» »

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

Temo vidijo: vsi
««
5 / 19
»»

MH0 ::

Invictus je izjavil:

pikachu004 je izjavil:


In porabit cel prosti čas za popravljanje starega avta, pcja, telefona in prikolice.

Ali pa biti brez novega avta, ker ga nonstop voziš na vpoklice.

Folk še zmeraj napačno misli, da novih avtov ni treba vzdrževat, ker je tako rekel prodajalec... Potem pa po 3 letih vse crkuje...

Pretiravaš, pa še nadomestnega dobiš, če kaj mrkne.

pikachu004 je izjavil:

Odvisno od avtomobila, voznika, vožnje, sreče ...

Jaz sem imel v 11 letih 3 izredne servise. Poznam veliko lastnikov novih, ki so toliko servisov naredili v enem letu. Ni jasnega pravila, v smislu da število okvar linearno ali celo eksponentno narašča s starostjo.


Avto je narejen iz približno 30.000 kosov. Sedaj pa lahko razmišljamo, na kakšne načine se uničujejo. Koliko od teh kosov v starih avtih je že dotrajanih/uničenih in bi bili potrebni menjave, pa jih ne menjate ker se avto še vedno pelje? Kako tej dotrajani/uničeni kosi vplivajo na udobje in varnost?

Še nekaj v razmislek: leta 2007 je na slovenskih cestah umrlo 292 ljudi, leta 2018 pa 91. Kaj je vzrok za tako občutno razliko?

Hvala bogu obstaja še nekdo, ki je ugotovil zakaj je temu tako! :-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MH0 ()

hojnikb ::

njyngs je izjavil:

Tuka;((j je dost govora o 20+ let starih gajbicah, ker so pač poceni (en je celo omenjal starega Roverja, lol). Se upate s takim avtom znajt v karambolu? Osebno ne svojega otroka, ne sebe ne bi dal v trugo na 4 kolesih.

Doug Demuro je dal dobro iztočnico za to v enem svojem videu. Če si lahko privoščiš večjo varnost, potem ni razloga, da si ne bi.


lol kvecjemu tebi in tebi podobnim, kjer je avtomaticna izbira do 500e samo jeben clio mk2

medtem mas pa cel kup bolsih in bolje ohranjenih zadev, ki pac niso zanimive in vredne nic, ker pac ni reno al pa vag
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

lol, tist rover je bil že od novega bolj eno sranje. No, če vozi do danes, je to pač en od 100 primerkov, ki kolk tolk delajo, sej drugi so že itak pocrkali.

hojnikb ::

lej, ne govor na pamet ce si gs nisi lastil nikol.
#brezpodpisa

Utk ::

lej, ne govori na pamet, če si si ga lastil enega.

hojnikb ::

hmm en od novga ze 20 let, enga osebno kupo za sebe. Razn znanega problema z dihtungo (crknala sele letos) nic druga kot redne stvari.
#brezpodpisa

GizmoX ::

Sem šel preverit moje stroške za Hyundai i30 '09, od 2011 do 2018 (7 let):

5.000€ avto (kupil za 9.000€, prodal za 4.000€)
2.360€ zavarovanje
1.200€ servis, deli, tekočine
810€ registracija, tehnični, ceste, itd.
740€ vinjeta
720€ gume
10.830€ skupaj, 1.550€ na leto. Dokaj drago:|

Če bi takrat kupil novega, bi ga kupil za 13.000€, prodal pa za 5.000€, skupaj 8.000€.
Novi bi me torej prišel 3.000€ dražje, kot pa 2 leti rabljen avtomobil.
Avtomobil pa praktično enak (le 2013 bil izredno na servisu, a to bi bil tudi v primeru novega, pa nekaj tehničnih pregledov manj bi bilo - drobiž).


