Forum » Na cesti » Kolesar v križišču
Kolesar v križišču
Temo vidijo: vsi
energetik ::
Z gorcem in 2,25"+ gumo je 60km/h po asfaltu kot bi stal na mestu. Tudi kakšne kocke, šodr niso problem. Verjamem pa da je lahko hitro problem pri specialki z tankimi gumicami na 8bar... Ko sem se spuščal z Vršiča z gorcem, sem vozil mimo "cestašev" in razmišljal kaj toliko cincajo po tistih granitnih kockah.Kolo pri 50kmh pomeni, da ti malenkostni tresljaj zapestja lahko pomeni padec, ki je pri tej hitrosti lahko hitro smrten.
Ti se pa ne voziš veliko s kolesom, kajne?
Jaz sem se s kolesom samo 1x peljal 50 km/h, pa še malo navzdol je bilo, dolga ravna cesta. Ampak se nisem počutil varnega, tako da sem kmalu zmanjšal...
Invictus ::
Ko sem se spuščal z Vršiča z gorcem, sem vozil mimo "cestašev" in razmišljal kaj toliko cincajo po tistih granitnih kockah.
Letos so nekaj odsekov na novo asfaltirali... Je malo bolje.
Ampak ovinki so pa še vedno v kockah...
Drugače pa, če ni ravno mokro, niso kocke tak problem, ker so ovinki tako ali tako preveč zaviti za hitro vožnjo .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
facepalm ::
je pa z gorcem podvig doseci nad 60kmph zaradi kratkih prestav. jaz ze od vedno vozim gorce in imam osebni rekord 52kmph po ravnem (veter v hrbet) in okoli 65kmph spust. nad 60kmph enostavno pedaliram v prazno.
GizmoX ::
je pa z gorcem podvig doseci nad 60kmph zaradi kratkih prestav. jaz ze od vedno vozim gorce in imam osebni rekord 52kmph po ravnem (veter v hrbet) in okoli 65kmph spust. nad 60kmph enostavno pedaliram v prazno.Za vzdrževanje 60 km/h s kolesom potrebuješ več kot 1 kW moči, za pospeševanje do te hitrosti še nekaj več. Tako da je to prej problem, kot prestave.
Sicer pa nad 60 km/h (v dolino) tudi meni zmanjka kadence (100 RPM).
Spust s specialko z 9 bari v gumicah pri 70 km/h ni nič posebnega (s stališča stabilnosti ali ne vem česa). Edino malo zebe
Moja max hitrost je bila sicer 85 km/h, a mi ni preveč pasalo.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
energetik ::
Z ustreznim klancem gre 60km/h z gorcem brez pedaliranja. Z vrtenjem pa imam na gorcu moj rekord 80km/h, cesta z Rakitne. Prestava spredaj 44, zadaj 11.
Tule nekje.
Tule nekje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Truga ::
Ma, jaz gonim s kripo za po mestu 50-60 po rahlem klancu. 50 na biciklu ni res nic posebnega, sploh ne z resnim bajkom.
mirator ::
Koga pa sploh zanima, koliko kdo goni? Verjetno odvisno, koliko fižola je pojedel.
Če se vrnemo k osnovnemu vprašanju teme:
Torej, po zgornjem opisu dogodka odpadejo nakladanja o vožnji mimo. Definitivno je to prehitevanje po desni.
Če je vseeno kriv voznik avtomobila, če pride do trčenja, potem je nauk te basni: "če zavijaš desno, se postavi skrajno desno" torej ne pol metra od roba, kjer se ti lahko pritihotapi kolesar ampak kašna 2 dm.
Če se vrnemo k osnovnemu vprašanju teme:
1. Stojim pred rdečo lučjo, nameravam zavit desno, desno od mene 0.5 m prostora do dvignjenega pločnika.
2. zelena, štartam , v tiste pol metra pridrvi kolesar.
3. Kaj če ga zgazim oz. se zabije vame ko zavijam desno ?
Kajpak mnenja sem, da me prehiteva v križišču in tudi če špricne nimam kaj skrbet ?
Torej, po zgornjem opisu dogodka odpadejo nakladanja o vožnji mimo. Definitivno je to prehitevanje po desni.
