Forum » Na cesti » Družinski enoprostorec ali VAN
Družinski enoprostorec ali VAN
Alec999 ::
Pozdravljeni.
Kateri bencinski motor bi priporočali za družinski enoprostorec/VAN, gledal sem spodnje avte (letnik od 2022 naprej). Oblikovno najlepši so mi z 1.2 PureTech, vendar sem po forumih videl, da ima omenjeni motor en kup groznih/dragih napak.
Ali je še kakšen zanimiv avto z 700+ litri prtljažnika, pa da ni karavan?
Toyota Proace City Verso 1.2 81 kW / 110 KM
Toyota Proace City Verso Long 1.2 81 kW / 110 KM
Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost 92 kW / 125 KM
Ford Tourneo Connect 1.5 EcoBoost 84 kW / 114 KM
Volkswagen Caddy 1.5 TSI 85 kW / 116 KM
Renault Kangoo 1.3 TCe 130 96 kW / 131 KM
Opel Combo 1.2 81 kW / 110 KM
Citroen Berlingo Plus M 1.2 PureTech 81 kW / 110 KM
Nissan Townstar 1.3 96 kW / 131 KM
Volkswagen Touran 1.5 TSI 110 kW / 150 KM
Fiat Doblo 1.2 PureTech 81 kW / 110 KM
Kateri bencinski motor bi priporočali za družinski enoprostorec/VAN, gledal sem spodnje avte (letnik od 2022 naprej). Oblikovno najlepši so mi z 1.2 PureTech, vendar sem po forumih videl, da ima omenjeni motor en kup groznih/dragih napak.
Ali je še kakšen zanimiv avto z 700+ litri prtljažnika, pa da ni karavan?
Toyota Proace City Verso 1.2 81 kW / 110 KM
Toyota Proace City Verso Long 1.2 81 kW / 110 KM
Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost 92 kW / 125 KM
Ford Tourneo Connect 1.5 EcoBoost 84 kW / 114 KM
Volkswagen Caddy 1.5 TSI 85 kW / 116 KM
Renault Kangoo 1.3 TCe 130 96 kW / 131 KM
Opel Combo 1.2 81 kW / 110 KM
Citroen Berlingo Plus M 1.2 PureTech 81 kW / 110 KM
Nissan Townstar 1.3 96 kW / 131 KM
Volkswagen Touran 1.5 TSI 110 kW / 150 KM
Fiat Doblo 1.2 PureTech 81 kW / 110 KM
matobeli ::
Mogoče še Dacia Jogger ima ravno malo čez 700l če nima 3 vrste sedežev. Je malo višji od klasičnih karavanov ampak ne ravno na nivoju dostavnikov kot je želja.
Alec999 ::
Dacia Jogger 1.0 TCe 81 kW / 110 KM je bila opcija, vendar ima serijsko napako na menjalniku, kjer se po cca. 30.000 - 50.000 pokvari menjalnik. Če sem prav razumel je potrebno poleg menjalnika treba menjati tudi sklopko. Malo sem tudi skeptičen do teh malih 1.0 motorjev. Ima kdo izkušnje z 1.0 TCe?
Utk ::
Pežo, citroen, opel, fiat in toyota so v tem primeru vsi isti avti z istim motorjem. Razlika je samo v garancijah, kolk pač je razlike. Pri toyoti sicer je 10 let, boš pa v 10 letih na servisih plačal 2 taka motorja.
denabiker ::
Ne vem kako tak hvalite Dacie na tem forumu, če je pa kup težav. Kolega kateri ima firmo je nabavljal ravno Dacie pred leti, pa so non stop težave, pa tudi z menjalniki, moraš spustiti obrate na stand gas da lahko prestaviš, pa z ventilacijami so problemi pa ne vem s čem vse. 2 avta je kar peljal nazaj na servis, pa mislim da bosta/sta dobila nova menjalnika. Pa ne vem to kao Renault tehnika, pa mislim da Renault je malo več zdržal, to pa crkuje na 20.000-30.000 km. Pa trese se vse, pa pravijo da je to normalno ne vem no.... Ok ne rečem da je to nov avto za 5k€, pa rečeš ok pac cenen avto in to je to, ampak je cena konkretna za tak klump hmmm
NoFear85 ::
Sem malenkost preuredil post, vecina so samo rebedge znotraj koncernov.
