Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

paradajzos ::
Pomemno je, da se ljudje resnično zavejo možnih posledic. In če obstaja možnost minimalno recimo 10 letne zaporne kazni za povzročitev smrti z vozilom pod vplivom alkohola, ne pa eno leto družbeno koristnega dela, bo percepcija zelo drugačna.
Eni rabijo grožnjo velike gorjače države, drugim je dovolj, če se zavedo, da si bi do konca življenja očitali - oboje je ok, če je posledica, da ne uživajo alkohola, kadar vejo, da bojo potem vozili.
Drugim grožnja niti ni potrebna, ampak če obstaja, nanje itak nima vpliva, ker so dovolj pametni, da ravnajo pravilno tudi brez grožnje.
Eni rabijo grožnjo velike gorjače države, drugim je dovolj, če se zavedo, da si bi do konca življenja očitali - oboje je ok, če je posledica, da ne uživajo alkohola, kadar vejo, da bojo potem vozili.
Drugim grožnja niti ni potrebna, ampak če obstaja, nanje itak nima vpliva, ker so dovolj pametni, da ravnajo pravilno tudi brez grožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: paradajzos ()

bm1973 ::
V dosti državah, če povzročiš nesrečo s smrtnim izidom v pijanem stanju, se to šteje za uboj/nenaklepen umor.
Take bi morale tudi biti posledice za pijanca... Plus trajen odvzem izpita plus prepoved lastništva avta plus hude sankcije za tistega, ki bi mu avto dal za vozit..
Take bi morale tudi biti posledice za pijanca... Plus trajen odvzem izpita plus prepoved lastništva avta plus hude sankcije za tistega, ki bi mu avto dal za vozit..

Legon ::
Dajmo vire za take trditve no, ker drugače je brezvezeze debatirat, ko vsak bedak blekne kar mu paše.

bm1973 ::
Prvi zadetek na Googlu...
https://maguirelawfirm.com/a-drunk-driv...
What is the punishment for drunk driving and killing someone in the US?
Criminal penalties
Upon conviction for DUI manslaughter, individuals may face: Imprisonment: The statutory minimum sentence is four years in state prison, but depending on the circumstances, it can range up to 15 or even 30 years. Fines: They may be required to pay substantial fines reaching $10,000 or more.
https://maguirelawfirm.com/a-drunk-driv...

Legon ::
paradajzos je izjavil:
Pomemno je, da se ljudje resnično zavejo možnih posledic. In če obstaja možnost minimalno recimo 10 letne zaporne kazni za povzročitev smrti z vozilom pod vplivom alkohola, ne pa eno leto družbeno koristnega dela, bo percepcija zelo drugačna.
Eni rabijo grožnjo velike gorjače države, drugim je dovolj, če se zavedo, da si bi do konca življenja očitali - oboje je ok, če je posledica, da ne uživajo alkohola, kadar vejo, da bojo potem vozili.
Drugim grožnja niti ni potrebna, ampak če obstaja, nanje itak nima vpliva, ker so dovolj pametni, da ravnajo pravilno tudi brez grožnje.
V bistvu ne bo, ker manjka zavestna povezava med vzrokom in posledico. Voznik, ki gre pijan za volan je do trenutka ko nekoga povozi 110% prepričan v to, da se to ne bo zgodilo. Kar pomeni, da je učinkovistost grožnje s sankcijo zelo omejena. Tudi ljudje, ki ne vozijo pijani (torej velika večina) v nobeni točki ne razmišljajo, da bodo vozili trezni zato, ker drugače jih časa 10 let zapora v primeru nesreče s smrtnim izzidom.
Kot vedno je pri varnosti v promeru kombinacija ozaveščanja in doslednega nadzora bistveno bolj učinkovita kakor drakonske sankcije post festum v nekih ekstremih robnih primerih. Bistveno večji problem kot posamezna nesreča s smrtnim izzidom, je količina potencialnih situacij (torej pijanih voznikov kot takšnih) kjer bi do tega lahko prišlo. Fokus mora torej biti na odvračanju aklkohola pri vozinikih kot celoti, ne pa nad tem da se izživlja nad tistim posameznikom, ki je povzročil nesrečo. Dokler ni zavedanja voznika, da akohol in vožnja nista kompatibilna, nobeno sankcioniranje posledic ne bo imelo omemb vrednega učinka.
Prvi zadetek na Googlu...
What is the punishment for drunk driving and killing someone in the US?
Criminal penalties
Upon conviction for DUI manslaughter, individuals may face: Imprisonment: The statutory minimum sentence is four years in state prison, but depending on the circumstances, it can range up to 15 or even 30 years. Fines: They may be required to pay substantial fines reaching $10,000 or more.
https://maguirelawfirm.com/a-drunk-driv...
Torej našel si ENO državo? naj te razsvetlim, še kakšna se najde. Ampak do tvojih blodenj o dosti državah je to pa še daleč.
Pa tudi v ZDA je spekter sankcij in obravnava izjemno raznolika med državami in v pogosto so sankcije povsem primerljivi z našimi, torej 5 do 15 let.
Predvsem pa ni avtomatizma, ki ga skušaš sugerirat. Tudi pri nas se lahko prometna nesreča pod vplivom alkohola v določenih okoliščinah klasificira kot uboj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

gruntfürmich ::
spet se stigmatizira alkohol, kot da je to glavno sredstvo da boš koga povozil.
to je največja zabloda.
večina ljudi bo v pijanem stanju vozila zelo počasi. samo divjaki divjajo, pa še ti ne rabijo alkohola za to početje.
to je največja zabloda.
večina ljudi bo v pijanem stanju vozila zelo počasi. samo divjaki divjajo, pa še ti ne rabijo alkohola za to početje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

bm1973 ::
V bistvu se spet obravnava pijančke kot žrtve, namesto tako kot je v resnici, da gre za pijance...

