Forum » Na cesti » Kolesar v križišču
Kolesar v križišču
Temo vidijo: vsi
joze67 ::
To védenje izhaja iz ZVCP, 90. člen, samo da je tam pisalo o 1m. ZPrCP tega nima, ampak saj se tudi teza o omejitvi 25 km/h vleče od Marije Terezije naprej.
Mare2 ::
To védenje izhaja iz ZVCP, 90. člen, samo da je tam pisalo o 1m. ZPrCP tega nima, ampak saj se tudi teza o omejitvi 25 km/h vleče od Marije Terezije naprej.
Te stvari naš soforumaš solatko vleče od te Marije. Mi smo prebrali spremembe zakonov. Je bila ena cela tema o tem, upam da ne bo sprožena ponovno. :)
next3steps ::
1. Stojim pred rdečo lučjo, nameravam zavit desno, desno od mene 0.5 m prostora do dvignjenega pločnika.
2. zelena, štartam , v tiste pol metra pridrvi kolesar.
3. Kaj če ga zgazim oz. se zabije vame ko zavijam desno ?
Kajpak mnenja sem, da me prehiteva v križišču in tudi če špricne nimam kaj skrbet ?
Kriv je on, odgovoren si ti. Tudi, če nisi kriv, si odgovoren.
End of thread
FrRoSt ::
Če ni kolesarske steze, je pol metra ceste rezervirane za kolesarje
Tole pa že ni res. Lepo prosim solatkota, da prilepi link. :)
Jaz sem tudi tako prepričan, ker to prvič slišim (no drugič ali celo tretjič, vse v dotični temi). Če ni kolesarska narisana, ima kolesar iste pravice in dolžnosti, kot avtomobil, torej, če je za teboj te nima kaj prehitevati po desni, sploh, ko zavijaš. Če se pa glede tega motim (torej kolesar ima celo prednost pred teboj, ker je pol metra rezerviranega zanj, čeprav ni nobene oznake za kolesarsko), pa grem z veseljem še enkrat CPP delat, ker očitno nimam pojma....
Nič ne nuca. Ker že prvič nisi ravno naredil cpp, ampak si se jih samo nadrkal in prepisal....
Ko berem tele poste in teme, potem mi postane marsikaj jasno.
Na prste ene roke bi lahko preštel tiste, ki so pravilno odgovorili, in še marsikateri prst bi ostal prazen.
Samovozeča vozila so očitno naša svetla prihodnost. Karšnakoli že bo. Ni druge.
Kateri uporabnik ima že v svojem podpisu: Doba pametnih naprav in neumnih ljudi!??
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
FrRoSt ::
1. Stojim pred rdečo lučjo, nameravam zavit desno, desno od mene 0.5 m prostora do dvignjenega pločnika.
2. zelena, štartam , v tiste pol metra pridrvi kolesar.
3. Kaj če ga zgazim oz. se zabije vame ko zavijam desno ?
Kajpak mnenja sem, da me prehiteva v križišču in tudi če špricne nimam kaj skrbet ?
Naslednjič boš imel možnost odpreti temo:
Skiro/Rolkar na prehodu
1. Stojim pred rdečo lučjo, nameravam zavit desno, desno od mene 0.1 m prostora do dvignjenega pločnika.
2. zelena, štartam , v tiste pol sekunde pridrvi skirosač/rolkar.
3. Kaj če ga zgazim oz. se zabije vame ko zavijam desno ?
Kajpak mnenja sem, da me izsiljuje v križišču in tudi če špricne nimam kaj skrbet ?
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
HighBane ::
Kmalu bo spel kolesar vozit po avtocesti v drugo smer po sredini avtoceste, ker domevno obstaja zakonik, ki ga Zorana Janković skriva v svoji vikendici...
Če obstaja poseben pas za posebneže prosim daj link, ker prvič čujem. Kolesar brez kolesarske steze ima enake pravice in obveznosti, kakor avto. Kar seveda, pomeni brez prehitevanja po desni razen:
http://www.tecajcpp.com/cpp/prehitevanj...
Če obstaja poseben pas za posebneže prosim daj link, ker prvič čujem. Kolesar brez kolesarske steze ima enake pravice in obveznosti, kakor avto. Kar seveda, pomeni brez prehitevanja po desni razen:
http://www.tecajcpp.com/cpp/prehitevanj...
FrRoSt ::
Kmalu bo spel kolesar vozit po avtocesti v drugo smer po sredini avtoceste, ker domevno obstaja zakonik, ki ga Zorana Janković skriva v svoji vikendici...
