» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
317 / 317
»
»»

Legon ::

Aha, zdaj po tvojih blodnjah poznamo prilagojeno hitrost, neprilagojeno hitrost in schrödingerjevo hitrost?

Sposobni vozniki nevarne situacije rešimo na najvarnejši način, nesposobni so pa v kronikah prometnih nesreč.
res je, kdo v tej temi z avtom kosi travo pa tudi vemo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

socialec ::

Pregovorna šrodingerjeva mačka umre, ko preveriš, če je še živa. Hitrost preveriš z nesrečo, šrodingerjev izid tudi?

In kako to sedaj vpliva na jasno zapovedano administrativno OH, ki je solatko ne priznava?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

c23po ::

solatko je izjavil:

Legon - NPH se določi izključno, ko se zgodi nesreča, ...

Se ne. Mogoče v Nemčiji, kjer (baje) holistično in forenzično obdelajo vsako nezgodo.
Računalniki nimajo spominov.

predi ::

Hitrost se v cestnem prometu prilagaja v okviru predpisanih omejitev hitrosti.

To izhaja že iz dejstva, da je prometna signalizacija (znak za omejitev hitrosti) po prioritetni letvici nad katerim koli pravilom cestnega prometa, razen če bi izrecno pisalo drugače. Vključno s pravilom o prilagajanju hitrosti (45. člen).
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.
...
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAK...

27. člen ZPrCP
(1) Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po prometnih pravilih, razen:
1. če je drugače določeno s prometno signalizacijo;
2. če drugače odredi policist ali vojaški policist;
3. če v skladu s pooblastili drugače odredi občinski redar, inšpektor ali druga pooblaščena uradna oseba.
(2) Znaki, ukazi in odredbe, ki jih dajejo pooblaščene uradne osebe, razveljavijo prometna pravila in prometno signalizacijo.
...
98. člen ZPrCP
(1) Udeleženci cestnega prometa morajo ravnati v skladu z omejitvami, prepovedmi in obveznostmi, izraženimi s prometno signalizacijo. Tako morajo ravnati tudi tedaj, ko je to v nasprotju s prometnimi pravili.
...
Tu ne more biti nikakršnih dvomov o pričakovanem ravnanju voznikov. Tudi, če predpostaviš, da je pravilo o prilagajanju hitrosti po neki obskurni logiki v nasprotju z znakom, bi veljalo tisto, kar je z znakom izraženo.

Tudi v primeru, ko so omejitve hitrosti izražene s pravilom (46., 47., 48. člen) namesto s prometno signalizacijo, ni prostora za napačen sklep. Če ni izrecno zapisano nasprotno, veljajo vsa pravila hkrati - ne moreš torej upoštevati 45. člena, brez da bi hkrati upošteval 46., itn., ter obratno. Ne, če voziš v skladu s predpisi.

Brez upoštevanja predpisov zna v cestnem prometu voziti praktično vsakdo.

Neimenovanega ne berem že leta, se pa da iz prispevkov ostalih razbrati, kam (še vedno) pes taco moli.

GrimReaper3 ::

Joj, kako so mi danes na AC Nemci in Avstrijci žugali z roko, ko sem jim vozil 0,5 m za ritjo. Naj potegnejo malo več kot 120 mimo tovornjakov, pa bo. Ne vem kako naj jim drugače dopovem, da naj gredo hitreje. Sicer pa res ne pomaga popolnoma nič, da bi začeli pospeševati kot se zagre, tudi če bi naslonil odbijač na odbijač, ampak 50m za njimi tudi ne moreš voziti, nekje 10m je pomoje optimalno.
En naš je pa naredil blokado vsaj 6 avtomobilov s prehitevanjem tovornjaka ne vem če sploh 120, in sem mu potem pokazal, da ne dela prav, takoj ob njem zavil desno pred njega in začel zavirati na 55. Kaj je mislil potem doseči s tisto blendo ne vem, jaz sem imel 10 sekund kasneje noter že 160 in me tista blenda ni prizadela povsem nič, ker se jo podnevi komajda vidi in te nikakor ne zmoti. Da sem njega ujezil mi je pa menda jasno, saj to je bil moj namen, mu vrniti za to kar je on delal meni in ostalim prej.

To sem se drugače "naučil" iz poljskega Youtube kanala STOP CHAM, pri nas tega še noben ni jemal.

Drugače nekateri ne vem če vedo, da se nekaterim pa dejansko mudi in ne gredo "na morje". Da, lahko bi šel 10 minut prej. Ampak vem da sem videl uro 12:00 (na cilju sem moral biti 13:00), ko sem že končeval kosilo, potem sem šel pa samo še za 10min na sobno kolo in se usral za kvečjem 8min.

