» »

Omejitve hitrosti na AC - anketa

Omejitve hitrosti na AC - anketa

1 2 3
4
»

jype ::

Scorpy84 je izjavil:

Dvomim da, po rampi sodec ne dovolj dober.
Noben od tistih, ki so na parkirišču ne da bi pogledali zapeljali vzvratno, me ni zbil, zato operacijo "rampa" smatram za uspeh.

Scorpy84 ::

Skratka nisi imun da ne delas preksrke, ne obsojaj druge ki to pocnejo, ker sam nisi nic boljsi

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

jype ::

Scorpy84 je izjavil:

Skratka nisi imun da ne delas preksrke, ne obsojaj druge ki to pocnejo, ker sam nisi nic boljsi
Neumnost. Bistveno boljši sem, ker:

- imam znatno nižjo gibalno količino,
- imam znatno krajši minimalni radij zavoja, ki ga lahko izvedem,
- imam bistveno ugodnejše razmerje med škodo, ki jo lahko povzročim sebi in drugim, v prid vseh drugih in ker
- so moji vplivi na okolje zanemarljivi.

Shegevara ::

Jype ima tukaj po svoje prav - globalno gledano.
Nevarno upravljanje avtomobilov ima ponavadi hujše posledice kot prekrški na kolesu in je prav da se nevarna vožnja avtomobilistov bolj izpostavlja.

Ampak tud ti jype ne moreš opravičevat prekrškov na kolesu samo zato ker je uporaba avtov za okolje in za varnost slabša od kolesa. Ja, si boljši ampak vseeno pa nisi nad zakoni samo zato ker si na kolesu.

WizzardOfOZ ::

Jype opravičuje svoje CPP prekrške s tem da daje manjši ogljični odtis. :))

Zgodovina sprememb…

starec Zosim ::

Na naših AC je omejitev 130 km/h popolnoma korektna, hitreje se skoraj ni mogoče peljati zaradi prevelike gostote prometa. Vozim po omejitvah.
Glede varnosti v CPP pa opažam, da so veliko bolj nevarni od tistih, ki vozijo 150 km/h, naslednje kategorije: pijanci, konzumenti drog in zdravil, starejši vozniki, ki se nikakor nočejo odreči upravljanja z vozilom, voznice s fobijami, uporabniki mobijev, lastniki tehnično nebrezhibnih vozil...
Žal je vse to posledica napačne prometne politike, saj dejansko vsak dobi vozniško,tudi če dela izpitno vožnjo 7-ič ali pa ima 85 ur vožnje.
CPP so za vse udeležence v prometu enako obvezujoči.

Problem prededipalcev (po dr. Zupančiču) je neasimiliran pravni red, kar daje omenjenim osebam samovoljno izkrivljanje pravnega reda glede na njihove potrebe in egoistično - narcisoiden pogled na svet.
http://www.ung.si/media/storage/novice/...
Še vedno pa ne vidim racionalnega razloga pri Juretu, da vse kar mu ni po volji označi z desničarstvom.

Utk ::

Jaz se strinjam, da niso problem tisti, ki se vozijo 150, niti 180, niti 250. Problem so tisti, ki se vozijo tolk med tistimi, ki se vozijo 120, in to 3 metre za njimi.
Zato to v Nemčiji deluje, pri nas pa ne. Pritisni ko se da, ko se ne da, se pa pač ne da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hammock ::

Utk je izjavil:

Jaz se strinjam, da niso problem tisti, ki se vozijo 150, niti 180, niti 250. Problem so tisti, ki se vozijo tolk med tistimi, ki se vozijo 120, in to 3 metre za njimi.
Zato to v Nemčiji deluje, pri nas pa ne. Pritisni ko se da, ko se ne da, se pa pač ne da.

Tako je. Ni tezava, ce se vozis 180, ko si sam (kar je morda kaksno nedeljo). Tudi ponoci se mi vse nad 130 zdi nevarno, odvisno kaksne luci ima avto. Sem ze naletel na kos pohistva na voznem pasu - s 130 sem ga obvozil, pri 150 ga nebi.