Če obstaja poseben pas za posebneže prosim daj link, ker prvič čujem. Kolesar brez kolesarske steze ima enake pravice in obveznosti, kakor avto. Kar seveda, pomeni brez prehitevanja po desni razen:
http://www.tecajcpp.com/cpp/prehitevanj...
Verjetno tole leti name!?
Kaj Zoran skriva in kje, jaz na srečo ali pa na žalost NE vem.
Za vse tiste, ki bi pa radi neki LINK, se prosim za nasvet, informacije in poduk obrnite na matično avtošolo in inštruktorja, pri katerem ste opravljali vozniški izpit.
V kolikor to NI več mogoče, zaradi takih ali drugačnih objektivnih okoliščin, se lahko obrnete na najbližjo avto šolo, v sklopu katere lahko, navkljub temu, da ste se ne vem kako nekako dokopali do vozniškega izpita za osebno vozilo, opravite (seveda za protiplačilo) nekaj ur voženj pod očesom in nadzorom inštruktorja.
Verjamem, da vam bo uspel razjasniti in odstrniti vse tančice in luknje iz vašega neverjetnega poznavanja cpp.
Hvala za razumevanje.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
energetik ::
next3steps je izjavil:
In kaj naj bi to pomenilo? Kolesar dobi kazen za prekršek, tebi pa gre bonus pri AO ali kaj? Potem je vseeno, če sploh obstajajo CPP, četudi se jih držiš, fašeš.1. Stojim pred rdečo lučjo, nameravam zavit desno, desno od mene 0.5 m prostora do dvignjenega pločnika.
2. zelena, štartam , v tiste pol metra pridrvi kolesar.
3. Kaj če ga zgazim oz. se zabije vame ko zavijam desno ?
Kajpak mnenja sem, da me prehiteva v križišču in tudi če špricne nimam kaj skrbet ?
Kriv je on, odgovoren si ti. Tudi, če nisi kriv, si odgovoren.
End of thread
Sem oboje, voznik in kolesar, pa mi nikakor ni jasno, zakaj bi bil kot voznik v tem primeru odgovoren, če je kolesar kršil CPP in delal bedarijo. Jasno pogledaš in probaš preprečiti, ampak če se taka nesreča vseeno zgodi, pa ne vidim zakaj bi moral kot voznik nastradat.
To se mi zdi podobno kot pri uni varianti, ko spelješ na prazno glavno cesto z omejitvijo 50km/h, dosežeš 50, nato pa ti od zadaj prileti motorist s 300km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mare2 ::
Sem oboje, voznik in kolesar, pa mi nikakor ni jasno, zakaj bi bil kot voznik v tem primeru odgovoren, če je kolesar kršil CPP in delal bedarijo. Jasno pogledaš in probaš preprečiti, ampak če se taka nesreča vseeno zgodi, pa ne vidim zakaj bi moral kot voznik nastradat.
Energetik, sedaj na hitro ne morem najti točno takega primera (se mi mudi, grem na ples), je pa nekaj podobnih tule.
http://www.pisrs.si/Pis.web/sodnaPraksa...
M.B. ::
Kaj pa Tukaj. Ob strani je kolesarski pas. Posebej je narejeno in še znak je postavljen da se naj kolesarju pred avte na križišču postavijo. Na cesti sta dva avta. Prvi ima desni blinker. Semafor je rdeč. Kot kolesar se približuješ križišču, ko si tik za ritjo prvega avta je semafor zelen. Teoretično imaš prednost ker si na svojem pasu. Ampak malo verjetno je da te avto vidi, ko zavija desno.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
facepalm ::
v izogib takim situacijam, kot jo je dozivel OP, se jaz obicajno razvrscam ob skrajnem desnem robu. predvsem v italiji, kjer te skuterji radi prehitevajo iz vseh smeri.
enostavno se predhodno tako razvrstis, da gredo lahko mimo le po levi strani.
kadar kolesarim pa vedno prehitevam (vozim mimo) po levi, kot da bi vozil avtomobil. pac pamet v roke/noge.
enostavno se predhodno tako razvrstis, da gredo lahko mimo le po levi strani.
kadar kolesarim pa vedno prehitevam (vozim mimo) po levi, kot da bi vozil avtomobil. pac pamet v roke/noge.
firbec ::
Ti kolesarji itak mislijo, da so bogovi, ker oni so športniki in avtomobilisti jih morajo upoštevati, ne glede na to, da počnejo take traparije po cesti, da bi si včasih zaslužili ornk kazni, pa še nisem videl, da bi koga kdaj policisti ustavili. Včeraj zvečer ob cca 20:30 zapeljem iz Kapitlja na Poljansko: 1 kolesar na Poljanski brez luči pelje po cesti, pri semaforju zavijem levo na Kopitarjevo, prleti iz strani tržnice kolesar št.2 brez luči. Skozi tunel pod gradom prehitim tretjega kolesarja, ki se pelje na pločniku, brez luči, čakam na semaforju s Karlovško, prileti čez semafor četrti kolesar - brez luči, naslednji semafor je bil pred mostom čez Ljubljanico 5 kolesar, ne boste verjeli brez luči, pa kaj dogaja tem ljudem v glavi ??? Večina poleg vijuganja po pločnikih in pešpoteh še veselo drka po mobitelu med vožnjo Še presneto malo je nsreč s kolesarji glede na to, kako neodgovorno se obnašajo.
