» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
80 / 293
»»

scipascapa ::

JERO: 100% ni vozil po CPP. Nobene tovornjakar ne.

Mu je pa počila guma. Ampak vseeno ni vozil 80km/h...vsi gonijo tam nekje 100.

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Pri tovornjakih, ki se uporabljajo na gradbiščih, vozijo po neasfaltiranih poteh in podobnem terenu se gume prej obrabijo ali poškodujejo. Je pač potrebno stanje gum večkrat preverit...

WizzardOfOZ ::

Ja, ampak delavec ne more rečt šefu da naj zamenja gume na kamionu, lahko samo upa, da bodo zdržale in da ne bo izgubil šihta, pa že tako je na minimalcu.

Invictus ::

Mislim, če bi konkretno pregledali tovornjake slovenskih podjetij, jih lahko kar polovico damo direktno v prešo...

Poleg tega so naši tovornjakarji tudi v tujini najbolj nedisciplinirani šoferji, saj prehitro vozijo, prehitevajo po avtocestah in s tem delajo gužvo.

Zadnji čas je, da se jih neha ujčkat in da jih dobijo malo po p***i...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WizzardOfOZ ::

Problem je da vozniki nastradajo zaradi slabo vzdrževanih kamionov, šefi, ki so pa odgovorni, pa ne.

Se pa strinjam, da je treba tiste, ki delajo prekrške, kaznovat.

facepalm ::

Dokler so kazni le denarne, bo ze gazda placal prekrske.
Ce bi bili za prekoracenje ur voznje in manipulacije s tahografi, kaznovani z odvzemom izpita ali z zaplembo vozila, bi se tudi sami soferji dvignili. Tako pa pac delajo po navodilih delodajalca. 300ur mesecno za volanom pa je nemogoce bit 100% zbran.

AndrejO ::

Markus386 ::

Evo prigoda od danes...

Stare letne gume so dale štiri sezone skozi, sem nabavil nove in zamenjal, stare imajo pa še kak mm rezerve profila do 'markerja', pa ajde, da dam na bolho... 40eur za vse štiri, pridi, poglej, in odnesi (podobne prodajajo po 50-80eur, pa da se jih prej znebim, da mi ne delajo gužve v kleti).

Me kliče en, če mu jih lahko pripeljem do njegovega kolega vulkanizerja, malo izven LJ, da jih rabi samo dat gor da pride čez tehničnega, da lahko počakam tam, in dobim čez uro gume nazaj, in mi ponuja 10eur za to (oz. da mi lahko da 40 za "kavcijo", da mi jih potem vrne, če počakam)

Zdaj samo nevem.. a gre za kak nateg, al ma nehomologirano dimenzijo, pa zato rabi te, ali pa misli še eno leto vozit na "racing slicks".

Na srečo je drugi klic bil "normalen", pa sva v petih minutah pred blokom opravila.

Machete ::

V bistvu sta za zapret ti in kupec, da se delate norca iz nas ostalih udeležencev v prometu. Idiota. To se fukne na odpad, ne pa prodaja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

b3D_950 ::

Pa bo spet title: "Voznik je izgubil oblast nad vozilom."
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Markus386 ::

Peto leto bo pa še zdržala guma, profila ma dost, pa pravilno hranjena.

shadeX ::

Vrži na odpad, tole se ne prodaja. Guma tudi če ma še profil z leti izgubi lastnosti, kot jih je imela na začetku. In pa noben pameten ti tega ne bo kupil, razen kakšen tak talent, kot si ga opisal zgoraj, mislim wtf človeška neumnost ne pozna meja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Invictus ::

Markus386 je izjavil:

Peto leto bo pa še zdržala guma, profila ma dost, pa pravilno hranjena.

Zakaj si pa potem menjal?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Spxy ::

Invictus je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Peto leto bo pa še zdržala guma, profila ma dost, pa pravilno hranjena.

Zakaj si pa potem menjal?


