Forum » Loža » Uveljavljanje garancije - stroški pošiljanja
Uveljavljanje garancije - stroški pošiljanja
Venum ::
Pozdrav! Pred dnevi sem kupil napajalnik, ki pa ne deluje kot je treba, zato bom uveljavil garancijo. Napajalnik sem naročil preko spletne trgovine, garancijo pa bom uveljavljal pri slovenskem uvozniku (avtera). Ker pričakujem, da mi bodo hoteli "predati" stroške pošiljanja me zanima ali to sploh smejo storiti? Jaz sem definitivno proti plačilu stroškov pošiljanja, ker bi moral po logiki v vsakem primeru dobiti brezhibno delujoč napajalnik, kar pa ga nisem in sem že plačal poštnino za brezhibno delujoč napajalnik (dostava z gls). Zatorej me zanima če obstaja kak člen v zakonu, ki prevali vse dodatne stroške, ki niso nastali z uporabnikovo krivdo (uveljavljanje garancije) na prodajalca oz. servis?
#000000 ::
Stroški do Avtere so tvoji, ko jim predaš laptop se zate konča, ker oni handlajo garancijo in to je to.
Hayabusa ::
Če vračaš plačaš ti, če pošlješ v garancijo potem oni - reklamiral par grafičnih kartic in diskov k Slo distributerju.
Šimpanz ::
Po naši zakonodaji vsi transportni stroški bremenijo trgovca/ servis, tako da jim mirno pošlji na njihove stroške.
#000000 ::
Aja no nism vedu, jet ponavad sam pripeljem tja, pošiljal še nisem.
AJa še to, či nisi firma ne moreš poslat na tuje stroške paketa ipd. preko pošte slovenije, vsaj nazadnje so meni tako povedali. LP
AJa še to, či nisi firma ne moreš poslat na tuje stroške paketa ipd. preko pošte slovenije, vsaj nazadnje so meni tako povedali. LP
Venum ::
#000000: Mislim da nisi najbol zastopu..
Torej so stroški njihovi, ker uveljavljam garancijo. Hvala!
Btw. mislim da se firma zmeni s pošto pa pošta pol pošlje poštarja, ki prevzame paket na njihove stroške.
Torej so stroški njihovi, ker uveljavljam garancijo. Hvala!
Btw. mislim da se firma zmeni s pošto pa pošta pol pošlje poštarja, ki prevzame paket na njihove stroške.
shadeX ::
Uveljavljal garancijo za 2 izdelka kupljena na mimovrste in nikol ni blo problema. Garancijo sem uveljavljal pri slovenski uvoznikih, in sicer se je šlo za miško razer in LCD Samsung. Pri miški sem poslal po pošti in sicer na njihove stroške, pri ekranu so pa domov poslali poštarja. Odvisno od firme. Nazaj sem tudi dobil ekran brez plačat, miške pa nisem dobil ker ni bila popravljiva in so mi nato vrnili kupnino na TRR.
#000000 ::
Glede garancije itak ni dileme kdo jo krije, glede stroškov do avtere tudi (sedaj)
Če ti pošlje avtera ipd. poštarja po paket potem ni problema, problem bi bil če ti prineseš paket na pošti in bi ga rad poslal na tuje stroške, tega pri nas ne moreš narest kot fizična oseba. To sem hotu povedat, ostalo je bolj ali manj jasno skor vsakemu. LP
Če ti pošlje avtera ipd. poštarja po paket potem ni problema, problem bi bil če ti prineseš paket na pošti in bi ga rad poslal na tuje stroške, tega pri nas ne moreš narest kot fizična oseba. To sem hotu povedat, ostalo je bolj ali manj jasno skor vsakemu. LP
bobby ::
poklič na avtero in vprašaj, s katero pošto imajo narejeno pogodbo. edino kar boš moral je zapakirat zadevo pa nest na pošto ali poklicat. stroški so od avtere.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Bananovec ::
Po naši zakonodaji vsi transportni stroški bremenijo trgovca/ servis, tako da jim mirno pošlji na njihove stroške.
Po zakonodaji Evropske Unije in veljajo za vso EU. Po kateri pošti je treba poslati, pa ni določeno.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Janac ::
Oni plačajo poštnino. Avtera in Elko sta mi plačala poštne stroške, tako da je verjetno pri vseh tako...
TOP ::
Točno tako kot je napisal Janac Avtera ma pogodbo s pošto Slovenija in,ko prideš napošto lepo povej,da pošiljaš v Avtero in če ti pogleda.če imajo pogodbo,ker itak imajo in oni plačajo PTT.Za obe strani.
