» »

Kdo ima prednost v takem križišču

Kdo ima prednost v takem križišču

1 2 3
4
»

joze67 ::

Nejasno je, da bi uporabniki želeli kvadratno krožišče (oz. kvadraturo kroga). Da bi na dvopasovnem vhodu vsi zapeljali na notranji pas, na dvopasovnem izhodu pa iz notranjega in zunajega pasu vzporedno ven.

Seveda jim je mar, kako se gre v krožišče, če se le ven zapelje, kot so si zamislili. Ampak zakonske podlage za to ni, edina bilka, ki se je oklepajo, je če se kot pijanec plota držimo, da se na zunanjem pasu mora ven (brez "razen če"). Ampak potem je potrebno zagovarjati, da se nujno zapelje na notranji pas (spet brez "razen če").

Zanimivost: ob dvopasovnem izvozu sme - po moji interpretaciji - voznik na zunanjem pasu (če drugače ni označeno, in na pogosto omenjenih krožiščih od tomačevskega do žalskega pač ni) mirno zapeljati na levega od obeh pasov na izvozu, še posebej če se s tem razvrsti svojim nadaljnim manevrom ustrezno. Torej gre ven (brez "razen če") in vendar zapre onega na notranjem pasu, ki pa tako ali tako na noben način ne sme ven.

Vsekakor bi bilo zanimivo dobiti razlago od Direkcije za ceste oz. kdor je pač pristojen za te projekte - zakaj dvopasovni izvozi, ko je dovoljen samo enopasoven izhod.

Utk ::

predi je izjavil:

Poanta?

V "razen če" je tolk pogojev, da ti bi realno težko kdo dal kazen za to. To bi moralo spadat pod kulturo. Če si kulturen in če imaš šanso not it, pejd, če nisi siguren, bolje da se voziš po zunanjem kot da kakšno sranje narediš.

cvalsr ::

Šernk, če so "te drugi že neštetokrat zaustavili", potem očitno je nekaj nelogičnega za veliko ljudi, se ti ne zdi?

mirator ::

cvalsr je izjavil:

mirator je izjavil:

Sam sem že večkrat, predvsem v primerih zgoščenega prometa, uporabil notranji pas in se potem brez problema vključil v skrajni zunanji pas za izvoz. Če ni šlo sprva je pa v drugem poizkusu včasih pač v tretjem. Tistih 100 m dodatne vožnje pač ne bi smel biti problem. Gre pa seveda tako. Najprej skočiš v notranji pas, potem se poskušaš vklučiti v srednji in na koncu v zunaji pas pred izhodom. So pa v krožiščih resen problem prehitri in brezobzirni vozniki.


Genialno! (Se opravičujem, ne zmorem biti tiho.)
Namesto, da bi kar po zunanjem pasu zapeljal tudi do drugega ali magari tretjega izvoza, narediš 2 ali celo 3 kroge po krožišču. Najprej dolgo čakanje, da sploh lahko zapelješ na notranjega (vsi 3 morajo biti prosti), potem pa dvakratno prerivanje navzven in oviranje vseh na zunanjih 2 pasovih. S tem pa res ne povzročiš nobene gneče in zelo izboljšaš pretočnost. Hvalabogu, da vas takih ni veliko.
Ja, vem, tako je pravilno po prometnih pravilih, ampak taka pravila IN TAKA KROŽIŠČA so IDIOTSKA !

Mimogrede, na portalu "Predlagam vladi" lahko glasujete za predlog o STANDARDIZACIJI - TIPIZACIJI krožišč, da bi bilo malo manj zmede in tudi manj karambolov.

Pišeš genialno, da bi me potem poneumil? OK, tvoj pogled.
Ne vem, če poznaš to krožšče. Če ga, potem razloži, kako v gneči pripeljati iz Linhartove na Štajersko. Vmes imaš tri izvoze in običajno sta zunanji in srednji pas pred izvozom na Pokopališko zabasana. Nisem pa zapisal, da krožim vsakič ampak, če ne gre drugače. Je pa moj manever tudi skladen s predpisi in ne delam gužve, kot nekateri, ki se ne znajo razvrščati.

hruske ::

Vsekakor se meni zdi bolje, manj stresno in povzroča manj zmede, da je pravo, polno krožišče, kot pa "turbo" krozišča, kjer se moraš razvrstiti na pravi izhod že na uvozu.

Tista povzročajo največ zmede. Vozniki potem v stresu in paniki menjujejo pasove sredi notranjih križišč v krožišču, torej delajo stvari, ki jih preostali ne predvidevajo.

Za to imamo pravila, da je promet kljub kaotičnosti na nivoju med vozili vsaj približno predvidljiv.
Rad imam tole državico. <3

Tidule ::

Praksa na primeru turbo krožišča Tomačevo je pokazala, da tako zmotno razmišlja nima ničesar z realnim stanjem.

Groot ::

Potrjujem glede Tomačevega. Tam je praksa pokazala da je križišče odlično in izjemno pretočno. Je pa na žalost pokazala tudi da so ljudje nesposobni pogledat ogromne jumbo table pred vstopom v križišče in se temu primerno potem ne razvrstijo prav. Pa seveda tudi nesposobnost sledenja črtam na tleh, ker se vedno najde en pacient ki lagano vozi naravnost na drug pas.

