Forum » Na cesti » namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
Temo vidijo: vsi
solatko ::
Polozweii - Cena tega avta, ki sem ga vozil včeraj, je 150k€, tovarniško obnovljen, štiritočkovni varnostni pas, Reccaro sedeža, varnostni lok,.. za nostalgijo je avto bomba.
Če se v mercedesu razreda S počutiš utesnjeno, potem si zrel za psihiatrično obravnavo zaradi klavstofobije, saj ima vsak novi avto, zaradi vsrnostnih con, manj prostora, kot stare limuzine. Volani v razredu S so imeli odličen servo, če pa ne dela, pač vrtiš kolesa pod tono pritiska, kar mora bit težko. So pa take avte vozili tudi košarkaši preko 2m, tako, da ne prbijej, saj morajo danes 2 metrski ljudje vzeti enoprostorca, da se skopljejo not. Glede vidljivosti moraš pač uporabljat ogledala, ki imajo odličen razpon, za osvetlitev imaš pa deloma prav, saj te dolge luči, krepko oslepijo in je tudi vidnost odlična, zasenčene pa so pač pri vseh klasičnih lučeh, edino italjani znali naredit dobre žaromete.
Sicer pa gre tehnika naprej in pač vzameš zadno klaso C ali E, ki pa spet nese za nekaj razredov sredno klaso v vseh segmentih, tudi vonj po cipresah lahko naročiš.
Če se v mercedesu razreda S počutiš utesnjeno, potem si zrel za psihiatrično obravnavo zaradi klavstofobije, saj ima vsak novi avto, zaradi vsrnostnih con, manj prostora, kot stare limuzine. Volani v razredu S so imeli odličen servo, če pa ne dela, pač vrtiš kolesa pod tono pritiska, kar mora bit težko. So pa take avte vozili tudi košarkaši preko 2m, tako, da ne prbijej, saj morajo danes 2 metrski ljudje vzeti enoprostorca, da se skopljejo not. Glede vidljivosti moraš pač uporabljat ogledala, ki imajo odličen razpon, za osvetlitev imaš pa deloma prav, saj te dolge luči, krepko oslepijo in je tudi vidnost odlična, zasenčene pa so pač pri vseh klasičnih lučeh, edino italjani znali naredit dobre žaromete.
Sicer pa gre tehnika naprej in pač vzameš zadno klaso C ali E, ki pa spet nese za nekaj razredov sredno klaso v vseh segmentih, tudi vonj po cipresah lahko naročiš.
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
Solatar, govorim v primerjavi s tem kar vozim danes. In to zagotovi ni novi Maybach
Ja... počutim se bolj stisnjeno kot v trenutnem vozilu predvsem zaradi prenizkega stropa (ali je pa sedež previsok) in nenastavljivega volana. Še v novem CLA ju sem bolj komot sedel. Da se lahko v W126 udobno vozim (na komot) moram biti dobesedno ležeč, kar pa zaradi nenastavljivega volana hitro predstavlja problem. Najvišjo točko na volanu moraš doseči brez da bi ramo moral stegniti naprej, v nasprotnem primeru te bodo po dolgi vožnji bolele.
Pozabljaš da so avtomobili konkretno zrasli. Ko primerjam svoj nov avto s staro limuzino... tvoja opevana "ladja" postane barčica.
Ja... počutim se bolj stisnjeno kot v trenutnem vozilu predvsem zaradi prenizkega stropa (ali je pa sedež previsok) in nenastavljivega volana. Še v novem CLA ju sem bolj komot sedel. Da se lahko v W126 udobno vozim (na komot) moram biti dobesedno ležeč, kar pa zaradi nenastavljivega volana hitro predstavlja problem. Najvišjo točko na volanu moraš doseči brez da bi ramo moral stegniti naprej, v nasprotnem primeru te bodo po dolgi vožnji bolele.
Pozabljaš da so avtomobili konkretno zrasli. Ko primerjam svoj nov avto s staro limuzino... tvoja opevana "ladja" postane barčica.
tony1 ::
Tle nekaj ne štima, kakšna je to S klasa (W kode zanalašč ne grem gledat), ki nima nastavljivega volana?