Bananovec ::
Po kateri pošti pošlješ je vseeno, pravtako je vseeno s kom ima kdo pogodbo.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
RejZoR ::
To ni čist res. Če ima Philips pogodbo z DPD ne moreš ti k njim poslat z GLS in pričakovat, da bojo kril stroške.
Ker pa imajo pogodbo z DPD pokličeš njih, pridejo iskat zadevo in jo odpeljejo, ko pa je zrihtano pa prejmeš nazaj. Vse na njihove stroške. In večina servisov ima tko zmenjeno.
Ker pa imajo pogodbo z DPD pokličeš njih, pridejo iskat zadevo in jo odpeljejo, ko pa je zrihtano pa prejmeš nazaj. Vse na njihove stroške. In večina servisov ima tko zmenjeno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Bananovec ::
To kar imajo oni zmenjeno se tebe ne tiče. Zakonodaja veleva, da mora prodajalec vrniti stroške pošiljanja. Če so na servisu tako prijazni, da ti artikel polijejo z vodo (kar jim pač ne moreš preprečiti) lahko ti njim pošlješ artikel po najdražji pošti (kar pa oni tebi ne morejo preprečiti).
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
bobby ::
a ne ne,..
stranka ima pravico ja, da pošlje po pošti ampak ne najdražji, ker v tem primeru je potemtakem dovoljeno se pripeljat iz Portoroža s taxijem kot dostavo in se odpeljat nazaj, potem pa težit za vračilo dostave
stranka ima pravico ja, da pošlje po pošti ampak ne najdražji, ker v tem primeru je potemtakem dovoljeno se pripeljat iz Portoroža s taxijem kot dostavo in se odpeljat nazaj, potem pa težit za vračilo dostave
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
TOP ::
To kar imajo oni zmenjeno se tebe ne tiče. Zakonodaja veleva, da mora prodajalec vrniti stroške pošiljanja. Če so na servisu tako prijazni, da ti artikel polijejo z vodo (kar jim pač ne moreš preprečiti) lahko ti njim pošlješ artikel po najdražji pošti (kar pa oni tebi ne morejo preprečiti).
Ne tako napamet govorit,sem že kar nekajkrat poslal reklamacjo na Avtero preko Pošte Slovenija in to vedno na nihovo stroške in zmeraj brez problemov,tako da je sedaj dobil odgovor sprve roke.
Phantomeye ::
Jaz sem recimo uveljavljal garancijo za Kindla pri Amazonu. Naprej sem moral iz svojega žepa plačat poštnino (UPS, približno 80€ z vsemi stroški), potem sem jim pa faksiral računene pošiljanja in so mi nakazal nazaj na bančni račun.
Venum ::
Za tujino vrjamem da je vlko bolj zaj***** :) Drugac sm dans poklicu pa se zmenu in sm poslau kot ste rekli.. Artikel ki sm ga vrnu je bil corsairjev napajalnik, ki je oddajal cudne zvoke + ventilator je trzal..
6151 ::
Si bom sposodil:
Z Monitorjem imam težave, že od nakupa je na levi strani neka napaka, bom slikau in postal, zgleda pa kot nekaj takega , s tem da je v veliko majšem obsegu in se pojavi le pri določenih barvah, pri nekaterih pa se sploh ne vidi.
Morem najti nekaj kjer se bo dejansko videlo =/
Kje bi lahko uveljavljal garancijo? Gledal sem HP stran vendar nikjer nimajo kakšnega obrazca za RMA.. Imajo sicer seznam servisov v Sloveniji, na katerega se naj obrnem?
Z Monitorjem imam težave, že od nakupa je na levi strani neka napaka, bom slikau in postal, zgleda pa kot nekaj takega , s tem da je v veliko majšem obsegu in se pojavi le pri določenih barvah, pri nekaterih pa se sploh ne vidi.
Morem najti nekaj kjer se bo dejansko videlo =/
Kje bi lahko uveljavljal garancijo? Gledal sem HP stran vendar nikjer nimajo kakšnega obrazca za RMA.. Imajo sicer seznam servisov v Sloveniji, na katerega se naj obrnem?