Legon ::
gruntfürmich je izjavil:
spet se stigmatizira alkohol, kot da je to glavno sredstvo da boš koga povozil.
to je največja zabloda.
večina ljudi bo v pijanem stanju vozila zelo počasi. samo divjaki divjajo, pa še ti ne rabijo alkohola za to početje.
Dokaz za to je seveda tvoja svetost? Da je alkohol prisoten pri 1/3 nesreč z hudimi posledicami je seveda irelavantno.

133780 ::
Eno socialsko vprašanje - kje in kako se v Google Maps Traffic/Typical izbere obdobje - recimo Zadnji teden ali Julij-Avgust v obdobju 2023-5?

c23po ::
paradajzos je izjavil:
Pomemno je, da se ljudje resnično zavejo možnih posledic. In če obstaja možnost minimalno recimo 10 letne zaporne kazni za povzročitev smrti z vozilom pod vplivom alkohola, ne pa eno leto družbeno koristnega dela, bo percepcija zelo drugačna.
Eni rabijo grožnjo velike gorjače države, drugim je dovolj, če se zavedo, da si bi do konca življenja očitali - oboje je ok, če je posledica, da ne uživajo alkohola, kadar vejo, da bojo potem vozili.
Drugim grožnja niti ni potrebna, ampak če obstaja, nanje itak nima vpliva, ker so dovolj pametni, da ravnajo pravilno tudi brez grožnje.
Alkoholiziranost v prometu je lep primer, kako se z dobro načrtovano dolgoročno akcijo da zadevo urediti. Pred leti je "malo pod kapo imeti" v splošni percepciji bilo sprejemljivo stanje, danes ga ne toleriramo več(*). Začelo se je s prepovedjo prodaje mladoletnikom, s prepovedjo prodaje pred 10. uro dopoldan, nadaljevalo z balončki, medijskim pritiskom. Enako se bo zgodilo s toleranco na hitrost. Počasi. (Prav zanimajo me prvi rezultati novega Arsenovičevega radarja ...)
Upam, da bodo sočasno z uvedbo 0.0 promila za vse in povsod, uvedli tudi odpravo tistega "+" pri hitrosti.
(*) Ne, nisem idealist. Vem, da je alkohol v prometu prisoten. Še preveč. Vendar, percepcija se je premaknila v pravo smer.
Računalniki nimajo spominov.

joez7 ::
Ta je že zunaj? https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Sodeč po temle JE. https://svet24.si/novice/kronika/primer...
Nauk, če si že pijan, mej denar za odvetnika
Sodeč po temle JE. https://svet24.si/novice/kronika/primer...
Nauk, če si že pijan, mej denar za odvetnika

Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joez7 ()

c23po ::
Ta je že zunaj? https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Sodeč po temle JE. https://svet24.si/novice/kronika/primer...
Nauk, če si že pijan, mej denar za odvetnika![]()
Je res težko prebrati:
Sodba je razveljavljena v delu, ki govori o višini odškodnine ob duševnih bolečinah svojcev, ter v delu, ki govori o višini pogrebnih stroškov. O zadevi bo tako ponovno odločalo sodišče prve stopnje, ki je lani svojcem prisodilo 68.000 evrov odškodnine.in potem ne vlečt napačnih sklepov?
Devet svojcev žrtev je sicer od Mačka, ki na Dobu prestaja desetletno zaporno kazen, zaradi povzročenih bolečin zahtevalo 252.000 evrov odškodnine.
Računalniki nimajo spominov.

hruske ::
Heh, tole sem našel:
Iz https://www.zurnal24.si/avto/dosje-avto...
A je samo meni tuj ta koncept preventive z nekaznovanjem prevelike hitrosti, pri čemer za praktično vsako nesrečo rečejo, da je bila kriva "neprilagojena hitrost"?
Na lastne oči smo se pri obravnavanih prekrških prepričali, da je bil prag proženja radarja postavljen kar konkretno nad veljavno omejitev in da so vsi kršitelji kljub merilnemu odbitku krepko pretiravali s pritiskanjem na plin. Kako visoko seže policijska toleranca, pa naj ostane skrivnost. Kot preventiva.
Iz https://www.zurnal24.si/avto/dosje-avto...
A je samo meni tuj ta koncept preventive z nekaznovanjem prevelike hitrosti, pri čemer za praktično vsako nesrečo rečejo, da je bila kriva "neprilagojena hitrost"?
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