Tidule ::

Najbolj ironično pri tem je da gre za bolj kot ne za taiste ljudi, ki bi zmedo delali tudi v navadnem krožnem križišču. Ker kdor se ni sposoben razporedit v turbo krožišču, bo imel enake težave tudi v navadnem. Samo da bo tam s svojim mahedranjem (po možnosti kar nerpekinjeno vožnjo po zunanjem pasu) naredil bistveno več škode za pretočnost prometa.

predi ::

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Poanta?

V "razen če" je tolk pogojev, da ti bi realno težko kdo dal kazen za to. To bi moralo spadat pod kulturo. Če si kulturen in če imaš šanso not it, pejd, če nisi siguren, bolje da se voziš po zunanjem kot da kakšno sranje narediš.
Saj že spada pod kulturo, pod četrti člen ZPrCP-ja. Meni se drugače zdijo pogoji precej logični. Njihovo bistvo je optimizacija prometa v krožnem križišču - in določiti voznike, ki povzročajo poslabšanje prometne situacije na krožnem pač ni ravno raketna znanost in jo zmore tudi vsak povprečen policist.

Ahim ::

Groot je izjavil:

Potrjujem glede Tomačevega. Tam je praksa pokazala da je križišče odlično in izjemno pretočno. Je pa na žalost pokazala tudi da so ljudje nesposobni pogledat ogromne jumbo table pred vstopom v križišče in se temu primerno potem ne razvrstijo prav. Pa seveda tudi nesposobnost sledenja črtam na tleh, ker se vedno najde en pacient ki lagano vozi naravnost na drug pas.

Je mozno, da je imel v mislih bolj tista krozisca, kakrsna so na Letaliski od Harveya proti vzhodu? Tam je obcasno kar kaoticno ...

Tidule ::

Precej manj kot je vse stalo preden so postavili krozisca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

hruske ::

Jaz sicer nisem imel v glavi Tomačevega, ampak npr. tako kot je na robu Kranja proti Šenčuru, ali še bolje, taka kot so v Kopru ena za drugim na Ljubljanski ulici, ali pa ja, Letališka po prenovi.


Tomačevo je turn-based strategy krožišče, ker če voznika ne ustavi prvi semafor, ga drugi zagotovo. Tako ima čas se umirit in razmislit o svoji naslednji potezi.

Letališka po obnovi pa je RTS: ko enkrat začne voznik zaostajat, začnejo nasprotniki žgati po njem (mu trobiti) na polno in ta začne delat še več napak, še bolj zaostajat, vse do končnega poraza in odcapljanja poraženca iz arene (krožišča).
Rad imam tole državico. <3

49106 ::

So what. Če zabluziš, narediš nekaj dodatnih metrov in na primernem mestu obrneš. Najbolje da ustaviš promet, ker se ne znaš razvrstiti.

Groot ::

hruske je izjavil:

Jaz sicer nisem imel v glavi Tomačevega, ampak npr. tako kot je na robu Kranja proti Šenčuru, ali še bolje, taka kot so v Kopru ena za drugim na Ljubljanski ulici, ali pa ja, Letališka po prenovi.


Tomačevo je turn-based strategy krožišče, ker če voznika ne ustavi prvi semafor, ga drugi zagotovo. Tako ima čas se umirit in razmislit o svoji naslednji potezi.

Letališka po obnovi pa je RTS: ko enkrat začne voznik zaostajat, začnejo nasprotniki žgati po njem (mu trobiti) na polno in ta začne delat še več napak, še bolj zaostajat, vse do končnega poraza in odcapljanja poraženca iz arene (krožišča).


Ok glede Letališke pa moram priznati da te niti malo ne razumem. Večina (iz glave bi rekel kar vsa nova tam, ampak nism 100%) novih krožišč tam temelji na tem, da so desni (zunanji) pasovi namenjeni izhodu na naslednjem ali pa najkasneje na še enem kasnejšem izvozu. Levi (notranji) pas pa je nasprotno praviloma za 2 in 3 izvoz. Ne vem kako bi lahko bilo še bolj simple. Je pa res da je potrebno spet gledat na cesto in table ob cesti, ne pa v telefon.

Upam si trditi da je 90% "težav" v krožiščih in nasploh večpasovnih križiščih v tem, da je večina nesposobna pogledati na znak pred križiščem. Potem se pa najdejo talenti, ki na pasovih za zavijanje desno želijo naravnost itd.

GupeM ::

hruske je izjavil:

Tomačevo je turn-based strategy krožišče, ker če voznika ne ustavi prvi semafor, ga drugi zagotovo. Tako ima čas se umirit in razmislit o svoji naslednji potezi.

Kakšen turn-based strategy neki? Tomačevo je tobogan. Ko enkrat vstopiš na enem pasu, boš ven prišel na točno določenem mestu (Skoraj. Ponekod je možnost da greš takoj ven z zunanjega pasu, ali pa se odpelješ do naslednjega izvoza). Tam nimaš na semaforji kaj razmišljat o svoji naslednji potezi, ker moraš le speljati ob zeleni in slediti črtam.

Krožišča okrog Šenčurja oz. Brnika so pa fantastična. Je pa folk nesposoben. Če namreč zajebeš v tomačevem, se lahko zgodi da moraš peljati kar daleč, preden lahko obrneš. Mogoče lahko celo storiš prekršek, če greš brez vinjete na obvoznico. Medtem ko na Brniku imaš v naslednjih 200 metrih že prostor za obrnit. Ampak folk je glup in pogosto celo dvakrat menja pas v turbo krožišču, čeprav so bili že v štartu na pravem pasu.

