» »

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

Temo vidijo: vsi
««
4 / 19
»»

Vazelin ::

Kolega: 1200neto plače, za avto 450eur krede plus vzdrževanje in registracija8-)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

K0l1br1 ::

In so imeli gor tiste grde jeklene feltne?

m0LN4r ::

2017 so delal te pasate? Pa to popravis za 300eur doma v garazi pa lahko gres spet do lune in nazaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

darkolord ::

Furbo je izjavil:

Oh ja, panika, če je treba dati 500€ za popravilo starega avta.

Najbolj smešni so mi ljudje, ki prodajajo avto 'star' 3 leta, ker 'se bo morda kaj pokvarilo, potem bodo pa stroški'.

In grejo doplačat 15 jurjev za nov avto, da se izognejo potencialnemu strošku jurja.
Ja če daš jurja za popravilo 2 jurja vrednega avta, je valda isto kot da bi dal 10k za popravilo 20k vrednega avta. Aja čak ... a ni??

Cveto ::

Glej, če jim to gre, zakaj pa ne?

BTW, ko smo že pri takih: moj bivši sodelavec (star 60+) naredi takole: kupi avto in ga vozi 3 leta. V tem času avto ne vidi servisa, ne menja se olje, ne gume. Nič. Potem ga ugodno proda, saj je ja "kot nov", od prvega lastnika, starejšega možaka itd...

Pa me take stvari ne bi niti jezile, če ne bi bil enkrat "na sprejemni strani" enega takega: žena je kupila avto, 4 leta star mercedes A180CDI. Avto srednje ohranjen, od prvega lastnika, 78 let starega možaka, kupljen preko Autocommercea, 70.000 km in soliden denar. Potem se je pa začelo: prižge se lučka za Airbag, je šel senzor, morebitni razlog tresljaji. Zamenjamo, 400 eur. Naslednje je bila hujša: avto je začel čudno klenkati. Diagnoza: vztrajnik. Material 1500 + delo, ki ga ni malo, saj je treba vzeti ven motor. Z maksimalnimi zvezami glede delov in pri "popoldancu" smo uredili za cca 950 eur. Naprej: avto prižge lučko za akumulator. Diagnoza: alternator. Obnova je bila par 100 eur (nov je 600). Naprej: zaradi težav z alternatorjem je šel napenjalec in je odtrgalo jermen. _Na srečo ni bilo nič hujšega, vseeno je bilo treba za cca 200 kupit jermen in vse napenjalce. Čez par mesecev je šel akumulator, nov originalni je 180 eur, noter smo dali nekaj iz Leclerca za pol manj. Naprej: poči vzmet. Strošek sicer ni ogromen (130 za obe), je pa veliko dela. Naslednje stvar je večja: odpove kompresor klime. Obnovljenih ni, nov je pri Beja 700+200 delo. Kmalu za tem dobi avto čuden zvok in je seveda šel izpušni lonec. Ni bilo drago (se ne spomnim). Potem pusti avto ženo na cesti. Razlog: senzor pozicije odmične gredi. Menjava mislim da 400 eur, pri popoldancu. Vmes odpove varnostni pas zadaj, nismo popravljali. Odpove tudi zadnji brisalec, treba menjat ročko, tudi nismo menjali (se ne rabi toliko). Naslednje leto poči še zadnja vzmet (po vseh teh težavah smo ugotovili da je ata verjetno avto veliko vozil po kakšnih makadamih. Kolega na servisu opozori na rjo na vratih in pove da bi se dalo za dobiti celo kulanco, ki jo nekih silnih zvezah tudi dobimo (strošek bi bil sicer cca 5000 eur za tri vrata oziroma bi jih vejratno vsak raje poiskal na odpadu. Na avtu začnejo rjaveti tudi vrata prtljažnika, kar pa ni priznano, ker ni tovarniška napaka (oziroma se menja še ko je luknja skoz, pač po splošni garanciji za prerjavenje. Za finale je avto začel izgubljati moč (ni šel čez 80), diagnoza je bila da odpoveduje turbina (1500+delo). Tega nismo menjali, pač pa je šel avto staro za novo.

V enakem času je bil doma nov Škoda Superb, ki je imel dosedaj v 6 letih in prevoženih 160.000 km edino napako tesnilo na vodni črpalki (menjali smo sicer celo črpalko, 140 eur). Drugega pa nič, še žarnica ni šla nobena. Po letih smo imeli ženinega nekako enako, km se je pa naredilo manj, pa je bilo napak "100x" več. Pa pri vsem tem ne gre samo za denar, verjemite da človek izgubi živce.