Kar se pa tiče originalnega vprašanja:
Že 2011 sem bil razvajen - lahko bi kupil manjši avtomobil z manj opreme, pa sem zaradi malih otrok raje kupil večji avto. Pa imel je še avtomatsko klimo, ter pomik 4 stekel na tipko - luksuz.:)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

darkolord ::

pikachu004 je izjavil:

Avto je narejen iz približno 30.000 kosov. Sedaj pa lahko razmišljamo, na kakšne načine se uničujejo. Koliko od teh kosov v starih avtih je že dotrajanih/uničenih in bi bili potrebni menjave, pa jih ne menjate ker se avto še vedno pelje? Kako tej dotrajani/uničeni kosi vplivajo na udobje in varnost?
Ključne dele se menja ob rednih intervalih ali pa je njihov način okvare (failure mode) takšen, da so jasni znaki, da je potreba menjava, preden pride do resnih težav (npr. obrabljen kolesni ležaj začne ropotati precej preden ti odpade kolo).

Če govorimo o redno vzdrževanem avtomobilu, je vpliv na varnost minimalen, glede udobja je pa to čisto subjektivna zadeva.

pikachu004 je izjavil:

Še nekaj v razmislek: leta 2007 je na slovenskih cestah umrlo 292 ljudi, leta 2018 pa 91. Kaj je vzrok za tako občutno razliko?
Definitivno vzrok ni razlika v obrabi sestavnih delov.

juroz ::

pikachu004 je izjavil:

Odvisno od avtomobila, voznika, vožnje, sreče ...

Jaz sem imel v 11 letih 3 izredne servise. Poznam veliko lastnikov novih, ki so toliko servisov naredili v enem letu. Ni jasnega pravila, v smislu da število okvar linearno ali celo eksponentno narašča s starostjo.


Avto je narejen iz približno 30.000 kosov. Sedaj pa lahko razmišljamo, na kakšne načine se uničujejo. Koliko od teh kosov v starih avtih je že dotrajanih/uničenih in bi bili potrebni menjave, pa jih ne menjate ker se avto še vedno pelje? Kako tej dotrajani/uničeni kosi vplivajo na udobje in varnost?

Še nekaj v razmislek: leta 2007 je na slovenskih cestah umrlo 292 ljudi, leta 2018 pa 91. Kaj je vzrok za tako občutno razliko?


Vinjete.

pikachu004 ::

Ključne dele se menja ob rednih intervalih ali pa je njihov način okvare (failure mode) takšen, da so jasni znaki, da je potreba menjava, preden pride do resnih težav (npr. obrabljen kolesni ležaj začne ropotati precej preden ti odpade kolo).


Tako je, ključne.

Če govorimo o redno vzdrževanem avtomobilu, je vpliv na varnost minimalen, glede udobja je pa to čisto subjektivna zadeva.


Govorimo tudi o 20 let starih avtih za 220€.
Ne vem kako je lahko glede udobja subjektivna stvar? Materiali pri zvoženem avtu pač niso enaki novim.

Definitivno vzrok ni razlika v obrabi sestavnih delov.


So tudi zastareli varnostni sistemi.

Bellzmet ::

Jaz gledam samo iz naslova varnosti. Dejansko je novejši avto bolj varen kakor starejši. In to je moj glavni razlog za menjave.

m0LN4r ::

Sigurno je podvozje in cela kletka avta pri 15 letih v top stanju, tudi razne osi ipd. je top ane, pleh tudi. Pa airbage tudi verjetno vsi preverjate, ce sploh delajo... Kakor tudi vse cevi zavornega sistema menjate preventivno na 15 let starem avtu...
Da nebo kot v kakem filmu, ko se z avtom obrnes v levo, kolo pa se odpelje v desno.
Verjetno je menjava samo matico ven vzet in novo dat not, ja in potem se ugotovi, da je treba z fleksarco in brennerjem it zravn, k je ze dobesedno skupzrjavelo vse, po tem finem postopku pa se dovarit dolocene dele, da drzijo in ne padejo na cesto.

