Forum » Na cesti » Ženske so boljše voznice kot moški
Ženske so boljše voznice kot moški
FormerUser ::
Je naslov nove kampanje zavoda Vozim, za izboljšanje varnosti v prometu. Javnost ( beri šovinisti) je razburjenja, kar je glede na opazke ala "baba za volanom", "voziš ko baba"..., ki so še vedno precej razširjeni v naši družbi, kjer moški veljajo za superiorne, ne samo voznike, seveda razumljivo, čeprav dejstva govorijo drugače.
Nekaj statistike:
Povzročitelji vseh 28 smrtnih prometnih nesreč zaradi alkohola, ki so se zgodile letos, so bili samo moški, medtem ko je od 22 smrtnih prometnih nesreč zaradi alkohola, ki so se zgodile lani, ženska povzročila eno.
Moški pogosteje sedejo za volan pod vplivom alkohola. Policisti so letos zaradi vožnje pod vplivom alkohola v 91 odstotkih kaznovali moške.
Moški povzročijo 90 odstotkov smrtnih prometnih nesreč, katerih vzrok je alkohol.
Tri od štirih prometnih nesreč povzročijo moški. V zadnjem petletnem obdobju so moški povzročili vsako deveto od desetih smrtnih prometnih nesreč, katerih vzrok je alkohol.
Znanstvene raziskave ne potrjujejo posebnih vozniških prednosti pri enem ali drugem spolu, a glede na statistiko ženske manj tvegajo v prometu, so previdnejše in ostajajo v prometu mirnejše.
Seveda bi organizatorji akcije lahko izbrali moškemu egu prijaznejši slogan, ala ženske so varnejše voznice, ženske so previdnejše voznice... ampak meni se zdi ključna stvar ravno v tem, da se postavi enačaj med previden, varen, miren voznik/voznica in dober voznik/voznica, ker mnogi še vedno menijo, da je boljši šofer tisti, ki pride prej na cilj ali ki natančneje bočno parkira.
Kdo je torej dober voznik? Po moje tisti, ki na cesti ne ogroža drugih, niti sebe in očitno se v to skupino uvršča več žensk.
Nekaj statistike:
Povzročitelji vseh 28 smrtnih prometnih nesreč zaradi alkohola, ki so se zgodile letos, so bili samo moški, medtem ko je od 22 smrtnih prometnih nesreč zaradi alkohola, ki so se zgodile lani, ženska povzročila eno.
Moški pogosteje sedejo za volan pod vplivom alkohola. Policisti so letos zaradi vožnje pod vplivom alkohola v 91 odstotkih kaznovali moške.
Moški povzročijo 90 odstotkov smrtnih prometnih nesreč, katerih vzrok je alkohol.
Tri od štirih prometnih nesreč povzročijo moški. V zadnjem petletnem obdobju so moški povzročili vsako deveto od desetih smrtnih prometnih nesreč, katerih vzrok je alkohol.
Znanstvene raziskave ne potrjujejo posebnih vozniških prednosti pri enem ali drugem spolu, a glede na statistiko ženske manj tvegajo v prometu, so previdnejše in ostajajo v prometu mirnejše.
Seveda bi organizatorji akcije lahko izbrali moškemu egu prijaznejši slogan, ala ženske so varnejše voznice, ženske so previdnejše voznice... ampak meni se zdi ključna stvar ravno v tem, da se postavi enačaj med previden, varen, miren voznik/voznica in dober voznik/voznica, ker mnogi še vedno menijo, da je boljši šofer tisti, ki pride prej na cilj ali ki natančneje bočno parkira.
Kdo je torej dober voznik? Po moje tisti, ki na cesti ne ogroža drugih, niti sebe in očitno se v to skupino uvršča več žensk.
DrDre95 ::
FormerUser je izjavil:
Moški pogosteje sedejo za volan pod vplivom alkohola. Policisti so letos zaradi vožnje pod vplivom alkohola v 91 odstotkih kaznovali moške.
