Forum » Na cesti » situacija na cesti
situacija na cesti
MasterTade ::
V času prometne konice se peljem iz Mcdonaldsa na Celovški. Zavijem ven na skrajno desni pas in se hočem vključit na srednjega. Ko vidim, da je to možno, zavijem, v tistem pa nekdo iz skrajno levega menja pas na srednjega in se mi (domnevam po njegovi reakciji) skoraj zabije v rit. Na semaforju je bila rdeča luč in smo seveda stali. Takih analiz načeloma ne delam, me pa vseeno zanima kdo je zajebal
- spremenil: MasterTade ()
feryz ::
Noben, ker skoraj ni še nikoli zajca ujel.
Če pa bi počila, bi zaj... oba. In prevzela vsak svoj del krivde. Preden menjaš pas, se moraš prepričati, če je varno. V enem momentu je bilo, v naslednjem ne več. To velja za oba.
Če pa bi počila, bi zaj... oba. In prevzela vsak svoj del krivde. Preden menjaš pas, se moraš prepričati, če je varno. V enem momentu je bilo, v naslednjem ne več. To velja za oba.
perci ::
Ampak glede na to, da on se ni bil vkljucen na vozni pas (tist od mcdonaldsa je kot nek prikljucek), tsti drugi je pa bil (sicer na drugega, skrajno levega), je pomojem vecji (ce ne kar ves) del krivde na tebi. Nisem pa ekspert, tako da je tole bolj logicno pametovanje.
Invictus ::
Ne samo Ljubljana, tudi vsa avtocesta iz Ljubljane kamorkoli je bila zabasana vsaj 10 km. Brez razloga...
Na gorenjsko do Vodic...
Na gorenjsko do Vodic...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
SimplyMiha ::
E, centralizacijo ste hoteli, pa jo imejte!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
WhiteAngel ::
Ni samo centralizacija, veliko je še turistov septembra. K sreči pa ni še študentov. Pa šleparjev je ogromno na cesti zdaj, ko je gospodarska rast. Se spomnim l. 2009, kako prazne so bile avtoceste težkega tovora. Dve leti prej pa noro.
St235 ::
Ampak glede na to, da on se ni bil vkljucen na vozni pas (tist od mcdonaldsa je kot nek prikljucek), tsti drugi je pa bil (sicer na drugega, skrajno levega), je pomojem vecji (ce ne kar ves) del krivde na tebi. Nisem pa ekspert, tako da je tole bolj logicno pametovanje.
Dosti bi bilo odvisno tudi od tega kako bi dejansko prišlo do trčenja. Glede na opisano si jaz predstavljam, da je vozilo iz levega pasa izvedlo manever bistveno kasneje (pač klasična fora tik pred križiščem skočit na krajši pas) in je pri tem spregledal, da se je nekdo vključil. Vsaj tako je razumet glede na to, da opisuje, da se mu je kmalu zaletel v rit. V takem primeru ne vidim utemeljitve, da bi odgovoren OP glede na to, da je evidentno prej začel z manevrom in ga tudi zaključil.
Dodatno je iz na pisanega sklepat, da se je na sredinski vozni pas vključeval z desnega pasu, tako da ne vidim razloga da bi tisti pas lahko kakorkoli nižje rangiral.
Scorpy84 ::
Naceloma se ti ukljucujes na prednostno cesto, ampak ce pravis, da je bila stojeca kolona, bi bil krivec tisti ker se ni prilagodil razmeram. Bi moral imeti price, da bi dokazal, da si se varno ukljucil.
Lep primer izsiljevanja je s slovenske ceste ki zavijajo na glavno, tam je znak, da gres na prednostno cesto, noben ga ne uposteva sploh pa trole ne. Tisti pa s tivolske iz dvopasovnice rinejo na sredinski pas, preseneca me, da ni veliko nesrec, se pa skos prerivajo.
Lep primer izsiljevanja je s slovenske ceste ki zavijajo na glavno, tam je znak, da gres na prednostno cesto, noben ga ne uposteva sploh pa trole ne. Tisti pa s tivolske iz dvopasovnice rinejo na sredinski pas, preseneca me, da ni veliko nesrec, se pa skos prerivajo.
St235 ::
Po kaki logiki se vključuje na prednostno cesto? Kolikor vem je celovška tam čisto normalna tripasovnica. On se je vključil z dovoza mcdonaldsa (kjer dejansko ni imel prednosti) na skrajno desni pas. Potem je pa menjal iz desnega na sredinski, kjer pa je v enakem položaju kot tisti ki to naredi z levega pasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
perci ::
Ja, mas prav. Nekak sem si narobe zapomnil, ker je tisti desni pas zelo kratek in zavije direkt k celovskim dvorom in se tam konca. Pa sem potem napacno mislil, da je v bistvu vkljucevalni pas.