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 6151 ()
RejZoR ::
Za HP kličeš na njihovo številko (imaš v garanciji, če je nisi že vrgel stran tko ot večina) in pridejo oni iskat napravo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
bobby ::
Rejzor: res je, ČE si lastiš Pavilion serijo,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
RejZoR ::
Hm, sem skoraj ziher da sem imel isto tud za Compaq-a. Ker zraven ni bilo nobenih naslovov servisov ampak samo telefonska številka. Bom preveril ko pridem iz službe...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Šimpanz ::
Samo za Pavilione o prišli domov iskat, ker je bil servis na Madžarskem. Ostalo HP kramo popravljajo v kokoški.
RejZoR ::
Hm, imam Compaq Presario CQ57 prenosnik in v garanciji samo piše (citiram iz garancije):
V garanciji ni nobene druge telefonske številke niti spiska naslovov servisov, samo to zgoraj. Tko da iz tega sklepam, da mi ga ni treba nikamor nosit. Je pa res da na garanciji piše, da to velja za HP Pavillion in Compaq Presario seriji.
V primeru okvare pokličite številko SERVISNEGA KLICNEGA CENTRA ZA SLOVENIJO:
(01) 432 20 01, ki bo poskrbel za prevzem okvarjene opreme.
V garanciji ni nobene druge telefonske številke niti spiska naslovov servisov, samo to zgoraj. Tko da iz tega sklepam, da mi ga ni treba nikamor nosit. Je pa res da na garanciji piše, da to velja za HP Pavillion in Compaq Presario seriji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Šimpanz ::
Ja isto velja tudi za Presario notesnike (glej spodaj obvestilo na HP-jevi strani).
Obvestilo za uporabnike HP Pavilion in Compaq Presario
HP servisni partnerji ne opravljajo popravil za HP Pavilion in Compaq Presario.
Za servis kontaktirajte HP Pavilion/ Compaq Presario klicni center na telefonski številki ++ 386 (0)1 432 20 01
Delovni čas: 8:30 do 18:00 od ponedeljka do petka (razen ob državnih praznikih in dela prostih dnevih).
Obvestilo za uporabnike HP Pavilion in Compaq Presario
HP servisni partnerji ne opravljajo popravil za HP Pavilion in Compaq Presario.
Za servis kontaktirajte HP Pavilion/ Compaq Presario klicni center na telefonski številki ++ 386 (0)1 432 20 01
Delovni čas: 8:30 do 18:00 od ponedeljka do petka (razen ob državnih praznikih in dela prostih dnevih).
bobby ::
ali popravli,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
RejZoR ::
Sej nimaš kej dost popravljat. Not je kontrolna elektronika in trafo. To je edino kar lahko menjaš, popravljaš. Sam panel je en zaprt kos pleha z LCD rezino in to je to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
To kar imajo oni zmenjeno se tebe ne tiče. Zakonodaja veleva, da mora prodajalec vrniti stroške pošiljanja. Če so na servisu tako prijazni, da ti artikel polijejo z vodo (kar jim pač ne moreš preprečiti) lahko ti njim pošlješ artikel po najdražji pošti (kar pa oni tebi ne morejo preprečiti).
ne govori neumnosti. Nikakor si ne moreš zmišljat kako boš kaj pošiljal in za kakšne stroške. Servis je dolžan poskrbet za to, da ti kot uporabnik nimaš stroškov z garancijskim popravilom, nikakor pa ni dolžan plačat karkoli se uporabnik zmisli.
V praksi je zadeva zelo enostavna. Ti njih obvestiš o napaki, oni ti sporočijo kako in kaj naprej. Ti nimaš stroškov.
ČE pa ti nekaj pošiljaš na svojo roko, po možnosti še z namenom, da servis oškoduješ z namensko uporabo dražjega storitveneg servisa. (na primer naročiš kar door to door dostavo iz Bangladeša) pa boš kot prvo moral založit poštnino, nato pa poskusit zadevo iztožit. V najboljšem primeru, boš dobil plačano poštnino po tarifi pošte slovenija. V najslabšem pa boš dobil plačano glede na dejanski stroške, ki bi ga imelo podjetje s prevzemom pošiljke. V obeh primerih pa te seveda čaka strošek sodnega postopka.
Šimpanz ::
Sem imel primere, ko so stranke pošiljale robo v naš servis na naše stroške po DHL. Vse take pošiljke smo zavrnili in so šle nazaj k stranki.
_Denny_ ::
Da si sposodim temo: pri garancijskem pošiljanju nazaj v Mimovrste so mi na treh različnih poštah uslužbenke "tečnarile", če hočem poslati na njihove stroške; sem zavrnil in plačal tistih nekaj eur...boljše plačati kot pa da mi paket zavrnejo.
