Forum » Na cesti » Obnova turbine
Obnova turbine
crylizz ::
Turbina mi je začela zvižgati in sem se odloču, da jo dam obnovit. Kje priporočate, da se to stori?
dripac ::
https://www.beja.si/
Obnavljali so mi turbino za VAG (VW), zadovoljen. Z avtom sem naredil potem še 100.000km in prodal, turbina je bila BP.
Sicer ne vem če je le žvižganje samo simptom odhajajoče turbine, bo verjetno še kdo dopisal.
Obnavljali so mi turbino za VAG (VW), zadovoljen. Z avtom sem naredil potem še 100.000km in prodal, turbina je bila BP.
Sicer ne vem če je le žvižganje samo simptom odhajajoče turbine, bo verjetno še kdo dopisal.
crylizz ::
https://www.beja.si/
Obnavljali so mi turbino za VAG (VW), zadovoljen. Z avtom sem naredil potem še 100.000km in prodal, turbina je bila BP.
Sicer ne vem če je le žvižganje samo simptom odhajajoče turbine, bo verjetno še kdo dopisal.
Koliko pa te je prišlo?
Aja pa, danes sm dobu na tester napako P0299 Turbocharger/Supercharger A Underboost Condition
Avto sicer potegne isto ko prej, nobene razlike, tud kadi ne in niti lučka za motor se ni prižgala. Gre pa za Peugot 308 SW 1.6 HDI
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crylizz ()
K0l1br1 ::
Tole pa so lahko vzroki za to napako:
Intake (induction) air restriction or leak Failed or damaged turbocharger (sticking, binding, etc.) Faulty boost/charge pressure sensor Faulty wastegate bypass regulator valve (VW) Low fuel pressure condition (Isuzu) Sticking turbo nozzle control solenoid (Isuzu) Faulty injector control pressure (ICP) sensor (Ford) Low oil pressure (Ford) EGR system fault (Ford) Variable geometry turbocharger (VGT) actuator (Ford) VGT vanes sticking (Ford)
Intake (induction) air restriction or leak Failed or damaged turbocharger (sticking, binding, etc.) Faulty boost/charge pressure sensor Faulty wastegate bypass regulator valve (VW) Low fuel pressure condition (Isuzu) Sticking turbo nozzle control solenoid (Isuzu) Faulty injector control pressure (ICP) sensor (Ford) Low oil pressure (Ford) EGR system fault (Ford) Variable geometry turbocharger (VGT) actuator (Ford) VGT vanes sticking (Ford)
crylizz ::
Za EGR vem da je zapacan, mam v planu ga programsko izklopit
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crylizz ()
hammock ::
DamijanD ::
Turbine so različne - ene žvižgajo druge ne. Vsekakor je pa potrebno bit pozoren, če se zvok spremeni.
crylizz ::
starfotr ::
Tema je dokaz, da OP dizla ne rabi, niti ga ne zna vozit.
Avto je treba gonit in vozit na dolge relacije. Ne eno ne drugo ne počne OP.
Najbrž se samo cjazi vsak dan v sluzbo s tem vozilom nekaj km ali nekaj 10 km.
Avto je treba gonit in vozit na dolge relacije. Ne eno ne drugo ne počne OP.
Najbrž se samo cjazi vsak dan v sluzbo s tem vozilom nekaj km ali nekaj 10 km.
KTr1sk ::
meni je letos avgusta crknila turbina, nobenih znakov ni bilo da bo crknila, niti ni žvižgala.
Bil je tak čuden primer...prehitevam avto in med prehitevajem sem nekaj slišal (kot da bi nekaj počilo) in tudi takoj tisti trenutek avto ni imel nobene moči, ter takaoj začela zelo žvižgat-zavijat turbina.
Takoj sem pomislil, da je turbina ali cev turbine, počakam in vidim da je cel spodaj počena in sem mislil da samo zaradi tega cvili in nikamor ne gre. Od začetka avto ni kadil, potem pa je začel.
Turbino je od znotraj razneslo, tako da se je ni dalo obnovit, potem sem kupil iz ebaya-nemčije drugo ter iz ebaya sem še našel cev, oboje sem dal zamenjati.
Razlike v moči ne občitem manj ali več, tako da če v tem času bi mi nekdo zamenjal cel in turbino sploh ne bi vedel da je bilo menjano.
Bil je tak čuden primer...prehitevam avto in med prehitevajem sem nekaj slišal (kot da bi nekaj počilo) in tudi takoj tisti trenutek avto ni imel nobene moči, ter takaoj začela zelo žvižgat-zavijat turbina.
