» »

Garancijsko popravilo - 45dni

Garancijsko popravilo - 45dni

«
1
2

st0jko ::

Zdravo,

Na hitro.. Punca kupila tiskalnik ki ne deluje. Napaka na črni kartuši, javi cartridge failure. Nese nazaj in čez 45 dni dobi "popravljeno". Na servisnem listku piše da je bla menjana neka mala elektronika. Napaka ista še vedno na črni kartuši. Kaj storiti, ker nebi še enkrat čakali 45 dni... Tiskalnik bil kupljen v akciji in nebi ravno denarja nazaj, ker ni dovolj za drug enakovreden tiskalnik. >:D

lp
keks?
  • spremenil: st0jko ()

tomaz- ::

Rok za popravilo izdelka v garancijski je skupen rok 45dni.. Če si imel že dosedaj na servisu artikel skoraj 45 dni, potem najverjetneje servis nima več prav veliko dni na razpolago..

Veron ::

Če gre za isto napako, se šteje "naprej". Torej če prineseš tiskalnik nazaj zaradi iste napake (do sedaj je bil zaradi te napake 45dni na servisu), lahko že naslednji dan zahtevaš novega (zamenjavo za isti model, če tega ni več za novejši primerljiv ali boljši).

tomaz- ::

Podaj mi link, kjer piše, da mora biti napaka ista.. jaz ne najdem, povsod samo piše, da se morajo napake odpraviti v skupnem roku 45 dni.. Prav nikjer ne zasledim tega, da bi morala biti napaka ista...

Veron ::

Popravek
Zakon določa, da je skupen rok za odpravo napak 45 dni, o številu popravil znotraj tega roka pa zakon ne govori. Če je bil izdelek na popravilu že večkrat, seštejte vse dni, ko je bil na servisu, vključno s sobotami, nedeljami in prazniki.


Po drugi strani pa
Če podjetje v okviru garancije ne odpravi napake ali po preteku skupnega roka 45 dni izdelka ne zamenja, lahko tržni inšpektor zoper proizvajalca ukrepa z izrekom globe, ne more pa z odločbo naložiti podjetju, da napako odpravi oziroma zamenja izdelek, saj mu zakon takšnega pooblastila ne daje. Svoj zahtevek lahko tako potrošnik, če ga podjetje prostovoljno ne izpolni, uveljavlja le po sodni poti. Na enak način lahko potrošnik zoper podjetje uveljavlja zahtevek za vračilo kupnine.

tomaz- ::

Hja, zna bit, da imaš prav:

http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...

vmes je tole:

V kolikor gre za enako napako, 45- dnevni rok ne prične teči z uveljavljanjem vsakega zahtevka za popravilo posebej, ampak teče od prvotnega zahtevka dalje neprekinjeno. V kolikor pa potrošnik uveljavlja zahtevek za vsakič drugačno vrsto napake, rok 45 dni prične teči za vsako napako znova.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

Veron ::

Se mi zdelo, da sem to že enkrat prebral, pa nisem bil prepričan, ko sem danes še enkrat iskal.

st0jko ::

Hvala za odgovore. Neslo se bo nazaj in zahtevalo nov tiskalnik, saj je od prve prijave napake že prek 60 dni..
keks?

mat11 ::

NA servisu mora biti vsaj 45 dni. Ne doma.
mat

st0jko ::

Saj je bil. 46. dan je bil vrnjen iz servisa z isto napako.
keks?

mat11 ::

Potem pa le nesi nazaj.
mat

Mare2 ::

Če človek kupi tiskalnik se mi zdi logično, da mora delat. Če ne, naj zrihtajo. Zakaj sploh prodajajo tak šrot? :)

dj_uro ::

mat11 je izjavil:

NA servisu mora biti vsaj 45 dni. Ne doma.

kolikor mi je znano, se šteje od dneva vročitve do dneva prejema, vso pot po pošti, trajektu, letalu, pismonoši ipd...
vw-klub.si

Mare2 ::

st0jko je izjavil:

Saj je bil. 46. dan je bil vrnjen iz servisa z isto napako.


Če samo pomislim, da ti vrnejo s servisa pokvarjen aparat. Jaz bi poklical dotičnega serviserja in mu povedal, da je nesramen, ker je storil tako podlo dejanje (uporabil sem zelo prijazne, mile besede za takšn dejanje) (da ga le ni sram) in se poskušal direkt z njim zment za zamenjavo z novim.

Mato989 ::

Kot nekdo ki je delal več kot 3 leta na servisih in dela na njih tudi zdaj, vam lepo povem da boste na tehničnih izdelkih TEŽKO dokazali da gre za isto napako... serviser lahko komot nekaj pokvari in dokazuje drugo napako =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

LeQuack ::

Mato989 je izjavil:

Kot nekdo ki je delal več kot 3 leta na servisih in dela na njih tudi zdaj, vam lepo povem da boste na tehničnih izdelkih TEŽKO dokazali da gre za isto napako... serviser lahko komot nekaj pokvari in dokazuje drugo napako =)


In kaj je end goal takega dela na servisu? Mislim razen jebanja v glavo jaz ne vidim tu nekega cilja?
Quack !

