» »

Prehitevanje kolone

Prehitevanje kolone

1
2
3 4

care20 ::

Parkrat sem do zdaj prehiteval celo kolono vozil(5-6 vozil),ker so bli tok nesposobni da niti eden ni upal prehitevati in smo se kar nekaj casa vozili 50-60kmh kje pa je omejitev 90...je pa kar nevarno ker nikol neves kdaj se lahko kaksen butl ven vrze prehitevat tocno v tem trenutku ko si ob njemu

Pika na i ::

Ceste 40 let nazaj ali pa danes, so nekaj povsem drugega.
Sicer so pa že povedali ostali vse.
Zaradi tega, ker boš en km (ali 5) vozil 60, te ne bo konec. Bolje to, kot da si žalostna jutrišnja novica. Ti, ali kdo tvojih ali nek tujec.
Zamislite se malo, ko vas prime jeza v avtomobilu.

Pa ne divjajte čez vasi.

MxxW5 ::

No, če že delimo nasvete, bom pa še jaz kakšnega dal. Izkušenj imam kar nekaj (je skromno povedal).

1. Obvladujte jezo. Jeza vodi v nepremišljena dejanja. Če obvladaš jezo, je pol narejenega.
2. Opazujte dogajanje na cesti in ob njej in glede na to predvidite situacijo. Nehal sem že šteti voznike, ki vozijo tako, kot da so sami na cesti in ne vedo, kaj se dogaja pred njimi in za njimi.
3. Ne vozite tako, kot da so vsi tako spretni vozniki kot vi in da ne bo nihče naredil napake/neumnosti.

zmaugy ::

@MxxW5: Prekinjena črta v naselju je tam predvsem zato, da se lahko zavije v levo. Prehitevanje v običajnem naselju z omejitvijo 50 km/h ni ravno znak treznosti, zrelosti in genijalnosti (ok, razen če prehitevaš traktorista, ki se pelje 15 km/h).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

MxxW5 ::

V življenju še nisem prehiteval v vasi (izjema je tu in tam kakšen traktor). Na splošno v vasi redkokdaj prekoračim hitrost, saj so kazni precej stroge, jaz pa izpit rabim. Saj bi se skliceval tudi na varnost, ampak večinoma gre za tranzitne vasi, kjer ljudje ravno ne skačejo po cesti. Tukaj si spet ne morem pomagati da bi povedal, da sem, po mojih grobih opažanjih, eden od mogoče 20-30 %, ki v vasi vozi po omejitvah. Večina ljudi (in skoraj vsi profesionalni vozniki) v vaseh vozi 60-70 km/h. Meni se potem tak nalepi na rit in me grdo gleda.

Mare2 ::

MxxW5 je izjavil:

Še tole dodajam zgoraj napisanemu. Cesta, po kateri se vsak dan vozim, pelje tudi čez odsek, kjer gre cesta ob hribu v dolg ovinek, tako da se res ne vidi dosti naprej. Če k temu dodamo dejstvo, da tam ljudje vozijo precej hitro, je prehitevanje tam smrtno nevaren šport. Pa vendarle je tam prehitevanje - dovoljeno! Nekaj naprej prideš do pregledne ravne ceste, kjer pa je prehitevanje - prepovedano. Toliko o logiki. Ampak seveda - pravila so pravila, četudi jih določi človek, ki očitno ne ve, kaj dela.


MxxW5, če je prehitevanje dovoljeno še ni nujno, da moraš "obvezno prehitevati". Kaj misliš? :)

GupeM ::

Prekinjena črta ne pomeni, da lahko prehitevaš. Tako kot polna črta ne pomeni, da ne smeš prehiteti. Polna črta pomeni, da čez ali na njo ne smeš zapeljati. Če ti uspe prehiteti na desni strani črte, to seveda lahko narediš.

MxxW5 ::

Mare2: Ok, lej. Seveda ne prehitevam tam, kjer ni mogoče varno prehiteti, ne glede na označbe na cesti. Tu je bilo govora o spoštovanju prometnih predpisov. Vsi se strinjamo, da jih je treba spoštovati. Ampak potem se je pojavilo par ogorčenih gromoglasnih pravičnikov, po mnenju katerih je prometni prekršek (gasp!) malodane bogoskrunstvo. Povedati sem želel, da tudi tisti, ki določajo signalizacijo (prometne znake, talne označbe) dostikrat nimajo pojma, kaj delajo. Seveda je tudi takšno prometno signalizacijo treba spoštovati. Lahko pa se menda pove, da je mnogokrat neumna in nesmiselna. O eksaktnosti vede postavljanja prometne signalizacije navsezadnje dosti pove primer (garantiram, da je resničen!), ko se je ob cesti čez noč pojavil znak 60, ki je čez dva tedna (prav tako čez noč) izginil (in ne, ni šlo za dela na cesti, ali kaj podobnega). Torej je bilo pred tem tam varno voziti prek 60 km/h, potem je bilo to dva tedna nevarno in neodgovorno, sedaj je pa spet varno, ali kaj?!