V primeru da slučajno ne bo zdržala peto leto. :))

Shegevara ::

Meni je bolj čudno to, da ga predvsem skrbi to, da mu bo en spizdiv 5 let stare gume. Če se kej splača dandanes je pa to kradt znucane gume :))

poweroff ::

Če ti jih ukradejo, ti jih vsaj na deponijo ni treba peljati.8-)
sudo poweroff

shadeX ::

Sem sicer rahlo pozen, ampak pred dnevi sem bral članek, da gostince skrbi zaradi nove uvedbe 0.2 zakona, ker naj bi manj pokasirali na ta račun.
Kaj si gostinci mislijo, mi je vseeno sem pa malo "šokiran", ker dajejo prednost zaslužku kot življenju. Že če bi ta zakon rešil 1 življenje na leto, ne bi bil noben prikrajšan na ta račun. (vem pa da jih bo več).

Gostinci zagovarjajo svoje stališče s tem da v drugih sosednijh državah je minimalna meja 0.5 oz. več in s tem argumentirajo da tudi tukaj ni potrebe po 0.2 zakonu, ne vedo pa da čeprav v EU povprečju uporaba alkohola pada, je v Sloveniji porast uporabe alkohola, sploh med mladimi in to problematiko je potrebno reševat.

Kakorkoli, kar me je zares zaskrbelo so komentarji, ker vsaj polovica komentatorjev (sodeč po tem komu dajo prav/narobe pri določenem komentarju), je PROTI zakonu in bentijo čez sistem, da je samo za polnjenje blagajne itd (to vedno rad nekdo poudarja, ko mu kaj ni všeč, tako da je to že spiljena fraza).

Komentarji kot so tile (in število thumbs upov), mi dela brain damage (dejansko težko verjamem, koliko ljudi se strinja s tole objavo, kjer se primerja jabolke in hruške).



Seveda naredijo trezni vozniki več nesreč, če jih je tudi več na cesti..tisti pijani so pa tempirane bombe. Vzamemo 100 treznih in 100 pijanih voznikov, in določeno kilometrino v zakup, pa da vidimo koliko nesreč bodo pozvročili pijani in koliko trezni.

Podkomentar pravi da je prevelika hitrost krivec, kar je tehnično mogoče res (nisem preverjal), ne ve pa da je prehitra hitrost lahko posledica "poguma", ki ga dobiš kadar čutiš alkohol v riti (ni potrebno da si pijan) in je še vedno dovolj da si bil pod 0.5 mejo.





Glede na to, da je toliko ljudi proti,verjamem da se bodo tudi tukaj dobili. Me lahko kdo od teh razsvetli in pove:

1. Zakaj ta zakon ne bo rešil problematike (zmanjšal število pijanih voznikov na cesti).
2. Kako bi se on rešil reševanja problema, kjer je alkohol vedno večji krivec za nastanek prometnih nesreč

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

facepalm ::

1. ker niso problematicni tisti z 0.49 promila v krvi ampak tisti z 1.0+. njih se pa ta zakon ne dotakne, saj ga tako ali drugace ne spostujejo
2. mejo bi pustil na 0.5 zato, da lahko spijem pivo v miru, ce mi zapase. bi pa uvedel postopek preverjanja psihofizicnega stanja na licu mesta za vsakega voznika, ki napiha nad 0.1 promila.

MisterM ::

Mislim, da je srž problema vožnje v opitem stanju v mentaliteti nekaterih posameznikov, ne v pomanjkljivih zakonih. Stroka se bržkone opira na statistiko, češ da bo tak zakon preprečil kak obisk lokala in tako voznik sploh ne bo prišel do opcije, da opit sede za volan. A dejansko tudi popolnoma samovozeča vozila ne morejo preprečiti, da ne bi pijan potnik prevzel krmila - razen seveda z alkotestom, vgrajenim v samo vozilo.