solatko ::
paradajzos - Fantje so hodili po desni strani cestišča v smeri vožnje, če bi hodili pravilno, bi bil fant še živ.
c23po - Vožnja pod vplivom nedovoljenih substanc bi morala veljati kot kaznivo dejanje s predpisano zaporno kaznijo, tako, kot imajo to v najbolj razviti avtomobilski državi. Predno se spije prvi kozarček ali vzame doza droge, čisto vsak to naredi ob zavedanju, da bo moral sesti za volan, torej je izzivanje usode, namerno in ne ops, zgodi se.
GupeM - Poglej si kaj je organizirana povorka ali skupina, to sigurno ni sprehajanje nekaj prijateljev.
hruske - Še eden, ki nima pojma kaj je neprilagojena hitrost in kaj je prekoračitev omejitve hitrosti.
c23po - Vožnja pod vplivom nedovoljenih substanc bi morala veljati kot kaznivo dejanje s predpisano zaporno kaznijo, tako, kot imajo to v najbolj razviti avtomobilski državi. Predno se spije prvi kozarček ali vzame doza droge, čisto vsak to naredi ob zavedanju, da bo moral sesti za volan, torej je izzivanje usode, namerno in ne ops, zgodi se.
GupeM - Poglej si kaj je organizirana povorka ali skupina, to sigurno ni sprehajanje nekaj prijateljev.
hruske - Še eden, ki nima pojma kaj je neprilagojena hitrost in kaj je prekoračitev omejitve hitrosti.
Delo krepa človeka

GupeM ::

CiClon ::
Predno se spije prvi kozarček ali vzame doza droge, čisto vsak to naredi ob zavedanju, da bo moral sesti za volan, torej je izzivanje usode, namerno in ne ops, zgodi se.
To je skregano z logiko. Ne "čisto vsak", ampak samo tisti, ki ve/pričakuje, da bo moral po pitju sesti za volan.

Legon ::
Saj take stvari tudi sodišče seveda presoja, ko do česa pride. Pač še eden v vrsti solatizmov, ki nimajo nič z realnostjo.

c23po ::
paradajzos - Fantje so hodili po desni strani cestišča v smeri vožnje, če bi hodili pravilno, bi bil fant še živ.
c23po - Vožnja pod vplivom nedovoljenih substanc bi morala veljati kot kaznivo dejanje s predpisano zaporno kaznijo, tako, kot imajo to v najbolj razviti avtomobilski državi. Predno se spije prvi kozarček ali vzame doza droge, čisto vsak to naredi ob zavedanju, da bo moral sesti za volan, torej je izzivanje usode, namerno in ne ops, zgodi se.
GupeM - Poglej si kaj je organizirana povorka ali skupina, to sigurno ni sprehajanje nekaj prijateljev.
hruske - Še eden, ki nima pojma kaj je neprilagojena hitrost in kaj je prekoračitev omejitve hitrosti.
Solatko je spet imel slab dan. Po vrsti:
> Ne vemo ali bi fant bil živ, če bi hodil pravilno. Lahko samo domnevamo. Ne drži domneva, da spoštovanje predpisov predstavlja garancijo, prav gotovo pa zvišuje možnost za preživetje.
> Vožnja pod vplivom alkohola je v naši zakonodaji od leta 1947 kazniva. Kazni so odvisne od posledic, ki nastanejo ali pa ne. Tvoje mnenje cenimo kot tvoje mnenje. Drugi menijo drugače.
> Meni se je včeraj skoraj zgodilo, da bi MORAL za volan malo neprišteven. Preden sem začel jemati, nisem vedel, kaj me čaka. Ok, vozili so me drugi. Lahko bi bil v hudi dilemi.
> Sprehajanje prijateljev je lahko tudi organizirana skupina.
> Razloži nam kako vemo, da pravkar vozimo z neprilagojeno hitrostjo. Sama ušesa so me.
Računalniki nimajo spominov.

dice7 ::
Danes rekord, od kopra do ljubljana barje 3 ure, od 14:00 do 17:00
Na googlu 3 prometne nesreče, medtem ko cesta bp.
Pa se google tak brezvezen glede časa potovanja, na začetku kao pot podaljsana samo za 15min, pa se je to spremenilo v dve uri. Šola za naslednjič, da se že gre pri kozini dol
Na googlu 3 prometne nesreče, medtem ko cesta bp.
Pa se google tak brezvezen glede časa potovanja, na začetku kao pot podaljsana samo za 15min, pa se je to spremenilo v dve uri. Šola za naslednjič, da se že gre pri kozini dol
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dice7 ()

solatko ::
c23po - To veš, ko v pričakovani situaciji doživiš nesrečo, drugače pa moraš pač poznati sebe, vozilo, situacijo,.. in vsemu temu prilagoditi hitrost na tako, da boš lahko v kritični situaciji, varno obvozil ali ustavil. Seveda, če se ne poznaš, se ne zavedaš kako obvladaš posel, ki ga ravnokar opravljaš in ne veš, kje so meje ob določenih situacijah, potem o PH nimaš kaj razmišljat, ti pa ob nesreči, policisti lepo razložijo, da si vozil narobe. Za dobro znanje vožnje in obnašanja v prometu, je vsekakor potrebno več kot AŠ in šnelkurs na Vranskem.
Delo krepa človeka