Voziti je treba varno in predvidljivo, z upoštevanjem lastnih sposobnosti, sposobnosti vozila, razmer na cesti in vseh ostalih spremenljivk v prometu. S tem se menda vsi strinjamo, ne? Ampak če delavci ob cesti pozabijo znak 50 (resničen primer) ali je treba tam voziti 50 in tako ogrožati sebe in druge in tvegati, da te bo nekdo počil v rit? Seveda, boste rekli, pravilo je pravilo, čeprav slabo. Nedvomno enako mi bo povedal policaj. Mislim pa si lahko svoje ob tem, ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

St235 ::

Eno je, da si to mislis. Drugo je to, da predpise zavestno krsis. Tretje pa je, da si kreten, ki si domislja, da je tako ravnanje pravilno in upraviceno. Povsem nove dimensije, pa zadeva dobi, ko se dva taka kretena srecata.

MxxW5 ::

Razočaran sem nad pravnikom ki meni, da je treba pravila zgolj ubogati, ne pa (tudi) kritično presojati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

St235 ::

Kje tocno si to neumnost sestavil?

Z ena in dva nisem nikoli imel tezav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

dxx ::

kiFni je izjavil:

"črtkana črta" hahaha :D;((

Pa kje to pobirate? Prekinjena črta se reče.

A si kupu vozniško?

Vsi vemo kaj je želel povedat. In nismo na tečaju slovenščine. Črtkana črta ali pa prekinjena, vemo kaj to pomeni.

K temi nisi dodal nič, razen tega, da ti obvladaš izrazoslovje.

dxx ::

MxxW5 je izjavil:

Razočaran sem nad pravnikom ki meni, da je treba pravila zgolj ubogati, ne pa (tudi) kritično presojati.

Tako je.Tudi sodnik mora soditi v skladu z zakonom. Ni tukaj kaj se komu zdi prav in kaj se komu ne. Zakon je tak kot je bil sprejet in po njemu se sodi.
Sodnik ne določa zakonov, on je določen, da upošteva zakon. Če bi pa vsak lahko barantal z organi, ki pišejo kazni in določajo sankcije za prekrškarje, kam pa pridemo?

Utk ::

Pač se odločiš ali je vredno nekako prehitet in to narediš, ali pa ne, in ne narediš in se voziš na neki razdalji od teh kretenov. Najslabši so tisti, ki bi prehiteli, pa ne bi, se potem na rit nabijajo, pa nikakor ne prehitijo, nazadnje pa prehitijo tam kjer se res ne da, itd.
Kar se tiče policajev, so pa pač samo še en faktor v tveganju. Saj imaš špegle. Če ne vidiš, da so ali niso policaji naokoli, potem itak boljše, da niti ne prehitevaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dxx ::

MxxW5 je izjavil:

V življenju še nisem prehiteval v vasi (izjema je tu in tam kakšen traktor). Na splošno v vasi redkokdaj prekoračim hitrost, saj so kazni precej stroge, jaz pa izpit rabim. Saj bi se skliceval tudi na varnost, ampak večinoma gre za tranzitne vasi, kjer ljudje ravno ne skačejo po cesti. Tukaj si spet ne morem pomagati da bi povedal, da sem, po mojih grobih opažanjih, eden od mogoče 20-30 %, ki v vasi vozi po omejitvah. Večina ljudi (in skoraj vsi profesionalni vozniki) v vaseh vozi 60-70 km/h. Meni se potem tak nalepi na rit in me grdo gleda.

In ker se nekdo, ki ne spoštuje predpisov tebi nalepi na rit, ti to poslabša dan? Grdo te gleda? Meni za to ni mar.

MxxW5 ::

Zoprno bi bilo, če bi šla npr. ravno lisica čez cesto in bi moral bremzati. Na splošno nimam rad, če se mi ljudje zabijajo v rit.

          ::

Sam sem bil v taki situaciji: dohitel sem kolono vozil, ki je imela zadosti varnostne razdalje, da se jo je dalo varno prehitevati. Prvo ravnino sem počakal, če bodo tisti spredaj prehitevali, vendar niso. Na drugem ali tretjem možnem mestu sem zato začel prehitevati sam, enega po enega. Vendar pa je voznik pred mano, ko je opazil da ga prehitevam, takoj pospešil in se zalepil čisto na zadek tistemu pred sabo.

dxx ::

Tudi jaz ne. Kaj pa lahko narediš, ko se ti nekdo "lima" na rit? Tudi v tem primeru nimaš dovoljenja, da kršiš predpise. Tebi se lahko zdi neprimerno ampak nisi sodnik na cesti, da določaš, kaj kdo sme in kaj ne. In tega, kaj si nekdo misli in kako si kdi zakon razlaga ne moreš "prodati" policaju ali sodniku.