To si sedel v kakšni najbolj oskubljeni verziji za Turški trg?
To si sedel v kakšni najbolj oskubljeni verziji za Turški trg?
Raptor F16 ::
tony1 ::
Ne verjamem. Očitno si premlad za takšne debate. Za mercedese bo moral več povedati kdo, ki jih pozna, lahko pa podam primerjavo z bmwjem.
Tako serija 5 (od leta 1987, e34) kot serija 7 (od 1986, e32) sta imela serijsko po globini nastavljiv volan. Za doplačilo pa si lahko dobil električno nastavljiv volan v vse smeri (tudi v povezavi z memory knofom za zice), ki se je ob izklopu motorja vozniku umaknil za lažji izstop.
In mimogrede, sedeži v teh avtih so bili odlični. Desno jajce stavim, da polotovi proti tem nimajo za burek. En sedež iz te petice (mimogrede, sedeža sta bila v obeh serijah enaka, kljub različnemu razredu. Pravzaprav je petica imela zice od serije 7, kar še dodatno priča o kvaliteti iz tistega časa; danes ni šans, da bi v passatu dobil zic iz arteona.) vaga toliko kot oba polotova.
In še tole glede VAGjeve kvalitete: sedež v polotu 6N je bil boljši od tistega v 9N, prav tako pa tudi od tistega v predzadnji generaciji (kakoršnokoli kodo že ima). Če so z novim modelom ujeli vsaj 6N bom pozitivno presenečen.
Tako serija 5 (od leta 1987, e34) kot serija 7 (od 1986, e32) sta imela serijsko po globini nastavljiv volan. Za doplačilo pa si lahko dobil električno nastavljiv volan v vse smeri (tudi v povezavi z memory knofom za zice), ki se je ob izklopu motorja vozniku umaknil za lažji izstop.
In mimogrede, sedeži v teh avtih so bili odlični. Desno jajce stavim, da polotovi proti tem nimajo za burek. En sedež iz te petice (mimogrede, sedeža sta bila v obeh serijah enaka, kljub različnemu razredu. Pravzaprav je petica imela zice od serije 7, kar še dodatno priča o kvaliteti iz tistega časa; danes ni šans, da bi v passatu dobil zic iz arteona.) vaga toliko kot oba polotova.
In še tole glede VAGjeve kvalitete: sedež v polotu 6N je bil boljši od tistega v 9N, prav tako pa tudi od tistega v predzadnji generaciji (kakoršnokoli kodo že ima). Če so z novim modelom ujeli vsaj 6N bom pozitivno presenečen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Raptor F16 ::
V takega mercedesa se lahko vsedem vsak dan in samo potrdim svoje občutke. Res je kot fotelj ampak ergonomsko popoln šajze napram novemu avtomobilu. Tudi po velikosti je mnogo manjši. Žal... da o vsej dodatni opremi ne govorim.
Mogoče nekatere daje zgolj nostalgija na stara leta. Jaz govorim o tistem kar sem izkusil :)
Za polota 6N tudi ne vem kje si ti našel tako super udobje. Očitno vam paše mehak sedež. Avto sam po sebi ni nič posebnega. Sem ga tudi že vozil.
Mogoče nekatere daje zgolj nostalgija na stara leta. Jaz govorim o tistem kar sem izkusil :)
Za polota 6N tudi ne vem kje si ti našel tako super udobje. Očitno vam paše mehak sedež. Avto sam po sebi ni nič posebnega. Sem ga tudi že vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
tony1 ::
Nisem pisal o tem, da je 6N kak presežek, pač pa o tem, da si je VW privoščil tipično novodobno svinjarijo megakorporacij: novejši model je izdal s slabšimi lastnostmi kot prejšnjega (in s tem, predvidevam, prišaral nekaj centov).
Zici v 9n so tako slabši od 6n. Kar je precej noro. Zato na besedo ne bom verjel niti, da so zici v najnovejšem polu kaj posebnega.
