = 2uri.

OK, samo polnilnica za električni avto mora biti sposobna polniti z bistveno višjim električnim tokom, kot pa za baterijo na kolesu. Tehnično je tako hitro polnilnico za kolo verjetno precej lažje naredit.

Silici ::

Trivialno, naštimaš tok in napetost, kot bi šel pumpat gume, done.

Aston_11 ::

Počasneje (z manjšim tokom) kot se polni, boljše je za Li-baterijo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Efreak ::

Original baterije ne moreš polniti hitreje kot ima vgrajeno omejitev. Na mojem Giantu čim gre čez 6A sam aku izklopi polnjenje in moraš ponovno izklopit in vklopit kabel da začne. Jaz sem predelal in imam vtaknjeno vzporedno da mi polne iz mojih LiPo baterij baterijo od kolesa med vožnjo, DIY extender varianta. Nameravam pa ko bom imel čas da direkt prekljam med original in zunanjimi lipo. Na tam način bi bilo mogoče tudi kje na poti z lahkim lipo polnilcem polnit v 1 uri full charge. In bi vedno uporabljal original za rezervo.

Silici ::

Aston_11 je izjavil:

Počasneje (z manjšim tokom) kot se polni, boljše je za Li-baterijo?

Polnjenje z 0.5C pomeni, da boš sigurno dosegel število ciklov kot je navedeno v specifikaciji baterije, seveda če je odjem z baterije tudi v okviru priporočenega praznenja (99.9% je), se pravi 2.5 - 3 ure polnjenje na dolgi rok vračunano da baterija degradira je zdravje. Polnjenje z manj kot je priporočljivo se pridobi nekaj ciklov, premalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Silici ()

Kvinta ::

Original baterije ne moreš polniti hitreje kot ima vgrajeno omejitev.


To sem vido v živo in se baterija nič ne izklopi vsaj Bosch ne tak da kupim še letos.

https://www.bike24.com/p2364185.html
A.C.A.B

Efreak ::

Ja. S 6A se 500Wh teoretično polni 2 uri, v resnici več ker se proti koncu balansira. Za 1 uro bi rabil 12A, 30 min 24A, 15 min 48A itd.

6A je malo. Imam modelarski polnilec ki fila do 30A, 1000W, s katerim hitro nafilam lipo, s tem da jim skrajšam življensko dobo seveda zaradi fast chargea.

Kvinta ::

Meni bo 6A čisto dovolj dokler jaz pomalcam mine 2 ure s tem pa je baterija skoraj polna.
A.C.A.B

globoko grlo ::

Oprost, če malcaš 2h, pol te 500W ne potegne nikamor>:D
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

-ninja-91- ::

Je slučajno še kak 200cm visok član foruma v bližnji preteklosti kupoval kolo? Zaenkrat sem edino zadevo z XXL okvirjem našel tole: https://www.enduro.si/izdelek/elektricn...
Me zanima, če je še kakšna druga opcija z XXL okvirjem na voljo, budget tam okrog 2k. Večinoma se imam namen preganjati po makedamu in goznih potkah brez hujših korenin, zato gledam hardtail verzije, polnovzmeteni se žal začnejo šele pri 3k+...

LiamSem ::

-ninja-91- je izjavil:

Je slučajno še kak 200cm visok član foruma v bližnji preteklosti kupoval kolo? Zaenkrat sem edino zadevo z XXL okvirjem našel tole: https://www.enduro.si/izdelek/elektricn...
Me zanima, če je še kakšna druga opcija z XXL okvirjem na voljo, budget tam okrog 2k. Večinoma se imam namen preganjati po makedamu in goznih potkah brez hujših korenin, zato gledam hardtail verzije, polnovzmeteni se žal začnejo šele pri 3k+...

Od Cube XL,bi ti tud moral ustrezati. Sam sem 194cm,pa mi je xl čist komot :P
---)-@

Kvinta ::

globoko grlo je izjavil:

Oprost, če malcaš 2h, pol te 500W ne potegne nikamor>:D


Nimam jaz z kilami problemov :)) sicer pa kupljeno in sprobano dovolj napolni ,da se spet peljem do konca v breg dol pa tak ne rabim.
A.C.A.B

Kvinta ::

Me zanima, če je še kakšna druga opcija z XXL okvirjem na voljo


Za tako ceno kolko vem samo še samo Cruisis pokliči v kolesarski potepuh mogoče majo kaj.
Pred Korona krizo so se za tako ceno konec sezone v raznih akcijah prodajala recimo Scott kolesa.
A.C.A.B

-ninja-91- ::

Hvala za nasvet, preverim!

gost987 ::

Kvinta je izjavil:

trenutno je e-bike je prakticno nemogoce dobiti


Pecikli so samo iskat je treba.

1 tedn nazaj smo kupli enega brez problema + tega vem še za 2 kateri stojijo in čakajo ,da jih nekdo kupi v Sloveniji seveda.

Tu je še edn samo za to da ne bo kdo reko da Kvinta piše idiotizme :))

https://www.akcija.si/bikes/gorsko-e-ko...

Po evropi jih je kr nekaj za dobit predvsem v Nemčiji al pa v Avstriji tudi.

Giantov je kolkor hočeš recimo samo kupi jih ne noben.