St235 ::
Kaj pa Tukaj. Ob strani je kolesarski pas. Posebej je narejeno in še znak je postavljen da se naj kolesarju pred avte na križišču postavijo. Na cesti sta dva avta. Prvi ima desni blinker. Semafor je rdeč. Kot kolesar se približuješ križišču, ko si tik za ritjo prvega avta je semafor zelen. Teoretično imaš prednost ker si na svojem pasu. Ampak malo verjetno je da te avto vidi, ko zavija desno.
Kolesar Ima prednost in je dolznost voznika avtomobila, da se preprica ali lahko varno naredi manever.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
itak ni nic vazno kdo je kriv:
http://www.sodnapraksa.si/?q=id:2010040...
kajti avto je nevarna stvar in zavarovanka tožeče stranke kot imetnica nevarne stvari objektivno odgovarja za škodo, ki je nastala oškodovancu kot pešcu.avto nevarna zadeva, ko se odlocis tonsko vozilo iz pleha odpeljat na cesto se odlocis da si odgovoren za vso skodo ki bo zaradi tega nastala.
Kaj ko bi vsaj celo sodbo prebral preden siris polresnice? Ker ce bi prebral in bil sposobenrazumet kaj pise potem bi videl, da je tvoja trditev o odgovornosti za vso skodo, ki nastane totalen idiotizem.
Voznik motornega vozila lahko nosi odgovornost za skodo ali del le te, cetudi ni kriv za povzrocitev prometne nesrece. Samo to niti pod razno ne pomeni da je avtomaticno kriv za vso skodo. V vsakem primeru posebej se namrec presoja v kaksni meri je bil voznik motornega vozila odgovoren za skodo. V konkretni zadevi je bila ocena, da voznik nosi 50% skode pri cemer sta kljucni otezevalni okoliscini to, da je voznik zapustil kraj nesrece brez da bi nudil pomoc in da je vozil nad omejitvijo. Ni pa bil kriv za samo nesreco, ker mu je vinjen pesec skocil pod avto.
Tako da v primeru kjer se kolesear zaleti v vozilo ki stoji pred semaforjem ni mozno govorit o kaksni koli odgovornosti voznika motornega vozila.
St235 ::
next3steps je izjavil:
In kaj naj bi to pomenilo? Kolesar dobi kazen za prekršek, tebi pa gre bonus pri AO ali kaj? Potem je vseeno, če sploh obstajajo CPP, četudi se jih držiš, fašeš.1. Stojim pred rdečo lučjo, nameravam zavit desno, desno od mene 0.5 m prostora do dvignjenega pločnika.
2. zelena, štartam , v tiste pol metra pridrvi kolesar.
3. Kaj če ga zgazim oz. se zabije vame ko zavijam desno ?
Kajpak mnenja sem, da me prehiteva v križišču in tudi če špricne nimam kaj skrbet ?
Kriv je on, odgovoren si ti. Tudi, če nisi kriv, si odgovoren.
End of thread
Sem oboje, voznik in kolesar, pa mi nikakor ni jasno, zakaj bi bil kot voznik v tem primeru odgovoren, če je kolesar kršil CPP in delal bedarijo. Jasno pogledaš in probaš preprečiti, ampak če se taka nesreča vseeno zgodi, pa ne vidim zakaj bi moral kot voznik nastradat.
To se mi zdi podobno kot pri uni varianti, ko spelješ na prazno glavno cesto z omejitvijo 50km/h, dosežeš 50, nato pa ti od zadaj prileti motorist s 300km/h.
Stvari niso tako crno bele kot bi jih radi prikazali nekateri kekci na tem forumu. Res je, da zgolj iz dejstva da uporabljas motorno vozilo nosis del odgovornosti za nastalo skodo. Vendar ce vozis v skladu z prometnimi predpisi (predvsem 4 clen) in naredis vse kar je v tvoji moci da nesreco preprecis, seveda ne bos odgovarjal za skodo ki nastane zaradi objesnosti kolesarja.