Ahim ::

Groot je izjavil:

Ok glede Letališke pa moram priznati da te niti malo ne razumem. Večina (iz glave bi rekel kar vsa nova tam, ampak nism 100%) novih krožišč tam temelji na tem, da so desni (zunanji) pasovi namenjeni izhodu na naslednjem ali pa najkasneje na še enem kasnejšem izvozu. Levi (notranji) pas pa je nasprotno praviloma za 2 in 3 izvoz. Ne vem kako bi lahko bilo še bolj simple. Je pa res da je potrebno spet gledat na cesto in table ob cesti, ne pa v telefon.

V nedeljo v casu kosila ja ta nasvet seveda super, malo manj je pa prakticen, ko se peljes tam brez preteklih izkusenj s tistimi krozisci (kot marisikdo, ki recimo gre v skladisce od Harveya robo prevzet), si na levem pasu, na desnem kaki tovornjaki, ki grejo naprej po Letaliski, promet pa zgoscen. Table bos tezko videl skozi tovornjake, talne oznake pa tudi za renutek, ki se pojavi v luknji med tvojo havbo in avtom pred tabo. Takrat tudi nimas vec moznosti za odreagirat in voila, kaos. Dovolj je samo par zmedenih ljudi ...

Groot ::

Ahim je izjavil:

Groot je izjavil:

Ok glede Letališke pa moram priznati da te niti malo ne razumem. Večina (iz glave bi rekel kar vsa nova tam, ampak nism 100%) novih krožišč tam temelji na tem, da so desni (zunanji) pasovi namenjeni izhodu na naslednjem ali pa najkasneje na še enem kasnejšem izvozu. Levi (notranji) pas pa je nasprotno praviloma za 2 in 3 izvoz. Ne vem kako bi lahko bilo še bolj simple. Je pa res da je potrebno spet gledat na cesto in table ob cesti, ne pa v telefon.

V nedeljo v casu kosila ja ta nasvet seveda super, malo manj je pa prakticen, ko se peljes tam brez preteklih izkusenj s tistimi krozisci (kot marisikdo, ki recimo gre v skladisce od Harveya robo prevzet), si na levem pasu, na desnem kaki tovornjaki, ki grejo naprej po Letaliski, promet pa zgoscen. Table bos tezko videl skozi tovornjake, talne oznake pa tudi za renutek, ki se pojavi v luknji med tvojo havbo in avtom pred tabo. Takrat tudi nimas vec moznosti za odreagirat in voila, kaos. Dovolj je samo par zmedenih ljudi ...


In kje je problem? Let me give you a hint: če narediš samo pol kroga (ja sploh se ti ni treba vozit naokrog obračat nazaj po cesti) več prideš spet na začetno izhodišče, kjer zamenjaš pas ;) ampak verjamem da tega ne veš ker je bolje zabasat celo krožišče in po možnosti celo skakat čez vmesne prepreke (ja tudi to sem že videl tam).

Utk ::

Tako je. Karkoli je, krožno ali pa avtocesta, boš se že nekje obrnil. Ni treba skakat čez pločnike, ali pa še kaj hujšega.

hruske ::

Groot je izjavil:



In kje je problem? Let me give you a hint: če narediš samo pol kroga (ja sploh se ti ni treba vozit naokrog obračat nazaj po cesti) več prideš spet na začetno izhodišče, kjer zamenjaš pas ;) ampak verjamem da tega ne veš ker je bolje zabasat celo krožišče in po možnosti celo skakat čez vmesne prepreke (ja tudi to sem že videl tam).


Ja, saj v tem je problem. V teh križiščih točno tega ne smeš naredit, ker te pas vodi ven iz krožišča, torej ne prideš nazaj v izhodišče.

Npr. z Letališke vstopaš v krožišče pri Atlantisu, smer proti centru. Desno lahko zaviješ samo na desnem pasu. Levi pas te vodi skozi krožišče, ampak najdlje kar lahko narediš kroga je 180 stopinj in imaš obvezen izvoz nazaj na Letališko.

Skakanje čez prepreke je prepovedano, kot je tudi prepovedano zavit nazaj v krožišče, če te vozni pas vodi ven, ker je to menjava pasu znotraj križišča.

V sliki:
 Krožišče pri Atlantisu

Krožišče pri Atlantisu



Okej pa je opcija, da greš naravnost, v naslednje krožišče, narediš 180 stopinj, ter potem greš v tem izvornem krožišču v željeno smer. Samo spet - moraš vedet, da je tam še eno krožišče ...
Rad imam tole državico. <3

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

GupeM ::

Ja, in kaj je tu tako slabega? To so turbokrožišča. V turbokrožiščih vožnja v krogu ni mogoča oz. ni dovoljena, v nasprotju z navadnimi krožišči. V tvojem primeru lahko narediš celih 360 stopinj. V nekaterih ne moreš, pa ni važno na kateri pas greš. Če zajebeš pač zajebeš. Greš ven in na primernem mestu obrneš. Enako, kot če zajebeš v navadnem križišču in si razvrstiš na pas za naravnost, namesto za zavijanje levo, recimo.