paradajzos ::
paradajzos je izjavil:
Pomemno je, da se ljudje resnično zavejo možnih posledic. In če obstaja možnost minimalno recimo 10 letne zaporne kazni za povzročitev smrti z vozilom pod vplivom alkohola, ne pa eno leto družbeno koristnega dela, bo percepcija zelo drugačna.
Eni rabijo grožnjo velike gorjače države, drugim je dovolj, če se zavedo, da si bi do konca življenja očitali - oboje je ok, če je posledica, da ne uživajo alkohola, kadar vejo, da bojo potem vozili.
Drugim grožnja niti ni potrebna, ampak če obstaja, nanje itak nima vpliva, ker so dovolj pametni, da ravnajo pravilno tudi brez grožnje.
Alkoholiziranost v prometu je lep primer, kako se z dobro načrtovano dolgoročno akcijo da zadevo urediti. Pred leti je "malo pod kapo imeti" v splošni percepciji bilo sprejemljivo stanje, danes ga ne toleriramo več(*). Začelo se je s prepovedjo prodaje mladoletnikom, s prepovedjo prodaje pred 10. uro dopoldan, nadaljevalo z balončki, medijskim pritiskom. Enako se bo zgodilo s toleranco na hitrost. Počasi. (Prav zanimajo me prvi rezultati novega Arsenovičevega radarja ...)
Upam, da bodo sočasno z uvedbo 0.0 promila za vse in povsod, uvedli tudi odpravo tistega "+" pri hitrosti.
(*) Ne, nisem idealist. Vem, da je alkohol v prometu prisoten. Še preveč. Vendar, percepcija se je premaknila v pravo smer.
Nulo alkohola v krvi je precej lažje imeti kot voziti brez + na hitrosti.

c23po ::
c23po - To veš, ko v pričakovani situaciji doživiš nesrečo, drugače pa moraš pač poznati sebe, vozilo, situacijo,.. in vsemu temu prilagoditi hitrost na tako, da boš lahko v kritični situaciji, varno obvozil ali ustavil. Seveda, če se ne poznaš, se ne zavedaš kako obvladaš posel, ki ga ravnokar opravljaš in ne veš, kje so meje ob določenih situacijah, potem o PH nimaš kaj razmišljat, ti pa ob nesreči, policisti lepo razložijo, da si vozil narobe. Za dobro znanje vožnje in obnašanja v prometu, je vsekakor potrebno več kot AŠ in šnelkurs na Vranskem.
Torej je za vožnjo s PH je potrebno izredno poglobljeno poznavanje sebe, prometa, vozila in še česa. Vozniki tega znanja ne pridobijo na predpisanih izobraževanjih. Zato skrb za prilagojeno hitrost lahko mirno pošljemo na smetišče zgodovine, saj je v domeni redkih perfekcionistov in na varnost prometa ima nepomemben vpliv.
Hvala Solatko za dokončno rešitev uganke.
Računalniki nimajo spominov.

c23po ::
paradajzos je izjavil:
paradajzos je izjavil:
Pomemno je, da se ljudje resnično zavejo možnih posledic. In če obstaja možnost minimalno recimo 10 letne zaporne kazni za povzročitev smrti z vozilom pod vplivom alkohola, ne pa eno leto družbeno koristnega dela, bo percepcija zelo drugačna.
Eni rabijo grožnjo velike gorjače države, drugim je dovolj, če se zavedo, da si bi do konca življenja očitali - oboje je ok, če je posledica, da ne uživajo alkohola, kadar vejo, da bojo potem vozili.
Drugim grožnja niti ni potrebna, ampak če obstaja, nanje itak nima vpliva, ker so dovolj pametni, da ravnajo pravilno tudi brez grožnje.
Alkoholiziranost v prometu je lep primer, kako se z dobro načrtovano dolgoročno akcijo da zadevo urediti. Pred leti je "malo pod kapo imeti" v splošni percepciji bilo sprejemljivo stanje, danes ga ne toleriramo več(*). Začelo se je s prepovedjo prodaje mladoletnikom, s prepovedjo prodaje pred 10. uro dopoldan, nadaljevalo z balončki, medijskim pritiskom. Enako se bo zgodilo s toleranco na hitrost. Počasi. (Prav zanimajo me prvi rezultati novega Arsenovičevega radarja ...)
Upam, da bodo sočasno z uvedbo 0.0 promila za vse in povsod, uvedli tudi odpravo tistega "+" pri hitrosti.
(*) Ne, nisem idealist. Vem, da je alkohol v prometu prisoten. Še preveč. Vendar, percepcija se je premaknila v pravo smer.
Nulo alkohola v krvi je precej lažje imeti kot voziti brez + na hitrosti.
Pravzaprav ni. Za hitrost stalno imaš merilnik in opozorilnik. Ugotavljanje alkohola pa zahteva časovno potratno kemično analizo. Seveda veš, da si pijan, ko se takoj po dveh pirih usedeš za volan. Tega pa ne veš po uri, dveh ali treh. Zato je zahteva po brezpogojni 10 letni zaporni kazni ob blagohotnem spregledanju prekoračitev hitrosti pretirana in preveč kruta.
Računalniki nimajo spominov.

LeQuack ::
Pazite, v EU in Slovenijo prihajajo ameriški 2 in več tonski pickupi. To bo masaker na cestah. Do sedaj so bili standardi ki niso dovoljevali takih nevarnih vozil za osebno uporabo, ampak sedaj jih je Trump prisilil da omehčajo pravila.
EU cave in on vehicle trade rules will cost European lives as US pick-up trucks flood into Europe
https://www.transportenvironment.org/ar...
EU cave in on vehicle trade rules will cost European lives as US pick-up trucks flood into Europe
https://www.transportenvironment.org/ar...
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()