Izguba vrednosti po 6 letih je bila sicer pri Mercedesu cca 7.000 eur, pri Superbu pa cca 12.000 eur, s tem da je ta kot avto veliko boljši, večji, hitrejši itd...

Imeli smo seveda tudi nekaj slabe sreče, a vseeno, pri rabljenem nikoli ne veš.

tony1 ::

Cveto, čisto vse kar si naštel je posledica vedno bolj zanič kvalitete Mercedesa na splošno, nič od tega (razen tisto z makadamom in morda z rjo, če ni nikoli opral avta) nima veze s prejšnjim lastnikom.

Tudi fedri včasih na Mercedesovem razredu avtov niso pokali niti pri 25 letih, ne glede na to, kaj se je počelo z avtom. Njihova kvaliteta je z leti zaradi nagravžnega šparanja tovarne žal šla k vragu...

Vsekakor pa prosim: glasuj z denarnico, in za naslednji avto kupi kaj drugega.

Cveto ::

Saj smo, brez skrbi. In se tudi strinjam z tvojo oceno.

Meni niti ni problem odkartati nekaj za popravilo, a pri tako starih je vedno dilema, ali se splača popravljati nekaj v recimo vrednosti pol avta (in ti še vedno lahko naslednji teden odleti kaj drugega).

Furbo ::

darkolord je izjavil:

Furbo je izjavil:

Oh ja, panika, če je treba dati 500€ za popravilo starega avta.

Najbolj smešni so mi ljudje, ki prodajajo avto 'star' 3 leta, ker 'se bo morda kaj pokvarilo, potem bodo pa stroški'.

In grejo doplačat 15 jurjev za nov avto, da se izognejo potencialnemu strošku jurja.
Ja če daš jurja za popravilo 2 jurja vrednega avta, je valda isto kot da bi dal 10k za popravilo 20k vrednega avta. Aja čak ... a ni??

Torej je bolj logično dati 10 jurjev, namesto enega, da se na koncu pelješ spet?

No saj je fino, da ljudje ne znajo šteti do pet. Nazadnje sem kupil nov avto, ker sem ga lahko dal lepo v stroške, naslednji bo malce rabljen, ker zakaj pač ne, 50% subvencije ne škodi.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

darkolord ::

(moj komentar je bil sarkastičen)

Stari maček ::

Kako fajn, da eni nove avte kupujete...???? ali pa Renaulte, na katerih je Mercedesov znak...

hojnikb ::

kako fajn, da ti sploh lahko kupis par jurjov vredno gajbo, ce jo nekdo ni kupil novo ????????
#brezpodpisa

Netrunner ::

Moj naslednji avto bo vsekakor novi, ker se mi ne da brskati za "znano" zgodovino rabljenega avtomobila in poslušanja iz strani prodajala kako je avto oh in sploh dober.

Za novi avto sem pripravljen plačati maximalno 20.000 € Bom nekaj posikal kar mi ustreza v tem ranku in ga planiram imeti vsaj 15 let.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

m0LN4r ::

Pr rabljenem moras imeti sreco in nic drugega, ce nimas srece si pa najebal. Tisti, ki smo to dali cez, star in rabljen avto, ko ti postane mehanik pogostejsi obisk kot toplice, brezveze. Ne odtehta, tistih nekaj evrov. Rajsi najbolj poceni nov.
Baje se da kupiti rabljen avto tudi z jamstvom in garancijo, je to ze kdo sprobal?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

pikachu004 ::

m0LN4r je izjavil:

Pr rabljenem moras imeti sreco in nic drugega, ce nimas srece si pa najebal. Tisti, ki smo to dali cez, star in rabljen avto, ko ti postane mehanik pogostejsi obisk kot toplice, brezveze. Ne odtehta, tistih nekaj evrov. Rajsi najbolj poceni nov.


This!

Nekateri ne razumejo, da nekateri zaslužijo dovolj, da si lahko privoščijo nov in dober avto, dober telefon, dober računalnik, lepo obleko. In da celo imajo nekaj od tega. V neki drugi temi se sprašujete, zakaj potrebujemo najboljši telefon, če lahko tudi s tistim za 100€ normalno telefoniraš. Zakaj kupovati Tommy Hilfiger namesto oblek v Kiku. Zakaj pc za 2000€ namesto tistega za 300€. Če je kdo gledal film Wall Street 1987, Gordon Gekko svetuje mlademu pipravniku:
I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Torej je po vaše imeti svoje letalo sama zguba denarja, ker se lahko s prevozi voziš? Ni fora v tem koliko lahko prišaraš, ampak koliko lahko zaslužiš. Manj kot toliko ne moreš prišparati, lahko pa veliko več zaslužiš.

