» »

Vračilo blaga v Big Bangu in Harvey Normanu

Vračilo blaga v Big Bangu in Harvey Normanu

neverjetni99 ::

Pozdravljeni,

stvar je sledeča. Včeraj sem kupil v Big Bangu za dobrih 800€ avdio opreme in v Harvey Normanu za dobrih 300€, isto avdio opreme.

Vendar bi rad vrnil izdelke, saj vem da mi kot kupcu pripada pravica, da lahko vrnem izdelek 14 dni od dneva nakupa, brez razloga. Lani sem kupil v Big Bangu en monitor za 530€ in ker je bil takšno razočaranje sem ga vrnil, celo v drugi poslovalnici in niso nič komplicirali. Nekje 2 tedna nazaj, sem bil v Big Bangu in sem preslišal pogovor oz kreganje, med kupcem, ki je prinesel pokvarjeno blago nazaj in zahteval nazaj denar in prodajalko, ki ni hotela sprejeti njegovega blaga in se je izgovarjala, češ da ta zakon že par let ne velja več. Ali še obstaja ali ne? Saj imajo na spletni strani od obeh trgovin napisano isto, za vračilo izdelkov, da lahko vrneš do 14 dni od dneva nakupa, ampak mislim da pri Harvey Norman-u to velja, samo za nakupe preko spleta? So pa vse stvari, brez sledu uporabe in z vso embalažo in računi. Ali zna biti kakšna komplikacija? Že danes bi sicer nazaj peljal, ampak ne delajo v nedeljah.

Mavrik ::

14 dni za vrnitev velja izključno če si kupil preko interneta v spletni trgovini. V navadni trgovini je vse njihova dobra volja.
The truth is rarely pure and never simple.

neverjetni99 ::

Kupec ima možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Kupec si lahko s spletne strani prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe, ali pošlje katerokoli nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe, na spletni strani www.bigbang.si . V tem primeru prodajalec nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načeloma v originalni embalaži ter nespremenjeni količini. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.

V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal prodajalcu.










Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:

- za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam,
- za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti,
- za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja,
- za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe ali če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat,
- prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke za osebno nego in otroške pripomočke, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka.

Izdelka potrošnik ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v trgovinah. Vsakršno preizkušanje, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo izdelka, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Nikjer ne piše, da velja samo za spletne nakupa.

gddr85 ::

naročilo strank, naročanje prek spleta...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

scipascapa ::

preko spleta da, fizično ne.

neverjetni99 ::

scipascapa je izjavil:

preko spleta da, fizično ne.


Lani sem imel podoben primer, pa je trgovec samo kompliciral, ker sem imel obrazec za vrnitev/odstop od pogodbe za nakup preko spleta, ker kupljeno je bilo fizično, ampak ko sva ugotovila nesporazum, sva rešila problem, je pregledal da stvar štima, da je vse kot mora biti in mi je vrnil denar. Ne vem zakaj mi zdaj isto ne bi sprejeli? Saj si lahko zmislim in začnem komplicirati da ni to to, sploh za takšen denar, da nisem zadovoljen, da bi rad vrnil itd.

MadMax ::

Glede 14 dni so ti že povedali, nakup na daljavo ipd., ostalo njihova dobra volja.
Sicer pa, če si tako prepričan v svoj prav da ne sprejmeš tega pojasnila, ne izgubljaj časa tu na forumu temveč se odpravi v trgovino vrnit izdelke.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

St235 ::

neverjetni99 je izjavil:

scipascapa je izjavil:

preko spleta da, fizično ne.


Lani sem imel podoben primer, pa je trgovec samo kompliciral, ker sem imel obrazec za vrnitev/odstop od pogodbe za nakup preko spleta, ker kupljeno je bilo fizično, ampak ko sva ugotovila nesporazum, sva rešila problem, je pregledal da stvar štima, da je vse kot mora biti in mi je vrnil denar. Ne vem zakaj mi zdaj isto ne bi sprejeli? Saj si lahko zmislim in začnem komplicirati da ni to to, sploh za takšen denar, da nisem zadovoljen, da bi rad vrnil itd.

