» »

Poraba goriva pri določeni hitrosti

Poraba goriva pri določeni hitrosti

«
1
2

jalovec09 ::

70km/h
120km/h
ista relacija, ista brzina....
Zanima me, koliko je v procentih razlika pri vašemu avtu.

dottor ::

Višji obrati višja poraba. Prav tako velja pri "prenizkih" obratih. Pol je tu še teža avtomobila, zračni upor, površina vozišča, naklon vozišča. Če upoštevamo pri obeh čisto ravno površino z navadno cesto in da predpostavimo da voziš 70 pri 1500 obratov in 120 pri 2500 obratov bi reku da teoretično bi mogla bit poraba večja pri 120km/h zaradi višjih obratov motorja in večjemu zračnemu uporu... To je po teoriji, ki se nebi smela veliko razlikovat od prakse. Čene lahko provaš. Če imaš avto z potovalnim računalnikom ki kaže natančno porabo provaj nardit 10km pri 70km/h in 10km pri 120km/h na isti cesti ob istih vremenskih pogojih pa poglej kolko ti izpiše porabo...

Meizu ::

Peugeot 407 2.0 hdi @ 130km/h 6 brzina tam nekje 5,8l porabe oz. manj če je prav ravna cesta.
AMD 3950x // 64GB DDR4 3600Mhz // 2060RTX // 12TB HDD // 1TB M2

duque ::

ja, za 407-ico je tam nekje (imam 2.0 hdi SW). 5,8 - 6,0, čeprav računalnik laže za 0,2l navzdol. Pozna se tudi, če voziš s tempomatom ali brez.

BRBR ::

Megane 2 diesel, z 90km/h lahko dosežeš kamot 4.2 fabrške norme (povprečje na računalniku) + 0,2 realno. Vse kar je hitreje je + .
Odkar ne gledam več imam na računalniku povprečje 5, max 140km/h na avtoceti.

energetik ::

Blinder ::

to si sam izmeri na tvojem avtu. Tle noben ne bo delal nekih natančnih meritev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IvoJan ::

mini cooper s
70km/h-6,5l/100km v 4. prestavi(optimalna prestava za to hitrost)
120km/h-5l/100km v 6. prestavi
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

energetik ::

IvoJan je izjavil:

mini cooper s
70km/h-6,5l/100km v 4. prestavi(optimalna prestava za to hitrost)
120km/h-5l/100km v 6. prestavi
Očitno ni optimalna, ker sicer ni variante, da ti bo pri 120 porabil 1,5L manj kot pri 70. Ali pa si zamešal obe porabi in si hotel napisat obratno?

klemenSLO ::

Pr 70 daš komot lahko v peto. Boš mel sigurno manjšo porabo.
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

Magic1 ::

Tocno tako, avto načeloma najmanj pokuri pri 70 in to kar opazno v primerjavi s 120. Nad 120 pa poraba poleti eksponentno.
Magic

Aston_11 ::

Lahko daš v peto že prej, vendar potem ti pa serviser teži, kaj da delaš z avtom, ker imaš že zabasan dpf filter, porabo pa okrog 0. Jaz ga furam med 2 in 3 k, da lepo prede, mačkon. Raje marčko dol kot gor. Tisti deciji ne igrajo nobene vloge.

Blinder ::

meritve revije. Fiat 500L 1.3 diesel
90 kmh - 4.8
130 kmh - 7.4

Volvo V40 1.6 diesel 115 hp
90 kmh - 4.4
130 kmh - 6.8

Toyota gt86 2.0
90 - 5.9
130 - 8.6

mercedes A250 2.0t 200 hp
90 - 5.7
130 - 8.2
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

energetik ::

Blinder je izjavil:

meritve revije. Fiat 500L 1.3 diesel
90 kmh - 4.8
130 kmh - 7.4

Volvo V40 1.6 diesel 115 hp
90 kmh - 4.4
130 kmh - 6.8

Toyota gt86 2.0
90 - 5.9
130 - 8.6

mercedes A250 2.0t 200 hp
90 - 5.7
130 - 8.2
Na hitro pogledano se mi zdijo ti podatki precej korektni in realni.