dsby ::
Zanimivo da zadnje čase res srečam po 2 Dodge RAM-a na dan. Zadeva je res kar zastrašujoča. Parkira pa verjetno tudi brez slabe vesti tako, da ti potem ne moreš noter. Ker to zasede celo parkirišče po širini, potem je pa treba upoštevati še za odpiranje vrat. Saj se vidi na zgornjem linku, gume so na sredini črte, se pravi polovica gum gleda čez.
Sicer mi pa soseda že 2 leti in pol parkira tako z Volvom XC60, s kolesom na črti. Če bi imel eno kanto za jurja, bi ji še jaz začel parkirati na sredini črte. Če lahko ona, zakaj ne jaz, bi ji rekel, če bi kaj sikala. Ampak tako pa vem da bi imel že naslednji dan popraskan avto, tako da se ne grem teh igric.
Sicer mi pa soseda že 2 leti in pol parkira tako z Volvom XC60, s kolesom na črti. Če bi imel eno kanto za jurja, bi ji še jaz začel parkirati na sredini črte. Če lahko ona, zakaj ne jaz, bi ji rekel, če bi kaj sikala. Ampak tako pa vem da bi imel že naslednji dan popraskan avto, tako da se ne grem teh igric.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dsby ()

jest10 ::

dsby ::
Avto, ki gre 235 je lahko kanta samo v tvojem imaginarnem svetu. Kanta je za vsakega normalnega človeka za jurja, kvečjem 2 jurja ter da ima atmosferski motor 1.0-1.6. Ali pa Dacia, to je avtomatsko kanta, če je star več kot 5 let, nov recimo da še ni kanta. Oz. pač pogledaš kaj vozijo pizzerije, pri nas ima Punta 2 1.2 1996-2003 ter Corso 1.2 tudi model 2000-2003.
Dobro, če bi kaj ropotalo ali kaj podobnega, bi tudi sam rekel da je kanta. Ker sem že imel kante, Punto 2 2002, toliko enega ropotanja, še na mestu je tresel. Sem nekaj hodil na servise in ni mogel narediti Porscheja iz Fiata, tako da sem potem obupal in ga prodal. Alfa Mito 2015, kanta, vse ropotalo, vratni paneli, zvok iz zvočnikov. Clio RS 197 2008, precej podobno, mogoče malenkost boljše sestavljen. Opel Astra H 1.6 16V 2005, ta pa res ni bil kanta. To sem delal kot svinja z mehom (da sem šaltal navzdol v 2. pri 95 in v 1. pri 50 čivkajo že ptiči, še malo je manjkalo da bi začel delati z avtom eksperimente kot MasterMilo na Youtube) pa je bil 2015 še nov in mi je še zdaj žal da sem ga peljal preprodajalcem v LJ za samo 2200EUR. Ne pravijo zastonj da je 1.6 16V 5-speed manual kot tank, jaz sem to videl na lastne oči. Edino seveda pri 150 pa ne moreš šaltat dol v 3., to je pa za vsak avto preveč.
Pač kaj je kanta in ne bi pa moral vsak vedeti. Sploh nima veze ali imaš na TRR 10EUR ali milijon, 2017 avto in da nič ne ropota ne more biti kanta pa da se postaviš na glavo. Tudi če bi imel milijon bi se ga dalo ponucat, pa če samo za do trgovine. Jaz ga sigurno ne bi prodajal v takem primeru. Kakšna kanta neki.
Nemci znajo narediti avto, kaj naj rečem. Če je še 6. po vrsti nemška firma kvalitetna.
Zdaj je šlo vse gor, 2021 je bil vreden 10.000EUR, zdaj je vreden 10.000EUR. Tudi so boljši časi kar se tiče prodaje močnega avta, samo danes sem videl enega M4. Taki ti kupijo tako Astro za keks. Ni to kot 2010, ko si napisal, da imaš 200 KM bencinarja (v oglas seveda nujno pravljice da pije 6l, čeprav vsak normalen človek ve, da to pije 10l) in ni noben klical.
Dobro, če bi kaj ropotalo ali kaj podobnega, bi tudi sam rekel da je kanta. Ker sem že imel kante, Punto 2 2002, toliko enega ropotanja, še na mestu je tresel. Sem nekaj hodil na servise in ni mogel narediti Porscheja iz Fiata, tako da sem potem obupal in ga prodal. Alfa Mito 2015, kanta, vse ropotalo, vratni paneli, zvok iz zvočnikov. Clio RS 197 2008, precej podobno, mogoče malenkost boljše sestavljen. Opel Astra H 1.6 16V 2005, ta pa res ni bil kanta. To sem delal kot svinja z mehom (da sem šaltal navzdol v 2. pri 95 in v 1. pri 50 čivkajo že ptiči, še malo je manjkalo da bi začel delati z avtom eksperimente kot MasterMilo na Youtube) pa je bil 2015 še nov in mi je še zdaj žal da sem ga peljal preprodajalcem v LJ za samo 2200EUR. Ne pravijo zastonj da je 1.6 16V 5-speed manual kot tank, jaz sem to videl na lastne oči. Edino seveda pri 150 pa ne moreš šaltat dol v 3., to je pa za vsak avto preveč.
Pač kaj je kanta in ne bi pa moral vsak vedeti. Sploh nima veze ali imaš na TRR 10EUR ali milijon, 2017 avto in da nič ne ropota ne more biti kanta pa da se postaviš na glavo. Tudi če bi imel milijon bi se ga dalo ponucat, pa če samo za do trgovine. Jaz ga sigurno ne bi prodajal v takem primeru. Kakšna kanta neki.
Nemci znajo narediti avto, kaj naj rečem. Če je še 6. po vrsti nemška firma kvalitetna.
Zdaj je šlo vse gor, 2021 je bil vreden 10.000EUR, zdaj je vreden 10.000EUR. Tudi so boljši časi kar se tiče prodaje močnega avta, samo danes sem videl enega M4. Taki ti kupijo tako Astro za keks. Ni to kot 2010, ko si napisal, da imaš 200 KM bencinarja (v oglas seveda nujno pravljice da pije 6l, čeprav vsak normalen človek ve, da to pije 10l) in ni noben klical.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dsby ()

