» »

Kolesar v križišču

Kolesar v križišču

Temo vidijo: vsi
1 2 3
4
5

joze67 ::

Če bi imel pravo (primerno) kolo in nekaj spretnosti, bi zapeljal mimo nje po stopnicah dol :))

GizmoX ::

Ah, sestopiš iz kolesa in ga rineš ob sebi (na čim večji razdalji od sebe) - tako postaneš prekleto širok pešec.
Lahko pa kolo tudi naložiš na hrbet, zadnja guma na levo, sprednja guma na desno - tako postaneš prekleto širok pešec.

No, ponavadi ljudje pač ostanejo na kolesu, se premikajo s hitrostjo pešca, in se pretvarjajo, da so pešci. Pa je vse OK (vsaj do prehoda čez cesto, tam pa tvoja kamuflaža ne deluje).:))
udirač => uni. dipl. inž. rač.

predi ::

GizmoX je izjavil:

predi je izjavil:

Sam mislim, da je potrebno sestopiti s kolesa pred prehodom, nadaljevati peš mimo kandelabra in se potem s pločnika varno vključiti na cestišče (tam je slučajno tudi rampa). Če počakaš, da ti na prehodu ustavijo, ti pa nadaljuješ vožnjo preko prehoda za pešce in naprej po cestišču, se počutiš totalno neumno, ker ne samo, da si ustavil promet, še za tabo morajo nadaljevati počasneje. Poleg tega prečiš prehod za pešce. Kolesarski pas je vrisan z neprekinjeno belo črto, razen na prehodih.
Pravilno je tako, da se potem počutiš totalno neumno - prehod za kolesarje je zate križišče, v katerem varno zaviješ desno. V teoriji imaš na prehodu prednost pred avtomobili, desno pa tudi lahko zaviješ, tako da se ti niti ne bi bilo potrebno ustavljati.
Kašen vir za tole?

Cange ::

Dejmo še malo bolj zakomplicirat, realno stanje, tam ko je bližnjica ni ceste za avtomobile, je to še vedno default pločnik?

St235 ::

predi je izjavil:

GizmoX je izjavil:

predi je izjavil:

Sam mislim, da je potrebno sestopiti s kolesa pred prehodom, nadaljevati peš mimo kandelabra in se potem s pločnika varno vključiti na cestišče (tam je slučajno tudi rampa). Če počakaš, da ti na prehodu ustavijo, ti pa nadaljuješ vožnjo preko prehoda za pešce in naprej po cestišču, se počutiš totalno neumno, ker ne samo, da si ustavil promet, še za tabo morajo nadaljevati počasneje. Poleg tega prečiš prehod za pešce. Kolesarski pas je vrisan z neprekinjeno belo črto, razen na prehodih.
Pravilno je tako, da se potem počutiš totalno neumno - prehod za kolesarje je zate križišče, v katerem varno zaviješ desno. V teoriji imaš na prehodu prednost pred avtomobili, desno pa tudi lahko zaviješ, tako da se ti niti ne bi bilo potrebno ustavljati.
Kašen vir za tole?

Kolesarska steza je vozni pas za kolesarje, kadar se sekata kolesarska steza in vozni pas veljajo enaka pravila ko ce se sekata klasicna vozna pasova. Veljajo prometni znaki ali desno pravilo. Vecina kolesarjev pa tudi voznikov avtobilov je preneumna da bi to razumela. Pol si pa trobijo in mahajo kot je v navadi pri narodni galeriji. V primeru kot je linkan pa ima kolesar iz desne prednos.

Prehodi za pesce, kot pove ze ime kolesarjem ne daje nikakrsnih pravic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Cange je izjavil:

Dejmo še malo bolj zakomplicirat, realno stanje, tam ko je bližnjica ni ceste za avtomobile, je to še vedno default pločnik?

Glede na to da je plocnik po definiciji vezan na vozisce potem brez vozisca ni plocnika.

St235 ::

kunigunda je izjavil:


Ce kolesarske steze na plocniku ni, PES ob kolesu.

Od kje pa zdaj to? Ce kolesarske ni na plocniku se kolesar mora peljat po kolesarski na vozicu oziroma po voziscu.

kunigunda ::

St235 je izjavil:

kunigunda je izjavil:


Ce kolesarske steze na plocniku ni, PES ob kolesu.

Od kje pa zdaj to? Ce kolesarske ni na plocniku se kolesar mora peljat po kolesarski na vozicu oziroma po voziscu.


Da, ne pa po plocniku kjer mora sestopiti s kolesa.

St235 ::

kunigunda je izjavil:

St235 je izjavil:

kunigunda je izjavil:


Ce kolesarske steze na plocniku ni, PES ob kolesu.

Od kje pa zdaj to? Ce kolesarske ni na plocniku se kolesar mora peljat po kolesarski na vozicu oziroma po voziscu.


Da, ne pa po plocniku kjer mora sestopiti s kolesa.

Seveda. Samo potem je pesec. Ko bi clovek vedel kaj hoces povedat.

Se enkrat: zakon kolesarju ne prepoveduje vozi po plocniku. Zakon kolesarju nalaga da mora vozit po kolesarski stezi. Ce je ta na plocniku mora vozit po plocniku. Ce kolesarske steze ni mora vozit po voziscu.