Wrop ::

Pijance s cest verjetno res ne bodo spravili, ker teh res ne briga koliko bi napihali. Se bo pa dodatno nafilala državna blagajna, od voznikov, ki bodo napihali 0.25. Bo pa manj pobranih trošarin, ddv itd.

Shegevara ::

Mi je prav, da se resno lotevajo problematike alkohola in vožnnje.

Ampak zakaj 0.2? To je res tako malo že, da je vseen če se da 0.0 in je problem rešen.

St235 ::

0,2 reši vse tisto jamranje o gnilih bananah in rumovih kroglicah.

Shegevara ::

St235 je izjavil:

0,2 reši vse tisto jamranje o gnilih bananah in rumovih kroglicah.


Haha ja maš prav po svoje ampak bi moralo bit to v mejah normale itak že upoštevano v toleranco merilne naprave. Kolk gnilih banan al pa pokisane solate v resnici moraš pojest da napihaš 0.05? Tu govorimo o litrih kisa recimo in o kilah gnilih banan.

0.2 se mi zdi pri večini ravno tista meja, da noben v resnici ne ve a lahko tisto pivo spije al ga ne sme.

St235 ::

ta dilema je enaka pri 0,2 ali 0,5. Inteligentni in opravilno sposobni osebki jo rešijo tako, da pač ne pijejo in se s tem ne obremenjujejo.

martincek1 ::

shadeX je izjavil:





:))

jeropero ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ja, ampak delavec ne more rečt šefu da naj zamenja gume na kamionu, lahko samo upa, da bodo zdržale in da ne bo izgubil šihta, pa že tako je na minimalcu.


Zato pa rabimo policijo na cesti, da take tovrnjake izloči iz prometa, dokler ne porihtajo gume. Za tehnično stanje vozila naj odgovarja lastnik (firma), pa je.

Spxy je izjavil:

Invictus je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Peto leto bo pa še zdržala guma, profila ma dost, pa pravilno hranjena.

Zakaj si pa potem menjal?


V primeru da slučajno ne bo zdržala peto leto. :))


Večina boljših gum zdrži brez problema tudi peto leto, je pa seveda slabša kot nova. Zdaj kregat se a je boljša rottal tretje leto al goodyear peto je spet drugo. Pameten zamenja po recimo štirih (če prej ne zmanjka profila), vsekakor je pa boljša 5 let stara firmirana guma, kot guma, ki jo ima trenutno gor tisti, ki kupuje pet let staro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jeropero ()

jeropero ::

facepalm je izjavil:

1. ker niso problematicni tisti z 0.49 promila v krvi ampak tisti z 1.0+. njih se pa ta zakon ne dotakne, saj ga tako ali drugace ne spostujejo
2. mejo bi pustil na 0.5 zato, da lahko spijem pivo v miru, ce mi zapase. bi pa uvedel postopek preverjanja psihofizicnega stanja na licu mesta za vsakega voznika, ki napiha nad 0.1 promila.


Dajmo eno anketico... koliko tukaj vas je ustavila policija v zadnjih desetih letih in vam dala pihat v času od 15h do 18h med delavniki?

Torej če greš na šiht, dva šnopca pred šihtom, dva vmes, ene dva pol pa še kak pir čez, pa pijan z avtom domov... pač klasična alkoholičarska.

Meja je lahko tud v minus, pa če nihče ne bo pihal, ne bo učinka.

TESKAn ::

Ko sem bil na vranskem na tečaju varne vožnje, je bil zraven en z BMWjem s sedem let starimi gumami. Na poligonu, kjer vidiš, kako se zavira na spolzki podlagi, smo večinoma ustavili tam po polovici, 2/3 te podlage. Njega je pri 40 km/h neslo čez.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

facepalm ::

jeropero je izjavil:

facepalm je izjavil:

1. ker niso problematicni tisti z 0.49 promila v krvi ampak tisti z 1.0+. njih se pa ta zakon ne dotakne, saj ga tako ali drugace ne spostujejo
2. mejo bi pustil na 0.5 zato, da lahko spijem pivo v miru, ce mi zapase. bi pa uvedel postopek preverjanja psihofizicnega stanja na licu mesta za vsakega voznika, ki napiha nad 0.1 promila.


