» »

extreme digital spletna trgovina

extreme digital spletna trgovina

shon ::

demog je izjavil:

Jaz tudi čakam na naročen (in že plačan) artikel. Datum dostave je bil kao 5.12.,pred enim tednom so mi poslali mail, da bo nekaj zamude(kao zaradi DPD-ja, kjer pa so mi zatrdili da Extreme digital sploh še ni oddal paketa, ampak samo ustvaril nalepko). Od takrat pa ne jebejo več in ne odgovarjajo na maile...

Je kdo probal poslati mail direktno na madžarsko ( shop@edigital.hu)?

Pri meni je pisalo čas dostave 2-15 dni. Torej od 18.11. bi izdelek že zdavnaj moral biti pri meni. Men zdaj isto piše predano kurirski službi, pa skoraj ne verjamem, da bom izdelek dobil do novega leta.

DarwiN ::

Jaz sem končno dočakal dostavo po 1 mesecu od naročila, tko da boste tudi vsi vi dobili.. Vprašanje edino kdaj. :S

Na spletni strani imajo trenutno napisano "Vaše naročilo lahko dostavimo šele po praznikih".
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Matevz96 ::

Tokrat izgleda da bo hitra dostava :)

Naročil 15.12 artikel, ki ni bil na zalogi, 17.12 je prišel na zalogo (oziroma tako je pisalo na spletni strani), 18.12 so "poslali" paket (beri sporočili informacije o paketu DPD), včeraj pa je iz DPD prišel mail da so prevzeli in dobim v ponedeljek (23.12) zdi se mi super za konec decembra.

Izgleda, da imajo skladišče/dobavitelje tudi v Ljubljani saj sledenje pravi da so paket prevzeli tukaj, razen če je fora da deluje šele po prihodu v SLO

#hooldthedoor

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matevz96 ()

whiterose ::

Meni delujejo legit in vredu. 1. decembra sem naročil iPhone 7, prejel sem ga 6. decembra preko DPD, tako da je bila dostava zelo hitra. Paket je prišel zavarovan in ne poškodovan.
En teden po temu sem se odločil, da je telefon premajhen zame, zato sem se odločil telefon poslati nazaj z odstopom od pogodbe in so mi v dnevu odgovorili z informacijami. Kurir je bil poslal na moj naslov v dveh dneh. Sedaj samo čakam na njihov odziv.

Vsekakor bom še kdaj naročil z njihove strani.

kavcl ::

Kaj pa pakiranje? Narocil sem monitor 20.12 in do zdaj se nic, strah me je da bo slabo zapakirano in da bo monitor poskodovan.

Gapi ::

Monitor pride v originalni škatli. Torej tovarniško zapakiran. Naročil 2x32 inch Samsunga oba prišla nepoškodovana. Gospod od DPD je rekel da imam teden časa od prevzema za reklamacijo če bi bilo kaj narobe v smislu poškodb.
No person is rich enough,to buy back his past.

letmein ::

letmein je izjavil:

Jaz imam problem s to trgovino, da so mi kot kaže izgubili reklamiran izdelek, za katerega so sami naročili prevzem paketa preko DPD, kar je DPD tudi izvedel 11.11.2019, zdaj pa paketa ni nikjer. Njihova podpora je pa bolj useless/neodzivna, saj so mi predlagali naj poizvem kje je paket, pa niti št. paketa nimam, ker so oni naročili prevzem.. Kaj mi je storiti?


Evo follow up..danes sem ga dobil nazaj, isti izdelek kao "popravljen".. za 45 dnevni rok njihov support šteje dan ko so oni dobili paket na servis - 30.12.19, čeprav je DPD, ki so ga oni naročili prevzel paket pri meni 11.11.2019, to da so vmes oni izgubili zadevo ni pomembno. Tako, da odsvetujem nakup pri njih + kar je servis poslal papirjev nazaj je vse v madžarščini.

Osprey ::

opeter ::

Pameten nakup je samo v Eurospinu. ;)

Hec na stran, karakterstike telefona niso slabe. Seveda pa odvisno, kaj želiš.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Kurzweil ::

opeter je izjavil:

Pameten nakup je samo v Eurospinu. ;)

Hec na stran, karakterstike telefona niso slabe. Seveda pa odvisno, kaj želiš.


Še posebej, če rabi support in vnovčit garancijo, je za razmislit :))

mat11 ::

https://www.amazon.de/Xiaomi-Dual-SIM-A...

