Forum » Loža » E kolo za na delo
E kolo za na delo
Bud_Bundy ::
Rad bi si omislil nekaj za dnevno vožnjo v službo. 15 km razgibanega terena.
Najprej sem pogledal specialized vado 3.0. Je lep in sodeč po reviewih tudi dober, ampak, 2600€ bi pa težko požrl, da mi kdo ukrade:).
Potem sem najdel dema e-lliot modest tour za 1700€. Cena je že bolj prava. Nimajo sicer na zalogi, tako, da nisem videl v živo.
Ve kdo kaj več povedati o teh kolesih, predvsem o demi?
Najprej sem pogledal specialized vado 3.0. Je lep in sodeč po reviewih tudi dober, ampak, 2600€ bi pa težko požrl, da mi kdo ukrade:).
Potem sem najdel dema e-lliot modest tour za 1700€. Cena je že bolj prava. Nimajo sicer na zalogi, tako, da nisem videl v živo.
Ve kdo kaj več povedati o teh kolesih, predvsem o demi?
Dtrader ::
Tale dema e-lliot modest tour ima bolj švoh menjalnik ACERA. Jaz ne bom kupil nič kar je pod klaso Deore. Imam pa tudi namen kupit v razponu 1700-2500 €, trekking.
Bolje da nimaš, ko gre gor, kot da imaš, pa gre dol :)
Webmojster ::
Če imaš rad udobje si kakega e-MTBja nabavi s full suspension .. hrbtenica ti bo hvaležna :)
Dtrader ::
Samo MTB je muka za kako cesto... Drugače imaš pa prav.
Bolje da nimaš, ko gre gor, kot da imaš, pa gre dol :)
avtek ::
Glede na to da je električen predvidevam da ne bo nekega hudega napora z MTB po cesti. Razen če bi gonil na šus
Kvinta ::
Samo MTB je muka za kako cesto... Drugače imaš pa prav.
Jaz ga mam sem gume zamenjal pa gre kot se šika.
minilo te bo ob prvem slabem vremenu
Če si iz cukra pol zagotovo ja.
A.C.A.B
Dtrader ::
Samo MTB je muka za kako cesto... Drugače imaš pa prav.
Jaz ga mam sem gume zamenjal pa gre kot se šika.
Drža pa je drugačna na MTB kot na trekking...
minilo te bo ob prvem slabem vremenu
Če si iz cukra pol zagotovo ja.
Če greš na šiht, si iz cukra :)
Bolje da nimaš, ko gre gor, kot da imaš, pa gre dol :)
blackbfm ::
Če si iz cukra pol zagotovo ja.
ok, minilo te bo ko boš že petnajstič premražen ali moker, istočasno pa ti bo še nabijal veter medtem ko boš pasivno sedel na 2 jurja vrednem ekolesu.. štekam pa da imate nekateri mazohistična nagnjenja, ampak ste v manjšini
Sparkxl ::
Tale dema e-lliot modest tour ima bolj švoh menjalnik ACERA. Jaz ne bom kupil nič kar je pod klaso Deore. Imam pa tudi namen kupit v razponu 1700-2500 €, trekking.
Se je oglasil klasični hervis/interšport kupec :) Za take imajo tam pecikle z xt menjalnikom, vse ostalo pa podn najcenejše kaj je možno
Bud_Bundy ::
minilo te bo ob prvem slabem vremenu
Nisem jaz ti....
Saj se že občasno vozim z navadnim kolesom, samo je preveč dela. Avto pa tudi ne bom sedaj prodal.
Za specialko si moram čevlje obuvat, pa še zadnjih 500m so same jame in jaški.
Treking je pa prepočasi, saj začenjam ob šestih in se mi ne da res zgodaj vstajat.
V glavnem... če bom 10 minut hitreje tam, plus, da ne prešvicam kaj dosti, sem zadovoljen.
Domov bom pač odvisno od dneva šel na polno, ali pa ne.