MH0 ::

XLapse je izjavil:

Mene zanima , kdo je od vas k vozi avto za 1.000-2.000EUR oziroma poceni avto relativno
čeprav bi lahko vozil avto za 10k+ , da si ga lahko privošči, pa noče ker se mu zdi škoda denarja.



Nekako tako kot pokojni ustanovitelj IKEE, k je vozil Volvo nek super star, a miljarder. Samo pač on je vozil iz drugih razlogov, za primer pa je.

To je precej nespametno, ker so stare gare pač manj varne.

jakan123 ::

m0LN4r je izjavil:

Pr rabljenem moras imeti sreco in nic drugega, ce nimas srece si pa najebal. Tisti, ki smo to dali cez, star in rabljen avto, ko ti postane mehanik pogostejsi obisk kot toplice, brezveze. Ne odtehta, tistih nekaj evrov. Rajsi najbolj poceni nov.
Baje se da kupiti rabljen avto tudi z jamstvom in garancijo, je to ze kdo sprobal?


Ja. Z jamstvom si lahko samo rit obrišeš. Ko prebereš drobni tekst vidiš, da krije skoraj nič.

MH0 ::

Netrunner je izjavil:

Moj naslednji avto bo vsekakor novi, ker se mi ne da brskati za "znano" zgodovino rabljenega avtomobila in poslušanja iz strani prodajala kako je avto oh in sploh dober.

Za novi avto sem pripravljen plačati maximalno 20.000 € Bom nekaj posikal kar mi ustreza v tem ranku in ga planiram imeti vsaj 15 let.

Ne vem, če boš dobil električarja za ta denar, ostalo pa ti bodo kot kaže, prej prepovedali uporabljati. :-)

St235 ::

pikachu004 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Pr rabljenem moras imeti sreco in nic drugega, ce nimas srece si pa najebal. Tisti, ki smo to dali cez, star in rabljen avto, ko ti postane mehanik pogostejsi obisk kot toplice, brezveze. Ne odtehta, tistih nekaj evrov. Rajsi najbolj poceni nov.


This!

Nekateri ne razumejo, da nekateri zaslužijo dovolj, da si lahko privoščijo nov in dober avto, dober telefon, dober računalnik, lepo obleko. In da celo imajo nekaj od tega. V neki drugi temi se sprašujete, zakaj potrebujemo najboljši telefon, če lahko tudi s tistim za 100€ normalno telefoniraš. Zakaj kupovati Tommy Hilfiger namesto oblek v Kiku. Zakaj pc za 2000€ namesto tistega za 300€. Če je kdo gledal film Wall Street 1987, Gordon Gekko svetuje mlademu pipravniku:
I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Torej je po vaše imeti svoje letalo sama zguba denarja, ker se lahko s prevozi voziš? Ni fora v tem koliko lahko prišaraš, ampak koliko lahko zaslužiš. Manj kot toliko ne moreš prišparati, lahko pa veliko več zaslužiš.


Ja, samo to ni 450€ krede za avto pri 1200€ plače, kot imamo primer v tej temi. Ko mi bo privatno letalo predstavljalo 10% letnega budgeta ne bom imel pomisleka, da si ga kupim. Pač osnove proračunskega razmišljanja. 1000€ za telefon ni problem, če je to moj tedenski prihodek. Če je pa teh 1000€ mesečni proračuna celotne družine, je pa druga zgodba. Treba je pač nehat razmišljat samo v absolutnih vrednostih.

gruntfürmich ::

St235 je izjavil:

Treba je pač nehat razmišljat samo v absolutnih vrednostih.
to delaš v tej temi predvsem ti.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

m0LN4r ::

Torej ti bi imel novega cliota z garancijo za naslednjih 8-10 let, ampak ga nimas, ker nimas letno 130k ? Ce recimo nov clio stane 13k. Ce imas za tak avto 450eur krede, si ga v dobrih dveh letih odkupil, ga vozis naslednjih 6 let in prodas naprej za 3000. Torej letni strosek nabave avta za 8 let bi tako bil 105 na mesec dejansko. Pa si vsaj brez skrbi, si prvi in edini lastnik.

