vir: Pxhere
vir: ReutersŠe za korak dlje bodo pri Facebooku šli v primeru Indije, kjer bodo spomladi parlamentarne volitve, saj bodo vse politične oglase od naslednjega meseca dalje shranjevali v posebno javno dostopno spletno knjižnico, po kateri bo mogoče tudi iskati, oglasi pa bodo v njej arhivirani za dobo sedmih let, kar naj bi omogočilo boj proti vmešavanju v politične dogodke v državi od zunaj. Arhivirani bodo kontaktni podatki o kupcih oglasnega prostora na podlagi potrdil tamkajšnje volilne komisije, pri individualnih oglaševalcih pa bodo navedeni podatki z njihovega osebnega dokumenta. Facebook je tako arhiviranje sicer že uvedel lani v ZDA, Veliki Britaniji in Braziliji.
Svojo različico zagotavljanja transparentnosti naj bi pred majskimi volitvami v Evropski parlament dobila tudi Evropska unija. Kakšna natanko bo ta, še ni znano, saj je Harbathova obenem povedala, da je Facebook glede vsega tega še v učni fazi in da se take družabne prevencije lotevajo na ad hoc ravni, odvisno od posamezne države, razmer, običajev in zakonodaje v njej ter tudi na podlagi komunikacije s pripadniki vladnih in nevladnih skupin. Tako tudi še niso znani podrobnejši ukrepi za Avstralijo, Indonezijo, Izrael in Filipine, kjer bodo pozneje v 2019 prav tako potekale volitve.
V podjetju se nadejajo, da bodo do oprijemljivejših globalnih pravil prišli konec junija letos. Zakaj prav takrat, ni znano, je pa sogovornica potrdila, da bodo nauki, zbrani v prvih mesecih tega leta, ključni za oblikovanje dokončnih pravil.