Najbolj me zanima sama kvaliteta kolesa(dema), saj ga nisem še videl v živo. Motor vidim, da ima BAFANG(kitajc),
koliko je to slabše od Brose? Škoda, ker se ne dobi kakšnega reviewa, da bi vsaj videl kako tekoče se pelje.
bobiii16 ::
ELEKTRIČNO KOLO je super zadeva, sam sem naredil skorajda magisterij o znalstvu el. kolesa. In torej iz mojim izkušenj ti povem , sredinski motor (yamaha) vsaj 600 baterija in 80Nm navora. Polnovzmetenega ne potrebuješ za službo pa še teža je večja. Svetujem ti da pogledaš med rabljeni , ker današnji hipsterji se po 3 mesecih odločijo za še boljšega, tega pa lahko dobiš za približno 2300€, GIANT bi bil primeren. Je pa sicer nekaj, to kolo ni hitrejše od 25km na uro. To kolo je primerno za klance, tam vleče kot po ravnem, 25 v klanec si predstavljaš ???!!!. Obstaja pa tudi preprost hack ki kolo pohitri na 50km na uro
Invictus ::
Do prvega deža bo električno kolo v redu, pol ne bo več. Te bo nascalo.
ZA denar, ki ga holejo za e-bike, lahko kupiš poceni cliota in ga urediš. Pa še za par let registracij ostane.
ZA denar, ki ga holejo za e-bike, lahko kupiš poceni cliota in ga urediš. Pa še za par let registracij ostane.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Kvinta ::
Če se prav spomnem dobiš Giant polnovzmetenega že za 2500€ pa ponavadi lahko v vseh malo boljših trgovinah kolesa tud sprobaš ,za treking pa maš od tam nekje 1800€ naprej že vredu firme Cube ,Scott ,Giant.
Pa če se bojiš da ti ga bojo vkradli si pač garažo najameš stane to od 30€ naprej pa še avto lahko daš not pol
Pa če se bojiš da ti ga bojo vkradli si pač garažo najameš stane to od 30€ naprej pa še avto lahko daš not pol
A.C.A.B
bobiii16 ::
bobiii16 ::
Če si iz cukra pol zagotovo ja.
ok, minilo te bo ko boš že petnajstič premražen ali moker, istočasno pa ti bo še nabijal veter medtem ko boš pasivno sedel na 2 jurja vrednem ekolesu.. štekam pa da imate nekateri mazohistična nagnjenja, ampak ste v manjšini
Kolo je kolo , je za vozit, če pa si narejen iz cukra potem pa avto za 5km do službe. Obstajajo pa tudi modeli ki se rekreirajo vsak dan s kolesom po več kot 50km , v službo se pa peljejo z avtom 5km. Tega jaz ne bom nikoli razumel
Bud_Bundy ::
Pa kaj vam ni jasno.... "cliota" že imam.
Sicer pa zame bi bilo popolno, da bi šel zjutraj z avtom v službo, popoldne pa s kolesom domov.
Temu se približa električno kolo.
Dežja se pa ne bojim, tudi če bi se, znam pogledat kakšno bo vreme čez 10ur.
Cliote štepajo, kot pri norcih, koles pač ne, zato razlika v ceni(sklepam)
Pa brez zamere, hvala za debato, čeprav bolj kilavo.
Sicer pa zame bi bilo popolno, da bi šel zjutraj z avtom v službo, popoldne pa s kolesom domov.
Temu se približa električno kolo.
Dežja se pa ne bojim, tudi če bi se, znam pogledat kakšno bo vreme čez 10ur.
Cliote štepajo, kot pri norcih, koles pač ne, zato razlika v ceni(sklepam)
Pa brez zamere, hvala za debato, čeprav bolj kilavo.
Sparkxl ::
Pozabi na bolnike ki svetujejo cliote in e-mtb za pot v službo.
Pameten nasvet si dobil, kupi malo jačega rabljenega, če ga dobiš. Se ti pa zdaj splača pogledat po malo boljših trgovinah, ker so trenutno odprodaje letošnjih modelov. Mogoče dobiš kakega scotta ali gianta za tak denar. Če ga misliš dolgo imet in redno uporabljat, se bi jaz na tvojem mestu stegnil do taboljših znamk
Pameten nasvet si dobil, kupi malo jačega rabljenega, če ga dobiš. Se ti pa zdaj splača pogledat po malo boljših trgovinah, ker so trenutno odprodaje letošnjih modelov. Mogoče dobiš kakega scotta ali gianta za tak denar. Če ga misliš dolgo imet in redno uporabljat, se bi jaz na tvojem mestu stegnil do taboljših znamk
Bud_Bundy ::
Hvala Sparkxl.
Kupil bom najbrž v eni izmed treh trgovin v bližini, katere poznam.
Scott-e imajo bolj malo pametne zaloge(vse brez blatnikov, bolj na pol mtb), isto trek.
Še v tretjo bom šel, ampak tisti je manjši in vprašanje, če ima kaj zaloge. Bi pa prišel tam v poštev recimo Focus.