In tako v turbokrožišču, kot v navadnem križiču, tisti ki nekaj mutijo in vozijo preko črt/preprek, povzročajo le zmedo, namesto da bi popravili svojo napako na primeren način.

Kaj na avtocesti tudi malo porikvercaš ali obrneš, če zgrešiš izvoz? Ne. Pač pelješ do naslednjega izvoza in tam popraviš svojo napako.

Sem že razmišljal, da bi si nabavil eno lado nivo, pa malo pomagal razumeti takšna krožišča raznim X5-kam, Q5-kam in podobnim frajerjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

predi ::

hruske je izjavil:

Skakanje čez prepreke je prepovedano, kot je tudi prepovedano zavit nazaj v krožišče, če te vozni pas vodi ven, ker je to menjava pasu znotraj križišča.

V sliki:
 Krožišče pri Atlantisu

Krožišče pri Atlantisu

Tukaj je zavijanje iz zelene na rdečo puščico prepovedano s prometno signalizacijo in zasnovo vozišča, ne s pravilom, ki prepoveduje menjavo pasu na križišču.

Ahim ::

Groot je izjavil:

Ahim je izjavil:

Groot je izjavil:

Ok glede Letališke pa moram priznati da te niti malo ne razumem. Večina (iz glave bi rekel kar vsa nova tam, ampak nism 100%) novih krožišč tam temelji na tem, da so desni (zunanji) pasovi namenjeni izhodu na naslednjem ali pa najkasneje na še enem kasnejšem izvozu. Levi (notranji) pas pa je nasprotno praviloma za 2 in 3 izvoz. Ne vem kako bi lahko bilo še bolj simple. Je pa res da je potrebno spet gledat na cesto in table ob cesti, ne pa v telefon.

V nedeljo v casu kosila ja ta nasvet seveda super, malo manj je pa prakticen, ko se peljes tam brez preteklih izkusenj s tistimi krozisci (kot marisikdo, ki recimo gre v skladisce od Harveya robo prevzet), si na levem pasu, na desnem kaki tovornjaki, ki grejo naprej po Letaliski, promet pa zgoscen. Table bos tezko videl skozi tovornjake, talne oznake pa tudi za renutek, ki se pojavi v luknji med tvojo havbo in avtom pred tabo. Takrat tudi nimas vec moznosti za odreagirat in voila, kaos. Dovolj je samo par zmedenih ljudi ...


In kje je problem? Let me give you a hint: če narediš samo pol kroga (ja sploh se ti ni treba vozit naokrog obračat nazaj po cesti) več prideš spet na začetno izhodišče, kjer zamenjaš pas ;) ampak verjamem da tega ne veš ker je bolje zabasat celo krožišče in po možnosti celo skakat čez vmesne prepreke (ja tudi to sem že videl tam).

Kot sem napisal v nekaj vec besedah, pa si ocitno uspel zgresiti - problem je v tem, da "Je pa res da je potrebno spet gledat na cesto in table ob cesti, ne pa v telefon." tudi brez telefona v razmerah, kakrsne so kar pogosto tam, ni tako enostavno, kakor ti poskusas prikazati.

Bo zdaj dovolj razumljivo?

Pa vozakanje naprej do naslednjega krozisca in nazaj ne bo ravno resilo omenjene tezave s slabo signalizacijo.

predi ::

V oddaji Avtomobilnost je bilo eno izmed krožnih križišč, ki ste jih (mislim da) omenili tudi tukaj (Žale?). Voditelj je šel na "ponovitveno izpitno vožnjo" in bi padel, ker ni upošteval prometne signalizacije pri izhodu iz krožišča.

https://4d.rtvslo.si/arhiv/avtomobilnos...

GupeM ::

Seveda. Če bi zunanji pas imel polno črto za izvoz (torej, da po zunanjem pasu ne moreš nadaljevati vožnje po krožišču), potem pa bi bilo to legit. Torej takšno krožišče kot je v zgornjem videu na 2:35. Ne vem, kje je tukaj "past rutinske vožnje." To je neumnost, ki je ne smeš narediti. Še večja neumnost od te pa je, da nekateri grejo v krožiščih kot sem ga opisal zgoraj, kar čez polno črto.

predi ::

Z rutinsko vožnjo so mislil na to, da če vidiš dvopasovni izvoz, to avtomatsko pomeni, da je en pas zate, en pa za tistega, ki vozi vzporedno s tabo (analogno uvozu na krožno križišče), čeprav to ni nujno res. Tako spregledaš talne označbe za razvrščanje, ki jasno povedo, kdo lahko gre kam, in so verjetno tudi na tablah pred krožnim križiščem.

GupeM ::

predi je izjavil:

Z rutinsko vožnjo so mislil na to, da če vidiš dvopasovni izvoz, to avtomatsko pomeni, da je en pas zate, en pa za tistega, ki vozi vzporedno s tabo (analogno uvozu na krožno križišče), čeprav to ni nujno res. Tako spregledaš talne označbe za razvrščanje, ki jasno povedo, kdo lahko gre kam, in so verjetno tudi na tablah pred krožnim križiščem.

Ampak to zame ni rutinska vožnja. Rutinska vožnja bi recimo bila, da v križišču ne pogledaš, če ti kdo pripelje po cesti, po kateri po pravilih ne bi smel pripeljati in kjer ti v 20 letih ni še nihče pripeljal in zato na to nisi pozoren. Ali pa da ti nekdo v krožišču na način iz videa seka pot, čeprav je ne bi smel in to rutinsko pričakuješ.