Pustmo zdej stroske, ker rabljeni avti lahko poderejo piramido se hujse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

c3p0 ::

tony1 je izjavil:

Cveto, čisto vse kar si naštel je posledica vedno bolj zanič kvalitete Mercedesa na splošno, nič od tega (razen tisto z makadamom in morda z rjo, če ni nikoli opral avta) nima veze s prejšnjim lastnikom.


A ni mercedes, ampak renault :). Tudi sam vozim MB, sicer E klaso, moti me pa predvsem diletantnost serviserjev in cena servisov. Zato bo naslednji verjetno kaj drugega, čeprav mi je sam avto top in mi ga je škod dat stran (zato še ga nisem).

njyngs ::

Tukaj je dost govora o 20+ let starih gajbicah, ker so pač poceni (en je celo omenjal starega Roverja, lol). Se upate s takim avtom znajt v karambolu? Osebno ne svojega otroka, ne sebe ne bi dal v trugo na 4 kolesih.

Doug Demuro je dal dobro iztočnico za to v enem svojem videu. Če si lahko privoščiš večjo varnost, potem ni razloga, da si ne bi.

_0\WA6m7Uzc ::

Samo omenim.



Cena: 10-500 eurov.
Kredit: 1 mesecni obrok.
Gorivo: zrak, sendvic.
Mestna hitrost ob prihodu in odhodu iz dela: hitrejsi od avtomobila.
Klima: veter v laseh.
Mehanik: vsa dela 100 eurov, 1x na 10 let.
Audio: earbuds.
Dodatni prihranek: cena fitnesa, proteini.
Parkiranje: zastonj.
Pozerski faktor: ni za pozerje.
Drzavne dajatve: 0.
Zavarovanje: 0.
Moznost dokupa prikolice, vecsedeznik, otroski sedez, dodatno vozilo za otroka, zeno,... cena 10-300 eurov.

Ampak slovenceljcki se niso zreli za to. Bojo raje tisoce evrov zmetali, za avtomobil, ki rabijo samo zato, ker imajo ostali tudi.

Tisti, ki ga rabijo zaradi oddaljenosti: ker ste z neuporabo javnega prevoza, tega prakticno unicili, avtomobil zdaj res rabite. Prav vam je.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: matobeli ()

MH0 ::

Kdor uporablja "slovencelj" pove vse o sebi. Izkazal pa si tudi nezrelost sprejemati drugačnost in vsiljuješ svoj picikl. :-P

pikachu004 ::

Ja, samo to ni 450€ krede za avto pri 1200€ plače, kot imamo primer v tej temi. Ko mi bo privatno letalo predstavljalo 10% letnega budgeta ne bom imel pomisleka, da si ga kupim. Pač osnove proračunskega razmišljanja. 1000€ za telefon ni problem, če je to moj tedenski prihodek. Če je pa teh 1000€ mesečni proračuna celotne družine, je pa druga zgodba. Treba je pač nehat razmišljat samo v absolutnih vrednostih.


Predvsem je treba razmišljati ali se ti dražje stvari povrnejo. Ocenjevat nekoga z dragim avtom, če ne poznaš celotne zgodbe je nesmiselno. V tej temi zgleda, da je snob/zapravljivec/bedak/finančno nepismen/manj vreden/... tisti z novim avtom. Vsi tisti pa ki ste ''prišparali'' 23€ pa wohoho iznajdljivi/skromni/veste kako živeti/...

MH0 ::

Pri pasivni varnosti si ne želiš, da se ti višji vložek kadarkoli povrne. No podobno velja tudi za asistenčne sisteme. To je, kot zavarovanje. :-)
Če si pa nekdo zdravi psiho z aluminijastimi platišči ali pa si s konji kaj nadomešča, pa je pravzaprav tudi medicinski vzrok. :-)

St235 ::

gruntfürmich je izjavil:

St235 je izjavil:

Treba je pač nehat razmišljat samo v absolutnih vrednostih.
to delaš v tej temi predvsem ti.


A to tekmuješ v nepismenosti? Ker drugače sem že v prvem postu v tej temi govoril o relativnih vrednostih.

m0LN4r je izjavil:

Torej ti bi imel novega cliota z garancijo za naslednjih 8-10 let, ampak ga nimas, ker nimas letno 130k ? Ce recimo nov clio stane 13k. Ce imas za tak avto 450eur krede, si ga v dobrih dveh letih odkupil, ga vozis naslednjih 6 let in prodas naprej za 3000. Torej letni strosek nabave avta za 8 let bi tako bil 105 na mesec dejansko. Pa si vsaj brez skrbi, si prvi in edini lastnik.

