Forum » Na cesti » Prehitevanje kolone
Prehitevanje kolone
jype ::
je izjavil:
Mogoče zato, ker ko stojiš v koloni pred mejnim prehodom, nima enosledno vozolo kaj prehitevati, ker formalnosti ob prehodu meje zanj trajajo ravno toliko, kakor za vse ostale.Ne budali. S kolesom in motorjem greš vedno mimo stoječe kolone dvoslednih vozil. Če ti to ni všeč, potem si tudi sam izberi enosledno vozilo, pa boš tudi ti lahko šel prek vrste.
facepalm ::
Tudi meni se ne zdi "fer" to na mejnih prehodih, but fck it, jaz vsaj cakam pod klimo:))
::
Eno je, če motoristi prehitevajo počasi vozečo kolono, s tem na mejnih prehodih pa jasno dajejo vsem ostalim vedeti, da imajo IQ nekje na polovici številke čevljev.
jype ::
Zato ker vozniki osebnih vozil delate gnečo na mejnih prehodih, imajo motoristi nizek IQ?
Kako zanimiv sklep!
Kako zanimiv sklep!
facepalm ::
Bi rad videl visoko razvitega motorista, kateri pri +35°C stoji v koloni za 50imi avtomobili:)))
zmaugy ::
je izjavil:
Eno je, če motoristi prehitevajo počasi vozečo kolono, s tem na mejnih prehodih pa jasno dajejo vsem ostalim vedeti, da imajo IQ nekje na polovici številke čevljev.
Točno tako. Komur to ni jasno, ima verjetno prej omenjeni IQ obutve. Ali pa gre za klasičnega sociopata.
Izvijač ::
Bi rad videl visoko razvitega motorista, kateri pri +35°C stoji v koloni za 50imi avtomobili:)))
Jaz tole tako razumem,da če si motorist si nekaj več in se ti ni treba držati nekih pravil,ker si pač motorist in je gospodu vroče v kombinezjonu,hm,ja lej švic je sestavni del motorizma in če ti to ne paše te pač motor ni zate .
jype ::
je izjavil:
Seveda, gneča je posledica tega, da se motoristi vozite mimo kolone.Ne, gneča je posledica tega, da se nekateri odločite za uporabo vozil, katerih dimenzije onemogočajo učinkovit promet.
Jaz tole tako razumem,da če si motorist si nekaj več in se ti ni treba držati nekih pravil,ker si pač motorist in je gospodu vroče v kombinezjonu,hm,ja lej švic je sestavni del motorizma in če ti to ne paše te pač motor ni zate .V resnici je to takole: Motoristi (jaz sicer nisem eden njih, ker nimam motorja) porabijo bistveno manj javnih virov, zato je prehitevanje stoječih kolon njihov sorazmeren privilegij. Kolesarji smo še nekaj magnitud energetsko bolj učinkoviti, zato smemo preko meje pogosto celo brez kazanja dokumentov.
GupeM ::
je izjavil:
Seveda, gneča je posledica tega, da se motoristi vozite mimo kolone.Ne, gneča je posledica tega, da se nekateri odločite za uporabo vozil, katerih dimenzije onemogočajo učinkovit promet.
Jaz tole tako razumem,da če si motorist si nekaj več in se ti ni treba držati nekih pravil,ker si pač motorist in je gospodu vroče v kombinezjonu,hm,ja lej švic je sestavni del motorizma in če ti to ne paše te pač motor ni zate .V resnici je to takole: Motoristi (jaz sicer nisem eden njih, ker nimam motorja) porabijo bistveno manj javnih virov, zato je prehitevanje stoječih kolon njihov sorazmeren privilegij. Kolesarji smo še nekaj magnitud energetsko bolj učinkoviti, zato smemo preko meje pogosto celo brez kazanja dokumentov.
Seveda tudi precej manj prispevate v državno blagajno, zato se vse izniči ...
Poleg tega nima dimenzija nobene veze, če sta na mejnem prehodu odprta 2 pasova od 4ih. Tudi motoristi lahko grejo samo po eden naenkrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
jype ::
GupeM ::
jype ::
GupeM ::
Vir?Mora prilepiti tisti, ki je postavil trditev, ne tisti, ki mu ni verjel.