Takoj sem pomislil, da je turbina ali cev turbine, počakam in vidim da je cel spodaj počena in sem mislil da samo zaradi tega cvili in nikamor ne gre. Od začetka avto ni kadil, potem pa je začel.
Turbino je od znotraj razneslo, tako da se je ni dalo obnovit, potem sem kupil iz ebaya-nemčije drugo ter iz ebaya sem še našel cev, oboje sem dal zamenjati.
Razlike v moči ne občitem manj ali več, tako da če v tem času bi mi nekdo zamenjal cel in turbino sploh ne bi vedel da je bilo menjano.
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
crylizz ::
Tema je dokaz, da OP dizla ne rabi, niti ga ne zna vozit.
Avto je treba gonit in vozit na dolge relacije. Ne eno ne drugo ne počne OP.
Najbrž se samo cjazi vsak dan v sluzbo s tem vozilom nekaj km ali nekaj 10 km.
Avto izključno uporabljam 2x na teden za relacijo 340km 2x na teden, prejšni lastnik pa je delal dnevno 10km - 20km tako da prosim ne piši v prazno.
Tilen ::
@crylizz
Koliko kilometrov imaš sedaj prevoženih?
@KTr1sk
Koliko si jih imel ti?
Koliko kilometrov imaš sedaj prevoženih?
@KTr1sk
Koliko si jih imel ti?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
IL_DIAVOLO ::
crylizz ::
@crylizz
Koliko kilometrov imaš sedaj prevoženih?
@KTr1sk
Koliko si jih imel ti?
Ko je bil kupljen avgusta, je imel 152xxx, zdaj pa 161xxx, avto se ne goni ko je mrzel, vozim večinoma umirjeno, kot se za dizla spodobi, tam pa tam ga pa tudi nabijem na obrate, ko je segret seveda.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Točno tak zvok je, isti motor
Imam isti zvok na tdi-ju, nic ni to.
Verjetno ne napise tester za brezveze da je underboost?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crylizz ()
KTr1sk ::
@crylizz
Koliko kilometrov imaš sedaj prevoženih?
@KTr1sk
Koliko si jih imel ti?
pri 328000 km je šla po gobe
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
IL_DIAVOLO ::
To moraš ti sam ocenit, če ima isto moč, računalnik zazna že najmanjso odstopanje. Kar pa je v praksi nepomembno.
In kot si sam ugotovil, je moč nespremenjena. Pusti tak kot je.
In kot si sam ugotovil, je moč nespremenjena. Pusti tak kot je.
crylizz ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To moraš ti sam ocenit, če ima isto moč, računalnik zazna že najmanjso odstopanje. Kar pa je v praksi nepomembno.
In kot si sam ugotovil, je moč nespremenjena. Pusti tak kot je.
Ja moč je enaka pa tud kadi ne, žvižga pa samo v nizkih obratih, tam do 1700, do tam se še sliši pri počasni vožnji, če pa naprimer pri 30 km/h poslušaš, pa se ne sliši nič
K0l1br1 ::
Tema je dokaz, da OP dizla ne rabi, niti ga ne zna vozit.
Avto je treba gonit in vozit na dolge relacije. Ne eno ne drugo ne počne OP.
Najbrž se samo cjazi vsak dan v sluzbo s tem vozilom nekaj km ali nekaj 10 km.
Jaz nisem nikoli verjel tem gostilniškim govoricam in nisem imel nikoli večjih problemov z dizlom. Vse turbine itd. so še vedno prvi. Tole boste nabijali, dokler sonce ne bo planeta požrlo.
starfotr ::
Tema je dokaz, da OP dizla ne rabi, niti ga ne zna vozit.
Avto je treba gonit in vozit na dolge relacije. Ne eno ne drugo ne počne OP.
Najbrž se samo cjazi vsak dan v sluzbo s tem vozilom nekaj km ali nekaj 10 km.
Avto izključno uporabljam 2x na teden za relacijo 340km 2x na teden, prejšni lastnik pa je delal dnevno 10km - 20km tako da prosim ne piši v prazno.
No, pač, z avtom se ni delalo, kot je treba, zato problemi. Čisto druga zgodba bi bila, če bi se turbina iztrošila zaradi izrabljenosti. Tako pa ni izrabe, je pa problem, ker se ni delalo dovolj km in dolgih relacij, tudi z višjimi obrati.
