» »

Cviljenje scroll wheela - stvarna napaka ali garancija

Cviljenje scroll wheela - stvarna napaka ali garancija

mgermo ::

Kakšen mesec dni imam v uporabi Deathadderja Elite, kupljenega pri Mimovrste, katerega scroll wheel cvili
Lahko uveljavljam stvarno napako ali zgolj garancija?

starfotr ::

Nič od tega. Manj kot 1 kapljica maziva in zadeva bo rešena. Lahko mast, lahko kako olje ipd.

Wtf, za vsako zadevo kar takoj garancija...

matobeli ::

Wtf, mazivo kapljat v miš, pol bo pa servis ob možnem garancijskem popravilu ugotovil da je kupec sam neka (olivna) olja nalival v miško. Proizvajalec predvidi vse možno vzdrževanje, če not piše da lahko scroler škriplje in naj kapnemo eno kapljico olja je to ok. Drugače pa je poseg v napravo iz strani nepooblaščene osebe razlog za razveljavitev garancije.

Sej to ni nič takega, pač se vrne, vseh mišk proizvajalec ne preverja in vsake tolko časa kakšna pride malo slabše narejena kot ostale.

Stvarna napaka bo to.

blackbfm ::

Servis, garancijsko popravilo? Pooblaščene osebe ki ugotavljajo posege v notranjost plastik fantastik igrače? :))

mgermo ::

Meni se zdi neumno in nelogično vlivat olje v 80€ miško v garanciji, zato sprašujem ali lahko uveljavljam stvarno napako ali zgolj servis. Ker očitno to delovanje ni v skladu z normativi.

starfotr ::

Ja, meni se zdi pa neumno odgovarjat na taka vprašanja. Preberi si zakonodajo in se nato odloči. Hint: odločitev je v tvojih rokah.

grandhaven ::

jaz osebno sem imel isti problem pri Razer Abyssus V2, pa sem odstranil zgornji del in tam kjer se kolešček dotika tipke dal malce jedilnega olja- nisem imel nobenega WDja pri roki.
Dela brez problema, brez cviljenja.

smacker ::

Spucaj in namaži. Ali pošlji na servis, kjer bodo storili enako, le da boš miš videl čez 40-45dni.

filip007 ::

Ja, če ima drsne površine čez vijake, je lahko to problem pri razdiranju.
Toshiba L650 + SSD + Ubuntu LTS.

m3k ::

Mirko tipka na radirko ////

AndrejO ::

mgermo je izjavil:


Lahko uveljavljam stvarno napako ali zgolj garancija?

Stvarno napako. Vedno. Sploh ne razmišljaj o ničemer drugem, ker imaš z uveljavljanem stvarne napake neprimerno več pravic, kot pa sicer.

St235 ::

upoštevaj edino, da lahko pač servis kapne tiste dve kaplice olja in zavrne stvarno napako, ker več ne cvili.

nsa_ag3nt ::

grandhaven je izjavil:

jaz osebno sem imel isti problem pri Razer Abyssus V2, pa sem odstranil zgornji del in tam kjer se kolešček dotika tipke dal malce jedilnega olja- nisem imel nobenega WDja pri roki.
Dela brez problema, brez cviljenja.

ko omenjaš wd40, slednji je razmaščevalec.
2x preberi, kaj to pomeni.

Bolj smiselno je, da notri vliješ kapljico finega strojnega olja za šivalne stroje.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

MrStein ::

St235 je izjavil:

upoštevaj edino, da lahko pač servis kapne tiste dve kaplice olja in zavrne stvarno napako, ker več ne cvili.

1.) Če je vrnil v "okviru stvarne napake", potem se ga več ne tiče, kaj se z napravo pozneje dogaja.
2.) Če več ne cvili, je cilj OP-a dosežen.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

AndrejO ::

MrStein je izjavil:

St235 je izjavil:

upoštevaj edino, da lahko pač servis kapne tiste dve kaplice olja in zavrne stvarno napako, ker več ne cvili.

1.) Če je vrnil v "okviru stvarne napake", potem se ga več ne tiče, kaj se z napravo pozneje dogaja.
2.) Če več ne cvili, je cilj OP-a dosežen.