No sej vazno je da se pelje, do spara in nazaj. Pol pa vidis take, ko se jim v eni mali luknjici celi auspuh s katalizatorjem vred vtrga.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Bla bla...stari avti so cisto dovolj varni. Varnost je samo izgovor, da se lahko postavljate pred drugimi.

Avti do 5 jurjev so cisto dobri.

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

njyngs ::

hojnikb je izjavil:

njyngs je izjavil:

Tuka;((j je dost govora o 20+ let starih gajbicah, ker so pač poceni (en je celo omenjal starega Roverja, lol). Se upate s takim avtom znajt v karambolu? Osebno ne svojega otroka, ne sebe ne bi dal v trugo na 4 kolesih.

Doug Demuro je dal dobro iztočnico za to v enem svojem videu. Če si lahko privoščiš večjo varnost, potem ni razloga, da si ne bi.


lol kvecjemu tebi in tebi podobnim, kjer je avtomaticna izbira do 500e samo jeben clio mk2

medtem mas pa cel kup bolsih in bolje ohranjenih zadev, ki pac niso zanimive in vredne nic, ker pac ni reno al pa vag

Ne vem kaj si hotel povedat s tem nakladanjem v odgovoru na moj post. Bi bil vesel, pojasniš kaj ma tole bluzenje skupnega z varnostjo? Verjetno toliko kot varnost v 20+ let starih kantah. 0.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

DePalmo ::

m0LN4r je izjavil:


Evo razlog zakaj sva s punco kupila nov avto. Čeprav bi lahko tudi kakšnega starejšega in bi več ostalo na kupčku za hišo, ampak je tudi vprašanje varnosti. Zato pa sedaj nov in bo dober za naslednjih 10+ let.

Cveto ::

BTW, OP nakazuje, da ljudje kupijo avto do možnega maksimuma. Je res tako? Če si na nekem minimalcu in želiš dokaj nov in varen avto, je verjetno res tako, če pa se kupi recimo z 3.500 eur mesečnega družinskega prihodka (kar bi dva recimo z faksom morala spraviti skupaj), recimo nakup avta, ki stane na mesec 250eur (lizing brez obresti) in recimo še 100 eur ostalih stroškov (zavarovanje 70, gume 15, servis 15), ne bi smel biti problem? Pa imaš dober, varen, prostoren in zanesljiv avto, ki ga brez silnih težav menjaš na vsakih (recimo) 6 let.

Cveto ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Bla bla...stari avti so cisto dovolj varni. Varnost je samo izgovor, da se lahko postavljate pred drugimi.

Avti do 5 jurjev so cisto dobri.


Za po mestu.

Bellzmet ::

Pa še to je treba vedeti. Če kupiš nov avto, pa je model avta star že 5 let, si v bistvu kupil 5 let staro "tehnologijo". In v tem primeru je potem ista varnost kot če kupiš isti model rabljen star 5 let.

Cveto ::

To je res. Lahko še več, če gre za avto, ki že v osnovi uporablja starejšo tehnologijo druge znamke (Dacia, včasih škoda itd...). Neke izboljšave se sicer delajo tudi znotraj serije (na sami strukturi ne, glede elektronskih pomagal in kake opreme pa).

ŠE huje pa je, če kupiš rabljen avto, ki je že kot nov uporabljal starejšo tehnologijo.

Sicer pa 5-10 let še ni tak problem, OT je govoril o avtih za jurja-dva in tam gre za 20 let stare kante, kjer dejansko že pleh izgubi na trdnosti (če je bil avto karamboliran, kar je po 20 letih prej pravilo kot izjema), pa še bolj.

BTW, žena je kot prvi avto kupila (20 let nazaj) nekega bolj slabega R5 Campus. Po tem, ko se je vanjo z hitrostjo kolesarja (20-30km/h) zaletel Range Rover in je bil sprednji del čisto uničen (avto totalka), smo nehali gledat take avte.

