Forum » Loža » Nic davka ob nakup el. koles
Nic davka ob nakup el. koles
snezak21 ::
Eni pa fovšijo na polno zganjajo...
Pa zares niti ne. Tudi brez motorja si upam staviti da naredim vec kilometrov, vec visincev, prevozim vec trailov in definitivno neprimerno bolj uzivam kot ti z motorjem. Ker nekdo, ki sebe prepricuje da kolesari, ceprav ga v klanec poganja 500+W motor, pri tem ne uziva prav pretirano, pac pa je to trenutno moda in ker je moda, kolesaris. Tako da si z nakupom mopeda prej ti fovs meni, ker sem do sedaj lahko vse to ze delal, tebi pa se ni dalo, niti se ti ne da sedaj, ampak za slikco na instagramu in hvaljenje v sluzbi kako "kolesaris" se pac malo potrpi ;)
walden ::
Pejdi zaradi sebe, ne zaradi drugih. Se splača, tako ali drugače ;)
Ravno zaradi sebe ne bom imel e-bicikla, dokler lahko poganjam. Mogoče kdaj, ko bom star, mestnega za po Ljubljani.
Resda verjetno nikoli ne bom imel dovolj kondicije in moči za Vršič, pa kaj potem. Enostavno se mi ne zdi fer in častno, da bi s pomočjo elektrike gonil nekam, za kar so pravi kolesarji vložili več let treninga, da lahko pridejo gor.
Bud_Bundy ::
Pejdi zaradi sebe, ne zaradi drugih. Se splača, tako ali drugače ;)
Ravno zaradi sebe ne bom imel e-bicikla, dokler lahko poganjam. Mogoče kdaj, ko bom star, mestnega za po Ljubljani.
Resda verjetno nikoli ne bom imel dovolj kondicije in moči za Vršič, pa kaj potem. Enostavno se mi ne zdi fer in častno, da bi s pomočjo elektrike gonil nekam, za kar so pravi kolesarji vložili več let treninga, da lahko pridejo gor.
In zaradi tebe ga tudi drugi ne smejo imeti? Svašta. Meni je pa glupo ker se ljudje z avtom vozijo, namesto, da bi šli z (e)kolesom, pa me takoj vsi napadejo. Pa sem dosti manj žaljiv od vseh tukaj.....
walden ::
In zaradi tebe ga tudi drugi ne smejo imeti? Svašta.
Tega nisem nikjer zapisal. Pravim samo, da je videti groteskno in zame osebno nefer, ko ljudje na e-kolesih prehitevajo natrenirane kolesarje tam, kjer je point kolesarjenja v osebnem dosežku.
Nekako se mi zdi, da je point kolesarjenja na Vršič, Mangart - ali če želiš, na Mount Ventoux - v osebnem dosežku, da si prišel gor z močjo svojih nog. Sicer bi lahko šel gor tudi z avtom ali motorjem. Če greš gor z biciklom na elektriko, je to kvečjemu izlet, osebni dosežek kot rezultat truda, treninga in odrekanja, sigurno ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: walden ()
chrush ::
In zaradi tebe ga tudi drugi ne smejo imeti? Svašta.
Tega nisem nikjer zapisal. Pravim samo, da je videti groteskno in zame osebno nefer, ko ljudje na e-kolesih prehitevajo natrenirane kolesarje tam, kjer je point kolesarjenja v osebnem dosežku.
Nekako se mi zdi, da je point kolesarjenja na Vršič, Mangart - ali če želiš, na Mount Ventoux - v osebnem dosežku, da si prišel gor z močjo svojih nog. Sicer bi lahko šel gor tudi z avtom ali motorjem. Če greš gor z biciklom na elektriko, je to kvečjemu izlet, osebni dosežek kot rezultat truda, treninga in odrekanja, sigurno ne.
Kaj pa demokracija? Ce koga moti, da ga nekdo prehiti, potem pac naj izbere nekaj, v cem je najboljsi. Jaz tudi ne vrzem vstran motorja, ko grem na morje, pa me nekdo s cestakom prehiti.
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
Bud_Bundy ::
In zaradi tebe ga tudi drugi ne smejo imeti? Svašta.
Tega nisem nikjer zapisal. Pravim samo, da je videti groteskno in zame osebno nefer, ko ljudje na e-kolesih prehitevajo natrenirane kolesarje tam, kjer je point kolesarjenja v osebnem dosežku.