Tako kot je npr. Malo naprej, ce se iz obvoznice (iz vzhodne smeri) vkljucujes na celovsko proti sentvidu.
Tako kot je npr. Malo naprej, ce se iz obvoznice (iz vzhodne smeri) vkljucujes na celovsko proti sentvidu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Scorpy84 ::
Po kaki logiki se vključuje na prednostno cesto? Kolikor vem je celovška tam čisto normalna tripasovnica. On se je vključil z dovoza mcdonaldsa (kjer dejansko ni imel prednosti) na skrajno desni pas. Potem je pa menjal iz desnega na sredinski, kjer pa je v enakem položaju kot tisti ki to naredi z levega pasu.
Dvomim, da si v enakovrednem položaju, saj nimas zadostne hitrosti za varno menjavanje pasu (izjema če vse stoji, kot je imel op primer), pa tudi izvoz v celovške dvore je takoj zraven. V tem primeru, moraš čakati, da bo cesta prazna, da se varno uključiš. Nikoli ne veš, kdo bo zavil zavil na sredinski pas in tudi skrajno desno, da gre na izvoz. Pač on ima prednost, tebi pa znak prepoveduje uključevanje na cesto, dokler le ta ni prazna, in glede na našo kulturo vožnje, ne preostane drugega, da se uključiš v promet, kot je op naredil. Na tem delu bi morala biti neprekinjena črta med prvim in drugim pasom, ki preprečuje menjavo pasu iz levega v sredinskega.
jero_no1 ::
Utopično je pričakovat, da bi sploh kdo upošteval polno črto. Lahko bi bil tud 5 cm robnik (kot recimo v rondoju Tomačevo) pa bi še zmeraj pol folka rinlo čez.
Scorpy84 ::
St235 ::
A ni pred križiščem ponavadi neprekinjena črta med pasovi?
odvisno kolk pred križiščem, ampak ja praviloma tik pred križiščem so neprekinjene črte.
Dvomim, da si v enakovrednem položaju, saj nimas zadostne hitrosti za varno menjavanje pasu (izjema če vse stoji, kot je imel op primer), pa tudi izvoz v celovške dvore je takoj zraven.
bo treba kak vir, drugače ne pije vode. Očitno je bil dovolj hiter, če se mu je drugi po menjavi pasu kmalu zabil v rit.
Izvoz nima nikakršne veze (razen, če bi bila neprekinjena črta).
Po kaki logiki ima prednost? Ker je hitrejši? Ker je večji? ker je bolj zabit? Na tripasovnici nima desni pas nikakršnega znaka, ki bi prepovedoval vključevanje kamorkoli.
Pač on ima prednost, tebi pa znak prepoveduje uključevanje na cesto, dokler le ta ni prazna,
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Scorpy84 ::
A ni pred križiščem ponavadi neprekinjena črta med pasovi?
odvisno kolk pred križiščem, ampak ja praviloma tik pred križiščem so neprekinjene črte.
Dvomim, da si v enakovrednem položaju, saj nimas zadostne hitrosti za varno menjavanje pasu (izjema če vse stoji, kot je imel op primer), pa tudi izvoz v celovške dvore je takoj zraven.
bo treba kak vir, drugače ne pije vode. Očitno je bil dovolj hiter, če se mu je drugi po menjavi pasu kmalu zabil v rit.
Izvoz nima nikakršne veze (razen, če bi bila neprekinjena črta).
Po kaki logiki ima prednost? Ker je hitrejši? Ker je večji? ker je bolj zabit? Na tripasovnici nima desni pas nikakršnega znaka, ki bi prepovedoval vključevanje kamorkoli.
Pač on ima prednost, tebi pa znak prepoveduje uključevanje na cesto, dokler le ta ni prazna,
Ker na izvozu od parkirisca stoji znak, da gres na prednostno cesto in to velja za vse tri pasove na tem delu. Edino ce ti drugace razlagas pomembnost znaka na tem delu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
solatko ::
Scorpy84 - To pomeni, da moraš paziti glede vozil, ki ti pripeljejo po tem pasu, ne pa do vozil, ki z drugega pasu pripeljejo na ta pas, če je dovolj prostora, da se varno vključiš. Tisti, ki z levega pasu prehaja na desni, mora ravno tako pazit, da je pas prazen in v tem primeru ni, ker je na njem že vozilo, ki se je pravilno vključilo iz uvoza.