Zdaj pa vprašanje - je kaj na tem garancijskem pošiljanju na njihove stroške oz. so mi poštne uslužbenke samo hotele dopovedati "v garancijo pošiljam njim, naj oni plačajo"?
edit: na MV strani seveda piše, da jih lahko pokličeš in se zmeniš za njihov prevzem na domu...jaz seveda mislim izključno pošiljanje preko pošte.
Zdaj pa vprašanje - je kaj na tem garancijskem pošiljanju na njihove stroške oz. so mi poštne uslužbenke samo hotele dopovedati "v garancijo pošiljam njim, naj oni plačajo"?
edit: na MV strani seveda piše, da jih lahko pokličeš in se zmeniš za njihov prevzem na domu...jaz seveda mislim izključno pošiljanje preko pošte.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Denny_ ()
St235 ::
Mimovrste ima sklenjeno pogodbo s pošto slovenije. Tako, da če njim pošiljaš to poveš na pošti in se stroške zaračuna njim. To ne pomeni, da gre za odkupnino ali kaj podobnega, amapak samo to, da ti ne plačaš nič, oni pa pač na koncu meseca poravnajo račun za vse poštne storitve, ki so jih imeli.
Tudi če pokličeš, ti dajo navodila, da nesi na pošto (oziroma oddaj poštarju) in pošlji na njihove stroške.
Tudi če pokličeš, ti dajo navodila, da nesi na pošto (oziroma oddaj poštarju) in pošlji na njihove stroške.
_Denny_ ::
Hvala, zdaj vem za drugič.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
Bananovec ::
To kar imajo oni zmenjeno se tebe ne tiče. Zakonodaja veleva, da mora prodajalec vrniti stroške pošiljanja. Če so na servisu tako prijazni, da ti artikel polijejo z vodo (kar jim pač ne moreš preprečiti) lahko ti njim pošlješ artikel po najdražji pošti (kar pa oni tebi ne morejo preprečiti).
ne govori neumnosti. Nikakor si ne moreš zmišljat kako boš kaj pošiljal in za kakšne stroške. Servis je dolžan poskrbet za to, da ti kot uporabnik nimaš stroškov z garancijskim popravilom, nikakor pa ni dolžan plačat karkoli se uporabnik zmisli.
V praksi je zadeva zelo enostavna. Ti njih obvestiš o napaki, oni ti sporočijo kako in kaj naprej. Ti nimaš stroškov.
ČE pa ti nekaj pošiljaš na svojo roko, po možnosti še z namenom, da servis oškoduješ z namensko uporabo dražjega storitveneg servisa. (na primer naročiš kar door to door dostavo iz Bangladeša) pa boš kot prvo moral založit poštnino, nato pa poskusit zadevo iztožit. V najboljšem primeru, boš dobil plačano poštnino po tarifi pošte slovenija. V najslabšem pa boš dobil plačano glede na dejanski stroške, ki bi ga imelo podjetje s prevzemom pošiljke. V obeh primerih pa te seveda čaka strošek sodnega postopka.
Kaj bluziš? Tako enostavno stvar si zakompliciral v tri anatomske dele ženskega telesa.
Stvar se ti pokvari, pošlješ na servis, medtem jim pošlješ še račun za stroške pošiljanja, prodajalec ti ga je dolžen pokriti. To je vse.
Ne vem pa zakaj bi moral DELATI PO POGODBI, katere DEL TI NISI. Zakaj se torej v Sloveniji ne ravnaš še po afganistanskih zakonih, če si že takšnega mnenja?
Pogodba, ki jo ima Mimovrste s poštnim servisom je zgolj zaradi tega, da si zmanjšajo stroške, nikakor pa ti nisi samo in edino vezan na ta poštni servis.
Wnb, kapiš?!
Edit: Zelo zanimivo, da v tej temi podpiraš monopol, drugje se pa zgražaš nad njim.
Edit2: Kaj pa če bi Mimovrste imel pogodbo s pošto, ki deluje samo v Ljubljani, ti si pa tam pri morju doma? Po tvoje bi prepotoval pol Slovenije samo zato, da bi poslal 50EUR vredno elektroniko po pošti, ki ima pogodbo z Mimovrste.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bananovec ()
bobby ::
ok ZVPT pravi.
najprej:
19. člen
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.
AMPAk
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
tako da se bom malo ugriznil v jezik glede na moj post 8.aprila,..
najprej:
19. člen
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.