Zici v 9n so tako slabši od 6n. Kar je precej noro. Zato na besedo ne bom verjel niti, da so zici v najnovejšem polu kaj posebnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
Gambino ::
Daj nehi nabijat s tem Polotom za 21kE plus ker pri konkurenci dobiš za ta denar že hibrida in z tehnologijo, ki je svetlobna leta pred jebenim polotom. Za ta denar dobiš mazdo 3, Corollo, avtomobile, ki so svetlobna leta pred polotom, kaksnim polotom še pred golfom!
Netrunner ::
#000 - Jaz bi razne ncap podatke, ki so komercialna reklama, prepovedal, saj si potem vozniki enostavno domišljate, da se vam ne more nič zgodit in vozite kot debili, v resnici se pa fizike ne da zajebat. Sicer pa je vsako vozilo, ki ima v redu zavore, krmilni mehanizem, svetila in gume varno, če ga upravlja usposobljen in priseben voznik.
Ne govorim o ncap in reklamam proizvajalcev. Če voziš kot debil ti nič ne pomaga, govorim o normalni vožnji pri kateri se lahko zgodi da en febil prileti čelno vate. Kot si rekel fizike se ne da zjebat, se jo da pa usmerit in novejši avtomobili so boljši pri tem kot stari.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Raptor F16 ::
Daj nehi nabijat s tem Polotom za 21kE plus ker pri konkurenci dobiš za ta denar že hibrida in z tehnologijo, ki je svetlobna leta pred jebenim polotom. Za ta denar dobiš mazdo 3, Corollo, avtomobile, ki so svetlobna leta pred polotom, kaksnim polotom še pred golfom!
Saj se ne pogovarjam o dotičnem polotu.
Mimogrede. Kaj bi ti kupil (NOVO) za 20k EUR ?
Cifix63 ::
gruntfürmich je izjavil:
Mene zanima , kdo je od vas k vozi avto za 1.000-2.000EUR oziroma poceni avto relativnotakšni ljudje po navadi ne znajo računat in niso finančno pismeni, ker imajo s starimi garami praktično enake stroške kot z novim avtom.
čeprav bi lahko vozil avto za 10k+ , da si ga lahko privošči, pa noče ker se mu zdi škoda denarja.
ampak ja, takšni ljudje so po večini neumni, finančno nepismeni in posledino revni, zato si novega avta tudi ne morejo privoščiti.
Webmojster je izjavil:
Večina vas totalno podcenjuje dejanske stroške za avto.točno tako.
"XLapse"
Zapomni si nekaj. Nikoli nobena a ma teoija ne velja za vse. Nikoli!
Seveda, da so na vsakem koraku "nepismeni", so pa zgolj produkt medijskega bombardiranja. Zakaj tako? Zato, ker so "nepismeni" konzumenti motor neokapitalističnega megaprofita.
Sam imam staro karo, bolj kot vsi vi tukaj in bolj, kot bi si bil kdaj to upal v življenju predstavljati.
Deluje v 99% časa že vsa leta kot ura. Stroškov razen goriva - ni! Kar jih he kdaj bilo so statistično zanemarljivi. Nikoli bil na nobenem servisu razen na prvem. Tam sem dobro videl kako zanič so delali in kako so me za to oskubili. Rekel sem si nikoli več. So še druge, veliko veliko cenejše poti, če se pojavi kakšen feler.
S servisi se zasluži več, kot se s prodajo taistega avta.
Z njihovo kvaliteto je tako, kot s totalno zlaganimi slogani "made in slo / cenimo slovensko / jejmo zdravo in domače",.. Skupna lastnost obeh pa je, da jim ljudje verjamejo.
Netrunner ::
raje primerjaj letnik 2003-2005 z novejšim, pust ti to stare kripe iz leta 1998
Saj sem, vendar ne bom zdaj iskal videa samo zato da bom vam nekaj dokazoval, dal sem kar sem prvo našel. Je razlika med letniki 2005 in 2015, 10 let je dosti. Ni tako velika razlika kot je bila včasi vendar vseeno je.
