» »

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah

strani: « 1 2 3 ... 5

Lozinka ::

Naslov pove vse, razmišljam da bi naredil peticijo kjer bi se kolesarjem prepovedala medkrajevna vožnja po regioalnih cestah, ker samo ovirajo promet. Vedno vozijo po sredini ceste z bogih 20 km/h in povzočijo mnoge zastoje, nesreče zraven pa so še arogantni! Kakšno je pa vaš mnenje?
  • spremenil: BigWhale ()

mr1two ::

Good luck with that.
Ko si že pr tem, ne pozabi podpisat še peticije, da se zgradi poleg regionalk še posebej kolesarsko progo.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Mipe ::

Jap, dajte nam kolesarske steze. Vse do takrat boste pač lepo vozili 20 km/h kot vsi drugi pošteni državljani.

šernk ::

Ne podpiram. Ker potem praktično ne morem narediti s kolesom več kot 100m.

kjer pa je ustrezna kolesarska infrastruktura, bi mogle biti pa visoke kazni za kolesarje na cestah. To pa podpiram.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

DrYuri ::

še vedno je dosti normalnih kolesarjev... ne moreš zaradi nekaterih ki mečejo slabo luč, kar vse uzeti pravice po vožnji po cesti, ta je malo huda.

gruntfürmich ::

Lozinka je izjavil:

Naslov pove vse, razmišljam da bi naredil peticijo kjer bi se kolesarjem prepovedala medkrajevna vožnja po regioalnih cestah, ker samo ovirajo promet. Vedno vozijo po sredini ceste z bogih 20 km/h in povzočijo mnoge zastoje, nesreče zraven pa so še arogantni! Kakšno je pa vaš mnenje?

dostikrat opaženo. vendar samo ob 14-16h. med drugimi urami ni panike, med temi pa če srečam kolesarja na cesti ki ovira promet bi šel ven in ga narezal ko bika.
tko da bi se lahko določile ure, kdaj se NE sme voziti po teh cestah...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

k4vz0024 ::

Javne ceste so tudi za kolesarje, razen če ni posebej zgrajena kolesarska proga.

Če kdo meni da ni, naj ne vozi avta.

dzinks63 ::

Nekatere odseke cest so super prenovili, ob cesti naredili zeleni travnati pas, poleg široko kolesarsko stezo in "question is" zakaj se cel kup kolesarjev ne vozi po kolesarski stezi? Še vedno se vozijo po normalnem vozišču in ovirajo promet.

Invictus ::

dzinks63 je izjavil:

Nekatere odseke cest so super prenovili, ob cesti naredili zeleni travnati pas, poleg široko kolesarsko stezo in "question is" zakaj se cel kup kolesarjev ne vozi po kolesarski stezi? Še vedno se vozijo po normalnem vozišču in ovirajo promet.

Daj en primer. Bi res rad videl to super slovensko kolesarsko stezo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MaterVola ::

Problem teh novih superduper kolesarskih odsekov je... Da so dolgi 156 metrov :)

PacificBlue ::

Daj en primer. Bi res rad videl to super slovensko kolesarsko stezo ...


http://deejay.blog.siol.net/2011/10/16/...

Sriple Tix ::

Tukaj je lep primer. Skoraj ni specialkarja, ki bi se peljal po kolesarski progi, čeprav ....

Sriple Tix je izjavil:

Oranžna je kolesarska proga, milimeter nad njo medkrajevna cesta Lesce - Bled. Uvoz nanjo je v obeh primerih naravnost s krajevne ulice.

Stewie G ::

Lozinka je izjavil:

Naslov pove vse, razmišljam da bi naredil peticijo kjer bi se kolesarjem prepovedala medkrajevna vožnja po regioalnih cestah, ker samo ovirajo promet. Vedno vozijo po sredini ceste z bogih 20 km/h in povzočijo mnoge zastoje, nesreče zraven pa so še arogantni! Kakšno je pa vaš mnenje?


