» »

Nic davka ob nakup el. koles

Nic davka ob nakup el. koles

«
1
2

slott ::

Lahko bi bili lep vzor v Evropi se mi, kajne?!

Medtem ravno v Kanadi:
https://news.gov.bc.ca/releases/2021FIN...

chrush ::

Lahko pa smo vzor in se uvede registracija se za kolesa :D
https://www.facebook.com/OverMuraMuviMejkers

kixs ::

Lahko bi bili navadni bicikli brez davka, ce smo ze pri tem.

slott ::

Se bols ampak sej vidis kolk starejsih posega po elektriki ker navaden kolo ne zmorejo. Treba nek stimulus narest ce je ze trend v tej 'zeleni' smeri. Boljs kot da vozjo svoje smrdljive oldtimerje (nekateri).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: slott ()

BCSman ::

Potem bodo še bolj zakrneli, če niti gonit kolesa ne bo treba.

Bud_Bundy ::

Bi bilo smiselno, če se zato odrečeš avtu.

matobeli ::

Kolo je treba še vseeno gonit, samo pritiskat ni treba tolk močno ;)

MH0 ::

Nobenih subvencij.

Silici ::

BCSman je izjavil:

Potem bodo še bolj zakrneli, če niti gonit kolesa ne bo treba.


Napačna predstava. Za peš je predaleč, za s kolesom je prevroče, e-bicikl z dodajanjem energije hoja do hitra hoja skrajša "čas pešačenja" in dodaten pogon eliminira vročino zaradi "prisilnega" hlajenja. Poskusiš analizirat sedenje v avtomobilu.

mit3k ::

kixs je izjavil:

Lahko bi bili navadni bicikli brez davka, ce smo ze pri tem.


Glede na to kam gredo cene koles, bi bile na koncu še višje cene.

slott ::

@mit3k Saj imas tudi cenejse alternative, ki so tudi ok ... z veseljem bi marsikdo uporabljal pa so cene soljeneZA...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: slott ()

s1m0n ::

Električna kolesa sploh nisi poceni... Če so poceni pa so vemo kaj!
Raje naj bolj urejajo kolesarske poti, ta naj gre denar ne bogatim za el. kolo!

Sheteentz ::

Še vedno mora nekaj proizvajati elektriko, baterije pa tudi ne rastejo na drevesih. Kje je tukaj "zeleno"?

mjtk ::

Odstranjevati treba avtomobilska parkirišča in dodajat kolesarske poti, pasove in označbe. V mestih zmanjševat in umirjat avtomobilski promet ter dajat prednost kolesarskemu (in pešcem).

Ob odjavi motornega vozila lahko koristiš 100% subvencijo (do npr. 1000/2000€) za nakup (e-)kolesa.

Tale Youtube channel odlično govori o kolesu kot način prevoza v mestih:
https://www.youtube.com/c/NotJustBikes/...
Večinoma primerja ZDA/Kanada VS Nizozemsko. Avtor je kanadčan (heavy-avtomobilistična), ki se je preselil na nizozemsko (heavy-kolesarska).

En lep primer njegovega videa:

MH0 ::

Ja, za vreme brez dežja, mraza in snega boste pa šli na ulice ali kako?

NOBENIH SUBVENCIJ.

Kvinta ::

Pa v socialni državi živimo kjer je več al manj vse zastonj pol pa je problem plačat par desetakov ;((
A.C.A.B

mjtk ::

MH0 je izjavil:

Ja, za vreme brez dežja, mraza in snega boste pa šli na ulice ali kako?

Primerno oblečeni.

jshadlsa232 ::

slott je izjavil:

Lahko bi bili lep vzor v Evropi se mi, kajne?!

Medtem ravno v Kanadi:
https://news.gov.bc.ca/releases/2021FIN...

Kanada je zadnja za kaki vzor:

https://dailyhive.com/vancouver/vancouv...