Raje tukaj, vsaj veš da je garancija res garancija.
mat

Amadeuss ::

Jaz sem pri njih ene 3 leta nazaj kupil telefon Samsung Galaxy S7, ker je bil ravno v akciji in precej cenejši kot kjerkoli pri nas. Ne spomnim se sicer točno v kolikšnem času so mi dostavili, samo mislim, da je bilo kar v doglednem času, ker bi si drugače zapomnil:))

Telefonu je po nekaj tednih crknila sprednja kamera. Garancijo sem brez težav, skupaj z računom uveljavljal pri slovenskem pooblaščenem servisu RAM2. Kolikor vem za vso tehnično blago kupljeno v EU garancija velja po celotni EU, ne glede na to kje v EU je bil opravljen nakup.

mat xxl ::

Za vse NI, je pa za marsi kaj !!!

Amadeuss ::

mat xxl je izjavil:

Za vse NI, je pa za marsi kaj !!!


Hm, sem mislil, da je za vse tehnične zadeve. Za kaj pa na primer ni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Amadeuss ()

letmein ::

Amadeuss je izjavil:

mat xxl je izjavil:

Za vse NI, je pa za marsi kaj !!!


Hm, sem mislil, da je za vse tehnične zadeve. Za kaj pa na primer ni?


V mojem primeru Phillips brivnik, ga pri nas niso hoteli zamenjati/popravit in je moral nazaj k trgovcu..ima Phillips tak policy menda.
V kolikor je izdelek potrebno zamenjati, je to mogoče zgolj na prodajnem mestu, kjer je bil izdelek kupljen.

mat xxl ::

Npr . 100 % vsi Irobot izdelki Roombe, ker Irobot nima servisa v Slo, ga pa jasno ima uvoznik, vendar ta na garancijo popravi vse, ki jih je sam uvozil, ostale pa tudi lahko, vendar proti plačilu.

Skratka pred nakupom se pozanimaš ...... sicer pa pošlješ izdelek v popravilo tja, kjer si ga kupil.

ana9992 ::

živjo.
Prejšnji teden sem preko Extreme digital naročila TV, ki je bil neprimerljivo ugodnejši od slovenskih trgovin. Pred par leti sem v spletni trgovini sicer že kupovala in takrat je bilo vse ok. Ko sem naročila opravila, sem šla za foro pogledat komentarje/izkušnje ljudi s to spletno trgovino in me je skoraj kap. Večina izkušenj negativnih, naročila ne dostavljena, dostavljeni napačni izdelki... TV sem plačala s kreditno kartico in ni mi preostalo drugega kot da čakam. No naročilo sem izvedla prejšnji teden v sredo. TV je bil danes z dostavno službo DPD dostavljen na dom. Vse štima. In sem si rekla da bom napisala pozitiven odziv, ker ljudje radi skritiziramo, pohvalimo pa precej ne radi. In da morda koga malo pomirim :)

MadMax ::

In za deljenje te izkušnje se je bilo treba danes registrirat? :D
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Matevz96 ::

Izkušnje z njimi so zelo različno med uporabniki, sam sem pri njih opravil 4 nakupe in razen tega, da so v dveh primerih nekaj zavlekli z dobavo nimam nobenih pripomb. Garancije zaenkrat še nisem uveljavljal.
#hooldthedoor

MrStein ::

MadMax je izjavil:

In za deljenje te izkušnje se je bilo treba danes registrirat? :D

Kako pa naj napiše sporočilo brez da se registrira?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ana9992 ::

MadMax je izjavil:

In za deljenje te izkušnje se je bilo treba danes registrirat? :D

Vidim, da nekaterim karantena že na slabše udarja :))

MrStein je izjavil:

MadMax je izjavil:

In za deljenje te izkušnje se je bilo treba danes registrirat? :D

Kako pa naj napiše sporočilo brez da se registrira?

To tudi mene zanima :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ana9992 ()

teslam2 ::

Smo vzeli (firma) nek 32col ultrawide zaslon, malenkost cenejši kot v ostalih trgovinah. Poslali so defekten ekran, ima večjo motečo črno liso čez piklse. Smo ga poslali v garancijo... Kakšne tri tedne že ni nikogar možno dobit na telefon, na maile ne odgovarjajo, niti ni potrdila o prejemu vrnjenega izdelka... Pač isti problemi kot jih ma veliko ljudi. Pomojem gre za nateg s prodajo defektne ali refurbished robe.