Mato989 ::

LeQuack je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Kot nekdo ki je delal več kot 3 leta na servisih in dela na njih tudi zdaj, vam lepo povem da boste na tehničnih izdelkih TEŽKO dokazali da gre za isto napako... serviser lahko komot nekaj pokvari in dokazuje drugo napako =)


In kaj je end goal takega dela na servisu? Mislim razen jebanja v glavo jaz ne vidim tu nekega cilja?


Saj ni to namerno jebanje v glavo... recimo ti imaš kot serviser nalogo z najmanj stroški skrbet za servis naprav znamke za katerega pooblaščen serviser je podjetje kjer delaš... ničkolikokrat se zgodi da dobave robe ni, ker dobvitelji ki so dolžni to zagotavljat delajo počasi... (ja tudi Samsung ipd.), tebi pa nadrejeni noče da odobriš dobropise oz. zamenjave izdelka ker s tem podaljšuješ garancijo (spet 1 leto ipd.) pa še ogromno papirjev je potrebno reševat pol z dobaviteljem itd...

No in potem pridemo do nekih primerov, ki so čisto vsakdanji... recimo danes sem na šihtu pregledal napravo, in ugotovil, da bi bilo potrebno zamenjat matično ploščo... ker nam je zaloga pošla dobavitelj pa nam ni poslal nove zaloge, smo danes nardili štalo... no in nadrejeni ne želi zamenjat telefona iz poslovalnice da bi jaz rešil stranko... rezultat* Dobavitelj bo potreboval še cca. 2-3 tedne da mi pošlje robo, lahko celo 4 tedne(naročila se ne delajo dnevno ker je več robe in na reverz itd...)... zmes bo garancija skoraj potekla, nadrejeni bo pa rekel, veš kaj ne bomo menjavali, bomo nekaj zmrdali in poslali nazaj, in bo spet rok 45 dni... ker nadrejeni dobro izpade, če ma malo zamenjav, in veliko popravil...

Nismo mi serviserji, tisti, ki to počnemo, ampak od nas to zahtevajo nadrejeni in podjetje za katerega počnemo, ki mu je v interesu valda, popravit zadevo, ne pa izdat novo garancijo...

Sploh če pooblaščeni serviser ni hkrati tudi uvoznik, potem se mu še toliko bolj jebe za znamko... ker od samega servisa ni ogromno profita (za apple recimo ne vem)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Mare2 ::

Mato989 je izjavil:

(ja tudi Samsung ipd.),

Mato989, a ti si popravljal moj Samsung. Groza. Sedaj na moji S9 -tki sem videl, da imam poleg Ram2 še en servis. Pa še hvala bogu, da mi sedaj lepo dela. :)

Mato989 ::

Nikoli nisem bil zaposlen pri RAM 2, so me pa hotli zaposlit ja =) mam pa kolega tam.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mare2 ::

Mato989 je izjavil:

Nikoli nisem bil zaposlen pri RAM 2, so me pa hotli zaposlit ja =) mam pa kolega tam.


Ram dva je sramota za Slovenijo. :)

Mato989 ::

Mare2 je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Nikoli nisem bil zaposlen pri RAM 2, so me pa hotli zaposlit ja =) mam pa kolega tam.


Ram dva je sramota za Slovenijo. :)


Seveda je, ampak niso krivi zaposleni ki servisirajo (mogoč kdo tudi) ampak način garancij.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

st0jko ::

Stvar je taka.. Dobili smo nov drug tiskalnik, ampak pot ni bila lahka, in le redko komu bi uspelo. Moja je hvalabogu taka, da se ne pusti zajebavat. Namreč treba je bilo biti zelo prepričljiv in vztrajen, ter v svoj prav prepričati ne enega ali dva, temveč kar tri trgovkine "nadrejene", saj so po vsej sili hoteli ponovno poslati na popravilo. Na koncu so pa še vidno jezni bili... Gre pa za Špar in tiskalnik ki je pravkar tudi v akciji za 40EUR(novejši model od prejšnjega).

Hvala za nasvete.
keks?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: st0jko ()

Mare2 ::

Tiskalniki so skor zastonj. Če odšteješ kartuše...

Tudi ne vem, kje dobijo v Šparu robo II. klase, čeprav v sO uradno ne obstaja. 1x sem kupil en USB ključek, takoj v avtu sem odprl embalažo in sploh ni bil zliman. Sem takoj nesel nazaj, so vzeli brez pripomb.

r3dkv1c4 ::

No in potem pridemo do nekih primerov, ki so čisto vsakdanji... recimo danes sem na šihtu pregledal napravo, in ugotovil, da bi bilo potrebno zamenjat matično ploščo... ker nam je zaloga pošla dobavitelj pa nam ni poslal nove zaloge, smo danes nardili štalo... no in nadrejeni ne želi zamenjat telefona iz poslovalnice da bi jaz rešil stranko... rezultat* Dobavitelj bo potreboval še cca. 2-3 tedne da mi pošlje robo, lahko celo 4 tedne(naročila se ne delajo dnevno ker je več robe in na reverz itd...)... zmes bo garancija skoraj potekla, nadrejeni bo pa rekel, veš kaj ne bomo menjavali, bomo nekaj zmrdali in poslali nazaj, in bo spet rok 45 dni... ker nadrejeni dobro izpade, če ma malo zamenjav, in veliko popravil...