Pa briga me kaj si mislite :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
hojnikb ::
seveda so razlike, ze v asistetcnih sistemih. clio 15 let nazaj ni mel standardno niti abs, kaj sele esp..
#brezpodpisa
Utk ::
Standardno ni imel, si moral bit pa žid ekstra sorte, da si ga nisi vzel, ker res samo najbolj oskubljen ga ni imel. Od katerih drugih avtov ga pa ni imel skoraj noben, tudi ob avtomatski klimi in drugih navlakah. Podobno esp kasneje, nekateri korejci so ga imeli dokaj hitro, če si vzel vsaj nekaj opreme, nekateri, recimo seat in škoda, pa nikakor ne oz samo v top opremi ali pa še tam za doplačilo, dokler res ni postal obvezen. No, sej vw še danes prodaja dodatne airbage za doplačilo. Kdo pa to kupi. Varnostna oprema bi morala bit serijsko, kolk katera znamka pač zmore, navlako si pa raja naj doplačuje, ker itak je preneumna, da bi dala 700 evrov za airbage namesto feltn.
zobnik ::
sam kukr kol obrneš nekega napredka ni....še vedno je na prvem mestu vzdrževan avto tako je lahko 15 let star clio bolj varen kot z*eban clio star 6 let.
Potem so tu še gume, nove gume al pa 4 leta stare razlika kot dan in noč.
Potem so tu še gume, nove gume al pa 4 leta stare razlika kot dan in noč.
Raptor F16 ::
sam kukr kol obrneš nekega napredka ni....še vedno je na prvem mestu vzdrževan avto tako je lahko 15 let star clio bolj varen kot z*eban clio star 6 let.
Potem so tu še gume, nove gume al pa 4 leta stare razlika kot dan in noč.
Se ne bi strinjal. Že zaradi števila varnostnih blazin in debelejših stebričkov, ki potniški prostor varujejo tudi ob bočnem trku ali prevračanju.
Frontalni test ni edeno merilo.
Definitivno pa je največ v vozniku samem toda nihče ti ne garantira, da v življenju ne boš naletel n idiota, ki se bo zaletel vate. V tem primeru bo vsaka asistenca in dodaten varnostni sistem dobrodošel.
Na primer sistem zaviranja v sili, ki ob sunkovitem zaviranju nabije tlak v zavorah.
Samozategovanje varnostnih pasov.
Zaščita pred vdorom prtljage.
Sistem fix4sure (zgradba sedežev za preprečevanje zdrsa varnostnega pasu)
Boljši vzglavniki...
...
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Pa gretje sedezev...da se v jajca ne prehladis.
V bistvu je bolj zdravo, če so na hladnem.
solatko ::
Polozweii - Dvakrat sem zavil na travo, da nebi kreten, ki šel prehitevat POČASNO kolon treščil vame, ker ni imel kam drugam, naslednjič grem v počasneta na levem pasu, ki je bil vzrok tega.
Torej, kretenom, ki gredo direktno nate, se da izognit, če te na zagrabi panika. Pač ne smeš imeti med vožnjo opravka z drugim, kot z vožnjo pa se da vsem sranjem izognit. V življenju še nisem bremzal na polno, pa tudi v škarje ne prehiteval, varnostna razdalja je po osnova, sem pa precej hitrejši voznik, kot je povprečje.
Torej, kretenom, ki gredo direktno nate, se da izognit, če te na zagrabi panika. Pač ne smeš imeti med vožnjo opravka z drugim, kot z vožnjo pa se da vsem sranjem izognit. V življenju še nisem bremzal na polno, pa tudi v škarje ne prehiteval, varnostna razdalja je po osnova, sem pa precej hitrejši voznik, kot je povprečje.
Delo krepa človeka
jype ::
IL_DIAVOLO ::
Ce se nikoli nisi sel v skarje, nisi hiter voznik. Jaz sem v 10 letih cca 2x in nisem ponosen na to.
Raptor F16 ::
Polozweii - Dvakrat sem zavil na travo, da nebi kreten, ki šel prehitevat POČASNO kolon treščil vame, ker ni imel kam drugam, naslednjič grem v počasneta na levem pasu, ki je bil vzrok tega.
