Forum » Na cesti » Kdo ima prednost v takem križišču
Kdo ima prednost v takem križišču
Wazzaa ::
jype ::
Tisti, ki pripelje po krožišču, vedno, kar je razlog, da ima kolesar v krožišču vedno prednost. Razlog, da je nikoli ne more izkoristiti, je pa neolikanost, neizobraženost in nesposobnost voznikov motornih vozil.
Wazzaa ::
Bega me to, da sta v tistem trenutku oba že na krožišču.
Sem že mislil, da si me blokiral, ker nisi odpisal kako naj kolo predelam v specialko z najmanj stroški.
Sem že mislil, da si me blokiral, ker nisi odpisal kako naj kolo predelam v specialko z najmanj stroški.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Wazzaa ()
nsa_ag3nt ::
Wazzaa
Hint; glej prometne znake.
Oni pred krožiščem ima trikotnik (na strani 50 imaš obrazložen pomen http://testicpp.si/zavarovano/eknjiga/c... ).
Hint; glej prometne znake.
Oni pred krožiščem ima trikotnik (na strani 50 imaš obrazložen pomen http://testicpp.si/zavarovano/eknjiga/c... ).
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Utk ::
V tem primeru ima rdeči prednost. Oz. niti ne rabi nobene prednosti, ker se samo vozi po svojem pasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mat xxl ::
Zavisi na katerem pasu si, če si tam, kjer je nimaš prednosti, pač moraš odstopiti prednost onemu , ki je že v krožnem, če pa greš po desnem pasu rdeča , pa ne rabiš nič gledati, ker greš na nov pas v krožišče zato noter kar zapelješ.
Wazzaa ::
Levi pas ima znak narisan tudi na tleh.
Da bi imel prednost tisti, ki gre dol s krožišča, bi IMO moralo biti označeno drugače.
Prilagam slikarshopano sliko
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Wazzaa ()
A. Smith ::
V danem primeru voznik modrega vozila, pri zavijanju levo, ni bil z nobeno
signalizacijo (npr. obvezna smer, prepovedano zavijanje levo, enosmerna
cesta...) obveščen, da zavijanje levo ni dovoljeno oz. da je prepovedano.
Prijazno pravi policija.
Tako je. In kar ni prepovedano, je dovoljeno. A si že vrnila izpit?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
hruske ::
@wazzaa, če se v krožišče vključuješ z levega pasa, ima prednost tisti, ki je že v krožišču.
Če se v krožišče vključuješ z desnega pasa, imaš prednost ti, ker je krožišče izvedeno tako, da se zunanji pas na tem odcepu razklene, torej desni pas postane zunanji pas krožišča.
Ampak, še vedno se pa moraš zavedat, da je to križišče in da se na križišču vedno pogleda če ti kdo ovira pot.
Gre za krožišče pri priključku na AC v Lescah, slika kaže tloris, desno zgoraj je odcep za priključek na AC:
Če se v krožišče vključuješ z desnega pasa, imaš prednost ti, ker je krožišče izvedeno tako, da se zunanji pas na tem odcepu razklene, torej desni pas postane zunanji pas krožišča.
Ampak, še vedno se pa moraš zavedat, da je to križišče in da se na križišču vedno pogleda če ti kdo ovira pot.
Gre za krožišče pri priključku na AC v Lescah, slika kaže tloris, desno zgoraj je odcep za priključek na AC:
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: hruske ()
Wazzaa ::
@wazzaa, če se v krožišče vključuješ z levega pasa, ima prednost tisti, ki je že v krožišču.
Če se v krožišče vključuješ z desnega pasa, imaš prednost ti, ker je krožišče izvedeno tako, da se zunanji pas na tem odcepu razklene, torej desni pas postane zunanji pas krožišča.
Ampak, še vedno se pa moraš zavedat, da je to križišče in da se na križišču vedno pogleda če ti kdo ovira pot.