Zakon pa eksplucitno dovoljuje uporabo povrsin ki so namenjene pescem (cona za pesce) ce ne ogroza pescev in ni prepovedano s prometno signalizacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

kunigunda ::

St235 je izjavil:

kunigunda je izjavil:

St235 je izjavil:

kunigunda je izjavil:


Ce kolesarske steze na plocniku ni, PES ob kolesu.

Od kje pa zdaj to? Ce kolesarske ni na plocniku se kolesar mora peljat po kolesarski na vozicu oziroma po voziscu.


Da, ne pa po plocniku kjer mora sestopiti s kolesa.

Seveda. Samo potem je pesec. Ko bi clovek vedel kaj hoces povedat.

Se enkrat: zakon kolesarju ne prepoveduje vozi po plocniku. Zakon kolesarju nalaga da mora vozit po kolesarski stezi. Ce je ta na plocniku mora vozit po plocniku. Ce kolesarske steze ni mora vozit po voziscu.

Zakon pa eksplucitno dovoljuje uporabo povrsin ki so namenjene pescem (cona za pesce) ce ne ogroza pescev, se giblje z hitrostjo pesca in ni prepovedano s prometno signalizacijo.


Ne trolaj, par postov nazaj si izjavil da se lahko pelje po plocniku ce se po voziscu ne sme oz.ni kolesarske. Ne sme se. Mora sestopiti in pes ob kolesu in ja potem je pesec logicno.

St235 ::

In se vedno cakam primer kjer je plocnik in ni vozisca. Glede na to da po definiciji plocnik ne more obstajat brez vozisca si edini trol tukaj ti.

Tako da se enkrat zakon ne prepoveduje voznje po plocniku ampak doloca da sem mora kolesar peljat po voziscu ali po kolesarski stezi. To o prepovedi voznje po plocniku je enak idiotizem kot omejite na kolesarski ali prepoved traktorjev na avtocesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

bfranklin ::

Tudi če dejansko je prepoved, bi jo bilo treba izbrisati, ker je nesmiselna.

kunigunda ::

St235 je izjavil:

In se vedno cakam primer kjer je plocnik in ni vozisca. Glede na to da po definiciji plocnik ne more obstajat brez vozisca si edini trol tukaj ti.

Tako da se enkrat zakon ne prepoveduje voznje po plocniku ampak doloca da sem mora kolesar peljat po voziscu ali po kolesarski stezi. To o prepovedi voznje po plocniku je enak idiotizem kot omejite na kolesarski ali prepoved traktorjev na avtocesti.

Prvic, nisem rekel da je to definicija, temvec da so plocniki postavljeni ob cestiscu. Del definicije plocnika je, da je to DEL cestisca(bodisi locen s cim, oz. ni v isti ravnini s cestiscem).
Da bi plocnik bil brez pripadajocega cestisca ni moja izjava, mogoce si zmesal.
Zakon lahko dovoljuje ali pa prepoveduje, ce enega ni, ne pomeni da lahko potem drugo dela. Tako, kot ne pise, da se na avtocesti ne sme iti z invalidskim vozickom, ker zakon posebej opredeljuje, kdo sme na AC in kdo na plocnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

St235 ::

In se vedno samo ti pametujes da kolesar ne sme vozit po plocniku. Te prepovedi pac ni, pa ce se na glavo postavis.

kunigunda ::

St235 je izjavil:

In se vedno samo ti pametujes da kolesar ne sme vozit po plocniku. Te prepovedi pac ni, pa ce se na glavo postavis.

In pa da bi kar nekaj forumasev se enkrat CPP moralo delati...

kunigunda ::

No sem se "kiblase" vprasu, ki so imeli kontrolo na poti domov. Kazen je 40 eur za nedovoljeno voznjo po plocniku (edin ne vem a je mislu polovicko al vse).

St235 ::

kunigunda je izjavil:

No sem se "kiblase" vprasu, ki so imeli kontrolo na poti domov. Kazen je 40 eur za nedovoljeno voznjo po plocniku (edin ne vem a je mislu polovicko al vse).

Ko se pa lotis dokazovat, da si nepismen te pa nic ne ustavi?

40e kazni dobi kolesar ce ne vozi po kolesarski stezi (pa je ta na voljo) oziroma po voziscu(ce kolesarske ni). Ali vozi po plocniku ali ne nima s tem popolnoma nic.

Ravno tako to ne spremeni dejstva da voznja po plocniku ni neposredno prepovedana. Se vec, v dolocenih okoliscinah kolesar mora peljat po plocniku.

Dem pa vedno bolj preprican da si tudi zagovornik teze da traktorji ne smejo na avtocesto in da je hitrost na kolesarski stezi omejena na 25km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

kunigunda ::

St235 je izjavil:

kunigunda je izjavil:

No sem se "kiblase" vprasu, ki so imeli kontrolo na poti domov. Kazen je 40 eur za nedovoljeno voznjo po plocniku (edin ne vem a je mislu polovicko al vse).

Ko se pa lotis dokazovat, da si nepismen te pa nic ne ustavi?

40e kazni dobi kolesar ce ne vozi po kolesarski stezi (pa je ta na voljo) oziroma po voziscu(ce kolesarske ni). Ali vozi po plocniku ali ne nima s tem popolnoma nic.

