» »

CPP-krožišče

strani: « 1 2

Child Of KoRn ::

Ok ker se mi tut sanja ne, kam vprašat, alpa kam pogledat bom kr tuki eno temo odpru.
Skratka res me zanima ena zadeva v zvezi s krožišči.
Nanaša se na krožišče v Medvodah na vrhu klanca, sj ga vrjetn marsikdo pozna, pa vrjetn ni edin tak krožišče u Sloveniji. Uglavnm to krožišče ima na izhodu proti LJ ali KR, 2 pasova, ki se 10 m za tem združita v en pas. Zdj me pa zanima, kdo ima prednost, če se slučajno 2 avtomobila srečata vsak na svojem pasu. Kdo lahko zapelje pred koga. Poudariti moram, da ko 2 pasova preideta v enega, je le ta na sredini med obema. Na cesti ni narisanih nobenih znakov za prednost, tudi črtkana črta se konča. Pred izvozom s krožišča je sicer znak, ki nakazuje da se avtomobili z 22h kolon uvrščajo v eno po principu zadrge. Ampak to nič ne pove o prednosti če sta vzporedno samo 2 avtomobila.
Jest sm mnenja da ima prednost tisti ki je na levi. Če kdo ve kaj več, ali ve kje bi to lahko našel, lepo prosim odgovore ali linke.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed.

Gr0unD Zer0 ::

po moje desni oziroma zunanji...

Zgodovina sprememb…

gunserman ::

Kokr poznam to krožišče ima po mojem prednost tisti na levi. Vsaj tko po moje kaže znak, je pa skregano z logiko.

Zgodovina sprememb…

John Abruzzi ::

Tisti na zunanjem ima prednost. Notranji se lahko odmakne na zunanjega le ge s tem ne ovira voznikov, ki so na zunanjem pasu.

Senitel ::

Čez to krožišče se peljem tko ene 2x na leto ampak ziher ni tako, da bi kar zmanjkal črte na sredi pa se stepte za pas. Sem praktično 100% da desnega pasu zmanjka in se mora desni vključit na lev pas. Torej ima tisti na levem pasu prednost, če je pa več vozil tam potem pa zadrga (ampak kdo pri nas je že slišal za to?). V bistvu se ne spomnim niti ene situacije kjer bi levega pasu zmanjkalo (razen razcepov na avtocestah).

Gr0unD Zer0 ::

aja
to , da zmanjka desnega pasu je pa druga stvar...
potem ma brez debate prednost oni na levi:D

John Abruzzi ::

Da.

Ejsi_Disi ::

A ni tako, da nobeden nima prednosti. Oba pasova sta enakovredna, torej se morata voznika zmeniti med sabo. Bo moral nekdo iz 'foha' povedat.
Rock n' roll ain't noise pollution!

John Abruzzi ::

A je kšna slika krožišča ?

Dzos ::

Ali ni tako, da se iz notranjega pasu iz krožišča ne smeš direktno izločiti ven? Samo me bega to da sta dva izhoda. Čez to krožišče se vozim vsak dan in vsaj 1x na teden moram močno zavirati saj se najdejo tepci, ki me grejo prehitevati po notranji strani, potem moram pa jaz paziti nanje da se mi na počijo v voznikov bok ko se izločajo ven ( res pa je da gre 90% folka po liniji kr-lj). Pa prosim ne mi govorit, da bi moral biti po tem takem jaz tisti na notranjem pasu, če grem kasneje ven ko ima pa krožišče premer 20.
pilca za nohte ni pila

Child Of KoRn ::

Ko se pasova združita je mogoče malo bolj na levem pasu. Sam to ni point. Fora je v tem da nekateri res neznajo pelat, pa jh jest na krožišču prov z lahkoto prehitim, pa prletim na levi pas, pa hočm nadaljevat pa me te z desne izsiljujejo. Če jih pa jest "izsilim" pol pa trobjo ko budale. In zdj me res zanima ke nj si pogledam kdo ma prednost. Pa kje se lahko pozanimaš za to zadevo. A je kdo kle k študira, dela izpite za prometnega tehnika etc.. da lahko povpraša koga k to zagotovo in zaziher ve.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed.

Child Of KoRn ::

Dzos nism mislu takrt ko si v krožišču, takrat valda paziš da se ne uštulš enmu z zunanje strani. Mene zanima ko si enkrat že prevozu in se odcepu od krožišča.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed.