Ojoj, a vaša firma še obratuje, in zakaj?

Zakaj je vedno kriv nekdo tretji, zakaj ne priznate krivde?
A te ni sram delat v takem podjetju?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

shadeX ::

Tiskalniki so skor zastonj. Če odšteješ kartuše...


Sej zato so tiskalniki "zastonj", ker potem služijo na račun kartuš :)

Mare2 ::

r3dkv1c4 je izjavil:



Zakaj je vedno kriv nekdo tretji, zakaj ne priznate krivde?
A te ni sram delat v takem podjetju?


Dovolj je že to, da ga je sram povedati, v katerem podjetju dela. Sicer je pa lepo, da je iskren. :)

IL_DIAVOLO ::

Ce je en delal pri salabajzerjih, se ne pomeni da so vsi taki. Vse se da dogovorit brez nekih groženj z odvetniki.

Lepo vprasaj, ce se je mozno dogovoriti za zamenjavo z novim aparatom ali pa ga naj popravijo v najkrajsem moznem casu.

St235 ::

Vse se da resit, samo funkcionalna nepismenost te bontepla celo zivljenje.

Magic1 ::

Kot ponavadi se v poslu išče neznanje, ker tako se najlažje dodatno zasluži. Če pa stranka pozna svoje pravice in jih pravilno uveljavlja, potem večina servisov uredi popravilo/zamenjavo.
Magic

r3dkv1c4 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce je en delal pri salabajzerjih, se ne pomeni da so vsi taki. Vse se da dogovorit brez nekih groženj z odvetniki.

Lepo vprasaj, ce se je mozno dogovoriti za zamenjavo z novim aparatom ali pa ga naj popravijo v najkrajsem moznem casu.

Ni potrebe po dogovorih in izmikanju pravnega reševanja problema.
Vsak naj v predpisanem roku opravi dogovorjeno storitev in je zadeva zaključena.
To, da pa obtožuješ dobavitelje za svoje idiotizme, je pa skrajno nekorektno in nesramno.

Za take primere bi morale biti astronomske kazni in bi probleme že v kali zatrli.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Mato989 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

No in potem pridemo do nekih primerov, ki so čisto vsakdanji... recimo danes sem na šihtu pregledal napravo, in ugotovil, da bi bilo potrebno zamenjat matično ploščo... ker nam je zaloga pošla dobavitelj pa nam ni poslal nove zaloge, smo danes nardili štalo... no in nadrejeni ne želi zamenjat telefona iz poslovalnice da bi jaz rešil stranko... rezultat* Dobavitelj bo potreboval še cca. 2-3 tedne da mi pošlje robo, lahko celo 4 tedne(naročila se ne delajo dnevno ker je več robe in na reverz itd...)... zmes bo garancija skoraj potekla, nadrejeni bo pa rekel, veš kaj ne bomo menjavali, bomo nekaj zmrdali in poslali nazaj, in bo spet rok 45 dni... ker nadrejeni dobro izpade, če ma malo zamenjav, in veliko popravil...

Ojoj, a vaša firma še obratuje, in zakaj?

Zakaj je vedno kriv nekdo tretji, zakaj ne priznate krivde?
A te ni sram delat v takem podjetju?


Poglej, jaz sem napisal dejansko stanje v Sloveniji, imam več prijateljev in znancev po večih servisih in poznam zadevo... nobena firma nima rada garancijskega servisa ker je v njihovih očeh to samo minus, ki ga zakon zahteva in zato se glede tega manj skrbi s strani proizvajalcev... nikogar ne opravičujem samo povem kako je bilo in kako je in verjetno še dolgo bo...

Moja replika se je pa nanašala na tisto famozno zadevo, da je stranka upravičena do novega artikla če SKUPEN rok na servisu za isto napako preseže 45 dni... bi rad koga videl to dokazat =) Če serviser ne pusti, potem tega ni... so že probavali.

Enaka težava je pri vdoru vode... če ti pošlješ na servis smartphona in ga tam serviser potopi v vodo in ti zavrne garancijo nimaš ti 0.000001% šanse da dokažeš da so ti to storili na servisu... garancija zavrnjena in zgodba končana.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

scipascapa ::

Že v štartu bi uveljavil stvarno napako hehe.

tryhard ::

Ja, ker ti kot serviserju držijo pištolo na senca v kolikor ne pišeš laži. Ne seri, seronja.
Pri takih kretenih se zmerom najde neka še bolj kretenska stranka, ki ti nariše triglav na čelo in nos. Zatorej je v tvojem interesu, da ne trosiš laži.
Serviserji ste pa itak vsi po vrsti nesposobni. Ko slišim kakega EPLovca, da mu moram izročiti odklenjeno napravo, da lahko preveri hardwarsko napako, me porine srat.