Ravno tako to ne spremeni dejstva da voznja po plocniku ni neposredno prepovedana. Se vec, v dolocenih okoliscinah kolesar mora peljat po plocniku.

Dem pa vedno bolj preprican da si tudi zagovornik teze da traktorji ne smejo na avtocesto in da je hitrost na kolesarski stezi omejena na 25km/h.

Ne vem a se delas norca ali kaj. Konkretno je policaj pokazu na plocnik, ki je bil nasproti, rekel "a takle plocnik", (ni bilo kolesarske narisane ne znaka da je dovoljeno s kolesom) "ja ce se vozis s kolesom po takem, te doleti 40eur".
Ti pa nakladaj pa pametuj pa se vozi kjer ti pase in isci izgovore, da zaradi ne vem kaksnih "okoliscin" smes voziti.
Pa vso sreco da te ne dobijo (ceprov ti privoscim :)

Se pa ne cudim da je toliko nesrec, ko vsak zakon takole po svoje jemlje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

kuall ::

Obstajajo določena nenapisana pravila, ki se jih vsi podzavestno zavedajo, redki kot sem jaz pa tudi zavestno. Eno od teh pravil je, da imajo kolesarji prednost pred vsemi drugimi udeleženci v prometu zato, ker so najbolj ranljivi in tudi najtežje vidijo ostrale udeležence, ker gredo hitreje kot pešci, obenem pa morajo še gonit kolo. zaradi tega nenapisanega pravila vidimo kolesarje, ki sploh ne gledajo in samo gredo. ker vedo, da vsi vedo, da imajo oni prednost. če bi gledal in se ustavljal bi pač izgubil prednost in bi se promet upočasnil, ker potem bi še vedno vsi podzavestno vedeli, da ima kolesar prednost, ampak ker se je ustavil bi bili v zadregi, kdo naj gre zdaj naprej, in ponavadi gre potem kolesar res prvi naprej in nič drugega z ustavljanjem dosegel kot da je upočasnil promet. je pa res, da je ustavljanje bolj varno. zelo podobna situacija nastane, če se pešec ustavi pred prehodom in dolgo čaka, da se vsi avti čisto ustavijo. ker je tu samoumevno da imajo peščci prednost na prehodih je najbolj kar iti, tudi če avto drvi proti tebi, se bo že ustavil. saj ti idiotski vozniki se itak tako ustavijo pred prehodom, da pešec dolgo do zadnjega ne ve ali ga bo idiot zgazil ali ne . jaz se z avtom pred prehodi za pešče ustavljam več metrov pred prehodom, ne pa tik pred prehodom, in ne pridrvim na mesto ustavitve ampak že prej zelo upočasnim. ker se zavedam, da je to prijazno do pešcev, da jih ne teroriziraš. ostali idioti pa imajo zavest malo zakrnjeno in se sploh ne zavedajo, da strašijo ljudi s svojo vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

Utk ::

Haha, kolesar mora vozit po cesti, ampak ni prepovedano da vozi po plocniku. Ni drek, ampak govno.

Lonsarg ::

Eno nogo ali rob kolesa že daš pogumno na cesto, za kaj več po morš se prepričat da avto ustavlja. Kdor tko ne dela res ne ceni svojega življenje.

Zdaj je pa seveda odvisno od voznikov, če se lepo pravočasno začne ustavljat te bo pešeč/kolesar že na daljavo videl da boš ustavil in lahko gre brez da se ustavi.

Invictus ::

kunigunda je izjavil:


Ne vem a se delas norca ali kaj. Konkretno je policaj pokazu na plocnik, ki je bil nasproti, rekel "a takle plocnik", (ni bilo kolesarske narisane ne znaka da je dovoljeno s kolesom) "ja ce se vozis s kolesom po takem, te doleti 40eur".

Ha,ha, ha,...

Policaja jemlješ za referenco o zakonodaji :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kunigunda ::

Invictus je izjavil:

kunigunda je izjavil:


Ne vem a se delas norca ali kaj. Konkretno je policaj pokazu na plocnik, ki je bil nasproti, rekel "a takle plocnik", (ni bilo kolesarske narisane ne znaka da je dovoljeno s kolesom) "ja ce se vozis s kolesom po takem, te doleti 40eur".

Ha,ha, ha,...

Policaja jemlješ za referenco o zakonodaji :)).

Ne, zakon je dokaj ociten, policaji so zgolj podkrepitev.

Pa se danes na 24ur inspektor ravno ta tema...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

St235 ::

In se vedno ni nihce razen tebe tako trapast, da bi trdil da je v zakonu prepovedana voznja po plocniku.

Sem ravno danes vprasal komandirja (tako da ziher bolj ve kot navadrn policaj, ki si ga ti vprasal) in sem mu pokazal na plocnik in ga vprasal kje moram peljat in je rekel da tocno po tistem plocniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

3p ::

Nekaj novih zadev ste izumili. Prehitevanje po desni je prepovedano? Od kdaj pa? Razumljivo, če ni več enakovrednih voznih pasov. Sicer pa je seveda dovoljeno. Kolesarska steza je tak pas. In dejansko je za voznika avtomobila ena bolj nerodnih zadev zavijanje v desno, poleg vidnega pasu pa kolesarska steza, ki za nameček pripelje še iz parka. Da sploh ne omenjam, da nekateri semaforji spustijo kolesarje na prehod kar sredi intervala, ko imajo avti dovoljeno zavijanje desno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

Samael ::

Mimogrede, v tovrstnih debatah opažam, da marsikoga moti, ker kolesar ne vozi povsem ob robu cestišča temveč meter ali več stran.