IL_DIAVOLO ::

Če že kaj, se naj zahteva izpit B kategorije. Da ne bodo mislili, da so vedno na prednostni cesti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

zmist ::

slott je izjavil:

Lahko bi bili lep vzor v Evropi se mi, kajne?!

Medtem ravno v Kanadi:
https://news.gov.bc.ca/releases/2021FIN...


Trojen davek za kupce elektricnih koles, prvic ogrozajo javno varnost, ne znajo vozit niti nazadnjega kolesa in onesnazujejo naravo. Da sploh ne omenjam kupe novopecenih gorskih kolesarjev, tam, kamor prej niso splezali niti s prstom po zemljevidu, popolnoma nesposobnih za kompleksnost voznje po gozdovih/hribih (kjer se tako ali tako ne smejo vozit z njimi), slej, ko prej se bo kaksen ubil, ce se ze ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

snezak21 ::

zmist je izjavil:

Trojen davek za kupce elektricnih koles, prvic ogrozajo javno varnost, ne znajo vozit niti nazadnjega kolesa in onesnazujejo naravo. Da sploh ne omenjam kupe novopecenih gorskih kolesarjev, tam, kamor prej niso splezali niti s prstom po zemljevidu, popolnoma nesposobnih za kompleksnost voznje po gozdovih/hribih (kjer se tako ali tako ne smejo vozit z njimi), slej, ko prej se bo kaksen ubil, ce se ze ni.

No to odebeljeno je zame edini razlog, zakaj sem za ebike. Stvar je ratala tako jebeno komot, da vsak kurac, ki se mu ne da migniti s prstom sedaj "kolesari". Med dopustom po Italiji in Avstriji sem samo se po tistih ekstremnih turah (kjer baterija verjetno ne zdrzi cele ture) videl navadna kolesa, vse ostalo so pa zavaljeni lenuhi na mopedih. Ampak teh lenuhov je toliko, da pocasi mtb postaja sport (ce voznji s 500W motorjem, ki te poriva v klanec brez da bi dvignil pulz cez 50 lahko reces sport) z najvecjim stevilom ljudi v turisticnih krajih. In posledicno, ker nihce noce izgubiti te mnozice turistov, bo verjetno prepovedi kolesarjenja v naravi vedno manj. Kar pomeni, da bo manj omejitev tudi zame, ceprav ni da bi se ravno sekiral ko krsim omejitve kje se lahko oz. ne smem voziti z mtb.

Silici ::

zmist je izjavil:

slott je izjavil:

Lahko bi bili lep vzor v Evropi se mi, kajne?!

Medtem ravno v Kanadi:
https://news.gov.bc.ca/releases/2021FIN...


Trojen davek za kupce elektricnih koles, prvic ogrozajo javno varnost, ne znajo vozit niti nazadnjega kolesa in onesnazujejo naravo. Da sploh ne omenjam kupe novopecenih gorskih kolesarjev, tam, kamor prej niso splezali niti s prstom po zemljevidu, popolnoma nesposobnih za kompleksnost voznje po gozdovih/hribih (kjer se tako ali tako ne smejo vozit z njimi), slej, ko prej se bo kaksen ubil, ce se ze ni.

Vzoren voznik dizla je bolj nevaren kot vsak e-kolesar.

snezak21 je izjavil:

zmist je izjavil:

Trojen davek za kupce elektricnih koles, prvic ogrozajo javno varnost, ne znajo vozit niti nazadnjega kolesa in onesnazujejo naravo. Da sploh ne omenjam kupe novopecenih gorskih kolesarjev, tam, kamor prej niso splezali niti s prstom po zemljevidu, popolnoma nesposobnih za kompleksnost voznje po gozdovih/hribih (kjer se tako ali tako ne smejo vozit z njimi), slej, ko prej se bo kaksen ubil, ce se ze ni.

