HOP.si - Mordhau, igra pri kateri imamo svoje prste zraven tudi Slovenci, je postala pravi prodajni hit. Praktično takoj po aprilskem izidu je zavzela sam vrh Steamove lestvice najbolj prodajanih iger in se tam obdržala kar nekaj časa. Kaj to pomeni, so nedavno obelodanili kar pri Triternionu sami, namreč, da so kupcem odposlali že milijonti izvod igre. Za naslov, ki ni pisan na kožo množicam in čigar splovitev je pospremila le omejena marketinška kampanja, je to zares lep uspeh. Po besedah ustvarjalcev gre za pomembno potrditev, da so s svojim delom na pravi poti.
Zvesti igričarski bazi so zato v zahvalo podarili povsem novo mapo, kar pomeni, da jih je skupaj na voljo že osem. Novo bojišče se imenuje Crossroads in je precej ogromno, zato je tematsko nekoliko bolj vezano na konjenico, beri, obe strani imata na voljo bistveno več štirinožcev kot kdajkoli doslej. V središču mape se nahaja trdnjava, katere zavzetje je cilj igre in kjer bodo na svoj račun prišli tudi ljubitelji spopadov med pešaki.
Crossroads prinaša tudi nekaj novih orožij. Denimo oblegovalnih, saj je obzidja prvič možno napasti z možnarjem, sicer precej nenatančnim, a docela uničujočim kadar zadene svoj cilj. Nova sta tudi kopje in težka bojna sekira, slednjo lahko v nuji uporabimo tudi kot kladivo za raznorazna popravila.
Posodobitev prinaša tudi nekaj ozdravljenih hroščev, bolj uravnoteženo igro, pa tudi nekaj lepotnih popravkov.
Meni je fascinantno predvsem to, kakšno igro je sposobna narediti zelo majhna ekipa očitno zelo talentiranih ljudi. Res pa igra kakor vem nima "single playerja", torej ni bilo potrebno programirati kakšne AI, samo kljub vsemu.
Meni je fascinantno predvsem to, kakšno igro je sposobna narediti zelo majhna ekipa očitno zelo talentiranih ljudi. Res pa igra kakor vem nima "single playerja", torej ni bilo potrebno programirati kakšne AI, samo kljub vsemu.
Predvidevam, da v veliki meri tudi zato, ker so ti novi game engini že tako izpopolnjeni, da je programerjem marsikatero delo zelo olajšano.
Ampak recimo tudi ID software ekipa ni bila velika, pa je v zgodnjih časih 3d grafike naredila čuda. Me zanima, če ima tudi ta ekipa enega "Johna Carmacka", se pravi genialca. Igra izgleda dobra, čeprav igral je pa še nisem. Sem si samo pogledal nekaj demotov, še preden je izšla, in je zgledalo kul. Srednjeveška surovost. Zdej če se malo razširijo, lahko naredijo franšizo, prestavijo npr. v rimski/grški/azteški/wakanda čas, ali v katerega drugega, pa malo predelajo osnovne mehanike... in cuzajo denar na polno.
Zdej če se malo razširijo, lahko naredijo franšizo, prestavijo npr. v rimski/grški/azteški/wakanda čas, ali v katerega drugega, pa malo predelajo osnovne mehanike... in cuzajo denar na polno.
Jim želim veliko sreče.
Se strinjam. Jaz sicer potihem upam da nastaja novi CD Projekt Red in če bi šlo bi kupil njihove delnice. Pri večigralski igri je po moje bistvo, da si ustvariš neko skupnost zvestih igralcev in jim vsake toliko časa predstaviš novo podobno igro, saj se stare čez čas naveličajo. To počne COD, BF, Assasin Creed (ta je sicer enoigralski, ampak kljub temu) itd.