Pustmo zdej stroske, ker rabljeni avti lahko poderejo piramido se hujse.


vidim, da ti matematika resne probleme dela. A ima sploh smisel debatirat z nekom, ki očitno verjame, daje edini strošek avtomobila njegova nakupna vrednost?

10% se gleda na življenjsko dobo vozila (osebno sem zase to določil 10 let od nakupa, pri čemer v to štejem popolnoma vse stroške razen goriva), ne pa vrednost vozila na letni dohodek. Pa ne zdaj sanjat o tem, da je človek vzel 450EUR kredita zato, da bo odplačal cliota v dveh letih. In še enkrat, tema ni o tem ali kupit nov ali rabljen avto, ampak o tem a je treba vedno imet avto, kot si ga lahko max privoščiš ali raje manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

_0\WA6m7Uzc ::

MH0 je izjavil:

Kdor uporablja "slovencelj" pove vse o sebi. Izkazal pa si tudi nezrelost sprejemati drugačnost in vsiljuješ svoj picikl. :-P


Ne, slovencelj pomeni, da je bil uporabnik ze po celem svetu in razume idiotizme lokalne folklore. Jypa vprasaj. Zaplankanci pa tega ne poznajo in ne razumejo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: matobeli ()

pikachu004 ::

Pa ne zdaj sanjat o tem, da je človek vzel 450€ kredita zato, da bo odplačal cliota v dveh letih.


Ubisvtu na ta način trenutno najmanj preplačaš nov avto. Oglaševane cene večinoma veljajo ob nakupu z njihovim financiranjem. Cena z gotovino je višja. Jaz sem prišel najugodneje skozi v primeru, ko sem dal največji možen polog (55%) in najkrajšo dobo odplačevanja (3 leta).

St235 ::

pikachu004 je izjavil:

Pa ne zdaj sanjat o tem, da je človek vzel 450€ kredita zato, da bo odplačal cliota v dveh letih.


Ubisvtu na ta način trenutno najmanj preplačaš nov avto. Oglaševane cene večinoma veljajo ob nakupu z njihovim financiranjem. Cena z gotovino je višja. Jaz sem prišel najugodneje skozi v primeru, ko sem dal največji možen polog (55%) in najkrajšo dobo odplačevanja (3 leta).


Kaj ima to veze s temo? Še manj ga pa preplačaš če je najkrajša doba odplačevanja 6 mesecev in je največji možen polog 90%.

pikachu004 ::

Kaj ima to veze s temo?


Nima veze s temo, je samo odgovor na to, zakaj nekdo vzame 450€ mesečnega obroka. Ker lahko, in ker je izračunal da tako pride najceneje skozi.

Še manj ga pa preplačaš če je najkrajša doba odplačevanja 6 mesecev in je največji možen polog 90%.


Katera avto hiša nudi takšne pogoje?

m0LN4r ::

St235 je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

St235 je izjavil:

Treba je pač nehat razmišljat samo v absolutnih vrednostih.
to delaš v tej temi predvsem ti.


A to tekmuješ v nepismenosti? Ker drugače sem že v prvem postu v tej temi govoril o relativnih vrednostih.

m0LN4r je izjavil:

Torej ti bi imel novega cliota z garancijo za naslednjih 8-10 let, ampak ga nimas, ker nimas letno 130k ? Ce recimo nov clio stane 13k. Ce imas za tak avto 450eur krede, si ga v dobrih dveh letih odkupil, ga vozis naslednjih 6 let in prodas naprej za 3000. Torej letni strosek nabave avta za 8 let bi tako bil 105 na mesec dejansko. Pa si vsaj brez skrbi, si prvi in edini lastnik.

Pustmo zdej stroske, ker rabljeni avti lahko poderejo piramido se hujse.

vidim, da ti matematika resne probleme dela. A ima sploh smisel debatirat z nekom, ki očitno verjame, daje edini strošek avtomobila njegova nakupna vrednost?

10% se gleda na življenjsko dobo vozila (osebno sem zase to določil 10 let od nakupa, pri čemer v to štejem popolnoma vse stroške razen goriva), ne pa vrednost vozila na letni dohodek. Pa ne zdaj sanjat o tem, da je človek vzel 450EUR kredita zato, da bo odplačal cliota v dveh letih. In še enkrat, tema ni o tem ali kupit nov ali rabljen avto, ampak o tem a je treba vedno imet avto, kot si ga lahko max privoščiš ali raje manj.