Torej, kretenom, ki gredo direktno nate, se da izognit, če te na zagrabi panika. Pač ne smeš imeti med vožnjo opravka z drugim, kot z vožnjo pa se da vsem sranjem izognit. V življenju še nisem bremzal na polno, pa tudi v škarje ne prehiteval, varnostna razdalja je po osnova, sem pa precej hitrejši voznik, kot je povprečje.
Ne, vedno se ne da. V nekaterih situacijah lahko med umikanjem ti postaneš kreten, ki rine v druge. Tudi varnostno razdaljo je pri voznikih, ki se serijsko vrivajo vmes nemogoče držati celo pot.
Včasih druge kot naglo zaviranje ne preostane.
Očitno si srečne sorte človek ker sem naletel na osebe ki so iz neznanega razloga nperedvidljivo prehitevale v momentu ko sem bil že pred prehitevanim.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce se nikoli nisi sel v skarje, nisi hiter voznik. Jaz sem v 10 letih cca 2x in nisem ponosen na to.
Saj ne rabiš biti. Biti hiter in ogrožati druge... to so zame neodgovorne osebe, ki čakajo na zadnjo minuto preden se odpravijo na pot do cilja in nato lovijo stotinke na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
solatko ::
IL_DIAVOLO - Si pač prehiteval tam ali tako, kot nebi smel, tudi če si hiter voznik, moraš včasih mal počakat. Nisem namreč rekel, da sem vedno hiter, samo tam kjer je varno in pogoji normalni, to kar ti trdiš, pa je brezglavi voznik, kar je pa lahko vsak kreten, ki zna pohodit gas, brez, da razmišlja o ustavljanju.
Polozweii - Glede na to, da sem praktično brez prask, se da. Varnostna razdalja je osnovni temelj varnosti, ne samo zato, da se varno ustaviš, temveč tudi zato, da se drugi lahko varno vključijo na vozni pas, kar pa kretenom ne potegne in se morajo tistega spredaj limati na odbijač. Če znaš predvidevat in imaš nekaj izkušenj, nikoli ni potrebno na polno zavirat, če pa se limaš na vozila pred teboj, zato, da nebi slučajno kdo prišel vmes, potem pa ja.
Ni potrebno, da se mudi, nekateri pač uživamo v hitri varni vožnji, hitrost namreč ne ubija, ubija brezglavost in neznanje v prometu. Največji problem je neizkušenost pri upravljanju vozila in precenjevanje lastnih sposobnosti. Lahko si zelo hiter, pa ne ogrožaš nikogar, lahko pa voziš pod omejitvami, pa si zelo nevaren na cesti.
Sicer je pa vsaka nesreča, posledica neprilagojene hitrosti, tudi, če ni čez omejitev (cca 90%-ov prometnih nesreč je v območju omejitve).
Polozweii - Glede na to, da sem praktično brez prask, se da. Varnostna razdalja je osnovni temelj varnosti, ne samo zato, da se varno ustaviš, temveč tudi zato, da se drugi lahko varno vključijo na vozni pas, kar pa kretenom ne potegne in se morajo tistega spredaj limati na odbijač. Če znaš predvidevat in imaš nekaj izkušenj, nikoli ni potrebno na polno zavirat, če pa se limaš na vozila pred teboj, zato, da nebi slučajno kdo prišel vmes, potem pa ja.
Ni potrebno, da se mudi, nekateri pač uživamo v hitri varni vožnji, hitrost namreč ne ubija, ubija brezglavost in neznanje v prometu. Največji problem je neizkušenost pri upravljanju vozila in precenjevanje lastnih sposobnosti. Lahko si zelo hiter, pa ne ogrožaš nikogar, lahko pa voziš pod omejitvami, pa si zelo nevaren na cesti.
Sicer je pa vsaka nesreča, posledica neprilagojene hitrosti, tudi, če ni čez omejitev (cca 90%-ov prometnih nesreč je v območju omejitve).