Jaz nisem nikoli verjel tem gostilniškim govoricam in nisem imel nikoli večjih problemov z dizlom. Vse turbine itd. so še vedno prvi. Tole boste nabijali, dokler sonce ne bo planeta požrlo.
Ja, prav, ni treba. Praksa kaže drugačne rezultate. Glede na to, koliko problemov je z dizli, najbrž niso turbine, ERG ventili, DPF filtri slabe kakovosti, je pa slabo oziroma neprimerno upravljanje z avti.
crylizz ::
Tema je dokaz, da OP dizla ne rabi, niti ga ne zna vozit.
Avto je treba gonit in vozit na dolge relacije. Ne eno ne drugo ne počne OP.
Najbrž se samo cjazi vsak dan v sluzbo s tem vozilom nekaj km ali nekaj 10 km.
Avto izključno uporabljam 2x na teden za relacijo 340km 2x na teden, prejšni lastnik pa je delal dnevno 10km - 20km tako da prosim ne piši v prazno.
No, pač, z avtom se ni delalo, kot je treba, zato problemi. Čisto druga zgodba bi bila, če bi se turbina iztrošila zaradi izrabljenosti. Tako pa ni izrabe, je pa problem, ker se ni delalo dovolj km in dolgih relacij, tudi z višjimi obrati.
Jaz nisem nikoli verjel tem gostilniškim govoricam in nisem imel nikoli večjih problemov z dizlom. Vse turbine itd. so še vedno prvi. Tole boste nabijali, dokler sonce ne bo planeta požrlo.
Ja, prav, ni treba. Praksa kaže drugačne rezultate. Glede na to, koliko problemov je z dizli, najbrž niso turbine, ERG ventili, DPF filtri slabe kakovosti, je pa slabo oziroma neprimerno upravljanje z avti.
Ja to pa verjamem ja, ga pa tudi sam občasno stisnem, da se mal prelufta
;-) ::
Tudi jaz jo bom moral dati obnovit ce se bo sploh slo.
Turbina poje, avto slabse vlece posledicno tudi slabse salta avtomatik.
Napak se ne mece ven a se bojim da kajkmalu bo.
Pri 280.000 je zacela tulit sedaj ima 404.000, je se pa prva.
Ampak to kaj kazes na zgornjen posnetku je normaln zvok brez cevj
Turbina poje, avto slabse vlece posledicno tudi slabse salta avtomatik.
Napak se ne mece ven a se bojim da kajkmalu bo.
Pri 280.000 je zacela tulit sedaj ima 404.000, je se pa prva.
Ampak to kaj kazes na zgornjen posnetku je normaln zvok brez cevj
K0l1br1 ::
crylizz ::
Tudi jaz jo bom moral dati obnovit ce se bo sploh slo.
Turbina poje, avto slabse vlece posledicno tudi slabse salta avtomatik.
Napak se ne mece ven a se bojim da kajkmalu bo.
Pri 280.000 je zacela tulit sedaj ima 404.000, je se pa prva.
Ampak to kaj kazes na zgornjen posnetku je normaln zvok brez cevj
Ja men to z cevjo
bobby ::
Ena butasta fora, ki sem jo jaz na Toyoti imel. Menjal sem zracni filter in ni dobro dihtal ob robovih in sem jo slisal. Zamenjam filter z drugim in voila, zvika ni vec.
Tko da 'mogoce' ce se ti pojavlja zvok po kaksnem takem posegu, morda,...
Tko da 'mogoce' ce se ti pojavlja zvok po kaksnem takem posegu, morda,...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
val46 ::
kaj pa če ti samo cev slabo tesni in vleče kje "falš"zrak not? ali pa da je kje počena? Ker tak zvok ponavadi spušča ravno zaradi počene cevi ali slabega tesnenja na objemki. Sej to se lepo vidi v tistem videu, k tko pišče, ker ni cevi gor. Me zanima kaj bi bilo(če bi še piskalo), v kolikor bi tisto cev nataknil na turbino.
crylizz ::
kaj pa če ti samo cev slabo tesni in vleče kje "falš"zrak not? ali pa da je kje počena? Ker tak zvok ponavadi spušča ravno zaradi počene cevi ali slabega tesnenja na objemki. Sej to se lepo vidi v tistem videu, k tko pišče, ker ni cevi gor. Me zanima kaj bi bilo(če bi še piskalo), v kolikor bi tisto cev nataknil na turbino.