Dajmo eno anketico... koliko tukaj vas je ustavila policija v zadnjih desetih letih in vam dala pihat v času od 15h do 18h med delavniki?

Torej če greš na šiht, dva šnopca pred šihtom, dva vmes, ene dva pol pa še kak pir čez, pa pijan z avtom domov... pač klasična alkoholičarska.

Meja je lahko tud v minus, pa če nihče ne bo pihal, ne bo učinka.


In kaj si zelel s tem povedati? Da lahko vseeno spijem pivo, dve in se pripeljem domov brez strahu pred kontrolo?
Kaj pa ce me na poti domov "nabase" od zadaj kak cepec in nato da policaj pihat obema?
Ce bo meja ostala 0.5, vem, da lahko vozim po zauzitju enega piva. Pri meji 0.2 pa nisem 100%.
Jaz se postavim predvsem v kozo nekoga, ki rad vecerja zunaj. Pojes zrezek/ribo/pizzo/cevape. Sladkih pijac ne pijem, zato mi ostane za pit le voda in vino/pivo.
S tem, ko bi se odlocil za vodo, nebi prispeval k varnosti v prometu. Zelja po dobrem pivu bi pa ostala. Seveda povprecen Slovenec bo kljub temu vseeno spil tistih 5 piv, tako kot se bo povprecen SloTechovec zgrazal, da kako lahko sploh pomislim na pivo, ce imam na voljo vodo. Zagotovo sem alkoholik:)

Ce bi dvignili mejo na 0.6 promila in khrati povecali kontrole x10, bi bila ucinkovitost boljsa kakor meja na 0.0 z danasnjo frekvenco kontrol.

IL_DIAVOLO ::

jeropero je izjavil:

facepalm je izjavil:

1. ker niso problematicni tisti z 0.49 promila v krvi ampak tisti z 1.0+. njih se pa ta zakon ne dotakne, saj ga tako ali drugace ne spostujejo
2. mejo bi pustil na 0.5 zato, da lahko spijem pivo v miru, ce mi zapase. bi pa uvedel postopek preverjanja psihofizicnega stanja na licu mesta za vsakega voznika, ki napiha nad 0.1 promila.


Dajmo eno anketico... koliko tukaj vas je ustavila policija v zadnjih desetih letih in vam dala pihat v času od 15h do 18h med delavniki?

Torej če greš na šiht, dva šnopca pred šihtom, dva vmes, ene dva pol pa še kak pir čez, pa pijan z avtom domov... pač klasična alkoholičarska.

Meja je lahko tud v minus, pa če nihče ne bo pihal, ne bo učinka.


Prej napihas na sihtu, ko pa na cesti :D

jeropero ::

facepalm je izjavil:

jeropero je izjavil:

facepalm je izjavil:

1. ker niso problematicni tisti z 0.49 promila v krvi ampak tisti z 1.0+. njih se pa ta zakon ne dotakne, saj ga tako ali drugace ne spostujejo
2. mejo bi pustil na 0.5 zato, da lahko spijem pivo v miru, ce mi zapase. bi pa uvedel postopek preverjanja psihofizicnega stanja na licu mesta za vsakega voznika, ki napiha nad 0.1 promila.


Dajmo eno anketico... koliko tukaj vas je ustavila policija v zadnjih desetih letih in vam dala pihat v času od 15h do 18h med delavniki?

Torej če greš na šiht, dva šnopca pred šihtom, dva vmes, ene dva pol pa še kak pir čez, pa pijan z avtom domov... pač klasična alkoholičarska.

Meja je lahko tud v minus, pa če nihče ne bo pihal, ne bo učinka.