IL_DIAVOLO ::

Cveto je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Bla bla...stari avti so cisto dovolj varni. Varnost je samo izgovor, da se lahko postavljate pred drugimi.

Avti do 5 jurjev so cisto dobri.


Za po mestu.


In nekajrat po avtocesti in 1x ali 2x letno na dopust. Kaj rabis drugega?

hojnikb ::

njyngs je izjavil:

hojnikb je izjavil:

njyngs je izjavil:

Tuka;((j je dost govora o 20+ let starih gajbicah, ker so pač poceni (en je celo omenjal starega Roverja, lol). Se upate s takim avtom znajt v karambolu? Osebno ne svojega otroka, ne sebe ne bi dal v trugo na 4 kolesih.

Doug Demuro je dal dobro iztočnico za to v enem svojem videu. Če si lahko privoščiš večjo varnost, potem ni razloga, da si ne bi.


lol kvecjemu tebi in tebi podobnim, kjer je avtomaticna izbira do 500e samo jeben clio mk2

medtem mas pa cel kup bolsih in bolje ohranjenih zadev, ki pac niso zanimive in vredne nic, ker pac ni reno al pa vag

Ne vem kaj si hotel povedat s tem nakladanjem v odgovoru na moj post. Bi bil vesel, pojasniš kaj ma tole bluzenje skupnega z varnostjo? Verjetno toliko kot varnost v 20+ let starih kantah. 0.

ogovor je letel na tale kometar...
>(en je celo omenjal starega Roverja, lol

Ker so seveda ostali avtomobili takšnega letnika in cene kaj bolši. Kvečjemu slabši. Če že mormo nabijat o varnosti v par 100e vrednem shitboxu
#brezpodpisa

jype ::

pikachu004 je izjavil:

Torej je po vaše imeti svoje letalo sama zguba denarja, ker se lahko s prevozi voziš? Ni fora v tem koliko lahko prišaraš, ampak koliko lahko zaslužiš. Manj kot toliko ne moreš prišparati, lahko pa veliko več zaslužiš.
Vsako zasebno letalo močno subvencionirajo najbolj revni prebivalci tega planeta.

zavajon ::

Bellzmet je izjavil:

Jaz gledam samo iz naslova varnosti. Dejansko je novejši avto bolj varen kakor starejši. In to je moj glavni razlog za menjave.

Res je, zato je smiselno vsaj na 15 let menjati avto ;)

pikachu004 ::

Vsako zasebno letalo močno subvencionirajo najbolj revni prebivalci tega planeta.


Ni tema o zasebnih letalih. Dal sem samo kot primer, kako lahko nekdo poveča produktivnost, če ima sredstva. In da ni potrebno živeti kot revež, če to nisi.

Btw, od kje izvira tvoja trditev?

matobeli ::

Moj prejšnji avto je bil za 2200eur, star 13let, imel je 6 airbagov, abs, esp, pomoč pri zaviranju, avtomatska klima, šipe, bose ozvočenje, ogrevane zice, xenon velik prtljažnik in še kaj. cena novega je bila 28.000eur

Nevem o kakšnih kripah starih 20 let za 2jurja je govora, ampak moja "kripa" se je peljala bolje od vsakega cliota. Ker je bila predelana na plin že iz strani prejšnjega lastnika in je kljub 2.3l mašini in 166KM, porabila 7eur/100km.

Ko se mi je po treh letih lastništva nekdo parkiral v rit je šel nažalost naprej za dele. Zavarovalnica mi je dala 2 jurja, razbitino sem prodal za 400eur.

Torej sem 200eur "zaslužil", beat this z novim :))

Servisa je bilo cca 700eur v treh letih, preden kdo vpraša če sem menjal pol avta, ne nisem.

gruntfürmich ::

moj zdajšnji avto 5 let in 8 mesecev: 20300 cena, 11400 bencin, 4460 registracije, 1210 gume, 1370 servisi, 770 vinjete.