Nekako se mi zdi, da je point kolesarjenja na Vršič, Mangart - ali če želiš, na Mount Ventoux - v osebnem dosežku, da si prišel gor z močjo svojih nog. Sicer bi lahko šel gor tudi z avtom ali motorjem. Če greš gor z biciklom na elektriko, je to kvečjemu izlet, osebni dosežek kot rezultat truda, treninga in odrekanja, sigurno ne.
Nefer? Zakaj se sekiraš za druge. Tole je zrelo za psihiatra. Torej je treba vsakega kolesarja pohvalit, ko se pripelje na vrh hriba? Kolesari se zase, razen, če si profi.
Invictus ::
Ko bo dovolj veliko sranja s temi MTB ebiki, bodo že zavarovalnice poskrbele, da to ne bo šlo skozi.
Zraven pa prištej še specialkarje na ebikih...
Nova moda...
Kaj konkretno lahko zavarovalnice naredijo pri tem? In zakaj bi?
Uvedejo zavarovanja za motorno kolo. Kar v bistvu je...
Ti e-bikerji zdaj "osvajajo" prelaze, kamor prej niso mogli priti in se tam slikajo... Kot motoristi.
WTF, kak dosežek je to, da te naprava nekam pripelje ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
jshadlsa232 ::
In zaradi tebe ga tudi drugi ne smejo imeti? Svašta.
Tega nisem nikjer zapisal. Pravim samo, da je videti groteskno in zame osebno nefer, ko ljudje na e-kolesih prehitevajo natrenirane kolesarje tam, kjer je point kolesarjenja v osebnem dosežku.
Nekako se mi zdi, da je point kolesarjenja na Vršič, Mangart - ali če želiš, na Mount Ventoux - v osebnem dosežku, da si prišel gor z močjo svojih nog. Sicer bi lahko šel gor tudi z avtom ali motorjem. Če greš gor z biciklom na elektriko, je to kvečjemu izlet, osebni dosežek kot rezultat truda, treninga in odrekanja, sigurno ne.
Nefer? Zakaj se sekiraš za druge. Tole je zrelo za psihiatra. Torej je treba vsakega kolesarja pohvalit, ko se pripelje na vrh hriba? Kolesari se zase, razen, če si profi.
Clovek izraza svoje mnenje, ti pa bi ga dal psihiatru, ker te moti. Lol, snezinke.
Bicikliranje s pomocjo stroma sploh ni bicikliranje, oz. razen za pomoc starejsim ter ljudem s poskodbami ne vidim poante zakaj bi se sploh spravil nanj. Ajde mogoce da se peljes na siht, da ne prides zasvican kot svinja. Ampak kupis si skuter pa se peljes, ne da mlatis noge za nek imidz kolesarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jshadlsa232 ()
Silici ::
Kako da ni kolesarjenje, kmal bo 35 stopinj zunaj, se vsedem na e-kolo in grem standardno trimčkat, nobenga rizika za vročinsko kap. Ob tem bom naredil 2x daljšo pot v istem času + rezultat obremenitve bo popolnoma enak kot z navadnim biciklom.
walden ::
Spet moje osebno mnenje, da ne bo kdo zapel.
E-bicikel vidim bolj kot nadomestek za avto za izlete. Recimo, da si v Moravskih Toplicah in bi si rad ogledal Goričko. Namesto z avtom, greš na izlet z e-biciklom. Vidiš več, ne onesnažuješ in se malenkost razmigaš, win-win.
Kjer je point kolesarjenja kolesarjenje samo, torej športno kolesarjenje, osebni dosežki - no, tukaj pa mi je elektrika mimo in nefer do tistih, ki več let trenirajo, da pridejo samo s svojimi nogami na Vršič ali kak drug prelaz.
E-bicikel vidim bolj kot nadomestek za avto za izlete. Recimo, da si v Moravskih Toplicah in bi si rad ogledal Goričko. Namesto z avtom, greš na izlet z e-biciklom. Vidiš več, ne onesnažuješ in se malenkost razmigaš, win-win.
Kjer je point kolesarjenja kolesarjenje samo, torej športno kolesarjenje, osebni dosežki - no, tukaj pa mi je elektrika mimo in nefer do tistih, ki več let trenirajo, da pridejo samo s svojimi nogami na Vršič ali kak drug prelaz.
PrimoZ_ ::
In zaradi tebe ga tudi drugi ne smejo imeti? Svašta.
