» »

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?

Temo vidijo: vsi
strani: 1 2 3 4 5 ... 19

gruntfürmich ::

matobeli je izjavil:

Ni tolk velik, sam če se z novim nategneš/zabiješ je konc računice.

Pa men osebno je fino menjat po parih letih.

ja, če ga stolčeš si v dreku.
prav tako če delaš manj kilometrov si v večjem plusu napram novem avtu. ter če nov prej menjaš si več na izgubi.
ampak vseeno; stroški so vsakem primeru, le da meni ta razlika ni predstavljalo tolikšne ovire da si ne bi vzel novega.
vsak pa mora sam presoditi; vsekakor pa na podlagi realnih ocen! ker lahko je lastništvo še dražje (18' gume, raznorazne potrebščine...)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

dottor ::

Furbo je izjavil:

Jaz vidim dosti folka, ki se sploh ne zaveda, da hodi v službo samo zato, da plačuje avto. Ki ga je kupil zato, da lahko hodi v službo.

Takih je cel kup. 700€ plače in 500 jih da za avto, pol pa jokat ko jim ga odpeljejo zaradi nezmožnosti plačevanja.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+2x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

jype ::

Veliko uporabljam tudi vlake, pa nisem še nobenega kupil.

matobeli ::

gruntfürmich je izjavil:

vsekakor pa na podlagi realnih ocen!


Sej smo vsi kar približno prav zračunali, cca 1k te pride avto letno več če vzameš novega in imaš novega nekje 10-15let.

Torej ena povprečna neto plača na leto za avto, oziroma razlika med najemnino za stanovanje z eno sobo več.

vsaj za povprečnega slovenca.

m0LN4r ::

Naceloma je vseeno, za primer ali vzames novega polota za 16.000 in imas sodobne varnostne mehanizme, nove emisijske standarde in manj popravil in tezav, ter tehnicnih pozabis prvih par let. Pa prodas ga prav cajt, tam pr 6000eur recimo. Tako da te je stal na oko, samo avto 10k za 10 let oz. 1000k za eno leto, potem se pa naj nekdo drug zajebava znjim oz. 100eur na mesc.

Druga varianta pa je, da imas kripo za 2000 in vsake dve leti nabavis novo kripo za 2000 in stem konkretno povisas riziko popravil, nevarnosti, ki se lahko s takim avtom zgodijo. Zraven pa zmeces tudi notr nekaj denarja, saj garancije nimas, vse je ze obrabljeno in moras pac imet v mislih vedno, kaj mi lahko jutri crkne in ali je avto do te mere izpraven in zanesljiv, da se vsedem vanj in odpeljem 1000km v enem kosu, brez tega da bi me skrbelo kje so delavnice v tujini.

Summa summarum je same shit. Samo da pr enem sedis v novem, prakticno neobrabljeni zadevi, v drugem primeru pa v zgonjenem, dobesedno znucanem avtu, kjer je verjetnost, da se ti med 130-150 vtrga nekaj ali poci neka cev 100x vecja.

Sam sem dolgo casa vztrajal pri starem Polotu od 12 let pa vse do 15-16, nakar mi je dokurcilo, ker je res vsako leto trebalo nekaj menjat ali popravljat in to stane cas, ter delo. Zadnje 3 leta sem zmetal v avto 2x vec kot je bil vrede, pa se vedno se je nekaj naslo, pr 16 let bi trebalo menjati komplet koncnike in bobne pa se neke lagerje in sanirati rjo. Pa sem fotru lepo rekel, naj se on zajebava, jaz nimam casa in dnarja za to. Avto je se vedno pri hisi, ampak jaz vec nimam radosti se v njem peljat, ker nevem na katerem lezecem policaju bo razpadel. Najjace mi je bilo, ko je dobesedno med voznjo stekla ven tekocina (preperela cev) iz zavor, se dobro da je rocna delala.

Ce racunam, da nov avto zdrzi pol manj od starega, se mi je splacalo. Manj skrbi, manj stresa, vecje udobje. Konc koncev sedim v njem vsak dan po 45minut pozimi in poleti, v dezju in snegu.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Lakotnik29 ::

gruntfürmich je izjavil:

sta vidva matobeli in lakotnik računala to, da je treba kripo če jo voziš 4 leta napram novem avtu ki ga voziš recimo 20 let, kupiti 5× ?
5× kupiš kripo ki ne veš kaj je vse narobe.
dajta še to noter pa ponovita izračun, tokrat na polno življensko dobo novega avta, ker je drugo napačno. življenska doba novega avta pa je tolikšna, kolikšna je starost kripe ko jo prodajaš.