Se citat iz 153. Clena obligacijskega zakonika:
(1) Imetnik je prost odgovornosti, če dokaže, da izvira škoda iz kakšnega vzroka, ki je bil izven stvari in njegovega učinka ni bilo mogoče pričakovati, se mu izogniti ali ga odvrniti.
(2) Imetnik stvari je prost odgovornosti tudi, če dokaže, da je škoda nastala izključno zaradi dejanja oškodovanca ali koga tretjega, ki ga ni mogel pričakovati in se njegovim posledicam ne izogniti ali jih odstraniti.
(3) Imetnik je deloma prost odgovornosti, če je oškodovanec prispeval k nastanku škode.
FrRoSt ::
Ti kolesarji itak mislijo, da so bogovi, ker oni so športniki in avtomobilisti jih morajo upoštevati, ne glede na to, da počnejo take traparije po cesti, da bi si včasih zaslužili ornk kazni, pa še nisem videl, da bi koga kdaj policisti ustavili. Včeraj zvečer ob cca 20:30 zapeljem iz Kapitlja na Poljansko: 1 kolesar na Poljanski brez luči pelje po cesti, pri semaforju zavijem levo na Kopitarjevo, prleti iz strani tržnice kolesar št.2 brez luči. Skozi tunel pod gradom prehitim tretjega kolesarja, ki se pelje na pločniku, brez luči, čakam na semaforju s Karlovško, prileti čez semafor četrti kolesar - brez luči, naslednji semafor je bil pred mostom čez Ljubljanico 5 kolesar, ne boste verjeli brez luči, pa kaj dogaja tem ljudem v glavi ??? Večina poleg vijuganja po pločnikih in pešpoteh še veselo drka po mobitelu med vožnjo Še presneto malo je nsreč s kolesarji glede na to, kako neodgovorno se obnašajo.
Tole je pa že čisto dejanski opis stanja na terenu.
Sicer ne vem, kaj mislijo, da so; zagotovo pa tudi oni očitno nimajo pojma, kam pašejo in kje jim je mesto.
Menda ni napačen sklep, če zaključimo, da gre za krizo identitete in krizo poznavanja cpp in pravil.
Včasih, ko marsikdo od vas sploh še ni obstajal, morda so tisti najstarejši že nosili plenice, se je v šolah, tudi tistih, ki imajo spredaj avto, uporabljalo pojme primerna hitrost, prilagojena hitrost, ... ipd.
Danes o tem ni več ne duha ne sluha.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Lonsarg ::
Izvir vsega hudega je še vedno pomankanje kolesarsih stez in ne "neummni" kolesarji in vozniki.
Saj počasi se dela na tem, ampak če mene prašaš je potrebna državna uredba, ki prepoveduje obnovo ceste brez kolesarskih. Če ni placa se pač naredi enosmerno ulico ali pa v ekstremu cono 30 pa vsi preko.
Saj počasi se dela na tem, ampak če mene prašaš je potrebna državna uredba, ki prepoveduje obnovo ceste brez kolesarskih. Če ni placa se pač naredi enosmerno ulico ali pa v ekstremu cono 30 pa vsi preko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
mirator ::
Podobna tema je že bila obdelana:
Odnos avtomobil kolesar
Ampak nekateri pač nikoli ne bodo razumeli, da se po desni ne prehiteva.
Odnos avtomobil kolesar
Ampak nekateri pač nikoli ne bodo razumeli, da se po desni ne prehiteva.
facepalm ::
Izvir vsega hudega je še vedno pomankanje kolesarsih stez in ne "neummni" kolesarji in vozniki.
Saj počasi se dela na tem, ampak če mene prašaš je potrebna državna uredba, ki prepoveduje obnovo ceste brez kolesarskih. Če ni placa se pač naredi enosmerno ulico ali pa v ekstremu cono 30 pa vsi preko.
moje mnenje je, da bi morali kolesarske steze ukinit in prostor namenit pescem, saj se jih ne uporablja. imam v blizini novo kolesarsko tik ob regionalni cesti. podlaga je super. se vedno pa se mozje v pajkicah furajo 35kmph po cesti, dobesedno 2m stran od kolesarske.
na obstojecih kolesarskih pa bi bilo nujno postaviti lezece policaje tik preden kolesarska cesta precka cestisce, zato da ne drvijo brezglavo cez. vemo da imajo prednost ampak je smiselno da tudi kolesarji prilagodijo hitrost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
FrRoSt ::
Podobna tema je že bila obdelana:
Odnos avtomobil kolesar
Ampak nekateri pač nikoli ne bodo razumeli, da se po desni ne prehiteva.