Ko sem prebral tale post me je prijelo, da bi ti prišel na dom in ti stisnil focn. PARDON. Tole kar si omenil pa je čista bedarija. Nesreče v veliki večnini povzročijo nestrpni vozniki, ki grejo kolesarja prehitevat 'v škarje', kot, da ne bi mogli počakat 15 sekund in ga prehiteti kasneje. Sam sem kolesar, poleti veliko kolesarim. Pomislite kako ranljivi smo kolesarji proti vam avtomobilistom. Če me podreš z hitrostjo 40km/h je 90% možnosti, da sem mrtev. Če se vate od zadaj zaleti drug avto z tako hitrostjo ti ne bo, razen prask in kakega udarca verjetno, nič.
Name changed.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stewie G ()

[D]emon ::

Pazi da te jewpe ne dobi v pest... :))

Drugace pa ja, kot je ze bilo povedano. Naj se uredijo kolesarske poti pa bo mir. Pesacit pa ne mislim zaradi par ljudi, ki morajo s svojim kupom pleha kompenzirat.
I'm really easy to get along with, once you cretins learn to worship me.

čuhalev ::

Trenutne kolesarske steze so zaradi brezglavih peščev in nedovršenih klančin (pri prečakanju ceste) nevarnejše od kolesarjenja po cesti. Itak pa po njih ni mogoče voziti s čim drugim kot gorskim kolesom z dvakratno hitrostjo pešča (prav zaradi nenehnih sprememb nivoja cestišča)

Pa tudi nekatere medkrajevne ceste imajo tako ,,požrt" rob, da je kolesarjenje mogoče šele po sredini smernega vozišča. To je tudi odgovor, zakaj kolesarji ne vozijo ob robu!

Pa ne pozabimo na šlampasto narejena cestišča, kjer se okoli jaška posede, potem pa bolj ruka kot makedam.

sidd ::

Avtor teme, resno, kolko si star? 16,5 let? ... 8-O

Ko bodo kolesarske steze na nivoju nizozemskih (mokre sanje, vem), potem, mogoče, če bi se res iskazalo, bi se lahko začelo debatirat o takem ukrepu kot izboljšanju prometne varnosti. Do takrat pa ni niti najmanjše možnosti!
no idea for signature
signed
I

Limit-sky ::

čuhalev je izjavil:

Pa tudi nekatere medkrajevne ceste imajo tako ,,požrt" rob, da je kolesarjenje mogoče šele po sredini smernega vozišča. To je tudi odgovor, zakaj kolesarji ne vozijo ob robu!


Z javnim prevozom se vsej tej nesnagi izogneš.
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

kitewing ::

Mogoče bi naredil peticijo, da se lahko voziš z avtom samo na cestah rezerviranih za motorna vozila? Ne vem od kje ti ideja, da si lahko z avtom lastiš cestišče? Verjetno nisi nestrpen samo do kolesarjev?

Oberyn ::

Bi podprl, če bi bila kolesarska infrastruktura bolj razviza, v sedanjih razmerah pa ne. Mislim, da bi morali biti kolesarji čim bolj ločeni od motornega prometa, zaradi razlik v hitrosti, da bi jih medkrajevno kar ukinili, pa vseeno ne. Obe vrsti prometa sta potrebni in koristni. Jure, obe vrsti prometa!

Bi pa glasoval za to, da kolesarji tudi prispevajo dajatve, kot jih šoferji z davkom za uporabo cest in davkom pri gorivih (ki so praktično samo davek). Kolesarji zase glasno (in upravičeno) zahtevajo široko infrastrukturo in pravice do udeležbe v prometu, bi bilo pa prav, da k temu tudi namensko prispevajo.

