» »

Teranje avta na "6"000 obratov

Teranje avta na "6"000 obratov

Temo vidijo: vsi
«
1
2

zobnik ::

Ima morda kdo izkušnje kako se dolgoročno obnese motor, če ga teraš recimo kak mlinček 1.2-1.4...to ne mislim 4000 obratov, ampak do rdečga polja, blokade, kjer začne cukat.
Kaj najprej lahko gre....če sploh kaj načeloma bi moral taka motor še precej lepše delat, ker se ne maši

kixs ::

Probaj in bos povedal.

Sicer pa noben motor ni narejen za turiranje na dolgi rok. Kaj lahko gre? Vse po spisku, ker je posledicno vse bolj obremenjeno - od motorja, podvozja, zavor, izpusnega sistema, gum, ...

Eno je turiranje 1x na mesec. Drugo 10x dnevno.

Vazelin ::

zakaj bi fural na 6k obratih?

zobnik ::

kixs je izjavil:

Probaj in bos povedal.



že 15 let dobre izkušnje, motor spucan in vleče, ker se zaradi teranja ne more mašit.

1.2 na plin imam po AC 150-160, to je končna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

IvoJan ::

z motorjem ob taki voznji nikoli nisem imel problemov razen malo povisane porabe olja, kar pa za ostale sklope avtomobila ne morem trdit, najbolj je trpelo podvozje, po cca pol leta ja na vsakem od nastetih popustil kaksen koncnik, roka, na yugotu je bla pa se obraba gum cca 1 par sprednjih na pol leta(corsa 1.0, yugo koral 45, bmw e46 316i) :D
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

zobnik ::

Kočnik, zglobe na roki menjam doma kadarkoli, menjava ni težka, optiko lahko tud sam delam in med vožnjo po ravnini je volan v centru, gume po par tisoč km so enakomerno obrabljene, torej.

IvoJan ::

na yugotu mi je pozrlo zobnik pogonske verige na glavni gredi, strosek materiala 20€ iz srbije in par urc dela :) na e46 m3 mi crkujejo senzorji pozicije gasa zaradi povecane temperature v motornem prostoru kar nanese nekih 70-140€ na sezono, pa posledicno zaradi nacina voznje se servisi na 5kkm kar je spet nekih 120€ na pol leta :) ce redno spremljas olje in ga tudi menjas takrat ko je treba bi moral motor delati bp neglede na obrate, je pa dejstvo da bojo dolocena tesnila prej spustila ze zaradi visjih temperatur.
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

zobnik ::

Tega ko mam zdej ga bom skoz teral, če crkne se ne bo sekiral, 600 me je prišel, potem pa nas je pred 3 tedni zajela 3cm denbela toča in tako je avto izgubu vrednost, če ga operem je kot pomaranča po strehi in havbi, blatnika pa sta plastična, odkrušlo mi je tud tretjo luč pa desni žmigavc na blatniku zaradi toče.

korenje3 ::

Vazelin je izjavil:

zakaj bi fural na 6k obratih?


pri maks hitrosti se ponavadi obrati navijejo skoraj do rdečega polja.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Scorpy84 ::

Naceloma se nima kaj zgoditi ker je veliko rezerve. Ti obrati so omejeni bolj ali manj, da ne poci jermen ali kaj podobnega, pa se to je vprasanje. Motor bi komot delal tudi na 9 obratov, samo ne na dolgi rok. Sicer pa manjsi motorji lazje prenasajo visje obrate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

hojnikb ::

blagodejno na daljši rok sigurno ni za motor, ker je obraba gibljivih delov višja. Z razlogom se motorji za većje in daljše obremenitve sučejo dost počas, "navite" zadeve pa hitro.

Pri osebnem avtu nimaš nobenga razloga za take obrate.
#brezpodpisa

stara mama ::

Vsaj večje viskoznosti olje daj notri :)
Drugače pa ponavadi tesnila, če ima avto kake specifične hibe te bojo prej doletele, s časoma pa se zna povečat poraba olja in motor mastit.