če pogledamo danes me avto pride 300€/mesec in skupni stroški 581€/m kar znese za avto 51%. če ta čas enostavno 2× podaljšamo in pomnožimo, dobimo za avto 154€/mesec in 445€ vseh izdatkov na mesec kar znese na avto 35%.
nisem pa računal da avto morda ne bo več ful kasko zavarovan in da če se prodaja dobi kaj ven...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

pikachu004 je izjavil:

Btw, od kje izvira tvoja trditev?
Od tam, da si najbogatejši odstotek na tem planetu brez težav privošči uničiti okolje za vse okoli sebe, pa to nanje ne bo bistveno vplivalo, na spodnjih 50% bo pa imelo strahotno negativne učinke. Imeti zasebno letalo je idiotizem.

m0LN4r ::

matobeli je izjavil:

Moj prejšnji avto je bil za 2200eur, star 13let, imel je 6 airbagov, abs, esp, pomoč pri zaviranju, avtomatska klima, šipe, bose ozvočenje, ogrevane zice, xenon velik prtljažnik in še kaj. cena novega je bila 28.000eur

Nevem o kakšnih kripah starih 20 let za 2jurja je govora, ampak moja "kripa" se je peljala bolje od vsakega cliota. Ker je bila predelana na plin že iz strani prejšnjega lastnika in je kljub 2.3l mašini in 166KM, porabila 7eur/100km.

Ko se mi je po treh letih lastništva nekdo parkiral v rit je šel nažalost naprej za dele. Zavarovalnica mi je dala 2 jurja, razbitino sem prodal za 400eur.

Torej sem 200eur "zaslužil", beat this z novim :))

Servisa je bilo cca 700eur v treh letih, preden kdo vpraša če sem menjal pol avta, ne nisem.

Pa si preveril, ce airbagi sploh se delajo? Pa po tolkih letih tut ze zvocniki skripajo z razpokanimi membranami od temperaturnih sprememb skozi leta... se in se. Eno je da avto nekaj ma, drugo pa je kak dela. To so bli sedezi se z zeleznimi fedri? Te niso pikali v rit?
Sem se jaz ze vsedel parkrat v tak star avto, bog pomagej.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kr3ten ::

Tolk, kokr je avto vreden, VSAJ toliko moraš imeti še v rezervi za vzdrževanje in obratovanje vozila. Simpl matematika.

matobeli ::

Tole je pa resnično še bolj kr3tenski odgovor kot od m0LN4rja.

BTW, m0LNar, če me spomin ne vara si fural polota ali golfa. A si že kupil kakšen avto vmes? ;)

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Sigurno je podvozje in cela kletka avta pri 15 letih v top stanju, tudi razne osi ipd. je top ane, pleh tudi. Pa airbage tudi verjetno vsi preverjate, ce sploh delajo... Kakor tudi vse cevi zavornega sistema menjate preventivno na 15 let starem avtu...


Ne boš verjel, vendar sem imel lani vpoklic za takrat 12 let star avto. Menjali so stikala na airbagih in preverili stanje airbagov. Letos pa imam vpoklic zaradi stikala na pumpi za gorivo.

Ganon ::

Rad pogledam dobre avtomobile, to je pa tudi vse. Da bi si lastil drag kup pleha, s katerim imaš visoke stroške in ki zelo hitro izgublja vrednost, mi ne pade na kraj pameti. Kadar sem kupoval avto, sem kupil nekaj ekonomičnega, nekaj kar me bo udobno in čim ceneje pripeljalo od točke A do točke B. V avtu ne živim in mi ne predstavlja statusnega simbola, je prevozno sredstvo.