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
http://www.mgrt.gov.si/delovna_podrocja...
https://www.dars.si/Vinjetni_sistem
Tri stvari, ki jih kaz plačujem v državno blagajno, kolesarji pa jih ne. Sedaj pa prosim tvoj vir...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
jype ::
GupeM ::
jype ::
Tako, da kolesa ni treba registrirati, ni ga treba tankati in ne rabi vinjete. Še vedno čakam tvoj vir ...Najprej boš moral utemeljiti, od kod ti ideja, da kolesarji ne plačujejo avtomobilske registracije, ne tankajo goriva v svoj osebni avtomobil in nimajo vinjete na osebnem avtomobilu, potem pa še razložiti, zakaj bi moral kolesar plačati vinjeto za kolo, če s kolesom ne sme na ceste, kjer je vinjeta obvezna.
GupeM ::
Tako, da kolesa ni treba registrirati, ni ga treba tankati in ne rabi vinjete. Še vedno čakam tvoj vir ...Najprej boš moral utemeljiti, od kod ti ideja, da kolesarji ne plačujejo avtomobilske registracije, ne tankajo goriva v svoj osebni avtomobil in nimajo vinjete na osebnem avtomobilu, potem pa še razložiti, zakaj bi moral kolesar plačati vinjeto za kolo, če s kolesom ne sme na ceste, kjer je vinjeta obvezna.
Ozri se na svoje poste in boš videl, da se voziš izključno s kolesom. Nas avtomobiliste vedno naslavljaš v tretji osebi, kar pomeni, da sam avta ne voziš. Ker avta ne voziš, ne tankaš in ne plačuješ registracije. Če pa kljub temu, da ne voziš avta, le tega tankaš in registriraš, ti pa pač ni pomoči.
Zdaj pa ti meni povej, kje sem rekel, da bi kolesar moral plačati vinjeto. Rekel sem samo, da z vinjeto avtomobilisti prispevamo v državno blagajno, medtem ko kolesarji ne.
Odgovora seveda ne pričakujem, kajti najlažje se je izmikati vprašanjem.
jype ::
Zdaj pa ti meni povej, kje sem rekel, da bi kolesar moral plačati vinjeto. Rekel sem samo, da z vinjeto avtomobilisti prispevamo v državno blagajno, medtem ko kolesarji ne.Ne. Avtomobilisti z nakupom vinjete prispevate k izjemni degradaciji prostora, ki ga predstavlja štirideset in več metrov širok pas betona in asfalta, ki nadomesti bogato naravno okolje, ter omogoča učinkovitejše uničevanje atmosfere planeta z izpusti toplogrednih plinov in uničevanje okolice z izpusti strupenih snovi. Poleg tega z vinjetami ne poberete dovolj denarja za izgradnjo avtocestnega omrežja, zato velik del sredstev za ceste pride tudi iz DDVja, ki ga plačujemo tudi vsi kolesarji. Trošarine za gorivo ne pokrijejo niti četrtine vseh stroškov degradacije okolja, kaj šele drugih družbeno škodljivih vplivov motornega prometa.
Več kot 95% kolesarjev je lastnikov motornega vozila, tako da je tvoj argument popolnoma zanič.
Ozri se na svoje poste in boš videl, da se voziš izključno s kolesom.Jaz sem poseben, ne pa reprezentativen. Če bi bil reprezentativen, bi bila kvaliteta zraka v EU izjemna, gneče na cestah sploh ne bi bilo, produktivnost bi bila pa nekajkrat višja, kot je zdaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
kingsix ::
Poleg tega z vinjetami ne poberete dovolj denarja za izgradnjo avtocestnega omrežja, zato velik del sredstev za ceste pride tudi iz DDVja, ki ga plačujemo tudi vsi kolesarji. Trošarine za gorivo ne pokrijejo niti četrtine vseh stroškov degradacije okolja, kaj šele drugih družbeno škodljivih vplivov motornega prometa.
Zakaj imamo najdražje avtoceste na svetu vprašaj one poštenjake v Ljubljani.
jype ::
GupeM ::
Ozri se na svoje poste in boš videl, da se voziš izključno s kolesom.Jaz sem poseben, ne pa reprezentativen. Če bi bil reprezentativen, bi bila kvaliteta zraka v EU izjemna, gneče na cestah sploh ne bi bilo, produktivnost bi bila pa nekajkrat višja, kot je zdaj.