Če bi bil pismen, bi videl, da sem napisl, da se računica pri novem avtu izide, če ga boš uporabljal 15 let in več. Samo potem si hitro v kategoriji, da voziš star avto kljub temu, da si lahko privoščiš boljšega o čemer je govora v tej temi.

PrimoZ_ je izjavil:

Meni se zdi 5% neto plače skoraj nerealno nizko za strošek avta. Mogoče če gre za 5% dohodka gospodinjstva, ali pa imaš res zelo dobro plačo.

Pri neko prihodlih 2000€, je 5% zgolj 100€ mesec, kar ti znese samo v primeru da avto uporabljaš bolj kot ne samo izjemoma.
Bi pa vsekakor rad videl kako kalkulacijo.

Sicer pa je tudi meni avto pač tista sitnosti, ki jo "moraš" imet, čeprav sedaj je vsaj za vožnjo na delo ne rabim več.


V 5% edino ni šteto gorivo, ker to je vezano neposredno na količino uporabe vozila. 5% osebnega dohodka je moj strošek tega, da avto stoji na parkirišču. Seveda se z bistveno višjim številom kilometrov tudi ta kalkulacija spremeni (pogostost okvar, menjav gum itd...).

Zgodovina sprememb…

Lakotnik29 ::

gruntfürmich je izjavil:

ne razumeš kaj je potrebno računat zato tudi ne računaš prav in se ti zdi nakup novega veliko večji strošek kor nakup rabljenega.


Če kot nov avto šteješ 20 let stare avtomobile samo zato, ker si edini lastnik, potem imajo tvoje blodnje celo logiko. Samo potem si večino časa v tisti kategoriji, ki vozi star avto, čeprav bi si lahko privoščili novega.

gruntfürmich ::

Lakotnik29 je izjavil:

Če bi bil pismen, bi videl, da sem napisl, da se računica pri novem avtu izide, če ga boš uporabljal 15 let in več. Samo potem si hitro v kategoriji, da voziš star avto kljub temu, da si lahko privoščiš boljšega o čemer je govora v tej temi.
tema je o stroških, ki pa so lahko različna od primera do primera; se strinjam.
ampak v tem primeru se lepo izkaže, da nakup novega avta procentualno ni nujno tako zelo slab da bi bilo neumno to opcijo takoj odpisati; ker so ostali stroški lahko zelo visoki.
zaradi mene lahko računaš da nov avto menjaš vsako leto, samo potem se ne čudit da te nobeden ne jemlje resno...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Lakotnik29 ::

zaradi mene lahko računaš da nov avto menjaš vsako leto, samo potem se ne čudit da te nobeden ne jemlje resno...

Če bi bil pismen bi videl, da sem računal na cc 5 let. Toliko časa nekje lahko realno govorimo o "novem" avtomobilu.

ampak v tem primeru se lepo izkaže, da nakup novega avta procentualno ni nujno tako zelo slab da bi bilo neumno to opcijo takoj odpisati;

Matematičen izračun ti pove, da je ekonomsko bolj smiselno kupit pet let star avto in ga vozit 15 let, kot nov avto in ga vozit 20 let. Seveda pod pogojem da kupuješ primerljiva vozila in seveda tega ni možno aplicirat na popolnoma vsak specifičen primer.

Če apliciram na vprašanje v temi: Ekonomsko je bolj smiselno kupit pet let star avto, kljub temu, da si enakega lahko privoščiš novega.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

Lakotnik29 je izjavil:

Matematičen izračun ti pove, da je ekonomsko bolj smiselno kupit pet let star avto in ga vozit 15 let, kot nov avto in ga vozit 20 let.

če ti račun pove kar praviš zgoraj, potem ti na drugi strani pove da je najbolj neumno nov avto prodati po 5 letih.
torej primerjaš najbolj ugoden scenarij za rabljen avto in najslabši za nov.
skratka neumnost.
oz daj cifre na plano pa da vidimo razliko! morda tudi tu ne bo višja kot 12k v vsej življenski dobi.
drugače pa je tema o novem vs krtina.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Matematičen izračun ti pove, da je ekonomsko bolj smiselno kupit pet let star avto in ga vozit 15 let, kot nov avto in ga vozit 20 let.

Jasno, samo potem se moraš z rabljenim še 5 let vozit z busom.

Lakotnik29 ::

gruntfürmich je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Matematičen izračun ti pove, da je ekonomsko bolj smiselno kupit pet let star avto in ga vozit 15 let, kot nov avto in ga vozit 20 let.