To kar dela on v videu je pa čisto kršenje predpisov, ki z rutinsko vožnjo nima opraviti ničesar.

joze67 ::

predi je izjavil:

Z rutinsko vožnjo so mislil na to, da če vidiš dvopasovni izvoz, to avtomatsko pomeni, da je en pas zate, en pa za tistega, ki vozi vzporedno s tabo (analogno uvozu na krožno križišče), čeprav to ni nujno res. Tako spregledaš talne označbe za razvrščanje, ki jasno povedo, kdo lahko gre kam, in so verjetno tudi na tablah pred krožnim križiščem.

Nič rutinskega ni v tem. Koliko voznikov rutinsko pelje po Dunajski od Bežigrada proti centru in se na križišču s Samovo odloči, da bo zavila desno - ker je Samova pač dvopasovna proti Šiški, in greš rutinsko iz levega (Dunajska) na levi (Samova) pas?

Parv nobeden.

predi ::

Jaz dvomim, da je tukaj voditelj namenoma storil prekršek, še posebej ker ve, da je na testu. Storil ga je podzavestno, ker na tem mestu vedno vozi tako. Začel pa je, ker je videl nekoga drugega, ali ker pač "dva pasova za ven" == "en pas zame".

GupeM ::

Zagotovo ga ni storil namenoma. Ni pa to rutinska napaka. To je neznanje in/ali malomarnost. Zanj je mogoče zadeva res postala rutina, ampak se je nekoč zavestno odločil da bo to delal, ali pa nikoli ni vedel, da tega ne sme.

Rutinska napaka bi bila, če bi krožišče včasih imelo polno črto za zavijanje ven na zunanjem pasu, potem bi pa tisto črto izbrisali. Takrat pa lahko rečemo, da gre za rutinsko napako, ker se je situacija spremenila, ti pa še zmeraj voziš po stari rutini, kjer si z drugega pasu lahko zapeljal ven. Če pa že v štartu voziš narobe, pa to ni in ne more biti rutinska napaka.

GupeM ::

joze67 je izjavil:

predi je izjavil:

Z rutinsko vožnjo so mislil na to, da če vidiš dvopasovni izvoz, to avtomatsko pomeni, da je en pas zate, en pa za tistega, ki vozi vzporedno s tabo (analogno uvozu na krožno križišče), čeprav to ni nujno res. Tako spregledaš talne označbe za razvrščanje, ki jasno povedo, kdo lahko gre kam, in so verjetno tudi na tablah pred krožnim križiščem.

Nič rutinskega ni v tem. Koliko voznikov rutinsko pelje po Dunajski od Bežigrada proti centru in se na križišču s Samovo odloči, da bo zavila desno - ker je Samova pač dvopasovna proti Šiški, in greš rutinsko iz levega (Dunajska) na levi (Samova) pas?

Parv nobeden.

Tam ne vem, se pa nekaj podobnega dogaja na Zaloški v Ljubljani. Vozijo tako, kot kaže rdeča puščica. Seveda to delajo samo zato, ker je ponavadi za zavijanje levo (tam kjer je zelena puščica), večja gužva.

FrRoSt ::

predi je izjavil:

hruske je izjavil:

Skakanje čez prepreke je prepovedano, kot je tudi prepovedano zavit nazaj v krožišče, če te vozni pas vodi ven, ker je to menjava pasu znotraj križišča.

V sliki:
 Krožišče pri Atlantisu

Krožišče pri Atlantisu

Tukaj je zavijanje iz zelene na rdečo puščico prepovedano s prometno signalizacijo in zasnovo vozišča, ne s pravilom, ki prepoveduje menjavo pasu na križišču.

Kje ti vidiš, da je zavijanje iz zelenega na rdečo prepovedano s prometno signalizacijo!??

To je za tiste, ki so zgrešili odcep in morajo še en krog... večina tovornjakarjev verjetno pozna odcep, kakšni novi ga pa tudi zgrešijo... in ta rdeči manever naredijo tisti, ki so pač zgrešili...

Ne vozijo se do naslednjega obračališča in tam obračajo svoje priklopnike.... ;)

Vsaj tako jaz berem in razumem zadevo... 8-)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

widj3098dj32 ::

FrRoSt je izjavil:

predi je izjavil:

hruske je izjavil:

Skakanje čez prepreke je prepovedano, kot je tudi prepovedano zavit nazaj v krožišče, če te vozni pas vodi ven, ker je to menjava pasu znotraj križišča.

V sliki:
 Krožišče pri Atlantisu

Krožišče pri Atlantisu

Tukaj je zavijanje iz zelene na rdečo puščico prepovedano s prometno signalizacijo in zasnovo vozišča, ne s pravilom, ki prepoveduje menjavo pasu na križišču.

Kje ti vidiš, da je zavijanje iz zelenega na rdečo prepovedano s prometno signalizacijo!??

To je za tiste, ki so zgrešili odcep in morajo še en krog... večina tovornjakarjev verjetno pozna odcep, kakšni novi ga pa tudi zgrešijo... in ta rdeči manever naredijo tisti, ki so pač zgrešili...