Problem so tisti, ki bi radi vozili 180 med jutranjo konico. Ne gre, vsi peljemo 100, vozi v koloni z varnostno razdaljo in daj mir.

jype ::

Shegevara je izjavil:

Ampak tud ti jype ne moreš opravičevat prekrškov na kolesu samo zato ker je uporaba avtov za okolje in za varnost slabša od kolesa. Ja, si boljši ampak vseeno pa nisi nad zakoni samo zato ker si na kolesu.
Hold my isostar.

WizzardOfOZ je izjavil:

Jype opravičuje svoje CPP prekrške s tem da daje manjši ogljični odtis. :))
Ali pa s tem, da vozniki osebnih avtomobilov itak pobijete več kot 100 ljudi na leto samo v majhni podalpski enklavi. Na koncu je itak vseeno: V manj nerazvitih okoljih, mi _ni treba_ kršiti prometnih predpisov, ker so že takšni, da spodbujajo trajnostno mobilnost, za razliko od slovenskih, ki jo ovirajo, spodbujajo pa obsceno trošenje omejenih virov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Shegevara ::

jype je izjavil:

Ali pa s tem, da vozniki osebnih avtomobilov itak pobijete več kot 100 ljudi na leto samo v majhni podalpski enklavi. Na koncu je itak vseeno: V manj nerazvitih okoljih, mi _ni treba_ kršiti prometnih predpisov, ker so že takšni, da spodbujajo trajnostno mobilnost, za razliko od slovenskih, ki jo ovirajo, spodbujajo pa obsceno trošenje omejenih virov.


Čakej mal, kdo pa pravi da _moraš_ kršit predpise?
Pa vse to pomeni mogoče, da strojevodja tud lahko krši predpise ker je vlak trajnostno prevozno sredstvo in nimamo razvite železniške infrastrukture?

jype ::

Shegevara je izjavil:

Čakej mal, kdo pa pravi da _moraš_ kršit predpise?
Tito.

Shegevara je izjavil:

Pa vse to pomeni mogoče, da strojevodja tud lahko krši predpise ker je vlak trajnostno prevozno sredstvo in nimamo razvite železniške infrastrukture?
Tako je!

Komaj čakam, da strojevodje začnejo vozit po enosmernih v napačno smer.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Reycis ::

Jaz že od nekdaj po avtocesti vozim 110, ker se mi zdi optimalno razmerje med porabljenim gorivom, porabljenimi živci in porabljenim časom.

To, da je treba avtomobile gont po avtocesti, češ da je dobro za motor so navadne bedarije. Edini minus počasnejše vožnje je kasnejši prihod na cilj. Dobiš pa večjo varnost, večjo pretočnost in manjšo porabo. Opažam tudi, da so pri nižjih hitrostih za vsak nadaljni km/h počasneje (e.g. 100->99 vs 130->129) izgublja več časa in pridobi manjši prihranek pri gorivu, manj pretočnosti in varnosti. Zato se mi zdi omejitev, ki jo predlaga dežurni internacionalni socialist jajp - tj. 80km/h nekoliko pretirana. Bi pa podpiral znižanje na 120 ali 110 ali 100.

hammock ::

Bi pa podpiral znižanje na 120 ali 110 ali 100.

Jaz bi bil za to, da se uvede dinamicne omejitve, kk se spreminjajo glede na promet. Elektronska tabla vsakih par km, pa je. Podobno kot ze imamo ponekod.

Ko je avtocesta prazna, naj bo 130km/h. Ko je promet, naj bo primerno manj. Isto recimo ob izrednem vremenu (gosta megla, nevihta). Prilagajanje na maksimalno pretocnost.

martincek1 ::

Meni se pa povečini zdi vožnja z 110km/h na naših cestah veliko bolj nevarna kot vožnja z 140km/h (po števcu, realno 130). Ni nobenega bremzanja, nihče ne vozi 10cm za tabo, nihče se ti iznenada ne pojavi v vzvratnem ogledalu, nihče te ne prehiteva na silo. Ko pridem na avtocesto, počakam 30 sekund, da nekdo pride mimo mene z 150km/h, zavijem za njim in mu pustim, da mi utira pot. Nobenega živciranja, vozim lahko z lepo varnostno razdaljo.

