» »

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

Temo vidijo: vsi
««
12 / 19
»»

m0LN4r ::

Solatko a mene moti, ko visji razred avtomatsko pomeni 2x vec konjev in nepotrebno velikost.
Jaz nebi imel nic proti avtu visjega razreda, velikosti Audi A1, za to da se 99% casa vozi vnjem 1-2 osebi in dve vrecki iz spara, ampak kaj ko je izbira takega avta prakticno nemogoca.
Najblizje temu sta res poudarek novi Audi A1, Novi Polo, Seat Ibiza je zelo blizu, Clio tudi. So na meji udobnega parkiranja in odpiranja vrat in ne rabis pretirano velike garaze da lahko okoli njega se normalno hodis in pred ali za njim nekaj pospravis.

Za 4 clansko druzino(take so ze redki danes), rabis samo en razred vecji avto in nic vec. Za prevazanje klavirja, omar
in kosilnice, pa si nabavis prikolco ali najames kombi. V kolikor pa se to dela poslovno obstajajo za te namene, namenska vozila, transporterji.

Danes so majhni avti so twingo, up, zoe itn. povsem dovolj za fijakanje po znotraj mesta, po opravkih in malih soping tripih. Poglej Japance, se celo pickupe velikosti cliota vozijo.

aborko je izjavil:

Hribuc en, ja kaku pa se pa pol okol voziš brez original kluke pa alkantare in karpleja? Ziher maš tut kake sava gume gor, plebejc.

Ce ti hribuc nebi imel predpostavke, da manj kot Passat ne sme bit, bi to vse lahko imel tudi v manjsem avtu. Samo kaj ko v manjsem avtu ne mores peljati kravo na paso in kubik drv ane.
Si ti en hribuc, ce ne zastopis o cem se gre med vrsticami. Brezveze si kupujes 2x vecji, drazji avto, ce se sam vnjem vozis, potem pa nimas dnara za postene gume zanj in menjavas ploscice, ko so tanke kot papir. V kolikor hoces avto z boljso opremo, kot osnovna dacia, ni potrebe kupovati velike omare.

Nove avte vam mecejo pred nos ze od slabih 9k, pa to si je zmozen kupit par na minimalni brez problema, ce ne razmetavajo z dnarjem. Pa ga sigurno ni treba sraufat prvih nekaj let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Osebno vprasanje bi imel, kdo od vas loci razliko med novo Ibizo 5 (od 2017), Bivsim Polo 5(6C od 2014) in Polo 6 z High opremo zunaj in znotraj? Seveda, ce je kdo sploh videl in sedel v teh treh avtih.
Samo tako, da vem s kaksnimi intelektualci se pogovarjamo.

Ti novi modeli so res prostorni (pač, relativno), tudi ostali miniji, ki sledijo, bojo najbrž podobno prostorni. i20 recimo je bil že 3 leta pred ibizo podobno prostoren kot potem ibiza in zdaj polo. Akutalni clio, corsa, fiesta se sploh ne morejo primerjat. Ampak vseeno, za 21 jurjev dobiš hondo civic z glih tolk opreme, pa morda še kaj povrh. Ja, v redu, če ne rabiš večjega, ampak ne moreš pol rečt, da tak polo ni drag.


Clio bo sedaj dobil všečno prenovo. Bi znal biti zelo dobra alternativa. Renault je precej napredoval.

m0LN4r ::

Tako clio tudi vec ni majhen, tudi Skoda Fabia ni dalec. Avti so zrasli, vedno manj ljudi se v njih vozi, skoraj nic prtljage, vse ostalo pripelje dostava zastonj.
Ce si pa kot nebivedu, pa itak nabavis subaru foresterja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

jype ::

A loh zdej nazaj na pamže? O tem plehu ste že trikrat vse napisal.

aborko ::

Danes so majhni avti so twingo, up, zoe itn. povsem dovolj za fijakanje po znotraj mesta, po opravkih in malih soping tripih.