Tega nisem nikjer zapisal. Pravim samo, da je videti groteskno in zame osebno nefer, ko ljudje na e-kolesih prehitevajo natrenirane kolesarje tam, kjer je point kolesarjenja v osebnem dosežku.
Nekako se mi zdi, da je point kolesarjenja na Vršič, Mangart - ali če želiš, na Mount Ventoux - v osebnem dosežku, da si prišel gor z močjo svojih nog. Sicer bi lahko šel gor tudi z avtom ali motorjem. Če greš gor z biciklom na elektriko, je to kvečjemu izlet, osebni dosežek kot rezultat truda, treninga in odrekanja, sigurno ne.
Ampak jaz imam vseeno raje da me na poti na vršič prehitevajo e-kolesarji kot pa avtomobili in motorji.
Če se ljudje na izlet odpeljejo z e-kolesom, namesto dvema tonama pleha, to samo pozdravljam. Vseeno pa ne bi sedaj subvencioniral e-koles vsepovprek.
Denar naj se raje porabi za zapiranje mest za avtomobile in nadomeščanje dostopa z javnimi prevoznimi sredstvi, tudi mestnimi kolesi za izposojo, navadnimi in e-kolesi. Pa urejanje kolesarskih poti, peš poti in podobno.
Furbo ::
Takoj davek na kolesa, ker jih folk večinoma prevaža na strehah avtomobilov.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
PrimoZ_ ::
snezak21 ::
Kako da ni kolesarjenje, kmal bo 35 stopinj zunaj, se vsedem na e-kolo in grem standardno trimčkat, nobenga rizika za vročinsko kap. Ob tem bom naredil 2x daljšo pot v istem času + rezultat obremenitve bo popolnoma enak kot z navadnim biciklom.
Bo ja. Po forumih vidim da vsi kolesarite z emtb na minimalni pomoci, ce ne celo izklopljenim motorjem, da je napor vsaj enak, raje pa se vecji kot z navadnim kolesom, ko pa zares prides ven in vidis te "kolesarje" pa ni enega samega, ki bi vsaj malo poganjal, ampak je vse na turbo mode in noge premikajo zgolj zato, da motor dela. Tako da ja, ti kar lazi samemu sebi kako strasno kolesaris, meni ni treba, ker vas prevec vidim v zivo, da bi verjel tem zgodbicam ;)
Ben Dover ::
Pa kaj vas to tako moti? Bolje da se peljejo z e-kolesom, kot pa APN6-ko ali kaj močnejšega.. težaki
Kot da bi rekel, če ne bench pressaš 150kg pol ne hodi v fitness, wtf? Očitno kolesarite samo zato, da vas drugi vidijo..
Kot da bi rekel, če ne bench pressaš 150kg pol ne hodi v fitness, wtf? Očitno kolesarite samo zato, da vas drugi vidijo..
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: snezak21 ()
Master_Yoda ::
Verjetno so tudi proti elektricnim/bencinskim kosilnicam, ker iznicijo trud, trening, tehniko in dosezek tistega ki kosi na roke s koso.
Dovie'andi se tovya sagain.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_Yoda ()
darkolord ::
bastadu ::
Kere bučke pišete eni, bolano ... Sam že 2 leti vozim emtb in lahko samo rečem, da je to bila moja najboljša investicija vase zadnjih 10+ let, prevozim toliko kot še nikoli, sem fit kot še nikoli, v tem uživam kot še nikoli ... Kako se vi na akustiki počutite, ko vas v klanec prehitim (in mi hkrati tudi kaplja od jajc!) je čisto vaš problem in se s tem ne mislim obremenjevati, vas pa vedno spoštljivo pozdravim. Jaz kolesarim zase in ker v tem končno res uživam tako gor kot dol in ne za neke številke in osebne dosežke. Vsako tele naj ima svoje vesele.
Kar se tiče predlagane subvencije na ekolesa pa o tem res ne vidim nobene potrebe, ker ekolo zaenkrat pri nas še ne vidim kot splošno alternativo avtomobilnosti ... prav tako je prodaja (e)koles trenutno v višavah, koles niti ni enostavno za dobit, zakaj bi še dodatno spodbujali?