AMPAk
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
tako da se bom malo ugriznil v jezik glede na moj post 8.aprila,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
St235 ::
To kar imajo oni zmenjeno se tebe ne tiče. Zakonodaja veleva, da mora prodajalec vrniti stroške pošiljanja. Če so na servisu tako prijazni, da ti artikel polijejo z vodo (kar jim pač ne moreš preprečiti) lahko ti njim pošlješ artikel po najdražji pošti (kar pa oni tebi ne morejo preprečiti).
ne govori neumnosti. Nikakor si ne moreš zmišljat kako boš kaj pošiljal in za kakšne stroške. Servis je dolžan poskrbet za to, da ti kot uporabnik nimaš stroškov z garancijskim popravilom, nikakor pa ni dolžan plačat karkoli se uporabnik zmisli.
V praksi je zadeva zelo enostavna. Ti njih obvestiš o napaki, oni ti sporočijo kako in kaj naprej. Ti nimaš stroškov.
ČE pa ti nekaj pošiljaš na svojo roko, po možnosti še z namenom, da servis oškoduješ z namensko uporabo dražjega storitveneg servisa. (na primer naročiš kar door to door dostavo iz Bangladeša) pa boš kot prvo moral založit poštnino, nato pa poskusit zadevo iztožit. V najboljšem primeru, boš dobil plačano poštnino po tarifi pošte slovenija. V najslabšem pa boš dobil plačano glede na dejanski stroške, ki bi ga imelo podjetje s prevzemom pošiljke. V obeh primerih pa te seveda čaka strošek sodnega postopka.
Kaj bluziš? Tako enostavno stvar si zakompliciral v tri anatomske dele ženskega telesa.
Stvar se ti pokvari, pošlješ na servis, medtem jim pošlješ še račun za stroške pošiljanja, prodajalec ti ga je dolžen pokriti. To je vse.
Ne vem pa zakaj bi moral DELATI PO POGODBI, katere DEL TI NISI. Zakaj se torej v Sloveniji ne ravnaš še po afganistanskih zakonih, če si že takšnega mnenja?
Pogodba, ki jo ima Mimovrste s poštnim servisom je zgolj zaradi tega, da si zmanjšajo stroške, nikakor pa ti nisi samo in edino vezan na ta poštni servis.
Wnb, kapiš?!
Edit: Zelo zanimivo, da v tej temi podpiraš monopol, drugje se pa zgražaš nad njim.
Edit2: Kaj pa če bi Mimovrste imel pogodbo s pošto, ki deluje samo v Ljubljani, ti si pa tam pri morju doma? Po tvoje bi prepotoval pol Slovenije samo zato, da bi poslal 50EUR vredno elektroniko po pošti, ki ima pogodbo z Mimovrste.
Dajmo še enkrat za manj pismene. Prodajalec je dolžan zagotoviti na svoje stroške popravilo izdelka v garancijskem roku. To pomeni, da je dolžan pokriti stroške, ki nastanejo z prevzemom artikla, njegovim popravilom/zamenjavo in vračilo uporaniku. Torej, če ima pogodbo z dostavno službo po Ljubljani, ti pa si iz primorske, je dolžan seveda pokriti tudi stroške do ljubljane. Če pa ima pogodbo z podjetjem, ki pokriva celotjno slovenijo, pa ti nimaš nikakršne podlage, da zahtevaš dražjo storitev. Oziroma ti prodajalec ni dolžan pokriti troške, ki nastanejo zaradi tvoje samovolje.
Torej zakonska obveza je, da mora zagotovit popravilo in vse stroške, ki pri tem nastanejo. Kako točno pa to zagotovi, pa je popolnoma njegova stvar in mu je ti kot potrošnik ne moreš diktirat. Tako kot ne moreš zahtevat na kateri servis naj zadevo pošlje, ne moreš zahtevat s kom naj on poslovno sodeluje pri dostavi in prevzemu pošilk.
Pogodba, ki jo ima Mimovrste s poštnim servisom je zgolj zaradi tega, da si zmanjšajo stroške, nikakor pa ti nisi samo in edino vezan na ta poštni servis.
Seveda, ampak če se brez razloga odločiš za dražjo varianto ti seveda ne bodo krili razlike. Kar je tudi edino logično.