Moški povzročijo 90 odstotkov smrtnih prometnih nesreč, katerih vzrok je alkohol.
Tri od štirih prometnih nesreč povzročijo moški. V zadnjem petletnem obdobju so moški povzročili vsako deveto od desetih smrtnih prometnih nesreč, katerih vzrok je alkohol.
Več moških vozi pijanih in več moških dela nesreče. Šokantno, morda bi morala pričeti podpirat prohibicijo?
Gagatronix ::
Meni se zdi ta kampanja s koledarjem skrajno bedasta, drugace se pa strinjam, da je velik odstotek moskih voznikov v prometu blesavcev. (Osebno ne vozim, oziroma koristim javni promet)
DePalmo ::
Zame je dober voznik tisti ki ne ovira prometa, predvideva situacije in se jim izogne ali vsaj omili v primeru nesreče, pazi na bolj ranljive v prometu (naprimer pešce ali starejše voznike) in tisti ki je strpen, hkrati pa tudi spoštuje prometne predpise.
Po statistiki je res da ženske naredijo manj nesreč in da so bolj varne voznice, ampak je le nekaj punc katerim bi zaupal volan, večini se bi jim pa izognil oz. raje šel peš. Veliko tudi pomeni udobna in umirjena vožnja brez presenečenj, ne samo da prideš na cilj. OK, to je glavno, ampak ker sem že malce v letih, mi je tudi pomembno kako pridem na cilj.
Po statistiki je res da ženske naredijo manj nesreč in da so bolj varne voznice, ampak je le nekaj punc katerim bi zaupal volan, večini se bi jim pa izognil oz. raje šel peš. Veliko tudi pomeni udobna in umirjena vožnja brez presenečenj, ne samo da prideš na cilj. OK, to je glavno, ampak ker sem že malce v letih, mi je tudi pomembno kako pridem na cilj.
Vazelin ::
Zanimivo. Od vseh, ki so se butnile v moj avto so bile vedno samo ženske
Statistika je zajebana stvar
Statistika je zajebana stvar
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Cruz ::
Sem ravno videl ta slogan in se nasmehnil. Všeč mi je provokacija.
Je pa še ena resnica, da so ženske bolj "prestrašene" voznice in zaradi tega morda varnejše. Boljše pa je odvisno od definicije. Ni vse samo v (ne)povzročanju prometnih nesreč, ampak tudi v slabšanju/izboljšanju tekočnosti vožnje/prometa ipd.
Dober voznik je tisti, ki se zna prilagoditi situaciji primerno.
Je pa še ena resnica, da so ženske bolj "prestrašene" voznice in zaradi tega morda varnejše. Boljše pa je odvisno od definicije. Ni vse samo v (ne)povzročanju prometnih nesreč, ampak tudi v slabšanju/izboljšanju tekočnosti vožnje/prometa ipd.
Dober voznik je tisti, ki se zna prilagoditi situaciji primerno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
Gagatronix ::
Najvecje zastoje povzrocajo divjaci, ki mislijo, da bodo karkoli spremenili s tezko nogo, zaradi katerih morajo potem ostali po bremzah na polno.
mzakelj ::
Varne ali boljše je kot da bi primerjal meso in solato. A so tud tukaj udarle zafrufeministke ? Drugače pa če greš na zabavo in se ga dec in ženska napije, zmerom vozi dec nazaj. Skoraj nikoli obratno. In ko se povzroči nesreča je spet ded kriv. Tako da je to vse skupaj ena velika bedarija.
Sp3m ::
Če nimamo podatka na koliko km naredi moški nesrečo in na koliko km naredi ženska v povprečju je sam podatek, da en spol naredi več nesreč kot drugi nesmiselen!
3p ::
Ljubka tema. Zdaj bomo 14+ strani brali jadikovanje dedcev, kako babe mogoče povzročijo manj nesreč, AMPAK!