In kaj si zelel s tem povedati? Da lahko vseeno spijem pivo, dve in se pripeljem domov brez strahu pred kontrolo?
Kaj pa ce me na poti domov "nabase" od zadaj kak cepec in nato da policaj pihat obema?
Ce bo meja ostala 0.5, vem, da lahko vozim po zauzitju enega piva. Pri meji 0.2 pa nisem 100%.
Jaz se postavim predvsem v kozo nekoga, ki rad vecerja zunaj. Pojes zrezek/ribo/pizzo/cevape. Sladkih pijac ne pijem, zato mi ostane za pit le voda in vino/pivo.
S tem, ko bi se odlocil za vodo, nebi prispeval k varnosti v prometu. Zelja po dobrem pivu bi pa ostala. Seveda povprecen Slovenec bo kljub temu vseeno spil tistih 5 piv, tako kot se bo povprecen SloTechovec zgrazal, da kako lahko sploh pomislim na pivo, ce imam na voljo vodo. Zagotovo sem alkoholik:)

Ce bi dvignili mejo na 0.6 promila in khrati povecali kontrole x10, bi bila ucinkovitost boljsa kakor meja na 0.0 z danasnjo frekvenco kontrol.



Hotel sem povedat tocno to, kar si ti v zadnjem stavku. Če se lahko 20 let pelješ, brez da enkrat pihaš, ni pomembna ne meja ne višina kazni, ker te "itak ne bodo dobili". Ja, kak nesrečnik faše enega "od zadaj", pa mora pihat, večina jih pa kar lepo pride mimo. Pa lahko dvignemo kazen x2, pa bodo še vedno šli mimo. Pa lahko spustimo mejo še za pol dol, pa bodo šli mimo. Potem bo nekdo (spet) umrl na cesti, dva tedna bodo policaji stali na cestah, kao, da se vidi, da se nekaj dela, potem pa spet par let nič. Edini, ki še kaj delajo so redarji ki preverjajo parkinge in zaparkiravajo bus postaje z radarji v vw up-ih.

BRBR ::

1. ali je kolesar kriv če se pelje čez prehod za pešce in ga pri tem zgaziš ?
Kajpak mislim tako situacijo ko s strani pridivja 30km/h +

2. Obstaja situacija kjer je znak prepovedan promet v obe smeri, spodaj pa tabla vožnja na lastno odgovornost.
Ta dodatna tabla ni enaka po pomenu kot npr. dovoljeno za lokalni promet, po moje ? Po moje je to nasprotuoče.

KAVINSKY ::

1. Kolesarji so vedno žrtve. Četudi mrtvo pijan vozi po sredini avtoceste ponoči brez čelade, luči in odsevnikov. Kriv boš ti, ker si ga spregledal.

fikus_ ::

1. Še vedno si kriv ti, ker povoziš kolesarja. Ni pomembno, kako hitro on vozi. Kolesarjev prekršek je samo v tem, da se pelje po prehodu za pešce.
2. Premalo info za konkreten odgovor, deluje pa zmedeno.

rosomah ::

to s kolesarji je in bo večen nerešen problem. se tudi jaz vozim s kolesom : v kontra smer... po pločniku... ipd... VENDAR! z zavestjo, da sem v prekršku in temu primerno ravnam ( se umaknem - ustavim pešcu; v križiščih se 100% (?!) prepričam, da ne oviram nikogar...); skratka, ravnam tako, da ne oviram njih, ki hodijo - se vozijo pravilno.
nekoč bom verjetno kaznovan.....

zmaugy ::

facepalm je izjavil:

jeropero je izjavil:

facepalm je izjavil:

1. ker niso problematicni tisti z 0.49 promila v krvi ampak tisti z 1.0+. njih se pa ta zakon ne dotakne, saj ga tako ali drugace ne spostujejo
2. mejo bi pustil na 0.5 zato, da lahko spijem pivo v miru, ce mi zapase. bi pa uvedel postopek preverjanja psihofizicnega stanja na licu mesta za vsakega voznika, ki napiha nad 0.1 promila.