TRIROG ::

Gre za tipični sistem zadrge ... en z levega in en z desnega ...
Klik
Znak »izmenično vključevanje vozil« označuje mesto na cesti, kjer se prometna pasova, od katerih nobeden ni določen kot prednostni, združita v enega. Voznika obvešča, da mora ravnati po sistemu zadrge, kar pomeni da se v promet izmenično vključuje po eno vozilo iz vsakega voznega pasa. Tak način urejanja prometa je opredeljen v Zakonu o varnosti cestnega prometa, kjer je v 5. odstavku 26. člena določeno ravnanje voznikov v primerih, ko se na večpasovnih cestah število prometnih pasov, namenjenih za vožnjo v isto smer, zmanjša.
Klak
Vozniki, ki vozijo po sosednjem pasu so dolžni voziti s tako hitrostjo in razdaljo, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo.

koyotee ::

Lih sm mislu to povedat 0:)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

steev ::

Čez to krožišče se peljem tko ene 2x na leto ampak ziher ni tako, da bi kar zmanjkal črte na sredi pa se stepte za pas. Sem praktično 100% da desnega pasu zmanjka in se mora desni vključit na lev pas. Torej ima tisti na levem pasu prednost, če je pa več vozil tam potem pa zadrga (ampak kdo pri nas je že slišal za to?). V bistvu se ne spomnim niti ene situacije kjer bi levega pasu zmanjkalo (razen razcepov na avtocestah).


Ker sam pravis, da se vozis tam 2X letno, potem bodi rajsi tiho. Pasaova sta enakovredna, obeh zmanjka naenkrat - ravnanje po sistemu zadrge.
:|

Ejsi_Disi ::

Heh, sem bil še najbližje.
Rock n' roll ain't noise pollution!

T0RN4D0 ::

Mislim da še vedno niste odgovoril na vprašanje. Avtor je že v prvem postu ugotovil da gre za sistem zadrge, vprašanje je bol kdo ma prednost ko sta 2 vzporedno eden ob drugem... Kdo ma prednost pri zadrgi? Načeloma najbrž tisti ki je prvi, kaj pa če ni noben prvi? :)

Ejsi_Disi ::

Jah, kaj pa je v križišču enakovrednih cest pa da se srečajo vsi štirje istočasno pa da se križajo. Desno pravilo ne velja, zankov ni. Kakor se zmenijo.
Rock n' roll ain't noise pollution!

dule39 ::

a je mogoče mišljeno tole krožišče Medvode, ki je na kameri?

krneki ::

Rock, paper, scissors? Fotofinish? Am bam...? >:D

Ponavadi so take situacije bolj redke, če se pa že zgodijo pa večina ljudi čaka, da kdo drug naredi prvo potezo (večina ljudi itak vozi "defenzivno"). Potem se čez sekundo ali dve nekdo ujunači in je konec dileme.

tsatthoggua ::

Vedno vozim po zunanjem pasu. Idiotizem je že od samega začetka, da naredijo na tako majhnem krožnem sploh 2 pasova. Raje enega malo širšega tako da kamioni nimajo problemov in tudi ostali se nimajo kaj štulit in prehitevat v krožnem tako kot to počnejo sedaj.

Za prednost mislim in se po tem tudi ravnam je da ima prednost tisti ki vozi na zunanjem pasu in torej pride na izvozu na desni pas.

koyotee ::

Prednosti nima noben, je pa res da se notranji pas zóža.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

loup ::

Pasova sta enakovredna kot so predhodniki že ugotovili in načeloma naj bi bil tak sistem najbolj pretočen. Seveda dokler ne pride do situacije, da sta vozili na obeh pasovih vzporedno in oba voznika čakata na drugega. Pol ponavadi je en pameten in potegne, drugi ga normalno počaka. V kolikor pride do nesreče je kriv tisti, ki ima škodo bolj na prednjem delu avtomobila, če sta pa slučajno zadeta na istem mestu je pač škoda obojestranska (vsaj pomoje bi potem polcaj tako odloču).

Drgač to krožišče je res sumljivo in slabo narejeno. Ne vem zakaj ima dva pasova, ker menim, da je za to prekratko (pravilno bi se mogu itaq preden greš s krožišča razvrstit na desni pas, tukaj pa dvopasovni izvoz nekako "vabi" voznike, da sekajo drugim pot. Že ničkolikorat sem videl kako so nekateri mladci za las ušli smrti, saj so bili kašen meter bočno oddaljeni od tovornjaka, ki ni zavil skladno z njimi). Seveda po drugi strani nobeno pravilo od voznika na desnem pasu ne zahteva, da se premakne na levega, torej se lahko 100 krogov vozi po desnem pasu, če mu je volja.