GupeM ::

Če se ti nekdo lima na rit, je edina stvar, ki jo lahko narediš, da poskrbiš za svoje zdravje in življenje to, da se umakneš na primernem mestu in tistega za tabo spustiš mimo. Lahko ga seveda najprej opozoriš z vsemi štirimi smerniki in/ali s pranjem vetrobranskega stekla. Če ne pomaga, je pač najbolje ustaviti (ali zaviti na vozni pas, če si na avtocesti - verjemi, pomaga in je pametno in obvezno narediti) in ga spustiti mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

MxxW5 ::

Hm. Kaj pa, če gre ravno takrat, ko ti nekdo vozi za ritjo, lisica čez cesto?

Timurlenk ::

Markus386 je izjavil:

V sloveniji bi se 90% težav na cestah rešilo, če bi na cestah bilo dovolj policistov. Pa to velja za vse, pešce, kolesarje, avtomobiliste in kamione, tako prehitre kot prepočasne.

Lej, pa vendarle je še kaj upanja.
Marsikaj bi se rešilo, če bi bilo dovolj sodnikov, medicinskih sester, zdravnikov, policistov, učiteljec, uni profesorjev ipd. Sam kaj zlomka, ko mormo šparat ali pa privatizirat te storitve.

dxx je izjavil:

Tudi jaz ne. Kaj pa lahko narediš, ko se ti nekdo "lima" na rit?

Nenadoma ti postane slabo in v negotovosti raje pritisneš na zavoro, kot pa da bi zapeljal s ceste/na nasprotni pas.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Zgodovina sprememb…

Mare2 ::

To, ko berem, kake norosti vam gredo po glavi tu na slo-tech-u, realno na cesti v glavnem ne naletim na take norce. Hvala. :)

louser ::

Pika na i je izjavil:

" Neprekinjena vzdolžna črta je lahko ločilna ali robna, vožnja po njej ali preko nje je prepovedana. Kadar ločuje smerni vozišči je prepovedana tudi vožnja po smernem vozišču za nasprotni promet."

Vam bom jaz dala, kaj pol!
Pa kaj vam je?

Mi je vseeno. Raje varno prehitevam tam, kjer mi talne označbe to prepovedujejo, kot pa tam, kjer mi dovoljujejo, a je nevarno.

MxxW5 ::

Mare2 je izjavil:

To, ko berem, kake norosti vam gredo po glavi tu na slo-tech-u, realno na cesti v glavnem ne naletim na take norce. Hvala. :)


Tale post ne prispeva ničesar k debati. Za kaj takega bi moral specificirati, katere norosti imaš v mislih in v čem je njihova norost. Edini namen je torej, da nam takole med vrsticami pojasniš, kako si boljši od nas, norcev. Boostanje lastnega ega, nič drugega.

Timurlenk ::

louser je izjavil:

Pika na i je izjavil:

" Neprekinjena vzdolžna črta je lahko ločilna ali robna, vožnja po njej ali preko nje je prepovedana. Kadar ločuje smerni vozišči je prepovedana tudi vožnja po smernem vozišču za nasprotni promet."

Vam bom jaz dala, kaj pol!
Pa kaj vam je?

Mi je vseeno. Raje varno prehitevam tam, kjer mi talne označbe to prepovedujejo, kot pa tam, kjer mi dovoljujejo, a je nevarno.

Zakaj pa moraš prehitevat?
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

ginekk ::

Timurlenk je izjavil:


Zakaj pa moraš prehitevat?


Po moje je očitno; ker bi se rad peljal hitreje in vozni pogoji ter omejitev to omogočajo.
Strpnost se čisto pri vseh neha, ko na čelu kolone vozi motokultivator s 15km/h (takrat nihče ne vpraša zakaj mora prehitet)

Timurlenk ::

ginekk je izjavil:

Timurlenk je izjavil:


Zakaj pa moraš prehitevat?


Po moje je očitno; ker bi se rad peljal hitreje in vozni pogoji ter omejitev to omogočajo.
Strpnost se čisto pri vseh neha, ko na čelu kolone vozi motokultivator s 15km/h (takrat nihče ne vpraša zakaj mora prehitet)

Neumna primerjava, saj stvar, ki gre s hitrostjo tekača, prehitiš, kakro da bi stala pri miru. Vozilo, ki gre 60 in več pa je že precej druga zgodba. In zakaj bi se spuščal v tveganje, za to, da boš 4 minute in 21 sekund prej na cilju, kot če bi vseh 27 kilometrov vozil 64?
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Map ::

Meni se prehitevanje ne zdi tveganje, če to storiš odločno in se pred tem prepričaš, da je varno.

korenje3 ::

rabiš sam dober avto s 600kW motorjem.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

solatko ::

V večini tem o prometu slotehovci kritizirate hitre voznike, ki sicer vozijo po predpisih, ste pa enotni, da počasni vozniki in vsi v koloni, lahko brez problemov kršijo kopico zakonov (oviranje prometnega toka, prekratke varnostne razdalje vseh v počasni koloni, tako, da je varno prehitevanje onemogočeno).