če ti račun pove kar praviš zgoraj, potem ti na drugi strani pove da je najbolj neumno nov avto prodati po 5 letih.
torej primerjaš najbolj ugoden scenarij za rabljen avto in najslabši za nov.
skratka neumnost.
oz daj cifre na plano pa da vidimo razliko! morda tudi tu ne bo višja kot 12k v vsej življenski dobi.
drugače pa je tema o novem vs krtina.


tema je o tem ali menjavaš avto in voziš to kar si glede na dohodek lahko privoščiš, ali pač denar raje nameniš za kaj drugega.

cifre si že dobil, samo se bojim da jih ne razumeš.

Pod črto, če kupuješ nove avtomobile in jih po 5 letih menjavaš si finančno na bistveno slabšem, kot če kupiš primerljiv avto star pet let in ga po petih letih menjaš.

Enako se ti matematika ne izzide, če mejaš avto po 10 letih.

Pri 15 letih in več pa dejansko ni več tako bistvene razlike med novim avtomobilom in rabljenimi.

shadeX ::

če ti račun pove kar praviš zgoraj, potem ti na drugi strani pove da je najbolj neumno nov avto prodati po 5 letih.


Kar nima popolnoma nobene veze z dejstvom, da lahko vedno kupiš že avto, ki ima samo par tisoč km od 1. lastnika. Lakotnik je opisoval primer če si v vlogi kupca in ne prodajalca.

Lakotnik29 ::

Utk je izjavil:

Matematičen izračun ti pove, da je ekonomsko bolj smiselno kupit pet let star avto in ga vozit 15 let, kot nov avto in ga vozit 20 let.

Jasno, samo potem se moraš z rabljenim še 5 let vozit z busom.


A če rečemo da je finančno bolj ekonomično kupit 4x pet let star avto in vsakega vozit 15 let kot pa 3x kupit nov avto in vsakega vozit 20 let boš nehal neumnosti govorit?

jernejl ::

Lakotnik29 je izjavil:

Matematičen izračun ti pove, da je ekonomsko bolj smiselno kupit pet let star avto in ga vozit 15 let, kot nov avto in ga vozit 20 let. Seveda pod pogojem da kupuješ primerljiva vozila in seveda tega ni možno aplicirat na popolnoma vsak specifičen primer.

Če apliciram na vprašanje v temi: Ekonomsko je bolj smiselno kupit pet let star avto, kljub temu, da si enakega lahko privoščiš novega.
A to potem pomeni, da se trg moti pri vrednotenju rabljenih avtomobilov, in da so ti v resnici vredni več, kot pravi trg?

nevone ::

Ampak nekdo mora tudi kupovati nove, da drugi potem lahko kupujejo rabljene. Če prvih kupcev zmanjka, bomo pa vozili kaj? (ja vem, kolo :))

o+ nevone
Rather we will eat the Space or Space will eat us.

Utk ::

Lakotnik29 je izjavil:

Utk je izjavil:

Matematičen izračun ti pove, da je ekonomsko bolj smiselno kupit pet let star avto in ga vozit 15 let, kot nov avto in ga vozit 20 let.

Jasno, samo potem se moraš z rabljenim še 5 let vozit z busom.


A če rečemo da je finančno bolj ekonomično kupit 4x pet let star avto in vsakega vozit 15 let kot pa 3x kupit nov avto in vsakega vozit 20 let boš nehal neumnosti govorit?

Bom, samo zdaj si jih pa začel ti. Čeprav sem se na začetku strinjal s tabo, se do tu več ne. Avto kupljen nov bo po pri starostih 10 let vedno v boljšem stanju kot kupljen rabljen pri 10ih letih. Ker sam v štartu veš, da ga boš imel dolgo časa. Tako kot tist, ki menja na 5 let, ve da ga bo po petih letih prodal, in realno gledano, z njim ne bo imel problema, tudi če vmes samo enkrat zamenja olje, ali pa še to ne. In tudi original deli vedno zdržijo dlje kot karkoli boš potem gor našraufal, tudi če na uradnem servisu.

Lakotnik29 ::

jernejl je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Matematičen izračun ti pove, da je ekonomsko bolj smiselno kupit pet let star avto in ga vozit 15 let, kot nov avto in ga vozit 20 let. Seveda pod pogojem da kupuješ primerljiva vozila in seveda tega ni možno aplicirat na popolnoma vsak specifičen primer.