[D]emon ::

Limit-sky je izjavil:

čuhalev je izjavil:

Pa tudi nekatere medkrajevne ceste imajo tako ,,požrt" rob, da je kolesarjenje mogoče šele po sredini smernega vozišča. To je tudi odgovor, zakaj kolesarji ne vozijo ob robu!


Z javnim prevozom se vsej tej nesnagi izogneš.



Prosim, ne klamfaj bedarij. Kaksen javni prevoz? V LJ in MB je pogojno urejen, izven mest pa efektivni javni prevoz skorajda ne obstaja.
I'm really easy to get along with, once you cretins learn to worship me.

Limit-sky ::

Prihajam "izven mesta" in to vsekakor ne drži,
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.

gruntfürmich ::

Stewie G je izjavil:

Ko sem prebral tale post me je prijelo, da bi ti prišel na dom in ti stisnil focn. PARDON. Tole kar si omenil pa je čista bedarija. Nesreče v veliki večnini povzročijo nestrpni vozniki, ki grejo kolesarja prehitevat 'v škarje', kot, da ne bi mogli počakat 15 sekund in ga prehiteti kasneje. Sam sem kolesar, poleti veliko kolesarim. Pomislite kako ranljivi smo kolesarji proti vam avtomobilistom. Če me podreš z hitrostjo 40km/h je 90% možnosti, da sem mrtev. Če se vate od zadaj zaleti drug avto z tako hitrostjo ti ne bo, razen prask in kakega udarca verjetno, nič.


mene pa dostikrat prime, ko s specialko drvim po cesti (ne po kolesarski stezi, čeprav je zraven, ker je to nemogoče ker je polna kamenčkov in umazana), da bi takim debilnim kolesarjem ki ovirajo motorni promet tudi focn prilimal...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

sidd ::

Izven mest javni prevoz v Sloveniji ne obstaja. Domžale, Kranj, Kamnik niso podeželje...
In kot je rekel kitewing rekel, to samo izkazuje nestrpnost. Vložite peticijo za boljše ceste in kolesarske steze. Samo proti, proti, proti, to je tak vse kaj povprečn slovenec zna. Tipično.

Bi pa glasoval za to, da kolesarji tudi prispevajo dajatve, kot jih šoferji z davkom za uporabo cest in davkom pri gorivih (ki so praktično samo davek). Kolesarji zase glasno (in upravičeno) zahtevajo široko infrastrukturo in pravice do udeležbe v prometu, bi bilo pa prav, da k temu tudi namensko prispevajo.

Zdaj pa si poglej obrabo infrastrukture od motornih vozil, ter obrabo povzročeno zaradi koles. Da se ne omenja obremenjevanje okolja, onesanženje, ... Sicer pa brez skrbi, vsak kolesar ima TUDI avtomobil, in pravtako plačuje vse dajatve (razen res, res redkih izjem). Res, bravo!
no idea for signature
signed
I

Oberyn ::

sidd je izjavil:

Zdaj pa si poglej obrabo infrastrukture od motornih vozil, ter obrabo povzročeno zaradi koles. Da se ne omenja obremenjevanje okolja, onesanženje, ... Sicer pa brez skrbi, vsak kolesar ima TUDI avtomobil, in pravtako plačuje vse dajatve (razen res, res redkih izjem). Res, bravo!

V mislih sem imel ustrezno manjše dajatve, kot za motorna vozila. Razumem, da ima večina kolesarjev tudi avtomobile, vendar bi na primer z lastništvom avtomobila prispeval za avtomobilsko infrastrukturo, z lastništvom kolesa pa za kolesarsko.

sidd ::

z lastništvom kolesa pa za kolesarsko.