Kaj pa tema: Zakaj in kako je to mogoče, da je na netu še več bedakov, kakor na cesti!?
To temo ste tudi že obdelali!???
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
FrRoSt ::
Izvir vsega hudega je še vedno pomankanje kolesarsih stez in ne "neummni" kolesarji in vozniki.
Saj počasi se dela na tem, ampak če mene prašaš je potrebna državna uredba, ki prepoveduje obnovo ceste brez kolesarskih. Če ni placa se pač naredi enosmerno ulico ali pa v ekstremu cono 30 pa vsi preko.
moje mnenje je, da bi morali kolesarske steze ukinit in prostor namenit pescem, saj se jih ne uporablja. imam v blizini novo kolesarsko tik ob regionalni cesti. podlaga je super. se vedno pa se mozje v pajkicah furajo 35kmph po cesti, dobesedno 2m stran od kolesarske.
na obstojecih kolesarskih pa bi bilo nujno postaviti lezece policaje tik preden kolesarska cesta precka cestisce, zato da ne drvijo brezglavo cez. vemo da imajo prednost ampak je smiselno da tudi kolesarji prilagodijo hitrost.
Ti bi pa kolesarske steze kar ukinil!?? Zato ker samo zasedajo prostor? In to pešcem.
Kolesarske steze imajo svoj namen in omejitve. In ne samo za kolesa, ampak tudi za kolesa z motorjem. In imajo tudi hitrostno omejitev. Vsaj tako so razlagali včasih.
Zakaj nisem presenečen, da vas je vrglo na hrbet!??
Če neki mož v pajkicah goni kolo 35km/h po cesti, to pomeni, da morda tja tudi spada. Kakor vsa kolesa z motorjem in s to hitrostjo.
Tudi če bi vse ceste opremili s kolesarskimi stezami, nikoli ne bi dobili dokončne rešitve. Vedno bi se pojavljali neki mejni problemi. Tako pač je.
Sicer tukaj izpade, kakor da so kolesarji tisti dežurni krivci in motilci harmonije in miru v prometu. A temu ni ravno tako. Pojavljati se bodo začeli razni najstniki na skuterjih, da o kakšnih peščih na rolerjih, ki vam bodo skakali pred avtomobile na prehodih za pešce niti ne omenjam....
Zato ni NIKAKOR ODVEČ, da ste pač POLNO POZORNI na vse take situacije, tudi ko zavijate desno. Ne OPOZARJAJO ZAMAN, da mobiteli in pametni telefoni ne sodijo za volan.
*Zbuditese
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
facepalm ::
ce je prostor za pesce omejen zaradi kolesarske, istocasno se pa kolesarji vozijo po cesti ker je bolj prirocno, trdim da so kolesarske odvec.
ko sem bil se otrok skoraj da ni bilo kolesarskih stez, pa ni bilo problemov.
mimogrede.. sam se vozim tudi do 45-50kmph po kolesarski in ne cutim potrebe, da bi moral na cesto. sploh ker so kolesarske prazne.
ko sem bil se otrok skoraj da ni bilo kolesarskih stez, pa ni bilo problemov.
mimogrede.. sam se vozim tudi do 45-50kmph po kolesarski in ne cutim potrebe, da bi moral na cesto. sploh ker so kolesarske prazne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
thramos ::
Tole je pa že čisto dejanski opis stanja na terenu.
Sicer ne vem, kaj mislijo, da so; zagotovo pa tudi oni očitno nimajo pojma, kam pašejo in kje jim je mesto.
Menda ni napačen sklep, če zaključimo, da gre za krizo identitete in krizo poznavanja cpp in pravil.
Včasih, ko marsikdo od vas sploh še ni obstajal, morda so tisti najstarejši že nosili plenice, se je v šolah, tudi tistih, ki imajo spredaj avto, uporabljalo pojme primerna hitrost, prilagojena hitrost, ... ipd.
Danes o tem ni več ne duha ne sluha.
Točno vedo kje jim je mesto: v središčih mest kot eden od najprimernejših načinov prevoza. Veliko bolj kot tonske železne škatle, ki smradijo po gosto naseljenih območjih in s svojo maso in hitrostjo neposredno ogrožajo okolico.
Ker infrastrukturo še vedno pretežno načrtujejo ljudje iz "časov, ko marsikdo od nas še ni obstajal", je ta žal prilagojena napačnim. Saj bi rekel, da se počasi spreminja, a žal večinoma le na papirju.
Pa mimogrede (sicer se na nanaša na OP, ker je ta stal pred križiščem):
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
scenic16 ::
Ampak nekateri pač nikoli ne bodo razumeli, da se po desni ne prehiteva.
.. ampak vozi mimo...