Pozdravljeni.
Kateri bencinski motor bi priporočali za družinski enoprostorec/VAN, gledal sem spodnje avte (letnik od 2022 naprej). Oblikovno najlepši so mi z 1.2 PureTech, vendar sem po forumih videl, da ima omenjeni motor en kup groznih/dragih napak.
Ali je še kakšen zanimiv avto z 700+ litri prtljažnika, pa da ni karavan?
Vse isto, samo rebadge
Toyota Proace City Verso 1.2 81 kW / 110 KM
Toyota Proace City Verso Long 1.2 81 kW / 110 KM
Opel Combo 1.2 81 kW / 110 KM
Citroen Berlingo Plus M 1.2 PureTech 81 kW / 110 KM
Fiat Doblo 1.2 PureTech 81 kW / 110 KM
Bi rekel da spet samo rebadge (tako kot transporter/custom in ranger/amarok)
Ford Tourneo Courier 1.0 EcoBoost 92 kW / 125 KM
Ford Tourneo Connect 1.5 EcoBoost 84 kW / 114 KM
Volkswagen Caddy 1.5 TSI 85 kW / 116 KM
Renault Kangoo 1.3 TCe 130 96 kW / 131 KM
Nissan Townstar 1.3 96 kW / 131 KM
Edini ki je neki samosvoj, pa ni cisti dostavnik
Volkswagen Touran 1.5 TSI 110 kW / 150 KM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: NoFear85 ()
iso2000 ::
Če po velikosti zadošča, bi predlagal Tourana. Sem imel najprej Berlinga, potem Tourana. Razlika v udobju in vožnji je bila konkretno v prid Tourana. Počutje v Touranu je kot v avtomobilu, v Berlingu pa bolj kot v eni gajbici. Enostavno se čuti, da je osnova dostavnik, ki so ga "civilizirali". Velika razlika je bila v delovanju klimatizacije, kakovosti sedežev itd. Saj, peljeta se oba, ampak če se dosti prevažaš, je kar razlika.Če nameravaš podirati sedeže itd, preveri kako praktične rešitve so v tem primeru pri posameznih avtomobilih. Pa tudi eni imajo ločene sedeže v drugi vrsti, eni imajo klopi... So pa drsna vrata pri Berlingu bila +, pa ločeno odpiranje stekla prtljažnih vrat tudi. Po drugi strani, ima Berlingo zadnja vrata tako postavljena, da ne moreš odpirati prtljažnih vrat, če imaš na vlečni kljuki prtljažnik za kolesa, pri Touranu to gre. Mislim na opcijo, da se prtljažnik zvrne s kolesi vred, nato pa lahko odpreš vrata (no pri Berlingu to ne gre).
Edit: Pa berlingo and co. se mi zdi s takim motorjem bolj nepremičnina.
Edit: Pa berlingo and co. se mi zdi s takim motorjem bolj nepremičnina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: iso2000 ()
Magic1 ::
Sej Berlingo in podobne izvedbe drugih firm sploh niso avto za normalno vožnjo. To so delovni avti za tovor.
Magic
zasavc83 ::
Imam že 2. Berlingo (novejši model, l. 2022), boljše alternative za družinski avto ne poznam. Boljši je lahko le še kombi, ki pa ni več praktičen na manjših parkiriščih (večina parkirišč na periferiji). Vsekakor pa diesel, najmočnejši, ker je že avto sam po sebi težak in s slabo aerodinamiko. Je pa precejšnja razlika med prejšnjim in novim modelom. Prejšnji je res bolj za prevoz krompirja, novi je pa že kar udoben tudi na daljše razdalje, nekaj nivojev višje od prejšnje generacije. Boš pa kar težko našel novejši letnik potniško izvedbo z diesel motorjem, ker so nekaj časa trmasto vztrajali pri električnem pogonu in raje prepustili trg konkurentom.
matobeli ::
Kombiji kot so Trafic so praktično enako dolgi kot karavani in za odtenek širši, so pa višji. Ker so kocke imajo velik več placa.