No to odebeljeno je zame edini razlog, zakaj sem za ebike. Stvar je ratala tako jebeno komot, da vsak kurac, ki se mu ne da migniti s prstom sedaj "kolesari". Med dopustom po Italiji in Avstriji sem samo se po tistih ekstremnih turah (kjer baterija verjetno ne zdrzi cele ture) videl navadna kolesa, vse ostalo so pa zavaljeni lenuhi na mopedih. Ampak teh lenuhov je toliko, da pocasi mtb postaja sport (ce voznji s 500W motorjem, ki te poriva v klanec brez da bi dvignil pulz cez 50 lahko reces sport) z najvecjim stevilom ljudi v turisticnih krajih. In posledicno, ker nihce noce izgubiti te mnozice turistov, bo verjetno prepovedi kolesarjenja v naravi vedno manj. Kar pomeni, da bo manj omejitev tudi zame, ceprav ni da bi se ravno sekiral ko krsim omejitve kje se lahko oz. ne smem voziti z mtb.


Ukinit žičnice na smučišču tako bo smučišče bolj varno, ker bodo gor sami pro štaferji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Silici ()

snezak21 ::

Silici je izjavil:

Ukinit žičnice na smučišču tako bo smučišče bolj varno, ker bodo gor sami pro štaferji?

Ni cisto primerljivo, ker smucisce je smucisce in ves da je tam in ce gres smucat turno, ter si normalen (ker ne mores verjet ampak noro veliko je "turnih" smucarjev, ki stamfajo po smuciscu :|), gres turno dalec izven smucisca. Smucisce je bolj primerljivo z bike parki, kjer imas prav tako zicnice ali shuttle in ce ima kdo zeljo po tem feel free.
Lenuhi na mtb pa so danes povsod, po vseh stezicah in vecina jih niti pod razno ne zna vozit po tistih stezicah, pa vecina pozablja da 500W pod ritjo ni cisto nic, zato je kar nekaj fejst "zanimivih" situacij na ozkih potkah ze ko gredo navzgor.

s1m0n ::

Dokler je toliko pleha na cesti se ni za sekirat, da bo kolesarjev "preveč".
Ko bodo tudi vozniki avtomobilov sami poznali prometne predpise mogoče bo jih nato tudi kakšen kolesar :) V krožiščih še sedaj 90% ljudi ne ve kdo ima prednost! Pešču ustavijo, kolesarju ne. Je pa res, da tudi nekateri kolesarji (posebej ti na specialkah) ne gledajo na nič drugo kot samo na sebe!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

destroyer2k ::

s1m0n je izjavil:

Pešču ustavijo, kolesarju ne


Ampak v majnših mestih sploh nebi smeli prečkati, ker nima kolesarske proge, kar pomeni da bi kolesarji se mogli udeležiti ceste. In sedaj pričakuješ da bi njim morali dati prednost samo zato, ker krši pravila.

zmist ::

Silici je izjavil:

Ukinit žičnice na smučišču tako bo smučišče bolj varno, ker bodo gor sami pro štaferji?


Ko bos starejsi od 12 bos razumel. In ko bos prvic prekolesaril brez baterije na Pohorje brez, da bi se ves cas izogibal kretenom, ki so na meji tega, da se bojo razsuli na prvi korenini, bos razumel se bolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

Silici ::

zmist je izjavil:

Silici je izjavil:

Ukinit žičnice na smučišču tako bo smučišče bolj varno, ker bodo gor sami pro štaferji?


Ko bos starejsi od 12 bos razumel. In ko bos prvic prekolesaril brez baterije na Pohorje brez, da bi se ves cas izogibal kretenom, ki so na meji tega, da se bojo razsuli na prvi korenini, bos razumel se bolje.


Za dol sta oba adrenalin jankija. Nevem zakaj te moti če nekdo uporablja litij namesto mazohizma?

s1m0n ::

Pač fauš jim je ker ga prehitevajo :)
A ni del gorskega kolesarjenja posebej, če govorimo o spustih prav v spustu? Zakaj bi se človek utrujal pri vzponu, če mu to ni potrebno?

zmist ::

Silici je izjavil:

zmist je izjavil:

Silici je izjavil:

Ukinit žičnice na smučišču tako bo smučišče bolj varno, ker bodo gor sami pro štaferji?