Cvetka je bila pa na poti nazaj. Zavija en BMW pred mano levo na semaforju in vzame tak ajnšlag, da sem mislil da bo podrsal avto, ki je šel naravnost. Tisti za naravnost je potem mislim da šel bolj po desnem robu in se je izšlo.

Zgodovina sprememb…

GrimReaper3 ::

Tovornjak se prehiteva z vsaj 140 oz. toliko, da ne delaš za sabo kolone, pa če moraš za to 250.

Sicer je pa na naših AC 4x preveč prometa, da bi bila vožnja smatrana za varno. 4 pasovnica bi bila pomoje komaj dovolj. Če bi to zgradili, bi se tudi sam začel voziti varno.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Tovornjaka se na AC prehiteva z največ 130 km/h.
Računalniki nimajo spominov.

TucoX ::

GrimReaper3 je izjavil:

En naš je pa naredil blokado vsaj 6 avtomobilov s prehitevanjem tovornjaka ne vem če sploh 120, in sem mu potem pokazal, da ne dela prav, takoj ob njem zavil desno pred njega in začel zavirati na 55.


To se ne dela. Bolj strogo mu pohupaj, ko ga prehitiš in bo čisto dovolj, predvsem pa bolj varno.

c23po ::

Ozko gledano se tudi to ne dela. Zakon prepoveduje dajanje znakov, razen v primeru nevarnosti.
Tisto s prehitevanjem tudi ni izvedljivo, saj bo norec potegnil in prehiteval tudi po desni ali odstavnem, samo da bo dokazal svojo profesuro.
Računalniki nimajo spominov.

GrimReaper3 ::

c23po je izjavil:

Tovornjaka se na AC prehiteva z največ 130 km/h.

Saj tudi to bi teklo, če bi vsi znali prehitevat. To pomeni da se ne vrivaš levo, če vidiš da boš med prehitevanjem tovornjaka ovira tistemu zadaj. Ter ko enkrat začneš prehitevat in vidiš 200m za sabo že nekoga, da pospešiš konkretno, da ne boš tistemu potem ovira.
To bi potem moralo potekati tekoče. Edino kjer se zna basati je desni pas za tovornjaki. Ne vem če sploh je toliko prostora na naših cestah. Da bi bili na 5m razdalje, verjetno je. Bi pa v takem primeru vsaj prehitevalni pas tekel.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Teza, da tisti, ki prehiteva ovira tistega od zadaj je napačna. Oba sta v enaki situaciji: pred njimi je počasnejše vozilo, sama želita obdržati svojo hitrost. O vrivanju ne moremo govoriti, če je vozilo na prehitevalnem pasu 200 m od zadaj. Slednje ima zadosti časa(*), da upočasni in dovoli vozilu pred seboj prehitevati. In mora imeti zadosti potrpljenja počakati, da tisti pred njim prehiti s svojo hitrostjo, pa četudi je to 91,5 km/h.

Vrivanje sploh ne bi bilo mogoče, če bi tisti od zadaj vozili na pravilni varnostni razdalji in ne podlegli izsiljevalnem nagonu vsakič, ko zagledajo levi smernik na vozilu pred seboj. Češ: "Nekje v zakonu baje piše, da vozilo, ki prehiteva ima prednost in JAZ prehitevam!"

(*) Če je razlika v hitrosti 40 km/h traja 18 sekund, da dohiti "vsiljivca".
Računalniki nimajo spominov.

GupeM ::

Ne drži. Tisti, ki bi rad prehiteval, ne sme začeti prehitevati, če s tem ovira vozilo, ki vozi za njim oz ga že prehiteva. Če mora tisti zadaj upočasniti, ker je tisti spredaj začel prehitevat, je to oviranje. Razen, če sprednji prehiteva na zgornji meji omejitve.

Povsem isto velja za izsiljevanje na križiščih oz pri vključevanju. Če mora tisti, ki vozi po cesti na katero se vključuješ zmanjšati hitrost, ker se ti vključiš in prepočasi pospešiš, gre za izsiljevanje.

socialec ::

Je prednost hitrejšega z lastno PH absolutna ali je že kje pred pokopališčem upoštevana administrativno določena OH?

c23po ::

Tisti, ki bi rad prehiteval, ne sme začeti prehitevati, če s tem ovira vozilo, ki vozi za njim oz ga že prehiteva. Če mora tisti zadaj upočasniti, ker je tisti spredaj začel prehitevat, je to oviranje. Razen, če sprednji prehiteva na zgornji meji omejitve.