Sheteentz ::
Peugeot 5008. Imamo dober mesec 2018 letnik, pa je kar prostoren. Pa tudi ni neka škatla o avta, kot so razni berlingoti.
jozagulikoza ::
No, jaz si lastim Nissan Townstarja 1.3 bencinar (kar OP sprašuje). Kupljen nov, poleti 2024 (cca. 26.5k + orig. kljuka), kot zamenjava za Kangoo (1.5dci). Avto je seveda rebranded Renault Kangoo, praktično brez sprememb razen značke (z npr. razliko od Citana, ki ima mercedes armaturo) a vendar z "uporabno razliko" glede cenovne politike ter opremljenosti - beri: cenejši je in bolje opremljen kot novi Kangoo ... zakaj ... beats me.
Pred nakupom sem seveda doktoriral ter preizkusil praktično vsa zgoraj našteta vozila ... subjektivni vtisi: Berlingo (zanič 1.2, dizla nočem, XL drag - 30k, slabi nakupni pogoji, restyle mi ni več všeč), Caddy (predrag v vseh pogledih, dig. armatura), Dokker (preveč utesnjen, predrag za to kar dobiš), Citan (predrag zaradi značke), Ford Tourneo (resen kandidat; všečen, ok cena, kje servis v LJ?, 1.0 mlinček potenc. problematičen, dig. armatura (za klimo), slaba ergonomija menjalnika ter zadnje police prtljažnika)
Torej zakaj Townstar/Kangoo:
-1.3 motor - neproblematičen dober bencinski 4-valjnik (glede na google, forumsko ter šank analizo med novodobnimi bencinskimi malimi motorji daleč najboljši)
-dober mix med dig. in analognim (ang. merilniki, fizični gumbi, carplay wireless)
-klasična ročna in bobni zadaj (manj potencialnih težav na dolgi rok)
-kangoo legacy (navajenost na določene renault fore ipd. - ergonomija; položaj menjalnika, gumbi etc.)
-vsa oprema (razen akt. tempomata)
-ogromen prtljažnik, drsna vrata, mizice in zračniki zadaj (frocovje)
-"normalna" dimenzija pnevmatik
-garancija (8let!) + dober (beri angažiran) prodajalec ter servis (Krulc)
Subjektivne zamere so, da se sedaj ne da podreti sovoznikovega sedeža (kar se je v Kangooju npr. dalo) ter da ni mogoče preprosto dobiti pregradne mreže (aftermarket je drag) oz. prekletstvo slo. trga (nemci npr. to dobijo serijsko); aja pa vgrajeni prečni nosilci so sedaj drugačni (ni več T utora in je potrebno imporovizirati z adapterji - thule). Aja pa tudi nima več zaščite vrat ipd., zato se lahko poznajo praskice. (Berlingo ima to super rešeno).
Dosedaj prevoženih cca. 10k kilometorov, brez težav. Motor je res odličen, tih, prožen, zelo lepo se vozi, kocko premika bp (tudi po gorah ipd.); poraba od 6-7.5 (sedaj pozimi). Notranjost je neprimerno boljša ter udobna od starega Kangooja; ta je bil res tak "rough", Townstar je precej bolj "kulturen in nežen". Hudiča clo neki "kao" usnjeni sedeži so not :) Je sicer par "francoskih" for/gremlinov (računalnik je parkrat javil češ da je akumulator švoh, občasno se slišijo zadnje zavore ipd. - vse pregledano, vse ok) ... ampak to so malenkosti, ki se jih po bo potrebi reševalo z (odzivnim) servisom ipd. Summa summarum: odličen družinski avto kupljen na (brezskrbni) dolgi rok (8-10 let).