Te lahko kličem papež? Ali mogoče kar Bog? Si namreč bolj papeški od papeža. Mimogrede, DDV plačujemo tudi vozniki motornih vozil, zato vašega DDV-ja ne štej tukaj zraven, tako kot jaz našega nisem.
Kot sem pravilno predvideval, odgovora nisem dobil, pač pa tipični jype odgovor.
sechebadre ::
kaj šele drugih družbeno škodljivih vplivov motornega prometa.
Se popolnoma strinjam. Avtomobile je treba ukiniti da ne bo več prihajalo do takih tragedij, dobesedno vsak dan:
2 injured as car rams into pedestrians in southern France, driver reportedly shouted ‘Allahu Akbar’
PacificBlue ::
@jype
Stanejo še manj (Švica, Avstrija)..lahko pa stanejo tudi več..odvisno od sposobnosti politikov in gospodarstva.
Ti je jype pozabil omeniti, da vozniki motornih vozil z DDV financirano tudi železniško in kolesarsko omrežje..;-)
Stanejo še manj (Švica, Avstrija)..lahko pa stanejo tudi več..odvisno od sposobnosti politikov in gospodarstva.
Mimogrede, DDV plačujemo tudi vozniki motornih vozil, zato vašega DDV-ja ne štej tukaj zraven, tako kot jaz našega nisem.
Ti je jype pozabil omeniti, da vozniki motornih vozil z DDV financirano tudi železniško in kolesarsko omrežje..;-)
I’m out.
:3
:3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PacificBlue ()
jype ::
PacificBlue je izjavil:
Ti je jype pozabil omeniti, da vozniki motornih vozil z DDV financirano tudi železniško in kolesarsko omrežje..;-)Razlika je v tem, da so železniška in kolesarska omrežja neto koristna za družbo, cestna pa škodljiva:
PacificBlue ::
PacificBlue je izjavil:
Ti je jype pozabil omeniti, da vozniki motornih vozil z DDV financirano tudi železniško in kolesarsko omrežje..;-)Razlika je v tem, da so železniška in kolesarska omrežja neto koristna za družbo, cestna pa škodljiva:
To se strinjam. Cestna infrastruktura resno posega v prostor in zraven še posledice izpustov in hrupa. Kot kolesarja me avtomobili in motoristi tudi motijo. Upam da bo preskok na električne avtomobile in transport stekel čimprej.
I’m out.
:3
:3
PacificBlue ::
Ima manj kvaren vpliv na okolje. Če že sklepamo kompromise-in jih bomo morali. Čeprav tudi zadeva iz stališča uporabe elektrike ni čisto jasna. Povečana potreba po električni energiji in premajhen output lahko privede do zanimivih problemov. Se bomo morali v prihodnost zato odpovedati digitalnim užitkom?Think about it.
I’m out.
:3
:3
D3m ::
Vsi bi kolesarili noben pa ne bi čakal 1 mesec na robo.
Nekateri so naravni idioti, če mene vprašate.
Nekateri so naravni idioti, če mene vprašate.
|HP EliteBook|R5 6650U|
IL_DIAVOLO ::
PacificBlue je izjavil:
Ima manj kvaren vpliv na okolje. Če že sklepamo kompromise-in jih bomo morali. Čeprav tudi zadeva iz stališča uporabe elektrike ni čisto jasna. Povečana potreba po električni energiji in premajhen output lahko privede do zanimivih problemov. Se bomo morali v prihodnost zato odpovedati digitalnim užitkom?Think about it.
V Sloveniji se 1/3 elektrike pridobiva s premogom, ki pa je eden najbolj umazanih virov energije.