Gre za krožišče pri priključku na AC v Lescah, slika kaže tloris, desno zgoraj je odcep za priključek na AC:
Ni dileme, če se pripeljemo po levem pasu. Dilema je nastala pri rdečem, ker so prijatelji neumorno trdili, da ima prednost črni.
mirator ::
Če je to v Lescah, so izgleda anomalijo popravili, saj je sedaj pri obeh uvozih v krožišče, znak nimaš prednosti, vsaj tako pokaže googel. Se mi pa zdi, da je to nekje drugje in je res butasto narejeno, saj kar kliče po nesreči.
Invictus ::
Niso krožna križišča butasta, ampak so butasti uporabniki.
Dve pravili veljata v krožiščih...
1. Vozilo v krožiščih ima prednost pred tistih, ki se vključuje
2. V krožiščih ni dovoljeno prehitevanje.
Sicer ne vem, če je to zapisano v slovenski zakonodaji (ker se marsikdo spotakne ob njo), ampak ob upoštevanju teh pravil zadeva funkcionira brez problemov. Malo zdrave pameti ne škodi...
BTW. tako so mene izobrazili v UK kakih 20 let nazaj, ko sem to prvič videl...
Dve pravili veljata v krožiščih...
1. Vozilo v krožiščih ima prednost pred tistih, ki se vključuje
2. V krožiščih ni dovoljeno prehitevanje.
Sicer ne vem, če je to zapisano v slovenski zakonodaji (ker se marsikdo spotakne ob njo), ampak ob upoštevanju teh pravil zadeva funkcionira brez problemov. Malo zdrave pameti ne škodi...
BTW. tako so mene izobrazili v UK kakih 20 let nazaj, ko sem to prvič videl...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
predi ::
Tako je. Na križišču (kar je tudi krožišče) velja prepoved prehitevanja po 52. členu ZPrCP-ja. Sicer je par izjem, ki pa na takšnem krožišču, kakor je prikazano zgoraj, nimajo pomena.
Na sliki, kjer sta vrisana črni in rdeči, sta obe vozili že na križišču.
Če bi se nesreča zgodila, ker je vozilo na križišču prevozilo polno črto pred tistim, ki se vključuje z desnega pasu, bi šlo verjetno za deljeno krivdo, ampak samo na mestu kjer je znak za odvzem prednosti.
Na sliki, kjer sta vrisana črni in rdeči, sta obe vozili že na križišču.
Če bi se nesreča zgodila, ker je vozilo na križišču prevozilo polno črto pred tistim, ki se vključuje z desnega pasu, bi šlo verjetno za deljeno krivdo, ampak samo na mestu kjer je znak za odvzem prednosti.
mirator ::
Niso krožna križišča butasta, ampak so butasti uporabniki.
Dve pravili veljata v krožiščih...
1. Vozilo v krožiščih ima prednost pred tistih, ki se vključuje
2. V krožiščih ni dovoljeno prehitevanje.
Sicer ne vem, če je to zapisano v slovenski zakonodaji (ker se marsikdo spotakne ob njo), ampak ob upoštevanju teh pravil zadeva funkcionira brez problemov. Malo zdrave pameti ne škodi...
BTW. tako so mene izobrazili v UK kakih 20 let nazaj, ko sem to prvič videl...
Pravila, ki si jih citiral več ali manj poznamo vsi in se jih tudi večinoma držimo. Se pa res tu in tam najde kakšen objestnež, ki si vse prikroji po svoje.
Amapk toe krožišče je zasnovano narobe in nevarno.
Če zapeljem v krožišče iz desnega uvoznega pasu, potem me pred vozniki v krožišču ščiti polna črta (naj bi me ščitila). Če zapeljem iz levega uvoznega pasu nimam prednosti pred vozilom v krožišču že po de foltu pa še znak imam pod nosom.
Nevarno pa je, da lahko v krožišču nekdo pelje po zunanjem pasu in spregleda polno črto (slaba vidljivost v dežju ali pozimi, ko je zasneženo...). Pa tudi, če bi jo opazil, bi moral sunkovito ustaviti in tako povzročil nevarnost verižnega naleta. Vsi uvozi in izvozi bi morali biti narejeni, kot je izvoz na AC.