DamijanD ::

Koliko sploh imajo ti novi bencinski mlinčki obratov pri 130-140 km/h ?

feryz ::

korenje3 je izjavil:

pri maks hitrosti se ponavadi obrati navijejo skoraj do rdečega polja.
Odvisno od avta. Pri mojem so pri doseženi max hitrosti (250 km/h) obrati še daleč, daleč od maksimalnih. Tam bi bili nekje pri 330 km/h.
Ga bom odblokiral po garanciji, pa bom videl, pri kateri hitrosti bodo na max. Če ga bom imel do izteka garancije.

Sicer novejši avti sami urejajo max obrate. Če pustijo, da ga teraš v rdečem (ali celo čez), potem ga lahko.

KAVINSKY ::

DamijanD je izjavil:

Koliko sploh imajo ti novi bencinski mlinčki obratov pri 130-140 km/h ?


Odvisno ali je 5 ali 6 brzin in razmerij med zobniki. Pri 5. je to približno 3500 za 130kmh.

Malajlo ::

6k je pri mlinčkih čisto ok.
Z101 je imela pri teh obratih max moč. Sem jo pa tudi na 10k spravil. Večkrat. Iz firbca in ker se je dalo.
Sicer pa če me spomin ne vara, je meja hitrost bata. 10m/s ali nekaj takega. Potem si pa izračunaš.

radmannsdorf ::

Moj Fiat 1.4 8V ima pri 130km/h 4-5k obratov.
Poraba pa 10L+ pri tej hitrosti, ampak dela pa kot urca. 200k km. prevoženih.
Je pa fora da se pri mirni mestni vožnji včasih prižge rumena lučka za motor in rdeča lučka klicaj, rumena mislim da zaradi izpušnih plinov, rdeča ne vem zakaj. Ko ga žgem, se ugasne vse, tako da je prav da ga se ga nažge do konca tolk časa na AC, pa je kot nov. :)

kixs ::

Malajlo je izjavil:

6k je pri mlinčkih čisto ok.
Z101 je imela pri teh obratih max moč. Sem jo pa tudi na 10k spravil. Večkrat. Iz firbca in ker se je dalo.
Sicer pa če me spomin ne vara, je meja hitrost bata. 10m/s ali nekaj takega. Potem si pa izračunaš.


To mislis stoenko? Pa obratomer je imela? :))

grimisbackyo ::

Verjetno vsi mislite samo prestavljanje pri 6000. Jaz sem pri 1.6 16V dejansko 2x probal vozit 10km pri 6400rpm v 2. prestavi (za male atmosferce običajna blokada pri 6500rpm).
To bi moral predlagat Mastermilo82-tu na Youtube, on probava take stvari, seveda na avtih, ki so že za na odpad.
Seveda to ni najbolj zdravo za motor, ampak mislim da bi se lahko cel tank tako vozil. Koliko takih tankov je pa drugo vprašanje, sigurno manj kot pa če bi samo prestavljal pri 6000, to pa tudi vsaj kak tank manj kot pa če bi večinoma prestavljal pri max 4000.
Ampak če drugače pomisliš, kaj pa na avtocesti pri max hitrosti? Svojega turbaka sicer ne bi rad probaval, tudi ni potrebe po 6000rpm, ker zmore 210km/h pri 5000rpm.
Seveda je vsak avto narejen da se lahko vozi dolgotrajno pri max obratih, tudi je pisalo v manualu tistega avta, ki sem ga tako probal "continuous rpm 6500" in ne "short term rpm". Rezerve ima sigurno vsak avto še nekje 500rpm, Clio RS preverjeno vsaj enkrat zmore tudi 10k namesto 7.5k rpm.

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

Zmore že, ampak motorji namenjeni konstantnemu delovanju pri takih obratih imajo drugačno zasnovo. Za začetek verige, ali še boljše kar zobnike, bolj zbalansirane gredi, drugačne vztrajnike in predvsem drugače dimenzionirana dinamika motorja (ker motor niso samo 4 luknje v bloku, ter skup nametani bati in ojnice).

jero_no1 ::

zobnik je izjavil:

optiko lahko tud sam delam in med vožnjo po ravnini je volan v centru, gume po par tisoč km so enakomerno obrabljene, torej.