3.) Če "uveljavljaš garancijo" namesto stvarne napake, potem velja tudi:
a) Čakaš na dve kapljici olja do 45 dni namesto kakšnih 15 dni za "novo ali pa denar nazaj".
b) Dobiš nazaj enako škripajočo stvar, kot popravljeno.
c) Nazaj dobiš drugo, vendar ne tudi novo stvar (refurbished).
d) Jo v naslednjem letu še 4x odneseš na servis za dodatni dve kaplicji olja (gl. tudi čakanje pod a))

Stvarna napaka bo kar prava stvar, se mi zdi.

IL_DIAVOLO ::

Imam enako misko ze skoraj 1 leto in nobenega cviljenja. Tako da uveljavljaj garancijo.

AndrejO ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Imam enako misko ze skoraj 1 leto in nobenega cviljenja. Tako da uveljavljaj garancijo.

Stvarno napako, ne pa garancijo.

Razilka je bistvena!

Zheegec ::

Cviljenje mouse scroll koleščka ni nekaj, kar bi bistveno motilo primarne funkcije miške, tako da bo stvarna napaka najbrž zavrnjena.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

St235 ::

AndrejO je izjavil:

MrStein je izjavil:

St235 je izjavil:

upoštevaj edino, da lahko pač servis kapne tiste dve kaplice olja in zavrne stvarno napako, ker več ne cvili.

1.) Če je vrnil v "okviru stvarne napake", potem se ga več ne tiče, kaj se z napravo pozneje dogaja.
2.) Če več ne cvili, je cilj OP-a dosežen.

3.) Če "uveljavljaš garancijo" namesto stvarne napake, potem velja tudi:
a) Čakaš na dve kapljici olja do 45 dni namesto kakšnih 15 dni za "novo ali pa denar nazaj".

Stvarna napaka bo kar prava stvar, se mi zdi.


Če ti ruknejo noter dve kapljici olja in neha škripat, ti ne bodo priznali stvarne napake in lahko pozabiš na novo ali denar nazaj.

AndrejO ::

St235 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

MrStein je izjavil:

St235 je izjavil:

upoštevaj edino, da lahko pač servis kapne tiste dve kaplice olja in zavrne stvarno napako, ker več ne cvili.

1.) Če je vrnil v "okviru stvarne napake", potem se ga več ne tiče, kaj se z napravo pozneje dogaja.
2.) Če več ne cvili, je cilj OP-a dosežen.

3.) Če "uveljavljaš garancijo" namesto stvarne napake, potem velja tudi:
a) Čakaš na dve kapljici olja do 45 dni namesto kakšnih 15 dni za "novo ali pa denar nazaj".

Stvarna napaka bo kar prava stvar, se mi zdi.


Če ti ruknejo noter dve kapljici olja in neha škripat, ti ne bodo priznali stvarne napake in lahko pozabiš na novo ali denar nazaj.

Če ciljaš na neznatno napako, ne bo šlo tako zlahka, ker lahko že odprava napake pomeni privzeto priznanje, da je napaka obstajala. Potem ostane samo še vprašanje, če je neznatna.

"Pri presoji, katera napaka ima značilnost (pravno naravo) neznatne napake, je treba upoštevati vrsto stvari in zlasti (kupčeve) interese v zvezi z namenom uporabe stvari. Značilnost neznatne napake imajo tista odstopanja, ki so v mejah za določeno vrsto stvari običajnih odstopanj." (VSL Sodba II Cp 502/2017)

"Neznatne napake so tiste, ki ovirajo uporabo le do tiste meje, ko je napako z gledišča prometnih običajev, z gledišča narave uporabe stvari takšna, da jo je mogoče zanemariti. Da gre za estetske napake, ki so vidne le pod določenim kotom (del zatrjevanih napak pa sploh ni vidnih zaradi tega, ker so na notranji strani okvirčka), je v postopku ugotovljeno in pri takšnih napakah je mogoče govoriti o neznatnih napakah." (VSC Sodba Cpg 113/2017)

Glede na ceno miške, katere pomembna funkcija je uporaba koleščka, lahko molče privzameš, da bo kvaliteta izdelave višja, kot pri podobni napravi, ki je 8x cenejša (80 vs. 10 EUR). Cviljenje tudi ni nekaj, kar "vidiš zgolj pod določenim kotom ali pa sploh ne", torej je to napaka, ki obstaja tudi iz gledišča uporabe, ne pa zgolj estetska. Zato ne moreš zlahka trditi, da zgolj odprava napake ali okoliščina, da napake ni bilo "težko" odpraviti, še ne pomeni, da to ni bila stvarna napaka.