Delo krepa človeka
Scorpy84 ::
Scorpy84 - To pomeni, da moraš paziti glede vozil, ki ti pripeljejo po tem pasu, ne pa do vozil, ki z drugega pasu pripeljejo na ta pas, če je dovolj prostora, da se varno vključiš. Tisti, ki z levega pasu prehaja na desni, mora ravno tako pazit, da je pas prazen in v tem primeru ni, ker je na njem že vozilo, ki se je pravilno vključilo iz uvoza.
Pa lahko to potrdis, ce je to res, lahko najdes ta clen?
MIHAc27 ::
Po moje bi bila 50-50 krivda. Sam ko se vključujem tam, pazim tudi na skrajno levi pas saj nikoli ne veš, če ne bo kdo iz skrajno leve skočil na skrajno desni pas.
solatko ::
Scorpy84 - Če bi mu priletel v zadek, je bil torej že na pasu, z leve mu je pa šele pripeljal, vozni pas na katerega zapelješ, je prazen, ne vidiš pa, če ti nekdo rine gor iz tretjega pasu, torej je njegova stvar, da preveri, če je varno zamenjati vozni pas. Sicer pa se krivda določa na kraju nesreče in je iz hipotetičnih primerov težko ali nemogoče določit krivdo.
Na AC imaš ob vključevalnem pasu iz prehitevalnega polno črto, na večpasovnih mestnih cestah pa ne, ampak večinoma velja pravilo desnega, torej če hočeta dva voznika iz skrajnih pasov na srednjega ima desni prednost, razen, če je z znaki določeno drugače (Topniška iz Dunajske se združ v en pas in je levi prednosten).
Na AC imaš ob vključevalnem pasu iz prehitevalnega polno črto, na večpasovnih mestnih cestah pa ne, ampak večinoma velja pravilo desnega, torej če hočeta dva voznika iz skrajnih pasov na srednjega ima desni prednost, razen, če je z znaki določeno drugače (Topniška iz Dunajske se združ v en pas in je levi prednosten).
Delo krepa človeka
St235 ::
A ni pred križiščem ponavadi neprekinjena črta med pasovi?
odvisno kolk pred križiščem, ampak ja praviloma tik pred križiščem so neprekinjene črte.
Dvomim, da si v enakovrednem položaju, saj nimas zadostne hitrosti za varno menjavanje pasu (izjema če vse stoji, kot je imel op primer), pa tudi izvoz v celovške dvore je takoj zraven.
bo treba kak vir, drugače ne pije vode. Očitno je bil dovolj hiter, če se mu je drugi po menjavi pasu kmalu zabil v rit.
Izvoz nima nikakršne veze (razen, če bi bila neprekinjena črta).
Po kaki logiki ima prednost? Ker je hitrejši? Ker je večji? ker je bolj zabit? Na tripasovnici nima desni pas nikakršnega znaka, ki bi prepovedoval vključevanje kamorkoli.
Pač on ima prednost, tebi pa znak prepoveduje uključevanje na cesto, dokler le ta ni prazna,
Ker na izvozu od parkirisca stoji znak, da gres na prednostno cesto in to velja za vse tri pasove na tem delu. Edino ce ti drugace razlagas pomembnost znaka na tem delu.
Pa si sploh prebral kaj je napisal? On se je vkljucil na desni pas(tam je imel znak) potem je pa menjal pas z desne na sredino. In tam je povsem v enakovrednem polozaju kot tisti ki mejna iz leve na sredino.
Drgace sem se vceraj mimo peljal in ni neprekinjene crte.
Scorpy84 - Če bi mu priletel v zadek, je bil torej že na pasu, z leve mu je pa šele pripeljal, vozni pas na katerega zapelješ, je prazen, ne vidiš pa, če ti nekdo rine gor iz tretjega pasu, torej je njegova stvar, da preveri, če je varno zamenjati vozni pas. Sicer pa se krivda določa na kraju nesreče in je iz hipotetičnih primerov težko ali nemogoče določit krivdo.
Na AC imaš ob vključevalnem pasu iz prehitevalnega polno črto, na večpasovnih mestnih cestah pa ne, ampak večinoma velja pravilo desnega, torej če hočeta dva voznika iz skrajnih pasov na srednjega ima desni prednost, razen, če je z znaki določeno drugače (Topniška iz Dunajske se združ v en pas in je levi prednosten).
Kadar se zdruzujejo enakovredni pasovi velja pravilo zadrge, tako da ne vem o cem sanjas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Scorpy84 ::
A ni pred križiščem ponavadi neprekinjena črta med pasovi?
odvisno kolk pred križiščem, ampak ja praviloma tik pred križiščem so neprekinjene črte.