Resno vprašanje: kako sam narediš optiko (ali imaš morda doma ustrezne aparature)? Ali je res pravilno narejena, ali bolj: 'za mojo uporabo bo dobro'?

XLapse ::

zobnik je poseben, iznajdljiv itd. , Zobnik : Kupi si močnejšo mašino ker ti očitno 1.2 ni dovolj. Saj sam si priznal.
alien technology

Malajlo ::

kixs je izjavil:


To mislis stoenko? Pa obratomer je imela? :))

Digitalnega. Aftermarket ;) 2. do 100, 3. do 150. Seveda je bilo okoli bloka motorja par stvari zamenjanih.
Preživela četrt mio km, potem je pa rji začela podlegati.

Nisem se zmotil, ko sem peš na uč izračunal.
http://thefirstgensite.com/code/maxrpm....
Stroke: 2.16 Inches
Result: 9722 Max RPM
Stock component engines: cast iron crankshaft, stock connecting rods, stock cast pistons

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Malajlo ()

hojnikb ::

XLapse je izjavil:

zobnik je poseben, iznajdljiv itd. , Zobnik : Kupi si močnejšo mašino ker ti očitno 1.2 ni dovolj. Saj sam si priznal.

js mislim, da mu je 1.2TCe swap idealn :) Z čipom maš 1.6 performance, 2.0 navor in 1.4 porabo :D
#brezpodpisa

Sssaga ::

Dodaj kompresor al pa turbo z ebay-a.

jojw ::

XLapse je izjavil:

zobnik je poseben, iznajdljiv itd. , Zobnik : Kupi si močnejšo mašino ker ti očitno 1.2 ni dovolj. Saj sam si priznal.

Saj tud ni.

bitalinebit ::

Malajlo je izjavil:

kixs je izjavil:


To mislis stoenko? Pa obratomer je imela? :))

Digitalnega. Aftermarket ;) 2. do 100, 3. do 150. Seveda je bilo okoli bloka motorja par stvari zamenjanih.
Preživela četrt mio km, potem je pa rji začela podlegati.

Nisem se zmotil, ko sem peš na uč izračunal.
http://thefirstgensite.com/code/maxrpm....
Stroke: 2.16 Inches
Result: 9722 Max RPM
Stock component engines: cast iron crankshaft, stock connecting rods, stock cast pistons


Mene pa bi dejansko zanimalo, če bi (hipotetično), s stoenko šel v drugi prestavi cca 110km/h, koliko obratov bi takrat imel motor pri tej stoenki? Nimam pri roki nobenega grafa prestavljanja...

Daliborg ::

Bencinski motorji naj bi bili narejeni da delajo na 5k obratov brez problema?!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

grimisbackyo ::

5k je problem edino pri mrzlem, drugače so pa to še povsem normalni obrati, če bi jaz označeval obratomer, bi imel zeleno področje do 5k, naprej pa oranžno.

FrRoSt ::

hojnikb je izjavil:

blagodejno na daljši rok sigurno ni za motor, ker je obraba gibljivih delov višja. Z razlogom se motorji za većje in daljše obremenitve sučejo dost počas, "navite" zadeve pa hitro.

Pri osebnem avtu nimaš nobenga razloga za take obrate.

Tako!

Enostavno prestaviš v višjo prestavo...

Nekaj drugega je, če avto voziš samo občasno, ali pa imaš samo mestno vožnjo. Potem ga kdaj ob priliki poženeš na višje vrtljaje za nekaj časa, da se malce "spuca"!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Malajlo ::

Stoenka: Prva je vlekla do 50+, druga nekaj čez 100. Si ventile slišal tuliti.
V rikverc pa nisem probal :D

kixs ::

Pustmo ob strani kako pravilno je kazal stevec za hitrost ;)

XLapse ::

Malajlo je izjavil:

Stoenka: Prva je vlekla do 50+, druga nekaj čez 100. Si ventile slišal tuliti.
V rikverc pa nisem probal :D

v rikverc sm že jaz probal poln gas neštetokrat (ill skillz) , ne z stoenko, naprimer renault 5.. Pa gre enih 30-40 kamot bi rekel.