Sej pravim, z cevjo isto žvižga
Vuli ::
tole pa kar fajn žvižga. Pejd do kakega mehanika ,ki se spozna pa naj ti svetuje. samo turbine.si se izogibaj, pa verjetno še kakih tako zvanih majsterov.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
cerni ::
OP
1.6 HDI je bil znan po problemih z mazanjem. Nekje sem zasledil da imajo poleg poddimenzoiniranih kanalov za olje tudi probleme s puščanjem izpušnih plinov preko tesnil injektorja ter zato povečano vsebnost saj in drugih izgorevalnih produktov v olju. PSA je zaradi tega problema npr zahteval menjavo olja na 10kkm pri tem da je avto pri menjavi ogret in popolnoma naravnost da odteče ven čim več olja.
Torej zna biti da je okvara turbine (njenih ležajev) samo posledica in da ti bo nova zdržala kakšen mesec ali dva. V izogib temu bo treba zamenjati cevke za dovod olja do turbine, ter po možnosti "oprati" motor (namesto olja mešanico olja in nafte, malo laufat ...) kar pa ima lahko druge posledice.
https://www.turbodynamics.co.uk/technic...
1.6 HDI je bil znan po problemih z mazanjem. Nekje sem zasledil da imajo poleg poddimenzoiniranih kanalov za olje tudi probleme s puščanjem izpušnih plinov preko tesnil injektorja ter zato povečano vsebnost saj in drugih izgorevalnih produktov v olju. PSA je zaradi tega problema npr zahteval menjavo olja na 10kkm pri tem da je avto pri menjavi ogret in popolnoma naravnost da odteče ven čim več olja.
Torej zna biti da je okvara turbine (njenih ležajev) samo posledica in da ti bo nova zdržala kakšen mesec ali dva. V izogib temu bo treba zamenjati cevke za dovod olja do turbine, ter po možnosti "oprati" motor (namesto olja mešanico olja in nafte, malo laufat ...) kar pa ima lahko druge posledice.
https://www.turbodynamics.co.uk/technic...
val46 ::
kaj pa če ti samo cev slabo tesni in vleče kje "falš"zrak not? ali pa da je kje počena? Ker tak zvok ponavadi spušča ravno zaradi počene cevi ali slabega tesnenja na objemki. Sej to se lepo vidi v tistem videu, k tko pišče, ker ni cevi gor. Me zanima kaj bi bilo(če bi še piskalo), v kolikor bi tisto cev nataknil na turbino.
Sej pravim, z cevjo isto žvižga
Kje ti vidiš na tistem videu, da s cevjo isto piska? Tam sam brez cevi laufa mašina. A si mislil pri tvoji na tvojem motorju? Ker kot sm reku, morda maš kje počeno, pa ti vleče zrak, ali pa samo slabo tesni objemka, kjer je cev pritrjena na ohišje turbine. Mal poglej tam okrog,če je kje luft.
crylizz ::
kaj pa če ti samo cev slabo tesni in vleče kje "falš"zrak not? ali pa da je kje počena? Ker tak zvok ponavadi spušča ravno zaradi počene cevi ali slabega tesnenja na objemki. Sej to se lepo vidi v tistem videu, k tko pišče, ker ni cevi gor. Me zanima kaj bi bilo(če bi še piskalo), v kolikor bi tisto cev nataknil na turbino.
Sej pravim, z cevjo isto žvižga ( za moj avto to govorim ne o videu )
Kje ti vidiš na tistem videu, da s cevjo isto piska? Tam sam brez cevi laufa mašina. A si mislil pri tvoji na tvojem motorju? Ker kot sm reku, morda maš kje počeno, pa ti vleče zrak, ali pa samo slabo tesni objemka, kjer je cev pritrjena na ohišje turbine. Mal poglej tam okrog,če je kje luft.
Pogledano, piska z cevjo in brez cevji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crylizz ()
Sheteentz ::
Sheteentz ::
Ampak sj ta temperatura se razvije po ene par deset km. Vsak dan delat par sto km samo zato, da grejemo mašino pa tudi ni najbolj smiselno.
hojnikb ::
odvisno od motorja in kaj šteješ pod delovno temparaturo. Kakšen majhen bencinar ima hladilno tekočino na max že po kakih parih minutah.
#brezpodpisa
fikus_ ::
Vozim se v dolino nekaj km in pri 1.4 bencinarju začne toplo pihati v potniško prostor po 2-3 km vožnje navzdol, pri 2.0 dizlo po 5-ih km še ne, zato imam vgrajen grelec (webasto), da je pozimi motor in potniški prostor ogret.