Čemu se nekaterim, oziroma večini zdi, da se določene predpise krši brez problema, malo hitrejša vožnja pa je smrtni greh.
Nikoli ni bil nihče ogrožen, ko sem vozil hitro, sem bil pa kar nekajkrat in to življensko, ko sem srečal počasno kolono in voznika, ki mi je pripeljal v škarje, na srečo je bila trava v višini ceste in sem šel varno dol.
V primeru, da nebi imel kam, bi zavil levo in se zaletel v vozilo v koloni, saj kolona vozi veliko počasneje, kot vozilo, ki prehiteva in gre naravnost proti meni.

Ustvarjanje kolon, ki vozijo pod omejitvijo, je ustvarjanje najnevarnejših situacij v prometu. Bedaki se tega sicer ne zavedate, pa policaji in zakonodajalci tudi ne, saj bi bile kazi za oviranje prometnega toka, v nasprotnem primeru precej dražje, pa še nekaj točk bi lahko dodali, saj voznik, ki povzroči kolon, očitno ne obvlada vožnje v prometu.
Delo krepa človeka

MxxW5 ::

Kot po naključju sem danes spet doživel par zanimivosti s počasno kolono - s par pomembnimi razlikami glede na moj prvi post v tem topicu.

Pridem do kolone štirih avtov, ki vozi 40-60 km/h po cesti, kjer je omejitev 90 km/h. Prvi v koloni in razlog zanjo je bil tokrat zanimivo osebni avto in ne tovornjak kot ponavadi. Prvi avto je vozil tam okrog 50 km/h in potem še bremzal pred "ovinki". Kolona je hitro rasla, saj je bil tak čas dneva (konec službe). Ker cesto zelo dobro poznam, sem hitro videl, da s prehitevanjem ne bo nič. Ovinkasta cesta, še vsaj 15 km, naprej se ne vidi nič, nasproti pa stalen promet. Vdam se v usodo in se posvetim zen meditaciji, da ne bi storil česa neumnega. Prehiteti se pač ne da.

Motil sem se. Na prvi "ravnini" se ojunačita hkrati kombi pred mano in še osebni avto, ki je bil za mano. Kombi gre na prehitevalni pas in se skuša zelo počasi prebiti mimo pred njim vozečega. Ne bo šlo, izza ovinka se prikaže avto (hitrosti so na tem delu visoke, tudi precej čez 90 km/h), jaz sem že spuščal gas, da ne bo po meni letelo, ampak kombiju se uspe umakniti nazaj na svoje mesto. Jasno ga ta prigoda ni prestrašila. Malo naprej je spet probal, tokrat uspešno - avto, ki je peljal nasproti, je bremzal skoraj do ustavitve. Prehitevanje je potem uspelo še enemu ali dvema, seveda tudi s pomočjo nasproti vozečih, ki danes niso hoteli umreti.

No ja, meni je prehitevanje uspelo mnogo kasneje, že na dvopasovnici. Preprosto me je zanimalo, kdo sedi v avtu, ki je naredil tako kolono za sabo. Presenečenja ni bilo. Gospa z blizu devetimi križi na hrbtu, ki je izza volana komaj videla cesto.

In vidite, take stvari me razpizdijo (nikakor nisem tega doživel prvič!). Zelo. Ne samo, da bi morala gospa ostati brez izpita že vsaj desetletje nazaj, saj očitno ne obvlada vozila v katerem sedi in zelo očitno ni sposobna za vožnjo po cesti. Tudi umaknila se ni, čeprav bi se morala in čeprav bi se lahko, saj smo se peljali mimo najmanj tridesetih za to primernih krajev. Verjetno niti ne ve, da bi se morala umakniti (čeprav normalnemu človeku že lepe manire in empatija povejo, da se mora v takšnih primerih umakniti). Ampak ali je to opravičilo?! A neznanje in nesposobnost naj se velikodušno oprostita, prehitre norce pa je treba kaznovati za vsak km/h čez omejitev? Zakaj se prehitre ali pa predrzne voznike (upravičeno!) obsoja, nesposobneži, ki s svojim neobvladovanjem tono in več težkega stroja ogrožajo sebe in druge, pa so deležni kvečjemu pomilovanja, v najboljšem primeru posmeha, vsekakor pa neizčrpnega razumevanja in to tako s strani javnosti kot pristojnih institucij?