Sem pa načeloma za to, da se hitrost bolj omeji in bolj kaznuje prekrškarje, voznike, ki sanjajo itd.

Edit: Sploh pa folk, ki uporablja mobilne telefone. Ni mi jasno, zakaj policisti na tem niso veliko bolj dejavni. Včeraj sem bil pozoren, ko sem se vozil po Ljubljani. To ni normalno. A je tolk težko policaja napravt v civilne cunje in postavt zraven ceste?

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

160+ se težko voziš, imaš na vsakih 5km nekoga k ti tik pred zavije s 110....tak da gas, zavora, se ponavlja.

2dark ::

martincek1 je izjavil:

To ni normalno. A je tolk težko policaja napravt v civilne cunje in postavt zraven ceste?


Čakaj. to pomeni, da bi morali policaji dejansko 8 ur delat. tega niso sposobni. Bi takoj usekali stavko. Ne samo v civilne cunje. Posadit bi jih bilo potrebno na civilne motorje, pa naj krožijo po mestu in pišejo kazni.

Policaji 70% preslonijo na telefonih med delovnim časom.

martincek1 ::

zobnik je izjavil:

160+ se težko voziš, imaš na vsakih 5km nekoga k ti tik pred zavije s 110....tak da gas, zavora, se ponavlja.


Nič narobe s tem. Ta, ki vozi 110 se ti vsaj umakne, ko konča s prehitevanjem. Če držiš varnostno razdaljo, pa ponavadi tud bremzat ni treba. Spustiš gas, če je treba vržeš v nižjo prestavo pa ubiješ dve muhi na en mah.

qwertyy ::

Meni gre pa na živce folk ki:
- se vključuje na avtocesto z 80kmh
- se mi nalima na rit, čeprav je pred mano na prehitevalnem še 10 avtov, ki prehitevajo tovornjakarje
- se odloči prehitvat tovornjak z 90kmh in ne pogleda v ogledalo, da bi videl da se bližam z 130kmh
- pridrvi s 180kmh in blenda, še preden se mu lahko varno umaknem na vozni pas

IL_DIAVOLO ::

Meni pa gre na živce, ko se folk ne zna pravočasno prestavit(2 pasovnica) na prehitevalni pas, ko je jasno da se bo vključil na avtocesto cez 500m. Tako meni v zadnjem trenutku blokira varen prehod iz pospesevalnega pasu na vozni pas. Tako da ti ne preostane drugega, kot da se takoj pomaknes na prehitevalni pas, ce je seveda fraj ali pa bremzas do njegove varne hitrosti 90 km/h.

Invictus ::

Ponovi CPP.

V primeru, da se ne moreš varno vključiti iz pospeševalnega pasu, lahko naprej voziš po odstavnem.

Sam dostikrat so na delu idioti, ki na koncu pospeševalnega celo ustavijo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

2dark ::

qwertyy je izjavil:

Meni gre pa na živce folk ki:

- se odloči prehitvat tovornjak z 90kmh in ne pogleda v ogledalo, da bi videl da se bližam z 130kmh
s


Kaj je lepšega da vidim take kot ti, da morte bremzat. Haha. Neprecenljivo

m0LN4r ::

Reycis je izjavil:

Jaz že od nekdaj po avtocesti vozim 110, ker se mi zdi optimalno razmerje med porabljenim gorivom, porabljenimi živci in porabljenim časom.