Če pa to je bila stvarna napaka in podjetje ni izpolnilo zahteve potrošnika v skladu z ZVPot, potem je podjetje pač v prekršku, ker stvarne napake ni zavrnil, hkrati uporabnikove zahteve ni izpolnilo in hkrati je napako še odpravljalo ali odpravilo (s čemer je molče priznalo obstoj napake). Sicer nisem našel nikjer napisano, ampak za neznatne napake bi rekel, da jih ni vredno popravljati ali sploh povohati, če so res neznatne.

Dodatno k tem, pa je tudi to, da morajo odločitev sporočiti v roku 8 dni, sicer bo TIRS z veseljem še malo dodal v nabirko za proračun. Torej, če nič drugega, bo stvar popravljena hitreje, kot pa bi sicer bila.

Spomni me, koliko časa že imajo, da lahko popravljajo, če uveljavljaš garancijo?

AndrejO ::

Pa tudi, če samo notri ruknejo dve kaplici olja (v roku 8 dni, seveda), je to iz vidika morebitnega prihodnjega uveljavljanja pravic, še vedno bistveno drugače, kot pa če miša razdreš sam in nato notri po njemu nekaj šariš.

BTW, ali si prepričan, da bosta dve kapljici olja pomagali in to kateregakoli olja? Si strokovnjak za delovanje tega miša, da veš da je vsako olje ustrezno in ne bo imelo prihodnjih negativnih posledic na delovanje nečesa, za kar je OP plačal 80 EUR? Kaj pa, če je uporabljeno kakšno drugo mazivo in z drugo viskoznostjo? Kaj pa, če bi s tem pacanjem sam kaj pokvaril? Kaj pa, če bi takšna razmišljanja, ki gredo prek 10% minimalne neto plače (da si ne bo kdo mislil, da je 80 EUR majhen denar), prepustil prodajalcu, da se ukvarja z njimi?

Zheegec je izjavil:

Cviljenje mouse scroll koleščka ni nekaj, kar bi bistveno motilo primarne funkcije miške, tako da bo stvarna napaka najbrž zavrnjena.

Če te OP-a ob živce, potem zagotovo moti vsaj eno funkcijo miša. Ravno tako ni potrebno, da je nekaj primarna funkcija, da je še vedno pomembna. Sicer lahko uporabljaš miša brez koleščka, ampak glede na to, da ta kolešček tam je, lahko brez posebnega naprezanja zaključim(o), da se pričakuje, da bo deloval brezhibno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Ales ::

AndrejO je izjavil:

Pa tudi, če samo notri ruknejo dve kaplici olja (v roku 8 dni, seveda), je to iz vidika morebitnega prihodnjega uveljavljanja pravic, še vedno bistveno drugače, kot pa če miša razdreš sam in nato notri po njemu nekaj šariš.

Če res kaj takega naredijo in hkrati zavrnejo stvarno napako, ta poseg ne bo nikjer zabeležen. Enostavno bi se naredili francoze. Posledično lahko lastnik naprave ob naslednjem obisku servisa doživi, da ga obtožijo prav šarjenja po napravi, četudi ni šaril on.

Svetujem podrobno dokumentiranje stanja, pred pošiljanjem kamorkoli. Macro mode.

AndrejO ::

Ales je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Pa tudi, če samo notri ruknejo dve kaplici olja (v roku 8 dni, seveda), je to iz vidika morebitnega prihodnjega uveljavljanja pravic, še vedno bistveno drugače, kot pa če miša razdreš sam in nato notri po njemu nekaj šariš.

Če res kaj takega naredijo in hkrati zavrnejo stvarno napako, ta poseg ne bo nikjer zabeležen.

Imaš prav.

Note to self: preden prevzameš predmet nazaj, preveriš, da varnostni elementi niso poškodovani. Na miši je to običajno nalepka preko enega ali večih vijakov, ki ohišje držijo skupaj.

Če so poškodovani, sam prvi zakričiš, da je to ofsajd in, da iz rok nisi dal takšne stvari in, da tudi ni nikjer zabeleženo, da si jo dal že odprto.

....

Presneto ...