Če je vseeno kriv voznik avtomobila, če pride do trčenja, potem je nauk te basni: "če zavijaš desno, se postavi skrajno desno" torej ne pol metra od roba, kjer se ti lahko pritihotapi kolesar ampak kašna 2 dm.
Truga ::
Z ustreznim klancem gre 60km/h z gorcem brez pedaliranja. Z vrtenjem pa imam na gorcu moj rekord 80km/h, cesta z Rakitne. Prestava spredaj 44, zadaj 11.
Tule nekje.
https://www.strava.com/segments/4243655
a tole? zgleda kot da ma jype se vedno rekord
energetik ::
Ja tule dol. Ti vpisi so verjetno povprečne hitrosti na odseku?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
GizmoX ::
Ja tule dol. Ti vpisi so verjetno povprečne hitrosti na odseku?Ja, 70 km/h je povprečna. Ravno tu je moja max hitrost 85 km/h, jype je pa dosegel še ene 10 km/h več.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
energetik ::
Če sem si prav izračunal, sem imel takrat pri 80km/h kadenco 166rpm
Sej čutiti je bilo res tako, noge niso šle hitreje, ni glih za ponavljat pri takih prestavah...
Sej čutiti je bilo res tako, noge niso šle hitreje, ni glih za ponavljat pri takih prestavah...
Mare2 ::
Zajebano je biti kolesar, dokler se bodo kroniki vozili po cestah. :(
http://www.slovenskenovice.si/kronika/d...
http://www.slovenskenovice.si/kronika/d...
solatko ::
Dokler bo vožnja pod vplivom opojnih substanc samo prekršek in ne kaznivo dejanje (za katerega se gre za določen čas v zapor) bo tako. Kontrol je premalo, da bi to občutno znižali.
Če bi se vsak zavedal, preden se gre zadevat, da lahko v primeru vožnje v takem stanju faše 6 mesecev jetniške prehrane, bi se verjetno pred pričetkom pitja ali drogiranja, ločil od ključev prevoznega sredstva.
Ker je to samo prekršek, pa še redko te ujamejo, so zadetki na naših cestah, še vedno lokalni heroji.
Kaj pa je en mrtev kolesar, se ne zavedate koliko jih je taki usodi v istem času, ušlo.
Če bi se vsak zavedal, preden se gre zadevat, da lahko v primeru vožnje v takem stanju faše 6 mesecev jetniške prehrane, bi se verjetno pred pričetkom pitja ali drogiranja, ločil od ključev prevoznega sredstva.
Ker je to samo prekršek, pa še redko te ujamejo, so zadetki na naših cestah, še vedno lokalni heroji.
Kaj pa je en mrtev kolesar, se ne zavedate koliko jih je taki usodi v istem času, ušlo.
Delo krepa človeka
VelkBla ::
Žal ne najdem druge, novejše, teme glede tematike kolesarjev, ampak me zanima sledeče:
Ali so se členi spremenili/posodobili glede nošenja OBVEZNE opreme, ker se jih več kot 70 % ne drži in smotrnost kje se vozijo (kolesarske površine, ceste, ..itd)?
Mogoče tudi obstaja kakšna analiza delež prometnih prekrškov glede peščev in kolesarjev napram avtomobilistom?
Danes je zgleda bolj "levi" dan, ker mi je d**izdilo vožnja kolesarjev na pločnikih, ki je že tako ozek (dve osebi) in izgovor na to je, da je premalo kolesarskih površin primernih ali pa bodisi urejenih.
Ali so se členi spremenili/posodobili glede nošenja OBVEZNE opreme, ker se jih več kot 70 % ne drži in smotrnost kje se vozijo (kolesarske površine, ceste, ..itd)?
Mogoče tudi obstaja kakšna analiza delež prometnih prekrškov glede peščev in kolesarjev napram avtomobilistom?
Danes je zgleda bolj "levi" dan, ker mi je d**izdilo vožnja kolesarjev na pločnikih, ki je že tako ozek (dve osebi) in izgovor na to je, da je premalo kolesarskih površin primernih ali pa bodisi urejenih.
joze67 ::
Obvezne opreme je bore malo, vsaj take, ki je specifična za kolesarje, še posebej sredi sončnega dne, kot je bil danes.
