Forum » Na cesti » Prednost
Prednost
raufnk ::
Kaj v tem primeru pomeni ta znak?
Imajo avtomobili iz izvoza obvoznice prednost pri vključevanju na desni pas naprej pred križiščem?
Imajo avtomobili iz izvoza obvoznice prednost pri vključevanju na desni pas naprej pred križiščem?
lp
raufnk
- spremenil: raufnk ()
Tac20 ::
Tak primer je npr. pri izvozu za ind. cono šiška, a vseeno vsi idioti, ki prihajajo po desnem pasu vozijo, kot da je njihova cesta prednostna in s tem otežujejo vključevanje tem, ki prihajajo dol za avtoceste. Vzet izpite.
val46 ::
sej mislim da je to ravno tam slikano Tac20. In ja, če takega prometnega znaka ne poznaš, pol mi res ni jasno, kje je delu izpit ta.
Matek ::
TheBlueOne je izjavil:
Obvezna smer in odvzem prednosti. Kaj tu ni jasno, oba znaka sta pogosta?Sama znaka nista sporna, problematično je dejstvo, da se neprednostna cesta lepo nadaljuje v svoj pas. Tipično se neprednostne ceste "zožijo" oz. se na nek drug način fizično nehajo v prid glavne ceste, kar je za večino voznikov bolj intuitivno. Tukaj dobijo ljudje lažen občutek, da se pač normalno vozijo po svojem pasu in da je odgovornost na tistem, ki prihaja z leve in menja pas, četudi ravno zaradi znaka temu ni tako.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
mn ::
TheBlueOne je izjavil:
Obvezna smer in odvzem prednosti. Kaj tu ni jasno, oba znaka sta pogosta?Sama znaka nista sporna, problematično je dejstvo, da se neprednostna cesta lepo nadaljuje v svoj pas. Tipično se neprednostne ceste "zožijo" oz. se na nek drug način fizično nehajo v prid glavne ceste, kar je za večino voznikov bolj intuitivno. Tukaj dobijo ljudje lažen občutek, da se pač normalno vozijo po svojem pasu in da je odgovornost na tistem, ki prihaja z leve in menja pas, četudi ravno zaradi znaka temu ni tako.
Saj je odgovornost na tistem, ki prihaja z leve in menja pas.
ejresnevem ::
Ampak vseeno ne sme zamenjati pasu brez da bi se prepričal, da je desni pas prost.
Seveda..
Dober voznik je tisti, ki predvideva tudi napake drugih udelezencev in jih lahko (navkljub kaksni f* besedi) kompenzira, da se vse v redu iztece.
Je pa menda vozniska kultura v Sloveniji res precej nizka.
weasel ::
TheBlueOne je izjavil:
Obvezna smer in odvzem prednosti. Kaj tu ni jasno, oba znaka sta pogosta?Sama znaka nista sporna, problematično je dejstvo, da se neprednostna cesta lepo nadaljuje v svoj pas. Tipično se neprednostne ceste "zožijo" oz. se na nek drug način fizično nehajo v prid glavne ceste, kar je za večino voznikov bolj intuitivno. Tukaj dobijo ljudje lažen občutek, da se pač normalno vozijo po svojem pasu in da je odgovornost na tistem, ki prihaja z leve in menja pas, četudi ravno zaradi znaka temu ni tako.
Saj je odgovornost na tistem, ki prihaja z leve in menja pas.
Le, ce je na desnem pasu ze drugo vozilo.
Seveda bo tudi iz te nedvoumne situacije, kdo ima prednost, nastalo za vsaj 4 strani odgovorov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: weasel ()
raufnk ::
Ravno to kar je bilo opisano vmes že - precejkrat vidim, da vozniki po desnem pasu pripeljejo in po možnosti še pospešijo naprej kljub temu, da se iz leve na desni pas naprej vključuje nekdo iz obvoznice (seveda z obveznim trobljenjem z obeh strani).
Dejansko mi ni jasno na kakšen način tukaj deluje ta odvzem prednosti. Dokler se iz obvoznice vključujejo avtomobili naprej na desni pas (vnaprej jasno nakazano vključevanje s smernikom) morajo ti na desni čakati?