Venum ::
Mene še zanima koliko časa si serviserji pri avteri ponavadi vzamejo za "popravilo" ali zamenjavo? V sredo so prejeli moj napajalnik (torej je zaenkrat 3 dni), razmislam da bi jih poklicu v ponedeljek.. A se znajo reci zavlect na 45 dni? Ali so se pri avteri od leta 2010 kaj popravili? Berem ene teme tu na forumu pa so eni primeri kr groza medtem ko nekteri nikol niso meli tezav s servisom.. To je ubistvu moje prvo uveljavljanje garancije nasploh pa sm cez leta ze kupil kar zajetn kup elektronike.
Bananovec ::
To kar imajo oni zmenjeno se tebe ne tiče. Zakonodaja veleva, da mora prodajalec vrniti stroške pošiljanja. Če so na servisu tako prijazni, da ti artikel polijejo z vodo (kar jim pač ne moreš preprečiti) lahko ti njim pošlješ artikel po najdražji pošti (kar pa oni tebi ne morejo preprečiti).
ne govori neumnosti. Nikakor si ne moreš zmišljat kako boš kaj pošiljal in za kakšne stroške. Servis je dolžan poskrbet za to, da ti kot uporabnik nimaš stroškov z garancijskim popravilom, nikakor pa ni dolžan plačat karkoli se uporabnik zmisli.
V praksi je zadeva zelo enostavna. Ti njih obvestiš o napaki, oni ti sporočijo kako in kaj naprej. Ti nimaš stroškov.
ČE pa ti nekaj pošiljaš na svojo roko, po možnosti še z namenom, da servis oškoduješ z namensko uporabo dražjega storitveneg servisa. (na primer naročiš kar door to door dostavo iz Bangladeša) pa boš kot prvo moral založit poštnino, nato pa poskusit zadevo iztožit. V najboljšem primeru, boš dobil plačano poštnino po tarifi pošte slovenija. V najslabšem pa boš dobil plačano glede na dejanski stroške, ki bi ga imelo podjetje s prevzemom pošiljke. V obeh primerih pa te seveda čaka strošek sodnega postopka.
Kaj bluziš? Tako enostavno stvar si zakompliciral v tri anatomske dele ženskega telesa.
Stvar se ti pokvari, pošlješ na servis, medtem jim pošlješ še račun za stroške pošiljanja, prodajalec ti ga je dolžen pokriti. To je vse.
Ne vem pa zakaj bi moral DELATI PO POGODBI, katere DEL TI NISI. Zakaj se torej v Sloveniji ne ravnaš še po afganistanskih zakonih, če si že takšnega mnenja?
Pogodba, ki jo ima Mimovrste s poštnim servisom je zgolj zaradi tega, da si zmanjšajo stroške, nikakor pa ti nisi samo in edino vezan na ta poštni servis.
Wnb, kapiš?!
Edit: Zelo zanimivo, da v tej temi podpiraš monopol, drugje se pa zgražaš nad njim.
Edit2: Kaj pa če bi Mimovrste imel pogodbo s pošto, ki deluje samo v Ljubljani, ti si pa tam pri morju doma? Po tvoje bi prepotoval pol Slovenije samo zato, da bi poslal 50EUR vredno elektroniko po pošti, ki ima pogodbo z Mimovrste.
Dajmo še enkrat za manj pismene. Prodajalec je dolžan zagotoviti na svoje stroške popravilo izdelka v garancijskem roku. To pomeni, da je dolžan pokriti stroške, ki nastanejo z prevzemom artikla, njegovim popravilom/zamenjavo in vračilo uporaniku. Torej, če ima pogodbo z dostavno službo po Ljubljani, ti pa si iz primorske, je dolžan seveda pokriti tudi stroške do ljubljane. Če pa ima pogodbo z podjetjem, ki pokriva celotjno slovenijo, pa ti nimaš nikakršne podlage, da zahtevaš dražjo storitev. Oziroma ti prodajalec ni dolžan pokriti troške, ki nastanejo zaradi tvoje samovolje.
Torej zakonska obveza je, da mora zagotovit popravilo in vse stroške, ki pri tem nastanejo. Kako točno pa to zagotovi, pa je popolnoma njegova stvar in mu je ti kot potrošnik ne moreš diktirat. Tako kot ne moreš zahtevat na kateri servis naj zadevo pošlje, ne moreš zahtevat s kom naj on poslovno sodeluje pri dostavi in prevzemu pošilk.
Pogodba, ki jo ima Mimovrste s poštnim servisom je zgolj zaradi tega, da si zmanjšajo stroške, nikakor pa ti nisi samo in edino vezan na ta poštni servis.