Pravila so pa takšna:
53. člen Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)
(vožnja mimo)
(1) Voznik, ki pelje mimo udeleženca cestnega prometa, vozila, objekta ali ovire na vozišču, sme to storiti po levi ali desni strani, če ima dovolj prostora. Pri tem ne sme ovirati udeležencev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri.
(2) Če voznik svojo namero, da bo zavil levo, nakaže s predpisanim znakom in se postavi v takšen položaj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, če je na cesti dovolj prostora.
(3) Vožnja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozišču, je prepovedana, če se voznik po vožnji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozišče za vožnjo v smeri, v kateri vozi, ali nadaljevati vožnje po prometnem pasu, po katerem vozi.
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scenic16 ()
mirator ::
Podobna tema je že bila obdelana:
Odnos avtomobil kolesar
Ampak nekateri pač nikoli ne bodo razumeli, da se po desni ne prehiteva.
Kaj pa tema: Zakaj in kako je to mogoče, da je na netu še več bedakov, kakor na cesti!?
To temo ste tudi že obdelali!???
Očitno si jo ti že. Pa nam zaupaj, do kakšnega spoznanja si prišel?
FrRoSt ::
Ker infrastrukturo še vedno pretežno načrtujejo ljudje iz "časov, ko marsikdo od nas še ni obstajal", je ta žal prilagojena napačnim. Saj bi rekel, da se počasi spreminja, a žal večinoma le na papirju.
Pa mimogrede (sicer se na nanaša na OP, ker je ta stal pred križiščem):
(4) Če je v primeru iz prejšnjega odstavka na smernem vozišču dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred križiščem.
Hvala za tale odstavek.
Tema, kje smo in kdo in kako zadeve načrtuje, je po moje čisto preveč zapostavljena. Verjetno tako marsikomu ustreza. Pretežni večini, vključno z našo neverjetno mladino, ki na prvo mesto postavlja ugodje in linije najmanjšega upora.
l.p.
Očitno si jo ti že. Pa nam zaupaj, do kakšnega spoznanja si prišel?
Te res zanima!? ali samo vljudno sprašuješ?
Ne bo nobene škode, če svoja spoznanja zadržim kar zase.
l.p.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FrRoSt ()
jb_j ::
Podobna tema je že bila obdelana:
Odnos avtomobil kolesar
Ampak nekateri pač nikoli ne bodo razumeli, da se po desni ne prehiteva.
Kaj pa tema: Zakaj in kako je to mogoče, da je na netu še več bedakov, kakor na cesti!?
To temo ste tudi že obdelali!???
zato ker so lahko amominiminimini
GizmoX ::
moje mnenje je, da bi morali kolesarske steze ukinit in prostor namenit pescem, saj se jih ne uporablja. imam v blizini novo kolesarsko tik ob regionalni cesti. podlaga je super. se vedno pa se mozje v pajkicah furajo 35kmph po cesti, dobesedno 2m stran od kolesarske.Prilepi povezavo do google maps / street view, da vidimo to tvojo super duper kolesarsko
Po mojih izkušnjah je pogosto tako, da lahko po cesti kolesarim 40 km/h, na kolesarskem rodeu (2m stran od ceste) imam pa na pločniku polno znakov, ljudi, psov, vozičkov, nepreglednih vogalov hiš, ter avtomobilskih odprtih vrat - pa grem na dober dan lahko 20 km/h, pogosto pa še manj.
Tako lahko zaradi mene brez težav zradirajo tistih par črt, ki le legalizirajo vožnjo kolesarjev po pločniku.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
energetik ::
Se strinjam, v LJ so kolesarske večinoma tako uničene, da ne omogočajo niti 20km/h, če nimaš vsaj 60mm gum in vsaj sprednjega vzmetenja. Robniki, luknje, kanali. Da ne omenjam nadstrešnic NA kolesarskih, in seveda pešcev/psov/avtov, ki se tudi redno znajdejo direkt na kolesarski.
Po selitvi sem se zdaj spet pričel vozit na šiht z biciklom (12km), pa mislim da bom kmalu vzel kar gorca, da se bom lahko približno normalno pripeljal. V križiščih pa itak samo oči na peclje in roke na bremzah, ker vozniška kultura je na psu.
Po selitvi sem se zdaj spet pričel vozit na šiht z biciklom (12km), pa mislim da bom kmalu vzel kar gorca, da se bom lahko približno normalno pripeljal. V križiščih pa itak samo oči na peclje in roke na bremzah, ker vozniška kultura je na psu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
facepalm ::
kolesarska
npr ta cca 4km odsek. lepa povrsina in 2 zožanji na trasi
bp 30kmph+ dokler ne prides v mesto.