Potem si ga itak mimo vsekal, ker vzdrzevanje novega cliota na 8 let bo summa summarum isto, kot 3 rabljene v istem obdobju, ce upostevas realen riziko faktor okvar, ki je neprimerno visji. Hkrati upostevaj tudi stres, ki ga imas v primeru, da staknes en "bolan" rabljen avto.
Rabljen avto si moras tudi privosciti, ker nevec ali bo znjim vse kul al pa bo vreca brez dna in bo treba spet nov rabljen avto in spet in spet.
Vec kot ocitno je, da se z rabljenim oz. starim avtom se nisi opekel. Ne mores pa posplositi tega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

St235 ::

Potem si ga itak mimo vsekal, ker vzdrzevanje novega cliota na 8 let bo summa summarum isto, kot 3 rabljene v istem obdobju,

kje si sedaj našel tri rabljene avtomobile? A res treba tako neumna podtikanja, ker ni drugih argumentov? Predvsem pa ko voziš 8 let starega cliota ne sodiš v kategorijo vozil, ki si jih lahko privoščiš, ampak ravno obratno. Ampak ja, očitno je ta tema prezahtevna in jo treba zreducirat na prepucavanje nov vs rabljen avto.

Vec kot ocitno je, da se z rabljenim oz. starim avtom se nisi opekel. Ne mores pa posplositi tega.

in obratno. Nakup rabljenega avtomobila ni nikaršen bau bau, dokler kupuješ z glavo.

pikachu004 je izjavil:

Kaj ima to veze s temo?


Nima veze s temo, je samo odgovor na to, zakaj nekdo vzame 450EUR mesečnega obroka. Ker lahko, in ker je izračunal da tako pride najceneje skozi.

Še manj ga pa preplačaš če je najkrajša doba odplačevanja 6 mesecev in je največji možen polog 90%.


Katera avto hiša nudi takšne pogoje?


Torej brezveze bluziš o stvareh, ki nimajo nič s temo? Pa tudi sam si že ugotovil, da pogoji avtohiš niso taki, da bi lahko "ugodno" kupil novega cliota za 450EUR na mesec in 2 leti odplačevanja. In smo spet pri tem, kar sem govoril. Če ima nekdo 1200EUR prihodkov je nakup vozila, kjer plačuješ 450EUR na mesec samo za kredit pač neracionalen nakup. Ker to pomeni, da bo to plačeval najmanj tri leta (bolj realno je pet let), pri čemer je moral skašljat še 30-50% za polog. Ko dodaš še vse ostale stroške vozila ugotoviš, da ga bo ta avto na recimo 10 let stal vsaj 30% (še raje 40%) osebnega dohodka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

pikachu004 ::

Torej brezveze bluziš o stvareh, ki nimajo nič s temo? Pa tudi sam si že ugotovil, da pogoji avtohiš niso taki, da bi lahko "ugodno" kupil novega cliota za 450EUR na mesec in 2 leti odplačevanja. In smo spet pri tem, kar sem govoril. Če ima nekdo 1200EUR prihodkov je nakup vozila, kjer plačuješ 450EUR na mesec samo za kredit pač neracionalen nakup. Ker to pomeni, da bo to plačeval najmanj tri leta (bolj realno je pet let), pri čemer je moral skašljat še 30-50% za polog. Ko dodaš še vse ostale stroške vozila ugotoviš, da ga bo ta avto na recimo 10 let stal vsaj 30% (še raje 40%) osebnega dohodka.


Nič ne bluzim, samo odgovoril sem :) Verjemi, da nekdo tudi v 450€ na mesec ob 1200€ plače vidi smisel. Moj point je bil v tem, da na podlagi teh dveh številk ne moreš delati smiselnih zaključkov, ker je lahko v ozadju veliko več.