Pred nakupom sem seveda doktoriral ter preizkusil praktično vsa zgoraj našteta vozila ... subjektivni vtisi: Berlingo (zanič 1.2, dizla nočem, XL drag - 30k, slabi nakupni pogoji, restyle mi ni več všeč), Caddy (predrag v vseh pogledih, dig. armatura), Dokker (preveč utesnjen, predrag za to kar dobiš), Citan (predrag zaradi značke), Ford Tourneo (resen kandidat; všečen, ok cena, kje servis v LJ?, 1.0 mlinček potenc. problematičen, dig. armatura (za klimo), slaba ergonomija menjalnika ter zadnje police prtljažnika)
Torej zakaj Townstar/Kangoo:
-1.3 motor - neproblematičen dober bencinski 4-valjnik (glede na google, forumsko ter šank analizo med novodobnimi bencinskimi malimi motorji daleč najboljši)
-dober mix med dig. in analognim (ang. merilniki, fizični gumbi, carplay wireless)
-klasična ročna in bobni zadaj (manj potencialnih težav na dolgi rok)
-kangoo legacy (navajenost na določene renault fore ipd. - ergonomija; položaj menjalnika, gumbi etc.)
-vsa oprema (razen akt. tempomata)
-ogromen prtljažnik, drsna vrata, mizice in zračniki zadaj (frocovje)
-"normalna" dimenzija pnevmatik
-garancija (8let!) + dober (beri angažiran) prodajalec ter servis (Krulc)
Subjektivne zamere so, da se sedaj ne da podreti sovoznikovega sedeža (kar se je v Kangooju npr. dalo) ter da ni mogoče preprosto dobiti pregradne mreže (aftermarket je drag) oz. prekletstvo slo. trga (nemci npr. to dobijo serijsko); aja pa vgrajeni prečni nosilci so sedaj drugačni (ni več T utora in je potrebno imporovizirati z adapterji - thule). Aja pa tudi nima več zaščite vrat ipd., zato se lahko poznajo praskice. (Berlingo ima to super rešeno).
Dosedaj prevoženih cca. 10k kilometorov, brez težav. Motor je res odličen, tih, prožen, zelo lepo se vozi, kocko premika bp (tudi po gorah ipd.); poraba od 6-7.5 (sedaj pozimi). Notranjost je neprimerno boljša ter udobna od starega Kangooja; ta je bil res tak "rough", Townstar je precej bolj "kulturen in nežen". Hudiča clo neki "kao" usnjeni sedeži so not :) Je sicer par "francoskih" for/gremlinov (računalnik je parkrat javil češ da je akumulator švoh, občasno se slišijo zadnje zavore ipd. - vse pregledano, vse ok) ... ampak to so malenkosti, ki se jih po bo potrebi reševalo z (odzivnim) servisom ipd. Summa summarum: odličen družinski avto kupljen na (brezskrbni) dolgi rok (8-10 let).
Magic1 ::
Kako pa je kaj s servisi pri tem Nissanu, ko si že šel toliko v detaile. Da nimajo kakšnih bednih for na 30kkm. Pri Renoju so hotel kar večji servis narest, kjer naj bi se menjale svečke, zavorna tekočina,... Sem jih sam nateral, ker je bilo itak le dve leti garancije.
Magic
Phoebus ::
Pred dobrim letom sem gledal praktično to, kar gleda op, pred tem pa sem imel 1,2THP motor, tako da lahko delim svoja 2c.
Pred tem sem imel P308 1.2THP. Leta 2022 so imeli še jermen in rečem lahko le: stran od tega motorja.
308 sem kupil nov, z njim lepo ravnal, ga vozil na pooblaščenca, imel "pravo olje", predčasno menjan jermen,...
Če se omejim samo na pogonski sklop (ki je enak, kot pri Belingu K9 in klonih):
Pri 115tkm je imel luft v menjalniku (slišalo se je klikanje ko sem vozil čez luknje in so ugotovili, da ni nosilec, ampak iz notranjosti menjalnika), občasno je "jokal" vztrajnik.