Mato989 ::

Ce imas slab odstotek lahko letis ja... ampak seveda ti ves za vse tako da kaj bi ti razlagal...

Ti mu mors izrocit napravo tako kot on rece, to je to... najboljse so stranke ki gnjavijo da jim naj resujemo imenike ker so nesposobni to uredit sami preventivno... k sreci so zdaj,navodila, da morajo telefoni prit na servis v tovarniskih...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

beethoven ::

Mato989 je izjavil:

nobena firma nima rada garancijskega servisa ker je v njihovih očeh to samo minus, ki ga zakon zahteva in zato se glede tega manj skrbi s strani proizvajalcev... nikogar ne opravičujem samo povem kako je bilo in kako je in verjetno še dolgo bo...


To pa me malo razjezi. Ko jaz izdelek kupim je v končni ceni že vštet morebitni strošek garancijskega popravila, zato od proizvajalca pričakujem oz. zahtevam, da bo ustrezno popravil moj izdelek, če ima napako, navsezadnje sem plačal za to. Nič ni zastonj. Drugače pa ali je v Sloveniji res tako težko dobiti dober servis. Verjetno sem samo enkrat v zadnjih letih doživel, da sem poslal izdelek v Slo na servis in sem ga dobil nazaj popravljenega po tednu dni, brez zapletov. Drugače pa je bilo vsakič nekaj narobe ali pa se je zavleklo krepko čez mesec dni, za manjšo napako. Najbolj butast primer pa sem doživel, ko sem na servis poslal telefon z napihnjeno baterijo, pa so mi ga po enem mesecu poslali nazaj in v zapisniku je pisalo, da so na novo naložili programsko opremo, baterija pa še vedno napihnjena. Res strokovno.

tryhard ::

Seveda vem. Si mi sposoben na uradnem servisu menjati in reprogramirati flash? Kaj pa zgolj steklo na zaslonu?
Ali pa prodati zgolj določen čip?
In ne, ne rabim mu izročiti naprave odklenjene. Niti ni v navodilih za uporabo, niti ni potrebno, da preveriš ali je na vezju povezava kaput, bodisi je čip kaput.

tryhard ::

Kaj znate na uradnih servisih:
Menjati matično
Menjati kamero
menjati konektor za polnjenje
Menjati gumbe
Menjati celoten zaslon.

EPL recimo ne zna odpreti telefona, v kolikor je poškodovano zgolj steklo na zaslonu. Odprejo ga le pod pogojem, da jim plačaš menjavo zaslona za novega.
Pogojevanje garancije z dokupom drugi storitev torej.

Mato989 ::

beethoven je izjavil:

Mato989 je izjavil:

nobena firma nima rada garancijskega servisa ker je v njihovih očeh to samo minus, ki ga zakon zahteva in zato se glede tega manj skrbi s strani proizvajalcev... nikogar ne opravičujem samo povem kako je bilo in kako je in verjetno še dolgo bo...


To pa me malo razjezi. Ko jaz izdelek kupim je v končni ceni že vštet morebitni strošek garancijskega popravila, zato od proizvajalca pričakujem oz. zahtevam, da bo ustrezno popravil moj izdelek, če ima napako, navsezadnje sem plačal za to. Nič ni zastonj. Drugače pa ali je v Sloveniji res tako težko dobiti dober servis. Verjetno sem samo enkrat v zadnjih letih doživel, da sem poslal izdelek v Slo na servis in sem ga dobil nazaj popravljenega po tednu dni, brez zapletov. Drugače pa je bilo vsakič nekaj narobe ali pa se je zavleklo krepko čez mesec dni, za manjšo napako. Najbolj butast primer pa sem doživel, ko sem na servis poslal telefon z napihnjeno baterijo, pa so mi ga po enem mesecu poslali nazaj in v zapisniku je pisalo, da so na novo naložili programsko opremo, baterija pa še vedno napihnjena. Res strokovno.


Seveda je... imas popolnoma prav, ampak to ne spremeni dejstva da proizvajalci bi najraje nic placalu ser is ker tako ostane vec dobicka...

Dejstvo da je v sloveniji tezko dobit dober servis je razlog v prenizkih placah... osebno imam ogromno izkusenj iz servisev pa ni sans da dobis vec kot 850€ neto... res je da je pon do pet in ena izmena ampak izven lj vec kot 850€ neto je skor impossible.

Drugi razlog da traja je pomanjkanje kadra.. ker firme sparajo in se roba nabira, pol bi ser iser moral v sekundi resit... potem pa stranke posiljajo na servis z neumnimi rekl zahtevki kot je recimo... OBCASNO lcd utripa.... pol pa testiraj to ko bo lahko trajalo tri tedne da utripne...

tryhard je izjavil:

Seveda vem. Si mi sposoben na uradnem servisu menjati in reprogramirati flash? Kaj pa zgolj steklo na zaslonu?
Ali pa prodati zgolj določen čip?
In ne, ne rabim mu izročiti naprave odklenjene. Niti ni v navodilih za uporabo, niti ni potrebno, da preveriš ali je na vezju povezava kaput, bodisi je čip kaput.


