» »

Prodanih prek milijon kopij (tudi slovenske) igre Mordhau

Prodanih prek milijon kopij (tudi slovenske) igre Mordhau

vir: HOP.si
HOP.si - Mordhau, igra pri kateri imamo svoje prste zraven tudi Slovenci, je postala pravi prodajni hit. Praktično takoj po aprilskem izidu je zavzela sam vrh Steamove lestvice najbolj prodajanih iger in se tam obdržala kar nekaj časa. Kaj to pomeni, so nedavno obelodanili kar pri Triternionu sami, namreč, da so kupcem odposlali že milijonti izvod igre. Za naslov, ki ni pisan na kožo množicam in čigar splovitev je pospremila le omejena marketinška kampanja, je to zares lep uspeh. Po besedah ustvarjalcev gre za pomembno potrditev, da so s svojim delom na pravi poti.

Zvesti igričarski bazi so zato v zahvalo podarili povsem novo mapo, kar pomeni, da jih je skupaj na voljo že osem. Novo bojišče se imenuje Crossroads in je precej ogromno, zato je tematsko nekoliko bolj vezano na konjenico, beri, obe strani imata na voljo bistveno več štirinožcev kot kdajkoli doslej. V središču mape se nahaja trdnjava, katere zavzetje je cilj igre in kjer bodo na svoj račun prišli tudi ljubitelji spopadov med pešaki.

Crossroads prinaša tudi nekaj novih orožij. Denimo oblegovalnih, saj je obzidja prvič možno napasti z možnarjem, sicer precej nenatančnim, a docela uničujočim kadar zadene svoj cilj. Nova sta tudi kopje in težka bojna sekira, slednjo lahko v nuji uporabimo tudi kot kladivo za raznorazna popravila.

Posodobitev prinaša tudi nekaj ozdravljenih hroščev, bolj uravnoteženo igro, pa tudi nekaj lepotnih popravkov.

31 komentarjev

FireSnake ::

Čestitke!
ZELO privoščim.
"In The Sound Of Silence Time Is Standing Still"
Poglej, in se nasmej ----> www.vicmaher.si ;)

vesolc ::

bravo! ...čeprav med ekipam ni blo neke komunikacije, kar je čisto slovensko(amaterski neprofesionalni odnosi), jim je ratalo!

#000 ::

Lepo to, še več takih uspehov.
Se trudim da ne hranim trolov.

bajsibajsi ::

Skoda, da igra totalno favorizira 2h orozje.

Ribič ::

Tole sem gledal na Twitch kako so se vsi klali med sabo.
Pametni ljudje ne potrebujejo pametnih naprav.

vesolc ::

bajsibajsi je izjavil:

Skoda, da igra totalno favorizira 2h orozje.

ne vem zaka je to težava, Orleanska ga je vihtela z eno roko...

7982884e ::

Malo vec informacij o razvojni ekipi ne bi skodilo.

Spock83 ::

Jaz sem kupil in 2x igral kljub pomankanju časa. Je treba spodbujat domače :)

dronyx ::

Meni je fascinantno predvsem to, kakšno igro je sposobna narediti zelo majhna ekipa očitno zelo talentiranih ljudi. Res pa igra kakor vem nima "single playerja", torej ni bilo potrebno programirati kakšne AI, samo kljub vsemu.

bajsibajsi ::

Igra ima Horde mode, kjer lahko do 6 igralcev igra PVE proti botom, ki niso tko neumni.

hamez66 ::

dronyx je izjavil:

Meni je fascinantno predvsem to, kakšno igro je sposobna narediti zelo majhna ekipa očitno zelo talentiranih ljudi. Res pa igra kakor vem nima "single playerja", torej ni bilo potrebno programirati kakšne AI, samo kljub vsemu.



Predvidevam, da v veliki meri tudi zato, ker so ti novi game engini že tako izpopolnjeni, da je programerjem marsikatero delo zelo olajšano.