Dejansko mi ni jasno na kakšen način tukaj deluje ta odvzem prednosti. Dokler se iz obvoznice vključujejo avtomobili naprej na desni pas (vnaprej jasno nakazano vključevanje s smernikom) morajo ti na desni čakati?
lp
raufnk
mn ::
Ravno to kar je bilo opisano vmes že - precejkrat vidim, da vozniki po desnem pasu pripeljejo in po možnosti še pospešijo naprej kljub temu, da se iz leve na desni pas naprej vključuje nekdo iz obvoznice (seveda z obveznim trobljenjem z obeh strani).
Dejansko mi ni jasno na kakšen način tukaj deluje ta odvzem prednosti. Dokler se iz obvoznice vključujejo avtomobili naprej na desni pas (vnaprej jasno nakazano vključevanje s smernikom) morajo ti na desni čakati?
Ne, ni jim treba čakati. Kdor menja pas mora to storiti varno.
mn ::
Ampak kaj torej pomeni znak?
Po moje to, da se tisti, ki riše cestne oznake ne pogovarja s tistim, ki postavlja znake, oziroma enako kot kaj pomeni znak za stransko cesto sredi ravnega odseka brez križišča.
Tole kar je tam je po moje bedarija, so že dali primere kako mora biti narejeno križišče, da je nedvoumno (recimo ko greš iz severne obvoznice na Celovško v isti smeri).
mastazeko ::
Jap, tole je veliko bolj intuitivno:
https://goo.gl/maps/1FiQAzUbKrFdNcxFA
Tukaj moraš šele pazit, ker kljub trem trikotnikom folk še vedno zapelje na levo brez ustavljanja. Za ene ni pomoči...
lonewolf_ ::
Saj pa se ne rabiš ustavit, v primeru, da na levem pasu ni avtomobila; debela črta je črtkana par metrov za znakom.
Večji problem je, ker ljudje ne veste, da se je treba ustavit, če je nekdo na levem pasu, ki zavija desno. Je pa tudi res, koliko jih sploh da smerokaz oz. kolikor se ta sploh vidi v vzratnih ogledalih.
Le pozorno pogledate tudi googlov avtomobil ni počakal, da so šli tisti na prednostni mimo. Al jaz preveč kompliciram.
Večji problem je, ker ljudje ne veste, da se je treba ustavit, če je nekdo na levem pasu, ki zavija desno. Je pa tudi res, koliko jih sploh da smerokaz oz. kolikor se ta sploh vidi v vzratnih ogledalih.
Le pozorno pogledate tudi googlov avtomobil ni počakal, da so šli tisti na prednostni mimo. Al jaz preveč kompliciram.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
GupeM ::
Le pozorno pogledate tudi googlov avtomobil ni počakal, da so šli tisti na prednostni mimo. Al jaz preveč kompliciram.
Kako pa to vidiš? Do črte so posnetki ene vožnje, od črte naprej pa posnetki druge, kjer je prišel z obvoznice gor.
Zadnji posnetek pred črto: https://goo.gl/maps/bkztE5bih85KLeJ96
Prvi posnetek za črto: https://goo.gl/maps/aRTWSK5w5jQTmefm7
Drugi avtomobili, drugačno vreme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
mastazeko ::
Saj pa se ne rabiš ustavit, v primeru, da na levem pasu ni avtomobila; debela črta je črtkana par metrov za znakom.
Večji problem je, ker ljudje ne veste, da se je treba ustavit, če je nekdo na levem pasu, ki zavija desno. Je pa tudi res, koliko jih sploh da smerokaz oz. kolikor se ta sploh vidi v vzratnih ogledalih.
Le pozorno pogledate tudi googlov avtomobil ni počakal, da so šli tisti na prednostni mimo. Al jaz preveč kompliciram.