Oboje znam, ampak oboje stane toliko da izvzemsi morda iphone x in samsung s serije je vedno cenej nov telefon =)

Dolocenih cipov servisi nimajo, ker se to ne menjuje, lahko se naroci ampak bo trajalo en mesec... pa se to vcasih teh delov ni ampak pridejo z motherboardom v enem... niti proizvajalec nima...

tryhard je izjavil:

Kaj znate na uradnih servisih:
Menjati matično
Menjati kamero
menjati konektor za polnjenje
Menjati gumbe
Menjati celoten zaslon.

EPL recimo ne zna odpreti telefona, v kolikor je poškodovano zgolj steklo na zaslonu. Odprejo ga le pod pogojem, da jim plačaš menjavo zaslona za novega.
Pogojevanje garancije z dokupom drugi storitev torej.


No ja, jaz na servisu menjujem tudi polnilne tranzistorje pod mikroskopom itd...

Ni problem marsikaj menjat, hec je da je dostikrat delo serviserja s strani podjetja ovrednoteno tako da je ceneje menjat celo plato kot pa placat menjavo cipa in ure...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

tryhard ::

Hočeš povedati, da nesposobnost firme ni povezano s tabo?
Dolocenih cipov servisi nimajo, ker se to ne menjuje, lahko se naroci ampak bo trajalo en mesec... pa se to vcasih teh delov ni ampak pridejo z motherboardom v enem... niti proizvajalec nima...

Tako ali drugače imajo telefone po več tednov, včasih kar do roka. In se tudi menja samo matična v celoti. Ravno ta tema se vrti okrog 45 dneh.
Ceneje menjati matično kot samo čip? Čip je nekaj evrov, delo malenkost bolj zahtevno. Na delu se torej lahko zasluži več, na čip se pa nabije klasično provizijo. Za stranko ceneje in za servis bolje.
sam verjamem, da se vam že pri diagnostiki ustavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tryhard ()

darkolord ::

OBCASNO lcd utripa.... pol pa testiraj to ko bo lahko trajalo tri tedne da utripne...
Al pa zamenjaš in je mir?

Mato989 ::

darkolord je izjavil:

OBCASNO lcd utripa.... pol pa testiraj to ko bo lahko trajalo tri tedne da utripne...
Al pa zamenjaš in je mir?

Ne smes, dokler ne potrdis napake, sploh pa lahko da ni kriv lcd ampak maticna, ali pa celo software, ti zamenjas lcd in napaka se pojavi spet stranki cez 10 dni.... ti jezna spet pise da kao ni popravljeno nic, pol menjas maticno, na koncu,je kriv flat kabel... pac najlazje je pametovat od dalec, verjetno noben od vas ni nikoli delal v servisu.

Ne moremo menjevat delov na podlagi besed strank, ker stranke niso usposobljene, za diagnozo napak...

tryhard je izjavil:

Hočeš povedati, da nesposobnost firme ni povezano s tabo?
Dolocenih cipov servisi nimajo, ker se to ne menjuje, lahko se naroci ampak bo trajalo en mesec... pa se to vcasih teh delov ni ampak pridejo z motherboardom v enem... niti proizvajalec nima...

Tako ali drugače imajo telefone po več tednov, včasih kar do roka. In se tudi menja samo matična v celoti. Ravno ta tema se vrti okrog 45 dneh.
Ceneje menjati matično kot samo čip? Čip je nekaj evrov, delo malenkost bolj zahtevno. Na delu se torej lahko zasluži več, na čip se pa nabije klasično provizijo. Za stranko ceneje in za servis bolje.
sam verjamem, da se vam že pri diagnostiki ustavi.


Cip ni nekaj evrov, ker se ga marsikdaj sploh ne da dobit, beri ni dobavljiv... kot drugo noben ser is nima od vsake maticne vsakega cipa niti v zalogi niti v programu zaloge... kot tretjo cisto vsak cip se ne da zamenjat iz taksnih in drugacnih,razlogov, sploh pri applu.

Sebeda imajo dostikrat telefone po 45 dni, ampak ti ne ves, da lahko telefon pride in stoji tudi do 3 tedne preden se pogleda, ker je pred njim na vrsti se 40 drugih....
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

tryhard ::

Nesposobnost tvoje firme ni moj problem.kot sem rekel, se vam dripacom, kjer vas v vašem delu premaga že vsak tretji ali četrti gimnazijc, ki ima interes ter zanimanje za delo, ustavi že pri diagnostiki.

pol menjas maticno, na koncu,je kriv flat kabel...


ker stranke niso usposobljene, za diagnozo napak...

Vi ste usposobljeni, a z napisanega sledi, da ste vseeno nesposobni za diagnostiko.