Ne vozijo se do naslednjega obračališča in tam obračajo svoje priklopnike.... ;)

Vsaj tako jaz berem in razumem zadevo... 8-)

Ker je ta luknja med ovirami/polno crto namenjena tistim, ki se vkljucujejo v rondo. Poleg tega rondo ni nic kaj turbo, ce potem nekdo upocasni, da lahko ostro zavije na notranji pas, da ne povozi oviro. Point turbo rondoja je, da se ze pravilno postavis pred vztopom, nato samo peljes skozi brez "strahu" pred naletom cez ovire.

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

FrRoSt je izjavil:

predi je izjavil:

hruske je izjavil:

Skakanje čez prepreke je prepovedano, kot je tudi prepovedano zavit nazaj v krožišče, če te vozni pas vodi ven, ker je to menjava pasu znotraj križišča.

V sliki:
 Krožišče pri Atlantisu

Krožišče pri Atlantisu

Tukaj je zavijanje iz zelene na rdečo puščico prepovedano s prometno signalizacijo in zasnovo vozišča, ne s pravilom, ki prepoveduje menjavo pasu na križišču.

Kje ti vidiš, da je zavijanje iz zelenega na rdečo prepovedano s prometno signalizacijo!??

To je za tiste, ki so zgrešili odcep in morajo še en krog... večina tovornjakarjev verjetno pozna odcep, kakšni novi ga pa tudi zgrešijo... in ta rdeči manever naredijo tisti, ki so pač zgrešili...

Ne vozijo se do naslednjega obračališča in tam obračajo svoje priklopnike.... ;)

Vsaj tako jaz berem in razumem zadevo... 8-)

Tako kot v temi z radiatorji, tudi tukaj kažeš svoje neznanje. V "turbokrožiščih" je menjava pasov prepovedana. Tisti del, kjer je narisana rdeča puščica, pa je namenjen voznikom, ki se vključujejo (na zgornji sliki je to tisti mali kamion tik pred rdečo puščico).

Pa še tole:
Največ težav voznikom povzročajo »turbo krožna križišča«

Kanalizirana krožna križišča s spiralnim potekom prometnih tokov oziroma danes bolj poznana kot »turbo krožna križišča«, so v primerjavi s klasičnimi krožnimi križišči opremljena z nizkimi (betonskimi) pregradami, ki preprečujejo trke na kritičnih točkah. Razlog za pojav »turbo krožnih križišč« je v njihovi enostavnejši uporabi. Čeprav obstaja možnost, da bo moral voznik ob morebitno napačno izbranem uvozu zapustiti križišče na neželenem izvozu, so »turbo krožna križišča« enostavnejša za uporabnike, saj ne omogočajo menjave prometnih pasov, s tem pa se zmanjšuje število točk možnega trčenja.


vir: https://www.avp-rs.si/pravila-voznje-na...

predi ::

FrRoSt je izjavil:

predi je izjavil:

hruske je izjavil:

Skakanje čez prepreke je prepovedano, kot je tudi prepovedano zavit nazaj v krožišče, če te vozni pas vodi ven, ker je to menjava pasu znotraj križišča.

V sliki:
 Krožišče pri Atlantisu

Krožišče pri Atlantisu

Tukaj je zavijanje iz zelene na rdečo puščico prepovedano s prometno signalizacijo in zasnovo vozišča, ne s pravilom, ki prepoveduje menjavo pasu na križišču.

Kje ti vidiš, da je zavijanje iz zelenega na rdečo prepovedano s prometno signalizacijo!??
Sicer je na tej sliki slabo vidno, konkretnega križišča pa ne poznam, vendar gre skoraj zagotovo za nekaj podobnega temu: Vožnja skozi krožišče, kjer dvopasovnico seka enopasovnica . Bistvena je robna črta, konstrukcija vozišča in znaki/oznake za razvrščanje pred vsakim krakom križišča ter na samih pasovih v njem.

FrRoSt ::

GupeM je izjavil:


Tako kot v temi z radiatorji, tudi tukaj kažeš svoje neznanje. V "turbokrožiščih" je menjava pasov prepovedana. Tisti del, kjer je narisana rdeča puščica, pa je namenjen voznikom, ki se vključujejo (na zgornji sliki je to tisti mali kamion tik pred rdečo puščico).

Pa še tole:
Največ težav voznikom povzročajo »turbo krožna križišča«

Kanalizirana krožna križišča s spiralnim potekom prometnih tokov oziroma danes bolj poznana kot »turbo krožna križišča«, so v primerjavi s klasičnimi krožnimi križišči opremljena z nizkimi (betonskimi) pregradami, ki preprečujejo trke na kritičnih točkah. Razlog za pojav »turbo krožnih križišč« je v njihovi enostavnejši uporabi. Čeprav obstaja možnost, da bo moral voznik ob morebitno napačno izbranem uvozu zapustiti križišče na neželenem izvozu, so »turbo krožna križišča« enostavnejša za uporabnike, saj ne omogočajo menjave prometnih pasov, s tem pa se zmanjšuje število točk možnega trčenja.


vir: https://www.avp-rs.si/pravila-voznje-na...

Vidiš, res je! :| Tisti pas je namenjen vstopajočim vozilom!!

Koliko pa so te nizke betonske pregrade na teh turbokrižiščih, ki naj bi preprečevale trke?
Na nekaterih so take ovire visoke nekaj centimetrov, nekje pa tudi betonske pregrade skoraj pol metra?