Kar se tiče predlagane subvencije na ekolesa pa o tem res ne vidim nobene potrebe, ker ekolo zaenkrat pri nas še ne vidim kot splošno alternativo avtomobilnosti ... prav tako je prodaja (e)koles trenutno v višavah, koles niti ni enostavno za dobit, zakaj bi še dodatno spodbujali?
iso2000 ::
Tudi meni se zdi nesmiselno dajati olajšave za nakup e-kolesa, za navadnega pa ne? Če že, bi morale biti za vsa kolesa olajšave, za klasične še višje, konec koncev tisto pa res lavfa samo na "špeh". Drugače se mi zdijo ekolesa čisto ok, če se ljudje namesto da sedejo v avto, vsedejo na e-kolo. Sem bil ravno pred kratkim na Krku in sem opazoval kolesa nemških turistov (sem malo bajk zanesenjaka) - skoraj vsi imajo električna, in večinoma polnovzmetene "žvali". Potem se pa prevažajo po kempu gor in dol. Tisto je pa res hecno. Ampak če jim paše, pa naj.
Sam imam (tudi) treking ebajk, ki sem ga kupil bolj iz firbca kako to deluje, pa je čisto ok. Še posebej mi je všeč, ko pridem domov iz službe in nimam celo popoldne čassa, vzamem električnega in se v eni urci fajn prešvicam na trasi, ki bi jo z navadnim vozil recimo uro in pol ali 2. Pa če sem kakšen dan bolj utrujen uporabim elektriko za malo več potuhe, pa gre. Ali pa še otroški stolček gor, pa še mulca peljem. Spet, s klasiko bi v par klancev že malo pogagal, pa veliko časa bi šlo, tako je pa ravno prav. Za v hosto in na planine, imam pa za sedaj rajši klasiko - dokler skoraj povsod zlezem brez asistence, ne vidim razloga metati strašnih denarjev v e-mtb.
Sam imam (tudi) treking ebajk, ki sem ga kupil bolj iz firbca kako to deluje, pa je čisto ok. Še posebej mi je všeč, ko pridem domov iz službe in nimam celo popoldne čassa, vzamem električnega in se v eni urci fajn prešvicam na trasi, ki bi jo z navadnim vozil recimo uro in pol ali 2. Pa če sem kakšen dan bolj utrujen uporabim elektriko za malo več potuhe, pa gre. Ali pa še otroški stolček gor, pa še mulca peljem. Spet, s klasiko bi v par klancev že malo pogagal, pa veliko časa bi šlo, tako je pa ravno prav. Za v hosto in na planine, imam pa za sedaj rajši klasiko - dokler skoraj povsod zlezem brez asistence, ne vidim razloga metati strašnih denarjev v e-mtb.
Knez Fjodor ::
Pač nismo kitajci v 60., da bi bilo kolo temeljno prevozno sredstvo. Danes je to avto. Javni prevoz je bolj slab, takle mamo. Kolo je v veliki večini predmet za rekreacijo, na drugem mestu pa kot sredstvo mobilnosti po mestih. V rekreacijo spadajo tudi potovanja z družino, pa ko greš na daljše ture. Vse to. Za to je namenjen, za to je dober. Razen za na šiht in v šolo, nanj sedeš ko ti paše kolesariti.
Zato se mi zdijo e-kolesa nekakšna perverzija osnovnega namena. Kot električni skiroji. Perverzija so zato, ker kažejo na uporabnika, ki se mu ne da potruditi, da bi uporabljal stvar tako, kot je. Rabi pomoč. Nekako so to v osnovi invalidski pripomočki za tiste, ki ne zmorejo. Mislim, da ni nič sramotnega v tem, da nečesa ne zmoreš. Zato ne greš na Vršič ali Krvavec s kolesom, ampak si privoščiš počasno in prijetno vožnjo v senci po ravnem. Počasi dobiš kondicijo in zmoreš več. Tak trud je treba spoštovati. Vsak trud, tudi krajša vožnja s kolesom, je koristna. Narediš toliko, kot lahko in je ok.
Razširjenost električnih koles ponazarja le in samo željo po hitrem doseganju rezultatov. Rezultat tu pomeni vožnjo po terenu ali dolžini, ki drugače ne bi šla z navadnim kolesom.
V bistvu ni nič drugačno od instagramskih vplivnic, ki prodajajo hitro doseganje lepote preko kozmetičnih izdelkov.