Z veseljem prispevam, ČE bi to bilo izvedljivo pri nas. Pa ni, denar bi se nekam izgubil v proračunu, kolesarskih stez pa od nikjer. Hvala bogu, da se da pridobit toliko Eu sredstev za to, in da posamezne občine samoiniciativno gradijo nove poti.
no idea for signature
signed
I

čuhalev ::

Limit-sky je izjavil:

čuhalev je izjavil:

Pa tudi nekatere medkrajevne ceste imajo tako ,,požrt" rob, da je kolesarjenje mogoče šele po sredini smernega vozišča. To je tudi odgovor, zakaj kolesarji ne vozijo ob robu!


Z javnim prevozom se vsej tej nesnagi izogneš.


Če v prostem času kolesarim, uporabljam kolo.

Sicer v kakšnem večjem mestu še nisem kolesaril, ampak, če bi, bi uporabil kar cesto za vozila. Ali se to ob prisotnosti kolesarske steze sme, ne vem, ampak če bi vozil po njej, potem ne bi prišel nikamor.

cordoba ::

In zakaj nebi prišel nikamor ? Se pravi grem jst z avtom rajši po železniških tirih iz lj do mb, ker po cesti itaq ne prideš nikamor...

lonz ::

Heh, tale tema bo pa jypetovo božično darilo ko jo bo opazi... Drgač pa; kolesarji imajo totalno isto pravico uporabljat cestne površine. Na državi pa je, da le-to primerno uredi.
...arrrrrr, shiver me timbers...

čuhalev ::

Točno, le problem prehitevanja bi bilo potrebno rešiti.

Dejstva:
Za dosego hitrosti okoli 30km/h je potrebno vložiti kar nekaj truda.
Po kolesarskih stezah hodijo tudi pešči.
Pred vsakim prečkanjem ceste je potrebno upočasniti, če ne zaradi prometa pa zaradi slabo izpeljanih klančin (teh lahko celo ni)
Čakanje avtomobila za izpeljevanje iz dovoza zapire pot.
Dovozi so precej pogosti.

Vse to poskrbi, da kolesar nenehno zavira in pospešuje. Pri tem se mu zmanjša povprečna hitrost in se hkrati še utrudi.

gruntfürmich ::

lonz je izjavil:

Drgač pa; kolesarji imajo totalno isto pravico uporabljat cestne površine. Na državi pa je, da le-to primerno uredi.

načeloma teh betonsko-asfaltnih 8m širokih kač niso primarno gradili za kolesarje; ali pač?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

antrim ::

sidd je izjavil:


... Sicer pa brez skrbi, vsak kolesar ima TUDI avtomobil, in pravtako plačuje vse dajatve (razen res, res redkih izjem). Res, bravo!


Hm. Imam dva avtomobila. Vozim se seveda lahko samo z enim naenkrat pa kljub temu za oba plačujem polno zavarovanje, registracijo, cestnino, vinjeto itd. Get it?

e-marko ::

čuhalev je izjavil:

Točno, le problem prehitevanja bi bilo potrebno rešiti.

Dejstva:
Za dosego hitrosti okoli 30km/h je potrebno vložiti kar nekaj truda.
Po kolesarskih stezah hodijo tudi pešči.
Pred vsakim prečkanjem ceste je potrebno upočasniti, če ne zaradi prometa pa zaradi slabo izpeljanih klančin (teh lahko celo ni)
Čakanje avtomobila za izpeljevanje iz dovoza zapire pot.
Dovozi so precej pogosti.

Vse to poskrbi, da kolesar nenehno zavira in pospešuje. Pri tem se mu zmanjša povprečna hitrost in se hkrati še utrudi.


Če kolesariš v prostem času ali/in za kondicijo je to lahko samo prednost. V primeru, da se ti mudi pa uporabiš javni prevoz. Ki ga tako vneto tiščite pod nos avtomobilistom, da ja ne bi onesnaževali okolice.

Problem pešcev na kolesarski pa ni problem avtomobilistov.
Kolesarju je torej problem upočasniti, ko dohiti pešca. Zanimivo... Malo više pa sem prebral, da naj avtomobilist lepo upočasni, ko dohiti kolesarja in ga nato varno prehiti, ko je to možno.