Kot so ti že zgoraj različni osebki namignili, za to ne rabiš avta. Kolo, skiro in el. verzije le teh so za mesto zakon.

m0LN4r ::

Daj ne bluzi se ti, razlika med el. kolesom in twingotom ter stem kaj in kako znjimi pocnes je ogromna.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

aborko ::

Nove avte vam mecejo pred nos ze od slabih 9k, pa to si je zmozen kupit par na minimalni brez problema, ce ne razmetavajo z dnarjem. Pa ga sigurno ni treba sraufat prvih nekaj let.

Amm ravno TO JE razmetavanje z denarjem, sploh pa za par na minimalcu, ki po možnosti še nimata rešenega stanovanjskega problema, a za pleh se bp 9k napraskata jle? Pa so res eni slovencli opaleni na pleh...

m0LN4r ::

Jah ce celo placo zagonis vsak mesec, se res ne da.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

m0LN4r - Za to kar rabiš ti je dovolj malo boljši bicikl, če pa avto rabiš za poslovne zadeve pa malo več konjev pomeni veliko bolj varen avto. Ne vem kako bi v polo-tu delal 300-500km/dnevno, brez, da bi čez dve leti rabil odličnega kiropraktika, da bi mi ravnal hrbtenicol.

Če določiš določen znesek za nakup vozila, se vedno v tem rangu splača kupit nekaj let rabljenega, če le ni model, ki ga rada goni mularija. Cene dražjim, večjim, močnejšim avtomobilom, pada veliko hitreje, kot malim, do določene cifre, potem pa gre počasi proti 0€, oziroma odpad.
Z upokojitvijo avta ne potrebujem za drugo, kot kak izlet in nabava fasenge, kar bi šlo tudi s taxijem, ker pa me je komplet vozilo stalo 1200€, pa ker rad vozim, sva se odločila za to opcijo.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Lahko se vecjo bluznjo napises? Kdos se vozi 300-500km dnevno je bolj slab poslovnez, to se je delalo v jugi. Mi se pogovarjamo o vsakdanjiku, to so ljudje ki se peljejo v sluzbo v povprecju med 20-100km dnevno najvec. Bicikel ja. Upokojenci itak nimate realne predstave o ritmu danes.

Jaz delam 45km dnevno, pa mi na kraj pameti ne pade, da bi zgubljal cas z kolesom, se vozil znjim po dezju ali pa se sprehajal od postaje do postaje in cakal na javni prevoz. Med tem pa se lahko opravim 1x na teden nakup in spravim cisto vse v avto kaj rabim in se vsaj 2 cloveka zraven.

Ne vem kako bi v polo-tu delal 300-500km/dnevno, brez, da bi čez dve leti rabil odličnega kiropraktika, da bi mi ravnal hrbtenicol.

V polotu lahko komot, nardis tudi 200km dnevno ima nastavljivo podvozje in ergonomicne sportne sedeze, ce hoces. Preverjeno avto jadra po cesti, kot stare limuzine visokega razreda.
Ce pa delas 500km dnevno pa bi jaz razmislil o menjavi sluzbe. Ker tolko casa zabit v avtu ni zdravo pa ce se nevem v kaki limuzini vozis naokoli.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Netrunner ::

m0LN4r je izjavil:


Ce pa delas 500km dnevno pa bi jaz razmislil o menjavi sluzbe. Ker tolko casa zabit v avtu ni zdravo pa ce se nevem v kaki limuzini vozis naokoli.