VelkBla ::
Cange ::
A to drži:
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
VelkBla ::
facepalm ::
A niso odsevniki (spredaj, zadaj in bocni) obvezni del opreme? Luci pa le ponoci?
Od nekje mi je to ostalo v spominu..
Od nekje mi je to ostalo v spominu..
St235 ::
kunigunda ::
A to drži:
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
samo kadar ni na voljo površine namenjene vozilom ali specifično kolesarjem.
Kolesar ne sme voziti po plocniku.
https://vsebovredu.triglav.si/na-poti/p...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kunigunda ()
bfranklin ::
A to drži:
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
samo kadar ni na voljo površine namenjene vozilom ali specifično kolesarjem.
Kolesar ne sme voziti po plocniku.
https://vsebovredu.triglav.si/na-poti/p...
Ja, sme.
joze67 ::
A to drži:
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
Ne.
Naj ti poPISRSjam ZPrCP (neuradno prečiščeno besedilo št. 6):
34. člen (zaščitna čelada)
(3) Voznik in potnik na kolesu morata imeti do dopolnjenega 18. leta starosti med vožnjo ustrezno pripeto zaščitno kolesarsko čelado.
(5) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek:
1. voznik ali potnik na kolesu, [...] ki ravna v nasprotju z določbo prvega ali tretjega odstavka tega člena,
3. starš, skrbnik, rejnik ali spremljevalec otroka, kadar otrok ravna v nasprotju z določbo prvega, [...] odstavka tega člena.
93. člen (pogoji za udeležbo koles v cestnem prometu)
(9) Voznik kolesa mora imeti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti prižgano na sprednji strani žaromet za osvetljevanje ceste, ki oddaja belo svetlobo, na zadnji strani pa pozicijsko svetilko, ki oddaja rdečo svetlobo. Na zadnji strani kolesa mora imeti nameščen rdeč odsevnik, na obeh straneh pedal rumene ali oranžne odsevnike, na kolesih pa rumene ali oranžne bočne odsevnike.
(11) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, [...] ki ravna v nasprotju z določbo [...] devetega odstavka tega člena.
Poudarek je moj. Ponoči in ob zmanjšani vidljivosti.
energetik ::
Na zadnji strani kolesa mora imeti nameščen rdeč odsevnik, na obeh straneh pedal rumene ali oranžne odsevnike, na kolesih pa rumene ali oranžne bočne odsevnike.Torej če imaš na biciklu obojestranske SPD pedale, si v prekršku. Čeprav imaš spredaj in zadaj ledice, ki se jih vidi na par kilometrov. Super. Ker kako boš dal odsevnik na tole:
(11) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, [...] ki ravna v nasprotju z določbo [...] devetega odstavka tega člena.
ali
Itak je glede na tole v prekršku velika večina rekreativnih kolesarjev, ker na specialko ali MTB pač ne daješ odsevnikov na špice in na pedala...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
St235 ::
A to drži:
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
samo kadar ni na voljo površine namenjene vozilom ali specifično kolesarjem.
Kolesar ne sme voziti po plocniku.
https://vsebovredu.triglav.si/na-poti/p...
Kako točno pa zgleda situacija, kjer ni vozišča namenjenega vozilom, je pa pločnik?
s1m0n ::
Na cestah kot je ta pri nas :) Kjer se bi kot kolesar po cesti moral vozit po sredini cestišča, da ne voziš po kanalih, razpokah, luknjah...
Invictus ::
Pravzaprav so problem šoferji, ki mislijo, da vozijo vlak po tirnicah, in da se jim mora cel svet ustaviti.
Če bi obvladali desni pogled, ne buljili v telefon med vožnjo, bi lahko marsikoga opazili.
Zvečer je malo težje, ker se cel kup kolesarjev obleče v črno in vozi brez luči.
Ampak javna razsvetljava je dovolj močna, da vidim tudi take kolesarje v mestu. Samo na cesto moraš gledati. In še malo okoli sebe .