Takšna vožnja je pravilna in kolesarji to počnejo, ker bi radi preživeli - da se jih ne more nevarno prehitevati, hkrati pa si puščajo manevrski prostor (zaradi tistih, ki ga bodo z nepravilnim prehitevanjem ogrožali). Če je cesta prazna se da smernik in se prehiteva tako kot je treba, če pa ni prosto, pa voziš za kolesarjem, dokler se ga ne da varno prehiteti.

Precej cepcev za volanom namreč še dandanes ne razume, da se pri nasproti vozečem avtomobilu kolesarja ne prehiti, temveč vozi za njim in zato posledično obidejo kolesarja z nevarno 10 - 20cm oddaljenostjo.
Kolesarja se prehiteva enako kot avto - ko imaš nasprotni pas prost.

To je tudi razlog, zakaj v marsikateri državi (kjer predpisi to dovoljujejo - teh držav je čedalje več) gruča kolesarjev vozi vzporedno. Ob PRAVILNEM prehitevanju (preberi še enkrat zgoraj, kaj to pomeni) je lažje in za prometne udeležence varneje prehitevanje krajšo kolono kolesarjev, kjer po dva vozita vštric, kakor daljšo kolono, kjer so razvrščeni en za drugim.
Če torej vidite kolesarja, ki vozi meter ali več od roba ceste, to ne počne, ker je objesten, ampak ker je na tebi, da ga prehitiš varno kot se prehiteva (ko je nasprotni pas prost), ne pa da zapelješ tik ob njemu.

Par primerov:
1. https://www.facebook.com/locurasdelcicl... (primer pravilnega prehitevanja kolesarjev)

2. (merjenje časa, ki ga voznik porabi za prehitevanje gruče kolesarjev, ki vozi vzporedno, ter kolesarjev, ki so razvrščeni v kolono)

3. https://vimeo.com/136215353

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

kunigunda ::

St235 je izjavil:

In se vedno ni nihce razen tebe tako trapast, da bi trdil da je v zakonu prepovedana voznja po plocniku.

Sem ravno danes vprasal komandirja (tako da ziher bolj ve kot navadrn policaj, ki si ga ti vprasal) in sem mu pokazal na plocnik in ga vprasal kje moram peljat in je rekel da tocno po tistem plocniku.


Dokler bos gledal na svet crnobelo bos imel z zakonom tezave.
Ne gre za prepoved ampak kje je dovoljeno. Kot sem ze velikrat povedal imas v zakonu prepovedi in dolocila.
Za osebni avto nikjer ni prepovedi v zakonu za voznjo po kolesarski stezi. So pa v zakonu upostevana taka razmisljanja kot tvoja zato je napisano kdo SME na kolesarsko stezo. Priporocam vsaj se en CPP ce se ne znajdes z zakoni, zgolj zato da bomo ostali varni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

St235 ::

Rofl, jaz bom imel tezave?

Ce nisi opazil si ti se vedno edini bedak, ki trdi da je voznja po plocniku s kolesom prepovedana.

Tako da ja, res ti ne bo skodilo ponovit cpp

bfranklin ::

3p je izjavil:

Nekaj novih zadev ste izumili. Prehitevanje po desni je prepovedano? Od kdaj pa? Razumljivo, če ni več enakovrednih voznih pasov. Sicer pa je seveda dovoljeno. Kolesarska steza je tak pas. In dejansko je za voznika avtomobila ena bolj nerodnih zadev zavijanje v desno, poleg vidnega pasu pa kolesarska steza, ki za nameček pripelje še iz parka. Da sploh ne omenjam, da nekateri semaforji spustijo kolesarje na prehod kar sredi intervala, ko imajo avti dovoljeno zavijanje desno.

Si mislu rečt da majo avti dovoljeno zavijanje desno sredi intervala? Ker ko sem nazadnje gledal, je bila država polna besed o trajnostnem transportu, kar pomeni, da imajo prednost vlaki, kolesarji in pešci, šleparji in passati morajo pa čakat, da je cesta prazna.

St235 ::

Za osebni avto nikjer ni prepovedi v zakonu za voznjo po kolesarski stezi. So pa v zakonu upostevana taka razmisljanja kot tvoja zato je napisano kdo SME na kolesarsko stezo.

Daj no daj. A zato mogoce v zakonu pise, da na plocnik smejo ali pesci ali pesci in kolesarji?

Hudic je to, ko je treba bit vsaj pol pismen.

Raptor F16 ::

St235 je izjavil:

Rofl, jaz bom imel tezave?

Ce nisi opazil si ti se vedno edini bedak, ki trdi da je voznja po plocniku s kolesom prepovedana.

Tako da ja, res ti ne bo skodilo ponovit cpp


Lakotnik, zakonodaja je na tej točki zelo slabo spisana, še posebej za "posebna prevozna sredstva". Zadnjič sem bral članek, kjer so pojasnjevali, da so razni električni skiroji prepovedani, če so znatno hitrejši od pešcev. Po tej logiki tudi kolo ne spada na pločnik temveč cesto ali kolesarsko pot.

https://www.zurnal24.si/slovenija/upora...