Think about it.
jype ::
Na srečo je elektrika brez barve, zato lahko plačuješ norveško elektriko iz hidroelektrarn, čeprav živiš v Velenju.
gendale2018 ::
Tudi meni se ne zdi "fer" to na mejnih prehodih, but fck it, jaz vsaj cakam pod klimo:))
pač ko ga vidiš odpreš vrata in rešiš problem
lp, enstot
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
::
V resnici je to takole: Motoristi (jaz sicer nisem eden njih, ker nimam motorja) porabijo bistveno manj javnih virov, zato je prehitevanje stoječih kolon njihov sorazmeren privilegij. Kolesarji smo še nekaj magnitud energetsko bolj učinkoviti, zato smemo preko meje pogosto celo brez kazanja dokumentov.
Običajnih kolon da, kamor pa jaz ne spadam. Moja teta namreč dela v državni upravi, kar mi daje določene privilegije, med njimi tudi tudi tega, da me v stoječi koloni ne smejo prehitevati enosledna vozila. Amen.
MisterM ::
Prejšnji četrtek je bila ogromna kolona na AC med Logatcem in Ljubljano - smer LJ. Trčila sta dva osebna avtomobila in tovornjak, policija pa je zaprla vse pasove v to smer. Pohvalno je bilo, da so se vozila lepo razvrstila na skrajno levi in desni pas. Nekaj motoristov se nas je prebilo na samo čelo kolone, kjer smo čakali, da se promet sprosti. Kljub temu, da smo slekli vse, kar se je dalo (v meji dostojnosti), je bilo prav mučno čakati pol ure na vročem soncu, a se nismo pritoževali. Vseeno nas je policija spustila mimo debelo uro prej, kot ostale avtomobiliste, takoj, ko smo lahko varno obvozili kraj nesreče. Se boš šel zdaj pritožit teti na državno upravo?
jype ::
je izjavil:
Običajnih kolon da, kamor pa jaz ne spadam. Moja teta namreč dela v državni upravi, kar mi daje določene privilegije, med njimi tudi tudi tega, da me v stoječi koloni ne smejo prehitevati enosledna vozila. Amen.Pa imaš lastno policijo, da skrbi za to, da drugi upoštevajo tvoj privilegij?
Ker jaz imam bicikl in oba sredinca, tako da za svoj privilegij lahko skrbim sam.
::
Prejšnji četrtek je bila ogromna kolona na AC med Logatcem in Ljubljano - smer LJ. Trčila sta dva osebna avtomobila in tovornjak, policija pa je zaprla vse pasove v to smer. Pohvalno je bilo, da so se vozila lepo razvrstila na skrajno levi in desni pas. Nekaj motoristov se nas je prebilo na samo čelo kolone, kjer smo čakali, da se promet sprosti. Kljub temu, da smo slekli vse, kar se je dalo (v meji dostojnosti), je bilo prav mučno čakati pol ure na vročem soncu, a se nismo pritoževali. Vseeno nas je policija spustila mimo debelo uro prej, kot ostale avtomobiliste, takoj, ko smo lahko varno obvozili kraj nesreče. Se boš šel zdaj pritožit teti na državno upravo?
V tem primeru, ko motoristi lahko obvozite kraj nesreče, ostali pa ne, je razumljivo, da pač greste naprej. Sicer pa ni naš problem, da si kupil moped brez klime.
m0LN4r ::
V real life pa ocenis, ce jih lahko varno prehitis in:
a) izvedes manever
b) ga ne izvedes
V obeh primerih bos na cilju ob enakem casu.
a)
Da se slucajno kdo v koloni ravno takrat odloci it levo prehitevat in te ne vidi, pa te potisne ravno tolk bocno, da odletis v jarek.
- nebi bilo prvic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jype ::
Tako kot ni njihov, da smo si mi kupili dvosledna vozila.Tako je. Če bi si kupili 40 centimetrov široke avtomobile, bi komot prehitevali tako, kot prehitevamo biciklisti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
m0LN4r ::
MonoPattern je izjavil:
Načeloma se mora voznik, če se za njim naberejo vozila ustaviti in pustiti da ga prehitijo. Jaz bi potrobil tistemu, ki spredaj pelje 60, drugega pa itak ne moreš, če je ta prvi v koloni kreten.
Ampak pri nas je pač taka kultura na cesti. Kolesarji se vozijo po sredini ceste, vozniki na avtocesti 90 km/h po levem pasu in 40 km/h po celotnem naselju. To pa je tako, ko vsak lahko dobi izpit, tudi če nanj še ni pripravljen. Ker očitno nekateri niso dovolj samozavestni ali sposobni peljati po omejitvah.