Na splošno pa se je treba strinjati, da so e-kolesa primerna za tiste, ki zaradi poškodb ne morejo peljati na daljše razdalje in jim ta naprava to omogoča. V mestih so fajn za starejše, da se usedejo na kolo in ne v avto. Pogojno, vendar le pogojno so e-kolesa fajn za tiste, ki bodo namesto v avto sedli na to električno napravo. In bo e-kolo vstopna točka v svet kolesarjenja. Mogoče je e-kolo za začetek kolesarjenja bolj primeren kot nova specialka za 150 kg težkega kolesarja v zrelih letih.
Zato se mi zdijo e-kolesa nekakšna perverzija osnovnega namena. Kot električni skiroji. Perverzija so zato, ker kažejo na uporabnika, ki se mu ne da potruditi, da bi uporabljal stvar tako, kot je. Rabi pomoč. Nekako so to v osnovi invalidski pripomočki za tiste, ki ne zmorejo. Mislim, da ni nič sramotnega v tem, da nečesa ne zmoreš. Zato ne greš na Vršič ali Krvavec s kolesom, ampak si privoščiš počasno in prijetno vožnjo v senci po ravnem. Počasi dobiš kondicijo in zmoreš več. Tak trud je treba spoštovati. Vsak trud, tudi krajša vožnja s kolesom, je koristna. Narediš toliko, kot lahko in je ok.
Razširjenost električnih koles ponazarja le in samo željo po hitrem doseganju rezultatov. Rezultat tu pomeni vožnjo po terenu ali dolžini, ki drugače ne bi šla z navadnim kolesom.
V bistvu ni nič drugačno od instagramskih vplivnic, ki prodajajo hitro doseganje lepote preko kozmetičnih izdelkov.
Na splošno pa se je treba strinjati, da so e-kolesa primerna za tiste, ki zaradi poškodb ne morejo peljati na daljše razdalje in jim ta naprava to omogoča. V mestih so fajn za starejše, da se usedejo na kolo in ne v avto. Pogojno, vendar le pogojno so e-kolesa fajn za tiste, ki bodo namesto v avto sedli na to električno napravo. In bo e-kolo vstopna točka v svet kolesarjenja. Mogoče je e-kolo za začetek kolesarjenja bolj primeren kot nova specialka za 150 kg težkega kolesarja v zrelih letih.
jabe ::
Samo tok naduvanih zafrustrirancev kot jih amatersko kolesarstvo premore pri nas, pa nikjer ni. Moti jih popolnoma vse pri vsakomur. Pa odpelji se na Vršič, pa je to dosežek, ki je popolnoma neodvisen od tega, a je un zraven tebe gor prišel pes/kolesom/ekolesom/avtobusom ali helikopterjem. Kaj ima to veze? Ali pa žolčna pena na ustih, če ima kdo debelušen/starejši/kosmat boljšo/dražji opremo. Cel teden pokvarjen... Totalno nefer. Pol je pa un na ebiku snezinkica...
PrimoZ_ ::
Zadnjič se peljem čez Vršič in je bilo prav groteskno videti, kako 50-letni "vavčer dopustniki" v klanec prehitevajo prave kolesarje na specialkah, ki so švicali in trpeli zadnje metre pred vrhom.
Nekaj časa sem bil navdušen, da bi si nabavil eMTB. Ko sem doživel te kolesarske procesije špeha na Vršič, me je minila še zadnja želja. Že iz globokega spoštovanja do tistih, ki se trudijo in švicajo, da pridejo gor brez elektrike, bi se na e-biciklu počutil bedno.
Verjetno nikoli ne bom prevozil Vršiča ali Mangarta na biciklu. Da bi šel gor z električnim, se mi enostavno ne zdi fer ne do sebe, ne do tistih, ki so trenirali in švicali, da so nabrali dovolj kondicije in moči za vzpon.
Kako groteskno je šele videti nekoga, ki rabi tono in pol pleha, da pelje njegov špeh čez vršič :)
Ben Dover ::
Me prav mika, da si kupim E bike in zadaj nalimam tablico "catch me if u can!", zraven pa bi se krohotal vsem "profesionalcem" medtem ko bi se peljal mimo njih na Vršič, zgoraj bi jih pa počakal, si prižgal čik ali joint in rekel "dobro sem ga žgal danes!"... Sej bi se še razpočli, lol..