Pozabljaš da so nekateri tako zatreskani v svoje avtomobile, da raje preživijo večino časa v avtu na cesti kot pa z družino doma.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

solatko ::

m0LN4r - Večino svojega dela sem opravil v yugi, oziroma do leta 1999. Narava dela je to zahtevala. Meni avto ne služi kot fetiš, temveč navaden stroj za prevoz iz A v B. Polo-te sem imel nekaj krat priliko vozit na krajših razdaljah in ne mi nabijat kak občutek je, ko se iz luxuznega avta vsedeš v ta jajčka. Problem je, če moraš po 250 km naredit še kaj koristnega in se potem še vrnit domov. 4 do 5 ur v udobnem vozilu je tako, kot bi sedel v fotelju ta čas, z lepim razgledom na premikajoč ekran 4K+.:)
Ko boš nekaj več voženj doživel v takem vozilu, boš vedel o čem govorim.
Je pa bolj zdravo, kot štemat zid v kakšni bajti, ki se renovira.
#000 - Glede na stanje v garažah, veliki večini ljudi, avto služi kot investicija, seveda z ogromno izgubo.
Delo krepa človeka

facepalm ::

kolikor jaz opazam po okoliskem voznem parku, je vecini avto nujno zlo. lahko se preseravamo z javim prevozom, kolesi itd.. vendar je danasnji tempo prehiter, da bi si lahko privoscili tak nacin prevazanja. nekdo bi rekel, naj si posameznik najde sluzbo z boljsim urnikom in visjo placo, v realnosti pa je takih sluzb (pri nas) dovolj le za mali procent prebivalstva.

solatko ::

epecar - Avto je lahko nujno zlo, ni pa nujno, da se v vsakem avtu vozi v službe 1 človek, to pa je preseravanje, saj gre iz vsakega kraja v okolici LJ, več ljudi v službe, ki so med seboj povezane z javnim prometom.
Če bi se vozili najmanj 3-je, bi to pomenilo za tretino hitrejši promet in tretjino več PP. To je najmanj, kar bi lahko vozači v LJ naredili sami pri sebi. Večina avtomobilov je registriranih za najmanj 5 ljudi!

Iz MB se v A vozijo najmanj po trije, saj ni plačan prevoz, tako, da se da, če se hoče.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Kako preseravanje? Jaz grem po šihtu po svojih opravkih in ne mislim še koga poleg vlačit in se ozirat, da me bo moral čakat v avtu na 40 stopinjah.

Avto je nujno prevozno sredstvo.

solatko ::

IL_DIAVOLO - Seveda 100k+ neljubljančanov imate neodložljive opravke pred in po šihtu, zato pa rabite do Vrhnike ali Grosupljega več kot 1-no uro.
Trije sedite v pisarni, se spravite v tri avtomobile, doma se pa zopet najdete v isti gostilni.
Delo krepa človeka

tony1 ::

m0LN4r je izjavil:

Osebno vprasanje bi imel, kdo od vas loci razliko med novo Ibizo 5 (od 2017), Bivsim Polo 5(6C od 2014) in Polo 6 z High opremo zunaj in znotraj? Seveda, ce je kdo sploh videl in sedel v teh treh avtih.
Samo tako, da vem s kaksnimi intelektualci se pogovarjamo.


Seveda, v ibizi se od 70 km dalje sliši piš vetra ko sto mater, v polotu pa tega ni. VW dela biznis na grd način.

Še glede oh in sploh nemške 5-letne garancije: pri nas imajo 5-letno zaresno garancijo vsi Hyundaii, kako je v Švabiji, pa lahko preveriš. Ampak, ni hudič, da ni enako kot pri nas.

Jure: hja, o otrocih nihče kaj dosti ne razmišlja, ker pač od nekod padejo v življenje, "ker drugače ne more biti". Da bi se se povprečen Slovenec z njimi ukvarjal toliko kot z avtom? Tega filma ne bomo videli...

zobnik ::

Brez avta vsaj za nas recimo še otroka ne moreš peljat k zdravniku, razen če plačuješ drag tax. majo po 80 centov/km, to je do ZD LJ in nazaj 50 evrov.
Tko da se pa da dobit za 2000 evrov že super avto, pač zaradi starosti izgubljajo na ceni. Sam sem dal 1 teden nazaj za cliota 2004 600 evrov pa ima od prvega dne zabeležena vsa popravila, ki niso majhna.
Če kaj crkne pa je tud popravilo pocen, delov je polno. 4x airbagi mislim da je avto dost varen kot vsak novejši mali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

ziga1990 ::

zobnik je izjavil:

Brez avta vsaj za nas recimo še otroka ne moreš peljat k zdravniku, razen če plačuješ drag tax. majo po 80 centov/km, to je do ZD LJ in nazaj 50 evrov.
Tko da se pa da dobit za 2000 evrov že super avto, pač zaradi starosti izgubljajo na ceni. Sam sem dal 1 teden nazaj za cliota 2004 600 evrov pa ima od prvega dne zabeležena vsa popravila, ki niso majhna.
Če kaj crkne pa je tud popravilo pocen, delov je polno. 4x airbagi mislim da je avto dost varen kot vsak novejši mali.


tole je zamota ni bolj varen
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Invictus ::

zobnik je izjavil:

Brez avta vsaj za nas recimo še otroka ne moreš peljat k zdravniku, razen če plačuješ drag tax. majo po 80 centov/km, to je do ZD LJ in nazaj 50 evrov.
Tko da se pa da dobit za 2000 evrov že super avto, pač zaradi starosti izgubljajo na ceni. Sam sem dal 1 teden nazaj za cliota 2004 600 evrov pa ima od prvega dne zabeležena vsa popravila, ki niso majhna.
Če kaj crkne pa je tud popravilo pocen, delov je polno. 4x airbagi mislim da je avto dost varen kot vsak novejši mali.

Ja, ironija avto trga je, da dobiš rabljen, malo starejši avto ceneje, kot pa malo boljše kolo :D.

Popoldanski mehaniki so poceni, kitajsko računalniki za diagnostiko tudi, tako da se da tudi novejša elektronska sranja popravljat.

Avto deli so pa skoraj že smešno poceni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Invictus ::

ziga1990 je izjavil:

zobnik je izjavil:

4x airbagi mislim da je avto dost varen kot vsak novejši mali.


tole je zamota ni bolj varen

Seveda ni, ampak manj varen pa tudi ni.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ziga1990 ::

^^ je manj varen, dejstvo je da 2004 Clio je manj varen od novega malčka
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Stari maček ::

Utk je izjavil:

Stari maček je izjavil:

le cepci danes kupujejo nove avte.

Kakšen cepec je šele tist, ki kupi tisto kar je cepec odrabil.

Logika ni tvoja dobra stran, kajne? Če od cepca, ki je preplačal produkt le tega potem poceni kupiš, je to dober deal. Zate očitno ne. Sicer pa vedno gledam, da strošek in izguba cene na leto ne presežeta 1000 €. Vse kar je več je metanje danarja proč.

facepalm ::

Stari maček je izjavil:

Sicer pa vedno gledam, da strošek in izguba cene na leto ne presežeta 1000 EUR. Vse kar je več je metanje danarja proč.

Kateri strosek imas v mislih? Kajti samo lastnistvo registriranega in izpravnega avtomobila, te stane vsaj 600EUR letno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

zobnik ::



Meni se zdi dokaj varen napram letniku 1997

Utk ::

Stari maček je izjavil:

Utk je izjavil:

Stari maček je izjavil:

le cepci danes kupujejo nove avte.

Kakšen cepec je šele tist, ki kupi tisto kar je cepec odrabil.

Logika ni tvoja dobra stran, kajne? Če od cepca, ki je preplačal produkt le tega potem poceni kupiš, je to dober deal. Zate očitno ne. Sicer pa vedno gledam, da strošek in izguba cene na leto ne presežeta 1000 €. Vse kar je več je metanje danarja proč.

Zakaj ravno jurja, zakaj ne 800, zakaj ne 1500 ali 2000. Jaz vem zakaj. Ker si vase zagledan cepec, ki ima zmeraj prav.

zobnik ::

Recimo jaz sem včeraj na svojem menjal končnik, 14 evrov me je stalo, koliko bi me na servisu vrjetno 50 evrov, zato da se odvije dva vijaka.