Dajmo eno anketico... koliko tukaj vas je ustavila policija v zadnjih desetih letih in vam dala pihat v času od 15h do 18h med delavniki?

Torej če greš na šiht, dva šnopca pred šihtom, dva vmes, ene dva pol pa še kak pir čez, pa pijan z avtom domov... pač klasična alkoholičarska.

Meja je lahko tud v minus, pa če nihče ne bo pihal, ne bo učinka.


In kaj si zelel s tem povedati? Da lahko vseeno spijem pivo, dve in se pripeljem domov brez strahu pred kontrolo?
Kaj pa ce me na poti domov "nabase" od zadaj kak cepec in nato da policaj pihat obema?
Ce bo meja ostala 0.5, vem, da lahko vozim po zauzitju enega piva. Pri meji 0.2 pa nisem 100%.
Jaz se postavim predvsem v kozo nekoga, ki rad vecerja zunaj. Pojes zrezek/ribo/pizzo/cevape. Sladkih pijac ne pijem, zato mi ostane za pit le voda in vino/pivo.
S tem, ko bi se odlocil za vodo, nebi prispeval k varnosti v prometu. Zelja po dobrem pivu bi pa ostala. Seveda povprecen Slovenec bo kljub temu vseeno spil tistih 5 piv, tako kot se bo povprecen SloTechovec zgrazal, da kako lahko sploh pomislim na pivo, ce imam na voljo vodo. Zagotovo sem alkoholik:)

Ce bi dvignili mejo na 0.6 promila in khrati povecali kontrole x10, bi bila ucinkovitost boljsa kakor meja na 0.0 z danasnjo frekvenco kontrol.


Na večerjo, kjer se pije alkohol, se gre s taksijem.

facepalm ::

Torej po opravljenih opravkih, se zapeljes mimo restavracije do doma, kjer nato pocakas taksi? Res smiselno in realno.

shadeX ::

Nerelano je tudi pricakovati, da bos jedel celo vecerjo kot opisano in se ob tem še napil. Če poješ celo večerjo in spiješ kozarec vina ali eno pivo in še malo pokramljaš z družbo, sem precej prepričan da to ne bo ovira kadar bi ta potem pihal.

poweroff ::

Kar se tiče kolesarjev... včeraj čakam pri semaforju (kot pešec). Se prižge zelena in grem čez. In se čez (svojo) rdečo pripeljeta dva kolesarja. S polno brzino.

Precej pogost pojav.

Očitno kolesarja sploh nista pomislila, da bi lahko nek otrok skočil na cesto. Po drugi strani pa, če bi njima to nekdo naredil z avtom, bi pa verjetno preklinjala in grozila...

Jaz sem ju sicer videl ampak sem vseeno stopil na zebro, tako da sta morala precej zavreti. Eden je skoraj padel in se je potem še hotel nekaj jeziti, ampak sva se kar hitro zmenila. >:D
sudo poweroff

facepalm ::

shadeX je izjavil:

Nerelano je tudi pricakovati, da bos jedel celo vecerjo kot opisano in se ob tem še napil. Če poješ celo večerjo in spiješ kozarec vina ali eno pivo in še malo pokramljaš z družbo, sem precej prepričan da to ne bo ovira kadar bi ta potem pihal.

Pri meji 0.5 promila, sem siguren, da bi bil pod mejo.
Pri 0.2 pa.. kozarec vina se, za pol litra piva pa nisem vec 100%.
Ce bi bilo to (eno!) pivo tako problematicno in bi dejansko negativno vplivalo na varnost v prometu, bi podpiral mejo 0.0. Dejansko pa se mi zdi ukrep nepotreben. Raje vidim, da je nad mejo 0.5 instant odvzem izpita, saj se voznik zavestno odloci spiti vecjo kolicino alkohola in voziti.
Tukaj se predpostavlja, da je alkohol slab, ne glede na kolicino. Kar seveda ni res.

zmaugy ::

facepalm je izjavil:

Torej po opravljenih opravkih, se zapeljes mimo restavracije do doma, kjer nato pocakas taksi? Res smiselno in realno.