I mean wtf? Ne veš, kdaj je kaput kabel?
Sem naročil nov zaslon in deset minut po prejetju sem že pisal, da je kabel bolj jalov.
Po vaši logiki bi moral menjati še mamo plato, da bi prišel do tega zaključka.
Kasirali ste stranki vejetno oboje - tako plato kot zaslon?

Kot sem rekel, sposobni ste samo za mrnjavanje večjih delov, kjer upate, da bo potem naprava funkcionirala.

Glede na vaše sposobnosti si nekateri še celo upate komentirati delo v zdravstvu.
Hej, zdravniki vsaj ne menjavajo vseh udov dokler se po naključju napaka ne odpravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tryhard ()

Mato989 ::

Moje podpvprašanje ki si ga označil za nesposobnega diagnoze je replika na nekaj kar stranka napiše in bi nekdo drug v tej temi kar menjal na podlagi BESED stranke... medtme ko lahko traja da se napaka pojavi komaj po 3 tednih testiranja...

Vi ste usposobljeni, a z napisanega sledi, da ste vseeno nesposobni za diagnostiko.


Seveda smo usposobljeni, ampak diagnostika včasih traja, če stranka ni sposobna pravilno napisat kaj je napaka... ničkolikokrat se zgodi da stranke napišejo da ne dela ZVOČNIK, medtem ko dejansko ne dela slušalka... torej ti prvo greš preverjat zvočnik vidiš da dela, in potem preveriš se slučalko, na podlagi zgornjega zapisa, bi tip kar zamenjal zvočnik in poslal nazaj, to je seveda neumnost.

I mean wtf? Ne veš, kdaj je kaput kabel?
Sem naročil nov zaslon in deset minut po prejetju sem že pisal, da je kabel bolj jalov.
Po vaši logiki bi moral menjati še mamo plato, da bi prišel do tega zaključka.
Kasirali ste stranki vejetno oboje - tako plato kot zaslon?


Trol... seveda vemo, ampak ne v 2 sekundah... se vidi da nimaš pojma ker nikdar nisi delal na servisu.

Glede na vaše sposobnosti si nekateri še celo upate komentirati delo v zdravstvu.
Hej, zdravniki vsaj ne menjavajo vseh udov dokler se po naključju napaka ne odpravi.


Maš prav ja.

15 običajno pozabljenih objektov po velesposobnem zdravniškem posegu...

https://www.thoughtco.com/objects-left-...

Jaz za razliko od njih ne pozabljam svojega orodja v telefonu =) Čeprav trenutno telefonov sploh ne popravljam.

Pa da ne bo pomote, jaz se strinjam da je problem v garancijskem delu v SLoveniji, ampak krivi niso serviserji, ampak način delovanja garancije in zakoni, ter seveda podjetja ki bi najraje garancijo ukinila =) Ker ni profita.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

tryhard ::

Spletna stran tako kredibilna, kot kompetence slovenskih uradnih serviserjev.
Jaz pravim, da so nesposobni serviserji zato, ker so nesposobni in so uradni. Ne rabijo se za stranke truditi, če kaj zajebejo, obesijo na stranko. Who cares. Itak bo jutri nekdo drug prinesel telefon, pa čeprav si tistega včeraj uničil do konca.
Profit seveda je, le nesposoben ne smeš biti.
Ta dec lahko postavi poslovalnico kjerkoli in bo lahko svoj posel fural naprej.
https://www.youtube.com/user/rossmanngr...

Mato989 ::

Saj ti pravim, zakon določa da so serviserji uradni =) zakon o garancijah, kjer mora dobavitelj/uvoznik določit pooblaščene serviserje in določi večinoma le 1, in potem je to rezultat... ampak to zakon o garancijah nalaga da mora bit tako...

Seveda bo lahko, zakaj pa potem cel Svet ne pošlje k njemu? Če je tako sposoben drugi pa nesposobni... kot kaže so tudi slovenci nesposobni ker se ne znajo izobrazit =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

darkolord ::

Mato989 je izjavil:

Seveda smo usposobljeni, ampak diagnostika včasih traja, če stranka ni sposobna pravilno napisat kaj je napaka... ničkolikokrat se zgodi da stranke napišejo da ne dela ZVOČNIK, medtem ko dejansko ne dela slušalka... torej ti prvo greš preverjat zvočnik vidiš da dela, in potem preveriš se slučalko, na podlagi zgornjega zapisa, bi tip kar zamenjal zvočnik in poslal nazaj, to je seveda neumnost.
Je malo razlika med tem, da potestiraš zvočnik in slušalko in med tem, da rabiš tri tedne da ugotoviš, ali LCD utripa ali ne, se ti ne zdi?

Jaz sem delal na IBM servisu pred leti, takrat smo zamenjali vse. Jasno smo prej potestirali, če so napake bile očitne, v nasprotnem primeru smo pa vseeno povečini zamenjali, kar je bilo najbolj verjetno.

Kar imam izkušenj z IBM servisom (ki kolikor vem, še vedno servisira ThinkPade), je še vedno vsaj približno tako. Nazadnje so mi precej na besedo menjali LCD (bleeding ob robu), tipkovnico (občasno hecala ena tipka) in ventilator (občasno brnel).