Če apliciram na vprašanje v temi: Ekonomsko je bolj smiselno kupit pet let star avto, kljub temu, da si enakega lahko privoščiš novega.
A to potem pomeni, da se trg moti pri vrednotenju rabljenih avtomobilov, in da so ti v resnici vredni več, kot pravi trg?


Zmotna je predpostavka o racionalnih potrošnikih, kar je pri nakupu vozil prav boleče očitno.

jernejl ::

Lakotnik29 je izjavil:

Zmotna je predpostavka o racionalnih potrošnikih, kar je pri nakupu vozil prav boleče očitno.
Potem lahko prav tako predpostavljamo, da so novi avti vredni več, kot ljudje zanje plačujejo. Zakaj točno bi veljalo, da nove avte potrošniki preplačujejo, pri rabljenih pa se njihova logika obrne?

Mariskdo pri "matematičnih" izračunih pozabi upoštevati, da pri rabljenem avtu lahko dobi limono, in da so te na trgu precej razširjene.
Če ne prej, boš to morda ugotovil, ko boš udeležen v prometni nesreči in se airbagi ne bodo sprožili ali pa varnostni pasovi ne bodo delovali tako, kot bi morali, ker je prejšnji lastnik drage napake popravil poceni in "po domače" in se avta znebil.
Seveda je to v izračunih težje upoštevati, ker je cena varnosti (in drugih reči, ki so lahko pri rabljenih avtih problematične) odvisna od tega, koliko nekdo te stvari vrednoti. Nekdo bolj, drugi manj, tretjim pa to ni vredno nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

gruntfürmich ::

Lakotnik29 je izjavil:

A če rečemo da je finančno bolj ekonomično kupit 4x pet let star avto in vsakega vozit 15 let kot pa 3x kupit nov avto in vsakega vozit 20 let boš nehal neumnosti govorit?

ne dojameš ali nočeš dojeti; govora je samo o tem da je razlika veliko manjša kot si folk domišlja da bo prihranil.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Lakotnik29 ::

Utk je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Utk je izjavil:

Matematičen izračun ti pove, da je ekonomsko bolj smiselno kupit pet let star avto in ga vozit 15 let, kot nov avto in ga vozit 20 let.

Jasno, samo potem se moraš z rabljenim še 5 let vozit z busom.


A če rečemo da je finančno bolj ekonomično kupit 4x pet let star avto in vsakega vozit 15 let kot pa 3x kupit nov avto in vsakega vozit 20 let boš nehal neumnosti govorit?

Bom, samo zdaj si jih pa začel ti. Čeprav sem se na začetku strinjal s tabo, se do tu več ne. Avto kupljen nov bo po pri starostih 10 let vedno v boljšem stanju kot kupljen rabljen pri 10ih letih. Ker sam v štartu veš, da ga boš imel dolgo časa. Tako kot tist, ki menja na 5 let, ve da ga bo po petih letih prodal, in realno gledano, z njim ne bo imel problema, tudi če vmes samo enkrat zamenja olje, ali pa še to ne. In tudi original deli vedno zdržijo dlje kot karkoli boš potem gor našraufal, tudi če na uradnem servisu.


Mešamo hruške in jabolka. Predvsem pa je povsem zgrešena predpostavka, da bo vsak tako skrbel za svoj avto. Je pa 10 let najbolj nehvaležna številka za presojat avtomobile. Predvidevam, da si zato spremenil iz 5 na 10 let. Namreč to je starost vozila, kjer se ravno še ne vidi slabo ravnanje z avtomobilom (posledice pa so že), hkrati pa lastnika v korektno in redno serviseranje ne sili garancija.

Zato tudi moje stališče, da je najbolj smiseln nakup 5 let starega vozila. Pri 10 let (pod pogojem, da je vozilo ustrezno vzdrževano) je sicer še večji prihranek (torej 6x 10 let star avto proti 3x nov avto) ampak je tveganje, da vozilo ni bilo ustrezno vzdrževano bistveno večje.

gruntfürmich je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

A če rečemo da je finančno bolj ekonomično kupit 4x pet let star avto in vsakega vozit 15 let kot pa 3x kupit nov avto in vsakega vozit 20 let boš nehal neumnosti govorit?

ne dojameš ali nočeš dojeti; govora je samo o tem da je razlika veliko manjša kot si folk domišlja da bo prihranil.