Blinder ::

revija je to namerla. pa ne slovenska ker te naše revne revije nimajo niti opreme za merit porabo. Kar lahko te boge slovenske revijce delajo je to da izmerijo povprečno porabo na testu. Pa še to merijo po potovalnem računalniku. Pri 130 kmh lahko nastane tut liter porabe razlike že zaradi nenatančnega števca hitrosti. Za 130 realnih rabiš 135, ponekod tudi 140 kmh po števcu.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

BRBR ::

Ja, gledam tele radarje pred tuneli, se mi zdi da zmeraj kažejo manj kot pri meni na števcu (5-10km/h).
Ali to pomeni, da tisti pred tuneli pa so natančni (oz bolj natančni od tega v avtu)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

gruntfürmich ::

Blinder je izjavil:

Za 130 realnih rabiš 135, ponekod tudi 140 kmh po števcu.

ampak za nas voznike realna hitrost ne igra bistvene vloge, če vsi števci enako lažejo. ker boš na koncu koncev vedno gledal hitrost na števcu.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Tista hitrost v reviji pa ne laže. Zato pa tle na forumu se bo našel kdo, ki bo govoril, da so podatki iz revije nenatančni ker njemu avto pri 130 po števcu porabi liter manj...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::

Večinoma je poraba tako zelo odvisna od različnih dejavnikov, da težko rečeš kakšni procenti se kje dosegajo:


C4, gume 205/55/R16 - Relacija Lj-Grosuplje (vožnja za tovornjakom).

Realna ocena vsega skupaj je lahko tudi takšna (AC + mesto):


Ampak v bistvu nikoli ne vozim tako, zato se poraba povprečja giba okol 3,8l. Pa tudi to mogoče ni realno, ker sem zadnjič bil prislijen peljat zelo hitro na relaciji MS-Lj in je bila poraba pri istem avtomobilu skoraj 7 litrov. Eno je torej kaj se da dosežt, drugo je pa kako realno to gleda v prometu.

Zelo odvisno torej.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Aston_11 ::

Verjetno bi si moral kaj bc naštelati, nekam malo je to za mesto + AC.

Super Sonic ::

Niti ne, samo ves čas voziš zelo nevarno. S pogledom na BC in zavetrju, tudi obrati motorja niso smeli za te hitrosti. Da pa se, ne samo s tem avtom. Sej je imel Top Gear en izziv pred leti na to temo, a ni blo?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Aston_11 ::

Pratkiciraš vožnjo v zavetrju? 1x sem poskusil, pa se mi ni zdelo pretirano varno (lovljenje hitrosti, noga na žlajfu, pa počasi in nesorazmerno živčno je vse šlo).

Super Sonic ::

Tle se mi je dal, je pa tako, da sem bil večino časa kar na meji razdalje za tovornjakom (par metrov). Drugače pa ne, niti nimam časa vozit v zaveterju, samo zanimalo me je, kam prideš z neko ultra varčno vožnjo. Če bi bil tlak v gumah pravi, gume ožje in zraven ne bi sedel še en tip, hkrati pa ne bi poslušala radija ves čas, bi prišel še nekaj nižje.

Koncentracija je pa pri tem zelo pomembna in zna bit kar naporno. Mogoče je celo lažje divjat, kot pa takole vozit.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IvoJan ::

energetik je izjavil:

IvoJan je izjavil:

mini cooper s
70km/h-6,5l/100km v 4. prestavi(optimalna prestava za to hitrost)
120km/h-5l/100km v 6. prestavi
Očitno ni optimalna, ker sicer ni variante, da ti bo pri 120 porabil 1,5L manj kot pri 70. Ali pa si zamešal obe porabi in si hotel napisat obratno?