Saj to sem hotel povedat, da se ljudje ne ustavljajo, če je nekdo na levi ampak velikokrat izsilijo prednost.
predi ::
Točka združitve dveh prometnih pasov predstavlja križišče, tudi če se desni pas "nadaljuje neprekinjeno".
mn ::
raufnk ::
Ampak se pasova tukaj dejansko združita? Načeloma se vsak nadaljuje naprej. Desni pas ima znak za odvzem prednosti.
lp
raufnk
2dark ::
Utk ::
Saj to sem hotel povedat, da se ljudje ne ustavljajo, če je nekdo na levi ampak velikokrat izsilijo prednost.
Ja, samo pozabiš še povedat, da je tam za tiste, ki prihajajo z leve omejitev 50, če ne celo 40, gor se pa pripelejo z 90, če ne še več. In potem jih tisti z desne "izsilijo"...ja pismo, ko ta z desne pogleda in zapelje naprej po desnem pasu, je ta levi še dol na avtocesti, in gleda kako ga tist gor izsiljuje...naj se pripelje tam s 50, pa ga ne bo nihče, brez skrbi. Ko pa si enkrat na desnem pasu, recimo 20 metrov naprej od priključka, si pa pač že tam, ne moreš več nikogar izsilit, tudi če tist z leve 200 prileti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
predi ::
Imaš v zapisano v Zakonu o cestah.Točka združitve dveh prometnih pasov predstavlja križišče, tudi če se desni pas "nadaljuje neprekinjeno".
Od kje ti ta informacija? KEr če je to res zapisano v CPP, potem je tista situacija nesporna in jaz v zmoti.
30. križišče je prometna površina, ki nastane s križanjem ali združitvijo dveh ali več cest v isti ravnini;Poleg tega so mi na AVP-ju enkrat za analogno situacijo (mesto na avtocestnem razcepu, na katerem se združujeta dva kraka avtoceste) razložili nekaj podobnega.
St235 ::
Ampak kaj torej pomeni znak?
točno to, kar piše v pravilniku. Da vozilo, ki prihaja po tej cesti nima prednosti. Torej mora vozilom ki prihajajo po vzporedni cesti omogočiti nemoten premik na desni pas.
Pod črto pa je tako kot v 1001 situaciji v prometu: normalni vozniki nimajo težav ne z razumevanjem znaka ne z vožnjo po taki cesti. Vsi ostali pa bodo blodili do nezavesti, da opravičijo svoje neznanje.
solatko ::
Ko so mene učili CPP je bila razlaga približno taka, če gre izvoz iz AC na normalno cesto, je prednostna ta cesta, ko pa izvoz iz AC pripelje na vzporedno cesto, pa je prednostni izvoz.
Praviloma se dve enopasovni cesti, razširita v dva ali več pasov od neprekinjene črte naprej in znak velja za situacijo, ko se polna črta konča. Meni je inštruktor dejal, da v mislih, postaviš vzporedno cesto v pravi kot in je situacija (v glavi) takoj bolj jasna.
Taka situacija je skoraj na vseh izvozih iz ljubljanske obvoznice (priklop na Šmartinsko se razširi v pet pasov in je ta ob Cleveladski neprednostna, če prav se nadaljuje v pas, ki je namenjen za vključitev na Šmartinsko.
To je predvideno zato, da se izvoz iz AC ne zabaše prehitro, če prav je ob konicah vse zabasano.
Praviloma se dve enopasovni cesti, razširita v dva ali več pasov od neprekinjene črte naprej in znak velja za situacijo, ko se polna črta konča. Meni je inštruktor dejal, da v mislih, postaviš vzporedno cesto v pravi kot in je situacija (v glavi) takoj bolj jasna.
Taka situacija je skoraj na vseh izvozih iz ljubljanske obvoznice (priklop na Šmartinsko se razširi v pet pasov in je ta ob Cleveladski neprednostna, če prav se nadaljuje v pas, ki je namenjen za vključitev na Šmartinsko.
To je predvideno zato, da se izvoz iz AC ne zabaše prehitro, če prav je ob konicah vse zabasano.
Delo krepa človeka
raufnk ::
Tako sem imel vedno v mislih tudi jaz, ampak zadnje čase nisem bil več prepričan :)
lp
raufnk
predi ::
Ampak se pasova tukaj dejansko združita? Načeloma se vsak nadaljuje naprej. Desni pas ima znak za odvzem prednosti.Seveda se združita. Po točki združitve nastane smerno vozišče z več pasovi za vožnjo v isto smer. Znak (odvzem prednosti) velja samo za točko združitve, ne za "celoten desni pas".