Če bi naša oblast (policija, ministrstvo in vsi ostali zavodi ter organizacije) vsaj 10% časa, ki ga namenjajo prehitrim voznikom, namenili voznikom, ki s počasno vožnjo (tovornjaki, ki se nočejo umakniti, so šolski primer), neznanjem in nesposobnostjo ogrožajo promet, bi le ta tekel hitreje in bistveno varneje. Policajev je dovolj, vsakoletni prvi september je dokaz za to. Gotovo pa jih je vsaj toliko, da bi se kakšen ponedeljek ali petek (ali pa kakšen drug delovni dan) v času odhoda v in iz služb postavili na najbolj kritične ceste in takšne voznike izločali iz prometa in jim spisali par zasoljenih položnic. Upam si trditi, da bi v parih mesecih tudi na tak način dobili vsaj malo varnejše, vsekakor pa pretočnejše ceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MxxW5 ()

solatko ::

Največji problem večine slabih voznikov je v tem, da ne uporabljajo vzvratnih ogledal. Peljejo svojo pot in ne vidijo niti desno, niti levo, bog ne daj, da bi oči vrgli na ogledalo za pogled nazaj, ki ga imajo pred nosom in je pogled navzgo dovolj. Posledično so prepričani, da je cesta njihova in način vožnje v taki obliki, nekaj popolnoma normalnega, vsi ostali pa so norci, zaradi katerih se zgodi toliko nesreč.

Res se pametni vozniki taki vožnji brez problemov prilagodimo in pač počakamo idealno priložnost, je pa v množici voznikov, veliko takih, ki tega enostavno ne zmorejo.
Zaradi preprečevanja kraj, boš plačal kazen, če pustiš ključe v avtu ali zapustiš vozilo, ko še vedno deluje motor in te bo videl policist, sem pa samo dvakrat v življenju doživel, da je policist umaknil počasno vozilo - enkrat je popizdil, ko sta se 15 km vozila 50-60 in je vklopil sireno, da je lahko prišel do prvega, enkrat pa je to storila kontrola v prometu - nekaj sto vozil se je cjazilo 50 na cesti ki omogoča in dovoljuje vožnjo 90.

V Nemčiji sem takih odstranitev počasnih doživel nekaj deset, enkrat so umaknili celo mene, ko sem slučajno iskal nek izvoz in nisem bil pozoren na promet zadaj (3 vozila), bil sem pa samo opozorjen.

Ko bodo naši usmerjevalci ugotovili, da je oviranje prometa veliko večja nevarnost, kot kontrolirana vožnja čez omejitev bolj nevarna, bodo tudi temu dogajanju na regionalkah posvetili malo več pozornosti, če jim je do varnosti v prometu. To je tako, kot kazni za vožnjo v nasprotno smer - kazen 300EUR/150EUR brez točk, razen na AC. So pa rigorozne kazni 24ur v conah 30, kjer se je prej desetletja vozilo 50 ali 60 brez kakršne koli nesreče.
Je pač življensko nevarno v coni 30 ob dveh ponoči peljat 50 ali bog ne daj 60km/h!
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

MxxW5 ::

Strinjam se povsem.

jype ::

MxxW5 je izjavil:

In vidite, take stvari me razpizdijo (nikakor nisem tega doživel prvič!). Zelo.
Čak mal, ona se je borila za to, da se ti nisi rodil v koncentracijskem taborišču, valda ma zdaj pravico, da se vozi po cesti s hitrostjo, ki jo še obvlada?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: zmaugy ()

Mare2 ::

solatko je izjavil:

Največji problem večine slabih voznikov je v tem, da ne uporabljajo vzvratnih ogledal. Peljejo svojo pot in ne vidijo niti desno, niti levo, bog ne daj, da bi oči vrgli na ogledalo za pogled nazaj, ki ga imajo pred nosom in je pogled navzgo dovolj. Posledično so prepričani, da je cesta njihova in način vožnje v taki obliki, nekaj popolnoma normalnega, vsi ostali pa so norci, zaradi katerih se zgodi toliko nesreč.


Solatko, ti si tud eden, ne more on (ona) gledati vzvratna ogledala, če telefonira med vožnjo. Ponavadi se taki tički zleknejo globoko v sedež, da se ga skoraj ne vidi. Ko ga prehitiš oz ko pri semaforju čakaš vštric z njim vidiš, kako zelo je zatopljen-a v pogovor. :)

Pungiish ::

Nekateri tudi sploh ne gledajo v mrtvi kot. Se mi je 2 dni zaporedoma na dvopasovnici zgodilo, da sem vozil po levem pasu, ko je nekdo kar naenkrat hotel na moj pas, pa čeprav ni imel nobenega pred sabo. Ta prvič sem bil celo z motorjem. Hvala bogu za hupo.

EnStot ::

solatko je izjavil:

Največji problem večine slabih voznikov je v tem, da ne uporabljajo vzvratnih ogledal. Peljejo svojo pot in ne vidijo niti desno, niti levo, bog ne daj, da bi oči vrgli na ogledalo za pogled nazaj, ki ga imajo pred nosom in je pogled navzgo dovolj. Posledično so prepričani, da je cesta njihova in način vožnje v taki obliki, nekaj popolnoma normalnega, vsi ostali pa so norci, zaradi katerih se zgodi toliko nesreč.