Menda gre v obeh primerih kar za turbokrožišča!?

Imajo ta turbokrožišča kakšen posebni prometni znak ali je označeno kar z navadnim krožiščem, ki ga prepoznaš po tem, da ima pač ovire, ki so namenjene preprečevanju trkov!?
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Utk ::

Kakšen poseben znak pa rabiš, da slediš pasom, črtam, tablam, semaforjem in podobnim? A tam kjer ni pol metrskega betonskega zidu vmes greš pa lahk vsepovprek čez?

GupeM ::

FrRoSt je izjavil:

Koliko pa so te nizke betonske pregrade na teh turbokrižiščih, ki naj bi preprečevale trke?
Na nekaterih so take ovire visoke nekaj centimetrov, nekje pa tudi betonske pregrade skoraj pol metra?

Menda gre v obeh primerih kar za turbokrožišča!?

Imajo ta turbokrožišča kakšen posebni prometni znak ali je označeno kar z navadnim krožiščem, ki ga prepoznaš po tem, da ima pač ovire, ki so namenjene preprečevanju trkov!?

Koliko križišč ima pa vodilne betonske zidove? Ali imajo kar vsa križišča le vodilne črte, ki so celo črtkane ...

Ovire so v teh krožiščih so zaradi bedakov bedakov, ki bi v primeru samo črt vozili kar malo počez in pa bedakov, ki se vseeno lotijo zamenjati pas, da to storijo počasi, ker se bojijo za fedre na svojih X5 in Q5 na lizing.

Tako kot tukaj, kjer sem že v ozkem delu, vozniki v nasproti vozečih BMW-jih in Audijih in podobnih jajcih pa ne znajo počakat pred zožanjem, tako da moram jaz ustaviti, oni pa čez ležeče policaje lezejo kot da grejo čez prepad, ne pa čez 2 cm visoke ležeče policaje. Ne vem, a so ti nemški avti res tako slabo narejeni, da razpadejo ob prvi oviri, ali so samo vozniki preveč zapufani in ne upajo z 20 km/h čez zaplejat.

FrRoSt ::

Utk je izjavil:

Kakšen poseben znak pa rabiš, da slediš pasom, črtam, tablam, semaforjem in podobnim? A tam kjer ni pol metrskega betonskega zidu vmes greš pa lahk vsepovprek čez?
Glej, potrebno se je izobraževati in slediti primerom, problemom, takšnim in drugačnim... ;) Da te ne povozi čas! 8-) Sem pogledal začetek teme, na sliki, ki je prva vidno prikazana, pri nekem odcepu in trikotnem križišču za šmarješke toplice, še črte za stop znak ne morejo narisati na cestišče,.... po drugi strani imaš pa na letališki, verjetni najbolj prometni, kar se tovornjakov tiče, povno nekih "turbo" krožišč, na katere postavljajo betonske ovire za preprečevanje trkov!? :D Kdo je zdaj tukaj nor, kakšne znake rabiš kje greš lahko vsevprek, si pa sam dogovori!? :)) Menda voda tudi povsod teče, vse topi in v vse pronica, samo po @V-i-p radiatorjih noče!? :)) Bog ve zakaj!?? 8-) :))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

FrRoSt ::

GupeM je izjavil:



Tako kot tukaj, kjer sem že v ozkem delu, vozniki v nasproti vozečih BMW-jih in Audijih in podobnih jajcih pa ne znajo počakat pred zožanjem, tako da moram jaz ustaviti, oni pa čez ležeče policaje lezejo kot da grejo čez prepad, ne pa čez 2 cm visoke ležeče policaje. Ne vem, a so ti nemški avti res tako slabo narejeni, da razpadejo ob prvi oviri, ali so samo vozniki preveč zapufani in ne upajo z 20 km/h čez zaplejat.



Mah, ti mešaš pamet, vrlino in razkazovanje svojega statusnega simbola -avta!?

Si kaj drugega sploh pričakoval!?

Zakaj se pa ti ustaviš pred ožino!?? Nimaš prednosti!?? ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Kvinta ::

Kje ste vi izpite dobili zgleda da na tomboli al pa pod roko njekje na črno ;((
A.C.A.B

GupeM ::

FrRoSt je izjavil:

Mah, ti mešaš pamet, vrlino in razkazovanje svojega statusnega simbola -avta!?

Si kaj drugega sploh pričakoval!?

Zakaj se pa ti ustaviš pred ožino!?? Nimaš prednosti!?? ;)

Tisti z uporabnimi avti peljemo preko teh ležečih policajev normalno. Vozniki s pol-uporabnimi nemci pa se cijazijo čez kot da grejo čez robnike na pločnikih. Seveda si pred tem sami vzamejo prednost s tem, da zapeljejo v ožino medtem ko sem jaz že v ožini.

Nikjer ni znaka, kdo ima prednost, zato velja pravilo kdor prej pride, prej melje. Jaz sem že sredi ožine, ko z nasprotne strani rine noter bedak, ki se mu zelo mudi. Ima pa seveda čas čez ležeče policaje peljati počasneje kot grejo mimo njega pešci.