To, da je treba avtomobile gont po avtocesti, češ da je dobro za motor so navadne bedarije. Edini minus počasnejše vožnje je kasnejši prihod na cilj. Dobiš pa večjo varnost, večjo pretočnost in manjšo porabo. Opažam tudi, da so pri nižjih hitrostih za vsak nadaljni km/h počasneje (e.g. 100->99 vs 130->129) izgublja več časa in pridobi manjši prihranek pri gorivu, manj pretočnosti in varnosti. Zato se mi zdi omejitev, ki jo predlaga dežurni internacionalni socialist jajp - tj. 80km/h nekoliko pretirana. Bi pa podpiral znižanje na 120 ali 110 ali 100.
Za 100 sploh ne rabimo avtocest, nemci in avstrijci se brez tezav vozijo 100-110 po regionalkah, dokler iz juga ne pride gor mesanica divjakov in pocanezov.

Saj so pred kratkim vprasali nemce ali bi omejili hitrost na AC in so rekli "nein, danke" in kljub temu imajo bistveno manj nesrec % kot mi doli. Ni vse tako enostavno.

Mi rabimo vec cest primernih za hitrejso voznjo. Zal pa nase celje temeljijo na kolovozih se iz casov konjev in krav. Dnarja za novih pa ni. Vazno je bilo, da smo cimprej poasfaltirali celo slovenijo, pa ni vazno kako. Zdaj pa je ze malo jebeno it za nazaj popravljat vseskup.

qwertyy je izjavil:

Meni gre pa na živce folk ki:
- se vključuje na avtocesto z 80kmh
- se mi nalima na rit, čeprav je pred mano na prehitevalnem še 10 avtov, ki prehitevajo tovornjakarje
- se odloči prehitvat tovornjak z 90kmh in ne pogleda v ogledalo, da bi videl da se bližam z 130kmh
- pridrvi s 180kmh in blenda, še preden se mu lahko varno umaknem na vozni pas
Sem si za kratek moment predstavljaj, da v zgoraj nastetih primerih sedis v vsakem avtu ti. Zacaran krog, nobenemu ni prav.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

zmaugy ::

2dark je izjavil:

qwertyy je izjavil:

Meni gre pa na živce folk ki:

- se odloči prehitvat tovornjak z 90kmh in ne pogleda v ogledalo, da bi videl da se bližam z 130kmh
s


Kaj je lepšega da vidim take kot ti, da morte bremzat. Haha. Neprecenljivo


A ti se eden od hobi policajev, ki niso bili sprejeti v policijo?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

feryz ::

Kaj vse vam gre v življenju na živce ali na k...!? Bogi ljudje.
Jaz se peljem po AC 0, 20, 100, 150 ali 250 km/h. Kolikor pač razmere dopuščajo.
Zakaj bi bil živčen ali bi mi šlo kaj na k... Vsako tele ima svoje vesele. In tudi vozi tako.

Itak da sem za AC brez omejitev. Ampak tega ne bo. Zaradi omejenih ljudi. So what?

EnStot ::

feryz je izjavil:


Jaz se peljem po AC 0, 20, 100, 150 ali 250 km/h... Vsako tele ima svoje vesele. In tudi vozi tako.

Dobro si se opisal in predstavil.

solatko ::

Majk - Normalen prometni tok tovornjakov je med 90 in 95, čemu se ti, ki bi rad bil varen in ob tem še racionalen pri stroških, ne prilagodiš njim? Vozniki 110 delate na AC namreč, največje probleme, saj se spravijo kamione prehitevat s 110 in ne pospešijo na vsaj 130.
Delo krepa človeka

EnStot ::

Solatar, če se nisi slosoben prilagajati razmeram na cesti, vrni izpit in pejt u penzijo!
P.S.
Pospešijo lahko na NAJVEČ 130!

solatko ::

EnStot - Kaj pa ti bluziš? Kakšno vezo ima ta tvoja blodnja, z mojim zgornjim postom. Odgovarjal sem Majk-u na njegovo navajanje vožnje po AC.
Dej se malo ohladi, prazniki so.
Delo krepa človeka

Scorpy84 ::

Evo zdej sem sel na morje, samo en tovornjak, komot si lahko vozil 100 ali 130, noben se ni vozil po prehitevalnem, samo med prehitevanjem, prometa pa je bilo ravno prav, pa zacuda nobenega divjaka ni bilo. Mislim da imamo drugje problem in to je pac tretji pas, nekje pa tudi 4 pas, glede na to koliko smo tranzitna drzava.