Lp

P.S.: Tudi sam rekreativno kolesarim in sem ob tem pač malo bolj previden glede na kategorijo ceste po kateri križarim.
...somebody, somewhere...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: e-marko ()

[D]emon ::

Pesci nimajo kej hodit po kolesarski stezi, razen v primeru, da ustrezne povrsine za pesce ni, kot to doloca 95. clen ZVCP:


95. člen

(1) Pešci morajo uporabljati prometne površine, namenjene hoji pešcev.

(2) Če na vozišču ali ob njem ni pasu za pešce, pešpoti ali pločnika, je pa kolesarska pot ali steza, smejo hoditi pešci po kolesarski poti ali stezi, vendar tako, da ne ovirajo kolesarjev in voznikov koles s pomožnim motorjem.

(3) Pešec ne sme hoditi po vozišču ali se zadrževati na njem, prav tako ne sme nanj nenadoma stopiti.

(4) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka smejo hoditi pešci po vozišču tam, kjer ni pločnika, pešpoti ali kolesarske steze. Pešci morajo hoditi ob levem robu vozišča v smeri hoje.

(5) Izjemoma lahko pešci hodijo po desni strani vozišča v smeri hoje, kjer je to zanje varneje (nepregledni ovinek, ovira na vozišču ipd.).

(6) Pešec, ki potiska enosledno vozilo, ročni voziček ali drugo prevozno sredstvo in organizirana skupina pešcev, mora v primeru iz četrtega odstavka tega člena hoditi ob desnem robu vozišča v smeri hoje. Pešec, ki potiska ob sebi enosledno vozilo, ga mora voditi na svoji levi strani. Določba velja tudi za osebo, ki se vozi v invalidskem vozičku.

(7) Pešec mora prečkati vozišče na prehodu za pešce, če je ta oddaljen od njega manj kot 100 metrov. Pešec ne sme prečkati vozišča zunaj prehoda za pešce, če sta smerni vozišči fizično ločeni ali ju loči neprekinjena ločilna črta.

(8) Pešec mora prečkati vozišče brez ustavljanja in po najkrajši poti. Preden stopi na vozišče, se mora prepričati, če to lahko varno stori.

(9) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek pešec, ki ravna v nasprotju s prvim, drugim, tretjim, četrtim, šestim, sedmim ali osmim odstavkom tega člena.

(10) Z globo 80 eurov se kaznuje za prekršek organizator skupine pešcev, ki ne zagotovi hoje organizirane skupine skladno s šestim odstavkom tega člena.
I'm really easy to get along with, once you cretins learn to worship me.

čuhalev ::

e-marko je izjavil:

čuhalev je izjavil:

Točno, le problem prehitevanja bi bilo potrebno rešiti.

Dejstva:
Za dosego hitrosti okoli 30km/h je potrebno vložiti kar nekaj truda.
Po kolesarskih stezah hodijo tudi pešči.
Pred vsakim prečkanjem ceste je potrebno upočasniti, če ne zaradi prometa pa zaradi slabo izpeljanih klančin (teh lahko celo ni)
Čakanje avtomobila za izpeljevanje iz dovoza zapire pot.
Dovozi so precej pogosti.

Vse to poskrbi, da kolesar nenehno zavira in pospešuje. Pri tem se mu zmanjša povprečna hitrost in se hkrati še utrudi.


Če kolesariš v prostem času ali/in za kondicijo je to lahko samo prednost. V primeru, da se ti mudi pa uporabiš javni prevoz. Ki ga tako vneto tiščite pod nos avtomobilistom, da ja ne bi onesnaževali okolice.

Problem pešcev na kolesarski pa ni problem avtomobilistov.
Kolesarju je torej problem upočasniti, ko dohiti pešca. Zanimivo... Malo više pa sem prebral, da naj avtomobilist lepo upočasni, ko dohiti kolesarja in ga nato varno prehiti, ko je to možno.