Praktično ostane specialized, bom videl koliko bi spustil ceno. Mogoče 200€? Jih pa imajo kar ene par na zalogi, tako, da možnost je.
Kupil bom najbrž v eni izmed treh trgovin v bližini, katere poznam.
Scott-e imajo bolj malo pametne zaloge(vse brez blatnikov, bolj na pol mtb), isto trek.
Še v tretjo bom šel, ampak tisti je manjši in vprašanje, če ima kaj zaloge. Bi pa prišel tam v poštev recimo Focus.
Praktično ostane specialized, bom videl koliko bi spustil ceno. Mogoče 200€? Jih pa imajo kar ene par na zalogi, tako, da možnost je.
globoko grlo ::
Folk vi ste res bolani. Model rab E picikl za 15 km razgibanega terena za na šiht. A za to nej si fulija kup????
Če glih ni jurja višincev v teh 15 km, pol bo vsak iz Leclerka za 700 al kolk že ojrov dobr.
Če glih ni jurja višincev v teh 15 km, pol bo vsak iz Leclerka za 700 al kolk že ojrov dobr.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Bud_Bundy ::
Rad bi se seveda lepo peljal. Namen je kupiti za dlje časa in dobro. Če mi ne bo v veselje ga vozit, ga raje ne kupim.
Prišparam pa že na avtu, ki je med cenejšimi znamkami.
Prišparam pa že na avtu, ki je med cenejšimi znamkami.
Comandante ::
Za dva jurija dobis elektricni skuter.
Pa imas uporabno prevozno sredstvo, registracija stane blizu nic, elektrika se manj, dometa imajo vec kot dovolj. Hitrejsi od vseh biciklov. Tezje ti ga ukradejo, ker je - tezji. Imas osnovno vetrno zascito, ki je v hladnem in dezju vredna zlata. Plus pod sedezem je prostor za torbo ali nakup (ali celado).
Pa vozil se bos mimo mazohisticnih luzerjev na biciklih. Win-win.
Pa imas uporabno prevozno sredstvo, registracija stane blizu nic, elektrika se manj, dometa imajo vec kot dovolj. Hitrejsi od vseh biciklov. Tezje ti ga ukradejo, ker je - tezji. Imas osnovno vetrno zascito, ki je v hladnem in dezju vredna zlata. Plus pod sedezem je prostor za torbo ali nakup (ali celado).
Pa vozil se bos mimo mazohisticnih luzerjev na biciklih. Win-win.
Kvinta ::
Pozabi na bolnike ki svetujejo e-mtb za pot v službo
Jaz ga mam za od kafane do kafane in nasplošno za kruzanje po vasi in mestu zato sem bolnik
Ti glej da boš kupo kolo z dobro baterijo vsaj 625w in dobrim motorjem v rangu Bosch performance cx3 ali cx4 .... blatnike si lahko daš naknadno gor.
Električni mopedi so kr nekaj sem mislo kupit Vespo pred cajtom ... pol raje na benz
A.C.A.B
Urbano#Desno ::
Za do službe se kupi poceni kitajc z hub motorjem jih dobiš že za ene 500 - 600 evričev. Mala možnost da ga kdo spizdi pa na splošno ga ni škoda.
naprimer
https://www.gearbest.com/electric-bikes...
In ja sredinski motorji so neprimerno boljši za klanec samo za par km po ravnem je tudi hub motor ok še posebej ker imajo teli kitajci tudi moped opcijo, kar pomeni da gre brez da vrtiš pedala. (ja vem ni legalno samo who cares) in pa enostavno je odklene 25 km/h limit
naprimer
https://www.gearbest.com/electric-bikes...
In ja sredinski motorji so neprimerno boljši za klanec samo za par km po ravnem je tudi hub motor ok še posebej ker imajo teli kitajci tudi moped opcijo, kar pomeni da gre brez da vrtiš pedala. (ja vem ni legalno samo who cares) in pa enostavno je odklene 25 km/h limit
Bud_Bundy ::
Zaradi mene se lahko ta tema zaklene, je preveč balasta.
Če bi upošteval nekatere tukaj, potem bi bilo najbolj, da kupim električni avtobus.
Kakorkoli...
Imam na izposoji Specialized Turbo Levo in mi je kar všeč zadeva. Sem šel po dolgem makadamskem klancu in je šlo zelo lepo. Če malo bolj resno poganjaš hrib kar kopni.
Najlepše se pelje po taki gore/dole gozdni poti, tam je kar užitek.