DrDre95 ::
Ženske pač manj vozijo:
Why Sweden Clears Snow-Covered Walkways Before Roads
An analysis of Sweden's snow clearance practices showed that it disadvantaged women, who were more likely to walk,
Why Sweden Clears Snow-Covered Walkways Before Roads
An analysis of Sweden's snow clearance practices showed that it disadvantaged women, who were more likely to walk,
Gagatronix ::
::
Tema je šovinistična, saj poveličuje sposobnosti enega spola nad drugim, zato jo je potrebo zakleniti. Saj smo vendar enakopravni.
zavajon ::
Gagatronix je izjavil:
Najvecje zastoje povzrocajo divjaci, ki mislijo, da bodo karkoli spremenili s tezko nogo, zaradi katerih morajo potem ostali po bremzah na polno.
Kako pa to veš, ko pa sam praviš, da ne voziš?
Pa ne razumem, zakaj bi moral nekdo bremzati na polno, če pa vozi mirno. Ko jaz vozim in nekdo pridivja mimo mene, niti ne trznem, kaj šele, da bi bremzal na polno. Po mojem vsaj v mestih največje zastoje povzročajo tisti, ki v semaforju ob prižigu zelene luči počasi stisnejo sklopko, dajo v prvo (se nidi, ker se avto zamaje), pešnajstkrat pogledajo naokoli, nato pa zelo počasi speljejo. Tako da po 3 avtih pride rdeča, četrti pa je besen in zaštopa križišče.
TheBlueOne ::
FormerUser je izjavil:
Kdo je torej dober voznik? Po moje tisti, ki na cesti ne ogroža drugih, niti sebe in očitno se v to skupino uvršča več žensk.
Najbolj vazno, tisti, ki najvec vozi.
Si mislim, da smo moski v povprecju boljsi vozniki v smislu spretnosti, ker dosti vec vozimo. Kot drugo smo v povprecju boljsi vozniki, ker nas vozja praviloma bolj zanima, kar se kaze v participaciji v motosportu, ki je zelo objektiven pokazatelj boljsih pretnosti.
Statistike okoli stevila nesrec, ki jih citiras so popolnoma irelevantne, ker ne ves koliko km prevozi katera skupina.
Tudi ce imas nesreco pijan ne pove nic o vonih sposobnostih.
Mimogrede poznam tudi punco, ki kot hobi vozi rally in vozi brutalno dobro, ampak verjetno po tvojih pravilih slabo, ker ce ne drugje ima v motosportu kar nekaj nesrec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Cange ::
Test bi moral bit v smislu kateri spol prevozi več km brez nesreče pod močnim vplivom alkohola.
s1m0n ::
Žal, ko gledam kako pri nas ženske parkirajo, obračajo so definitivno na strani ta slabših.
Mehmed ::
[Michael] ::
Ko sem na Valu202 poslušal tole statistiko, sem si mislil tole je material za Hipatijo in evo, tukaj smo.
Kaj naj napišem, nič pametnega nimam, lahko vam le čestitam, ker povzročite manj nesreč in ste bolj strpne in varne voznice.
Sodeč po mojih izkušnjah delamo napake na cesti vsi in da je cilj, da bi statistika smrtnih žrtev padla na 0, ane?
Pazimo drug na drugega tudi, če je kdaj potrebno odstopiti prednost, čeprav imamo prednost.
Kaj naj napišem, nič pametnega nimam, lahko vam le čestitam, ker povzročite manj nesreč in ste bolj strpne in varne voznice.
Sodeč po mojih izkušnjah delamo napake na cesti vsi in da je cilj, da bi statistika smrtnih žrtev padla na 0, ane?
Pazimo drug na drugega tudi, če je kdaj potrebno odstopiti prednost, čeprav imamo prednost.
TheBlueOne ::
Ceprav po drugi strani z veseljem priznam, da zenske vozijo boljse, ce me potem nehajo silit, da vedno vozim jaz. Imam ze poln kufer volana...