Najhujši je pa motor sam: koščki jermena so v oljni kopeli splavali po motorju in omejili pretok olja. Posledica: pri meni je začel nenadoma piti olje na veliko (vsaj meni se je zdelo za 115tkm 5-7dcl veliko, serviser se je pa nasmehnil in rekel, da bom v letu dni čez liter).
Lahko pa povzroči odpoved zavor (https://www.peugeotforums.com/threads/j... in druge fajn zadeve...
Pred tem sem imel več avtov z veliko kilometri in nikoli težav z motorjem ali menjalnikom, tako da bi bila težko kriva moja vožnja.
Glede na lifestyle sem potem gledal isto, kot ti: enoprostorca ali van enoprostorca, optimalno z bencinom, ker imam kratke vožnje in "nočem visokih stroškov okvar SCR in DPF".
bil sem razočaran, ker so jih praktično nehali delati; tiste, ki so ostali, pa podražili v nedogled. S-max mi je bil predrag (40k+, možnost samo CVT 2,5), touran me ni prepričal.
Gledati sem šel še Joggerja in (takrat zadnje) grand scenice. Ne en, ne drugi me ni prepričal. Prvi je super, če prihajaš iz golfa 2, ni pa primerjave niti z "van"-like modernimi avti v notranji obdelavi.
Belinga niso prodajali diesla (1.2THP seveda nikoli več...), tako da sem na koncu gledal Kangoo (Nissan), Caddy in toyoto (edini K9 klon, ki so prodajali diesla).
Kangoo L2 mi niso znali ponuditi pri nas, tako da sem primerjal K9 klone in Caddyja.
Ker je bil cenovno ustreznejši in bolj praktičen, sem vzel Proace L2.
V primerjavi s Caddyjem:
+ ima tri ločene sedeže zadaj (pazi nivo opreme, nimajo vsi!)
+ se mu odpirajo šipe v zadnjih vratih
+ ima ločeno odpiranje stekla v prtljažniku
+ ima več prostora v prtljažniku
- prostor v prtljažniku gre na začun kabine: krajši sedeži
- manjša vlečna kapaciteta (sploh 2024 modelno leto ima samo 1250kg)
Kaj dosti slabega nimam za povedati, ker je star šele leto.
Avto je praktičen, ima drsna vrata in ogromno prostora.
Če se prej nisi vozil s takimi avti (jaz se nisem, sem pa menjal nekaj avtomobilov od A do E segmenta)... saj ne rečem, se """lepo""" pelje, ampak moraš se navaditi:
- višje težišče z vsem, kar povleče za sabo
- velika površina in ne najboljša zvočna izolacija: hrup na AC. Najraje se vozim 120-125, ker postane potem preglasno za dlje časa (prej...recimo "malenkost" več).
- velika površina in oblika kocke: DV5 130 pije v povprečju 6,5-6,7 (kar se mi zdi OK, ni pa "4 litre", kot pravijo dieselaši z avti)
- avto je "utalitaren" in nič luksuzen. Zvok zapiranja vrat, plastike, obdelava notranjosti,... no, je BISTVENO boljši od Dacie, ni pa primerljiv z normalnim avtom C segmenta. Je pa zato lažje očistiti noter :)
- ročni menjalnik je... GROZEN. Ne mara hitrih menjav, ni natančen, ne daje feedbacka...pač lepo počasi ti pove, da je v prestavi in to je to.
avte si oglej v živo in pelji z njimi, ker boš edino tako vedel, kaj TEBI najbolj ustreza. Edino tace stran od 1,2THP z jermenom :-)
Mater, sem se razpisal...
Pred tem sem imel P308 1.2THP. Leta 2022 so imeli še jermen in rečem lahko le: stran od tega motorja.
308 sem kupil nov, z njim lepo ravnal, ga vozil na pooblaščenca, imel "pravo olje", predčasno menjan jermen,...
Če se omejim samo na pogonski sklop (ki je enak, kot pri Belingu K9 in klonih):
Pri 115tkm je imel luft v menjalniku (slišalo se je klikanje ko sem vozil čez luknje in so ugotovili, da ni nosilec, ampak iz notranjosti menjalnika), občasno je "jokal" vztrajnik.