Sam nimam nobenih težav s takšnimi stvarmi. Kadar vozim, ne pijem alkohola. Pravilo, ki ga NIKOLI ne kršim.
Če hočem pri večerji v lokalu spiti pivo ali vino, potem pridem tja s taksijem. Če pridem iz kakršnega koli razloga s svojim avtom, bom pil vodo.
Nobene dileme ali negotovosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

martincek1 ::

poweroff je izjavil:

Jaz sem ju sicer videl ampak sem vseeno stopil na zebro, tako da sta morala precej zavreti. Eden je skoraj padel in se je potem še hotel nekaj jeziti, ampak sva se kar hitro zmenila.


Upam da pretiravaš. Naravna selekcija je eno, namerno povzročanje nevarnosti pa nekaj povsem drugega. Se pa strinjam, da se določen del kolesarjev obnaša katastrofalno.

jeropero ::

martincek1 je izjavil:

poweroff je izjavil:

Jaz sem ju sicer videl ampak sem vseeno stopil na zebro, tako da sta morala precej zavreti. Eden je skoraj padel in se je potem še hotel nekaj jeziti, ampak sva se kar hitro zmenila.


Upam da pretiravaš. Naravna selekcija je eno, namerno povzročanje nevarnosti pa nekaj povsem drugega. Se pa strinjam, da se določen del kolesarjev obnaša katastrofalno.


Nevarnost povzročata kolesarja. Na zebri ima prednost pešec. Če bi vsakič tako nekdo stopil naprej bi hitro tudi onadva prilagodila vožnjo, dokler pa se jima ljudje umikajo, se jima pa ni treba.

Ja, tako vedenje je rahlo samodestruktivno, ampak nevarna sta še vedno kolesarja.

AndrejO ::

poweroff je izjavil:

Jaz sem ju sicer videl ampak sem vseeno stopil na zebro, tako da sta morala precej zavreti. Eden je skoraj padel in se je potem še hotel nekaj jeziti, ampak sva se kar hitro zmenila. >:D

Kaj pa, če bi kolesar padel? Kaj pa, če bi z glavo nerodno zadel ob robnik? Kaj pa, če bi si pri tem zlomil vrat? Bi si potem še upal na forumu pod lastnim imenom pisati, kaj si storil? Bi sprejel odškodninsko odgovornost za posledice svoje zavestne odločitve?

Oprosti, ampak v opisanem trenutku si se obnašal kot tazadnje govedo. Gremo jih jebat v glavo, ne da bi pomislil na posledice. Nesreča je eno. Izzivanje nesreče je nekaj drugega. Samo sreči se imaš zahvaliti, da kolesar ni v Soči, ti pa doma na fotelju razmišljaš, kaj ti je bilo tega treba. Če bi o tem sploh razmišljal. Kakor si ravnal, bi verjetno živel v iluziji, da nisi ničesar kriv.

martincek1 ::

jeropero je izjavil:

Ja, tako vedenje je rahlo samodestruktivno, ampak nevarna sta še vedno kolesarja.


Ja, kolesarja sta nevarna in neodgovorna. Ampak v primeru nesreče krivda nebi bila izključno njuna. Samo to pravim.

Mimgrede, še ena prigoda od danes. En avto me je šel nevarno prehitevat v trenutku, ko je mimo peljal policist - tako da smo bili vsi trije vzporedno. Vozni pas tam je sicer dovolj širok, da z avtom ni šel čez črto, ampak vseeno mi je peljal ene 40cm od balance. Ene tolk sem bil jaz stran od robnika (ob robniku je takoj tista plehnata ograja). No policaj se ni zmenil za to in je lagano odpeljal naprej, medtem ko je avto pred mano zabremzal in počasi z ene 40kmh peljal naprej, ker se je očitno usral ko je dojel kaj je naredil.

poweroff ::

Andrej, ni šlo za jebanje, pač pa sem preprosto preslabo ocenil njuno hitrost, oziroma sem imel občutek, da bosta ustavila. Ampak ne, rdeča, pa na polno. Mislim, če že greš v rdečo, vsaj zmanjšaš hitrost.