MadMax ::

MrStein je izjavil:

MadMax je izjavil:

In za deljenje te izkušnje se je bilo treba danes registrirat? :D

Kako pa naj napiše sporočilo brez da se registrira?

Kredibilnost nekoga, ki se registrira namenoma za to da napiše en post pohvale je pač drugačna kot kredibilnost npr. tebe, ki si na forumu že skoraj polnoleten, kaj meniš?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

ana9992 ::

MadMax je izjavil:

MrStein je izjavil:

MadMax je izjavil:

In za deljenje te izkušnje se je bilo treba danes registrirat? :D

Kako pa naj napiše sporočilo brez da se registrira?

Kredibilnost nekoga, ki se registrira namenoma za to da napiše en post pohvale je pač drugačna kot kredibilnost npr. tebe, ki si na forumu že skoraj polnoleten, kaj meniš?

Mi je žal, da so te uspel v življenju tko prestaršit, da v mojem postu vidiš nek prikrit namen (da me mogoče Extreme digital plača, da sem napisala post? :D)
Naj si mojo objavo vsak po svoje razlaga, jaz grem pa na nov TV igrat Playstation ;)

Leaker49 ::

Jaz sem tudi že večkrat kupil pri Extreme Digital in me niso nič nategnili. Maš pa slotech poln slo trgovcev ki jih skrbi da bojo morali znižati svoje dobičke če jim bo nekdo manj ciganski delal konkurenco.

MadMax ::

ana9992 je izjavil:

MadMax je izjavil:

MrStein je izjavil:

MadMax je izjavil:

In za deljenje te izkušnje se je bilo treba danes registrirat? :D

Kako pa naj napiše sporočilo brez da se registrira?

Kredibilnost nekoga, ki se registrira namenoma za to da napiše en post pohvale je pač drugačna kot kredibilnost npr. tebe, ki si na forumu že skoraj polnoleten, kaj meniš?

Mi je žal, da so te uspel v življenju tko prestaršit, da v mojem postu vidiš nek prikrit namen (da me mogoče Extreme digital plača, da sem napisala post? :D)
Naj si mojo objavo vsak po svoje razlaga, jaz grem pa na nov TV igrat Playstation ;)

Jaz nisem prestrašen.
Da bi pa na odločitev "edigital da/ne" kakorkoli vplival post nekoga frišno registriranega pa tudi ne gre.
Ti pa pomagaj z znanjem/izkušnjami še v kaki drugi temi, da ne bo samo hvaljenje določene štacune ;)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

MrStein ::

MadMax je izjavil:


Kredibilnost nekoga, ki se registrira namenoma za to da napiše en post pohvale je pač drugačna kot kredibilnost npr. tebe, ki si na forumu že skoraj polnoleten, kaj meniš?

Menim, da je pomembna vsebina sporočila, ne pa njegov avtor.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Ales ::

Pomembno je, ali je vsebina verodostojna ali ne, sigurno. ;)

broken/link ::

še pred koronavirusom:
Sem naročil sesalec, ki jih je bilo smz da 7 na zalogi. plačal sem vnaprej s kartico.
Seveda ko so naslednji dan začeli obdelovati naročilo, zaloge ni več bilo in se je zaloga čakala.
Ko je zaloga po več kot tednu ni prišla, sem dobil DPD številko - in se paket 5delavnih dni ni nikamor premaknil
Ko sem pisal na support so mi prijazno dogovorili, da je prišlo do napake, in da bo paket naslednji dan pri meni. ni bil. je pa bil čez 3dni. kar spet ni tako grozno. je pa šel paket z DPDjem in ga je seveda dostavljalec pustil pred vrati. Brez pozvonit/poklicat. Pa ni bil glih poceni paket.
Vmes pa sem dobil na mail cca 30 avtomatiziranih mailov o tem (sem jih šel preštet: 24mailov + mail od DPDja), kako je paket pripravljen oz. kako je paket na poti.
bottom line:
Celoten postopek je trajal 20dni.
če ne bi kontaktiral pomoči, bi zagotovo trajalo še dlje.
sesalec pa dela in s paketom je bilo vse OK.

Zgodovina sprememb…

ana9992 ::

MadMax je izjavil:

ana9992 je izjavil:

MadMax je izjavil:

MrStein je izjavil:

MadMax je izjavil:

In za deljenje te izkušnje se je bilo treba danes registrirat? :D

Kako pa naj napiše sporočilo brez da se registrira?

Kredibilnost nekoga, ki se registrira namenoma za to da napiše en post pohvale je pač drugačna kot kredibilnost npr. tebe, ki si na forumu že skoraj polnoleten, kaj meniš?