IL_DIAVOLO ::

1000 evrov je samo tankanje.

solatko ::

zobnik - A voziš otroka vsak dan k zdravniku, če je zdrav gre lahko s teboj z javnim prevoznim sredstvom, vsekakor pride ceneje kot nakup in vzdrževanje avtomobila.

Sicer pa je varnost v glavi voznika, avtomobil namreč ni noben varen, tako kot popolne zaščite za viruse ob neumnih uporabnikih ni.

Nikoli nisem računal koliko prihranim pri avtu, temveč p/p, torej čim več avta za čim nižji strošek, pri manjših avtih se računica podre, mala neudobna jajčka, te stanejo veliko več, kot kvaliteten avto srednjega razreda (moraš gledat vse segmente, tudi zdravje).
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Saj pa ne zivis v avtu.

solatko ::

IL_DIAVOLO - Nekateri smo v avtu preživeli kar precej let, če sešteješ ure - v povprečju 4-5 ur dnevno, več kot 20 let.
Delo krepa človeka

Netrunner ::

zobnik je izjavil:


Če kaj crkne pa je tud popravilo pocen, delov je polno. 4x airbagi mislim da je avto dost varen kot vsak novejši mali.


Št. airbagov merilec varnosti. Vsaka novejša generacija pridobi na varnosti in kakorkoli obrneš je novejši avto precej bolj varen napram starejšemu. Na yt je dosti videov in testov na to temo. Sem gledal crashtest čelno toyote yaris letnik tam okoli 2014 in skoraj 2x večji avtomobil (ne spomnem se znamke) 10 let starejši. Yaris se je zaril v kabino drugega avtomobila, kletka od yarisa pa je ostala nedotaknjena.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Stari maček ::

facepalm je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Sicer pa vedno gledam, da strošek in izguba cene na leto ne presežeta 1000 EUR. Vse kar je več je metanje danarja proč.

Kateri strosek imas v mislih? Kajti samo lastnistvo registriranega in izpravnega avtomobila, te stane vsaj 600EUR letno.

Ne vem, kako si prišel do te cifre...imam tri avtomobile, pa za vse skupaj ne plačam 500€ zavarovanja...

aborko ::

Verjetno misli zraven še servise pa gume, ker za AO zavarovanje se dobi že za 72EUR na leto, prišteješ še tehnični 35EUR (če ga sploh rabiš) in pa cestni sklad (npr 62EUR do 1350ccm), pa si še vedno na ~170EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

jype ::

Netrunner je izjavil:

Št. airbagov merilec varnosti.
Potem yaris res zmaga, ker jih ma 7!

aborko je izjavil:

pa si še vedno na ~170EUR.
Ja, to je ene 5 jurjev premalo, glede na to kakšne stroške povzročaš družbi s tem da drviš naokoli s tono pleha pri skrajno nevarnih hitrostih.

Netrunner ::

jype je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Št. airbagov merilec varnosti.
Potem yaris res zmaga, ker jih ma 7!


Je odletel "ni". Mišljeno je bilo "št. airbagov NI merilec varnosti"
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

facepalm ::

Stari maček je izjavil:

facepalm je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Sicer pa vedno gledam, da strošek in izguba cene na leto ne presežeta 1000 EUR. Vse kar je več je metanje danarja proč.

Kateri strosek imas v mislih? Kajti samo lastnistvo registriranega in izpravnega avtomobila, te stane vsaj 600EUR letno.

Ne vem, kako si prišel do te cifre...imam tri avtomobile, pa za vse skupaj ne plačam 500€ zavarovanja...