Timurlenk ::
Polna črta mi en drek pomaga, če mi nekdo, ko jo ignorira/spregleda, razbije avto. Lahko bo dobil kazen, moj avto pa bo še zmeraj razbit. V MB pri Qulandiji sem se v nekaj letih parkrat za las izognil trčenju, ker ljudje ignorirajo polne črte v rondoju.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.
spegli ::
Men ni jasno kako peljati krožišče pri Žalah. Pridem not iz Linhartove ceste in želim ven na Žalsko ulico. Iz štajerske ceste pa po notranjem pasu nekdo želi zapustiti krožišče čez dva pasova na Savsko cesto. Tu se srečava in nimam pojma kaj naredit ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: spegli ()
Griffin R500 ::
Men ni jasno kako peljati krožišče pri Žalah. Pridem not iz Linhartove ceste in želim ven na Žalsko ulico. Iz štajerske ceste pa po notranjem pasu nekdo želi zapustiti krožišče čez dva pasova na Savsko cesto. Tu se srečava in nimam pojma kaj naredit ?
Iz notranjega pasu se ne zavija ven. Nikoli.
https://www.bitchute.com/video/K6o3GnXVHbIg/
Griffin R500 ::
Aja, kolk m moraš prevozit po zunanjem, da lahko zaviješ ven?
Vidim tvojo nestrpnost.
Iščeš prepir. Izvoli in se izobražuj.V kolikor to ni dovolj,ti predlagam tečaj varne vožnje na Vranskem.
https://m.youtube.com/watch?v=xMqGg-9Pg...
https://www.bitchute.com/video/K6o3GnXVHbIg/
spegli ::
@Griffin
Se mi je zdelo, da je tako, ker sicer sploh ne moreš v krožišče, dokler ni notranji pas prazen. Je pa veliko hupanja in jeze voznikov iz notranjega pasu. Pa zelo neugodno. Hvala.
Se mi je zdelo, da je tako, ker sicer sploh ne moreš v krožišče, dokler ni notranji pas prazen. Je pa veliko hupanja in jeze voznikov iz notranjega pasu. Pa zelo neugodno. Hvala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: spegli ()
pi pawr ::
Nekatera večja krožna križišča imajo v smereh z gostejšim prometom dvopasovne priključke in izvoze, prometni pasovi pa so zaradi večje varnosti lahko ločeni z neprekinjeno ločilno črto
Groot ::
@Griffin
Se mi je zdelo, da je tako, ker sicer sploh ne moreš v krožišče, dokler ni notranji pas prazen. Je pa veliko hupanja in jeze voznikov iz notranjega pasu. Pa zelo neugodno. Hvala.
To je pa posledica nesposobnosti večine voznikov, ki se cel krog vlečejo na zunanjem pasu. Se redno vozim mimo Žal in na povsem notranjem pasu (3. pas) skorajda nikdar ne vidiš nobenega. Dejansko je tam asfalt skorajda nov bi lahko rekli XD
Utk ::
Griffin R500 je izjavil:
Aja, kolk m moraš prevozit po zunanjem, da lahko zaviješ ven?
Vidim tvojo nestrpnost.
Iščeš prepir. Izvoli in se izobražuj.V kolikor to ni dovolj,ti predlagam tečaj varne vožnje na Vranskem.
https://m.youtube.com/watch?v=xMqGg-9Pg...
Ja, v teoriji, v praksi je pa tako, da če greš (samo) en odcep prej na zunanji pas, greš še zmeraj ven praktično iz notranjega pasu. Če greš na zunanjega dva odcepa prej, je pa vseeno, če se skoz po zunanjem voziš, kar spet ni prav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Groot ::
Griffin R500 ::
@Griffin
Se mi je zdelo, da je tako, ker sicer sploh ne moreš v krožišče, dokler ni notranji pas prazen. Je pa veliko hupanja in jeze voznikov iz notranjega pasu. Pa zelo neugodno. Hvala.