Zmisljas si lahko kar ti pase, vendar prodajalec ni zavezan vzeti nazaj blaga, ki je bilo kupljeno v fizicni trgovini (torej ne na daljavo) ce tega ne zeli. Lahko ce hoce, ampak je to njegova dobra volja.

TOP ::

Sam ti si pa res en čuden tič,kupiš opremo za 800e in ko neseš v avto se premisliš,zakaj nisi raje reku,bom premisli,kot pa da prenašaš te stvari.Moj sosed je kupu TV in ko ga je prinesu domov ga ni odprl ampak ugotovu,da je morda le prevelik.Nasdlednji dan nesu nazaj in niso nič komplicirali sam denarja ne vračajo moraš nekaj uzet v taki vrednosti.

Ales ::

Niti ne zgleda da bi bil kaj posebno čuden tič, prej naveden trol.

Trolejbus Simplicus, na Slotechu so kar pogosta pojava.

neverjetni99 ::

Sem priklopil včeraj zvočnike in sem si takoj premislil, jih nebom vrnil:))

AndrejS ::

V trgovinah bi tudi potrebovali naziv za stranke - recimo "Persona non Grata"

DePalmo ::

neverjetni99 je izjavil:

Pozdravljeni,

stvar je sledeča. Včeraj sem kupil v Big Bangu za dobrih 800€ avdio opreme in v Harvey Normanu za dobrih 300€, isto avdio opreme.

Vendar bi rad vrnil izdelke, saj vem da mi kot kupcu pripada pravica, da lahko vrnem izdelek 14 dni od dneva nakupa, brez razloga. Lani sem kupil v Big Bangu en monitor za 530€ in ker je bil takšno razočaranje sem ga vrnil, celo v drugi poslovalnici in niso nič komplicirali. Nekje 2 tedna nazaj, sem bil v Big Bangu in sem preslišal pogovor oz kreganje, med kupcem, ki je prinesel pokvarjeno blago nazaj in zahteval nazaj denar in prodajalko, ki ni hotela sprejeti njegovega blaga in se je izgovarjala, češ da ta zakon že par let ne velja več. Ali še obstaja ali ne? Saj imajo na spletni strani od obeh trgovin napisano isto, za vračilo izdelkov, da lahko vrneš do 14 dni od dneva nakupa, ampak mislim da pri Harvey Norman-u to velja, samo za nakupe preko spleta? So pa vse stvari, brez sledu uporabe in z vso embalažo in računi. Ali zna biti kakšna komplikacija? Že danes bi sicer nazaj peljal, ampak ne delajo v nedeljah.

Temu se reče stvarna napaka in če kaj kokodajsajo, bi jih takoj prijavil. Sem imel podobne kolobocije z OBIjem kjer mi niso hoteli nazaj vzet okvarjene robe ampak samo popravit. Ko sem se drugič vračal z "popravljeno" robo (še vedno v okvari), sem se predhodno pozanimal o svojih pravicah. Niso bili veseli ko sem omenil stvarno napako in sem imel kar probleme dobit svoj denar nazaj, tako da od takrat naprej ne popuščam nič ker vsi vemo da poznajo naše pravice in jih namerno zavračajo.
Naj dodam da se hkrati tudi zavedam svojih dolžnosti, tako da jim ne pizdim v prazno. Kot je 8/14/X dnevni rok za vračilo blaga. Marsikdo še vedno misli da ima pravico da 8/14/X dni po nakupu blago vrne brez vprašanj, seveda kupljeno osebno. Žal temu ni tako, to je le dobra volja prodajalca in nič drugega, pravica pa velja za nakupe preko interneta. Torej če hočeš uveljavljat svojo pravico do 14 dnevnega roka za vračilo, kupuj preko interneta.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756836 (5023) Groot
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9237139 (2108) tomaz-
»

Vračilo preizkušenega artikla preko Mimovrste

Oddelek: Pomoč in nasveti
4711091 (5589) c3p0
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38074526 (65176) St235

Naša pravica?

Oddelek: Kaj kupiti
212377 (1847) darkolord

Več podobnih tem