Jaz sem se danes zjutraj peljal 50 za kombajnom in bil cetrti v vrsti. Seveda bi ga lahko tisti trije pred mano komot prehiteli pa ne, eh komu na cast.
Kombajnist se je ze tko al tko vozil z desnim kolesom po bankimi in bil se vedno sirok do bele crte. - malo vecji kombajn je bil.
Vseskup nas je bilo v koloni po prvem naselju 15 avtov oz. dokler sem videl v ogledalu.
Cesta je pa tudi taksna, da se kombajnih na teh 15km nebi mogel nikjer ustaviti.
Jebiga, pa sem prisel 5 minut pozneje v stacuno. Lih prov ker drugace bi moral cakat, da jo odprejo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
facepalm ::
V tem primeru bi lahko poklical policijo, saj se tako siroko vozilo ne sme voziti po nasih cestah.
m0LN4r ::
V tem primeru bi lahko poklical policijo, saj se tako siroko vozilo ne sme voziti po nasih cestah.
Kje se pa naj vozi? Leti po zraku?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Ne zivimo v pravljici no. Sej je bil pred njim kombi z lucko iz zadruge.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
facepalm ::
Ko dohitis izredni prevoz tocno ves zakaj vozi pocasi in da nimas kaj razmisljat o prehitevanju. Poleg tega so tudi nasproti vozeci "seznanjeni" da jim vozi nasproti vozilo, katero zaseda tudi del njihovega voznega pasu.
Ce pa dohitis kmeta v kombajnu pa ne ves, ce bi ga prehiteval, nasproti vozeci ne ve (ne predvideva), da mu lahko nenadoma zapelje na njegov pas, ce zmanjka bankine...
Poleg tega nima niti zavarovanja ne placane cestne takse. Torej nima kaj iskat na cesti.
Ce pa dohitis kmeta v kombajnu pa ne ves, ce bi ga prehiteval, nasproti vozeci ne ve (ne predvideva), da mu lahko nenadoma zapelje na njegov pas, ce zmanjka bankine...
Poleg tega nima niti zavarovanja ne placane cestne takse. Torej nima kaj iskat na cesti.
donvito ::
Če ne znaš predvidevati, ko srečaš kombajn na cesti, da lahko zapelje na tvoj pas, potem na cesti nimaš kaj delat.
Že ko srečaš tovornjak se avtomatsko pomakneš bolj desno, pri kombajnu se pa po sili tudi ustaviš, če je za to potreba.
Na vasi, kjer sem živel pred izselitvijo v mesto, ko je bil čas žetve, je pripeljal kombajn po cesti iz 6km oddaljene vasi, pa ni bilo nikoli izrednega prevoza. Žel je pa potem po vseh vaseh po poti.
Že tako je bila draga storitev za kmeta, zamisli si koliko bi stala, če bi dodatno zaračunal še najetje izrednega prevoza in dovoljenje zanj. Pa to tebe najbrž ne briga, če se bo podražil kruh, boš pa med prvimi, ki bodo jokcali ...
Res ne vem, a je tak problem se prilagoditi voznim razmeram tisti km ali več, če imaš "srečo", da dohitiš kombajn.
Že ko srečaš tovornjak se avtomatsko pomakneš bolj desno, pri kombajnu se pa po sili tudi ustaviš, če je za to potreba.
Na vasi, kjer sem živel pred izselitvijo v mesto, ko je bil čas žetve, je pripeljal kombajn po cesti iz 6km oddaljene vasi, pa ni bilo nikoli izrednega prevoza. Žel je pa potem po vseh vaseh po poti.
Že tako je bila draga storitev za kmeta, zamisli si koliko bi stala, če bi dodatno zaračunal še najetje izrednega prevoza in dovoljenje zanj. Pa to tebe najbrž ne briga, če se bo podražil kruh, boš pa med prvimi, ki bodo jokcali ...
Res ne vem, a je tak problem se prilagoditi voznim razmeram tisti km ali več, če imaš "srečo", da dohitiš kombajn.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34063 (28291) | bluefish |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123460 (100482) | solatko |
» | prometna nesreca (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18623 (16085) | St235 |