Če bi obvladali desni pogled, ne buljili v telefon med vožnjo, bi lahko marsikoga opazili.
Zvečer je malo težje, ker se cel kup kolesarjev obleče v črno in vozi brez luči.
Ampak javna razsvetljava je dovolj močna, da vidim tudi take kolesarje v mestu. Samo na cesto moraš gledati. In še malo okoli sebe .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
s1m0n ::
Še me na tem odseku ni ustavila policija pa jih srečam tedensko. Res, da gre za krajši kos 200-300m odseka.
Po tej cesti se ob robu ne da peljat s kolesom brez, da te kam odnese.
* Je pa letos planirana obnova celotnega odseka ceste (do konca leta) s pripadajočim pločnikom in kolesarko potjo. Tak, da se bo vsaj enkrat to končalo :)
Po tej cesti se ob robu ne da peljat s kolesom brez, da te kam odnese.
* Je pa letos planirana obnova celotnega odseka ceste (do konca leta) s pripadajočim pločnikom in kolesarko potjo. Tak, da se bo vsaj enkrat to končalo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
energetik ::
Ne gre za kugellagerje, ampak za varnost. Tistega 0,5m od robnika je pogosto neprevozno za kolo. Kanali, udarne jame, kamni... Šele tam levo od 0,5 metra je dokaj normalno. Razen če se predpiše obvezna uporaba fullyja s 2,4" gumami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Invictus ::
No, v Italiji morajo vozniki peljati vsaj 1 meter vstran od kolesarja.
Pri nas je bolj 10 cm. Pri večini. Imaš pa par normalnih voznikov, ki celo počakajo, da te lahko varno prehitijo...
Pri nas je bolj 10 cm. Pri večini. Imaš pa par normalnih voznikov, ki celo počakajo, da te lahko varno prehitijo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kunigunda ::
A to drži:
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
samo kadar ni na voljo površine namenjene vozilom ali specifično kolesarjem.
Kolesar ne sme voziti po plocniku.
https://vsebovredu.triglav.si/na-poti/p...
Kako točno pa zgleda situacija, kjer ni vozišča namenjenega vozilom, je pa pločnik?
Pes ob kolesu. Sicer ocitn kazni ne pisejo (men je kaps dolg nazaj reku sam, naj sestopim pa grem pes da nau kazni, ocitno tolerirajo eni).
joze67 ::
Če gre za peš cono (aka območje za pešce), je vožnja s kolesi dovoljena na način, da ne ogroža pešcev (ZPrCP, 32. člen, 1 odstavek).
St235 ::
A to drži:
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
samo kadar ni na voljo površine namenjene vozilom ali specifično kolesarjem.
Kolesar ne sme voziti po plocniku.
https://vsebovredu.triglav.si/na-poti/p...
Kako točno pa zgleda situacija, kjer ni vozišča namenjenega vozilom, je pa pločnik?
Pes ob kolesu. Sicer ocitn kazni ne pisejo (men je kaps dolg nazaj reku sam, naj sestopim pa grem pes da nau kazni, ocitno tolerirajo eni).
????
A lahko dobimo primer pločnika, kjer ne sme vozit kolesar in zraven ni vozišča?
kunigunda ::
Če gre za peš cono (aka območje za pešce), je vožnja s kolesi dovoljena na način, da ne ogroža pešcev (ZPrCP, 32. člen, 1 odstavek).
To ni plocnik (npr. tivoli) Za pes cono mas tudi znak, kjer kolo ni dovoljen.
A to drži:
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
samo kadar ni na voljo površine namenjene vozilom ali specifično kolesarjem.
Kolesar ne sme voziti po plocniku.
https://vsebovredu.triglav.si/na-poti/p...
Kako točno pa zgleda situacija, kjer ni vozišča namenjenega vozilom, je pa pločnik?
Pes ob kolesu. Sicer ocitn kazni ne pisejo (men je kaps dolg nazaj reku sam, naj sestopim pa grem pes da nau kazni, ocitno tolerirajo eni).
????
A lahko dobimo primer pločnika, kjer ne sme vozit kolesar in zraven ni vozišča?