DrDre95 ::
Tudi jaz sem se premislil! Ženske so definitivno boljše voznice, zato vsak moški rabi osebno šoferko, gre se za varnost!
Pa tudi perejo, likajo, kuhajo... bolje, zato...
Pa tudi perejo, likajo, kuhajo... bolje, zato...
mzakelj ::
TheBlueOne ::
Mah te zenske, boljse v vsem ampak nocejo nic poceti.
Ja nic, vozne kvote bo treba narediti. Vsaj polovica km mora biti prevozena s strani zensk, jaz pa takoj letim odpreti podjetje za prodajo platisc.
Ja nic, vozne kvote bo treba narediti. Vsaj polovica km mora biti prevozena s strani zensk, jaz pa takoj letim odpreti podjetje za prodajo platisc.
::
Jaz tudi podpiram ženske kvote med voznicami in vozniki taksijev, avtobusov, tovornjakov, ... Vendar glede na to statistiko, se bomo kmalu morali zavzemati za moške kvote.
111111111111 ::
Za dejansko pošteno analizo bi morala imeti koliko kilometrov prevozijo ženske in koliko moški. Drugače tvoja statistika ni vredna piškavega oreha. Drugače pa moja žena bolje vozi kot jaz in večkrat vozi družino na okoli. V bočnem parkiranju, pa nese mene in še marsikaterega šoferja. :D
DrDre95 ::
A ne bi bilo pošteno da se prisilno napije ženske in se jih potem pošlje z vozili na cesto? Mislim da je to edina moralna pot za doseg enakosti med zastopniki povzročitve prometnih nesreč.
vostok_1 ::
Če gledamo to statistiko je res, da povzročijo manj nesreč. Niso pa boljše voznice. Moški pogosto posegajo po limitu voznih kapacitet, ker je to pač "zabavno". Če bi ženske skušale podobno, bi statistika bila znatno drugačna.
Ampak je pač narava žensk taka, da želijo varnost in posledično so za prepoved vsega, kar bi lahko nekoga ogrožalo.
Plastične puške smo že prepovedali kot je zapisano v oni drugi temi.
Navadite se na prepovedi in regulacije. Feminiziran svet, je svet vseobsegajočih pravil in prepovedi.
Ampak je pač narava žensk taka, da želijo varnost in posledično so za prepoved vsega, kar bi lahko nekoga ogrožalo.
Plastične puške smo že prepovedali kot je zapisano v oni drugi temi.
Navadite se na prepovedi in regulacije. Feminiziran svet, je svet vseobsegajočih pravil in prepovedi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
KAVINSKY ::
Seveda ženske povzročajo manj nesreč s smrtnim izidom na cesti... ker vozijo po tirih
https://siol.net/avtomoto/promet/logate...
https://siol.net/avtomoto/promet/logate...
TheBlueOne ::
vostok_1 ::
Tema je povsem legitimna.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
AndyS ::
1. Najprej je treba definirati kaj pomeni "dobro" oz. "boljše"
2. Podobno kot "Vsak, ki dela, greši", velja tudi tu, da "Vsak, ki vozi, greši". Verjetnost, da nekdo ki dela 1h naredi napako je veliko manjša od nekoga, ki dela 10h. Potrebno je gledati primerljive podatke.
3. Nekje sem prebral komentar na to temo, ki se je glasil v smislu "Moški so slabši vozniki ponoči (tveganje, alkohol), ženske pa vsako jutro", s katerim se strinjam.
4. Večina ljudi, s katerimi sem govoril na to temo, tudi z ženskami, je pritrdilo, da so v njihovem krogu poznanstev moški bolj spretni vozniki. Ali je vzorec reprezentativen ali ne, je stvar debate.
5. Vsak s katerim sem govoril, in tudi sam, poznamo vsaj nekaj izvrstnih voznic
2. Podobno kot "Vsak, ki dela, greši", velja tudi tu, da "Vsak, ki vozi, greši". Verjetnost, da nekdo ki dela 1h naredi napako je veliko manjša od nekoga, ki dela 10h. Potrebno je gledati primerljive podatke.