Nisem pravnik, pa vendar bi upal trditi da je zakonodaja ponekod še zelo pomanjkljivo/dvoumno definirana.

kunigunda ::

St235 je izjavil:

Za osebni avto nikjer ni prepovedi v zakonu za voznjo po kolesarski stezi. So pa v zakonu upostevana taka razmisljanja kot tvoja zato je napisano kdo SME na kolesarsko stezo.

Daj no daj. A zato mogoce v zakonu pise, da na plocnik smejo ali pesci ali pesci in kolesarji?

Hudic je to, ko je treba bit vsaj pol pismen.


Sam sebe negiras z zgornjim. Oziroma zgolj trolas.

Da bo se uradno:
ZCes-1
2.54 pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem, ali pešcem in prometu koles ter koles s pomožnim motorjem, če je na njem označen kolesarski pas ali pa z vertikalno prometno signalizacijo dovoljen promet kolesarjev;

Se mi ne da vec ukvarjati s tabo, ker se vrtimo v krogu.

Raptor F16 je izjavil:

St235 je izjavil:

Rofl, jaz bom imel tezave?

Ce nisi opazil si ti se vedno edini bedak, ki trdi da je voznja po plocniku s kolesom prepovedana.

Tako da ja, res ti ne bo skodilo ponovit cpp


Lakotnik, zakonodaja je na tej točki zelo slabo spisana, še posebej za "posebna prevozna sredstva". Zadnjič sem bral članek, kjer so pojasnjevali, da so razni električni skiroji prepovedani, če so znatno hitrejši od pešcev. Po tej logiki tudi kolo ne spada na pločnik temveč cesto ali kolesarsko pot.

https://www.zurnal24.si/slovenija/upora...

Nisem pravnik, pa vendar bi upal trditi da je zakonodaja ponekod še zelo pomanjkljivo/dvoumno definirana.

Tudi za pesca ni jasno, ali je hitrost ko hodi, ali ko tece. Ker elektricni invalidski vozicek (ki sme po zakonu na plocniku vozit) gre hitreje od pescev.
To je ko sedijo po mesece v vladi, da spisejo zakon, pa samo cajt zapravljajo, ker nikoli ne razmisljajo s celo glavo. Hvala bogu je ustava bolj natancna, sicer bi imeli kaos.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

Groot ::

bfranklin je izjavil:

3p je izjavil:

Nekaj novih zadev ste izumili. Prehitevanje po desni je prepovedano? Od kdaj pa? Razumljivo, če ni več enakovrednih voznih pasov. Sicer pa je seveda dovoljeno. Kolesarska steza je tak pas. In dejansko je za voznika avtomobila ena bolj nerodnih zadev zavijanje v desno, poleg vidnega pasu pa kolesarska steza, ki za nameček pripelje še iz parka. Da sploh ne omenjam, da nekateri semaforji spustijo kolesarje na prehod kar sredi intervala, ko imajo avti dovoljeno zavijanje desno.

Si mislu rečt da majo avti dovoljeno zavijanje desno sredi intervala? Ker ko sem nazadnje gledal, je bila država polna besed o trajnostnem transportu, kar pomeni, da imajo prednost vlaki, kolesarji in pešci, šleparji in passati morajo pa čakat, da je cesta prazna.


Ne na žalost je kar prav napisal. V Ljubljani je kar ene par semaforjev, kjer se že pred glavno zeleno na semaforju posebej prižge zelena puščica za zavijanje v desno. To je sicer vse lepo in super, ampak problem je ker določeni semaforji potem kar avtomatsko preidejo v zeleno, s čimer se hkrati prižge tudi zelena za pešce. Tako dejansko avti zavijajo desno in sredi njihovega zavijanja se prižge šele zelena za pešce in kolesarje. Nekateri semaforji so nadgrajeni tako da se desna zelena puščica najprej ugasne in se nato šele čez nekaj seund prižge ponovno glavna zelena skupaj z zeleno za pešce, ampak večina je itak ali slepa ali pa se dela neumnega in dejansko vozijo v rdečo desno (primer tega je v semaforji pri Kliničnem centru v LJ, tam pri mostu).

JeBelaCesta ::

Da izkoristim temo če dovolite, konkretno križišče:
oz https://www.google.com/maps/@45.96873,1...!3m5!1e1!3m3!1spsdzCPvnhuK8R6Ismwrflg!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DpsdzCPvnhuK8R6Ismwrflg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D183.58955%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100

Kolesar pripelje po kol. stezi, stanje na semaforju kot je na sliki, hkrati pa vozilo zavija desno na AC.
Kdo ima prednost? Kaj če na semaforju gori rdeča luč ?

Prosim za argumentirane izjave oz mnenja...
lep pozdrav iz višav ;-)

Samael ::

Groot je izjavil:

Ne na žalost je kar prav napisal. V Ljubljani je kar ene par semaforjev, kjer se že pred glavno zeleno na semaforju posebej prižge zelena puščica za zavijanje v desno. To je sicer vse lepo in super, ampak problem je ker določeni semaforji potem kar avtomatsko preidejo v zeleno, s čimer se hkrati prižge tudi zelena za pešce. Tako dejansko avti zavijajo desno in sredi njihovega zavijanja se prižge šele zelena za pešce in kolesarje. Nekateri semaforji so nadgrajeni tako da se desna zelena puščica najprej ugasne in se nato šele čez nekaj seund prižge ponovno glavna zelena skupaj z zeleno za pešce, ampak večina je itak ali slepa ali pa se dela neumnega in dejansko vozijo v rdečo desno (primer tega je v semaforji pri Kliničnem centru v LJ, tam pri mostu).