dsby ::
To verjetno uspe samo meni, da si že po 2 km začneva kazati fakiče. In sicer je bilo treba samo da sem bil malo pozen in sem moral takoj iz uvoza potegnit do 170. Ampak glej ga zlomka, enemu se je enako mudilo, samo da je bil na voznem pasu, jaz sem ga pa mislil prehiteti do tovornjaka.
Kje pa, ravno malo mi je zmanjkalo, tako da se mi je naguzil ravno v 5m luknjo, ki je še ostala diagonalno do tovornjaka. Tako sem ga preklel, da sem se usedel na trobljo in mu začel kazati fakiče. Na srečo je on ostal vsaj približno priseben in se je potem takoj umaknil in zmanjšal hitrost. Mi je pa moral tudi on pokazati fakiča. Ja res, kaj točno sem jaz naredil narobe. Vsak normalen bi se ustavil za tovornjakom, ne pa da greš še dodatno pristaviti na ogenj s takim manevrom.
Kakšen bolj kulturen Nemec, če mi preseka pot s prikoličarjem, se potem vsaj opraviči z dvignjeno roko.
Seveda če bi imel jaz čas in mi ne bi bilo škoda avta, bi mu potem še vsaj presekal pot na vozni pas in stopil po zavori na vso silo. Potem bi me verjetno probal prehitet in tako naprej verjetno še parkrat ponovljeno. Sicer v mestu, ampak tukaj se dobro vidi kako izgleda če dva v prometu ne moreta shajati skupaj:
Sicer je pa moj življenjski cilj da si enkrat ubodem 100EUR avto ter vsaj kakšen ključ za odvijačenje koles v prtljažniku in začnem učiti take. Čeprav za tako malo denarja težko dobiš kaj več kot 60 KM, da bi sploh prišel v konflikte z ostalimi vozniki.
Ma res, pri nas se ne da voziti več kot 140. Takoj najdeš probleme če greš več. Seveda obstajajo vozniki s katerimi se da deliti cesto tudi pri 200, ampak taki so zelo redki, ter ne sme biti prav veliko ostalega prometa. Večino pa takoj užališ če greš "tekmovati" z njimi.
Kaj ti potem sploh fora 200KM? Ni je, sem imel že avte 135KM z 9s do 100, 185KM z 8s do 100 in 200 KM s 7s do 100, pa je vse en in isti k. Ni razlike. Tudi ta, ki je šel 170, je imel prej 140 KM kot pa 200 KM. Saj jaz itak da bi lahko prišel do 200 do tovornjaka, če bi šel ful gas.
Ampak takoj za uvozom še ni ogret motor, drugi razlog so pa policaji. Za vožnjo 140, mogoče tistih 150-160 če "moraš" res koga ali več njih prehiteti, je 140 KM vrh glave.
Za pospeševanje? Recimo najbolj rabiš iz vključevanja iz AC na glavno cesto. Ja kaj mi fora če jaz lahko pospešim v 10s do 90, če se pa ostali vedno naserjejo pred mano s 50-60 km/h, omejitev je pa 70 samo mimo križišča, drugače pa 90.
Kje pa, ravno malo mi je zmanjkalo, tako da se mi je naguzil ravno v 5m luknjo, ki je še ostala diagonalno do tovornjaka. Tako sem ga preklel, da sem se usedel na trobljo in mu začel kazati fakiče. Na srečo je on ostal vsaj približno priseben in se je potem takoj umaknil in zmanjšal hitrost. Mi je pa moral tudi on pokazati fakiča. Ja res, kaj točno sem jaz naredil narobe. Vsak normalen bi se ustavil za tovornjakom, ne pa da greš še dodatno pristaviti na ogenj s takim manevrom.
Kakšen bolj kulturen Nemec, če mi preseka pot s prikoličarjem, se potem vsaj opraviči z dvignjeno roko.
Seveda če bi imel jaz čas in mi ne bi bilo škoda avta, bi mu potem še vsaj presekal pot na vozni pas in stopil po zavori na vso silo. Potem bi me verjetno probal prehitet in tako naprej verjetno še parkrat ponovljeno. Sicer v mestu, ampak tukaj se dobro vidi kako izgleda če dva v prometu ne moreta shajati skupaj:
Sicer je pa moj življenjski cilj da si enkrat ubodem 100EUR avto ter vsaj kakšen ključ za odvijačenje koles v prtljažniku in začnem učiti take. Čeprav za tako malo denarja težko dobiš kaj več kot 60 KM, da bi sploh prišel v konflikte z ostalimi vozniki.
Ma res, pri nas se ne da voziti več kot 140. Takoj najdeš probleme če greš več. Seveda obstajajo vozniki s katerimi se da deliti cesto tudi pri 200, ampak taki so zelo redki, ter ne sme biti prav veliko ostalega prometa. Večino pa takoj užališ če greš "tekmovati" z njimi.
Kaj ti potem sploh fora 200KM? Ni je, sem imel že avte 135KM z 9s do 100, 185KM z 8s do 100 in 200 KM s 7s do 100, pa je vse en in isti k. Ni razlike. Tudi ta, ki je šel 170, je imel prej 140 KM kot pa 200 KM. Saj jaz itak da bi lahko prišel do 200 do tovornjaka, če bi šel ful gas.
Ampak takoj za uvozom še ni ogret motor, drugi razlog so pa policaji. Za vožnjo 140, mogoče tistih 150-160 če "moraš" res koga ali več njih prehiteti, je 140 KM vrh glave.
Za pospeševanje? Recimo najbolj rabiš iz vključevanja iz AC na glavno cesto. Ja kaj mi fora če jaz lahko pospešim v 10s do 90, če se pa ostali vedno naserjejo pred mano s 50-60 km/h, omejitev je pa 70 samo mimo križišča, drugače pa 90.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dsby ()