Lp

P.S.: Tudi sam rekreativno kolesarim in sem ob tem pač malo bolj previden glede na kategorijo ceste po kateri križarim.


Obema je problem upočasnevanja izguba kinentične energije, le da jo voznik v avtomobilu veliko enostavnejše dobi nazaj.

Problem obcestnih kolesarskih stez je tudi predpisana smer vožnje. Konkretno to pomeni, če stanujem na desni strani ulice, potem lahko s kolesarjenjem do stanovanja pridem le tako, da imam na levi cesto in desno zgradbe. Če slučajno pridem iz druge smeri, potem moram voziti po drugi strani ulice in na ustreznem mestu prečkati cesto.

Skratka lahko bi enostavno odmislili te kolesarske steze in vse kolesarje poslali na cesto. Potem bi voznikom avtomobilom postalo samoumevno, da so kolesarji del prometa in na cesti enakopravni. Itak pred destimi leti ni bilo kolesarskih.

[D]emon ::

čuhalev je izjavil:

Itak pred destimi leti ni bilo kolesarskih.


Seveda, leta 2002 smo ziveli v kameni dobi, le leto pred tem pa je bilo izumljeno kolo. Daj ne govori bedarij.
I'm really easy to get along with, once you cretins learn to worship me.

furion ::

Itaq kolesar k vozi po sredi ceste ogroza samo sebe. Tebi v avtu ni nic ce ga povozis.
Na ravnici naj vozijo po sredini ce jim pase, ampak v ovinkih naj grejo ob rob. Lih danes sm vidu enga k je PO SREDINI ob sredinski crti skozi nepregleden ovinek peljau.

sidd ::

@antrim, če imaš drug avtomobil za rekreacijo, potem si si sam kriv, ker se dobro ve, da moraš vsak avto registrirat. Pač drag šport, jebat ga ...
Tak kot se med vozniki avtomobilov najdejo kreteni, tak se tudi med kolesarji, motoristi, v politiki, ...
Ampak to ni point. Obstaja ZVCP, kjer je vse lepo definirano kje se lahko kdo vozi, in kje ne. Sicer pa nevem kaj se bunite, 5 minut prej od doma, pa ne bo živčnosti in nestrpnosti na cesti (kot jo lahko sicer dnevno opažamo).
no idea for signature
signed
I

Invictus ::

Sriple Tix je izjavil:

Tukaj je lep primer. Skoraj ni specialkarja, ki bi se peljal po kolesarski progi, čeprav ....

Sriple Tix je izjavil:

Oranžna je kolesarska proga, milimeter nad njo medkrajevna cesta Lesce - Bled. Uvoz nanjo je v obeh primerih naravnost s krajevne ulice.


Mislim da za večino ljudi, ki bi se radi vozili v službo, tole odpade.

Okolica Ljubljane je čisto nepokrita za dnevno migracijo v službo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

k4vz0024 ::

[D]emon je izjavil:

Pesci nimajo kej hodit po kolesarski stezi, razen v primeru, da ustrezne povrsine za pesce ni, kot to doloca 95. clen ZVCP:


95. člen

(1) Pešci morajo uporabljati prometne površine, namenjene hoji pešcev.

(2) Če na vozišču ali ob njem ni pasu za pešce, pešpoti ali pločnika, je pa kolesarska pot ali steza, smejo hoditi pešci po kolesarski poti ali stezi, vendar tako, da ne ovirajo kolesarjev in voznikov koles s pomožnim motorjem.




Se strinjam. Problem nastane kako razumeti, da pešec ne moti kolesarja, saj so kolesarske steze ozke.