Ampak recimo tudi ID software ekipa ni bila velika, pa je v zgodnjih časih 3d grafike naredila čuda. Me zanima, če ima tudi ta ekipa enega "Johna Carmacka", se pravi genialca. Igra izgleda dobra, čeprav igral je pa še nisem. Sem si samo pogledal nekaj demotov, še preden je izšla, in je zgledalo kul. Srednjeveška surovost. Zdej če se malo razširijo, lahko naredijo franšizo, prestavijo npr. v rimski/grški/azteški/wakanda čas, ali v katerega drugega, pa malo predelajo osnovne mehanike... in cuzajo denar na polno.

Jim želim veliko sreče.

dronyx ::

hamez66 je izjavil:

Zdej če se malo razširijo, lahko naredijo franšizo, prestavijo npr. v rimski/grški/azteški/wakanda čas, ali v katerega drugega, pa malo predelajo osnovne mehanike... in cuzajo denar na polno.

Jim želim veliko sreče.

Se strinjam. Jaz sicer potihem upam da nastaja novi CD Projekt Red in če bi šlo bi kupil njihove delnice. Pri večigralski igri je po moje bistvo, da si ustvariš neko skupnost zvestih igralcev in jim vsake toliko časa predstaviš novo podobno igro, saj se stare čez čas naveličajo. To počne COD, BF, Assasin Creed (ta je sicer enoigralski, ampak kljub temu) itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

MrStein ::

7982884e je izjavil:

Malo vec informacij o razvojni ekipi ne bi skodilo.

Ali o igri nasploh. Članek pove le, da v njej nastopa konjenica, trdnjava in možnar.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Glugy ::

Ni to moj žanr igre srednjeveško večigralsko bojevanje je pa pohvalno da so pridno slovenski programerski in grafično nadarjeni prstki tole ustvaril. Že zarad tega bom mal prečekiral igro. Treba je bit mal ponosn : ] ne velik ampak mal pa ^^

Meizu ::

No zdej pa samo podprert se ostale sfere tako entuziasticno kot igrice pa smo na konju.

jype ::

A so že kej povedal, kdaj bo za VR?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Cruz ::

jype je izjavil:

A so že kej povedal, kdaj bo za VR?

Za 30 let.

WhiteAngel ::

Kapo dol fantje!! Grgurovič je pa itak car :D

Phantomeye ::

MrStein je izjavil:

7982884e je izjavil:

Malo vec informacij o razvojni ekipi ne bi skodilo.

Ali o igri nasploh. Članek pove le, da v njej nastopa konjenica, trdnjava in možnar.


Zgleda ne bomo nikoli vedeli več :(

Včasih si želim, da bi obstajala neke vrste mreža, ki bi povezovala več računalnikov. Tako bi lahko recimo na več lokacijah izvedeli več o tej igri.

Škoda. Mogoče nekoč.

dronyx ::

Phantomeye je izjavil:

Včasih si želim, da bi obstajala neke vrste mreža, ki bi povezovala več računalnikov. Tako bi lahko recimo na več lokacijah izvedeli več o tej igri.

V sanjah sem videl dva tipa, ki bosta uresničila to idejo. Pisalo se bo leto 1998. Še prej bodo isto idejo poskušali uresničiti neki drugi tipi, samo njim pa ne bo uspelo.

Stra ::

Koprski študent razvil računalniško igro, ki postaja svetovni hit
https://manager.finance.si/8948440

Začetek razvoja doma: 2012, potem 2014 iskanje sodelavcev po svetu, 2017 Kickstarter, letos izid igre. Pot je bila dolga, končni izdelek pa izredno uspešen. Prisrčne čestitke.

www.triternion.com

ascotto ::

WhiteAngel je izjavil:

Kapo dol fantje!! Grgurovič je pa itak car :D


True that. Osebno ga poznam, good drinking friends ;)
Igro je vse skupaj od ideje do take izvedbe je trajalo 10 let. Začetna ideja je bil 2D grafika kot na primer Mario.

Svaka čast za vse kar jim je uspelo in to brez marketinga. Če imaš nekaj kar si ljudje želijo par youtubberjev ti naredi dovolj reklame.
The greatest danger in life is not taking an adventure
Startup | Designer | Front-end developer | Industry 4.0
https://goo.gl/ZQLLrt

Meizu ::


Svaka čast za vse kar jim je uspelo in to brez marketinga. Če imaš nekaj kar si ljudje želijo par youtubberjev ti naredi dovolj reklame.