Smo meli enkrat vse poledenelo parkirišče pred merkurjem, pa smo se delali norca z Renault 5 dokler ni počla pnevmatika. V rikverc poln gas, pol pa zavoj in me je ene 4x obrnilo, prijatelji se niso upali bit v avtu z mano. Hehe pa sej sm samo obračal malo car.

grimisbackyo je izjavil:

5k je problem edino pri mrzlem, drugače so pa to še povsem normalni obrati, če bi jaz označeval obratomer, bi imel zeleno področje do 5k, naprej pa oranžno.

če ne nižam 1.4 v visoke obrate, ne gre nikamor. 1.2 bi bla pa res muka.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

IvoJan ::

hojnikb je izjavil:

blagodejno na daljši rok sigurno ni za motor, ker je obraba gibljivih delov višja. Z razlogom se motorji za većje in daljše obremenitve sučejo dost počas, "navite" zadeve pa hitro.

Pri osebnem avtu nimaš nobenga razloga za take obrate.

vecina atmosfercev svojo nazivno moc doseze sele na tovarniski blokadi, tako da imas razlog :) cisto vsak avto ki sem ga imel do sedaj je blokado videl parkrat dnevno
|TUF X670E plus WIFI|7900X3D|arctic LF2 360mm|
|32gb 6000 CL32 ddr5|Manli RTX4090 Gallardo|P5+ 2TB nvme|
|P3+ 2TB nvme|Corsair HX1000i|Meshify 2|

facepalm ::

XLapse je izjavil:

Malajlo je izjavil:

Stoenka: Prva je vlekla do 50+, druga nekaj čez 100. Si ventile slišal tuliti.
V rikverc pa nisem probal :D

v rikverc sm že jaz probal poln gas neštetokrat (ill skillz) , ne z stoenko, naprimer renault 5.. Pa gre enih 30-40 kamot bi rekel.

Smo meli enkrat vse poledenelo parkirišče pred merkurjem, pa smo se delali norca z Renault 5 dokler ni počla pnevmatika. V rikverc poln gas, pol pa zavoj in me je ene 4x obrnilo, prijatelji se niso upali bit v avtu z mano. Hehe pa sej sm samo obračal malo car.

grimisbackyo je izjavil:

5k je problem edino pri mrzlem, drugače so pa to še povsem normalni obrati, če bi jaz označeval obratomer, bi imel zeleno področje do 5k, naprej pa oranžno.

če ne nižam 1.4 v visoke obrate, ne gre nikamor. 1.2 bi bla pa res muka.


kako pa ves kaksna je bila hitrost v rikverc pri 5ki? namrec se kazalec za hitrost obraca nazaj. pri proper rikverc voznji, ti kaze 160kmph:)

edit: on topic
cliotu 1.2 75hp pase voznja z visokimi obrati.
sem kupil enega z 20kkm in je bil len, neodziven. npr. si 2x tapnil po gasu in namesto "vrum, vrum" je naredil "vrooom" z zamudo.
po dobrem mesecu najstniske voznje (do blokade), je postal poskocnejsi. na AC je dosegel 185kmph (po stevcu) in to hitrost je drzal tudi na rahlem vzponu.
je pa res, da je redko videl 4. in 5. prestavo.
prodal sem ga s cca 60kkm in ga se danes videvam na cesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

zobnik ::

Torej sklepam, da nima bit kaj, velik servis narejen pred 10.000km, oz. avto je tak skoz servisiran z vsemi računi od bivšega lastnika.