St235 ::

solatko je izjavil:

Majk - Normalen prometni tok tovornjakov je med 90 in 95, čemu se ti, ki bi rad bil varen in ob tem še racionalen pri stroških, ne prilagodiš njim? Vozniki 110 delate na AC namreč, največje probleme, saj se spravijo kamione prehitevat s 110 in ne pospešijo na vsaj 130.



V bistvu je ravno obratno ampak si kot ponavadi preneumen da bi razumel. V gostem prometu kjer kamioni vozijo 90-95 km/h bistveno slabse na pretocnost vpliva voznik ki hoce vozit 130 km/h in vec, kot pa tisti ki vozi 110 km/h.

solatko ::

Lakotnik29 - Seveda, gospod vsevednež, sploh, ko takle model prehiteva 6-7 kamionov na razdalji nekaj km s svojimi 110-imi km/h.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

Majk - Normalen prometni tok tovornjakov je med 90 in 95, čemu se ti, ki bi rad bil varen in ob tem še racionalen pri stroških, ne prilagodiš njim? Vozniki 110 delate na AC namreč, največje probleme, saj se spravijo kamione prehitevat s 110 in ne pospešijo na vsaj 130.


Ne drži, tisti, ki vozimo 110km/h po desnem pasu, prehitevamo tako da do konca pohodimo gas, prehitimo z hitrostjo konkretno višjo od 130km/h in ko gremo nazaj samo spustimo gas, pa se sam avto spravi nazaj na 110km/h, ker imamo vklopljen tempomat. Poanta je da čimprej prideš do željene hitrosti. In če hočeš šparat, moraš avto pohodit do konca, da "skoči" na željeno hitrost, potem jo pa samo vzdržuje. S tem šparaš, ne s počasnim speljevanje s križišč, kot večina misli.

Problem so tisti, ki vozijo 95km/h in potem s 95km/h prehitevajo kamione. Ali pa celo do 110km/h pospešijo takrat.

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Po AC vozim 90-100. Ze dolgo nisem pritisnil nad 130, niti nimam potrebe. Ponavadi se priklopim za tovornjak, dam tempomat na tolk ko vozi tovornjak pred mano in se peljem.

St235 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - Seveda, gospod vsevednež, sploh, ko takle model prehiteva 6-7 kamionov na razdalji nekaj km s svojimi 110-imi km/h.

Tocno tako in takrat brdaki ki se niste sposobni prilagodit bistveno bolj vpliavate na pretpcnost kot sam voznik pro 110 km/h. Ampak tega nekdo ki sanja o posebnih plinih v pnevmatikah tega nedvomno ni spodonem razumet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

Lakotnik29 - Bedak, ki je vedno proti drugim, seveda ne razume, da bi bil promet najbolj tekoč, če bi vsi vozili na zgornji meji omejitve, da v bistvu zastoje dela neenaka vožnja vseh udeležencev in na pretočnost ob strnjenih vrstah tovornjakov, še kako vpliva voznik, ki prehiteva s 110, namesto 130, najbolj pa se vse zabaše, ko se med seboj prehitevajo tovornjaki pri razliki v hitrostnih nastavitvah +-5km/h.
Po tvojem, naj bi promet potekal takrat najbolj tekoče.:'(
Delo krepa človeka

Invictus ::

Največ zastojev na avtocestah delajo tovornjaki, ki prehitevajo...

To bi morali prepovedati. Za začetek... Kot imajo to prepovedano vse normalne države. Samo potem bo Klobasa spet skočil v luft...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

Tovornjake na vlake, pa dovoljeno samo 7.5 tone po cestah in še to samo EURO 5 in več kamioni, pa bi imeli hitro lepo prevozne avtoceste, pa še železnica bi imela kaj od tega.