In kar je še huje pri tem pri Kliničnem centru v LJ, ki ga omenjaš, je to, da je spodaj še en semafor, ki sveti rdeče in ti avtomobili, ki iz Zaloške zavijejo v desno zablokirajo/zaprejo cel prehod za pešce (od garažne hiše v smeri parka), ko za pešce sveti že zelena luč in ti obtičijo sredi ceste. Noro ... in kar kliče po nesreči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

3p ::

bfranklin je izjavil:

3p je izjavil:

Nekaj novih zadev ste izumili. Prehitevanje po desni je prepovedano? Od kdaj pa? Razumljivo, če ni več enakovrednih voznih pasov. Sicer pa je seveda dovoljeno. Kolesarska steza je tak pas. In dejansko je za voznika avtomobila ena bolj nerodnih zadev zavijanje v desno, poleg vidnega pasu pa kolesarska steza, ki za nameček pripelje še iz parka. Da sploh ne omenjam, da nekateri semaforji spustijo kolesarje na prehod kar sredi intervala, ko imajo avti dovoljeno zavijanje desno.

Si mislu rečt da majo avti dovoljeno zavijanje desno sredi intervala? Ker ko sem nazadnje gledal, je bila država polna besed o trajnostnem transportu, kar pomeni, da imajo prednost vlaki, kolesarji in pešci, šleparji in passati morajo pa čakat, da je cesta prazna.


Ne, nevarni se mi zdijo semaforji, kjer se najprej prižge zelena avtomobilom za zavjanje v desno, po dveh ali treh avtih, se pa prižge zelena še kolesarjem in pešcem.

Samael ::

3p je izjavil:

bfranklin je izjavil:

3p je izjavil:

Nekaj novih zadev ste izumili. Prehitevanje po desni je prepovedano? Od kdaj pa? Razumljivo, če ni več enakovrednih voznih pasov. Sicer pa je seveda dovoljeno. Kolesarska steza je tak pas. In dejansko je za voznika avtomobila ena bolj nerodnih zadev zavijanje v desno, poleg vidnega pasu pa kolesarska steza, ki za nameček pripelje še iz parka. Da sploh ne omenjam, da nekateri semaforji spustijo kolesarje na prehod kar sredi intervala, ko imajo avti dovoljeno zavijanje desno.

Si mislu rečt da majo avti dovoljeno zavijanje desno sredi intervala? Ker ko sem nazadnje gledal, je bila država polna besed o trajnostnem transportu, kar pomeni, da imajo prednost vlaki, kolesarji in pešci, šleparji in passati morajo pa čakat, da je cesta prazna.


Ne, nevarni se mi zdijo semaforji, kjer se najprej prižge zelena avtomobilom za zavjanje v desno, po dveh ali treh avtih, se pa prižge zelena še kolesarjem in pešcem.

In potem je po tistih "treh" avtih spodaj še en semafor, ki ima rdečo in tako ti avti zaprejo prehod za pešce kolesarjem in pešcem, ko jim gori že zelena (primer zgoraj omenjen prehod pri Kliničnem v LJ).

Lonsarg ::

Definitivno doživljenski zapor kdor je dal te semaforje, zdaj vem že za vsaj 4 take v LJ in glede na to kaj se videl(frapirani udeleženci, tako avti in pešči ker zmrznejo ali naredijo kaj čisto čudnega, ko se tako sekundno nepričakovano spremeni barva semaforja) lahko samo to rečem da če bodo vse semaforje naredili take se lahko pripravijo na 100 mrtvih na leto v LJ zaradi tega ekstra. 3-5 sekunde zelena puščica 0-2 sekunde rdeča in nato preostanek interval navadna zelena kjer lahko pešci/kolesarji grejo, kar mislijo da so udeleženci roboti, da bomo kar s sekundnim intervalom pravila igre spreminjali?!?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

3p ::

Samael je izjavil:


In potem je po tistih "treh" avtih spodaj še en semafor, ki ima rdečo in tako ti avti zaprejo prehod za pešce kolesarjem in pešcem, ko jim gori že zelena (primer zgoraj omenjen prehod pri Kliničnem v LJ).


Še dosti večji problem je to, da nezbrani šoferji gledajo le voznika pred sabo (ki pravilno pelje) in mogoče ob tem opazijo še, da kolesarji in pešci čakajo. In potem samo slepo posnemajo voznika pred sabo, ne opazijo pa, da se je medtem prižgala zelena še pešcem in kolesarjem. Če je vse skupaj kombinirano še s kako kolesarsko stezo, ki pripelje iz manj očitne smeri (po bregu navzdol)... Primer je reciom križišče na Topniški (pri "situli").