nisem zamesal, pri cooper s je taka poraba zaradi menjalnika in kompresorja.
1. brzina - 75km/h po stevcu na blokadi
2. brzina - 120km/h po stevcu na blokadi
3. brzina - 150km/h po stevcu na blokadi
4. brzina - 190km/h po stevcu na blokadi
5. brzina - 240km/h po stevcu na blokadi
6. brzina - 255km/h po stevcu na blokadi

je cudno da je v 6. pri 120 nizja poraba ampak tako je.
zal je tako ker ima menjalnik dolga prestavna razmerja, motor pa je prisilno polnjen(supercharger/kompresor)
v 4. je 70km/h nekje pri 2500RPM, poraba pa je tako visoka zaradi obremenitve motorja s kompresorjem.
v 6. je 120km/h pri priblizno 3000RPM, posledicno je poraba nizja ker ima masina visji boost iz kopresorja.
nizji kot so obrati, bolj se masina matra ker mora vrtet tudi kompresor.
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

energetik ::

IvoJan je izjavil:

je cudno da je v 6. pri 120 nizja poraba ampak tako je.
zal je tako ker ima menjalnik dolga prestavna razmerja, motor pa je prisilno polnjen(supercharger/kompresor)
v 4. je 70km/h nekje pri 2500RPM, poraba pa je tako visoka zaradi obremenitve motorja s kompresorjem.
v 6. je 120km/h pri priblizno 3000RPM, posledicno je poraba nizja ker ima masina visji boost iz kopresorja.
nizji kot so obrati, bolj se masina matra ker mora vrtet tudi kompresor.
In ti misliš, da bomo verjeli taki za lase privlečeni razlagi? Najprej pri 70 prešaltaj v 6. in še enkrat računaj.
Ni variante, da ti bo pri 120km/h žrl 1,5L manj kot pri 70, razen če pri 70 voziš na blokadi v 1. prestavi. Pri 120 je zračni upor 3x večji kot pri 120 in to zahteva svoje.

IvoJan ::

mi hoces povedat da boljse ves kolk moj avto pije pri doloceni hitrosti?
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

;-) ::

energetik je izjavil:

IvoJan je izjavil:

je cudno da je v 6. pri 120 nizja poraba ampak tako je.
zal je tako ker ima menjalnik dolga prestavna razmerja, motor pa je prisilno polnjen(supercharger/kompresor)
v 4. je 70km/h nekje pri 2500RPM, poraba pa je tako visoka zaradi obremenitve motorja s kompresorjem.
v 6. je 120km/h pri priblizno 3000RPM, posledicno je poraba nizja ker ima masina visji boost iz kopresorja.
nizji kot so obrati, bolj se masina matra ker mora vrtet tudi kompresor.
In ti misliš, da bomo verjeli taki za lase privlečeni razlagi? Najprej pri 70 prešaltaj v 6. in še enkrat računaj.
Ni variante, da ti bo pri 120km/h žrl 1,5L manj kot pri 70, razen če pri 70 voziš na blokadi v 1. prestavi. Pri 120 je zračni upor 3x večji kot pri 120 in to zahteva svoje.


Tudi meni kaže pri 120km/h manjšo porabo kot pri 70.

IvoJan ::

seveda vsi na temu forumu vozijo turbo dizle in ne vejo kaj se dogaja z bencinarji.
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

Blinder ::

IvoJan je izjavil:

mi hoces povedat da boljse ves kolk moj avto pije pri doloceni hitrosti?


jaz tudi bolje vem koliko tebi pije. Če pa si amater pa ne veš izmerit porabe. Jaz vem kako si meril porabo. pri 120 kmh ko si ti odčital trenutno porabo ti je avto zgubljal hitrost. pri 70 kmh pa ti je verjetno pridobival ali vzdrževal. Noben forumaš ni tok zagret da bi naredil test kot je treba.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IvoJan ::

Blinder je izjavil:

IvoJan je izjavil:

mi hoces povedat da boljse ves kolk moj avto pije pri doloceni hitrosti?


jaz tudi bolje vem koliko tebi pije. Če pa si amater pa ne veš izmerit porabe. Jaz vem kako si meril porabo. pri 120 kmh ko si ti odčital trenutno porabo ti je avto zgubljal hitrost. pri 70 kmh pa ti je verjetno pridobival ali vzdrževal. Noben forumaš ni tok zagret da bi naredil test kot je treba.

ne, pomerjeno je bilo z prizganim tempomatom. ce mors pa ti ves cajt drzat nogo na plinu ti pa nisem jaz kriv.
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

energetik ::

A tempomat pa ne spreminja položaja plina? In pomeril si pri vsaki hitrosti 1x, trenutno porabo? ;((

Seveda si prej še zmeril naklon ceste na 0,1% natančno ter hkrati še izmeril hitrost vetra na 1m/s natančno.