Kakorkoli, s tem sva off-topic.

widj3098dj32 ::

FrRoSt je izjavil:

GupeM je izjavil:


Tako kot v temi z radiatorji, tudi tukaj kažeš svoje neznanje. V "turbokrožiščih" je menjava pasov prepovedana. Tisti del, kjer je narisana rdeča puščica, pa je namenjen voznikom, ki se vključujejo (na zgornji sliki je to tisti mali kamion tik pred rdečo puščico).

Pa še tole:
Največ težav voznikom povzročajo »turbo krožna križišča«

Kanalizirana krožna križišča s spiralnim potekom prometnih tokov oziroma danes bolj poznana kot »turbo krožna križišča«, so v primerjavi s klasičnimi krožnimi križišči opremljena z nizkimi (betonskimi) pregradami, ki preprečujejo trke na kritičnih točkah. Razlog za pojav »turbo krožnih križišč« je v njihovi enostavnejši uporabi. Čeprav obstaja možnost, da bo moral voznik ob morebitno napačno izbranem uvozu zapustiti križišče na neželenem izvozu, so »turbo krožna križišča« enostavnejša za uporabnike, saj ne omogočajo menjave prometnih pasov, s tem pa se zmanjšuje število točk možnega trčenja.


vir: https://www.avp-rs.si/pravila-voznje-na...

Vidiš, res je! :| Tisti pas je namenjen vstopajočim vozilom!!

Koliko pa so te nizke betonske pregrade na teh turbokrižiščih, ki naj bi preprečevale trke?
Na nekaterih so take ovire visoke nekaj centimetrov, nekje pa tudi betonske pregrade skoraj pol metra?

Menda gre v obeh primerih kar za turbokrožišča!?

Imajo ta turbokrožišča kakšen posebni prometni znak ali je označeno kar z navadnim krožiščem, ki ga prepoznaš po tem, da ima pač ovire, ki so namenjene preprečevanju trkov!?

Posebnega znaka ni, je pa vazno da gledas tablo pred kroziscem na katerem izvozu bi ga rad zapustil in se temu primerno postavis na notranji ali zunanji pas. Ali so vmes ovire ali ne je pa skoraj brezpredmetno, ker bolj "trotlziher" vodene ceste kot turbo rondo ni.

FrRoSt ::

widj3098dj32 je izjavil:


Posebnega znaka ni, je pa vazno da gledas tablo pred kroziscem na katerem izvozu bi ga rad zapustil in se temu primerno postavis na notranji ali zunanji pas. Ali so vmes ovire ali ne je pa skoraj brezpredmetno, ker bolj "trotlziher" vodene ceste kot turbo rondo ni.


TAKO!!

GLEDATI MORAŠ TABLO ZA RAZVRŠČANJE nad "turbo" krožiščem, se postaviti v pravi pas oz. razvrstit in zadeva se enostavne izpelje, kot po toboganu!! 8-)

Take (lepe) table za razvrščanje nad pasovi sicer imajo v velikih turbokrožiščih v stožicah in šķe kje, tukaj na letališki pa tega ni videti in mislim, da tudi pri BTC pri emporiumu tega ni... Moraš poznati krožišče... drugače se pa znajdi! ;)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Groot ::

FrRoSt je izjavil:

widj3098dj32 je izjavil:


Posebnega znaka ni, je pa vazno da gledas tablo pred kroziscem na katerem izvozu bi ga rad zapustil in se temu primerno postavis na notranji ali zunanji pas. Ali so vmes ovire ali ne je pa skoraj brezpredmetno, ker bolj "trotlziher" vodene ceste kot turbo rondo ni.


TAKO!!

GLEDATI MORAŠ TABLO ZA RAZVRŠČANJE nad "turbo" krožiščem, se postaviti v pravi pas oz. razvrstit in zadeva se enostavne izpelje, kot po toboganu!! 8-)

Take (lepe) table za razvrščanje nad pasovi sicer imajo v velikih turbokrožiščih v stožicah in šķe kje, tukaj na letališki pa tega ni videti in mislim, da tudi pri BTC pri emporiumu tega ni... Moraš poznati krožišče... drugače se pa znajdi! ;)


Kaj mora še mamica pridit ti pomagat zvozit krožišče? Na Letališki so povsem jasne table, po mojem mnenju se celo bolj jasne kot na Tomačevem ker vsebujejo zgolj ZELO jasen grafični prikaz kje boš končal če slediš določenemu pasu. Ni prav nobene potrebe da bi to viselo še nad glavo.

FrRoSt ::

Groot je izjavil:



Kaj mora še mamica pridit ti pomagat zvozit krožišče? Na Letališki so povsem jasne table, po mojem mnenju se celo bolj jasne kot na Tomačevem ker vsebujejo zgolj ZELO jasen grafični prikaz kje boš končal če slediš določenemu pasu. Ni prav nobene potrebe da bi to viselo še nad glavo.


Meni to ni problem, ker rondo pozna in sem ga vozil že, preden so ga začeli sploh spreminjati v turbokrožišče! ;)

Na tistem, pri carinski coni me pa res ni bilo že nekaj let! Mamica mi pri tem nikoli ni pomagala, tudi ni imela nikoli vozniškega izpita! :O

Za svojo pa kar sam poskrbi! :)):)):))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10211170 (8912) MrStein
»

Krožišče z dvema izhodoma

Oddelek: Na cesti
307332 (5831) bsslo
»

Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21644108 (38002) GrimReaper
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18347094 (43047) floyd1
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10524925 (21314) ThinkPad

Več podobnih tem