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: snezak21 ()
PrimoZ_ ::
Samo tok naduvanih zafrustrirancev kot jih amatersko kolesarstvo premore pri nas, pa nikjer ni. Moti jih popolnoma vse pri vsakomur. Pa odpelji se na Vršič, pa je to dosežek, ki je popolnoma neodvisen od tega, a je un zraven tebe gor prišel pes/kolesom/ekolesom/avtobusom ali helikopterjem. Kaj ima to veze? Ali pa žolčna pena na ustih, če ima kdo debelušen/starejši/kosmat boljšo/dražji opremo. Cel teden pokvarjen... Totalno nefer. Pol je pa un na ebiku snezinkica...
Itak, če pa potem niso več glavni frajerji na Stravi. Zih oni je poživila al pa uporablja ekolo k ga je prehitel v dosežkih.
darkolord ::
Zato se mi zdijo e-kolesa nekakšna perverzija osnovnega namena. Kot električni skiroji. Perverzija so zato, ker kažejo na uporabnika, ki se mu ne da potruditi, da bi uporabljal stvar tako, kot je. Rabi pomoč. Nekako so to v osnovi invalidski pripomočki za tiste, ki ne zmorejo.Ah dej, dej. A navadna kolesa so pa perverzija, ker kažejo na uporabnika, ki se mu ne da potruditi, da bi isto razdaljo peš pretekel? Pa rabi nek invalidski voziček ...
Pa karbonska kolesa so tudi perverzija, ker uporabniki ne zmorejo pedalirati na železnih biciklih brez prestav?
Očitno gre za mešanico sado-mazohizma in foušarije.
snezak21 ::
Vsi ki omenjate fovsijo... mi lahko obrazlozite cesa naj vam bi bili fovs? Da imate baterijo? Jo imam tudi jaz v telefonu pa se kje. Da imate kolo? Ga imamo tudi tisti z navadnimi kolesi. Da kolesarite? To precej bolje delamo sami. Da imate ebike za 3 ali 4 jurje? Verjetno ima vecina nas drazje navadno kolo. Da ste hitrejsi? Zares niste, ker ste druga kategorija. In vecina ko so na kolesu ne tekmujem z avtomobili in motorji, tudi z malo drugacnimi motorji ne. Cesa tocno naj bi vam bili potem bili fovs?
zmaugy ::
Ko bo dovolj veliko sranja s temi MTB ebiki, bodo že zavarovalnice poskrbele, da to ne bo šlo skozi.
Zraven pa prištej še specialkarje na ebikih...
Nova moda...
Kaj konkretno lahko zavarovalnice naredijo pri tem? In zakaj bi?
Uvedejo zavarovanja za motorno kolo. Kar v bistvu je...
Ti e-bikerji zdaj "osvajajo" prelaze, kamor prej niso mogli priti in se tam slikajo... Kot motoristi.
WTF, kak dosežek je to, da te naprava nekam pripelje ?
Saj lahko uvedejo zavarovanje, dokler ni obvezno…
Predpostavljam, da veš, kako ebike deluje, torej je tvoje vprašanje povsem brezvezno.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Aston_11 ::
Preveč se obremenjujete zaradi ravnanja drugih, ki vpliva na vaše ravnanje. Ravnate tako, kot drugi hočejo. Je pa res, da so vas tako v čudnih šolah učili.
zmaugy ::
Kere bučke pišete eni, bolano ... Sam že 2 leti vozim emtb in lahko samo rečem, da je to bila moja najboljša investicija vase zadnjih 10+ let, prevozim toliko kot še nikoli, sem fit kot še nikoli, v tem uživam kot še nikoli ... Kako se vi na akustiki počutite, ko vas v klanec prehitim (in mi hkrati tudi kaplja od jajc!) je čisto vaš problem in se s tem ne mislim obremenjevati, vas pa vedno spoštljivo pozdravim. Jaz kolesarim zase in ker v tem končno res uživam tako gor kot dol in ne za neke številke in osebne dosežke. Vsako tele naj ima svoje vesele.
Kar se tiče predlagane subvencije na ekolesa pa o tem res ne vidim nobene potrebe, ker ekolo zaenkrat pri nas še ne vidim kot splošno alternativo avtomobilnosti ... prav tako je prodaja (e)koles trenutno v višavah, koles niti ni enostavno za dobit, zakaj bi še dodatno spodbujali?