Pa sej Youtuberji so ti danes kot vcasih za muziko endorserji. Mega influence.

Furbo ::



Mal so zaj...
Lp,f

Machete ::

A ve kdo povedat razlike s Chivalry? Na hitro mi zgleda izjemno enako s slabšo grafiko a malo hitrejšo akcijo. Kako se kaj primerja kombote in ostale finte?
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

bajsibajsi ::

Je boljsa kot Chivalry in hkrati bolj dolgocasna.

bajsibajsi ::

vesolc je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

Skoda, da igra totalno favorizira 2h orozje.

ne vem zaka je to težava, Orleanska ga je vihtela z eno roko...


Na vprasanje bi lazje odgovoril gospod Grgurovič, ki ima pregled nad svojo programsko kodo.

Machete ::

bajsibajsi je izjavil:

Je boljsa kot Chivalry in hkrati bolj dolgocasna.


Malce kontradiktorno, ker Chivalry niti ni dologčasen. (?)
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

bajsibajsi ::

Machete je izjavil:

bajsibajsi je izjavil:

Je boljsa kot Chivalry in hkrati bolj dolgocasna.


Malce kontradiktorno, ker Chivalry niti ni dologčasen. (?)


Tocno tako kot pravis, sem tudi napisal. Chivalry, vsem bugom navkljub, ni (bila) dolgocasna igra. Mordhau pa je, o tem pise/se pritozuje folk na uradnem forumu, v Steam discussion itd. Ima pa Mordhau bolj dodelan mehanizem spopada. Vsi zanicujejo sedaj Chivalry. Tudi ta isti folk, ki sedaj igra Mordhau in so v Chivalry naredili po vec tisoc ur.

https://mordhau.com/forum/topic/17962/c... S stavkom "I don't care how good your gameplay is, if your game is fucking boring" zadene bistvo.

Pazi, to je napisal backer, nekdo ki je placal vec in supportal igro ter igral ze v alfi. Dejansko o dolgocasnosti prica tudi, vsaj pomojem, izredno slab retention rate. Igra je za svet relativno nova, mediji jo hvalijo, prodanih je 1kk+ kopij v dobrem mesecu, pa kljub temu trenutno igra zgolj cca 12k ljudi https://steamdb.info/app/629760/graphs/ Proti veceru jih bo mogoce 20-30k. Igra je enostavno dolgocasna. Triternion je precej dobro (ceprav bi se tudi o tem dalo debatirati) naredil combat, vse ostalo pa je jajc. Map design je katastrofalen! Celotna igra ima sterilen, dolgocasen pridih, medtem ko je bila Chivalry polna zivljenja, kljub slabsemu combatu. Folk ingame pise, da igra Bordhau.

Furbo ::

Ne vem kaj folku ni jasno, od vsega začetka je bilo povsem jasno, da tu ni drugega kot dirka v mesarsko klanje, parkrat zamahneš in si mrtev. In to ponavljaš. To je itak igra, ki je mišljena za folk, ki jim dogaja tajming udarcev, realistično opletanje s sredneveškimi orožji itd..
..in takega folka ni 1 mio na svetu. Pa ne pravim, da je slaba. Ni pa to po mojem okusu.

So bili pač ovce, ki so laufali kupit nekaj, kar izgleda impresivno na prvi pogled, v bistvu pa nima neke vsebine. Jaz sem se igre naveličal že med ogledom prve youtube recenzije, kaj šele, da bi jo kupil.
Lp,f

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

Luka38 ::

Bravo. Super slišat takšne novice :D


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DeepMindovi boti v Starcraftu 2 premagujejo profesionalce (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
2066939 (2411) thetilko
»

Escape from Tarkov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
15913091 (1075) M-Power
»

The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 426 27 28 29 )

Oddelek: Igre
1428155928 (10895) yayo
»

Virtualna ekonomija in Slovenska konkurenčnost

Oddelek: Problemi človeštva
71115 (809) BlueRunner
»

Supreme Commander (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
885490 (2898) IVo

Več podobnih tem