Gr0unD Zer0 ::

če se že voziš samo dvakrat letno tam, pa si lahko še toliko kulturen da za tiste tri sekunde požreš ponos in mu odstopiš prednost

dule39 ::

Načeloma kjer ni označb za prednost še vedno velja desno pravilo.(vsaj tako piše v CPP)

bzp ::

Tale miniaturna krožišča so res podn. Naj zmanjšajo na samo 1 pas, bo še najbolje. Načeloma, je lepo, če greš dlje kot do prvega izhoda, da se spokaš na notranji pas in se lahko še kdo vključi, vmes ko ti voziš po krožišču. Ampak pri tej miniaturnosti, je problem se potem prerinit nazaj ven.

Pa ok, problem dveh pasov na izhodu, po kakšni logiki (s pravilno vožnjo skozi krožišče) sploh prideš na levi pas od obeh? Edino če se direktno iz notranjega pasu spokaš ven. Kar pa je nepravilno, butasto, nevarno, ... Ok štekam za uvoz, za dvojni izvoz iz krožišča, razen če ni za zunanji pas označena neprekinjena črta in je OBVEZEN izvoz, mi pa ni jasno kako so si to zamislili.

krho ::

Do tule bo prišla 4 pasovnica od Celovške.... Tudi ven iz Medvod, do odcepa za Šk. Loko bo 4 pasovnica, naprej proti Kranju pa samo 2 pasovnica... Zato po 2 pasova...

edit: cel kup typov
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krho ()

Child Of KoRn ::

TRIROG: zadeu si, to kar si ti poslou v linku sm jest isku ko budala, pa tut poj za tisto č sta vzporedno si zadeu, he he.
dule39: to je ta izvoz ja, točno v to stran ko jest prehitevam in se folk poj p...i za mano :)
Gr0unD Zer0: jest se vozim tm skoraj vsak drugi dan.

pa še kot opomba, tut z notranje strani krožišča prideš lohk v izvoz ne da bi koga oviral, sam mau hitrejši morš bit, pa prepričat se morš da je tisti na desnem pasu dau tut žmigovc za desno. ok hvala za odgovore. zdj če kdo trobi ZA mano, lahko potrobim nazaj :)
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed.

Matej_K ::

Sistem zadrge, če je znak...Prednosti ni določena, če bi bla nesreča, bi verjetno bili krivi obe strani ali nekaj takega.

Bo prijatelj pogledal kako je postavljen znak, in če je kaj narobe oziroma sumljivo, bote mel hmal nov znak. :D

Meni se znak prednosti zdi dobra odločitev, ker če bi imeli desni ki pridejo v ta dva pasova na tleh narisan črte, ki bi jim kazale vključavanje v levi pas in da bi bil levi prednostni,potem bi imeli veliko gužve in bi vse stalo pri miru...

Čaprav so tudi drugje taka krožišča in drugače rešeni taki problemi in ni gužve, ampak je lažje za določanje krivca nesreč itd.
... .. .

tonimona ::

Tisti bel znak na desni me spominja na znak za zadrgo. Lahko, da se motim, saj je iz take slike težko razbrati bolj točno.

loup ::



Ta znak je in to je zadrga.

Ejsi_Disi ::

A ste vidli sliko? Levi ima prednost!
Rock n' roll ain't noise pollution!

Ziga Dolhar ::

Ampak levi se vključuje za desnim, ki je pa že pred njim na enopasovki! >:D
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

koyotee ::

@Ejsi_Disi: da nau kej res 0:)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

Ejsi_Disi ::

Damn! Ziga ima prav.

Jah, zgleda velja desno pravilo.:D
Rock n' roll ain't noise pollution!

Matej_K ::

Nben nima prednosti!
Nobenega desnega pravila,
Bi bil pa bolj kriv uni ki je malo bolj zadaj, v tem primeru če bi se desni zaletel v levega...
... .. .

Nejcos ::

Iz slike se lepo vidi da je zadrga in da se vključuje v pas izmenično,nikoli pa nista dva avtomobila v isti liniji, vednoo je nekdo prvi, pa tudi če je to za miškji k:D kar se pa tiče priključevalnega pasa, gre po moje pa tako: kdor pospešuje po priključevalnem pasu mora ostati na tem pasu do konca pasa in potem ga morajo avtomobili spustiti na cesto, torej ima prednost on(drugače bi se na pospeševalnem pasu naredila kolona).

bobby ::

po moje če pride do trka tako ali drugače, ker je stičišče enakovredno, potem je deljena krivda. torej oba kriva ker se nista znala zmenit. Lahko pa bi se šli, kdo je pred kom, torej čigav nos avta je pred drugim :D
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~

Ejsi_Disi ::

Nejcos, kateri je pospeševalni in kateri priključevalni pas v tem primeru?
Rock n' roll ain't noise pollution!