Seveda, ampak če se brez razloga odločiš za dražjo varianto ti seveda ne bodo krili razlike. Kar je tudi edino logično.
In obratno. Nikjer ne piše KAKO MORAŠ poslati (kar si ti domišljaš in skušaš dokazati na vse načine, čeprav ti je bilo večkrat dokazano nasprotno).
Kriti se morajo stroški. Če jaz grem z letalom ali pa ladjo in lastnoročno prinesem napravo, zahtevam plačilo stroškov. Konec koncev mi je jamčena kakovost za napravo za določen čas in vračilo stroškov, za prenos naprave, v kolikor v tem času crkne.
V kolikor imaš spet bluziti, raje citiraj kaj uporabnega.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bananovec ()
Šimpanz ::
Sorči sem imel problem z atom iz NM, ki je računalnik osebno pripeljal v Ljubljano z avtekom in zahteval vračilo denarja za bencin. Vrnili smo mu 4,8 eur, kolikor bi stala dostava z GLS. Pritožil se je na inšpekcijo in ona nam je dala prav. Stranko so podučili da bi se moral najprej na servisu pozanimati, kako računalnik dostavili v servis, ne pa izbrati najdražje poti.
St235 ::
Imaš prav, če tebe citiram Bananovec, potem res ne more res nič uporabnega izpast. Dokazno ni bilo pa popolnoma nič, razen to da nimaš pojma o čem govoriš.
Pač lahko mirno živiš v svoji blodnji in naslednjič ko boš uvelajvljal garancijo, seveda pošlji robo na servis s privatnim letalom. Se bomo lahko vsi smejali tvoji neumnosti, ko boš dokazoval, da si upravičen do povračila stroškov.
Kot že 100x rečeno in za vse pismene več kot razumljivo: Podjetje mora zagotoviti povračilo stroškov, vendar pa ti kot kupec na noben način ne moreš diktirat kakšen način bo podjetje za zagotovitev te pravice uporabilo.
Seveda podjetje lahko zagotavlja 100 načinov za prevzem robe, ali pa samo enega je to popolnoma njihova odločitev. Nikakor pa ne obstaja pravna, ali pa zdravorazumska podlaga za takšne blodnje kot jih ti prodajaš.
Stranka nima popolnoma nobene parvice povzročat nepotrebne stroške in za to bremenit servisa/prodajalca ali pa koga tretjega. Še več, če stranka to naredi z namenom oškodovanja servisa bi za to lahko dejansko odgovorjala. Ti imap seveda vso pravico, da robo dostaviš preko katerekoli dostavne službe, samo stroške so ti dolžni krit samo za tisti način dostave, ki je za njih optimalen. Če hočeš nadstandardko storitev je to tvoj problem.
Zakon v primeru garancije določa minimalne standarde, ki jih mora spoštovati podjetje, nikakor pa iz ničesar zapisanega v zakonu o varovanju potrošnikov ni možno sklepat, da lahko uporabnik nabija stroške in podjetju diktira s kom lahko posluje.
Pač lahko mirno živiš v svoji blodnji in naslednjič ko boš uvelajvljal garancijo, seveda pošlji robo na servis s privatnim letalom. Se bomo lahko vsi smejali tvoji neumnosti, ko boš dokazoval, da si upravičen do povračila stroškov.
Kot že 100x rečeno in za vse pismene več kot razumljivo: Podjetje mora zagotoviti povračilo stroškov, vendar pa ti kot kupec na noben način ne moreš diktirat kakšen način bo podjetje za zagotovitev te pravice uporabilo.
Seveda podjetje lahko zagotavlja 100 načinov za prevzem robe, ali pa samo enega je to popolnoma njihova odločitev. Nikakor pa ne obstaja pravna, ali pa zdravorazumska podlaga za takšne blodnje kot jih ti prodajaš.
Stranka nima popolnoma nobene parvice povzročat nepotrebne stroške in za to bremenit servisa/prodajalca ali pa koga tretjega. Še več, če stranka to naredi z namenom oškodovanja servisa bi za to lahko dejansko odgovorjala. Ti imap seveda vso pravico, da robo dostaviš preko katerekoli dostavne službe, samo stroške so ti dolžni krit samo za tisti način dostave, ki je za njih optimalen. Če hočeš nadstandardko storitev je to tvoj problem.