Dvomim, da si v enakovrednem položaju, saj nimas zadostne hitrosti za varno menjavanje pasu (izjema če vse stoji, kot je imel op primer), pa tudi izvoz v celovške dvore je takoj zraven.
bo treba kak vir, drugače ne pije vode. Očitno je bil dovolj hiter, če se mu je drugi po menjavi pasu kmalu zabil v rit.
Izvoz nima nikakršne veze (razen, če bi bila neprekinjena črta).
Po kaki logiki ima prednost? Ker je hitrejši? Ker je večji? ker je bolj zabit? Na tripasovnici nima desni pas nikakršnega znaka, ki bi prepovedoval vključevanje kamorkoli.
Pač on ima prednost, tebi pa znak prepoveduje uključevanje na cesto, dokler le ta ni prazna,
Ker na izvozu od parkirisca stoji znak, da gres na prednostno cesto in to velja za vse tri pasove na tem delu. Edino ce ti drugace razlagas pomembnost znaka na tem delu.
Pa si sploh prebral kaj je napisal? On se je vkljucil na desni pas(tam je imel znak) potem je pa menjal pas z desne na sredino. In tam je povsem v enakovrednem polozaju kot tisti ki mejna iz leve na sredino.
Drgace sem se vceraj mimo peljal in ni neprekinjene crte.
Scorpy84 - Če bi mu priletel v zadek, je bil torej že na pasu, z leve mu je pa šele pripeljal, vozni pas na katerega zapelješ, je prazen, ne vidiš pa, če ti nekdo rine gor iz tretjega pasu, torej je njegova stvar, da preveri, če je varno zamenjati vozni pas. Sicer pa se krivda določa na kraju nesreče in je iz hipotetičnih primerov težko ali nemogoče določit krivdo.
Na AC imaš ob vključevalnem pasu iz prehitevalnega polno črto, na večpasovnih mestnih cestah pa ne, ampak večinoma velja pravilo desnega, torej če hočeta dva voznika iz skrajnih pasov na srednjega ima desni prednost, razen, če je z znaki določeno drugače (Topniška iz Dunajske se združ v en pas in je levi prednosten).
Kadar se zdruzujejo enakovredni pasovi velja pravilo zadrge, tako da ne vem o cem sanjas.
Btw pravilo zadrge vec ne velja, svoje sem povedal, vi svoje.
GupeM ::
Pravilo zadrge seveda še vedno velja. Samo znak so ukinili, ker naj bi bilo pravilo zadrge jasno vsakemu, ki ima izpit in je zato znak popolnoma nepotreben. Svoje smo povedali, ti pa svoje ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
St235 ::
A ni pred križiščem ponavadi neprekinjena črta med pasovi?
odvisno kolk pred križiščem, ampak ja praviloma tik pred križiščem so neprekinjene črte.
Dvomim, da si v enakovrednem položaju, saj nimas zadostne hitrosti za varno menjavanje pasu (izjema če vse stoji, kot je imel op primer), pa tudi izvoz v celovške dvore je takoj zraven.
bo treba kak vir, drugače ne pije vode. Očitno je bil dovolj hiter, če se mu je drugi po menjavi pasu kmalu zabil v rit.
Izvoz nima nikakršne veze (razen, če bi bila neprekinjena črta).
Po kaki logiki ima prednost? Ker je hitrejši? Ker je večji? ker je bolj zabit? Na tripasovnici nima desni pas nikakršnega znaka, ki bi prepovedoval vključevanje kamorkoli.
Pač on ima prednost, tebi pa znak prepoveduje uključevanje na cesto, dokler le ta ni prazna,
Ker na izvozu od parkirisca stoji znak, da gres na prednostno cesto in to velja za vse tri pasove na tem delu. Edino ce ti drugace razlagas pomembnost znaka na tem delu.
Pa si sploh prebral kaj je napisal? On se je vkljucil na desni pas(tam je imel znak) potem je pa menjal pas z desne na sredino. In tam je povsem v enakovrednem polozaju kot tisti ki mejna iz leve na sredino.
Drgace sem se vceraj mimo peljal in ni neprekinjene crte.
Scorpy84 - Če bi mu priletel v zadek, je bil torej že na pasu, z leve mu je pa šele pripeljal, vozni pas na katerega zapelješ, je prazen, ne vidiš pa, če ti nekdo rine gor iz tretjega pasu, torej je njegova stvar, da preveri, če je varno zamenjati vozni pas. Sicer pa se krivda določa na kraju nesreče in je iz hipotetičnih primerov težko ali nemogoče določit krivdo.