Ne, to si narobe razumel.
Seveda se lahko vključiš na zunanji pas, kar je jasno povedano ampak v kolikor je možno, da direktno zapelješ na notranji pas in s tem manevrom nikogar ne ogrožaš ali izsiljuješ, je bolj smotrno to naredit ob predpostavki, da želiš zapustiti krožišče v 2., 3., ali x izvozu.
Če želiš zapustiti krožišče na 1. izvozu, se vanj vključiš na zunanji pas.
Notranji pas je tudi alternativna rešitev v gužvi, da opraviš še en krog in s tem razbremeniš samo krožišče.
V Sloveniji opažam, da ljudje redko naredijo še en krog, ker so krožišča tako majhna in vozniki nestrpni, da tega dela pravila nikakor niso povzeli in integrirali v samo vožnjo.
V Španiji in Angliji je to normalna praksa.
https://www.bitchute.com/video/K6o3GnXVHbIg/
Griffin R500 ::
Griffin R500 je izjavil:
Aja, kolk m moraš prevozit po zunanjem, da lahko zaviješ ven?
Vidim tvojo nestrpnost.
Iščeš prepir. Izvoli in se izobražuj.V kolikor to ni dovolj,ti predlagam tečaj varne vožnje na Vranskem.
https://m.youtube.com/watch?v=xMqGg-9Pg...
Ja, v teoriji, v praksi je pa tako, da če greš (samo) en odcep prej na zunanji pas, greš še zmeraj ven praktično iz notranjega pasu. Če greš na zunanjega dva odcepa prej, je pa vseeno, če se skoz po zunanjem voziš, kar spet ni prav.
Poglej mojo izkušnjo iz Italije.
Po notranjem pasu tipo z Alfo pelje brez smerokaza ali kakršnegakoli znaka, da bo zavil ven iz krožišča in ker je bil na notranjem pasu, se sam seveda vključim na zunanji pas.
Ob tem je gospod nevedno hotel zapustiti krožišče na naslednjem izvozu in ker sem bil jaz s svojim vozilom na njegovi desni, se je vehementno zaletel vame. Sam sem želel zapustiti krožišče na 2. izvozu.
Nakar smo poklicali policijo in gospod je bil spoznan za krivega, kar so mu tudi objasnili godpodje iz Polizia Municipale. Pravila so jasna ampak ljudje si jih v podobnih situacijah želijo prikrojit po svoje. Če ti misliš, da je tvoja praksa ok, boš na konkretnih situacijah, kjer bo prišlo do trka in škode spoznal, da se motiš. Srečno.
https://www.bitchute.com/video/K6o3GnXVHbIg/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Griffin R500 ()
kuall ::
notranjega pasu v krožnih križiščih se pameten človek izogiba kot hudič križa, razen v poznih večernih, ko so ceste prazne, da lahko "sekaš" krožno in spizdiš naravnost čez lol.
krožna so tako majhna, da če se spraviš na notrnji pas moraš takoj iti ven iz njega , ampaK SE ZAJEbeš, ker seveda nimaš prednosti, prednost imajo uni na zunanjem.
notranji pas v krožnem je uporaben toranj samo za sekanje, ko je cesta prazna ali pa če se nameniš krožit 10x v krožnem, takrat tut prav pride.
je pa uporaba žmigavcev dokaj nujna v krožnih, če hočeš bit vljuden do unih, ki vstopajo. žmigavci tu skor najbolj prav pridejo v vseh cestnih situacijah.
krožna so tako majhna, da če se spraviš na notrnji pas moraš takoj iti ven iz njega , ampaK SE ZAJEbeš, ker seveda nimaš prednosti, prednost imajo uni na zunanjem.
notranji pas v krožnem je uporaben toranj samo za sekanje, ko je cesta prazna ali pa če se nameniš krožit 10x v krožnem, takrat tut prav pride.
je pa uporaba žmigavcev dokaj nujna v krožnih, če hočeš bit vljuden do unih, ki vstopajo. žmigavci tu skor najbolj prav pridejo v vseh cestnih situacijah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
kuall ::
Griffin R500 je izjavil:
ker sem bil jaz s svojim vozilom na njegovi desni, se je vehementno zaletel vame.
pameten človek se ne bo postavljal v mrtvi kot drugim voznikom, ko se da predvideti, da bodo ti vozniki zavili na njegov pas, kakor je to pri krožnih. ti bi moral malo zabremzati ali pa pospešiti, da mu ne bi bil v mrtvem kotu.