Ne vem, kaj so kadili, ko se načrtovali signalizacijo.

predi ::

JeBelaCesta je izjavil:

Da izkoristim temo če dovolite, konkretno križišče:
oz https://www.google.com/maps/@45.96873,1...!3m5!1e1!3m3!1spsdzCPvnhuK8R6Ismwrflg!2e0!6s%2F%2Fgeo0.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DpsdzCPvnhuK8R6Ismwrflg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D183.58955%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100

Kolesar pripelje po kol. stezi, stanje na semaforju kot je na sliki, hkrati pa vozilo zavija desno na AC.
Kdo ima prednost? Kaj če na semaforju gori rdeča luč ?

Prosim za argumentirane izjave oz mnenja...
Kolesar tukaj nima prednosti pred vozili z nasprotne smeri, ki zavijajo na avtocesto. Prednost ima pred vozili na svoji levi, ki bi sekala pot kolesarju pri zavijanju na avtocesto (ista smer vožnje). Semafor velja samo na pasu, kjer vozila prihajajo iz avtoceste, prvi prehod pa ni semaforiziran. Slabo postavljena signalizacija, se strinjam.


3p je izjavil:

bfranklin je izjavil:

3p je izjavil:

Nekaj novih zadev ste izumili. Prehitevanje po desni je prepovedano? Od kdaj pa? Razumljivo, če ni več enakovrednih voznih pasov. Sicer pa je seveda dovoljeno. Kolesarska steza je tak pas. In dejansko je za voznika avtomobila ena bolj nerodnih zadev zavijanje v desno, poleg vidnega pasu pa kolesarska steza, ki za nameček pripelje še iz parka. Da sploh ne omenjam, da nekateri semaforji spustijo kolesarje na prehod kar sredi intervala, ko imajo avti dovoljeno zavijanje desno.

Si mislu rečt da majo avti dovoljeno zavijanje desno sredi intervala? Ker ko sem nazadnje gledal, je bila država polna besed o trajnostnem transportu, kar pomeni, da imajo prednost vlaki, kolesarji in pešci, šleparji in passati morajo pa čakat, da je cesta prazna.


Ne, nevarni se mi zdijo semaforji, kjer se najprej prižge zelena avtomobilom za zavjanje v desno, po dveh ali treh avtih, se pa prižge zelena še kolesarjem in pešcem.
Kot voznik avtomobila, si se v bližini prehodov dolžan peljati s posebno previdnostjo. Ni pomembno, ali je križišče semaforizirano. Nekateri semaforji na gumb, se pešcem in kolesarjem prižgejo tudi sredi intervala, če je gumb pritisnjen takrat.

49106 ::

predi je izjavil:

JeBelaCesta je izjavil:

Da izkoristim temo če dovolite, konkretno križišče:


Kolesar pripelje po kol. stezi, stanje na semaforju kot je na sliki, hkrati pa vozilo zavija desno na AC.
Kdo ima prednost? Kaj če na semaforju gori rdeča luč ?

Prosim za argumentirane izjave oz mnenja...
Kolesar tukaj nima prednosti pred vozili z nasprotne smeri, ki zavijajo na avtocesto.


Zakaj ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Groot ::

3p je izjavil:

Samael je izjavil:


In potem je po tistih "treh" avtih spodaj še en semafor, ki ima rdečo in tako ti avti zaprejo prehod za pešce kolesarjem in pešcem, ko jim gori že zelena (primer zgoraj omenjen prehod pri Kliničnem v LJ).


Še dosti večji problem je to, da nezbrani šoferji gledajo le voznika pred sabo (ki pravilno pelje) in mogoče ob tem opazijo še, da kolesarji in pešci čakajo. In potem samo slepo posnemajo voznika pred sabo, ne opazijo pa, da se je medtem prižgala zelena še pešcem in kolesarjem. Če je vse skupaj kombinirano še s kako kolesarsko stezo, ki pripelje iz manj očitne smeri (po bregu navzdol)... Primer je reciom križišče na Topniški (pri "situli").

Ne vem, kaj so kadili, ko se načrtovali signalizacijo.


Ja ta pri Situli je še precej bolj nevaren kot tisti pri Kliničnem. Sem bil že blizu bližnjemu srečanju v tem križišču, pa sem s kolesom stal pri miru pri semaforju (beri: se nisem pripeljal na hitro od zadaj). Preprosto nihče ne zazna z

kunigunda ::

49106 je izjavil:

predi je izjavil:

JeBelaCesta je izjavil:

Da izkoristim temo če dovolite, konkretno križišče:


Kolesar pripelje po kol. stezi, stanje na semaforju kot je na sliki, hkrati pa vozilo zavija desno na AC.
Kdo ima prednost? Kaj če na semaforju gori rdeča luč ?

Prosim za argumentirane izjave oz mnenja...
Kolesar tukaj nima prednosti pred vozili z nasprotne smeri, ki zavijajo na avtocesto.


Zakaj ne?