Ja, na pri 15-20 let uporabe novega vozila. Samo to nima ničesar s temo, ker razne prvih 5 let sodiš v kategorijo, ki vozi "kripo" čeprav bi si lahko kupil nov avto. Že pri menjavanju vozil na 10 let je razlika konkretna, pri menjavanju na 5 let pa enormna.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

Lakotnik29 je izjavil:

Zato tudi moje stališče, da je najbolj smiseln nakup 5 let starega vozila. Pri 10 let (pod pogojem, da je vozilo ustrezno vzdrževano) je sicer še večji prihranek (torej 6x 10 let star avto proti 3x nov avto) ampak je tveganje, da vozilo ni bilo ustrezno vzdrževano bistveno večje.

to je samo tvoje stališče, kajti na tvojih 100€ prihranka ob 500€ stroška se marsikdo poserje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Lakotnik29 ::

gruntfürmich je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Zato tudi moje stališče, da je najbolj smiseln nakup 5 let starega vozila. Pri 10 let (pod pogojem, da je vozilo ustrezno vzdrževano) je sicer še večji prihranek (torej 6x 10 let star avto proti 3x nov avto) ampak je tveganje, da vozilo ni bilo ustrezno vzdrževano bistveno večje.

to je samo tvoje stališče, kajti na tvojih 100€ prihranka ob 500€ stroška se marsikdo poserje...

a tako kot na tvoje matematične sposobnosti?

gruntfürmich ::

daj cifre na plano za celotno življensko dobo avtomobila pa bomo naprej razpravljali, ne pa o tvojih občutkih...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Egidij88 ::

Furbo je izjavil:

Jaz vidim dosti folka, ki se sploh ne zaveda, da hodi v službo samo zato, da plačuje avto. Ki ga je kupil zato, da lahko hodi v službo.


Epic, ne bi se mogel bolj strinjati. :))

Jaz sem ga kupil za 3k pred kratkim in mislim, da bo dober za kakšnih 8 let. 350€ za zavarovanje + tehnični + taksa itd. Že to se mi zdi na zgornji meji, ker zaslužim cca 1k. Imam pa do službe 3km.
I5-4460, 12GB DDR3, 256GB Crucial BX100, GTX960, Win10.
OnePlus 6

Utk ::

Mešamo hruške in jabolka. Predvsem pa je povsem zgrešena predpostavka, da bo vsak tako skrbel za svoj avto. Je pa 10 let najbolj nehvaležna številka za presojat avtomobile. Predvidevam, da si zato spremenil iz 5 na 10 let. Namreč to je starost vozila, kjer se ravno še ne vidi slabo ravnanje z avtomobilom (posledice pa so že), hkrati pa lastnika v korektno in redno serviseranje ne sili garancija.


Mislil sem na stanje pri 10ih letih avta, ki je kupljen nov, proti tistemu, ki je kupljen pri recimo 5ih letih. Prvi bo zmeraj boljši. (Tudi) zato se zmeraj išče avte od prvega lastnika.
Če bi bilo stanje avtov nekaj jasnega in fiksnega, tega problema res ne bi bilo. Pa ni niti blizu.

Lakotnik29 ::

jernejl je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:

Zmotna je predpostavka o racionalnih potrošnikih, kar je pri nakupu vozil prav boleče očitno.
Potem lahko prav tako predpostavljamo, da so novi avti vredni več, kot ljudje zanje plačujejo. Zakaj točno bi veljalo, da nove avte potrošniki preplačujejo, pri rabljenih pa se njihova logika obrne?

Slabe izkušnje z nakupom rabljenih avtomobilov so praviloma povezane z nakupi preko svojih sposobnosti. Ker to, da kupiš rabljeno vozilo, zato ker si novega ne moreš privoščit je recept za katastrofo.

Kakorkoli obračaš zadevo prideš do ugotovitve, da je nakup avtomobila (kljub velikem finančnem vložku) vezan na ogromno iracionalnih faktorjev.

m0LN4r ::

15 let star avto, ni varen, materiali so dotrajani, prepereli, zrjaveli, obrabljeni in ce se ti tak avto ne kvari imas sreco in nic drugega, ze pr 10+ je tko tko. Ce nimas srece ne prisparas nic.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Lakotnik29 ::

Utk je izjavil:

Mislil sem na stanje pri 10ih letih avta, ki je kupljen nov, proti tistemu, ki je kupljen pri recimo 5ih letih. (Tudi) zato se zmeraj išče avte od prvega lastnika.

Moje izkušnje so drugačne. Če kupiš od prvega lastnika (ne pa, jako ugodnega BMW sa njemačke s samo 50k prevoženih - o tej iracionalnosti sem govoril) bistvenih razlik ni.

gruntfürmich je izjavil:

daj cifre na plano za celotno življensko dobo avtomobila pa bomo naprej razpravljali, ne pa o tvojih občutkih...