3. Nekje sem prebral komentar na to temo, ki se je glasil v smislu "Moški so slabši vozniki ponoči (tveganje, alkohol), ženske pa vsako jutro", s katerim se strinjam.
4. Večina ljudi, s katerimi sem govoril na to temo, tudi z ženskami, je pritrdilo, da so v njihovem krogu poznanstev moški bolj spretni vozniki. Ali je vzorec reprezentativen ali ne, je stvar debate.
5. Vsak s katerim sem govoril, in tudi sam, poznamo vsaj nekaj izvrstnih voznic
MadMicka ::
Boljši vozniki v smislu, da bolje obvladajo vozili, znajo bolje npr. parkirati v rikverc, so v povprečju po mojih izkušnjah moški, bolj odgovorni vozniki, v smislu, da ne gredo vinjeni za volan, pa so zagotovo ženske.
3p ::
...
4. Večina ljudi, s katerimi sem govoril na to temo, tudi z ženskami, je pritrdilo, da so v njihovem krogu poznanstev moški bolj spretni vozniki. Ali je vzorec reprezentativen ali ne, je stvar debate.
...
Večina moških vožnjo doživlja kot (še eno) priložnost za "samodokazovanje". Prislovična za 14% višja uspešnost vzvratnega bočnega parkiranja v prvem poizkusu ne odtehta 2500% večje učinkovitosti pri klanju drugih udeležencev v prometu v pijanem stanju. Tega ne odtehta nič, niti dejstvo (glede na neko X tujo statistiko), da moški v povprečju prevozijo dobro polovico več kilometrov.
Ker tipičen voznik zase meni, da je nadpovprečno dober voznik, poleg tega pa moški vozijo "po moško" močnejše, večje, (in v enakih razmerah) varnejše avtomobile, seveda to nadpovprečnost obilno prekompenzirajo s tvegano vožnjo.
No, glede na to, da vedno več žensk vozi predimenzionirane traktorje, in da se bojo po tej študiji zavedle, da v resnici odlično vozijo, je v prihodnje pričakovati, da bojo povzročile več nesreč.
Mimogrede: s koliko, na lestvici od 1 do 10 ocenjujete svoje vozne spretnosti?
AndyS ::
Joj, ubožčki, ne morete se sprijazniti s statističnim dejstvom, buuuhuuu.
Za trditev v naslovu teme bi bil primeren test edinole, da se izbere naključen vzorec N žensk in N moških in se jim da enake naloge. Naloge so lahko bočno parkiranje, vključevanje na avtocesto, speljevanje v klanec, vožnja po omejitvah v naslednjih X tisoč kilometrih, št. povzročenih nesreč v naslednjih X tisoč prevoženih kilometrih, itd. Bistveno je da je enako prevoženo kilometrov, enaki pogoji itd. To je pravilen test ne pa neki
Kakršnkoli rezultat bi dal tak test, bi mu verjel in bi dokazal ali ovrgel zgornjo hipotezo.
Webmojster ::
Verjetno so res previdnejše, vozijo bolj po omejitvah in posledično povzročijo manj nesreč.
Če so pa boljše voznice, bi pa morali pogledati Formulo 1, DTM, MotoGP,...
Če so pa boljše voznice, bi pa morali pogledati Formulo 1, DTM, MotoGP,...
FrRoSt ::
Ženske so lepše voznice od moških.
Zato tudi lepše vozijo!
Zato tudi lepše vozijo!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
AndyS ::
No, pa saj vidimo, da nas je večina enakih misli.
Naj kampanja v drobni tisk da definicijo "dobri" in je to to.
Definitivno pa zaradi različnih razlogov moško absolutno gledano povzročimo več nesreč, smrtnih žrtev, materijalne škode itd. Ampak to ne pomeni, da ženske vozijo bolje, kvečjemu varneje in bolj zadržano (kar je dobro).