Na koncu se izkaže, da folk niti nima ne vem kako velikega interesa, da bi na servis nosili delujoče naprave in brez njih ostali vsaj nekaj dni, da se jim preventivno zamenja kakšen del. Res je, da je nekaj takšnih, a PRECEJ manj kot takšnih, ki bi samo radi, da jim zadeva deluje.

Mato989 ::

darkolord je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Seveda smo usposobljeni, ampak diagnostika včasih traja, če stranka ni sposobna pravilno napisat kaj je napaka... ničkolikokrat se zgodi da stranke napišejo da ne dela ZVOČNIK, medtem ko dejansko ne dela slušalka... torej ti prvo greš preverjat zvočnik vidiš da dela, in potem preveriš se slučalko, na podlagi zgornjega zapisa, bi tip kar zamenjal zvočnik in poslal nazaj, to je seveda neumnost.
Je malo razlika med tem, da potestiraš zvočnik in slušalko in med tem, da rabiš tri tedne da ugotoviš, ali LCD utripa ali ne, se ti ne zdi?

Jaz sem delal na IBM servisu pred leti, takrat smo zamenjali vse. Jasno smo prej potestirali, če so napake bile očitne, v nasprotnem primeru smo pa vseeno povečini zamenjali, kar je bilo najbolj verjetno.

Kar imam izkušenj z IBM servisom (ki kolikor vem, še vedno servisira ThinkPade), je še vedno vsaj približno tako. Nazadnje so mi precej na besedo menjali LCD (bleeding ob robu), tipkovnico (občasno hecala ena tipka) in ventilator (občasno brnel).

Na koncu se izkaže, da folk niti nima ne vem kako velikega interesa, da bi na servis nosili delujoče naprave in brez njih ostali vsaj nekaj dni, da se jim preventivno zamenja kakšen del. Res je, da je nekaj takšnih, a PRECEJ manj kot takšnih, ki bi samo radi, da jim zadeva deluje.


No sicer ne vem če je Unistar tisti ki popravlja Thinkpade, ampak pri Lenovu ni bilo tako =) Enako je z Acordovim servisom... da o RAM2 in EPLu sploh ne izgubljam besed... ProServis recimo ne poznam tako dobro.

Pa da ne bo pomote, daleč od tega da bi zagovarjal serviserje v Sloveniji, pač imam ogromno poznanstev tam, in trenutno tudi sam servisiram, ampak težava je v tem, ker je večina sposobnih odšla, zaradi slabih plač!

Sem pa skozi zgodovino videl že ničkolikokrat, kako je neumno podan opis napake zavlekel servisiranje naprave... in to se samo komulira... Seveda pa podjetja tudi skoparijo in ne zaposlijo dovolj serviserjev (včasih jih res ni, sploh za ta denar, saj vemo SLovenija!) in tako je prihajalo, da je artikel ki je prišel na servis STAL 14 dni, preden sem ga sploh pogledal... včasih celo 20-25 dni... če je kdo zbolel.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Dr_M ::

Mato989 vsa cast, da profesinalno odgovarjas debilom, kot je Cuzreasons, ki misli, da je za pest drobiza kupil celo firmo in se servis.

Me veseli, da si opisal ozadje servisov, ker sem se ze nekajkrat znasel v neprijetnem polozaju zaradi serviserjov in njihovih neumnih izgovorov (predvsem ram2). Glede telefonov sem enostavno resil tako, da ne kupujem vec srota od samsungov, ampak LGja, vama trade je zakon servis, vse lepo brez grozenj, ce kaj ne stima, en mail s slikami, resili v enem tednu brez pregovarjanja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

tryhard ::

Ne. Za pest drobiža sem svoje naprave popravljal ceneje in kvalitetneje kot EPL, TopTime in Teleray skupaj.
In če kupim napravo za X keša, od katerega gre par procentov za podporo, upam, da bo ta podpora vsaj zadovoljiva.
EPL smrdi, Telerayu se naprave niti ni dalo pogledati, ker je bila garancija teden dni pred potekom. Ostali niso kaj boljši.

Saj ti pravim, zakon določa da so serviserji uradni =) zakon o garancijah, kjer mora dobavitelj/uvoznik določit pooblaščene serviserje in določi večinoma le 1, in potem je to rezultat... ampak to zakon o garancijah nalaga da mora bit tako...

Ja, Zakon o varstvu potrošnikov nalaga, da se mora:
pošlješ na servis smartphona in ga tam serviser potopi v vodo in ti zavrne garancijo


Najbolje bi bilo, da ta zakon umaknemo, saj z njim silimi serviserje, da strankam lažejo in naj še enkrat citiram:
serviser potopi v vodo in ti zavrne garancijo


Res super ta zakon. Popolnoma nepotreben. Firmam samo strošek, kupcem pa prst v rit. Kako super bi bilo, če bi samo kupec dobil prst v rit, a ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tryhard ()

Mato989 ::

Dr_M je izjavil:

Mato989 vsa cast, da profesinalno odgovarjas debilom, kot je Cuzreasons, ki misli, da je za pest drobiza kupil celo firmo in se servis.