Za po cesti je sprejemljivo, ampak ni variante, da kupim MTB za cestno vožnjo.
Če bi upošteval nekatere tukaj, potem bi bilo najbolj, da kupim električni avtobus.
Kakorkoli...
Imam na izposoji Specialized Turbo Levo in mi je kar všeč zadeva. Sem šel po dolgem makadamskem klancu in je šlo zelo lepo. Če malo bolj resno poganjaš hrib kar kopni.
Najlepše se pelje po taki gore/dole gozdni poti, tam je kar užitek.
Za po cesti je sprejemljivo, ampak ni variante, da kupim MTB za cestno vožnjo.
bastadu ::
Lol, najprej rečeš, da bi 2600 težko požrl, sedaj pa testiraš fullya za 5k+ na podlagi katerega boš še le stežka z užitnkom vozil kolesa za jurja ali dva ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
Black Dragon ::
Če si iz cukra pol zagotovo ja.
ok, minilo te bo ko boš že petnajstič premražen ali moker, istočasno pa ti bo še nabijal veter medtem ko boš pasivno sedel na 2 jurja vrednem ekolesu.. štekam pa da imate nekateri mazohistična nagnjenja, ampak ste v manjšini
Kolo je kolo , je za vozit, če pa si narejen iz cukra potem pa avto za 5km do službe. Obstajajo pa tudi modeli ki se rekreirajo vsak dan s kolesom po več kot 50km , v službo se pa peljejo z avtom 5km. Tega jaz ne bom nikoli razumel
Hja potem ne razumeš, da se voziš isto pot s kolesom vsak dan in ni več hobby. Sem dal to čez - iz šihta na kolo, prideš domov, in nazaj na kolo po kosilu. In rezultat je pregorelost.
Kolo je treba vzdrževati in prideš do zaključka, da komponente zelo trpijo, če se ti ne da podmazovati in čistiti kolesa. Je pa super, da se prišpara nekaj denarja, vendar zgubiš na času (tuširanje, vzdrževanje kolesa).
Raje 400km tedensko na karbonsko specialko spočit po šihtu, kot 150km na alu. commute kravi in 250km nespočit na karbonski specialki, za tistih nekaj 10€ :P
Pa relacijo imam Brod - Rakovnik (Lj.) - car for the win
Time will tell.
aborko ::
Čaki čaki, se pravi na šiht pa nazaj s kolesom je izguba časa, komponente zelo trpijo, pregorelost (zaradi vožnje težke alu krave?!? :) ), pa še tuširat se moraš. A 400 km s specialko tedensko pa ni zguba časa? Servisiranje specialke? Obrabe komponent ni? Vsakemu svoje, ampak take logike ne bom nikoli razumel. Kot tiste, ko se z avtom na kratko relacijo vozijo v fitnes. Je pa fajn prebrati, kaj vse se folku v glavi dogaja.
"Hja potem ne razumeš, da se voziš isto pot s kolesom vsak dan in ni več hobby. "
Kak hobi. A rabi bit hobi? Naki zase narediš (kondicija), neki za okolje, pa nekaj za svojo denarnico.
"Hja potem ne razumeš, da se voziš isto pot s kolesom vsak dan in ni več hobby. "
Kak hobi. A rabi bit hobi? Naki zase narediš (kondicija), neki za okolje, pa nekaj za svojo denarnico.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
Kvinta ::
Specialkarji so vsi čudaki v 40 letih od kar kolo vozim nisem enega normalnega spoznal.
A.C.A.B
globoko grlo ::
Tut to je res, +1 kvinta
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
bambam20 ::
Comandante ::
Specialkarji so vsi čudaki v 40 letih od kar kolo vozim nisem enega normalnega spoznal.
Sem mislil da se samo meni tako zdi. Totalno neuravnotezena bitja, zakompleksani mazohisti, ne spadajo v promet.
@OP, nihce ti ne predlaga da kupis elektricni avtobus. Hoces nekaj elektricnega za na delo, predvidevam da hoces neko minimalno udobje, prakticnost in da noces na delo priti cel prepoten. V tem primeru je pac skuter boljsa izbira od kolesa, v vseh pogledih
Sparkxl ::
Ta fenomen prepotenosti, ko se voziš v službo recimo je meni že od vedno misterij.
Geniji, ki pišete o tem, ste se že kdaj sploh vsedeli na kolo?