Legon ::
Pokliči, bodo pomagali: 01 520 99 00 / 05 37 34 400
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

dsby ::
Ja prav. Temu drugemu, ki me je nevarno izsilil pa po tvojem sploh ni treba nič narediti ane? On in ostali lahko tako vozijo, jaz pa ne.
Ja, lahko bi jaz že prej predvideval točno to kar se je zgodilo. In v bistvu sem, ampak sem ga hotel na vsak način naučiti da se tega ne dela, sem že prej vedel da ga bom moral s trobljenjem. Ne vem pa če sem pričakoval, da bo začel riniti levo na tisti točki ko sva si bila že vsaj malo vzporedno. To je bilo pa že resno bolano. Vsak bi pričakoval, da ko si enkrat na tisti točki, da si že "rešen", ampak očitno ne, moraš biti vsaj 10 cm vzporedno s tovornjakom, da lahko rečeš da si rešen.
Ja, lahko bi jaz že prej predvideval točno to kar se je zgodilo. In v bistvu sem, ampak sem ga hotel na vsak način naučiti da se tega ne dela, sem že prej vedel da ga bom moral s trobljenjem. Ne vem pa če sem pričakoval, da bo začel riniti levo na tisti točki ko sva si bila že vsaj malo vzporedno. To je bilo pa že resno bolano. Vsak bi pričakoval, da ko si enkrat na tisti točki, da si že "rešen", ampak očitno ne, moraš biti vsaj 10 cm vzporedno s tovornjakom, da lahko rečeš da si rešen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dsby ()

Legon ::
Ja, res si bolan. Zato imaš zugoraj kontakte, da ti pomagajo.
Kdo točno je koga izsilil?
In sicer je bilo treba samo da sem bil malo pozen in sem moral takoj iz uvoza potegnit do 170. Ampak glej ga zlomka, enemu se je enako mudilo, samo da je bil na voznem pasu, jaz sem ga pa mislil prehiteti do tovornjaka.
Kdo točno je koga izsilil?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

dsby ::
Če greš izza tovornjaka na voznem pasu na prehitevalni pas pred nekom na manj kot 50 m razdalji je zame izsiljevanje. Po zakonu pri hitrosti 170 km/h, bi moral imeti verjetno prej 100 m.
Ne pa 5 m, če ni bilo celo 0 m, lepo te prosim.
Ja, jaz sem ga prehiteval, sem bil na prehitevalnem (tega zgoraj nisem omenil, sem mislil da je jasno), pa čeprav je bilo 170 proti 165, približeval sem se mu do tovornjaka, torej bi me moral on spustiti naprej.
Vem pa da bi moral jaz takoj ko sem videl kaj se dogaja in kaj se bo dogodilo, zmanjšati hitrost na 140 in zapeljati na vozni pas za njim in za njim prehiteti tovornjak. Ampak jaz razen prekoračitve hitrosti, trobljenja in dajanja gest nisem bil v nobenem drugem prekršku. On je naredil 10x hujšega s tem, da se je vrinil pred mano v praktično neobstoječo luknjo, v bistvu je šel bočno vame in pričakoval da bom potem zmanjšal hitrost, kar tudi sem moral. Tako da ne vrinil, praktično me je hotel izriniti iz ceste. In to ne enkrat, še ko sem mu potrobil in se je že umaknil nazaj, se je potem takoj zatem ko je videl da sem malo zmanjšal in naredil spet 5 m luknjo (pri tem mu moram čestitati da ima v takih pogojih sploh možnost pogledati v levo ogledalo, edino če ni šel kar na pamet), takoj začel riniti nazaj levo in seveda mi je potem prekipelo in sem se usedel na trobljo.
To ni enako kot dela vsakodnevno na stotine voznikov, ko se vrivajo na prehitevalni pas pri tistih 100-120. Pri nižjih hitrostih je to še sprejemljivo. Seveda če ne gre tisti na prehitevalnem 170+, potem je že zanimivo.
Kdo mi bo to pomagal? Še najlažja je samopomoč, da se pač voziš max 140.
Ne pa 5 m, če ni bilo celo 0 m, lepo te prosim.
Ja, jaz sem ga prehiteval, sem bil na prehitevalnem (tega zgoraj nisem omenil, sem mislil da je jasno), pa čeprav je bilo 170 proti 165, približeval sem se mu do tovornjaka, torej bi me moral on spustiti naprej.
Vem pa da bi moral jaz takoj ko sem videl kaj se dogaja in kaj se bo dogodilo, zmanjšati hitrost na 140 in zapeljati na vozni pas za njim in za njim prehiteti tovornjak. Ampak jaz razen prekoračitve hitrosti, trobljenja in dajanja gest nisem bil v nobenem drugem prekršku. On je naredil 10x hujšega s tem, da se je vrinil pred mano v praktično neobstoječo luknjo, v bistvu je šel bočno vame in pričakoval da bom potem zmanjšal hitrost, kar tudi sem moral. Tako da ne vrinil, praktično me je hotel izriniti iz ceste. In to ne enkrat, še ko sem mu potrobil in se je že umaknil nazaj, se je potem takoj zatem ko je videl da sem malo zmanjšal in naredil spet 5 m luknjo (pri tem mu moram čestitati da ima v takih pogojih sploh možnost pogledati v levo ogledalo, edino če ni šel kar na pamet), takoj začel riniti nazaj levo in seveda mi je potem prekipelo in sem se usedel na trobljo.
To ni enako kot dela vsakodnevno na stotine voznikov, ko se vrivajo na prehitevalni pas pri tistih 100-120. Pri nižjih hitrostih je to še sprejemljivo. Seveda če ne gre tisti na prehitevalnem 170+, potem je že zanimivo.
Kdo mi bo to pomagal? Še najlažja je samopomoč, da se pač voziš max 140.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dsby ()