Če bi organizator želel biti točen in ne provokativen, bi se kampanja glasila "Zenske so varnejše voznice" in bi se vsi strinjali.
Naj kampanja v drobni tisk da definicijo "dobri" in je to to.
Definitivno pa zaradi različnih razlogov moško absolutno gledano povzročimo več nesreč, smrtnih žrtev, materijalne škode itd. Ampak to ne pomeni, da ženske vozijo bolje, kvečjemu varneje in bolj zadržano (kar je dobro).
Če bi organizator želel biti točen in ne provokativen, bi se kampanja glasila "Zenske so varnejše voznice" in bi se vsi strinjali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndyS ()
Zlate ::
Vsako jutro redno, na križišču stoji avto, ki bi rad šel levo, tako kot jaz. Za njim stoji 4 ali 5 vozil, ki čakajo, da se oseba v prvem vozilu vključi v promet. Ker iz izkušenj vem, da se bomo načakali, preden dotična oseba spelje, zavijem na pas za desno in se v nekaj sekundah vključim v promet za levo. Vsakič pogledam kdo sedi v avtu, ki dela kolono in ne, ni vedno ženska, je pa skoraj vedno ženska.
Je*eš tako varno vožnjo, ko rabiš petsto metrov prazne ceste na obeh straneh, da se upaš vključiti v promet.
Je*eš tako varno vožnjo, ko rabiš petsto metrov prazne ceste na obeh straneh, da se upaš vključiti v promet.
"Ne dovoli, da bi te šolanje oviralo pri izobraževanju."
_______________________ Mark Twain________
_______________________ Mark Twain________
3p ::
Za trditev v naslovu teme bi bil primeren test edinole, da se izbere naključen vzorec N žensk in N moških in se jim da enake naloge. Naloge so lahko bočno parkiranje, vključevanje na avtocesto, speljevanje v klanec, vožnja po omejitvah v naslednjih X tisoč kilometrih, št. povzročenih nesreč v naslednjih X tisoč prevoženih kilometrih, itd.
Kaj bomo malenkostni. "Test" obstaja - en sam in ultimativen. Ali si sposoben voziti avto, ne da bi koga ubil. Druge spretnosti so v primerjavi s to dokaj nepomembne.
Približne statistike količine prevoženih kilometrov so tudi znane.
Enaki pogoji za oba spola pa ne bi odsevali realnega stanja. Moški očitno raje vozimo pijani.
AndyS ::
Za trditev v naslovu teme bi bil primeren test edinole, da se izbere naključen vzorec N žensk in N moških in se jim da enake naloge. Naloge so lahko bočno parkiranje, vključevanje na avtocesto, speljevanje v klanec, vožnja po omejitvah v naslednjih X tisoč kilometrih, št. povzročenih nesreč v naslednjih X tisoč prevoženih kilometrih, itd.
Kaj bomo malenkostni. "Test" obstaja - en sam in ultimativen. Ali si sposoben voziti avto, ne da bi koga ubil. Druge spretnosti so v primerjavi s to dokaj nepomembne.
Približne statistike količine prevoženih kilometrov so tudi znane.
Enaki pogoji za oba spola pa ne bi odsevali realnega stanja. Moški očitno raje vozimo pijani.
Glej zgoraj: potem uporabimo termin "Varen"
FrRoSt ::
Moški se ne šminkajo na semaforju!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: til_ ()
Cruz ::
Verjamem, da je slogan prebudil več (negativnih) čustev pri ženskah kot pri moških. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uber ne bo odgovarjal za smrt peške (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 13652 (10176) | gendale2018 |
» | Prekoračitev meje kazenskih točk (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 47158 (37556) | Mare2 |
» | Prometna nesreča v parkirni hiši BTC city park (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51477 (43639) | win64 |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 97490 (88258) | St235 |