Invictus ::

Železnica je že skoraj polno zasedena. Bi morali do Prekmurja narediti novo, samo tovorno železnico. Potem pa razvod na Madžarsko in v Avstrijo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

jype ::

Drugi tir v vsako slovensko vas!

WizzardOfOZ ::

Invictus je izjavil:

Železnica je že skoraj polno zasedena. Bi morali do Prekmurja narediti novo, samo tovorno železnico. Potem pa razvod na Madžarsko in v Avstrijo.


Kitajci so že ponujal, da od kopra do prekmurja naredijo kompleten drugi tir za 4 do 5 milijard evrov. Glede na to, da je cena "naših" 27 kilometrov proge ena petina ali pa celo samo ena četrtina tega, bi bila to rešitev. Sam zraven jih moraš spustit.

solatko ::

WizzardOfOZ - Problem nastane, ker zahtevajo, da to delajo kitajska podjetja s kitajskimi delavci.
Delo krepa človeka

K0l1br1 ::

Problem zato, ker se ne omastijo "naši" ali kaj drugega?

Invictus ::

Kitajci delajo most na Pelješac. Domačini so mislili, kako bodo na račun Kitajcev zaslužili.

Pa nič od tega. Tam so zasidrane 3 ladje, ena za spanje, ena za prehrano in ena za zabavo. Hrano jih pripeljejo direktno iz Kitajske.

Lokalni zaslužek, nič...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

No pri nas nebi mogli parkirat treh ladij, tako, da bi loklci vseeno kaj zaslužili.:D
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Konc koncev nima veze, vazno je da se gradi. Samo pohlep je v sloveniji najvecji zaviralec, cesarkoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

biorudi ::

Invictus je izjavil:

Kitajci delajo most na Pelješac. Domačini so mislili, kako bodo na račun Kitajcev zaslužili.

Pa nič od tega. Tam so zasidrane 3 ladje, ena za spanje, ena za prehrano in ena za zabavo. Hrano jih pripeljejo direktno iz Kitajske.

Lokalni zaslužek, nič...

Ampak most bodo pa imeli narejen. In to v četrtini časa in pol manj denarja, kolikor bi bilo potrebno pri nas. In ravno to je bistvo.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Problem nastane, ker zahtevajo, da to delajo kitajska podjetja s kitajskimi delavci.


Ni problema, saj tiste delavce na koncu odpeljejo nazaj. (al pa jih zakopljejo v kako luknjo pod železnico, da jim ni treba plače dat, ampak to ni naš problem).

St235 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik29 - Bedak, ki je vedno proti drugim, seveda ne razume, da bi bil promet najbolj tekoč, če bi vsi vozili na zgornji meji omejitve, da v bistvu zastoje dela neenaka vožnja vseh udeležencev in na pretočnost ob strnjenih vrstah tovornjakov, še kako vpliva voznik, ki prehiteva s 110, namesto 130, najbolj pa se vse zabaše, ko se med seboj prehitevajo tovornjaki pri razliki v hitrostnih nastavitvah +-5km/h.
Po tvojem, naj bi promet potekal takrat najbolj tekoče.:'(

Ja, v solatko landu kjer fizika ne obstaja, seveda lahko vsa vozila začenši z tovornjaki neprekinjeno vozijo 130km/h.

Dokler pa smo v realnem svetu pa so dejstva drugacna in na pretocnost v prvi vrsti vpliva razlika v hitrosti in varnostna razdalja. Dve stvari ki jih samooklicani super voznikih pac ne razumete. In potem se kot teleta cudijo zakaj prihaja do ti fantomskih zastojev.

Tako edini bedak ki ostaja tukaj je revez, ki ni sposoben svojih blodenj podpret drugace kot preko namisljenih prijateljev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

Lakotnik29 - Dva bedaka se bova težko kaj zmenila, samo utrujava drugim.
Dobro, da je življenje bolj dinamično, kot pravniki.
Delo krepa človeka
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335912 (33664) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528124596 (101618) solatko

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23839144 (33341) dzinks63
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12228599 (26781) IceIceBaby

Več podobnih tem