Ni to moj žanr igre srednjeveško večigralsko bojevanje je pa pohvalno da so pridno slovenski programerski in grafično nadarjeni prstki tole ustvaril. Že zarad tega bom mal prečekiral igro. Treba je bit mal ponosn : ] ne velik ampak mal pa ^^
Včasih si želim, da bi obstajala neke vrste mreža, ki bi povezovala več računalnikov. Tako bi lahko recimo na več lokacijah izvedeli več o tej igri.
V sanjah sem videl dva tipa, ki bosta uresničila to idejo. Pisalo se bo leto 1998. Še prej bodo isto idejo poskušali uresničiti neki drugi tipi, samo njim pa ne bo uspelo.
Začetek razvoja doma: 2012, potem 2014 iskanje sodelavcev po svetu, 2017 Kickstarter, letos izid igre. Pot je bila dolga, končni izdelek pa izredno uspešen. Prisrčne čestitke.
True that. Osebno ga poznam, good drinking friends ;) Igro je vse skupaj od ideje do take izvedbe je trajalo 10 let. Začetna ideja je bil 2D grafika kot na primer Mario.
Svaka čast za vse kar jim je uspelo in to brez marketinga. Če imaš nekaj kar si ljudje želijo par youtubberjev ti naredi dovolj reklame.
A ve kdo povedat razlike s Chivalry? Na hitro mi zgleda izjemno enako s slabšo grafiko a malo hitrejšo akcijo. Kako se kaj primerja kombote in ostale finte?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Malce kontradiktorno, ker Chivalry niti ni dologčasen. (?)
Tocno tako kot pravis, sem tudi napisal. Chivalry, vsem bugom navkljub, ni (bila) dolgocasna igra. Mordhau pa je, o tem pise/se pritozuje folk na uradnem forumu, v Steam discussion itd. Ima pa Mordhau bolj dodelan mehanizem spopada. Vsi zanicujejo sedaj Chivalry. Tudi ta isti folk, ki sedaj igra Mordhau in so v Chivalry naredili po vec tisoc ur.
Pazi, to je napisal backer, nekdo ki je placal vec in supportal igro ter igral ze v alfi. Dejansko o dolgocasnosti prica tudi, vsaj pomojem, izredno slab retention rate. Igra je za svet relativno nova, mediji jo hvalijo, prodanih je 1kk+ kopij v dobrem mesecu, pa kljub temu trenutno igra zgolj cca 12k ljudi https://steamdb.info/app/629760/graphs/ Proti veceru jih bo mogoce 20-30k. Igra je enostavno dolgocasna. Triternion je precej dobro (ceprav bi se tudi o tem dalo debatirati) naredil combat, vse ostalo pa je jajc. Map design je katastrofalen! Celotna igra ima sterilen, dolgocasen pridih, medtem ko je bila Chivalry polna zivljenja, kljub slabsemu combatu. Folk ingame pise, da igra Bordhau.
Ne vem kaj folku ni jasno, od vsega začetka je bilo povsem jasno, da tu ni drugega kot dirka v mesarsko klanje, parkrat zamahneš in si mrtev. In to ponavljaš. To je itak igra, ki je mišljena za folk, ki jim dogaja tajming udarcev, realistično opletanje s sredneveškimi orožji itd.. ..in takega folka ni 1 mio na svetu. Pa ne pravim, da je slaba. Ni pa to po mojem okusu.
So bili pač ovce, ki so laufali kupit nekaj, kar izgleda impresivno na prvi pogled, v bistvu pa nima neke vsebine. Jaz sem se igre naveličal že med ogledom prve youtube recenzije, kaj šele, da bi jo kupil.
Hvala za pojasnilo bajsi, sem tudi sam nekaj takega uzrl, ko sem malo pogledal videote, mi je bilo malce nenavadno, da je tak hype. Na videz mi je Čivalri imel enako mlatenje in sploh ne tako preprost sistem kobinacij, ter še kar solidne mape. (Ker sem naredil 90 ur, pa se dokaj naveličal, nisem hotel kupiti klona).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+