Pa saj so enostavne. 3x nov avto za 30k je 90k EUR. 4x pet let star enak avto za 15k je 60k. Ko dopolnijo 20 let jih pa tako ali tako stran vržeš.
Razlike je torej 30k. Toliko pa pač ne boš nabral na servisih.

Razen seveda, če predvidevaš da se nov avto 20 let ne bo pokvaril, med tem ko boš tiste kupljene pri 5 letih servisiral vsak mesec. Samo potem smo spet pri iracionalnih pričakovanjih.

Zgodovina sprememb…

Cveto ::

Veliko je odvisno tudi od tega, koliko se kdo z avtom vozi. Če delaš 5-10k na leto, je itak vseeno. Lahko ga imaš 10 let, pa se ne bo bistveno iztrošil in v tem primeru se kakšna kripa res izplača.

Če pa delaš 15-20k ali celo več na leto (jaz sem jih nekaj časa 35k, zdaj okoli 25) je pa druga zgodba.
i7-3770@4.3ghz, Asrock Fatal1ty p67, MSI GTX 1060 GamingX 6GB

IL_DIAVOLO ::

gruntfürmich je izjavil:

XLapse je izjavil:

Mene zanima , kdo je od vas k vozi avto za 1.000-2.000EUR oziroma poceni avto relativno
čeprav bi lahko vozil avto za 10k+ , da si ga lahko privošči, pa noče ker se mu zdi škoda denarja.
takšni ljudje po navadi ne znajo računat in niso finančno pismeni, ker imajo s starimi garami praktično enake stroške kot z novim avtom.
ampak ja, takšni ljudje so po večini neumni, finančno nepismeni in posledino revni, zato si novega avta tudi ne morejo privoščiti.

Webmojster je izjavil:

Večina vas totalno podcenjuje dejanske stroške za avto.
točno tako.


Kaj pa kupna cena novega avta? To pa je zanemarljiv podatek. To je samo za 10+ let vzdrzevanja.

hojnikb ::

zobnik je izjavil:

Stari avti so zanesljivi. Če pa vrkne recimo menjalnik ga dobiš za 100 evrov drugega.
Clioti so najbolj hvaležni avti iz stališča naabvne cene in vzdrževanje.

Vozim cliota l.02:
Končnik 10 evrov
Roka 30 evrov
Sklopka 100 evrov
Svečke: 5 evrov
Tuljava me je prišla 30 evrov
Kabli 25 evrov
Kolesni ležaj 10-20 evrov.
Ploščice cca 20 evrov

Seveda obstajajo tudi še pol cenejši deli, novi, ampak raje ne.


mah clio je prezvecena izbira.
Pebi, kupte roverja. Zadeve so vredne dobesedno nic.
solidni primerki 214i/Si se najdejo za 200-300e. notrajnost precej bol posh kot katerkol clio tega letnika, vozi se tud bols.
imas servo volan standard, Si modeli imajo tudi klimo, nekateri celo ABS.

z dobrim primerkom (js sem svojga dobil z 55kk at the time) odpravis znane hibe (tesnilo na glavi, kablovje zadnje havbe). Strosek slabih 100e, ce se lotis sam (hint; pajac like myself menjal zadevo v 2 popoldnevih).

Tankaj vozi.
Pa se nima nekaj, kar ima 200k drugih slovencov. Pa nerabis feeler gauge v zepu, da nastelas ventile vsak drug tank :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

gruntfürmich ::

Lakotnik29 je izjavil:

Pa saj so enostavne. 3x nov avto za 30k je 90k EUR. 4x pet let star enak avto za 15k je 60k. Ko dopolnijo 20 let jih pa tako ali tako stran vržeš.
Razlike je torej 30k. Toliko pa pač ne boš nabral na servisih.

a zdaj smo že na avtu za 30k... tko torej.
pa še razlika 30k ob 150k stroških v celem lajfu... sitnica
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

gruntfürmich je izjavil:

sta vidva matobeli in lakotnik računala to, da je treba kripo če jo voziš 4 leta napram novem avtu ki ga voziš recimo 20 let, kupiti 5× ?
5× kupiš kripo ki ne veš kaj je vse narobe.
dajta še to noter pa ponovita izračun, tokrat na polno življensko dobo novega avta, ker je drugo napačno. življenska doba novega avta pa je tolikšna, kolikšna je starost kripe ko jo prodajaš.