@energetik torej ce so kolesarske nevarne, je bolje da jih sploh nebi bilo. kolesarje na cesto in mir.
npr ta cca 4km odsek. lepa povrsina in 2 zožanji na trasi
bp 30kmph+ dokler ne prides v mesto.
@energetik torej ce so kolesarske nevarne, je bolje da jih sploh nebi bilo. kolesarje na cesto in mir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
thramos ::
Se strinjam, v LJ so kolesarske večinoma tako uničene, da ne omogočajo niti 20km/h, če nimaš vsaj 60mm gum in vsaj sprednjega vzmetenja. Robniki, luknje, kanali. Da ne omenjam nadstrešnic NA kolesarskih, in seveda pešcev/psov/avtov, ki se tudi redno znajdejo direkt na kolesarski.
Po selitvi sem se zdaj spet pričel vozit na šiht z biciklom (12km), pa mislim da bom kmalu vzel kar gorca, da se bom lahko približno normalno pripeljal. V križiščih pa itak samo oči na peclje in roke na bremzah, ker vozniška kultura je na psu.
Ampak vsaj prenove so, v mestu, ki se tako zelo hvali s prijaznostjo do kolesarjev, narejene bolje.
https://www.dnevnik.si/1042782065
solatko ::
Problem je v navadah voznikov, ki vsak pločnik uporabijo za zaustavitve, parkiranje, razkladanje,.....
Zato pač uporabljajo fizične ovire, ki pa so istočasno lahko precej nevarne za kolesarje. To je recept vseh mest, ki dobijo vsak dan toliko migrantov, kot Ljubljana. Kaznovanje ne odpravi tega.
Zato pač uporabljajo fizične ovire, ki pa so istočasno lahko precej nevarne za kolesarje. To je recept vseh mest, ki dobijo vsak dan toliko migrantov, kot Ljubljana. Kaznovanje ne odpravi tega.
Delo krepa človeka
M.B. ::
Če se po tej v kopru na Gmaps voziš po cesti namesto na kolesarski je res tumasto, ker je videt zlo lepa. Je pa drugi primer v dupleku kjer se lahko pelješ glih 16 km/h na kolesarski z dobro federacijo, drugače te razstavi, ker so robniki tak visoki pa na vsakih 50-100m je uvoz. Je na Madžarskem boljše rešeno tam je samo robnik pa je pločnik na istem nivoju ko cesta, pol pa nimaš valov na uvozih.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.
Sadly only a handful ever progress past that point.
GizmoX ::
kolesarskanpr ta cca 4km odsek. lepa povrsina in 2 zožanji na trasiHja, ta kolesarska proga izgleda odlično. Vsaj tam, kjer si dal link. Ima pa seveda pomankljivosti, skozi oči (potencialnega) kolesarja:
bp 30kmph+ dokler ne prides v mesto.
@energetik torej ce so kolesarske nevarne, je bolje da jih sploh nebi bilo. kolesarje na cesto in mir.
- preden kolesar pride do super duper kolesarske proge, ga zakonodaja sili, da se vozi med pešci, vozički, psi, ter rožami po pločniku. "ne, ne, to je kolesarska, prisežem"
- tik pred super duper kolesarsko progo je uvoz tako oster, da mora kolesar praktično ustaviti. In to na mestu, kjer se naselje končuje in vozila že pospešujejo. "sigurno me ne bo noben povozil, če tukaj kar na lepem začnem zavirati"
- naslednje križišče kolesarju omogoča lažji prehod na super duper kolesarsko. Seveda, če tam ni npr. skuterja. Pa seveda je postavljen znak, ki kolesarje straši s sporočilom, da je tam v bistvu , čeprav obstajajo čisto v redu znaki, ki kolesarjem obljubljajo , pa čeprav pogosto zavajajo.
- v odličnem primeru, ko se kolesar odloči za uporabo super duper kolesarske steze, ga že čez 0,5 km že čaka neprijetno presenečenje - križišče, kjer nima prednosti (pa bi jo imel, če bi le šel kar po cesti). V najboljšem primeru mora le paziti, da ga kdo ne zbije, ko gre čez prehod. V najslabšem pa ravno na prehodu čaka avto, ki zapira pot kolesarju.
In tako dalje. Pa sicer proga res deluje super, ampak je treba potem zafrkniti, kjer se le da.
Mimogrede - take proge so predvsem super za počasnejše, mlajše, starejše, družine ipd. Še legalizacija kolesarjev na pločnikih je za te ponavadi v redu. Ni pa v redu za hitre kolesarje - in prav ti so potem na cestah.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
energetik ::
Ma tole v Kopru zgleda kot AC proti kakšnim zadevam v LJ, npr. Tržaška:
Totalno sesut aspfalt, redno te spregledajo avti.