Kot vem se plocnike dela ob voziscih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kunigunda ()
St235 ::
no shit sherlock, zato sem tudi napisal, da kolesarji lahko delijo površine s pešci kadar nimajo površine namenjene vozilom ali specifično kolesarjem.
Pa si začel bluzit o pločnikih, pri čemer si spregledal, da so kolesarske steze pogoste speljanje po... pločnikih! Še več zakon o cestah eksplicitno predvideva, da se kolesarske steze lahko urejajo tudi na pločnikih.
Pa si začel bluzit o pločnikih, pri čemer si spregledal, da so kolesarske steze pogoste speljanje po... pločnikih! Še več zakon o cestah eksplicitno predvideva, da se kolesarske steze lahko urejajo tudi na pločnikih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Cange ::
A to drži:
Obvezna oprema je sprednja in zadnja luč ter čelada za mlajše od 14 let. Kolesar se lahko vozi po površini namenjeni pešcem s prilagojeno vožnjo pešcem?
samo kadar ni na voljo površine namenjene vozilom ali specifično kolesarjem.
Še to, bližnjice ne predstavljajo problema v primeru da so to površine za pešce, to govorim o konkretnih jasnih bližnjicah ki so bolj varne tudi za kolesarja?
St235 ::
Kaj si predstavljaš pod bližnico? da se zapelješ čez 4 pasove na obvoznici? Ne vem, če je to ravno varno. Al misliš peš cono? Al shojeno pot čez travnik?
Ker za peš cono je eksplicitno napisano, da jo kolesarji lahko uporabljajo in pod kakšnimi pogoji, shojena pot pa ni del javnega prometa.
Da bi pa kolesarji samo zato, ker je bližje smeli vozit kjer jim paše pa se ne sme. Pustimo kaj se seveda dela. Tak primer je naprimer podvoz po železnico v ljubljani.
Ker za peš cono je eksplicitno napisano, da jo kolesarji lahko uporabljajo in pod kakšnimi pogoji, shojena pot pa ni del javnega prometa.
Da bi pa kolesarji samo zato, ker je bližje smeli vozit kjer jim paše pa se ne sme. Pustimo kaj se seveda dela. Tak primer je naprimer podvoz po železnico v ljubljani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
St235 ::
ROFL, za katero še vedno ne vemo kaj sploh je. Oziroma drugače: ali si nekdo predstavlja, da je nekaj bližnjica ali ne, nima nikakršnega pomena z vidika cestno prometnih predpisov.
GizmoX ::
Ali so se členi spremenili/posodobili glede nošenja OBVEZNE opreme, ker se jih več kot 70 % ne drži in smotrnost kje se vozijo (kolesarske površine, ceste, ..itd)?ZPrCP se glede kolesarjev že nekaj let ni bistveno spremenil. 2 leti nazaj se je:
Mogoče tudi obstaja kakšna analiza delež prometnih prekrškov glede peščev in kolesarjev napram avtomobilistom?
Danes je zgleda bolj "levi" dan, ker mi je d**izdilo vožnja kolesarjev na pločnikih, ki je že tako ozek (dve osebi) in izgovor na to je, da je premalo kolesarskih površin primernih ali pa bodisi urejenih.
- podaljšala obveznost nošenje čelade na 18 let
- dodala globa za nenošenje čelade 120€
- kolo s pomožnim šibkim električnim motorjem uradno prekvalificiralo v "kolo"
- na kolesarske prisililo počasne mopede
Kolesarji se lahko po ZPrCP vozijo naokoli brez nošenja kakršnekoli opreme, vse dokler ni kakšen mladoleten brez čelade. Lahko tudi goli (no ja, morda bi s tem kršil 1. odstavek 4. člena )
Dokler je vreme ugodno, ne potrebujejo niti nobene dodatne varnostne/opozorilne opreme. V bistvu za kolesa niso predpisane niti zavore.
Vožnja kolesarjev po pločnikih je po črki zakona seveda prepovedana in se kaznuje.