facepalm ::

odvisno.. sklepam da je tvoj star 10+let ter da je bil vozen penzionisticno. ce so tesnila "utrujena", bodo lahko prej popustila. ampak 6k rpm ni noben baubau. poskrbi za hlajenje, podmazovanje in jermene. ce je slucajno sklopka ze boga, jo bos hitro obrabil do konca. ce je ok, bo s primerno voznjo ostala tako.
se ena prednost teranja v obrate: avspuh brez pikice rje.

ziga1990 ::

Men na mojem Yarisu bi vsa tesnila šla če bi ga teral do blokade je pa 2002 z realnimi 33kkm vožen do cerkve ali pa do trgovine penzionistično:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

K0K0 ::

Če bi bli motorji tko robustni nebi imeli avtomehaniki nobenga dela. Tud na 1.2 motorju lahko poči glava, odtrga ventil...
Par kolegov je tkole uničilo mašine. V NM na avtocesto in potem do morja skoz gas do podna in potem še isto nazaj. Pred kratkim je starejšemu kolegu na terencu z 3.0TD motorjem pretopilo bat, ker ga je večkrat tiščal 180km/h. Avto ima na števcu 180km/h tko da verjetno ni mišljen, da se ga vozi z tako hitrostjo. Avto je bil redno servisiran je pa imel že kar nekaj kilometrov. Če bi bil nov bi mogoče še zdržal.

zobnik ::

pri 160km/h kjer je končna imam 5500 obratov, rdeč polje bi moral bit pri 6500 obratov, le te pa dosežem samo če ga bi teral s tretjo do konca po AC ampak to nima smisla.

DePalmo ::

Potem je bil pač jajc od motorja. Sem imel Peugeota 406 Coupe 2.0 bencinar in ker je avto bil težak, ga je bilo potrebno priganjat na obrate. Ko sem šel prehitevat, sem z obrati vedno šel do rdečega polja. Če se mi je mudilo, je po AC peto zvrtel do konca in sem ga tako večkrat tiščal na daljše poti in šel preko 200 km/h, tudi na relacijah LJ - KP. Ko sem avto kupil je imel 158.000km, ob prodaji jih je imel 280.000. Je pa res da sem ga zelo redno servisiral in tudi marsikaj preventivno zamenjal.
Pred tem sem imel še dva peugeota 206, enega 1.6 HDi in enega 1.4 bencinar. Oba priganjana do konca (pač najstnik in neumen), oba preživela marsikaj. In še najmanj težav sem imel s "famozno" 1.6 HDi mašino, katera je bila znana da se kvari. Meni se ni, je pa redno videla rdeče obrate.

Sedaj sem že malce starejši in vozim Kio 1.6 dizla in ker vozim umirjeno, je avto len kot fuks. Vedno ko hočem bolj na hitro pospešit, ga čisto zamori in ne gre nikamor, zato je priporočljiva vsaj občasna vožnja na višjih obratih.

K0l1br1 ::

zobnik je izjavil:

pri 160km/h kjer je končna imam 5500 obratov, rdeč polje bi moral bit pri 6500 obratov, le te pa dosežem samo če ga bi teral s tretjo do konca po AC ampak to nima smisla.

Pri avtu za par 100 eur je čisto vseeno, kaj z njim delaš.
Če se ti zdi, ga teraj, če ne pa ne. Obraba bo pač večja, zdržal bo manj. Vse bo zdržalo manj pri večjih obremenitvah, ne vem pa, kaj se temu čudiš. Na 500 obratih ti bo delal večno, na 15.000 po pol ure.

facepalm ::

bolje 1000 obratov prevec, kot 500 premalo :)
ravno vceraj sem moral na AC hitro pospesiti, pa sem pri 120kmh dal iz 5. v 3.

kolikor imam izkusnje z vozili, so najbolj problematicni tisti, ki se jih (pretirano) spara.
6.000 rpm ni nic za motor, kateri razvije polno moc pri 5500rpm. je pa jeba, ce tak motor ni videl 3000rpm v 10ih letih.

K0l1br1 ::

facepalm je izjavil:

ravno vceraj sem moral na AC hitro pospesiti, pa sem pri 120kmh dal iz 5. v 3.