Gregor5816 ::

Oberyn je izjavil:

Bi podprl, če bi bila kolesarska infrastruktura bolj razviza, v sedanjih razmerah pa ne. Mislim, da bi morali biti kolesarji čim bolj ločeni od motornega prometa, zaradi razlik v hitrosti, da bi jih medkrajevno kar ukinili, pa vseeno ne. Obe vrsti prometa sta potrebni in koristni. Jure, obe vrsti prometa!

Bi pa glasoval za to, da kolesarji tudi prispevajo dajatve, kot jih šoferji z davkom za uporabo cest in davkom pri gorivih (ki so praktično samo davek). Kolesarji zase glasno (in upravičeno) zahtevajo široko infrastrukturo in pravice do udeležbe v prometu, bi bilo pa prav, da k temu tudi namensko prispevajo.


V tem primeru prodam svoje kolo in kupim gorskega, pa se bom po hosti vozil...vsaj tega nam na podeželju ne manjka, če že nimamo kolesarskih stez.

FlyingBee ::

kdo tukaj ne kolesari redno in ne podpira predloga?

po regionalnih cestah kjer je omejitev 90 km/h so kolesarji z eno nogo v grobu in že zaradi tega bolje, da ne kolesarijo tam, zato ni tako ne smiselen predlog, saj še posebej neizkušene voznike motornih vozil motijo največ kot tudi izkušene, vsem tem pa je dovoljeno voziti tam 90 km/h in zaradi kolesarjev včasih ne morejo, je pa tudi res, da ni tea toliko veliko, da bi bilo vredno peticije

Senitel ::

Ko smo že na tem, dajmo na regionalkah prepovedat še:
-kmetijsko mehanizacijo
-konjske vprege
-pešce
In jih prekvalificiramo v avtoceste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

FlyingBee ::

kolesarji in pešči so šibka točka na teh cestah, sami naj se odločijo, saj v osnovi ni namen zakonov prepovedati ampak obvarovati ene in druge

Invictus ::

Vozniki, ki ne znajo vozit dvotonskih avtov, so še večji problem kot kolesarji.

Se nisem slišal da bi kolesar povozil avto. In preživel. Obratnih primerov je nešteto.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

FlyingBee ::

priznam, včasih me kolesarji motijo in nekateri si preveč upajo, je pa norec za volanom tisti, ki je res grožnja vsem nam ... omejitev 90, vozim 87 pa me nestrpno prehitevajo, kaj šele ko kolesar z 4x nižjo hitrostjo praktično zasede polovico pasu

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

In kaj je dejansko problem, če zasede "polovico pasu"? To, da ne moreš mimo, ko imaš promet v nasprotni smeri?

FlyingBee ::

ni problem, le nesmisel z vidika voznika avta in če je veliko vozil v nasprotni smeri potem zamuda na kraj kamor je voznik namenjen, "kriv" pa je kolesar, vendar je pač razumljivo in ni vredno peticije

sammy73 ::

Z vidika kolesarjev so nesmisel avti, na katere moramo biti pozorni. Zakaj raje ne prepovemo avtov? Mene v avtu precej bolj motijo počasni kamijoni, kmetijska mehanizacija ali nedeljski vozniki. Če zaradi kolesarja zamudiš kamor si namenjen, se raje resno vprašaj o svojih vozniških sposobnostih. Prehitevanje kolesarja, ki pelje 30 na uro in pri tem zaseda kak meter ceste, normalnemu šoferju ne bi smelo predstavljati problema. Mogoče si pa ti tisti, ki bi ga bilo potrebno odstraniti iz prometa?

FlyingBee ::

so primeri, ko je tako da si zapomniš, kot že rečeno ni neki problem, samo nevarnost za kolesarje je večno ena in ista

jype ::

strani: « 1 2 3 ... 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
877991 (4153) noraguta
»

kolo in pločnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
615222 (4082) Pithlit
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23317407 (13466) jype
»

Motor po Kolesarski stezi

Oddelek: Šport
184671 (4021) energetik
»

Bike commuting (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
764848 (3499) jype

Več podobnih tem