3 leta nazaj kupil kripo z 280k kilometri letnik 2006. Naredil po 40k (120k v treh letih) kilometrov na leto in tukaj so stroški:
- nakup 3000EUR - cena je bila nižja, ker je bil avto res slabo vzdrževan (nov tak avto je bil 48k evrov, prodajali so se po 8k rabljeni)
- 2x veliki servis (jermeni, zavore,...) 640EUR takoj ob nakupu, da mi ni potrebno potem skrbeti in 260EUR na 380k
- 8 rednih servisov - 8x 55EUR
- menjava zadnjih fedrov (moja želja, ker sem nabavil heavy duty + 200kg nosilnosti) 375EUR
- na 380k obnova podvozja (seleni, prednji amortizerji, palčke stabilizatorjev,...) 600EUR
- 3x registracija 3x 500EUR
- menjava lambda sonde 100EUR
- nove gume (celoletne) 320EUR (gume so še danes na avtu in letos novembra jih bom menjal)

Servise delam sam, tako da stroškov dela ni.

Skupaj stroškov: ~7300EUR

V avtu še ni crknila niti ena žarnica v armaturi in v vseh teh kilometrih nisem imel nobenega izrednega servisa in avto me še ni pustil na cesti.

Če avto sedaj prodam, ga lahko prodam še vedno med 4 in 5k evrov, ker se prodajajo po tej ceni.

Zgodovina sprememb…

Stari maček ::

Vedno sem vozil avto, ki sem ga z lahkoto skeširal. In vedno imam vsaj dva. Sploh ne razumem osebkov, ki si gredo avto kupit na kredo. Pred dvema dnevoma sem kupil Sharana 4motion TDI s praktično vso opremo vključno z usnjem za 3400 Eur. Vložka bo še 150 € in bo avto v nulo.

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

sta vidva matobeli in lakotnik računala to, da je treba kripo če jo voziš 4 leta napram novem avtu ki ga voziš recimo 20 let, kupiti 5× ?
5× kupiš kripo ki ne veš kaj je vse narobe.
dajta še to noter pa ponovita izračun, tokrat na polno življensko dobo novega avta, ker je drugo napačno. življenska doba novega avta pa je tolikšna, kolikšna je starost kripe ko jo prodajaš.


3 leta nazaj kupil kripo z 280k kilometri letnik 2006. Naredil po 40k (120k v treh letih) kilometrov na leto in tukaj so stroški:
- nakup 3000EUR - cena je bila nižja, ker je bil avto res slabo vzdrževan (nov tak avto je bil 48k evrov, prodajali so se po 8k rabljeni)
- 2x veliki servis (jermeni, zavore,...) 640EUR takoj ob nakupu, da mi ni potrebno potem skrbeti in 260EUR na 380k
- 8 rednih servisov - 8x 55EUR
- menjava zadnjih fedrov (moja želja, ker sem nabavil heavy duty + 200kg nosilnosti) 375EUR
- na 380k obnova podvozja (seleni, prednji amortizerji, palčke stabilizatorjev,...) 600EUR
- 3x registracija 3x 500EUR
- menjava lambda sonde 100EUR
- nove gume (celoletne) 320EUR (gume so še danes na avtu in letos novembra jih bom menjal)

Servise delam sam, tako da stroškov dela ni.

Skupaj stroškov: ~7300EUR

V avtu še ni crknila niti ena žarnica v armaturi in v vseh teh kilometrih nisem imel nobenega izrednega servisa in avto me še ni pustil na cesti.

Če avto sedaj prodam, ga lahko prodam še vedno med 4 in 5k evrov, ker se prodajajo po tej ceni.

No zdaj pa naredi isti izracun za normalne ljudi, ki nimajo casa sraufat avto in ga za take stvari odpeljejo v delavnico, kjer se delo opravi z istavljenim racunom in seveda, ko je avto v delavnici najames nadomestno vozilo. Na kolko narastejo stroski v takem primeru?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

mgermo ::

Normalni ljudje se dogovorijo za termin, tako da nadomestno vozilo ni potrebno.

hojnikb ::

Stari maček je izjavil:

Vedno sem vozil avto, ki sem ga z lahkoto skeširal. In vedno imam vsaj dva. Sploh ne razumem osebkov, ki si gredo avto kupit na kredo. Pred dvema dnevoma sem kupil Sharana 4motion TDI s praktično vso opremo vključno z usnjem za 3400 Eur. Vložka bo še 150 € in bo avto v nulo.


mogoče zato, ker vsi ne kupujejo shitboxov za par jurjov (kjer se kreda/lease ne splača) ampak za več, pomožnosti nove, kjer se pa računica velikokrat obrne v prid lease-a, sploh če lahko z prostim kešom, ki ga nisi takoj zmetal v pleh, dejansko kej koristnega nardiš.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

No zdaj pa naredi isti izracun za normalne ljudi, ki nimajo casa sraufat avto in ga za take stvari odpeljejo v delavnico, kjer se delo opravi z istavljenim racunom in seveda, ko je avto v delavnici najames nadomestno vozilo. Na kolko narastejo stroski v takem primeru?