Največji problem vas domišljavih voznikov je, da ne gledate skozi vetrobransko steklo. Ni zastonj 100-krat večje od vzvratnega ogledala in je namenjeno stalnemu pogledu naprej in s tem ocenjevanju voznih razmer, ki jih domišljavci zelo slabo dojemate.

solatko je izjavil:

Res se nes-pametni vozniki taki vožnji brez problemov prilagodimo in pač počakamo ne-idealno priložnost, je pa v množici voznikov, veliko takih, ki tega enostavno ne zmorejo.
Zaradi preprečevanja kraj, boš plačal kazen, če pustiš ključe v avtu ali zapustiš vozilo, ko še vedno deluje motor in te bo videl policist, sem pa samo dvakrat v življenju doživel, da je policist umaknil počasno vozilo - enkrat je popizdil, ko sta se 15 km vozila 50-60 in je vklopil sireno, da je lahko prišel do prvega, enkrat pa je to storila kontrola v prometu - nekaj sto vozil se je cjazilo 50 na cesti ki omogoča in dovoljuje vožnjo 90.

Dej nakladej, da še sam sebi verjameš! Taka kolona na regionalki bi bila dolga 6-10 km, kar je seveda nemogoče in se ni zgodilo.

Nakladač naj bi izjavil:

V Nemčiji sem takih odstranitev počasnih doživel nekaj deset, enkrat so umaknili celo mene, ko sem slučajno iskal nek izvoz in nisem bil pozoren na promet zadaj (3 vozila), bil sem pa samo opozorjen.

Spet nakladaš kot si dolg in širok.

solatko je izjavil:

Ko bodo naši usmerjevalci ugotovili, da je oviranje prometa veliko večja nevarnost, kot kontrolirana vožnja čez omejitev bolj nevarna, bodo tudi temu dogajanju na regionalkah posvetili malo več pozornosti, če jim je do varnosti v prometu.

Tega seveda ne bodo ugotovili, ker je bi bila to znanstvena neumnost. Ugotovili pa so že, da bi motenim osebkom tvoje vrste morali odvzeti vozniško dovoljenje.

solatko je izjavil:

To je tako, kot kazni za vožnjo v nasprotno smer - kazen 300EUR/150EUR brez točk, razen na AC. So pa rigorozne kazni 24ur v conah 30, kjer se je prej desetletja vozilo 50 ali 60 brez kakršne koli nesreče.
Je pač življensko nevarno v coni 30 ob dveh ponoči peljat 50 ali bog ne daj 60km/h!

To zadnje je pa sploh ugotovitev duševno neuravnovešene osebe, ki na cesti nima kaj iskati.

Timurlenk ::

Pungiish je izjavil:

Nekateri tudi sploh ne gledajo v mrtvi kot. Se mi je 2 dni zaporedoma na dvopasovnici zgodilo, da sem vozil po levem pasu, ko je nekdo kar naenkrat hotel na moj pas, pa čeprav ni imel nobenega pred sabo. Ta prvič sem bil celo z motorjem. Hvala bogu za hupo.

Saj če bi kdo od vas dejansko natančno opravljal CPP, bi bil seznanjen s pojmom "predvidevanje". Ko se voziš po avtocesti, je fajn imeti v mislih, da morda kdo pred teboj ne bo pogledal v ogledalo ali vklopil smernika, temveč bo samo zapeljal levo. Ali pa da bo otrok kar stopil na cesto, ne da bi pogledal levo-desno. In temu primerno je treba prilagoditi vožnjo. Če pa z motorjem divjaš 210 po avtocesti in se jeziš, ker te nekdo daleč naprej ni pravi čas opazil (ali sploh ni opazil) ... pol si sam sestavljaš žaro
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

EnStot - Glede na tvoje pisanje in kvaliteto debate, ti brez slabe vesti lahko rečem debilko, ki o prometu nima pojma. Ne gre za domišljavost, temveč za vožnjo po cestno prometnih predpisih, kjer brez utemeljenega razloga, ne smeš zadrževati prometnega toka in se moraš, ko se za teboj pojavita dve vozili, ki bi vozili hitreje, svojo rit odpeljat na prvem možnem mestu, skrajno desno ali na izogibališče in ustavit, da gresta mimo. Noben ti ne prepoveduje vožnje krepko pod omejitvijo, samo prepoveduje ti zakon, ustvarjanje kolon.

Ni redko srečanje take kolone na regionalnih cestah, sploh v prometnih konicah.

V Nemčiji je največji povdarek na varnostni razdalji in oviranju prometnega toka, ker ugotavljajo, da je največ nesreč s hudimi posledicami ravno zaradi teh dveh kategorij prekrškov.

Zadnja ugotovitev pa je iz prakse, saj pešci in otroci na kolesih, ne predvidevajo, da kreteni vozijo tudi v prepovedano smer in so v to smer, manj pozorni. Na Potrčevi je taka voznica povzročila težke poškodbe 13. letni deklici na kolesu.
Če vzameš, da zakon predpisuje za nedajanje smerokaza (levega ali desnega) kazen 300€ in 3 točke, za vožnjo v enosmerno ulico pa celo samo 200€ (zgoraj se mi je zapisala napaka).