Zakon v primeru garancije določa minimalne standarde, ki jih mora spoštovati podjetje, nikakor pa iz ničesar zapisanega v zakonu o varovanju potrošnikov ni možno sklepat, da lahko uporabnik nabija stroške in podjetju diktira s kom lahko posluje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
RejZoR ::
Firme lahko imajo določeno specifično dostavno službo, ravno zaradi primera zgoraj. Kam pa bojo prišli, če jim bo folk pošiljal stvari po najdražji opciji ala DHL/UPS. Sej ne bojo uspel pokrivat samih poštnin, kaj šele vsega ostalega. Zato pa so pogodbeni paketi, ki so cenejši in zato se jih držijo. Pač pošlješ po tisti s katero imajo oni pogodbo ane. Kot da je to tko grozno važno, ko pa nakoncu itaq oni krijejo stroške. A ni vseeno kdo pol pelje, Pošta Slovenije ali GLS al pa kak tretji?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Bananovec ::
Sorči sem imel problem z atom iz NM, ki je računalnik osebno pripeljal v Ljubljano z avtekom in zahteval vračilo denarja za bencin. Vrnili smo mu 4,8 eur, kolikor bi stala dostava z GLS. Pritožil se je na inšpekcijo in ona nam je dala prav. Stranko so podučili da bi se moral najprej na servisu pozanimati, kako računalnik dostavili v servis, ne pa izbrati najdražje poti.
Nikakor ne pravim, da lahko izbira najdražjo pot, pravim, da lahko izbere več poti, ki morajo biti razumne. V tvojem primeru ste imeli prav predvidevam da zato, ker stroške ni bilo mogoče določiti (in ker je inšpektor verjetno bolj podobem našima dvema forumskima modrecema - lolnik, lupi) in se je od vas verjetno zahtevala prevelika količina denarja kot je bila v bistvu porabljena.
Za tiste (lalolnik), ki jim težko gre branje vrstic in prostora med njimi. Spodbujam te tudi k temu, da navedeš moje blodnje.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bananovec ()
St235 ::
Z veseljem. Neumnost, ki jo navajaš je da lahko ti pri uveljavljanju garancije izbereš kakeršenkoli način dostave in pri tem bremeniš za stroške prodajalca/servis, ne glede na to kakšni so ti stroški.
Kar je seveda popolna neumnost.
Šimpanz ti je dal lep primer kako je s tem v praksi. Četudi kupec ravna samovoljno in na svojo roko (pa naj bo to z lastnim prevozom ali ne vem čim) dostavi pokvarjen izdelek je servis dolžan plačat samo stroške, ki bi nastali, če bi bil izdelek dostavljen preko dostavne službe, ki jo uporablja servis.
Še en dokaz da nimaš pojma kaj govoriš. Stroške kilometrine je izjemno enostavno določit. Vendar je popolnoma nerealno, da bi moral servis palčevat samovoljo kupca. Servis je tako dolžan pokriti stroške, ki bi nastali pri uporabi ustaljenih poti. Če se kupec temu odpove, seveda nosi razliko v ceni storitve.
Kar je seveda popolna neumnost.
Šimpanz ti je dal lep primer kako je s tem v praksi. Četudi kupec ravna samovoljno in na svojo roko (pa naj bo to z lastnim prevozom ali ne vem čim) dostavi pokvarjen izdelek je servis dolžan plačat samo stroške, ki bi nastali, če bi bil izdelek dostavljen preko dostavne službe, ki jo uporablja servis.
V tvojem primeru ste imeli prav predvidevam da zato, ker stroške ni bilo mogoče določiti (in ker je inšpektor verjetno bolj podobem našima dvema forumskima modrecema - lolnik, lupi) in se je od vas verjetno zahtevala prevelika količina denarja kot je bila v bistvu porabljena.
Še en dokaz da nimaš pojma kaj govoriš. Stroške kilometrine je izjemno enostavno določit. Vendar je popolnoma nerealno, da bi moral servis palčevat samovoljo kupca. Servis je tako dolžan pokriti stroške, ki bi nastali pri uporabi ustaljenih poti. Če se kupec temu odpove, seveda nosi razliko v ceni storitve.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste nategOddelek: Loža | 5088 (3241) | louser |
» | Kritje postnine garancijskega izdelkaOddelek: Pomoč in nasveti | 1488 (1143) | St235 |
» | Računalniški servis in nakup rezervnih delovOddelek: Loža | 4395 (3791) | knesz |
» | Mimovrste garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9685 (8082) | St235 |
» | mimovrste vrnitev pošiljkeOddelek: Loža | 7775 (6830) | TOP |