Kljub temu vožnja kolesarjev po pločnikih očitno ni velik problem, saj se vožnjo po pločnikih v praksi legalizira s simpatičnimi znaki:
Pred kratkim so tako na Vodnikovi odstranili kolesarski pas in z znakom legalizirali kolesarje na pločniku, kar predstavlja vsevesoljsko harmonijo kolesarjev in pešcev (ter čakajočih pred avtobusno postajo).
Na Drenikovi, kjer je bil kolesarski promet še ne dolgo nazaj prepovedan, so prav tako z znakom legalizirali pločnik za kolesarje. Včasih so plačevali globe, sedaj nič več - ZMAGA!
Kakšen delež prekrškov pešcev/kolesarjev napram avtomobilostom te pa zanima? Policija ima javne podatke, ki jih lahko poljubno analiziraš.
Na hitro, iz leta 2015 (takrat sem pač nazadnje to uvažal):
Povzročitelji prometne nesreče: 12.018 vozniki osebnega avtomobila, 807 kolesarji, 102 pešci.
Večina prometnih nesreč pri kolesarjih je bila taka, da so jo povzročili sami sebi, drugih udeležencev pa ni bilo. Padec kolesarja se šteje kot prometna nesreča, tudi če pade sam.
Povzročitelj-udeleženec za pare avto-kolo in avto-pešec: avto-kolo 346, kolo-avto 232; avto-pešec 378, pešec-avto 65.
Verjetno ni potrebno posebej poudarjati, kdo je postal poškodovan, kdo pa ostal nepoškodovan - ne glede na povzročitelja.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
St235 ::
Vožnja kolesarjev po pločnikih je po črki zakona seveda prepovedana in se kaznuje.
Dajmo nehat s to faumo in posploševanjem, ker bo to še en idiotizem, kot je ta da je omejitev hitrosti na kolesarski stezi 25 km/h in da traktroji ne smejo vozit po avtocesti.
Pločnik je del cestišča, ki ni v isti ravnini kot vozišče ali je od njega ločen kako drugače in je namenjen pešcem, ali pešcem in prometu koles ter mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h, če je na njem označen kolesarski pas ali pa z vertikalno prometno signalizacijo dovoljen promet kolesarjev;
Vožnja po pločniku sama po sebi ni prepovedana, kot tudi sam ugotavljaš je ureditev na pločniku odvisna od prometne signalizacije.
kunigunda ::
no shit sherlock, zato sem tudi napisal, da kolesarji lahko delijo površine s pešci kadar nimajo površine namenjene vozilom ali specifično kolesarjem.
Pa si začel bluzit o pločnikih, pri čemer si spregledal, da so kolesarske steze pogoste speljanje po... pločnikih! Še več zakon o cestah eksplicitno predvideva, da se kolesarske steze lahko urejajo tudi na pločnikih.
Ne ne delijo si s pesci, ce to ni izrecno z znakom dovoljeno. Ce je na plocniku kolesarska steza, je to plocnik tako za pesce kot kolesarje in je s talnimi oznakami doloceno, kdo kje lohk hodi/vozi.
Ce kolesarske steze na plocniku ni, PES ob kolesu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kunigunda ()
predi ::
Hipotetična situacija. Kolesar se pripelje po kolesarski stezi, ki sprva poteka ob desnem robu cestišča, nato pa zavije preko ceste (prehod za pešce in kolesarski prehod) ter se nadaljuje v ulico, ki je pravokotna na cesto. Od točke, kjer je prehod, in naprej po cesti vožnja s kolesom ni izrecno prepovedana, pred naslednjim križiščem pa je spet podoben prehod, kjer se kolesarska nadaljuje ob desnem robu cestišča. Kako mora ravnati kolesar, ki želi pot nadaljevati po cesti in ne v ulico, ki je na cesto postavljena pravokotno?
Sicer tehnično ne gre za križišče, se pa sekata cesta in kolesarski pas.
Konkretno gre za nekaj takšnega, sicer je dejanska signalizacija trenutno drugačna (na desni strani gredice je vrisan kolesarski pas, prav tako je ta pas na prehodu, od koder gleda Street View - stojišče). Hipotetična ulica je tista kamor nadaljuje kolesarski prehod proti drevesom in Elektro Maribor, cesta pa je ta, kjer je viden znak za prepovedano ustavljanje in parkiranje.