Kdo od naju je nauravnovešen, pa se vidi iz pisanja enega in drugega.

Timurlenk - vedno in posvod moraš vozit tako, kot, da si edini, ki zna vozit, vsi ostali so pa prometno nepismeni, torej s tako hitrostjo, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš ali zmanjšaš posledico eventualne prometne nezgode na minimum (zvita pločevina). Ne velja to samo za AC, ampak tudi za gozdne poti.
Delo krepa človeka

Pungiish ::

Timurlenk je izjavil:

Pungiish je izjavil:

Nekateri tudi sploh ne gledajo v mrtvi kot. Se mi je 2 dni zaporedoma na dvopasovnici zgodilo, da sem vozil po levem pasu, ko je nekdo kar naenkrat hotel na moj pas, pa čeprav ni imel nobenega pred sabo. Ta prvič sem bil celo z motorjem. Hvala bogu za hupo.

Saj če bi kdo od vas dejansko natančno opravljal CPP, bi bil seznanjen s pojmom "predvidevanje". Ko se voziš po avtocesti, je fajn imeti v mislih, da morda kdo pred teboj ne bo pogledal v ogledalo ali vklopil smernika, temveč bo samo zapeljal levo. Ali pa da bo otrok kar stopil na cesto, ne da bi pogledal levo-desno. In temu primerno je treba prilagoditi vožnjo. Če pa z motorjem divjaš 210 po avtocesti in se jeziš, ker te nekdo daleč naprej ni pravi čas opazil (ali sploh ni opazil) ... pol si sam sestavljaš žaro


... Kaj ti ni jasno, kakšna avtocesta? 70km/h dvopasovnici, še sreča, da sem pričakoval tudi to, da me lahko kakšen lolek kot ti tudi izsili, da sem lahko reagiral. Bedak.

Timurlenk ::

solatko je izjavil:


Timurlenk - vedno in posvod moraš vozit tako, kot, da si edini, ki zna vozit, vsi ostali so pa prometno nepismeni, torej s tako hitrostjo, da lahko v vsakem primeru varno ustaviš ali zmanjšaš posledico eventualne prometne nezgode na minimum (zvita pločevina). Ne velja to samo za AC, ampak tudi za gozdne poti.

Prehitevanje kolone pred sabo na dvopasovni cesti je pa točno obraten primer :)

Pungiish je izjavil:

Timurlenk je izjavil:

Pungiish je izjavil:

Nekateri tudi sploh ne gledajo v mrtvi kot. Se mi je 2 dni zaporedoma na dvopasovnici zgodilo, da sem vozil po levem pasu, ko je nekdo kar naenkrat hotel na moj pas, pa čeprav ni imel nobenega pred sabo. Ta prvič sem bil celo z motorjem. Hvala bogu za hupo.

Saj če bi kdo od vas dejansko natančno opravljal CPP, bi bil seznanjen s pojmom "predvidevanje". Ko se voziš po avtocesti, je fajn imeti v mislih, da morda kdo pred teboj ne bo pogledal v ogledalo ali vklopil smernika, temveč bo samo zapeljal levo. Ali pa da bo otrok kar stopil na cesto, ne da bi pogledal levo-desno. In temu primerno je treba prilagoditi vožnjo. Če pa z motorjem divjaš 210 po avtocesti in se jeziš, ker te nekdo daleč naprej ni pravi čas opazil (ali sploh ni opazil) ... pol si sam sestavljaš žaro


... Kaj ti ni jasno, kakšna avtocesta? 70km/h dvopasovnici, še sreča, da sem pričakoval tudi to, da me lahko kakšen lolek kot ti tudi izsili, da sem lahko reagiral. Bedak.

Slabo sem prebral - poanta še vedno drži. Bi si človek mislil, da ste motoristi še bolj previdni od avtomobilistov, ker zelo hitro lahko postanete pašteta, pa RL stalno potrjuje, da temu ni tako.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Zgodovina sprememb…

Pungiish ::

Timurlenk je izjavil:


Prehitevanje kolone pred sabo na dvopasovni cesti je pa točno obraten primer :)

Slabo sem prebral - poanta še vedno drži. Bi si človek mislil, da ste motoristi še bolj previdni od avtomobilistov, ker zelo hitro lahko postanete pašteta, pa RL stalno potrjuje, da temu ni tako.

To si pa tudi spregledal, da sem bil prvič slučajno z motorjem, drugi dan pa z avtom? Nisem glih motorist, večinoma se vozim z avtom. Prav zaradi varnosti.

EnStot ::

solatko je izjavil:

...

Nikoli ni bil nihče ogrožen, ko sem vozil hitro, sem bil pa kar nekajkrat in to življensko, ko sem srečal počasno kolono in voznika, ki mi je pripeljal v škarje, na srečo je bila trava v višini ceste in sem šel varno dol.
V primeru, da nebi imel kam, bi zavil levo in se zaletel v vozilo v koloni, saj kolona vozi veliko počasneje, kot vozilo, ki prehiteva in gre naravnost proti meni.