Webmojster ::

GizmoX je izjavil:

Sem šel preverit moje stroške za Hyundai i30 '09, od 2011 do 2018 (7 let):

5.000€ avto (kupil za 9.000€, prodal za 4.000€)
2.360€ zavarovanje
1.200€ servis, deli, tekočine
810€ registracija, tehnični, ceste, itd.
740€ vinjeta
720€ gume
10.830€ skupaj, 1.550€ na leto. Dokaj drago:|

Če bi takrat kupil novega, bi ga kupil za 13.000€, prodal pa za 5.000€, skupaj 8.000€.
Novi bi me torej prišel 3.000€ dražje, kot pa 2 leti rabljen avtomobil.
Avtomobil pa praktično enak (le 2013 bil izredno na servisu, a to bi bil tudi v primeru novega, pa nekaj tehničnih pregledov manj bi bilo - drobiž).


Kar se pa tiče originalnega vprašanja:
Že 2011 sem bil razvajen - lahko bi kupil manjši avtomobil z manj opreme, pa sem zaradi malih otrok raje kupil večji avto. Pa imel je še avtomatsko klimo, ter pomik 4 stekel na tipko - luksuz.:)


A bencin je pa zastonj? Bo kar še kakega jurja zraven na leto.

DePalmo ::

m0LN4r je izjavil:

Pa si preveril, ce airbagi sploh se delajo? Pa po tolkih letih tut ze zvocniki skripajo z razpokanimi membranami od temperaturnih sprememb skozi leta... se in se. Eno je da avto nekaj ma, drugo pa je kak dela. To so bli sedezi se z zeleznimi fedri? Te niso pikali v rit?
Sem se jaz ze vsedel parkrat v tak star avto, bog pomagej.

Si sploh kdaj imel tak avto? Jaz sem. Kupil 11 let starega, ga imel 7 let in nato prodal. Dejansko je avto bil precej bolj udoben od marsikaterega novega Cliota ali Golfa in tudi vožnja nad 160 km/h od Lj do Kopra ni bila utrujajoča, ven sem stopil lepo spočit. Da ne omenjam da v njem ni nič čričkalo v armaturi, radio in zvočniki so delali kot novi, kvaliteta materialov je pa bila kot se spodobi ... in ne kot v maminem Cliotu letnik 2015 kjer armatura črička, materiali in kvaliteta gradnje v notranjosti so pa ... no comment! Dejansko je na avtu vse delalo in se ni kvarlo, kar ne morem ravno rečt za vsak novejši avto. Nov je bil okoli 24.000 EUR, jaz sem ga kupil za 4.000 EUR, gre se pa za Peugeot 406 Coupe letnik 2000. Če le nebi šparal za hišo, bi si takoj kupil še enega ampak tokrat lepo 3.0 V6.

Sedaj imam pa nov avto in je že bil na garancijskem popravilu ker je klima spustila. Pri starem sem v vseh 7 letih lastništva jo moral enkrat malo dofilat, pa me je poleti zeblo v avtu če sem tako hotel. In nikoli ostal na cesti.

Tako da se najde marsikaj starega ki je precej boljši od novega, ampak pač reskiraš da se pokvari in grejo stroški v nebo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DePalmo ()

bigbada ::

90 letnik, star skoraj 30 let. Vreden pomoje eno 100€? Vozim se dnevno 35km v eno smer. Laufa še vse kul in skoraj ni vzdrževanja, razen občasno kakšno popravilo. Avto mi služi, lahko bi si kupil novega, ampak ne vidim potrebe.

darkolord ::

pikachu004 je izjavil:

Ne vem kako je lahko glede udobja subjektivna stvar? Materiali pri zvoženem avtu pač niso enaki novim.
Zame je udobje predvsem to, da je vožnja gladka in da te ne nabija v rit. Zvožen C5 to še vedno počne bolje kot npr. čisto nov top-of-the-line BMW 5. Zato je to subjektivno.

Stari maček ::

MH0 je izjavil:

XLapse je izjavil:

Mene zanima , kdo je od vas k vozi avto za 1.000-2.000EUR oziroma poceni avto relativno
čeprav bi lahko vozil avto za 10k+ , da si ga lahko privošči, pa noče ker se mu zdi škoda denarja.