BCSman ::

Vozim 27 let starega golfa dvojko. Najbolj zanimivo se je vozit v Lj, med karieristi in karieristkami z najnovejšimi modeli avtov iz tv oglasov, za katere porabijo pol plače za kaskote, kredite, lizinge in podoben balast. Zadnjič me je neka študentka na bencinski vprašala ali je avto dejansko v redni uporabi.
Mašina laufa in dokler bo laufala je bolj malo možnosti da bom menjal.
Skrbi me, kaj bo, ko bo avto crknil (sicer bom verjetno prej jaz) ali pa če bo kakšna nesreča. In bom prisiljen kupiti kakšno sodobno money-hungry sranje polno elektronike, senzorjev in piskajočih lučk.

m0LN4r ::

27 let ? Pol si ze prek pol miljona kilometrov in ga sam se zelezov oksid skup drzi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

BCSman ::

m0LN4r je izjavil:

27 let ? Pol si ze prek pol miljona kilometrov in ga sam se zelezov oksid skup drzi.

Ima samo 340.000km, ker je pri hiši še en 30 let star avto v redni, sicer ne vsakodnevni uporabi in en sodoben avto iz 2003 (wtf že 16 let je od tega?) z 350.000 km, tako da so kilometrine malo porazdeljene. Pri ta zadnjem, ki ga sicer ne uporabljam jaz, že kaki dve leti neki "engine fault" opozorilo nadleguje, ampak drugače je ok.

W6fxBzMDqg ::

115.000km, 2 lastnik, 2001 letnik Renault Thalia. Minimalno vzdrževanje, okvar ni, rjavenja ni. Vrednost 200€ za mene ki delam male relacije + ko je toplo v hribe je super. Se sicer zdim sam sebi nor, ker imam najslabši vato daleč na okoli.
Sicer pogrešam Klimo, pa edni razlog za menjavo vidim večjo varnost v novejšem avtu + manjša poraba.
Mislim pa da še ne bom menjal 3-5 let če ne pride do večje okvare ali nesreče.

Fizikalko ::

Še mojih 5 centov: dokler nisem naredil pred par meseci totalke na mojem Superbu 1.9 TDI, letnik 2002, pri 415.000 kilometrih, sem imel očitno res zgolj veliko srečo, da sem imel avto, ki me NIKOLI ni pustil na cedilu, hkrati pa do te kolimetrine nisem menjal nilesar večjega (pač olje, filtri, bremze, 1x akumulator, 1x alternator, 1x kuler, par manšet, to je pa to). Prva sklopka, prvi vztrajnik, prva turbina, vse bp še v času nesreče. Stroški vzdrževanja so bili resnično nikakvi, tako da sem bilkrepko pod 5% prihodka.

Imel sem ga 13 let, v tem času bi za nove avte zmetal ohoho.

Kupil sem ga za 11k, po 13 letih razbitino (vključno s povrnitvijo škode za totalko od zavarovalnice) prodal za 1700 EUR, torej sem v 13 letih izgubil na vrednosti borih 9 jurjev in imel cca 150-200 EUR na leto stroškov s servisi.

Zdaj sem naredil podobno: kupil par let rabljen avto, ki je skoraj kot nov (in sem seveda res preveril, da je ok, hkrati pa dobil 2 leti prave garancij in ne jamstva) za 15k in ga bom, upam, gural naslednjih 10-15 let.

GrX ::

"namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?"

Jaz vsekakor ne, ker dam nekaj tudi na varnost in udobnost. Avto menjam na cca 5 let... Kljub temu imamo dovolj denarja za brezskrbno življenje..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GrX ()

darkolord ::

m0LN4r je izjavil:

Pr rabljenem moras imeti sreco in nic drugega, ce nimas srece si pa najebal. Tisti, ki smo to dali cez, star in rabljen avto, ko ti postane mehanik pogostejsi obisk kot toplice, brezveze. Ne odtehta, tistih nekaj evrov. Rajsi najbolj poceni nov.
Baje se da kupiti rabljen avto tudi z jamstvom in garancijo, je to ze kdo sprobal?
Pri novem moraš tudi imeti kar nekaj "sreče". Res je, da imaš garancijo, a ti to nič ne pomaga, če si skozi pri mehaniku zaradi garancijskih popravil.

Rabljen avto z garancijo? Izredno enostavno - svojemu priljubljenemu mehaniku daš 2, 3, 5 jurjev vnaprej in se zmeniš, da ti vse* poservisira brezplačno. Še iskat ti ga pride in pripelje nazaj, ko je zrihtano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

GrX ::

darkolord je izjavil:

Rabljen avto z garancijo? Izredno enostavno - svojemu priljubljenemu mehaniku daš 2, 3, 5 jurjev vnaprej in se zmeniš, da ti vse* poservisira brezplačno. Še iskat ti ga pride in pripelje nazaj, ko je zrihtano.