Resnično me zanima, kaj je narobe z Giantom
[url=http://www.zasebnidetektiv.si/]

Kvinta ::

Ja ne vem nekaj ziher če jih nben ne kupuje oz. zelo redko vseh ostalih firm pa ni za dobit.
A.C.A.B

dunda ::

Nekaj mesecev je minilo od pridobitve e-kolesa. Pa sem se naveličal vsem znancem odgovarjat in pisat. Tukaj je povzetek začetnika.
https://www.kacnje.eu

OK.d ::

Zanimiv opis, lahko čez nekaj časa še kaj napišeš o +/-, kateri se bodo pojavili med vsakdanjo uporabo.
LPOK.d

dunda ::

Hvala.
Imam namen napisati še dodatek po nekaj več pretečene vode ... zagotovo se bo še kaj pojavilo.
https://www.kacnje.eu

__Devil__ ::

Pozdrav vsem

Prosil bi za vaš nasvet in mnenje glede nakupa mojega prvega elektirčnega MTB kolesa. Zanima me, če se sploh da dobit kaj novega (lahko tudi rabljeno, če je v dobrem stanju vključno z baterijo) za ceno 1000-1500€. Zelo dobro bi bilo, če bi imelo kolo še zadaj amontizerje, ampak kolikor berem ta dodatek dvigne ceno koleso zelo, ali pač? S kolesom bi delal povprečno 1x tedensko 20-50km ture, teren mešan, po ravnem in po hribih. Imam samo dobrih 60kg in 174cm, kakšno baterijo bi priporočali, da bi me držala čimdlje in predvsem katero znamko kolesa naj gledam za začetnika? Trenutno imam cenejše (~ 250€) gorsko MTB kolo z sprednjim vzmetenjem velikost kolesa je 26", sicer kolo je super, ampak bi rad poskusil kako gre električno. Teren po katerem bi vozil bo večinoma asfalt in stranske/gozdne poti, neasfaltirane vozne ceste ob rekah, nekaj hribov kot je recimo Pohorje. Zanima me kje naj začnem, ali morem nujno gledat tujino, Avstrija, Nemčija, Amazon.de? Najraje bi kolo kupil v Slo. preko spleta ali osebni prevzem/v trgovini, da kolo dejansko vidiš v živo. Hvala vnaprej! =)

Edit: Imel bi točno tako kolo: Specialized Turbo Kenevo Comp 6Fattie E-Mountainbike (2019)

 null

null



Rabljeno se dobi za 1500€, pomembno je tudi, da se lahko posledično dokupi dodatna baterija. Bi bilo ok? =)

Zgodovina sprememb…

bastadu ::

Kenevo je enduro kolo s 180mm hoda, ti bi se pa vozil večinoma po asfaltu, makadamu, urejenih potkah, to ne gre skupaj oz. to kolo ni namenjeno temu ... Jaz bi na tvojem mestu raje gledal za kakšen kvaliteten HT trail/treking kolo, hoda vilic nekje 100-140mm ... Glede na tvojih 60kg te bo tudi 500Wh baterija pomoje kar daleč pripeljala ... Dodatna baterija se dobi praktično za vsako kolo, redki pa omogočajo hkratni priklop dveh baterij, če si slučajno to imel v mislih z dodatno baterijo. Pri rabljenih e-kolesih je zelo zaželena preostala garancija, saj če ga kupiš brez garancije in ti kmalu odpove motor/baterija, te lahko hitro doleti razmeroma zelo visok strošek ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

Kvinta ::

Najbolj poceni polnovzmeteno kolo je 3000€ od Gianta ,če se ne motim al pa v tujini se dobi mislim da v Deachatlonu tud nekaj s 500w baterijo

Raje se stegni malo pa kupi polnovzmeteno ,da ti ne bo potem žal za tistega jurja razlike sicer pa kam boš dnar neso v grob ? :D

Jaz mam tud en enduro bike pa ga vozim 50/50 cesta,teren vem za folk ,ko vozijo samo al pa večinoma po cesti z cestnimi gumami ..... saj tud 90% lastnikov terencev ne vozi ofroada tak da to sploh nima veze.

Pri Specialized je vse 1x ali več x dražje kot pri ostalih kolesih ,če ti crkne baterija je ta 1500€ za razliko od Boscha nekaj čez nekje 600€ itd
A.C.A.B

NightHawk ::

__Devil__ je izjavil:

Pozdrav vsem


Edit: Imel bi točno tako kolo: Specialized Turbo Kenevo Comp 6Fattie E-Mountainbike (2019)

 null

null



Rabljeno se dobi za 1500€, pomembno je tudi, da se lahko posledično dokupi dodatna baterija. Bi bilo ok? =)


To kolo novo stane okoli 5000€. Ti dobiš 2 leti starega za manj kot tretjino cene?

__Devil__ ::

Ja bi ga najbrž vzel, ampak prodajalec ne odpiše tako da žal.

Imajo na bajk.si eno dobro treking (rabljeno) Gian lt Phantom za 1950€, ampak mi je malo previsoka cena, prijatelj je takega dobil za 1200.

Na bolhi imajo zanimivo (novo?) Zložljivo kolo, ki lahko gre fajn v avto, ampak nevem če je okvir dovolj zmogljiv. Pa še polnovzmetenje ima! https://www.bolha.com/elektricna-kolesa...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 4106 107 108 109 )

Oddelek: Šport
5427832485 (203) Badwolff
»

Nosilec za kolesa - vlecna kljuka (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5713949 (456) Buggy
»

Nic davka ob nakup el. koles (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8410346 (7262) darkolord
»

E kolo za na delo

Oddelek: Loža
394170 (2728) aky
»

Nakup E-MTB (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5216283 (11018) itak37

Več podobnih tem