Mi je žal, da so te uspel v življenju tko prestaršit, da v mojem postu vidiš nek prikrit namen (da me mogoče Extreme digital plača, da sem napisala post? :D)
Naj si mojo objavo vsak po svoje razlaga, jaz grem pa na nov TV igrat Playstation ;)

Jaz nisem prestrašen.
Da bi pa na odločitev "edigital da/ne" kakorkoli vplival post nekoga frišno registriranega pa tudi ne gre.
Ti pa pomagaj z znanjem/izkušnjami še v kaki drugi temi, da ne bo samo hvaljenje določene štacune ;)

Nikoli v življenju se nisem prijavila na noben forum, ker se nisem želela izpostavljati, pa tudi, če za nekim nickom, ki omogoča anonimnost. Zaradi tele prijazne dobrodošlice se mi zdi, da je tole prvi in zadnji post. Kar pa se tiče komentarja: ''samo hvaljenje določene trgovine'', imam občutek, da če bi trgovino skritizirala, to nebi zmotilo nikogar.
Over and out.

motoroil ::

broken/link je izjavil:


24mailov
Celoten postopek je trajal 20dni.
če ne bi kontaktiral pomoči, bi zagotovo trajalo še dlje.


Jaz sem pri Computeruniverse cel mesec čakal na disk ki je bil na zalogi.
Res pa je da ni bilo toliko mailov, ker mi sploh niso odgovorili na vprašanja o temu kaj se dogaja.

Kr2020 ::

Ali je še možno plačilo po povzetju z gotovino zaradi koronavirusa v tej trgovini?

mat xxl ::

Vprašaj DPD, oni dostavljajo za njih.

Jakajhh ::

Naročil 23.4.2020 izdelek javim izkušnjo. Za zdaj izdelek, kot izgleda še ni bil odposlan. Pripravljanje je v teku 3/4 ... nekam dolgo tole pripravljajo. Plačilo je bilo izvedeno preko kartice.

Vuli ::

dpd ti pošlje link in plačaš preden ti pripelje paket. (wspay.info)
|Gigabyte x570 Aorus Pro | R7 3700x | 16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 @ 3200 CL14|
|Gigabyte Z170X Gaming 7 | Core i5 6500 |

Jakajhh ::

Jakajhh je izjavil:

Naročil 23.4.2020 izdelek javim izkušnjo. Za zdaj izdelek, kot izgleda še ni bil odposlan. Pripravljanje je v teku 3/4 ... nekam dolgo tole pripravljajo. Plačilo je bilo izvedeno preko kartice.


Danes dobil dne 27.4.2020, da je pošiljka v teku "Podatki o naročilu so bili sporočeni podjetju DPD". Zaradi covida-14 seveda razumljivo in potrpežljivo čakam. Javim kako bo šlo od tu dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jakajhh ()

Mare2 ::

Jakajhh je izjavil:

Jakajhh je izjavil:

Naročil 23.4.2020 izdelek javim izkušnjo. Za zdaj izdelek, kot izgleda še ni bil odposlan. Pripravljanje je v teku 3/4 ... nekam dolgo tole pripravljajo. Plačilo je bilo izvedeno preko kartice.


Danes dobil dne 27.4.2020, da je pošiljka v teku "Podatki o naročilu so bili sporočeni podjetju DPD". Zaradi covida-14 seveda razumljivo in potrpežljivo čakam. Javim kako bo šlo od tu dalje.

Si že dobil?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Jakajhh ::

Dne 29.04.2020 paket prejel od DPD. Glede na trenutne situacije (virus) nad pričakovanji. Nakup priporočam. *Vrednost izdelka je bil nad 200€.

Edina slabost je, kot sem videl je ta, da nimajo ravno dobre podpore v Slovenščini.

Bantani ::

Tudi jaz sem kupil ogromno stvari pri njih,ki glih niso bili poceni in nisem bil nikoli razočaran tako,da tudi iz moje strani priporocam nakup.

Jergal ::

Pri njih bi kupil Tale monitor: https://edigital.si/monitor/lg-27gl850-...

Ponavadi se prepričm da so zadeve take kot morajo biti in ne vračam stvari (če je kaj narobe nesem na servis) samo pri monitorju pa res nočem imet nobeneega mrtvega pixla, ne vem, samo mene to res ful moti.

Pri nas je 70€ dražji, tko da kakšen nasvet.