IvoJan ::

energetik je izjavil:

A tempomat pa ne spreminja položaja plina? In pomeril si pri vsaki hitrosti 1x, trenutno porabo? ;((

Seveda si prej še zmeril naklon ceste na 0,1% natančno ter hkrati še izmeril hitrost vetra na 1m/s natančno.

tempomat drzi konstanto hitrost. kar tudi glavna fora tega testa ane? ti s svojo nogo ne bos nikoli tako natancno nadzoroval plina kot bo avto sam. pomerjeno na obvoznici, board computer resetiran pred vsakim merjenjem, tako da sem dobil poprecno porabo v 5ih kilometrih, res pa je da sem vsako meritev opravil samo 1x.
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

;-) ::

Haha, prepričali te bodo da bolje vejo od tebe.

No pri meni je isto, ko sem se vsak dan vozil relacijo MB-LJ in sem ugotavljal tisto najbolj pravo hitrost da bi bila najnižja poraba ni bila tista hitrost ne 90, ne 100 ne 110 ampak 120 je bila špica nizke porabe, nad to hitrostjo se je začela dvigat, pod to hitrostjo pravtako. Nižjo porabo dosežem le potem če se peljem tam 60km/h v četrti.

energetik ::

IvoJan je izjavil:

tempomat drzi konstanto hitrost. kar tudi glavna fora tega testa ane? ti s svojo nogo ne bos nikoli tako natancno nadzoroval plina kot bo avto sam. pomerjeno na obvoznici, board computer resetiran pred vsakim merjenjem, tako da sem dobil poprecno porabo v 5ih kilometrih, res pa je da sem vsako meritev opravil samo 1x.
Ne, glavna fora testa je, da držiš konstantno hitrost na popolnoma ravni cesti, brez vetra. In da meriš povprečno porabo vsaj nekaj minut. Če vmes narediš še kakšno zaviranje/pospeševanje, je stvar že vprašljiva. Poleg tega, si vozil 70km/h v 4. prestavi 6-stopenjskega menjalnika, kar ni ravno optimalno.
Normalne vrednosti bi bile:
70km/h-5l
120km/h-6,5l

IvoJan ::

to bi bile normalne vrednosti za turbodizla, ali atmosferskega/turbo bencinarja. kompresor je cist druga stvar. v 5i in 6i prestavi je pri 70km/h VISJA poraba, sploh pa pri tem avtu v 5i in 6i pri 70kmh nimas nobene moci za prehitevanje.
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

Blinder ::

:-) ma tvoje izjave persona rudis lahko tut ignoriramo ker je moral bit razlog da si fasal tist status.

no da vidmo meritve revije. cooper s 163
90 v VI. prestavi 6.5
120 v Vi 7.8
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IvoJan ::

Blinder je izjavil:

:-) ma tvoje izjave persona rudis lahko tut ignoriramo ker je moral bit razlog da si fasal tist status.

no da vidmo meritve revije. cooper s 163
90 v VI. prestavi 6.5
120 v Vi 7.8

si prebral tudi kako povprecno porabo so namerili? v resnici je okoli 11,5l/100km ;)
pa v testu je serijski cooper s z 163KM. moj jih ima 205.
pa kater letnik je ta v testu?
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

;-) ::

IvoJan je izjavil:

to bi bile normalne vrednosti za turbodizla, ali atmosferskega/turbo bencinarja. kompresor je cist druga stvar. v 5i in 6i prestavi je pri 70km/h VISJA poraba, sploh pa pri tem avtu v 5i in 6i pri 70kmh nimas nobene moci za prehitevanje.

Tako je za traktorje po domače tole velja, za moj motor sigurno ne ker se suka do 9k obratov in najvišjo moč ima ravno na 9k obratih.