če mene vprašaš si ti kriv.
mirator ::
Saj vse lepo piše, samo prebrati je treba. Pa še za nepismene, so primerne animacije:https://www.avp-rs.si/pravila-voznje-na...
Griffin R500 ::
Griffin R500 je izjavil:
ker sem bil jaz s svojim vozilom na njegovi desni, se je vehementno zaletel vame.
pameten človek se ne bo postavljal v mrtvi kot drugim voznikom, ko se da predvideti, da bodo ti vozniki zavili na njegov pas, kakor je to pri krožnih. ti bi moral malo zabremzati ali pa pospešiti, da mu ne bi bil v mrtvem kotu.
če mene vprašaš si ti kriv.
Tebe ne bomo spraševali o zadevi, kjer so strokovnjaki napisali pravila, nadzorni organi pa skrbijo, da se le-ta pravilno izvajajo in lumpe primerno kaznujejo.
Kar si opisal v prejšnjem prispevku, kako naj bi se vozilo skozi krožni tok, se sprašujem, kako si prešel vsa predavanja o CPP in izpitni del.Tvoje navedbe zgolj potrjujejo veliko luknjo v sistemu podarjevanja vozniških izpitov.
Mrtvih kotov v prometu ni. To je izmišljena fraza, ki je uporabljena za zakrivanje trenutka, ko voznik ni bil pozoren na dogajanje okoli njega.
Imam še vprašanje zate. S katerega pasu zavijaš, na dvopasovni cesti, zavijaš na desno stransko ulico? Predvidevam, da z levega. Narobe ane?
Krožišče ni nič drugega, kot zavita cesta z enim ali več pasovi in s samo z desnimi stranskimi priključki(cestami, ulucami).
Upam, da sem ti kaj pomagal pri razumevanju.
Lp
https://www.bitchute.com/video/K6o3GnXVHbIg/
Utk ::
Griffin R500 je izjavil:
Poglej mojo izkušnjo iz Italije.
Po notranjem pasu tipo z Alfo pelje brez smerokaza ali kakršnegakoli znaka, da bo zavil ven iz krožišča in ker je bil na notranjem pasu, se sam seveda vključim na zunanji pas.
Ob tem je gospod nevedno hotel zapustiti krožišče na naslednjem izvozu in ker sem bil jaz s svojim vozilom na njegovi desni, se je vehementno zaletel vame. Sam sem želel zapustiti krožišče na 2. izvozu.
Nakar smo poklicali policijo in gospod je bil spoznan za krivega, kar so mu tudi objasnili godpodje iz Polizia Municipale. Pravila so jasna ampak ljudje si jih v podobnih situacijah želijo prikrojit po svoje. Če ti misliš, da je tvoja praksa ok, boš na konkretnih situacijah, kjer bo prišlo do trka in škode spoznal, da se motiš. Srečno.
Kaj bi bilo drugače, če ne bi on hotel ven, ampak samo na zunanji pas? Če se je zaletel vate ko si se ti vključeval, je naredil točno to kot kaže tvoj filmček, šel na zunanji pas en vhod prej, ker so pa izhodi tako na blizu, je tudi to prepozno. Torej je najbolje se vozit po zunanjem pasu... Edini problem je, da ni imel žmigavca. Zaletel se je, ker te ni videl, ne pa ker je hotel ven.