Če se voziš normalno, da ne goniš ko budalo na 180 pulza, bo vsak, ki ni ravno 120 kilski prašič, prišel na cilj suh ko poper.
Sploh pri e peciklu je pa ta komentar še dodatno enostavno rečeno na meji rahle debilnosti
Geniji, ki pišete o tem, ste se že kdaj sploh vsedeli na kolo?
Če se voziš normalno, da ne goniš ko budalo na 180 pulza, bo vsak, ki ni ravno 120 kilski prašič, prišel na cilj suh ko poper.
Sploh pri e peciklu je pa ta komentar še dodatno enostavno rečeno na meji rahle debilnosti
TehDucky ::
Nekateri se potijo v spanju pa niso 120kg težke osebe, jaz zašvicam že, da na soncu stojim 5min. Ko grem s kolesom ali tudi z e kolesom v službo 10km sem prešvican ne glede na vreme, v službi se moram preoblečti.
Ima doma mami Vado 2.0 pa je enak motor kot pri 3.0 samo brez blatnikov in prtljažnika in alivio oprema pa je drugače super kolo in ker je vzela L velikost, se kumot peljem tudi jaz.
Če ga boš imel še za kakšne svoje treking ture ti ga priporočam, ker ima zelo močan motor (90Nm navora), za v samo službo je pa mogoče malenkost drag in tudi ostali za cca 2000 eur opravijo svojo pot. Je pa zelo slaba zaloga letos, pri večih pogledali in bojo imeli vsi šele po novem letu kakšne nove e kolesa.
Ima doma mami Vado 2.0 pa je enak motor kot pri 3.0 samo brez blatnikov in prtljažnika in alivio oprema pa je drugače super kolo in ker je vzela L velikost, se kumot peljem tudi jaz.
Če ga boš imel še za kakšne svoje treking ture ti ga priporočam, ker ima zelo močan motor (90Nm navora), za v samo službo je pa mogoče malenkost drag in tudi ostali za cca 2000 eur opravijo svojo pot. Je pa zelo slaba zaloga letos, pri večih pogledali in bojo imeli vsi šele po novem letu kakšne nove e kolesa.
Gagarin ::
Ta fenomen prepotenosti, ko se voziš v službo recimo je meni že od vedno misterij.
Geniji, ki pišete o tem, ste se že kdaj sploh vsedeli na kolo?
Če se voziš normalno, da ne goniš ko budalo na 180 pulza, bo vsak, ki ni ravno 120 kilski prašič, prišel na cilj suh ko poper.
Sploh pri e peciklu je pa ta komentar še dodatno enostavno rečeno na meji rahle debilnosti
Tvoj komentar pa ni na meji debilnosti ampak ornk čez...Nismo vsi ljudje pri potenju enaki. Sam sem povprečne višine, podpovprečne teže, naredim letno ornk nadpovprečno km (cca 10000) in višincev (čez 100k) z gorskim kolesom (ne e) po v veliki meri gozdnih turah, tako da verjemi, da kolesarsko kondicijo imam, pa zašvicam takoj pri res malček hitrejšem gonjenju pa že pri 18 stopinj in zelo narahlo oblečen. Da o ruksaku na hrbtu sploh ne bi, sem takoj moker pa če praktično ne gonim.
Pa ja, tudi nisem edini tak.
ChuckNorris ::
fiido d4s, ali fiido d11.. sem spremljal na indiegogo, in mi je žal da nisem nabavil, pre-sale se je d4s dalo dobiti za 550e shipped customs included.. pa še v ročno prtljago gre, če pičiš z vlakom po evropi kdaj.. :)
Invictus ::
Specialkarji so vsi čudaki v 40 letih od kar kolo vozim nisem enega normalnega spoznal.
Mogoče je pa problem v tebi
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
aky ::
Najprej sem pogledal specialized vado 3.0. Je lep in sodeč po reviewih tudi dober, ampak, 2600€ bi pa težko požrl, da mi kdo ukrade:).
Potem sem najdel dema e-lliot modest tour za 1700€. Cena je že bolj prava. Nimajo sicer na zalogi, tako, da nisem videl v živo.
Ve kdo kaj več povedati o teh kolesih, predvsem o demi?
Najboljši source ti je https://electricbikereview.com/forums/.
Jaz sem se na podlagi tega foruma odločil za Haibike, čeprav sem gledal Specialized, in mi ni žal. Vado ima veliko težav.
A.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 831681 (501) | makucv |
» | Kalkulator razdalje e-kolo v koloOddelek: Loža | 1471 (921) | Silici |