Vrjetno pa Blinder in energetik nista vozila drugega kot traktorja ferguosona in si nebosta dala rečt...saj je vseeno, je pa hecno kako nekatere "boli" da imajo traktor dizle in imajo isto ali večjo porabo kot bencinarji potem pa tiščijo svojo trdo glavo skozi zid, kot v kaki gostilni pijanci za šankom.

Blinder ::

ne merijo povprečne porabe kot naše revne slovenske revije =D
Namerli so izven mesta 9.8, avtocesta 9.2, mesto 10.2, končna hitrost 21. tle mora bit napaka pomoje pri izvenmestni vožnji. tam namerijo najnižje porabe. cooper s letnik 2002.

cooper jcw iz 2006, 210 konjev, pa so mu namerli mesto 10.9, izvenmestno 7.7, avtocesta 9.4
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Magic1 ::

Fak, ne moreš verjet koliko so eni skregani s logiko. Kaj ti bo tempomat, če meriš 70 po Vrhniškem klancu navzgor, 120 pa navzdol... Upor zraka je prevladujoč faktor pri 80+ in kdorkoli izmer pri 120 več kot pri 70 v primerljivih okoliščinah, je idiot, ali pa ma zanič avto.
Magic

;-) ::

In kje piše da on meri pri 120 navzdol in pri 70 nazgor?

Nima veze, če je 20x probal in je 20x bila poraba manjša pri 120, hudiča, še bomo vedno iskali dlako v jajcu.

IvoJan ::

vam lahko povem da so te testi zame cisto sfaljeni in nerelevantni. povprecno porabo do krka iz ljubljane(avtocesta 140-150kmh) sem imel 7,3l/100km, mestno pa imam 12,8l/100km. meril sem na enaki trasi, torej na obvoznico sem sel na zaloski, izvoz pa je bil celovska.

Magic1 je izjavil:

Fak, ne moreš verjet koliko so eni skregani s logiko. Kaj ti bo tempomat, če meriš 70 po Vrhniškem klancu navzgor, 120 pa navzdol... Upor zraka je prevladujoč faktor pri 80+ in kdorkoli izmer pri 120 več kot pri 70 v primerljivih okoliščinah, je idiot, ali pa ma zanič avto.

ti samo en izmed idiotov ki se radi kregajo na forumih, in ce ni tako kot si ti prebral, ali pa ce ima kdo slucajno drugacno porabo kot tvoj clio je sigurno napacna!! ja evo lazem! pri 70km/h imam porabo 4,5l na 100km pri 120kmh pa zraste na 9l! ste veseli?
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: IvoJan ()

Magic1 ::

Ne, sej verjamemo ti, da si nameril toliko kot si napisal. Ostalo pa še vedno velja, da si(se bom lepše izrazil) nevednež, ali pa je avto kaput.
HAHA, da je glavni vzrok visoke porabe pri mestni vožnji motor... Glavni razlog je, da pospešuješ in bremzaš non stop, tako gre večino dela v nič.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

jalovec09 ::

Blinder je izjavil:

meritve revije. Fiat 500L 1.3 diesel
90 kmh - 4.8
130 kmh - 7.4

Volvo V40 1.6 diesel 115 hp
90 kmh - 4.4
130 kmh - 6.8

Toyota gt86 2.0
90 - 5.9
130 - 8.6

mercedes A250 2.0t 200 hp
90 - 5.7
130 - 8.2


HVALA

Samo tole me je zanimalo, torej okoli 30% je razlike.

;-) ::

Magic1 je izjavil:

Ne, sej verjamemo ti, da si nameril toliko kot si napisal. Ostalo pa še vedno velja, da si(se bom lepše izrazil) nevednež, ali pa je avto kaput.
HAHA, da je glavni vzrok visoke porabe pri mestni vožnji motor... Glavni razlog je, da pospešuješ in bremzaš non stop, tako gre večino dela v nič.