Nekako tako kot pokojni ustanovitelj IKEE, k je vozil Volvo nek super star, a miljarder. Samo pač on je vozil iz drugih razlogov, za primer pa je.

To je precej nespametno, ker so stare gare pač manj varne.

Če želiš biti 100% varen, moraš pozabit na vožnjo z avtomobilom!

darkolord je izjavil:

pikachu004 je izjavil:

Ne vem kako je lahko glede udobja subjektivna stvar? Materiali pri zvoženem avtu pač niso enaki novim.
Zame je udobje predvsem to, da je vožnja gladka in da te ne nabija v rit. Zvožen C5 to še vedno počne bolje kot npr. čisto nov top-of-the-line BMW 5. Zato je to subjektivno.

Čista resnica!
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

Nikec3 ::

St235 je izjavil:

Vedno. Mesečni strošek avtomobila (z amortizacijo in vsemi fiksnimi stroški) mora bit pod 10% neto plače.

Pri trenutnem avtu sem že pod 5%.

Ja kako točno to računaš? A potem če mi kilometrina pokrije celotno amortizacijo avtomobila z vsemi stroški šteješ kot strošek avtomobila 0% neto plače?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

zobnik ::

2 leti nazaj sem kupil rabljen avto brez rje za 750 evrov, že bil predelan na plin. Vložil sem cca 250 evrov, popravljal sam. Je l.02, ni to kak corsa l.95:D
Servisi so bli že prej delani. Na plin in bencin razlike 1200 evrov/40.000km.

Od kje vam, da je star avto rizično kupovat in da so stroški visoki ?????
Saj ne boš popravljal vsako malenkost da bo 15let star avto tak kot 2 leti star.
Če dobiš str avto brez rje in motor da dela tekoče si zmagal, daš še do 500 gor in imaš za 3-4-5let.

Večina se naveliča avta in hočjo med boljšga kot drug, tekmovanje med seboj.

zobnik ::

ampak zaenkrat gledam za drug avto, ker moj je bil teran po hribih

korenje3 ::

Povprečen slovenec ima 45k€ na banki, tako da bi lahko bil vsak drugi avto na cesti nov mercedes. In očitno temu ni tako.

Včasih je bilo govora o tem zakaj se ljudje zadolžujejo za avtomobile, danes ni več tega.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

trenerkar ::

Vir? Številka se mi zdi nerealna.

Gr8t ::

LOL, 45k€, tolk ima pomoje 5% najbolj premožnih. Večina komaj iz meseca v mesec shaja.
Mediana plače pri nas je mal čez 900€, se pravi ima komaj 50% ljudi več kot tolk. In že pri tej plači je težko našparat 50k€ prej kot v 20 letih.

WizzardOfOZ ::

korenje3 je izjavil:

Povprečen slovenec ima 45k€ na banki, tako da bi lahko bil vsak drugi avto na cesti nov mercedes. In očitno temu ni tako.

Včasih je bilo govora o tem zakaj se ljudje zadolžujejo za avtomobile, danes ni več tega.



Povprečen slovenec ima med prej 45k kredita še za odplačat, 2.5k minusa na osebnem računu, pa 3 kreditne kartice in na vsaki 1000€ minusa.

ziga1990 ::

korenje3 je izjavil:

Povprečen slovenec ima 45k€ na banki, tako da bi lahko bil vsak drugi avto na cesti nov mercedes. In očitno temu ni tako.

Včasih je bilo govora o tem zakaj se ljudje zadolžujejo za avtomobile, danes ni več tega.


sedaj je obratno jaz gledam po nakupu rabljenega avta in mi je več ljudi predlagalo naj vzamem kredit in boljši avto jaz pa se nočem zakreditirati
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

pirat ::

WizzardOfOZ je izjavil:

korenje3 je izjavil:

Povprečen slovenec ima 45k€ na banki, tako da bi lahko bil vsak drugi avto na cesti nov mercedes. In očitno temu ni tako.

Včasih je bilo govora o tem zakaj se ljudje zadolžujejo za avtomobile, danes ni več tega.