Ko bos starejsi od 12 bos razumel. In ko bos prvic prekolesaril brez baterije na Pohorje brez, da bi se ves cas izogibal kretenom, ki so na meji tega, da se bojo razsuli na prvi korenini, bos razumel se bolje.


Za dol sta oba adrenalin jankija. Nevem zakaj te moti če nekdo uporablja litij namesto mazohizma?


Zato ker se bos kmalu vozil navzdol v koloni.

s1m0n je izjavil:

Pač fauš jim je ker ga prehitevajo :)
A ni del gorskega kolesarjenja posebej, če govorimo o spustih prav v spustu? Zakaj bi se človek utrujal pri vzponu, če mu to ni potrebno?


Po 20 letih MTBja mi pac ne bo en paglavec govoril o MTBju. Loserji brez kondicije so si motorje nabavili in zdaj orjejo naravo s svojimi 120kg + kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmist ()

Silici ::

Za smuk so poskrbeli, sem prepričan, da se bo tud za pro DH če bo dovolj MTB kolesarjev.

zmist ::

Silici je izjavil:

Za smuk so poskrbeli, sem prepričan, da se bo tud za pro DH če bo dovolj MTB kolesarjev.


Ce bi elektrificirani salabajzerji ostali na organiziranih progah nimam nic proti. Za ostalo bo pa treba organizirati "gorsko" policijo, ki jih bo dosledno kaznovala, voznja v naravi ni dovoljena z motorji (striktno gledano tudi s kolesi ne, kjer smo se leta nazaj hudo preklali z lovsko zvezo). Mtb je zelo zanimiv sport, dokler mu pustis da je sport. To, da motorjem omogocis, da prilezejo tja, kamor na lastni pogon nikoli ne bi mogli, ga bo unicilo (sem ze videl taksne debele prasice voziti na Rasico, da se mi je kar obrnilo). Saj vem, da mamicini sinkoti tega nikoli ne bojo razumeli, saj je za njih popolnoma sportno, da se pripeljes na Triglav s helikopterjem in potem spustis pes, potem pa se na FB hvalis kje vse si bil, ampak to je precej mentalno moteno. In res se mi ne da na bremzo stiskat pri vsakem spustu, zato ker je lahko za vogalom en nestabilen penzionist/120 kg racunalnicar/...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: s1m0n ()

Silici ::

Tebe kot kršitelja povedanega skrbi, da se bo zaradi e-biciklov povečal MTB balonček do mere, da boste opaženi kot problem, ki ga je potrebno obravnavat?

zmaugy ::

Meni je super z ebikom prekolesarit vse hribe v okolici. Pri tem prehitevam hard core kolesarje in ponavadi to nikogar ne moti, vsi se lepo pozdravimo gor in dol in smo vsi zadovoljni.
Sam sem zase s tem naredil več kot če bi posedal po hiši ali okrog nje. Je pa res, da ne rinem med korenine ipd., tako da tudi nestrpnežev na tej temi verjetno ne bi motil...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Invictus ::

zmist je izjavil:


Ce bi elektrificirani salabajzerji ostali na organiziranih progah nimam nic proti. Za ostalo bo pa treba organizirati "gorsko" policijo, ki jih bo dosledno kaznovala, voznja v naravi ni dovoljena z motorji (striktno gledano tudi s kolesi ne, kjer smo se leta nazaj hudo preklali z lovsko zvezo). Mtb je zelo zanimiv sport, dokler mu pustis da je sport. To, da motorjem omogocis, da prilezejo tja, kamor na lastni pogon nikoli ne bi mogli, ga bo unicilo (sem ze videl taksne debele prasice voziti na Rasico, da se mi je kar obrnilo). Saj vem, da mamicini sinkoti tega nikoli ne bojo razumeli, saj je za njih popolnoma sportno, da se pripeljes na Triglav s helikopterjem in potem spustis pes, potem pa se na FB hvalis kje vse si bil, ampak to je precej mentalno moteno. In res se mi ne da na bremzo stiskat pri vsakem spustu, zato ker je lahko za vogalom en nestabilen penzionist/120 kg racunalnicar/...