Delovna ura je 32€ z davkom, pa si zračunaj.

m0LN4r ::

Bi si seveda, ampak nevem kako dolgo popravljajo. Sem tudi mislil, da mi popravijo nekaj v pol ure, potem pa so bli trije popoldnevi na koncu.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

WizzardOfOZ ::

hojnikb je izjavil:

Stari maček je izjavil:

Vedno sem vozil avto, ki sem ga z lahkoto skeširal. In vedno imam vsaj dva. Sploh ne razumem osebkov, ki si gredo avto kupit na kredo. Pred dvema dnevoma sem kupil Sharana 4motion TDI s praktično vso opremo vključno z usnjem za 3400 Eur. Vložka bo še 150 € in bo avto v nulo.


mogoče zato, ker vsi ne kupujejo shitboxov za par jurjov (kjer se kreda/lease ne splača) ampak za več, pomožnosti nove, kjer se pa računica velikokrat obrne v prid lease-a, sploh če lahko z prostim kešom, ki ga nisi takoj zmetal v pleh, dejansko kej koristnega nardiš.


A ni za lizing treba pologa, ki je ponavadi okoli 5 do 8k evrov. Za ta denar, ki ga daš za polog, nekateri že avto kupimo.

m0LN4r je izjavil:

Bi si seveda, ampak nevem kako dolgo popravljajo. Sem tudi mislil, da mi popravijo nekaj v pol ure, potem pa so bli trije popoldnevi na koncu.


Za sklopko menjat porabijo na servisu 10 delovnih ur, jaz pa ne delam več kot 4 ure.

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

avto
Nekaj podobnega avtu, drži.

WizzardOfOZ ::

K0l1br1 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

avto
Nekaj podobnega avtu, drži.


Nekaj podobnega avtu so zeljarski polprodukti, ki jih večina slovencev preplačuje, ker mislijo, da nemci še vedno delajo avtomobile. Pa jih na žalost že nekaj časa ne več. So samo še dragi polprodukti (govorim za polprodukte v vrednosti do 50k evrov).

Jaz imam pa kr pravi avto. Tak, ki še dela in te nikoli ne pusti na cesti.

K0l1br1 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Jaz imam pa kr pravi avto. Tak, ki še dela in te nikoli ne pusti na cesti.

Nič posebnega, to vsak nov zna.

WizzardOfOZ ::

Res je.
Še na reklamah jih imajo:


:))

Furbo ::

Oh ja, panika, če je treba dati 500€ za popravilo starega avta.

Najbolj smešni so mi ljudje, ki prodajajo avto 'star' 3 leta, ker 'se bo morda kaj pokvarilo, potem bodo pa stroški'.

In grejo doplačat 15 jurjev za nov avto, da se izognejo potencialnemu strošku jurja.
Lp,f

m0LN4r ::

Vsak avto zdrzi v katerega se zmece za slabih 10k popravil.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

WizzardOfOZ ::

Furbo je izjavil:

Oh ja, panika, če je treba dati 500€ za popravilo starega avta.

Najbolj smešni so mi ljudje, ki prodajajo avto 'star' 3 leta, ker 'se bo morda kaj pokvarilo, potem bodo pa stroški'.

In grejo doplačat 15 jurjev za nov avto, da se izognejo potencialnemu strošku jurja.


Od kje misliš da izhaja pregovor:
Je treba šparat pa naj stane kolikor hoče. :))

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Res je.
Še na reklamah jih imajo:


:))

Ta je pa res nov. Čisto nov.

WizzardOfOZ ::

Takrat, ko so to slikal je bil. :))

Zgodovina sprememb…

strani: 1 2 3 4 5 ... 19


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko zdržijo novodobna vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
735967 (3175) rupsi31
»

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22813401 (8183) rupsi31
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45446656 (31643) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13715679 (10698) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28928257 (21360) Mavrik

Več podobnih tem