Nejcos ::

pospeševalni oz priključevalni pas je eden in isti. Za ta pas sem pisal na splošno, kar se pa tiče te zadrge: zadrga nima tega pasu.

Rešitev problema: Ko je jači, taj tlači:D
Ko bo pa nesreča, bodo pa policaji povedali svoje:))

dzinks63 ::

Krožišče je v sedanjih časih že dokaj znana zadeva, vendar če se malo poenostavi, v obstoječe pravokotno klasično križišče se nariše zgolj talnimi označbami kot krožišče in postavitvijo ustreznih prometnih znakov, pa rata cel kaos, v kar so se prepričali Nemci v Erfurtu:
!

Shegevara ::

hahaha dzinks63, ko sem bil v angliji sem dnevno hodil mimo tega krožiča :



Pa so se vsi držali pravil, tu je pa en dokaj večji, jih pa boli k***

bluefish ::

Špasno gledati folk, ki pripelje skorajda v središče, nato opazi, da so zapeljali v krožišče,... Nekateri pa vse skupaj ignorirajo in vozijo po starem.

kmetek ::

A je tak problem narest ležeče policaje pred takimi krožišči?

Bluefish: dokler ni hude nesreča, da....

šernk ::

pri nas postavijo tablo, da gre za sistem zadrge pa še 3/4 ljudi ne ve kaj naredit. V italiji nimaš nobene table, pa še niti enkrat nisem imel problemov kdo ima prednost, sistem zadrge funkcionira dokler se pravočasno postaviš v eno kolono, ko pride prvi butec ki prehiteva do zadnjega metra...potem se sistem sesuje in sesut ostane ponavadi dokler ne gre celotna gužva mimo, pol nastajajo pa kilometerske kolone na avtocestah.

vzporedno praktično ne moraš biti, ker potem moraš imeti popolnoma isto hitrost ves čas... sam se ravnam v takih situacijah kot, da imajo vsi drugi prednost...ker nekateri še znak STOP spregledajo ;(
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

fosil ::

sistem zadrge funkcionira dokler se pravočasno postaviš v eno kolono, ko pride prvi butec ki prehiteva do zadnjega metra...potem se sistem sesuje in sesut ostane ponavadi dokler ne gre celotna gužva mimo, pol nastajajo pa kilometerske kolone na avtocestah.

Ravno obratno. Če hočeš da funkcionira sistem zadrge se ne smeš predhodno postavit v kolono, ampak počakat do zožanja.
Dejansko delajo napako tisti, ki rinejo na drug pas že 500 metrov pred zožanjem, tako je potem ta pas nadpovprečno obremenjen in nastane gužva.
Tako je!

Ziga Dolhar ::

dzinks63 je izjavil:

Krožišče je v sedanjih časih že dokaj znana zadeva, vendar če se malo poenostavi, v obstoječe pravokotno klasično križišče se nariše zgolj talnimi označbami kot krožišče in postavitvijo ustreznih prometnih znakov, pa rata cel kaos, v kar so se prepričali Nemci v Erfurtu:
!


User Interface Fail.

Že par (betonskih) cvetličnih korit na sredini in po eno na sredini med pasovoma, tik pred uvozom v križišče, bi bilo verjetno dovolj, da bi vozniki (ki križišča ne vidijo iz ptičje perspektive!) "dojeli", da se je s prometnim režimom nekaj spremenilo.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

TekO ::

+ tale znak
Ideas are bulletproof.

Ziga Dolhar ::

... ki ga pa nekako ne opaziš, če se nenadno pojavi na križišču, po katerem voziš že par let ...
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Meizu ::

Sicer nisem bral celotne teme, ker nimam časa, pa vendar še mojih nekaj centov.

Če sem te prav razumel, je torej situacija takšna, da se dvopasovna cesta zoži na enopasovno, kjer ni nobene oznake, ki bo določala kako se ravnati.
V tem primeru so nas v avtošoli vedno učili naj se ravnamo po pravilu zadrge. Torej izmenično se izmenjuje prednost. Najprej gre recimo nekdo z leve, potem z desne, pa z leve, pa z desne, itd itd.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
502949 (2233) KoMar-
»

izpit za avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
755234 (3590) amda
»

Pritozba na placilni nalog (obvestilo o prekrsku) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
534585 (3359) antonija
»

ANPR tudi pri nas?

Oddelek: Novice / Zasebnost
423400 (2057) Matevžk
»

Izpitna vožnja

Oddelek: Loža
293940 (2481) Jeebs

Več podobnih tem