Glugy ::
V vsakem primeru znak ni tam brez razloga. Mora imeti smisel. To logiko uporab pa boš takoj vedu kaj morš narest.
Lonsarg ::
Zna je jasen, ni tle nobene dileme. Tudi če je znak morebiti narobe postavljen bo ob trku obveljalo to kar je znak rekel in ne to kar bi bilo bolj logično.
Ampak ja, moj argument je da tak znak brez da se pas tudi res konča ni logičen (čeprav najbrž nobenega zakona ne krši). Vse bi se dalo rešit z preprostim ponovnim risanjem črt, kjer bi se levi pas razdelil na dva dela desni pa jasno končan in pridružil v desnega izmed razdeljenih. Ampak zakaj bi delali logično signalizacijo če lahko kompliciramo ane.
Ampak ja, moj argument je da tak znak brez da se pas tudi res konča ni logičen (čeprav najbrž nobenega zakona ne krši). Vse bi se dalo rešit z preprostim ponovnim risanjem črt, kjer bi se levi pas razdelil na dva dela desni pa jasno končan in pridružil v desnega izmed razdeljenih. Ampak zakaj bi delali logično signalizacijo če lahko kompliciramo ane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
solatko ::
Lonsarg - Znak je čisto logičen, ker ne gre za dve enakovredni cesti, kjer bi veljalo desno pravilo. Cesta ob AC ali hitri cesti, je po vrednosti nižja, zato je izvoz iz AC prednostni. Preberi moj zgornji post.
Delo krepa človeka
Superboyy ::
Podobno nekatere zmede tale uvoz na Bleiweissovo:
https://goo.gl/maps/5t47zJfyJGmgBZwa9
Nekateri agresivneži mislijo, da se morajo avtomobili ustaviti pri znaku in jih počakati, ko se peljejo po glavni cesti, čeprav ima uvozni pas še 70 metrov neprekinjene črte in se nima nobeden kaj vrivati preden se konča.
https://goo.gl/maps/5t47zJfyJGmgBZwa9
Nekateri agresivneži mislijo, da se morajo avtomobili ustaviti pri znaku in jih počakati, ko se peljejo po glavni cesti, čeprav ima uvozni pas še 70 metrov neprekinjene črte in se nima nobeden kaj vrivati preden se konča.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Superboyy ()
SaXsIm ::
Točno tale odcep na sliki ima še en drug problem - levi imajo že prednost, vendar nimajo kaj rinit na desni pas čez polno črto, ki traja vsaj ene 20 metrov dvopasovnega dela ceste. V praksi pa se že pri ograji vsak dan vozila z avtoceste rinejo desno.
SaXsIm
jype ::
Vozniki motornih vozil so pač tako vzgojeni. Če bi bili lepo, bi se itak peljali z manj potratnimi napravami.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sandmat ()
Utk ::
val46 ::
ti jype se pa v to temo niti ne oglašaj, ker s kolesom na AC ali ljubljanski obvoznici nimaš kaj počet!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()
Shegevara ::
Včasih (odličen primer je tale), znaki kljub svoji jasnosti niso dovolj fool-proof, tako da bi jaz v takih primerih vedno predlagal tudi spremembo talnih označb, da je nepozornim in zmedenim voznikom bolj jasno, da se voznikom, ki prihajajo po levi mora pustiti prednost. Če bi šlo, bi pa nujno postavil tja še kak radar. Na takšnem križišču/združevanju dveh cest bi moral bit tudi strog nadzor nad hitrostjo prometa.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kdo ima prednost v takem križišču (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 29284 (15142) | FrRoSt |
» | situacija na cestiOddelek: Na cesti | 4730 (2892) | MIHAc27 |
» | Kdo ima prednost?Oddelek: Na cesti | 5148 (4425) | fosil |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50753 (46706) | floyd1 |
» | CPP-krožišče (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12423 (9222) | LordTado |