Delo krepa človeka
Raptor F16 ::
solatko ::
Polozweii - Ne hodim se hvalit, temveč razlagat, da je vse v glavi voznika, torej je lastna varnost predvsem odvisna od tega, ali voziš na srednji meji svojih zmogljivosti ali greš večkrat čez (zmogljivost voznika je pač odvisna od znanja, izkušenj, zbranosti, počutja, obvladanja vozila,....).
Delo krepa človeka
St235 ::
In vsak voznik, ki je resnicno dober nima nobene potrebe po voznji nad omejitvami, ker se jasno zaveda, da po nepotrebnem ogroza sebe in druge udelezence. Ze 1001 povedano, pa se samooklicanih super soferjev to pac ne prime, ker je med usesi pretezno zrak.
St235 ::
Ja, ce si tako neumen da si domišljas da fizikalna pravila zate ne veljajo, kot to pocnejo razni samooklicani supervozniki. Ostalim je kristalno kasno, da nizja hitrost pomeni vecjo varnost.
Stari maček ::
jype ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To niso nobene zablode, ampak zmoznost samokontrole.So kar zablode. Če ne moreš voziti defenzivno, strpno in počasi, potem je samokontrola le mit. Tako voziš zato, da lahko drugim, ki sanjajo o "nadzorovani hitrosti", odpustiš napake na način, ki se ne konča s poškodbami.
IL_DIAVOLO ::
Podobno, kot zadeva z alkoholom. Ce imas samokontrolo, lahko brez skrbi spijes pivo in se lepo odpeljes domov. Ce pa nimas samokontrole in se ga nalijes do nezavesti, pa boljse da sploh ne pijes.
To je ta samokontrola, ki nam dolocenim ne povzroca tezav.
To je ta samokontrola, ki nam dolocenim ne povzroca tezav.
Raptor F16 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Podobno, kot zadeva z alkoholom. Ce imas samokontrolo, lahko brez skrbi spijes pivo in se lepo odpeljes domov. Ce pa nimas samokontrole in se ga nalijes do nezavesti, pa boljse da sploh ne pijes.
To je ta samokontrola, ki nam dolocenim ne povzroca tezav.
Ko voziš, ne piješ.
To je samokontrola.
Netrunner ::
Zakaj vam prsti delajo hitreje od pamet?? Pa preberete kar napišete?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Raptor F16 ::
solatko ::
Lakotnik29 - Splošne omejitve na odprtih cestah nimajo nikakršne veze z varnostjo, temveč neko splošno ugotovitvijo, koliko so sposobni povprečni vozniki še vozit, da je kolikor toliko "varno". Če bi teorija o nevarnosti pri prekoračitvi omejitvi hitrosti držala, bi bili vsi tisti, ki so jih kamere DARS-a ujele pri hitrosti okoli 200km/h v tunelih, med njimi tudi nekaj kombijev, danes mrtvi.
Za varnost je merodajna samo prilagojena hitrost, ki pa je od voznika do voznika zelo različna, saj je odvisna od mnogo faktorjev.
Ta tvoja teza, da prekoračitev hitrosti kakor koli bolj ogroža druge udeležence v prometu, od moje, da je varnost odvisna od prilagojene hitrosti, ki pa je lahko še vedno precej višja, kot je omejitev, je zgrešena, kar potrdi tudi statistika, saj se večina nesreč zgodi v območju omejitve hitrosti in celo veliko pod omejitvijo, zelo malo pa pri res ekstremnih hitrosti, se pa strinjam, da so posledice hujše.
Za varnost je merodajna samo prilagojena hitrost, ki pa je od voznika do voznika zelo različna, saj je odvisna od mnogo faktorjev.
Ta tvoja teza, da prekoračitev hitrosti kakor koli bolj ogroža druge udeležence v prometu, od moje, da je varnost odvisna od prilagojene hitrosti, ki pa je lahko še vedno precej višja, kot je omejitev, je zgrešena, kar potrdi tudi statistika, saj se večina nesreč zgodi v območju omejitve hitrosti in celo veliko pod omejitvijo, zelo malo pa pri res ekstremnih hitrosti, se pa strinjam, da so posledice hujše.