Kolesar ima prednost ce gre naravnost in ima zelen semafor. Z oznakami na cestiscu je vidno da gre naravnost kot pri navadnem 4 tockovnem kriziscu. Uvoz na AC z desne so verjetno naknadno naredili brez semaforja in to potem nastane zmeda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

49106 ::

Kolesar ima prednost pred vozili, ki zavijajo na avtocesto. Semaforja sta postavljena tam, kjer gredo vozila dol z avtoceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Mr_Globus ::



Ce ni kopesarske steze ali oznacenega pasa ni prednosti

kunigunda ::

Mr_Globus je izjavil:



Ce ni kopesarske steze ali oznacenega pasa ni prednosti

Na sliki se vidi da je oznacena kolesarska steza. Sicer bi moral sestopiti s kolesa in iti pes. Tudi ce ni kolesarske steze oznacene, je kolesar sicer v prekrsku, ce gre cez prehod s kolesom, ne pes, ima pa vseeno prednost pred avtomobili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kunigunda ()

predi ::

49106 je izjavil:

predi je izjavil:

JeBelaCesta je izjavil:

Da izkoristim temo če dovolite, konkretno križišče:


Kolesar pripelje po kol. stezi, stanje na semaforju kot je na sliki, hkrati pa vozilo zavija desno na AC.
Kdo ima prednost? Kaj če na semaforju gori rdeča luč ?

Prosim za argumentirane izjave oz mnenja...
Kolesar tukaj nima prednosti pred vozili z nasprotne smeri, ki zavijajo na avtocesto.


Zakaj ne?
Ker znaku 2101 - "Križišče s prednostno cesto" - manjka dopolnilna tabla 4601 - "Razen za kolesarje" - ter zaradi lokacije tega znaka. Iz gledišča kolesarja je namreč postavljen neposredno pred mestom, kjer kolesarski pas seka cesto, obrnjen proti njemu. Kaj je bil dejansko namen, pa ne bi ugibal.

St235 ::

Raptor F16 je izjavil:

St235 je izjavil:

Rofl, jaz bom imel tezave?

Ce nisi opazil si ti se vedno edini bedak, ki trdi da je voznja po plocniku s kolesom prepovedana.

Tako da ja, res ti ne bo skodilo ponovit cpp


Lakotnik, zakonodaja je na tej točki zelo slabo spisana, še posebej za "posebna prevozna sredstva". Zadnjič sem bral članek, kjer so pojasnjevali, da so razni električni skiroji prepovedani, če so znatno hitrejši od pešcev. Po tej logiki tudi kolo ne spada na pločnik temveč cesto ali kolesarsko pot.

https://www.zurnal24.si/slovenija/upora...

Nisem pravnik, pa vendar bi upal trditi da je zakonodaja ponekod še zelo pomanjkljivo/dvoumno definirana.


Kar se vedno niste dojeli kolesarska steza LAHKO poteka po plocniku in takrat kolesar MORA vozit po plocniku. Tako da tukaj v zakonodaji ni popolnoma nobene dvoumnosti. Glede posebnih prevoznih sredstev pa se strinjam, da je zakonodaja zastarela in kot vem je v pripravi sprememba.

kunigunda je izjavil:

Mr_Globus je izjavil:



Ce ni kopesarske steze ali oznacenega pasa ni prednosti

Na sliki se vidi da je oznacena kolesarska steza. Sicer bi moral sestopiti s kolesa in iti pes. Tudi ce ni kolesarske steze oznacene, je kolesar sicer v prekrsku, ce gre cez prehod s kolesom, ne pes, ima pa vseeno prednost pred avtomobili.


Ce ne bi bilo kolesarske steze in bi se kolesar peljal po prehodu za pesce ne bi imel nikakrsne prednosti, tako sa ne klobasaj neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

predi je izjavil:

49106 je izjavil:

predi je izjavil:

JeBelaCesta je izjavil:

Da izkoristim temo če dovolite, konkretno križišče:


Kolesar pripelje po kol. stezi, stanje na semaforju kot je na sliki, hkrati pa vozilo zavija desno na AC.
Kdo ima prednost? Kaj če na semaforju gori rdeča luč ?

Prosim za argumentirane izjave oz mnenja...
Kolesar tukaj nima prednosti pred vozili z nasprotne smeri, ki zavijajo na avtocesto.


Zakaj ne?
Ker znaku 2101 - "Križišče s prednostno cesto" - manjka dopolnilna tabla 4601 - "Razen za kolesarje" - ter zaradi lokacije tega znaka. Iz gledišča kolesarja je namreč postavljen neposredno pred mestom, kjer kolesarski pas seka cesto, obrnjen proti njemu. Kaj je bil dejansko namen, pa ne bi ugibal.

Znak je postagljen skrajno idiotsko in je namenjen avtomobilom ki zavijajo desno. Pravilno bi moral stat pred kolesarsko stezo. Tako je situacija po nepotrebnem konfuzna. Drugace pa ima avto tudi na cesti oznako da nima prednosti in tudi ce teoreticno razlagamo, da sta tako kolesar kot avto na neprednostni cesti, potem velja desno pravilo in ima kolesar spet prednost.

Samael ::

Vrhniški klanec (aka "proklete kurb... objestne kolesarske, spet vozijo kjer jim ni mesta" aneda).


Naj nekdo poslika še kolesarsko stezo na Zaloški, kjer so si vozniki avtomobilov na vsakih 20 - 50 metrov vzeli "parkirplac" in hočeš ali nočeš kolesariš slalom med kolesarsko stezo in cesto.
Ali pa tisti višek genialnosti v MB, kjer je na kolesarski stezi postavljena avtobusna postaja (hišica).
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Šport
10819731 (8027) Invictus
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11741030 (35901) St235
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22552981 (46270) BigWhale
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50962183 (55373) jype

Več podobnih tem