Najhujši je pa motor sam: koščki jermena so v oljni kopeli splavali po motorju in omejili pretok olja. Posledica: pri meni je začel nenadoma piti olje na veliko (vsaj meni se je zdelo za 115tkm 5-7dcl veliko, serviser se je pa nasmehnil in rekel, da bom v letu dni čez liter).
Lahko pa povzroči odpoved zavor (https://www.peugeotforums.com/threads/j... in druge fajn zadeve...
Pred tem sem imel več avtov z veliko kilometri in nikoli težav z motorjem ali menjalnikom, tako da bi bila težko kriva moja vožnja.
Glede na lifestyle sem potem gledal isto, kot ti: enoprostorca ali van enoprostorca, optimalno z bencinom, ker imam kratke vožnje in "nočem visokih stroškov okvar SCR in DPF".
bil sem razočaran, ker so jih praktično nehali delati; tiste, ki so ostali, pa podražili v nedogled. S-max mi je bil predrag (40k+, možnost samo CVT 2,5), touran me ni prepričal.
Gledati sem šel še Joggerja in (takrat zadnje) grand scenice. Ne en, ne drugi me ni prepričal. Prvi je super, če prihajaš iz golfa 2, ni pa primerjave niti z "van"-like modernimi avti v notranji obdelavi.
Belinga niso prodajali diesla (1.2THP seveda nikoli več...), tako da sem na koncu gledal Kangoo (Nissan), Caddy in toyoto (edini K9 klon, ki so prodajali diesla).
Kangoo L2 mi niso znali ponuditi pri nas, tako da sem primerjal K9 klone in Caddyja.
Ker je bil cenovno ustreznejši in bolj praktičen, sem vzel Proace L2.
V primerjavi s Caddyjem:
+ ima tri ločene sedeže zadaj (pazi nivo opreme, nimajo vsi!)
+ se mu odpirajo šipe v zadnjih vratih
+ ima ločeno odpiranje stekla v prtljažniku
+ ima več prostora v prtljažniku
- prostor v prtljažniku gre na začun kabine: krajši sedeži
- manjša vlečna kapaciteta (sploh 2024 modelno leto ima samo 1250kg)
Kaj dosti slabega nimam za povedati, ker je star šele leto.
Avto je praktičen, ima drsna vrata in ogromno prostora.
Če se prej nisi vozil s takimi avti (jaz se nisem, sem pa menjal nekaj avtomobilov od A do E segmenta)... saj ne rečem, se """lepo""" pelje, ampak moraš se navaditi:
- višje težišče z vsem, kar povleče za sabo
- velika površina in ne najboljša zvočna izolacija: hrup na AC. Najraje se vozim 120-125, ker postane potem preglasno za dlje časa (prej...recimo "malenkost" več).
- velika površina in oblika kocke: DV5 130 pije v povprečju 6,5-6,7 (kar se mi zdi OK, ni pa "4 litre", kot pravijo dieselaši z avti)
- avto je "utalitaren" in nič luksuzen. Zvok zapiranja vrat, plastike, obdelava notranjosti,... no, je BISTVENO boljši od Dacie, ni pa primerljiv z normalnim avtom C segmenta. Je pa zato lažje očistiti noter :)
- ročni menjalnik je... GROZEN. Ne mara hitrih menjav, ni natančen, ne daje feedbacka...pač lepo počasi ti pove, da je v prestavi in to je to.
avte si oglej v živo in pelji z njimi, ker boš edino tako vedel, kaj TEBI najbolj ustreza. Edino tace stran od 1,2THP z jermenom :-)
Mater, sem se razpisal...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljena Octavia karavan kot družinski avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 6662 (897) | Sheteentz |
» | Druzinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 3073 (950) | Lonsarg |
» | Renault Megane grandtor 1.5 dci MNENJA!Oddelek: Na cesti | 8964 (8517) | MrGTO |