Legon ::
sicer je bilo treba samo da sem bil malo pozen in sem moral takoj iz uvoza potegnit do 170
Ja, jaz sem ga prehiteval, sem bil na prehitevalnem (tega zgoraj nisem omenil, sem mislil da je jasno),
Edina jasna stvar je, kako hudo moten si.
Kdo mi bo to pomagal?
Izvoli: 01 520 99 00 / 05 37 34 400
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

dsby ::
Zdaj si samo potrdil da ti rabiš resno pomoč, če misliš da sem samo jaz problem. Če bi rekel da je 50/50 (za ta primer), bi te še spustil mimo, tako pa ti jaz svetujem tisti kontakt, pacient en.
Kaj točno si zdaj citiral ne vem. Da sem prehiteval? Ja res, a je to prepovedano? Da sem šel 170? To sem že omenil, da sem naredil prekršek. To gre 5% voznikov vsak dan toliko, ampak ne izrivajo iz ceste kot je ta drugi voznik.
Kaj točno si zdaj citiral ne vem. Da sem prehiteval? Ja res, a je to prepovedano? Da sem šel 170? To sem že omenil, da sem naredil prekršek. To gre 5% voznikov vsak dan toliko, ampak ne izrivajo iz ceste kot je ta drugi voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dsby ()

Legon ::
Da si ti problem, je dejstvo. Ampak kot rečeno, v tej temi si vsaj smešen in če ne drugega se od tebe lahko ljudje naučijo kaj se ne dela na cesti.

mtošev ::
Najverjetneje vodiš v številu priporočil specialistov na tem forumu. Jaz bi se zamislil...
Še vedno mi ne gre pozabit tvoje afere z avtopralnico, ki te je sicer streznila za 14 dni, potem pa back in action z novim profilom in 15 let staro 200 konjsko garo...
Še vedno mi ne gre pozabit tvoje afere z avtopralnico, ki te je sicer streznila za 14 dni, potem pa back in action z novim profilom in 15 let staro 200 konjsko garo...

dsby ::
To je tudi meni jasno, da sem jaz samo dodatni problem na cesti in ne v pomoč ostalim. Če tako gledaš je vsak voznik dodatni problem na cesti, če ne drugega obremenjuje že tako visok promet v SLO.
Zdaj je problem samo, da se tega drugega ne označi za problematičnega. Ker če je enkrat tako vozil, je verjetno on vsaj enako problematičen kot jaz, mar ne? Samo to potrdilo hočem, ampak ga ne dobim.
Pa tisti zadnjič, ki mi je zaviral do 1 mm do zadka in prehiteval po odstavnem pasu. Tisti je verjetno drugače tudi normalen in je samo zaradi mene ponorel, ane?
Zdaj je problem samo, da se tega drugega ne označi za problematičnega. Ker če je enkrat tako vozil, je verjetno on vsaj enako problematičen kot jaz, mar ne? Samo to potrdilo hočem, ampak ga ne dobim.
Pa tisti zadnjič, ki mi je zaviral do 1 mm do zadka in prehiteval po odstavnem pasu. Tisti je verjetno drugače tudi normalen in je samo zaradi mene ponorel, ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dsby ()

mtošev ::
Potrdila ne boš dobil, ker si ti povzročil nevarno situacijo. A si mogoče opazil, da se samo tebi dogajajo takšne krivice? Če so vsi okoli tebe debili se je za vprašati, če ni mogoče problem v tebi.

Legon ::
To je tudi meni jasno, da sem jaz samo dodatni problem na cesti in ne v pomoč ostalim. Če tako gledaš je vsak voznik dodatni problem na cesti, če ne drugega obremenjuje že tako visok promet v SLO.
Zdaj je problem samo, da se tega drugega ne označi za problematičnega. Ker če je enkrat tako vozil, je verjetno on vsaj enako problematičen kot jaz, mar ne? Samo to potrdilo hočem, ampak ga ne dobim.
Tudi potrdilo ti bodo uredili na omenjenih telefonskih številkah. Mogoče ne bo takšno kot ga hočeš, bo pa nedvomno takšno kot ga rabiš-
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Legon ()

delavec44 ::

ADuro ::
V dosti državah, če povzročiš nesrečo s smrtnim izidom v pijanem stanju, se to šteje za uboj/nenaklepen umor.
Ne boš verjel:
https://share.google/xjlrL0TMeRALnCi07