Ko bo dovolj veliko sranja s temi MTB ebiki, bodo že zavarovalnice poskrbele, da to ne bo šlo skozi.

Zraven pa prištej še specialkarje na ebikih...

Nova moda...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

fikus_ ::

Točno tako. Pri 25 km/h skuterjih je bilo podobno.

Miki N ::

Subvencioniran trg je vedno krhek - ni pene, če vse ostalo štima, nisem pa prepričan, da je to v tem trenutku tisto, kar rabimo.

zmaugy ::

Ko bo dovolj veliko sranja s temi MTB ebiki, bodo že zavarovalnice poskrbele, da to ne bo šlo skozi.

Zraven pa prištej še specialkarje na ebikih...

Nova moda...


Kaj konkretno lahko zavarovalnice naredijo pri tem? In zakaj bi?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

facepalm ::

Ce se ze gremo subvencij, bi sam uvedel nek max znesek, ki bi ga lahko koristila POLNOLETNA oseba za nakup 0g/km vozila ob dolocenih pogojih ter ne izkljucno za eno vozilo.
Npr, da bi dodelili 5k do 15k na GOSPODINJSTVO (odvisno od stevila clanov) in dodali pogoje koriscenja:
- subvencionira se max 50% vozila
- vlagatelj subvencije oz gospodinjstvo si NE SME lastiti (niti zavarovati/registrirati) motornega vozila z motorjem na notranje izgorevanje vsaj 3 leta po koriscenju (izjema oldtimer)
- v primeru UNICENJA/RECIKLIRANJA starega vozila, se subvenciji doda 2k€, kateri ne stejejo v kvoto "do 50% vrednosti vozila"
- vlagatelj lahko koristi subvencijo za nakup vec vozil (nekaj za kolo, nekaj skiro, nekaj za avto)
- vlagatelj ne sme prodati vozilo prej kot v 3h letih
Seveda se ne bi omejevali le na e-prevozna sredstva. Tudi navadna kolesa bi lahko bila predmet subvencije.

Miki N ::

Tovrstno subvencioniranje je eno samo kompliciranje. Mnogo muke oko ništa.

zmist ::

Silici je izjavil:

Tebe kot kršitelja povedanega skrbi, da se bo zaradi e-biciklov povečal MTB balonček do mere, da boste opaženi kot problem, ki ga je potrebno obravnavat?


Med drugim. Pa guzva v hribih, el. bicikli so pribljizno, kot bi avtocesto potegnil na vse vrhove hribov. Tudi tisti, ki niti pes ne zmorejo priti gor, se bojo lahko pripeljali in ce si bil kdaj cez vikend na Kredarici ves kako najedljivo je iti v naravo, kjer te pricaka kolona turistov.

njyngs ::

Naj se raje začne subvencionirat navadna kolesa. Tehtnica se že dovolj nagiba v smeri epidemije debelosti, ni je treba še bolj podpirati z subvencioniranjem vsega, kar olajša še vsak minimalen napor. Vsako jutro zjutraj gledam zavaljene osnovnošolce, ki se v šolo prevažajo na električnih skuterjih, ker je 1km hojo ali kolesarjenja v šolo čisto preveč.

PrimoZ_ ::

chrush je izjavil:

Lahko pa smo vzor in se uvede registracija se za kolesa :D


Mokre sanje SDS-a, da bi lažje pisali kazni petkovim kolesarjem.

:))

njyngs ::

PrimoZ_ je izjavil:

chrush je izjavil:

Lahko pa smo vzor in se uvede registracija se za kolesa :D


Mokre sanje SDS-a, da bi lažje pisali kazni petkovim kolesarjem.

:))

Pahor tega ne bo dovolil, ker tablice niso AERO in on kot specialkar si ne more privoščiti dodatnega drag-a.

snezak21 ::

Silici je izjavil:

Tebe kot kršitelja povedanega skrbi, da se bo zaradi e-biciklov povečal MTB balonček do mere, da boste opaženi kot problem, ki ga je potrebno obravnavat?