Ozko, pešci, skoraj strese te s kolesa že pri 20km/h, pot kar preko avtobusne postaje.
Totalno sesut aspfalt, redno te spregledajo avti.
Ozko, pešci, skoraj strese te s kolesa že pri 20km/h, pot kar preko avtobusne postaje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Gambino ::
Kolesarji niso nikdar takšen problem, kot naduvani kreteni v avtomobilih, ki ne znajo prehitevat enoslednih vozil pred sabo. Najbolj na k... mi gredo osebe, ki prehitevajo kolesarje nekaj cm od sebe. Vozniki avtomobilov se ne zavedajo, da vozijo stroj, ki lahko kolesarja, pešča ubije. Zato pa jaz vozim kolo na široko, tako da je avto za mano prisiljen zavirati in zmanjšati hitrost, ter lepo prehitevati. In če gre na blizu, se imam jaz še zmeraj izogniti na desno stran.
joze67 ::
Ti ne razumeš.
Če gre kolesar desno ob robu ceste mimo avtov, je v prekršku, ker ... no preberi celo temo. Če pa kolesar vozi sam in pride po njegovi levi avto in začne voziti vštic kolesarja (ker je pred kolesarjem drug avto in fizično ni moč naprej), je od tistega trenutka iz istega razloga kolesar v prekršku, ker...
In ko je kolesar v prekršku, ga mirno zgaziš, saj nisi kriv.
Če gre kolesar desno ob robu ceste mimo avtov, je v prekršku, ker ... no preberi celo temo. Če pa kolesar vozi sam in pride po njegovi levi avto in začne voziti vštic kolesarja (ker je pred kolesarjem drug avto in fizično ni moč naprej), je od tistega trenutka iz istega razloga kolesar v prekršku, ker...
In ko je kolesar v prekršku, ga mirno zgaziš, saj nisi kriv.
St235 ::
n ko je kolesar v prekršku, ga mirno zgaziš, saj nisi kriv.samo pod pogojem da imas resne dusevne tezave.
Lonsarg ::
Iti s kolesom 50kmh je ekvivalent iti z avtom 150kmh, približno isti nadzor in možnost reagiranja.
St235 ::
Kolo pri 50km/h ima bistveno manjso kineticno energijo in bistveno krajso pot ustavljanja kot avto pri 150km/h. Ravno tako reakcijski cas ni odvisen od tipa vozila. Tako da je tvoha izjava bolj kot ne bullshit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Lonsarg ::
Kolo pri 50kmh pomeni, da ti malenkostni tresljaj zapestja lahko pomeni padec, ki je pri tej hitrosti lahko hitro smrten.
St235 ::
Pri 150 km/h mirno spustimo besedo lahko in tudi stetje mrtvih se praviloma ne konca samo z voznikom.
joze67 ::
St235 ::
Kot ze receno: kogar ne skrbi, da poskoduje socloveka in celo razmislja, da bi to naredil nameno zaradi necesa tako banalnega kot so krsitve cpp, je zrel za obravnavo na zaprtem oddelku.
Invictus ::
Kolo pri 50kmh pomeni, da ti malenkostni tresljaj zapestja lahko pomeni padec, ki je pri tej hitrosti lahko hitro smrten.
Ti se pa ne voziš veliko s kolesom, kajne?
Saj Slovenija je neke vrste tak zaprt oddelek.
Zgleda si ti ušel...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Mare2 ::
Kolo pri 50kmh pomeni, da ti malenkostni tresljaj zapestja lahko pomeni padec, ki je pri tej hitrosti lahko hitro smrten.
Ti se pa ne voziš veliko s kolesom, kajne?
Jaz sem se s kolesom samo 1x peljal 50 km/h, pa še malo navzdol je bilo, dolga ravna cesta. Ampak se nisem počutil varnega, tako da sem kmalu zmanjšal...
Invictus ::
Kolo pri 50kmh pomeni, da ti malenkostni tresljaj zapestja lahko pomeni padec, ki je pri tej hitrosti lahko hitro smrten.
Ti se pa ne voziš veliko s kolesom, kajne?
Jaz sem se s kolesom samo 1x peljal 50 km/h, pa še malo navzdol je bilo, dolga ravna cesta. Ampak se nisem počutil varnega, tako da sem kmalu zmanjšal...
Hvala ker si potrdil moje domneve .
Meni 80 km/h ni panike.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19603 (7899) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40792 (35663) | St235 |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52611 (45900) | BigWhale |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61738 (54928) | jype |