Sam mislim, da je potrebno sestopiti s kolesa pred prehodom, nadaljevati peš mimo kandelabra in se potem s pločnika varno vključiti na cestišče (tam je slučajno tudi rampa). Če počakaš, da ti na prehodu ustavijo, ti pa nadaljuješ vožnjo preko prehoda za pešce in naprej po cestišču, se počutiš totalno neumno, ker ne samo, da si ustavil promet, še za tabo morajo nadaljevati počasneje. Poleg tega prečiš prehod za pešce. Kolesarski pas je vrisan z neprekinjeno belo črto, razen na prehodih.
Sicer tehnično ne gre za križišče, se pa sekata cesta in kolesarski pas.
Konkretno gre za nekaj takšnega, sicer je dejanska signalizacija trenutno drugačna (na desni strani gredice je vrisan kolesarski pas, prav tako je ta pas na prehodu, od koder gleda Street View - stojišče). Hipotetična ulica je tista kamor nadaljuje kolesarski prehod proti drevesom in Elektro Maribor, cesta pa je ta, kjer je viden znak za prepovedano ustavljanje in parkiranje.
Sam mislim, da je potrebno sestopiti s kolesa pred prehodom, nadaljevati peš mimo kandelabra in se potem s pločnika varno vključiti na cestišče (tam je slučajno tudi rampa). Če počakaš, da ti na prehodu ustavijo, ti pa nadaljuješ vožnjo preko prehoda za pešce in naprej po cestišču, se počutiš totalno neumno, ker ne samo, da si ustavil promet, še za tabo morajo nadaljevati počasneje. Poleg tega prečiš prehod za pešce. Kolesarski pas je vrisan z neprekinjeno belo črto, razen na prehodih.
GizmoX ::
Sam mislim, da je potrebno sestopiti s kolesa pred prehodom, nadaljevati peš mimo kandelabra in se potem s pločnika varno vključiti na cestišče (tam je slučajno tudi rampa). Če počakaš, da ti na prehodu ustavijo, ti pa nadaljuješ vožnjo preko prehoda za pešce in naprej po cestišču, se počutiš totalno neumno, ker ne samo, da si ustavil promet, še za tabo morajo nadaljevati počasneje. Poleg tega prečiš prehod za pešce. Kolesarski pas je vrisan z neprekinjeno belo črto, razen na prehodih.Pravilno je tako, da se potem počutiš totalno neumno - prehod za kolesarje je zate križišče, v katerem varno zaviješ desno. V teoriji imaš na prehodu prednost pred avtomobili, desno pa tudi lahko zaviješ, tako da se ti niti ne bi bilo potrebno ustavljati. No, pa vseeno po pameti.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Groot ::
Da bi pa kolesarji samo zato, ker je bližje smeli vozit kjer jim paše pa se ne sme. Pustimo kaj se seveda dela. Tak primer je naprimer podvoz po železnico v ljubljani.
Ena najbolj neumnih prepovedi. Res ne razumem zakaj se nebi smel s kolesom peljati čez podhod. Ok zna biti gužva ljudi v konicah, ampak če si vsaj kolikor toliko razumen ne boš povozil nikogar.
Enkrat se mi je ravno v podhodu pod železniško zgodilo, da se mi je na tisti klančini proti koncu podhoda (na Bežigrajski strani) ena zatežena babica prav namenoma postavila na klančino. Čez cel podhod sem jo videl da je bila že na stopnicah, nakar me zagleda in glej ga zlomka čudežno se ona odloči, da sedaj bo šla pa 3 metre nazaj in po klančini. Si mislim ok vredu naj ima svoje veselje bom že počakal. Ampak seveda to ni pomogalo, ker je se prijazno odločila, da ona se bo na klančini ustavila in začela pizditi name, da se je prepovedano voziti s kolesom. Sem ji prijazno pojasnil, da z veseljem pridem z avtom pod njeno okno pa bomo videli kaj je boljša izbira.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19603 (7899) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40802 (35673) | St235 |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52613 (45902) | BigWhale |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61739 (54929) | jype |