Delo krepa človeka
St235 ::
Kar kot po navadi nisi sposoben dojet v svoji sveti zablodi o nadčloveških voznih sposobnostih je to, da je isti voznik v enakih pogojih manjša grožnja pri vožnji po omejitvi, kakor pri vožnji nad njo.
Tudi za najboljše šoferje (da o forumskih nakladačih sploh ne govorimo) veljajo fizikalna pravila, ki določajo, da se z višjo hitrostjo zamanjšuje vidni kot, da se zavorna pot eksponentno daljša in da vozilo prevozi več metrov preden voznik lahko sploh reagira.
Se povsem strinjam, da je voznik A, ki je spočit, trezen in pozoren pri 110 km/h na uro bistveno manj nevaren od voznika B, ki pijan med vožnjo piše sms pri 90 km/h. Ampak to ne spremeni dajatve, da bi bil voznik A (če ne bi imel kompleksa superiornosti in na cesti ne bi zdravil erektilne disfunkcionalnosti) z vožnjo po omejitvi še manjša grožnja.
statistika samo potrdi dejstvo, da se večina nesreč zgodi v območju omejitev, ker večina ljudi vozi v območju omejitev. To je tako idiotski argument kot tisti, alkohol ni problem ker, pijani vozniki povzročijo samo 10% nesreč (številko sem si izmislil).
in ravno zato se dober voznik drži omejitev.
Tudi za najboljše šoferje (da o forumskih nakladačih sploh ne govorimo) veljajo fizikalna pravila, ki določajo, da se z višjo hitrostjo zamanjšuje vidni kot, da se zavorna pot eksponentno daljša in da vozilo prevozi več metrov preden voznik lahko sploh reagira.
Se povsem strinjam, da je voznik A, ki je spočit, trezen in pozoren pri 110 km/h na uro bistveno manj nevaren od voznika B, ki pijan med vožnjo piše sms pri 90 km/h. Ampak to ne spremeni dajatve, da bi bil voznik A (če ne bi imel kompleksa superiornosti in na cesti ne bi zdravil erektilne disfunkcionalnosti) z vožnjo po omejitvi še manjša grožnja.
kar potrdi tudi statistika, saj se večina nesreč zgodi v območju omejitve hitrosti in celo veliko pod omejitvijo, zelo malo pa pri res ekstremnih hitrosti,
statistika samo potrdi dejstvo, da se večina nesreč zgodi v območju omejitev, ker večina ljudi vozi v območju omejitev. To je tako idiotski argument kot tisti, alkohol ni problem ker, pijani vozniki povzročijo samo 10% nesreč (številko sem si izmislil).
se pa strinjam, da so posledice hujše.
in ravno zato se dober voznik drži omejitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
zobnik ::
Pozimi sem dost gledal Ruske karambole in zard tega skoraj nikoli ne divjam, če pa ga na kakem delu stisnem pa ta motor 1.2 60Km itak ne dosega neke dirkaške sposobnosti pa še ravnina je. Men v klanc tko en gre, pa še plin je.
Pri 100km/h ne ostaneš živ 99%
Pri 100km/h ne ostaneš živ 99%
Raptor F16 ::
Pozimi sem dost gledal Ruske karambole in zard tega skoraj nikoli ne divjam, če pa ga na kakem delu stisnem pa ta motor 1.2 60Km itak ne dosega neke dirkaške sposobnosti pa še ravnina je. Men v klanc tko en gre, pa še plin je.
Pri 100km/h ne ostaneš živ 99%
Čelnega trka pri 100 na uro v nobenem vozilu, ki ima tist meter / pol metra zmečkljive cone ne boš preživel.
Aorta ti bo počila, notranji organi pa bodo zmečkani.
zobnik ::
Vem sem si vsaj 1000 posnetkov iz Rusije pogledal-
zato pa je pomembno stanje gum, zavor in podvozja.
zato pa je pomembno stanje gum, zavor in podvozja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19596 (15659) | solatko |
» | Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35181 (29963) | bambam20 |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96515 (81502) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30314 (25333) | dzinks63 |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58716 (51819) | Mavrik |