GupeM ::
V naših krožiščih (izjema Tomačevo), res ne rabimo več kot dveh pasov. So premajhna in se ponavadi res zajebeš, če greš na notranji pas, ker te nihče ne spusti nazaj ven.
Dva pasova sta pa povsem super, še posebej če ima zunanji pas polno črto za izvoz na "glavno" (beri bolj prometno) cesto. Tak primer je recimo krožišče v Šenčurju.
https://maps.app.goo.gl/puUMCQmWZNm7ppp...
Še vedno se pa najde folk, ki ga boli kurac za polno črto.
Dva pasova sta pa povsem super, še posebej če ima zunanji pas polno črto za izvoz na "glavno" (beri bolj prometno) cesto. Tak primer je recimo krožišče v Šenčurju.
https://maps.app.goo.gl/puUMCQmWZNm7ppp...
Še vedno se pa najde folk, ki ga boli kurac za polno črto.
Griffin R500 ::
@Utk
Prosim za razlago tega dela "Če se je zaletel vate ko si se ti vključeval", ker ne vem kako bi razumel to tvojo izmišljeno trditev.
Ti bom poizkušal razvozlat uganko.
Ob tisti nesreči, sem peljal vozilo po zunanjem pasu proti naslednjemu izvozu in gospod se je zaletel vame, ko sva se vozila "vštric". Vključil sem se že mnogo pred tem. Krožišče je bilo bistveno večje od tomačevega in razdalje med posameznimi izhodu tudi daljše. Toliko za lažje razumevanje.
Lp
Prosim za razlago tega dela "Če se je zaletel vate ko si se ti vključeval", ker ne vem kako bi razumel to tvojo izmišljeno trditev.
Ti bom poizkušal razvozlat uganko.
Ob tisti nesreči, sem peljal vozilo po zunanjem pasu proti naslednjemu izvozu in gospod se je zaletel vame, ko sva se vozila "vštric". Vključil sem se že mnogo pred tem. Krožišče je bilo bistveno večje od tomačevega in razdalje med posameznimi izhodu tudi daljše. Toliko za lažje razumevanje.
Lp
https://www.bitchute.com/video/K6o3GnXVHbIg/
widj3098dj32 ::
V naših krožiščih (izjema Tomačevo), res ne rabimo več kot dveh pasov. So premajhna in se ponavadi res zajebeš, če greš na notranji pas, ker te nihče ne spusti nazaj ven.
Dva pasova sta pa povsem super, še posebej če ima zunanji pas polno črto za izvoz na "glavno" (beri bolj prometno) cesto. Tak primer je recimo krožišče v Šenčurju.
https://maps.app.goo.gl/puUMCQmWZNm7ppp...
Še vedno se pa najde folk, ki ga boli kurac za polno črto.
Ne rabi te spuscat ven, ker se peljes se en krog ter poizkusas prit na zunanji pas.
GupeM ::
widj3098dj32 je izjavil:
V naših krožiščih (izjema Tomačevo), res ne rabimo več kot dveh pasov. So premajhna in se ponavadi res zajebeš, če greš na notranji pas, ker te nihče ne spusti nazaj ven.
Dva pasova sta pa povsem super, še posebej če ima zunanji pas polno črto za izvoz na "glavno" (beri bolj prometno) cesto. Tak primer je recimo krožišče v Šenčurju.
https://maps.app.goo.gl/puUMCQmWZNm7ppp...
Še vedno se pa najde folk, ki ga boli kurac za polno črto.
Ne rabi te spuscat ven, ker se peljes se en krog ter poizkusas prit na zunanji pas.