PS.: kako je z vračilom če vzameš preko podjetja, ker po neki logiki potem nisi potrošnik, ali kako?

MrStein ::

Zakoni za potrošnike veljajo samo za potrošnike, kar podjetja niso.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Glugy ::

Ja samo verjetno to ne pomen da kot podjetje nimaš druge izbire kot da gladko sprejmeš krš robo ali pač? Pol gre reševanje prek sodišč al kako?

MrStein ::

Velja preostala zakonodaja. Kako točno pa ne vem.
Izhodišče je verjetno obligacijski zakonik.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

teslam2 ::

Jergal je izjavil:

Pri njih bi kupil Tale monitor: https://edigital.si/monitor/lg-27gl850-...

Ponavadi se prepričm da so zadeve take kot morajo biti in ne vračam stvari (če je kaj narobe nesem na servis) samo pri monitorju pa res nočem imet nobeneega mrtvega pixla, ne vem, samo mene to res ful moti.

Pri nas je 70€ dražji, tko da kakšen nasvet.

PS.: kako je z vračilom če vzameš preko podjetja, ker po neki logiki potem nisi potrošnik, ali kako?



ne kupuj, mi smo dobili defektnega, poslali nazaj in ostali brez vsega :D

mat xxl ::

Kako to, sam, sem že več krat kupoval tam, pa nikoli težave. Kako vrnili ste pa vam novega ne pošljejo ali kaj ?

Koko008 ::

Trollajo te prek e-maila in se izmikajo odgovoru kje je roba in kdaj jo bodo poslali. Sem čakal 6 mesecev na kuhalno ploščo pri njih. Prvič in zadnjič.

Glugy ::

Zakaj si 6 mesecev čakal? Če v 14 dneh izdelka ni pri teb v tvojih rokah moraš takoj poslati sporočilo da odstopaš od pogodbe. Kot potrošnik imaš pravice in si vsaj na slovenskem trgu zelo zaščiten. Uporabi jih. Jz sm pri njih samo enkrat monitor naročil pa sem ga dobil ceneje kot bi ga kjerkoli drugje na slovenskem trgu in to brez težav v 3 dneh dobil. To je vse kar lahko rečem. Jz ne bi čakal 6 mesecev.

Priporočam ti da se obrneš na Evropski potrošniški center: https://www.epc.si/pages/si/o-nas/strok... ki je bil ustanovljen ravno zato da ti kot potrošniku pomaga. Da se ukvarja z konkretnimi primeri in to brezplačno.

mat xxl ::

Evo jaz sem včeraj po 7 dneh le dobil ( obljubljali so 4 dni) tole ploščo, ki je odlično ocenjena v zadnjem ocenjevanju ZPS : https://edigital.si/elektricne-kuhalne-...

Garancija 2 leti z prijavo pa 5 let...

Kaj naj rečem, plačam ob prevzemu, vse ok, celo slo navodila, je pa bila pakunga, povsem serijska (prav nič dodatne zaščite za dostavo) .

Škatla je bila malo pofrcana, k sreči plošča brez poškodb, deluje, vse , kot mora, sem pa pred kurirjem prerezal škatlo, toliko, da smo videli, da je steklo celo....

Priporočam, vedno pa pri njih kupujem po sistemu plačilo po povzetju, ker ja nikoli ne veš.....

Tako, da zelo zadovoljen servis in garancija pri nas.

Vuli ::

"Dostava 4 - 6 Delovni dan"
|Gigabyte x570 Aorus Pro | R7 3700x | 16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 @ 3200 CL14|
|Gigabyte Z170X Gaming 7 | Core i5 6500 |

MrStein ::

Glugy je izjavil:



Priporočam ti da se obrneš na Evropski potrošniški center: https://www.epc.si/pages/si/o-nas/strok... ki je bil ustanovljen ravno zato da ti kot potrošniku pomaga. Da se ukvarja z konkretnimi primeri in to brezplačno.

Tam lahko dajo kaki nasvet, kaj več pa niti ne. Lahko opozorijo trgovino, tu pa se potem ponavadi konča.

Torej za vprašat ja, za čudeže pričakovati pa ni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Kaj kupiti
2737445880 (331) Mohimm
»

Spletna trgovina Oskar Veliki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
23464515 (5501) scipascapa
»

Spletna trgovina edigital

Oddelek: Kaj kupiti
328064 (3487) SuperVeloce
»

Mimovrste oddano naročilo/spreminjanje cene (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
548364 (6089) Mare2

Več podobnih tem