Me veseli, da si opisal ozadje servisov, ker sem se ze nekajkrat znasel v neprijetnem polozaju zaradi serviserjov in njihovih neumnih izgovorov (predvsem ram2). Glede telefonov sem enostavno resil tako, da ne kupujem vec srota od samsungov, ampak LGja, vama trade je zakon servis, vse lepo brez grozenj, ce kaj ne stima, en mail s slikami, resili v enem tednu brez pregovarjanja.


Saj jaz nič ne zagovarjam, preveč serviserjev je dejansko nesposobnih kot je navrgel tudi Cuzreasons, čeprav on itak je trol

Uporabniško imeCuzreasons
Čas prve prijave23.04.2018 17:40:54


imam pa kar nekaj let izkušenj na 2 različnih servisih, tudi garancijskih popravil in vem kako je to... Imel sem vajence ki so totalno nesposobni, imel sem sodelavce ki bi jim sam dal isto minuto odpoved če bi bil njihov nadrejen, ampak trenutno v Sloveniji težko dobiš dobrega serviserja, praktično nemogoče pa za denar ki ga večina servisov... sam imam recimo kar nekaj izkušenj s popravili prenosnikov in stacionarcev, pa sem bil na par razgovorih, pokazal svoje znanje, pa nikjer ni bilo ponudbe za 1.250€ bruto+

Večina ponudb se je gibala med 1.000€ in 1.120€ bruto... kar pa je v neto manj kot 800€!!! Res je da je sicer tole delovnik pon-pet od 8-16 večinoma ampak vseeno, to je slaba plača za solidnega, kaj šele dobrega serviserja.

V prvem podjetju sem bil s 4 ki smo postali odlični prijatelji, vsi razen mene so v tujini in delajo nekaj žnj, za več denarja (en celo čisti avtomobile v Avstriji za 1.500€ na mesec) pa je bil štručko z 14 let izkušnjami, pa ni dobil nikjer čez 900€ neto... (no razen v 1 firmi v LJ(tam so mu ponudili 950€ neto, ene 6 let nazaj), ampak potem je pa spet bolje se vozit v Avstrijo iz štajerske)

Glavni problemi v poslu servisiranja so tole:

1. Zakon garancij...

Potreben bi bil spremembe in sicer, če stranka pošlje DRUGIČ na servis isto napravo, se ji mora naprava zamenjat, če se odkrije in potrdi napaka! (tako bi zakon presekal siljenje nadrejenih v poslovno prakso raje zamenjaj, kot izdaj novo 1 ali 2 letno garancijo

2. Plače

3. Učenje delovne sile

To pa je seveda na plečih dobaviteljev in podjetij ki imajo pooblaščene servise...

tryhard je izjavil:

Ne. Za pest drobiža sem svoje naprave popravljal ceneje in kvalitetneje kot EPL, TopTime in Teleray skupaj.
In če kupim napravo za X keša, od katerega gre par procentov za podporo, upam, da bo ta podpora vsaj zadovoljiva.
EPL smrdi, Telerayu se naprave niti ni dalo pogledati, ker je bila garancija teden dni pred potekom. Ostali niso kaj boljši.

Saj ti pravim, zakon določa da so serviserji uradni =) zakon o garancijah, kjer mora dobavitelj/uvoznik določit pooblaščene serviserje in določi večinoma le 1, in potem je to rezultat... ampak to zakon o garancijah nalaga da mora bit tako...

Ja, Zakon o varstvu potrošnikov nalaga, da se mora:
pošlješ na servis smartphona in ga tam serviser potopi v vodo in ti zavrne garancijo


Najbolje bi bilo, da ta zakon umaknemo, saj z njim silimi serviserje, da strankam lažejo in naj še enkrat citiram:
serviser potopi v vodo in ti zavrne garancijo


Res super ta zakon. Popolnoma nepotreben. Firmam samo strošek, kupcem pa prst v rit. Kako super bi bilo, če bi samo kupec dobil prst v rit, a ne?


To o potapljanju v vodo, sem ti govoril kako se da lepo izognit brez posledic vse težave ki nalagajo da skupni čas ne sme pretečt 45 dni... Ja zakon o garancijah je pač še en tak zakon ki se lahko izrodi... v SLoveniji se pač izrojeva, kot se je že marsikaj.

Saj ne da se jaz s tem strinjam, ampak tako je... Če bi bilo po moje kot serviser, bi 90% strankam ki pošljejo na servis napravo odobril menjavo za novo napravo... tako bi bilo za mene lažje kot popravilo stranke bi pa bile srečne... samo serviser ne bi bil prav dolgo =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22641762 (17287) Furbo
»

Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
13624895 (19586) St235
»

Koliko časa ima trgovina časa, da zamenja izdelek pod garancijo?

Oddelek: Pomoč in nasveti
192707 (2211) beethoven
»

Vprašanje o reklamaciji

Oddelek: Loža
344953 (3828) St235
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615971 (12729) St235

Več podobnih tem