Seveda te rabi, če je gužva. Drugače lahko od 14:00 do 18:00 krožiš po notranjem pasu. Saj ni treba, da zmanjša hitrost. Dovolj bi bilo že to, da ne pelje tistemu spredaj povsem za ritjo, ali celo pospeši, samo da ti ne moreš pred njega. In takih kar precej. Zadnjič sem celo vozil za enim po cesti nekih 50, 60 (omejitev 90). Pred dvopasovnim križiščem je pospešil in preko krožišča odpeljal prehitro, samo da jaz ne bi mogel mimo.
misek ::
V naših krožiščih (izjema Tomačevo), res ne rabimo več kot dveh pasov. So premajhna in se ponavadi res zajebeš, če greš na notranji pas, ker te nihče ne spusti nazaj ven.Problem je tudi vključevanje na notranji pas, saj v tem primeru nastane gužva pred krožiščem, če te nihče ne spusti v krožišče. Krožišče s polmerom nekaj metrov in dvema pasovomoma je čista neumnost.
mirator ::
Ko že omenjate Tomačevsko krožišče. To jer res že ravno dovolj veliko, da se lahko pravilno razvrščaš. Bi pa morala biti kot veliko krožišče, narejena ljubljanska obvoznica, kar pa ni, zato so na njej včasih nemogoče razmere. Mi je pa vseeno všeč krožišče pri Žalah, kjer so trije pasovi. Sam sem že večkrat, predvsem v primerih zgoščenega prometa, uporabil notranji pas in se potem brez problema vključil v skrajni zunanji pas za izvoz. Če ni šlo sprva je pa v drugem poizkusu včasih pač v tretjem. Tistih 100 m dodatne vožnje pač ne bi smel biti problem. Gre pa seveda tako. Najprej skočiš v notranji pas, potem se poskušaš vklučiti v srednji in na koncu v zunaji pas pred izhodom. So pa v krožiščih resen problem prehitri in brezobzirni vozniki.
Utk ::
Griffin R500 je izjavil:
@Utk
Prosim za razlago tega dela "Če se je zaletel vate ko si se ti vključeval", ker ne vem kako bi razumel to tvojo izmišljeno trditev.
Ti bom poizkušal razvozlat uganko.
Ob tisti nesreči, sem peljal vozilo po zunanjem pasu proti naslednjemu izvozu in gospod se je zaletel vame, ko sva se vozila "vštric". Vključil sem se že mnogo pred tem. Krožišče je bilo bistveno večje od tomačevega in razdalje med posameznimi izhodu tudi daljše. Toliko za lažje razumevanje.
Lp
Če se ni zaletel vate ko si se vključeval, potem res ne razumem zakaj bi bilo pomembno, da je on hotel it ven iz notranjega pasu. Tudi če bi nameraval naredit še tri kroge okoli krožnega, bi se glih tako zaletel vate, ker te ni videl.
kuall ::
Griffin R500 je izjavil:
Tebe ne bomo spraševali o zadevi
Hej, jst se nisem še nikoli zabil v krožnem, ti pa že. Tak da to pove vse.
Uporabljaj zdravo pamet pa boš bolje prišel skozi život. Life is hard if u r stupid.
Ko že omenjate Tomačevsko krožišče. To jer res že ravno dovolj veliko, da se lahko pravilno razvrščaš.
Tomčevo ni klasično krožno križišče, kakršnih je v Sloveniji na tisoče ampak je po moje največje v Sloveniji. Tam se itak moraš razvrščat na pas, v katerem bi rad šel ven, ker so vmes polne črte. Moraš gledat table, kje je kak izhod in iti na un pas. Pač čist druga kategorija križišča.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
spegli ::
Hvala @mirator
"kako pa poteka pravilna razvrstitev v večpasovnem križišču?
Ko zapeljemo na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali celo več prometnih pasov, se moramo razvrstiti na notranji prometni pas in na ta način omogočiti vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom. Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva ali več prometnih pasov, pa se mora voznik na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, voznik na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas krožnega križišča. Vozniki na krožnem križišču imajo prednost pred vozniki, ki se vključujejo na to križišče."
Je pa pa kar stresno in zaradi tega nastajajo zastoji, ker se bojiš zapeljat not.
"kako pa poteka pravilna razvrstitev v večpasovnem križišču?
Ko zapeljemo na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali celo več prometnih pasov, se moramo razvrstiti na notranji prometni pas in na ta način omogočiti vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom. Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva ali več prometnih pasov, pa se mora voznik na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, voznik na levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas krožnega križišča. Vozniki na krožnem križišču imajo prednost pred vozniki, ki se vključujejo na to križišče."