Ha, ha, ha, domišljavost pa taka! Pa še kako bi zapeljal desno, zavestno ali podzavestno!

solatko je izjavil:

Ustvarjanje kolon, ki vozijo pod omejitvijo, je ustvarjanje najnevarnejših situacij v prometu. Bedaki se tega sicer ne zavedate, pa policaji in zakonodajalci tudi ne, saj bi bile kazi za oviranje prometnega toka, v nasprotnem primeru precej dražje, pa še nekaj točk bi lahko dodali, saj voznik, ki povzroči kolon, očitno ne obvlada vožnje v prometu.

Kolona, ki vozi pod omejitvijo ni prav nič nevarna, extremno nevaren pa je bedak, ki se jo spravi prehitevati.

solatko ::

EnStot - Sigurno, da bi zapeljal levo, če nebi mogel desno na travo, ne vem kaj ima tu veze domišljavost, saj zgleda, da tega pojma niti ne poznaš ampak si nekje slišal in to tlačiš v vsak stavek, da izgledaš pameten.

Če se ti gre za glavo, ne boš čakal idiota, ki gre po tvojem pasu 100 in več, temveč se boš zavestno zarinil v tistega, ki je na tvojem levem pasu in pelje 60 ali manj. Rezultat za mojo glavo in sopotnike bo veliko bolj ugoden. Če si 100%-no skoncentriran na vožnjo, boš v posebni nevarnosti, uporabil manj bolečo rešitev.

Če nebi bil debil, bi ravno zaradi tega, poizkušal vse, da nebi bilo kolon, bedaki bodo vedno!
Delo krepa človeka

EnStot ::

Takoe bi ti zapeljal levo:

solatko ::

V tem primeru bi zapeljal desno, kar sem tudi storil, na srečo je bila trava, kot izletna točka na F1. Še vedno imaš več možnosti v jarku s travo.
Po navadi pa srečaš takega nekje na sredini kolone in imaš dovolj vozil na levi, sploh med vikendi, ko tovornega prometa ni.
Je pa različno od primera do primera.

Ampak še vedno drži, da je vožnja pod dovoljeno hitrostjo, za tiste, ki srečujejo taka vozila, precej nevarna dogodivščina. Vse to veliko izboljša umikanje počasnih v pravem trenutku, kar pa je glede na splošno kulturo slovenske populacije v prometu, le neuresničljiva želja.
Delo krepa človeka

facepalm ::

Kaj pa "balkanska" kultura? Ce se prehitevajoci znajde v skarjah, se prehitevano in nasproti vozece vozilo premakneta skrajno desno in zmanjsata hitrost. No sweat.

solatko ::

epecar - Največkrat se prehitevajoči pomakne še bolj k sredini, saj pravila, da je na cesti vedno prostor za tri vzporedno vozeče, naši vozniki ne poznajo ali pa ne vidijo, kaj se dogaja okoli njih.

To najlepše vidiš, ko so zastoji in je na cesti veliko motoristov, ki bi lahko kljub zastojem prišli mimo, jih vozniki v koloni namerno zapirajo. Dobri vozniki se v normalnih razmerah pomaknejo skrajno desno, ko v vzvratnem ogledalu vidijo motorno kolo in mu omogočijo prehitevanje, da jim praktično ni potrebno prevozit sredinske črte.
V Italiji in drugih južnih državah, kjer so motorji na cesti skoraj celo leto je to praktično pravilo za vse voznike, motor zadaj, vožnja po skrajni desni, če ni tam kolesarjev, dokler ne gre motorist mimo. Zakaj zadrževati enosledno vozilo, če ta ne povzroča zastojev razen zaradi fovšije in nagajivosti.
Delo krepa človeka

          ::

solatko je izjavil:

Zakaj zadrževati enosledno vozilo, če ta ne povzroča zastojev razen zaradi fovšije in nagajivosti.


Mogoče zato, ker ko stojiš v koloni pred mejnim prehodom, nima enosledno vozolo kaj prehitevati, ker formalnosti ob prehodu meje zanj trajajo ravno toliko, kakor za vse ostale.

solatko ::

In to je 10 sekund na motor, avto v katerem je več potnikov, najmanj minuta. Nas je šlo lani 30 čez vse mejne prehode do Grčije pa nikjer ni bila procedura za motoriste niti desetino časa, kot za ostala vozila, zato ne seri buč. Enostavno ste fovš, ker smo z motorjem veliko hitreje na cilju, kot vozniki dvoslednih vozil.

Zato tudi na AC ne pustite na sredini prostor za reševalce, gasilce in policijo, da nebi slučajno mimo ušel kak motorist!:))
Delo krepa človeka
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17331528 (25756) bluefish
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114361 (91383) solatko
»

prometna nesreca (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8817638 (15100) St235

Več podobnih tem