Varira od avta do avta, na grobo pa: zavarovanje, registracija, redni servis, ena guma.
Tej stroski so fiksni, nato nastopijo se tisti, kateri se sorazmerno visajo glede na prevozene kilometre.

m0LN4r ::

solatko je izjavil:

m0LN4r - Večino svojega dela sem opravil v yugi, oziroma do leta 1999. Narava dela je to zahtevala. Meni avto ne služi kot fetiš, temveč navaden stroj za prevoz iz A v B. Polo-te sem imel nekaj krat priliko vozit na krajših razdaljah in ne mi nabijat kak občutek je, ko se iz luxuznega avta vsedeš v ta jajčka. Problem je, če moraš po 250 km naredit še kaj koristnega in se potem še vrnit domov. 4 do 5 ur v udobnem vozilu je tako, kot bi sedel v fotelju ta čas, z lepim razgledom na premikajoč ekran 4K+.:)
Ko boš nekaj več voženj doživel v takem vozilu, boš vedel o čem govorim.
Je pa bolj zdravo, kot štemat zid v kakšni bajti, ki se renovira.
#000 - Glede na stanje v garažah, veliki večini ljudi, avto služi kot investicija, seveda z ogromno izgubo.

Verjamem, da ce si debel in ali velik 2 metra, je v starejsem Polotu tezko. Sam se prevozil z novim polotom najvec 12ur zaradi nesrece, cisto brez problema udobja.
Seveda vem, da obstajajo bolj mehki avti, ampak glede na tvoje pisanje ti se v boljse opremljenem novem modelu Polo 6; sedel nisi in to je dejstvo. Predstavljas si ga, kot stock stari model. Lej ne podcenjuj zadeve, ki je ne poznas.
Jaz sem imam oba modela za vozit, prejsnjega in novega. Pa ti lahko povem da je razlika v udobju, kot dan in noc. Novi je povsem primeren tudi za stare zanemarjene tezke penzioniste. Samo volan mors mal dvignit in zic spustis, ce vamp ne spravis not in imas slabo razvite hrbtne misice.
Avta z posteljo pa tudi zdravniki ne priporocajo, ampak vaje za krepitev hrbtnega misicevja.

Ne mislim napadalno, ampak novi Polo je za 99% ljudi vec kot dovolj, to kaj pa ti pises je preostali 1%
Ce si ti pod tem se vedno predstavljas modele 6n2, 6R, 6C si moras malo razsirit obzorja in sprobati novega z ergonomicnimi sedezi in nastavitvijo comfort voznje. Stari mercedesi, bmwi, audiji niso cisto nic udobnejsi, razen kot sem rekel imas 120kg nenatreniranih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

jype ::

Netrunner je izjavil:

Je odletel "ni". Mišljeno je bilo "št. airbagov NI merilec varnosti"
Število jedrskih konic tudi ne.

Na biciklu si precej bolj varen, ko skozi avtocestni tunel prileti na polno naložen šlepar, ker greš po drugi poti.

pirat ::

Jype, težiš.
Saj vemo, da se voziš s kolesom na morje, v zepu pa imas samo zobno scetko in kreditno kartico.
Vse ostalo ti pa na morje z avtom pripelje boljša polovica. Hudo si prispeval k okolju s tem.

Netrunner ::

jype je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Je odletel "ni". Mišljeno je bilo "št. airbagov NI merilec varnosti"
Število jedrskih konic tudi ne.


Tvoji koleščki v glavi se vrtijo zelo čudno.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

zobnik ::

Bus imam 5km stran, kako boš z otrokom prišel do busa.
Včasih so pešačli

hojnikb ::

kolo pa gasa.q
#brezpodpisa

Utk ::

Ne mislim napadalno, ampak novi Polo je za 99% ljudi vec kot dovolj, to kaj pa ti pises je preostali 1%