Na AC imaš ob vključevalnem pasu iz prehitevalnega polno črto, na večpasovnih mestnih cestah pa ne, ampak večinoma velja pravilo desnega, torej če hočeta dva voznika iz skrajnih pasov na srednjega ima desni prednost, razen, če je z znaki določeno drugače (Topniška iz Dunajske se združ v en pas in je levi prednosten).
Kadar se zdruzujejo enakovredni pasovi velja pravilo zadrge, tako da ne vem o cem sanjas.
Btw pravilo zadrge vec ne velja, svoje sem povedal, vi svoje.
Glede na to da niti prometnih predpisov ne poznas, res nima smisla debatirat s tabo.
St235 ::
Ko bi ti vedel kaka muka je sele poslusat kekce, ki ne vejo o cem govorijo.
Pac sprijazni se, da si hotel ispast pameten, nisi imel pojma in zdaj te pece ko lulas.
Pac sprijazni se, da si hotel ispast pameten, nisi imel pojma in zdaj te pece ko lulas.
Scorpy84 ::
Zanimivo enako za tebe mislim, ki pa sploh nisi bil preprecljiv z svojimi argumenti in znas samo ponizevati in zaliti. Zanimivo skoraj ni posta, da ne zalis? Zalostno da zaradi takih ta forum propada in smo tudi izgubili dobre stare clane.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
St235 ::
Hmmm in na koncu dneva si se vednosti ti tisti, ki govori neumnosti in neresnice.
Lahko pa vidimo s kaksnimi argumenti na primer zagovarjas izjavo, da v cpp ni vec pravila zadrge. Jaz lahko svoje stalisce podprem s trenutno veljavnim zakonom, ki ureja cpp.
Lahko pa vidimo s kaksnimi argumenti na primer zagovarjas izjavo, da v cpp ni vec pravila zadrge. Jaz lahko svoje stalisce podprem s trenutno veljavnim zakonom, ki ureja cpp.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Scorpy84 ::
Nisem videl da bi. Sicer pa s tabo se metat v besedni dvoboj nima smisla kot sam pravis ti vedno film poci. Skoda da zaradi takih kot si ti, ki sam ponizujes in zalis, bezijo s tega foruma in smo izgubili dobre stare clane. Bo treba se spet spokat ker se nic ni spremenilo.
solatko ::
Lakotnik29 - "Zakon o pravilih cestnega prometa sicer veleva, da se morajo vozniki ob zapori premikati s tolikšno medsebojno oddaljenostjo, da se lahko na njihov pas s sosednjega vključi še eno vozilo. Kdor te možnosti ne dopušča, mu grozi globa 120 evrov.
Zakon torej pravilo zadrge predvideva, a ko smo pristojne na ministrstvu, policiji in agenciji za varnost prometa vprašali, ali naj se vozniki na sosednji pas pomaknejo šele tik pred zaporo, so se konkretnemu odgovoru izmaknili. Zakon ne pozna natančnega določila, kako naj bi zadrga potekala."
Zakon torej pravilo zadrge predvideva, a ko smo pristojne na ministrstvu, policiji in agenciji za varnost prometa vprašali, ali naj se vozniki na sosednji pas pomaknejo šele tik pred zaporo, so se konkretnemu odgovoru izmaknili. Zakon ne pozna natančnega določila, kako naj bi zadrga potekala."
Delo krepa človeka
feryz ::
Če ni znaka za zadrgo, ta ne funkcionira.
Ker del folka fura zadrgo, del pa jih že prej skače na pas, ki pelje dalje. Folk je pač glup.
Ker del folka fura zadrgo, del pa jih že prej skače na pas, ki pelje dalje. Folk je pač glup.
MIHAc27 ::
Folk ni glup, prav dobro vedo kaj delajo (ko se rinejo pred ostale).
Isto velja ko je stoječa kolona in se prvi zapelje po odstavnem pasu. Takoj bo sledilo še kup drugih v stilu - če lahko on zakaj ne bi še jaz.
Isto velja ko je stoječa kolona in se prvi zapelje po odstavnem pasu. Takoj bo sledilo še kup drugih v stilu - če lahko on zakaj ne bi še jaz.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kdo ima prednost v takem križišču (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28388 (14246) | FrRoSt |
» | PrednostOddelek: Na cesti | 4682 (3072) | Shegevara |
» | Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40165 (37975) | kiFni |
» | Dve negotovi situacijiOddelek: Na cesti | 10087 (9619) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 49708 (45661) | floyd1 |