Mehaniku daš 2, 3, 5 jurjev vnaprej on pa ti brezplačno (???) vse poservisira brezplačno... ?! Kaj točno je tu brezplačno, če mu vnaprej daš denar??

darkolord ::

Eeeee, saj o tem govorim.

Nekatere moti to, da moraš rabljen avto voziti na servise, pri novem pa jih očitno ne moti, da ga moraš voziti na garancijska popravila, in so "brez skrbi". Lahko tudi pri rabljenem doplačaš za ta privilegij, da si potem "brez skrbi".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Invictus ::

Kupiš rabljen avto, še prej pa rezerviraš 2k EUR za popravila vsega, kar se obrablja.

Mogoče še kaj več. Če je popoldanski mehanik kolikor toliko dober in natančen, imaš lahko na koncu boljši avto kot nov...

Rezervni deli so poceni, naročiš online, ne pa pri naših trgovcih, ki kasirajo 3x cene. In ker je avto rabljen, izven garancije, niti originalnih delov ne rabiš, so pa dostikrat kopije še boljše...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

imaš lahko na koncu boljši avto kot nov...

Ja, če zamenjaš za dva nova avta kosov, si že skoraj tam.
Drugi največji problem, za tistim, da se kupuje bmwje za 15 jurjev, ker se špara, in ne cliote za isti denar, je v tem, da nekateri ne vejo kako zgleda nov avto...

pikachu004 ::

Nekatere moti to, da moraš rabljen avto voziti na servise, pri novem pa jih očitno ne moti, da ga moraš voziti na garancijska popravila, in so "brez skrbi". Lahko tudi pri rabljenem doplačaš za ta privilegij, da si potem "brez skrbi".


Ker je število okvar pri starem in novem enako?

Mogoče še kaj več. Če je popoldanski mehanik kolikor toliko dober in natančen, imaš lahko na koncu boljši avto kot nov...

Rezervni deli so poceni, naročiš online, ne pa pri naših trgovcih, ki kasirajo 3x cene. In ker je avto rabljen, izven garancije, niti originalnih delov ne rabiš, so pa dostikrat kopije še boljše...


In porabit cel prosti čas za popravljanje starega avta, pcja, telefona in prikolice.

darkolord ::

Ker je število okvar pri starem in novem enako?
Odvisno od avtomobila, voznika, vožnje, sreče ...

Jaz sem imel v 11 letih 3 izredne servise. Poznam veliko lastnikov novih, ki so toliko servisov naredili v enem letu. Ni jasnega pravila, v smislu da število okvar linearno ali celo eksponentno narašča s starostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Invictus ::

pikachu004 je izjavil:


In porabit cel prosti čas za popravljanje starega avta, pcja, telefona in prikolice.

Ali pa biti brez novega avta, ker ga nonstop voziš na vpoklice.

Folk še zmeraj napačno misli, da novih avtov ni treba vzdrževat, ker je tako rekel prodajalec... Potem pa po 3 letih vse crkuje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pikachu004 ::

Odvisno od avtomobila, voznika, vožnje, sreče ...

Jaz sem imel v 11 letih 3 izredne servise. Poznam veliko lastnikov novih, ki so toliko servisov naredili v enem letu. Ni jasnega pravila, v smislu da število okvar linearno ali celo eksponentno narašča s starostjo.


Avto je narejen iz približno 30.000 kosov. Sedaj pa lahko razmišljamo, na kakšne načine se uničujejo. Koliko od teh kosov v starih avtih je že dotrajanih/uničenih in bi bili potrebni menjave, pa jih ne menjate ker se avto še vedno pelje? Kako tej dotrajani/uničeni kosi vplivajo na udobje in varnost?

Še nekaj v razmislek: leta 2007 je na slovenskih cestah umrlo 292 ljudi, leta 2018 pa 91. Kaj je vzrok za tako občutno razliko?

Zgodovina sprememb…

GizmoX ::

pikachu004 je izjavil:

Še nekaj v razmislek: leta 2007 je na slovenskih cestah umrlo 292 ljudi, leta 2018 pa 91. Kaj je vzrok za tako občutno razliko?
3.1.2008 je jype zagrozil, da bo začel hoditi po kruh s šleperjem. Ostalo je zgodovina.
No, pa vinjete so tudi nekaj odnesle.;)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GizmoX ()
««
4 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11819512 (15575) solatko
»

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22835056 (29838) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45496128 (81115) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13730195 (25214) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28958536 (51639) Mavrik

Več podobnih tem