Ne zares je to, kot sem napisal prej, edini plus motorjev. Ko nas bo dovolj in bomo opazeni, tudi ce zaradi overweight lenuhov na elektricnih motorjih, se bodo stvari koncno morale spremeniti in bodo bebasti zakoni sli v pozabo ;)

PrimoZ_ ::

slott je izjavil:

Lahko bi bili lep vzor v Evropi se mi, kajne?!

Medtem ravno v Kanadi:
https://news.gov.bc.ca/releases/2021FIN...


Podpiram v primeru da folk uporabi e-kolo za prevoz na šiht namesto avtomobila.
Ne podpiram pa v primeru e-mtb koles ker je zadnje čase na njih polno zavaljenih naduvacev, ki lezejo vsepovsod.
To je samo še dodatna obremenitev okolja s proizvodnjo električnih komponent, da se cent špeha lahko pripelje na Jakoba, ker brez tega niti peš ne prisopha na vrh.

Silici ::

Glavne dve skupini sta: obstoječi kolesarji, ki jim v neki točki e-kolo omogoča nadaljno uporabo "kolesa" in skupina, ki jim kolo ugaja vendar obremenitev ni primerna. Imenitnost e-kolesa doda izzive, in ti izzivi so šport, posameznik dodaja energijo kolikor zmore. Krivit te skupine, kot domina efekt za nabavo in uporabo dragega e-DH bicikla in divjanja po peš poteh nima smisla.

pirat ::

PrimoZ_ je izjavil:

slott je izjavil:

Lahko bi bili lep vzor v Evropi se mi, kajne?!

Medtem ravno v Kanadi:
https://news.gov.bc.ca/releases/2021FIN...


Podpiram v primeru da folk uporabi e-kolo za prevoz na šiht namesto avtomobila.
Ne podpiram pa v primeru e-mtb koles ker je zadnje čase na njih polno zavaljenih naduvacev, ki lezejo vsepovsod.
To je samo še dodatna obremenitev okolja s proizvodnjo električnih komponent, da se cent špeha lahko pripelje na Jakoba, ker brez tega niti peš ne prisopha na vrh.

This.
E-mtb kolo, 125kg, dres Jumbo Visma s Triglavom (obvezno), ta najdražja sončna očala in cik-cak vožnja po asfaltu.
Videno dnevno.

zmaugy ::

Eni pa fovšijo na polno zganjajo...:))
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

walden ::

Zadnjič se peljem čez Vršič in je bilo prav groteskno videti, kako 50-letni "vavčer dopustniki" v klanec prehitevajo prave kolesarje na specialkah, ki so švicali in trpeli zadnje metre pred vrhom.

Nekaj časa sem bil navdušen, da bi si nabavil eMTB. Ko sem doživel te kolesarske procesije špeha na Vršič, me je minila še zadnja želja. Že iz globokega spoštovanja do tistih, ki se trudijo in švicajo, da pridejo gor brez elektrike, bi se na e-biciklu počutil bedno.

Verjetno nikoli ne bom prevozil Vršiča ali Mangarta na biciklu. Da bi šel gor z električnim, se mi enostavno ne zdi fer ne do sebe, ne do tistih, ki so trenirali in švicali, da so nabrali dovolj kondicije in moči za vzpon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: walden ()

Aston_11 ::

Pejdi zaradi sebe, ne zaradi drugih. Se splača, tako ali drugače ;)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj Kanadčani(in Slovenci) ne kolesarijo pozimi, Finci pa! (presenetljiv razlog za (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
958216 (4949) internet_txt
»

Kalkulator razdalje e-kolo v kolo

Oddelek: Loža
111514 (964) Silici
»

Nakup E-MTB (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5216563 (11298) itak37
»

Koliko kilometrov prekolesarite / pretečete na mesec? (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
909608 (7771) Cruz

Več podobnih tem