In ja, če bi padel, je to izključno njegov problem. Sori.

2. člen ZVCP - načelo zaupanja:

(1) Udeleženec v cestnem prometu sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci v cestnem prometu in tisti, ki skrbijo za ceste, spoštovali predpise o varnosti cestnega prometa in predpise, ki se nanašajo na ceste.
sudo poweroff

AndrejO ::

poweroff je izjavil:

Andrej, ni šlo za jebanje, pač pa sem preprosto preslabo ocenil njuno hitrost, oziroma sem imel občutek, da bosta ustavila.


To se bere drugače, kot pa tvoja prva izjava: "Jaz sem ju sicer videl ampak sem vseeno stopil na zebro, tako da sta morala precej zavreti." To sem razumel kot zavestno odločitev, ne zgolj kot slabo oceno hitrosti. Slaba ocena je pač stvar, ki se lahko zgodi vsakomur.

Tako, da te žal ne morem razglasiti za govedo.

poweroff je izjavil:

In ja, če bi padel, je to izključno njegov problem. Sori.

2. člen ZVCP - načelo zaupanja:

Namesto ZVCP imamo ZPrCP in tam je to v 3. odst. 4. čl. Popravi si bližnjico na trenutno veljavno zakonodajo.

Če bi padel zaradi tvoje zavestne odločitve, da nekaj storiš, potem veljajo tudi, da si kršil 2. odst. 4. čl.: "Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode." 3. odst. nikogar ne odvezuje odgovornosti za lastna dejanja, četudi drugi delajo kakšen drug prekršek.

Ravno tako velja 8. odst. 83. čl. ZPrCP: "Pešec mora prečkati vozišče brez ustavljanja in po najkrajši poti. Preden stopi na vozišče, se mora prepričati, če to lahko varno stori."

Na koncu pa seveda veljajo tudi 122. do 124. čl. KZ-1, ki govorijo o lahkih, hudih in posebno hudih telesnih poškodbah, v primeru, da bi prišlo do poškodbe zaradi namernega ravnanja.

Seveda bi to bilo nemogoče dokazati brez priznanja (razen 8. odst. 83. čl., ki pravi, da se mora pešec prepričati, da lahko varno stopi na cestišče). Če bi nekaj takšnega naredil namerno, bi potem seveda bilo edno vprašanje, če bi bil enako pogumen tudi pri priznanju te odgovornosti, ali pa se bi postavil na običajno "naj mi dokažejo" stališče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

poweroff ::

AndrejO je izjavil:


Tako, da te žal ne morem razglasiti za govedo.

Če se boš bolje počutil, me pa daj. >:D
sudo poweroff

AndrejO ::

poweroff je izjavil:

AndrejO je izjavil:


Tako, da te žal ne morem razglasiti za govedo.

Če se boš bolje počutil, me pa daj. >:D

Ni tako enostavno, ker se pričakuje argumentirana debata. Ne morem nekoga kar tako, neargumentirano razglasiti za govedo. Tvoje dodatno pojasnilo izjave je moj prvotni argument v celoti izničilo, torej bi bilo takšno razglašanje v celoti neutemeljeno.

poweroff ::

Drugače mi je pa zdaj jasno, kako se zgodi, da nekdo lahko stopi direktno pred avto... pač ne pričakuješ tako norega vedenja, vidiš, da pelje proti tebi, ampak zelena luč ti daje vedeti, da lahko stopiš. In stopiš.
sudo poweroff
««
80 / 293
»»