Podpišem čisto vse argumente (razen tega, da imam ebike zgolj eno leto in ne dve kot ti). Letos sem prvič kolesaril tudi celo zimo, ker imam zaradi meniskusa pavzo na smučariji (pa še korona), je spust sredi zime luštno razvedrilo, le da zato, da pridem gor, moram tudi sam delat in ne pa se zgolj vsest na sedežnico ali naslonit rit na vlečnico. Najboljše porabljenih 3+ jurjev v zadnjih letih.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Furbo ::
Kere bučke pišete eni, bolano ... Sam že 2 leti vozim emtb in lahko samo rečem, da je to bila moja najboljša investicija vase zadnjih 10+ let, prevozim toliko kot še nikoli, sem fit kot še nikoli, v tem uživam kot še nikoli ... Kako se vi na akustiki počutite, ko vas v klanec prehitim (in mi hkrati tudi kaplja od jajc!) je čisto vaš problem in se s tem ne mislim obremenjevati, vas pa vedno spoštljivo pozdravim. Jaz kolesarim zase in ker v tem končno res uživam tako gor kot dol in ne za neke številke in osebne dosežke. Vsako tele naj ima svoje vesele.
Kar se tiče predlagane subvencije na ekolesa pa o tem res ne vidim nobene potrebe, ker ekolo zaenkrat pri nas še ne vidim kot splošno alternativo avtomobilnosti ... prav tako je prodaja (e)koles trenutno v višavah, koles niti ni enostavno za dobit, zakaj bi še dodatno spodbujali?
Meni je trapasto to, da folk svoja draga kolesa naloži na avto in se npr iz Maribora fura do obale, da tam kolo dol iz avta in se fura po tisti novi cestici.
Največ je pa kriva država, ker ni sposobna narediti par kolesarskih stez ali delati ceste normalne širine, da bi bilo vse skupaj bolj varno.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
chrush ::
Meni je trapasto to, da folk svoja draga kolesa naloži na avto in se npr iz Maribora fura do obale, da tam kolo dol iz avta in se fura po tisti novi cestici.
A bi se morali s kolesi peljati do morja in se potem tam furati?
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers
showsover ::
Največ je pa kriva država, ker ni sposobna narediti par kolesarskih stez ali delati ceste normalne širine, da bi bilo vse skupaj bolj varno.
Ja, idealno bi bilo, da bi bile tudi kolesarske 'osi razvoja', ne samo avtocestne, ob poti bi še bile kakšne kolesarsko zanimiva ponudba, prodajalne, javne popravljalnice (z orodjem) itn. na izplačljivih-se razdaljah.
Od meje do meje po diagonalah. Lahko tudi za e-krolesarje, jasno.
IL_DIAVOLO ::
Kere bučke pišete eni, bolano ... Sam že 2 leti vozim emtb in lahko samo rečem, da je to bila moja najboljša investicija vase zadnjih 10+ let, prevozim toliko kot še nikoli, sem fit kot še nikoli, v tem uživam kot še nikoli ... Kako se vi na akustiki počutite, ko vas v klanec prehitim (in mi hkrati tudi kaplja od jajc!) je čisto vaš problem in se s tem ne mislim obremenjevati, vas pa vedno spoštljivo pozdravim. Jaz kolesarim zase in ker v tem končno res uživam tako gor kot dol in ne za neke številke in osebne dosežke. Vsako tele naj ima svoje vesele.
Kar se tiče predlagane subvencije na ekolesa pa o tem res ne vidim nobene potrebe, ker ekolo zaenkrat pri nas še ne vidim kot splošno alternativo avtomobilnosti ... prav tako je prodaja (e)koles trenutno v višavah, koles niti ni enostavno za dobit, zakaj bi še dodatno spodbujali?
Meni je trapasto to, da folk svoja draga kolesa naloži na avto in se npr iz Maribora fura do obale, da tam kolo dol iz avta in se fura po tisti novi cestici.
Največ je pa kriva država, ker ni sposobna narediti par kolesarskih stez ali delati ceste normalne širine, da bi bilo vse skupaj bolj varno.
Kar se mene tice, kolo nima kaj delati na glavnih in obremenjenih cestah, kjer ni locenih stez za kolesa.
Furajte se po parkih in stranskih cestah.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj Kanadčani(in Slovenci) ne kolesarijo pozimi, Finci pa! (presenetljiv razlog za (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7989 (4722) | internet_txt |
» | Kalkulator razdalje e-kolo v koloOddelek: Loža | 1471 (921) | Silici |
» | Nakup E-MTB (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 16279 (11014) | itak37 |
» | Koliko kilometrov prekolesarite / pretečete na mesec? (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 9349 (7512) | Cruz |