Je pa pa kar stresno in zaradi tega nastajajo zastoji, ker se bojiš zapeljat not.
delavec44 ::
Naj bi se razvrstil na notranji pas ja, ampak je kakšna kazen če se ne? Najbolj varno je pač, če cel čas voziš po zunanjem in si egoist.
p.s. Ne govorim za post pred mano. To je logično, da če 2 pasova prideta v krožišče, da gre levi pas na notranjega v krožišču. Govoril sem na splošno, če ne zapustiš krožišča na prvem izvozu in naj bi šel zato na notranjega.
p.s. Ne govorim za post pred mano. To je logično, da če 2 pasova prideta v krožišče, da gre levi pas na notranjega v krožišču. Govoril sem na splošno, če ne zapustiš krožišča na prvem izvozu in naj bi šel zato na notranjega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
GupeM ::
Ne, ni kazni. Niti ni proti pravilom. Lahko narediš tudi 30 krogov po zunanjem pasu, če ti tako paše.
predi ::
Te odstavke šestdesetega člena ZPrCP imamo potem tam za okras?
Če zapelješ na notranji pas in nato na zunanjega z namenom kroženja pa ravnaš v nasprotju s četrtim členom istega zakona.
60. člen
(vožnja na krožnem križišču)
...
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.
...
(6) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z določbami tega člena.
Če zapelješ na notranji pas in nato na zunanjega z namenom kroženja pa ravnaš v nasprotju s četrtim členom istega zakona.
Utk ::
razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
cvalsr ::
Sam sem že večkrat, predvsem v primerih zgoščenega prometa, uporabil notranji pas in se potem brez problema vključil v skrajni zunanji pas za izvoz. Če ni šlo sprva je pa v drugem poizkusu včasih pač v tretjem. Tistih 100 m dodatne vožnje pač ne bi smel biti problem. Gre pa seveda tako. Najprej skočiš v notranji pas, potem se poskušaš vklučiti v srednji in na koncu v zunaji pas pred izhodom. So pa v krožiščih resen problem prehitri in brezobzirni vozniki.
Genialno! (Se opravičujem, ne zmorem biti tiho.)
Namesto, da bi kar po zunanjem pasu zapeljal tudi do drugega ali magari tretjega izvoza, narediš 2 ali celo 3 kroge po krožišču. Najprej dolgo čakanje, da sploh lahko zapelješ na notranjega (vsi 3 morajo biti prosti), potem pa dvakratno prerivanje navzven in oviranje vseh na zunanjih 2 pasovih. S tem pa res ne povzročiš nobene gneče in zelo izboljšaš pretočnost. Hvalabogu, da vas takih ni veliko.
Ja, vem, tako je pravilno po prometnih pravilih, ampak taka pravila IN TAKA KROŽIŠČA so IDIOTSKA !
Mimogrede, na portalu "Predlagam vladi" lahko glasujete za predlog o STANDARDIZACIJI - TIPIZACIJI krožišč, da bi bilo malo manj zmede in tudi manj karambolov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cvalsr ()
šernk ::
Mimogrede, na portalu "Predlagam vladi" lahko glasujete za predlog o STANDARDIZACIJI - TIPIZACIJI krožišč, da bi bilo malo manj zmede in tudi manj karambolov.
kaj točno je nejasnega v krožiščih? dokler je v njemu 1000 voznikov, ki znajo vozit ne vidim problema pri trenutnih. V krožnih še nikoli nisem ustavil prometa...so pa mene že neštetokrat drugi ustavili.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja v krožišču - razlike (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 12623 (10365) | MrStein |
» | Krožišče z dvema izhodomaOddelek: Na cesti | 7906 (6405) | bsslo |
» | Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48580 (42474) | GrimReaper |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 49946 (45899) | floyd1 |
» | Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 26122 (22511) | ThinkPad |