Kakšna mašina? Da ni kaka taka, ki je v 3. prišla v rdeče polje in vlekla točno nič več?

zobnik ::

Ja sam na bencin bi bla poraba 10l kar znese 12-13 evrov....men pa čez 8 še ni šlo ajd recmo da takrat pije 9, ker naredim še nekaj regionalne in je tam vrjetno 7 porabe, povprečje mam 8l za teranje.
Torej 5 evrov/100km, zakaj bi šparal. Ne vem zakaj je pri plinu tko, vem da bencin ob teranju žre fejst.

hojnikb ::

oboje ti žre če teraš (sj z plinom nisi zamenjal mašine)....
#brezpodpisa

EnStot ::

zobnik je izjavil:

Ima morda kdo izkušnje kako se dolgoročno obnese motor, če ga teraš recimo kak mlinček 1.2-1.4...to ne mislim 4000 obratov, ampak do rdečga polja, blokade, kjer začne cukat.
Kaj najprej lahko gre....če sploh kaj načeloma bi moral taka motor še precej lepše delat, ker se ne maši

Ti si raje kupi bluetooth radio in namesti neki auto app na svoj tulifon, da ti bo tulilo z večanjem hitrosti!
Pa boš hepi in zadovoljen kot majhen otročiček.:D:)


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

ginekk ::

K0K0 je izjavil:

Če bi bli motorji tko robustni nebi imeli avtomehaniki nobenga dela. Tud na 1.2 motorju lahko poči glava, odtrga ventil...
Par kolegov je tkole uničilo mašine. V NM na avtocesto in potem do morja skoz gas do podna in potem še isto nazaj. Pred kratkim je starejšemu kolegu na terencu z 3.0TD motorjem pretopilo bat, ker ga je večkrat tiščal 180km/h. Avto ima na števcu 180km/h tko da verjetno ni mišljen, da se ga vozi z tako hitrostjo. Avto je bil redno servisiran je pa imel že kar nekaj kilometrov. Če bi bil nov bi mogoče še zdržal.


Pri dizlih so izrabljeni injektorji zelo šibka točka. Če je stopilo en bat, je bilo v tistem cilindru premalo goriva, posledično previsoka temperatura/klenkanje/detonacija. Lambda sonda meri uravnovešenost razmerja gorivo/zrak čez vse cilindre skupaj, zato tega ne moreš zaznat brez posebnih testov.

Glava se zvije kvečjemu zaradi pregrevanja - suboptimalno delovanje hladilnega sistema, kar opaziš pri nizki hitrosti, na mestu, bolj kot pri hitrem drvenju.
Da pa se ventil odtrga? Od česa? Ventil se zaleti v bat, če preskoči veriga/jermen.

Visoko vrtenje se najbolj pozna pri večji obrabi ležajev (ojnični in ročični), ki so itak servisna roba. Pomaga raba boljšea motornega olja in bolj frekventna menjava.
Previsoko, čez rdeče polje, torej izven načrtovanih dimenzij rabe, pa v lomih materiala kjer so največje obremenitve. Tipično ojnica, ojnični sornik.

Vsekakor je treba motor redno uporabljat znotraj načrtovanih meja, do rdečega polja.

JackOdpirac ::

Ko že govorite o blokadi motorja. A nimajo novejši avtomobili samo fuel cut off point, namesto hardcore mehanske blokade?

zobnik ::

hojnikb je izjavil:

oboje ti žre če teraš (sj z plinom nisi zamenjal mašine)....


sodeč po vidnem ne in po 40.000km večinoma regionalne in 100X filanju LPG tanka bom pa že vedel razliko.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kdaj prestaviti v višjo prestavi pri bencinarju/dizlu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5811887 (10072) Blinder
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15030921 (26521) Siddh
»

Vožnja pri visokih obratih (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5715144 (13528) Blinder
»

Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7116790 (15162) Aston_11
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14650776 (47657) Matwic

Več podobnih tem