TheBlueOne ::
Tu in tam je pametno delati kaksno daljso razdaljo, ker drugace pade kakovost olja. Pri dizlih se zna zabiti filter trdih delcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
PINki ::
Vozim se v dolino nekaj km in pri 1.4 bencinarju začne toplo pihati v potniško prostor po 2-3 km vožnje navzdol, pri 2.0 dizlo po 5-ih km še ne, zato imam vgrajen grelec (webasto), da je pozimi motor in potniški prostor ogret.
Novi dizli (verjetno ne vsi) imajo električni grelec v kabini, ki hitro začne pihati topel zrak v kabino.
TheBlueOne ::
Ampak Webasto in ostali za predgretje so level up. Prihranijo kar dosti obrabe motorja in goriva, ker hladen motor porabi dosti vec preden se zagreje, kot pa predgretje.
fikus_ ::
Ta grelec ogreje motor na približno 60°C, hkrati pa se greje tudi potniški prostor. V bistvi sem ga vgradil zaradi motorja.
TheBlueOne ::
Invictus ::
A se da v Sloveniji dobiti skandinavski paket, kjer ima avto vgrajen električni grelec in priključek na 220V?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fikus_ ::
"Koliko €?"
9 let nazaj ~900€ z montažo. Vklapljanje gumb v avtu, daljinec in "timer". Firma Eberspacher. Cena je odvisna tudi od moči gretja.
9 let nazaj ~900€ z montažo. Vklapljanje gumb v avtu, daljinec in "timer". Firma Eberspacher. Cena je odvisna tudi od moči gretja.
fikus_ ::
Webasto je ponarodelo ime za grelce in večina ve za kaj gre, zato sem to ime uporabil.
Pri tem sem dal vgraditi:
http://avtoelektrika-grajzl.si/#storitve
Pri tem sem dal vgraditi:
http://avtoelektrika-grajzl.si/#storitve
Twixz ::
550€ komplet strošek (16 let star avto, VW).
Turbo mi je po dveh mesecih mi je padla dol cev za podtlak in je v tistih 500 metrih ko sem se še peljal baje zapacalo vse in ni hotel mehanik priznat garancije. Po parih dneh dokazovanja je popustil. Menjali spet vse, na lastne stroške.
Po dveh letih od tistega je turbo začel ugašat. Mehanik trdil da to avto meče v rezervni program, zaradi regulatorja zraka turbine, mi ga je menjal in isto turbo ni v redu delal. Kasiral mi je potem še da je pregledal senzorje in nevem kaj še vse na koncu pa sem ugotovil, da je krivda bila v šoferju (meni), ker sem turbo preveč pazil in avta nisem SPLOH prtisnil nad 2500 obratov.
Par daljših tur, postopoma sem ga bolj gnal, od takrat turbo dela brez problema.
Turbo mi je po dveh mesecih mi je padla dol cev za podtlak in je v tistih 500 metrih ko sem se še peljal baje zapacalo vse in ni hotel mehanik priznat garancije. Po parih dneh dokazovanja je popustil. Menjali spet vse, na lastne stroške.
Po dveh letih od tistega je turbo začel ugašat. Mehanik trdil da to avto meče v rezervni program, zaradi regulatorja zraka turbine, mi ga je menjal in isto turbo ni v redu delal. Kasiral mi je potem še da je pregledal senzorje in nevem kaj še vse na koncu pa sem ugotovil, da je krivda bila v šoferju (meni), ker sem turbo preveč pazil in avta nisem SPLOH prtisnil nad 2500 obratov.
Par daljših tur, postopoma sem ga bolj gnal, od takrat turbo dela brez problema.
fikus_ ::
Pa to smo nekateri že večkrat pisali, da je potrebno dizla s turbino ogretega občasno pognat v višje vrtljaje.
Scorpy84 ::
Pa to smo nekateri že večkrat pisali, da je potrebno dizla s turbino ogretega občasno pognat v višje vrtljaje.
Ni nujno, pred leti sem imel avto, kjer se ga ni nikoli teralo, vozili vedno pod 2k, na avtocesti pa tudi nikol pretiravali, pac enoprostorc, no turbina nikoli ni sla pa je ob prodaji imel 550k, pa 6 let star.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ford 1.6 TDCi - čuden zvok pri visokih vrtljajihOddelek: Na cesti | 2244 (1723) | perci |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 196846 (161859) | Spajky |
» | Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22830 (19761) | RejZoR |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28604 (25687) | Buggy |
» | Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17432 (15049) | El Barto |