To je res. Ljudje računajo dizel vs bencin vs elektrika na 7 decimalk centa na 15 let, ne vidijo pa da zapravijo kar nekaj jurjev več za klaso avta, ki ga sploh ne potrebujejo.
Stari premiumi pa itak niso bolj udobni od novih manjših avtov. Prvič, tudi majhni avto so zrasli, drugič, sedeži so udobnejši kot včasih, tretjič, 15 let star sedež v katerem je 400,000 km naredu nek 120 kilski stari foter pač ni več v dobrem stanju, tudi če je mercedesov. In četrič, mali so napredovali v izolaciji (zvok tudi zelo utruja), podvozja so boljša, kolesa večja, itd. Za novega premiuma, ki bi bil res boljši, pa tako nimajo.

zobnik ::

S kolesom se ne da ker sem na 700m, bus je pa na 400m.

solatko ::

#000 - Jaz bi razne ncap podatke, ki so komercialna reklama, prepovedal, saj si potem vozniki enostavno domišljate, da se vam ne more nič zgodit in vozite kot debili, v resnici se pa fizike ne da zajebat. Sicer pa je vsako vozilo, ki ima v redu zavore, krmilni mehanizem, svetila in gume varno, če ga upravlja usposobljen in priseben voznik.
Ravno včeraj sem vozil veterana BMW 2002tii, letnik 1970 in je bila vožnja okoli 200km/h brezhibna, zaviranje pa odlično, brez kakršnih koli elektronskih pripomočkov pa tudi slajda se tako kot je treba, brez problemov z lovljenjem sprednjega konca. Torej je ta avto še vedno izredno varen, he, he.

m0LN4r - Slučajno imam 1.80 in med 65 in 70-timi kilami mišic, tako, da to ni vzrok za mojo željo po udobnem vozilu, saj verjetno v pisarni tudi ne sediš na štokrlu.
Nisi se veliko vozil v limuzinah 70-ih, 80-ih in 90-ih let, zato niti ne veš kako udobne so. Tudi sam sem naredil kakšno 200km dolgo furo v fičkotu pa ni bilo nič hudega, vendar to ni za vsak dan sploh, če moraš po dolgi vožnji še kaj pametnega naredit ali, če te čaka še intenzivni trening, ko prideš domov.

Od začetka 90-ih let nisem več potreboval toliko avtomobila, saj sem delal v povprečju samo še do 40kkm/leto, sem pa večinoma uporabljal vozla srednjega razreda, v glavnem japonske ali korejske izdelave, ki so nedvoumno najbolj zanesljiva vozila pa tudi vozi se jih kar v redu.

Res ti ne morem potrdit tvoje teze o udobnih malčkih, če bom slučajno dobil kakšnega v roke se oglasim, recimo Opel Fiesta me ne prepriča.

zobnik - Saj ni nihče reku, da vozila ne rabiš, je pa dovolj, če ga imaš samo do postaje javnega prevoza, pa še registrirat ne rabiš, saj po hribih ni kontrol.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

hojnikb ::

zobnik je izjavil:

S kolesom se ne da ker sem na 700m, bus je pa na 400m.

pol pa moped.
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Ti pa intenzivni trening lol

zobnik ::

Se noben ne upa z nerg. avtom okol vozit. Se bojim še do vasi 1km zapeljat nepripet....ker se občasno policaji vozjo tud tod okol.

Raptor F16 ::

Solatko...

Limuzine 80ih so ergonomsko gledano jajca za sodobne standarde. Že res da si imel za tisti čas nadstandardno podložen in tapeciran sedež plus dolgo medosno razdaljo in več prostora pa velik prožen motor in avtomatika z dolgimi prestavami ampak...

Čas jih je povozil. Pri svojih 188 centimetrih se v starem mercedesu razreda S počutim stisnjeno. Volan težak, tog in nenastavljiv. Strop obupno prenizek (z višjo pričesko praskam po njem).

Nočna vožnja in vidljivost... danes vsak Clio sveti bolje.

Enostavno sodoben mali avtomobil v mnogo pogledih preseže 40 let staro limuzino. Manjka samo še vonj po cipresah.
««
12 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11819654 (15717) solatko
»

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22835228 (30010) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45496677 (81664) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13730346 (25365) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28958768 (51871) Mavrik

Več podobnih tem