In ja zato kupuje folk avte z 200KM+ da bo skoz gledal kolk porabi in da nebo nič bremzal :)

energetik ::

IvoJan je izjavil:

Blinder je izjavil:

:-) ma tvoje izjave persona rudis lahko tut ignoriramo ker je moral bit razlog da si fasal tist status.

no da vidmo meritve revije. cooper s 163
90 v VI. prestavi 6.5
120 v Vi 7.8

si prebral tudi kako povprecno porabo so namerili? v resnici je okoli 11,5l/100km ;)
pa v testu je serijski cooper s z 163KM. moj jih ima 205.
pa kater letnik je ta v testu?
To zgoraj so izmerjene porabe, ki jih narekuje logika in fizika. Razlika, če ima tvoj 205KM, je pa kvečjemu par deci več pri obeh porabah. Ne more pa biti poraba _obrnjena_, kot trdiš ti, pa če namontiraš 2 kompresorja in še turbino gor. Poraba praktično vseh osebnih avtov počasi pada od 0km/h do nekje 70-90km/h (na račun vedno večjega izkoristka motorja), potem pa samo še narašča, in to vedno hitreje (na račun zračnega upora, na kvadrat).

Povprečna poraba testa je itak hec. Poraba pri 90 in 120 po ravnem je pa kolikor toliko uporaben podatek, in tako bi morali meriti pri vseh avto-testih.

;-) Ne, nimam turbodizla, ampak N/A bencinarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Magic1 ::

Ja sej to je bilo vprašanje te teme, koliko stane 200KM hobi, ko se ti goni po ovinkih, proti dolgočasni vožnji po avtocesti...
Folk res ne razume koncepta primerljivih okoliščin.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

IvoJan ::

energetik je izjavil:

IvoJan je izjavil:

Blinder je izjavil:

:-) ma tvoje izjave persona rudis lahko tut ignoriramo ker je moral bit razlog da si fasal tist status.

no da vidmo meritve revije. cooper s 163
90 v VI. prestavi 6.5
120 v Vi 7.8

si prebral tudi kako povprecno porabo so namerili? v resnici je okoli 11,5l/100km ;)
pa v testu je serijski cooper s z 163KM. moj jih ima 205.
pa kater letnik je ta v testu?
To zgoraj so izmerjene porabe, ki jih narekuje logika in fizika. Razlika, če ima tvoj 205KM, je pa kvečjemu par deci več pri obeh porabah. Ne more pa biti poraba _obrnjena_, kot trdiš ti, pa če namontiraš 2 kompresorja in še turbino gor. Poraba praktično vseh osebnih avtov počasi pada od 0km/h do nekje 70-90km/h (na račun vedno večjega izkoristka motorja), potem pa samo še narašča, in to vedno hitreje (na račun zračnega upora, na kvadrat).

Povprečna poraba testa je itak hec. Poraba pri 90 in 120 po ravnem je pa kolikor toliko uporaben podatek, in tako bi morali meriti pri vseh avto-testih.

;-) Ne, nimam turbodizla, ampak N/A bencinarja.


ravnokar si sam dokazal da je lahko pri 70 visja poraba kot pri 120. pri 70 so v 4. obrati nizji kot pri 120 v 6., posledicno je izkoristek slabsi in je poraba visja.
|Crosshair VIII Hero|5900X|NZXT Kraken X62|
|32gb 3600 CL16 ddr4|ASUS RTX3080 TUF|970 evo plus 1TB nvme|
|Crucial P1 1TB nvme|Corsair HX1000i|lian-Li PC011 razer|

Blinder ::

jalovec09 je izjavil:

Blinder je izjavil:

meritve revije. Fiat 500L 1.3 diesel
90 kmh - 4.8
130 kmh - 7.4

Volvo V40 1.6 diesel 115 hp
90 kmh - 4.4
130 kmh - 6.8

Toyota gt86 2.0
90 - 5.9
130 - 8.6

mercedes A250 2.0t 200 hp
90 - 5.7
130 - 8.2


HVALA

Samo tole me je zanimalo, torej okoli 30% je razlike.


50% več oziroma 30% manj ja
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Magic1 ::

Sej je bilo enkrat na top gearu, ko so rabli pridet iz Švice do sredine Anglije s enim tankom. Vsi trije so prišli, so pa umirali 70km/h na avtocesti.
Magic
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
757161 (4273) nekoman
»

Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31346470 (24600) cebelar123
»

Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7813194 (11350) WarpedGone
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14640389 (37270) Matwic

Več podobnih tem