Potrošniki moramo res paziti na celo vrsto malenkosti, da se ne zafrknemo in verjetno (razen kakšnega kolektivnega znanja skritega v ZPS) nihče ne ve vnaprej vseh stvari.

BladE_ ::

Servis lahko pri uveljavljanju stvarne napake zadevo tudi odpre in jo pregleda, ker mu dejasnko to ti omogočiš! Koliko enega zavajanja in bullshita lahko tako na forumu pobereš in izpadeš bedak...

37.a člen

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.


Potem pa še bralno razumevanje, tolmačenje - pregled pomeni tudi, pregled notranjosti in ne samo zunanjosti. Prodajalec za pregled seveda zaprosi uradni servis, ki lahko opravi takšen pregled...
Akcija - Reakcija

Ales ::

Seveda jo lahko pregleda, ne sme je pa popravljati kar tako. Sicer pa se zaenkrat pogovarjamo hipotetično, nihče še ni kapljal olja nikamor.

blackbfm ::

normalen prodajalec bi menjal brez vprašanja.. jz še vedno nevem o kakšnih specializiranih servisih za miši je sploh govora in kakšne "pooblaščene" osebe to pregledujejo in kako so taki pregledi lahko cenejši od nove zapakirane miši:))

matobeli ::

Zate najbolš da še po 1 letu menja brez vprašanja.
Pooblaščena oseba je ponavadi serviser pooblaščenega servisa. Če so lahko cenejši se odloči vodja servisa na podlagi podatkov ki jih ima.

Ker pa pač nočeš razmišljat ne boš nikoli vedel.

AndrejO ::

BladE_ je izjavil:

Servis lahko pri uveljavljanju stvarne napake zadevo tudi odpre in jo pregleda, ker mu dejasnko to ti omogočiš! Koliko enega zavajanja in bullshita lahko tako na forumu pobereš in izpadeš bedak...

37.a člen

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.


Potem pa še bralno razumevanje, tolmačenje - pregled pomeni tudi, pregled notranjosti in ne samo zunanjosti. Prodajalec za pregled seveda zaprosi uradni servis, ki lahko opravi takšen pregled...

Da, seveda jo lahko pregleda znotraj in zunaj. Ampak uradni servis bo potem bo v procesu tudi nadomestil poškodovane varnostne elemente (npr. nalepke) ravno zato, ker bi potem lahko potrošnik sam neovirano čaral po napravi, servis/prodajalec pa več ne bi mogla nikoli dokazati, da je za napako kriv potrošnik, ne pa oni sami.

Varnostni elementi so tam, da ščitijo proizvajalca, ne pa potrošnika. Ker je to sprejet in običajen način ravnanje, mora biti ravno potrošnik previden, kadar prevzema stvari, da ne dobi kukavičjega jajca. V nasprotnem bo dokazovanje "nedolžnosti" v primeru prihodnjih zahtevkov zelo težko, če ne kar nemogoče.

Če se ti varnostni elementi ne nadomestijo, potem se IMO pojavi upravičen dvom v to, da je bil pregled izveden korektno in, da ga je izvedla oseba, ki je za takšen pregled pooblaščena s strani proizvajalca (torej pooblaščeni servis).

AndrejO ::

blackbfm je izjavil:

normalen prodajalec bi menjal brez vprašanja.. jz še vedno nevem o kakšnih specializiranih servisih za miši je sploh govora in kakšne "pooblaščene" osebe to pregledujejo in kako so taki pregledi lahko cenejši od nove zapakirane miši:))

Izven problema konkretne miške so to stvari, ki veljajo čisto splošno. Proizvajalec lahko zavrne vse kasnejše zahtevke (garancijske ali pa za stvarno napako), če pokaže, da je nekdo nekaj "šraufal" na lastno pest, čemur potem sledi mučno dokazovanje. Zato obstajajo pooblaščeni servisi in tam zaposleni, ki potem "šraufajo", to počno z žegnom proizvajalca.

Ali se to finančno izplača ali ne, pa ni problem potrošnika. Če se, potem bodo to počeli. Če se ne, potem bodo samo še pogledali, kaj si napisal, hočeš v zameno.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Huawei P20, kamera in Telekom/Emonagram

Oddelek: Mobilne tehnologije
172401 (1715) louser
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
465398 (4094) next3steps
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5913166 (6388) solatko
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27040017 (34811) Okapi
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7613908 (12448) St235

Več podobnih tem