Povprečen slovenec ima med prej 45k kredita še za odplačat, 2.5k minusa na osebnem računu, pa 3 kreditne kartice in na vsaki 1000€ minusa.

Ajej.....
https://bankaslovenije.blob.core.window...
Gospodinjstva v Sloveniji imajo skupaj najetih dobrih 10 milijard posojil in skoraj 19 milijard v depozitih in vlogah pri bankah. Recimo, da nas je 2 milijona (dvakrat toliko kot je pel Agropop). Povprecni slovenec ima torej skupaj 5k kreditov in obveznosti na kreditnih karticah skupaj, obenem pa našparano med 9 in 9k EUR. Ker ima marsikdo denar našparan se v tujini pa zna biti povprecje se malo višje..

Gr8t ::

Povprečje nikoli ne prikaže prave slike. Če ima direktor plačo 10.000EUR in 100 delavcev 700EUR, je povprečna plača 800EUR, niti en delavec pa ne dobi take. Mediana plače je pa 700EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

m0LN4r ::

Moja mati dela za minimalno, si je kupila nov avto ze pred 8 leti in ima tudi nekaj tisocakov prisparanih, pa je skor edina pr bajti devala za hrano. Ni ne mercedes in ne direktorca. Res pa je da ne mece ven denarja za tehniko, po gostilnah in najnovejsi trend oblek in frizerje.
Se pa da tudi veliko prihraniti, ce si hrano na vrtu in njivi do neke mere pridelas sam in nekaj zivalic tudi sam nahranis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

St235 ::

Nikec3 je izjavil:

St235 je izjavil:

Vedno. Mesečni strošek avtomobila (z amortizacijo in vsemi fiksnimi stroški) mora bit pod 10% neto plače.

Pri trenutnem avtu sem že pod 5%.

Ja kako točno to računaš? A potem če mi kilometrina pokrije celotno amortizacijo avtomobila z vsemi stroški šteješ kot strošek avtomobila 0% neto plače?


Izračunam koliko me bo avto stal v obdobju 10 let. Torej nakupna (minus morebitna prodajna vrednost) vrednost vozila, servisi, registracija, vinjete, gume, pavšal za poravila... na podlagi tega vidim, kolikšen del prihodka, ki ga načrtujem za naslednjih 10 let mi bo pobral avto. Če je več kot 10% pač gledam predrage avtomobile. Kilometrina tukaj nima veze.

Da sem na 5% pri trenutnem avtomobilu je kombinacija tega, da je bil avto že pri nakupu pod 10%, da sem precenil stroške popravila, ker v 13 letih še nisem imel okvare (razen izrabe materiala) in ker je bil prihodek višji, kot sem računal.

Ampak spet, to so izračuni, ki jim mora naredit vsak zase glede na to koliko in zakaj potrebuje avto. Je pa strašljivo gledat ljudi, ki tega ne naredijo in potem se čudijo, ko jih avto stane tudi pol plače. In taki potem racionalizirajo svoje zgrešene potrošniške navade z zgodbicami kot jih beremo tukaj.

m0LN4r je izjavil:

Moja mati dela za minimalno, si je kupila nov avto ze pred 8 leti in ima tudi nekaj tisocakov prisparanih, pa je skor edina pr bajti devala za hrano. Ni ne mercedes in ne direktorca. Res pa je da ne mece ven denarja za tehniko, po gostilnah in najnovejsi trend oblek in frizerje.
Se pa da tudi veliko prihraniti, ce si hrano na vrtu in njivi do neke mere pridelas sam in nekaj zivalic tudi sam nahranis.


Torej tvoja mati vozi star in slabši avto, kot bi si ga lahko privoščila? No pa smo prišli zadevi do dna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
««
5 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11817732 (13795) solatko
»

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22832701 (27483) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45490257 (75244) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13728520 (23539) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28955517 (48620) Mavrik

Več podobnih tem