Torej:
- Ne smem začeti prehitevati, če v retrovizorju vidim kakršno koli vozilo na prehitevalnem pasu, ne glede na to koliko daleč je? Oz. drugače: koliko časa moram ponuditi dinamičnem vozniku na prehitevalnem pasu, da ugotovi mojo namero za prehitevanje? Pet minut, uro, dve?
- Če me nekdo dohiti dokler prehitevam, sem avtomatično naredil prekršek ne glede na njegovo hitrost?
- Pri prehitevanju je obvezna zgornja meja hitrosti, vsaka nižja je prepovedana? Je to zapovedano s kakšnim predpisom, ki sem ga spregledal? Solatko pravi, da vedno moramo voziti s PH, GupeM pa zahteva MH. Zbegan sem.

Dodatek:
Ali pa je cel post le daljša verzija mentalnega stanja "Nekje v zakonu baje piše, da vozilo, ki prehiteva ima prednost in sedaj JAZ prehitevam!"
Računalniki nimajo spominov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

GupeM ::

Najprej bom napisal tole: Delaš se bolj pametnega, kot misliš da si. V resnici je pa zadeva zelo enostavna.

c23po je izjavil:

Torej:
- Ne smem začeti prehitevati, če v retrovizorju vidim kakršno koli vozilo na prehitevalnem pasu, ne glede na to koliko daleč je? Oz. drugače: koliko časa moram ponuditi dinamičnem vozniku na prehitevalnem pasu, da ugotovi mojo namero za prehitevanje? Pet minut, uro, dve?

Seveda lahko prehitevaš. Samo pazi, da ga ne oviraš. Da ga ne oviraš, pa storiš tako, da prehitiš z najvišjo dovljeno hitrostjo oz s hitrostjo prometa, če so na prehitevalnem pasu pred tabo že druga vozila, ki vozijo počasneje od najvišje dovoljene hitrosti. No, lahko tudi z nižjo hitrostjo od največje dovoljene, ampak te v tem primeru ne sme dohiteti, saj ga v nasprotnem primeru oviraš.

c23po je izjavil:

- Če me nekdo dohiti dokler prehitevam, sem avtomatično naredil prekršek ne glede na njegovo hitrost?

Ne. To velja samo v primeru, da vozilo ki te je dohitelo, vozi znotraj najvišje dovoljene hitrosti. Če vozi znotraj najvišje dovoljene hitrosti pa to velja, če ti prehitevaš s hitrostjo nižjo od najvišje dovoljene.

c23po je izjavil:

- Pri prehitevanju je obvezna zgornja meja hitrosti, vsaka nižja je prepovedana? Je to zapovedano s kakšnim predpisom, ki sem ga spregledal? Solatko pravi, da vedno moramo voziti s PH, GupeM pa zahteva MH. Zbegan sem.

Seveda si zbegan, ker ne razumeš zelo enostavne logike. Prehitevaš lahko s hitrostjo, nižjo od zgornje meje, če s tem ne oviraš ostalih vozil. Če te med prehitevanjem s hitrostjo nižjo od dovoljene dohiti nekdo, ki vozi s hitrostjo znotraj dovoljene, si zajebal.

c23po je izjavil:

Dodatek:
Ali pa je cel post le daljša verzija mentalnega stanja "Nekje v zakonu baje piše, da vozilo, ki prehiteva ima prednost in sedaj JAZ prehitevam!"

To mentalno stanje si si ti od nekod izmislil, ali pa opisuješ svoje mentalno stanje. V zakonu o pravilih cestnega prometa v 52. členu piše sledeče:

(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:

1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;


To torej ni mentalno stanje, ampak dejansko zakonsko določilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

socialec ::

No, realno povedano, kot socialec imam čas in sem precej počasen šofer (beri: aktivno upoštevam administrativne določene OH po CPP) ampak ne delam zgage, če nekdo vozi s PH, se umaknem tudi med tovornjake, če je možnost. Včasih pa je potrebno pretegniti ventile... Ehm... Rotor... Ehm... Saj ne vem, nekaj pač, da ne izpadem najbolj nesposoben trotelj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

Legon ::

GupeM je izjavil:

Ne drži. Tisti, ki bi rad prehiteval, ne sme začeti prehitevati, če s tem ovira vozilo, ki vozi za njim oz ga že prehiteva. Če mora tisti zadaj upočasniti, ker je tisti spredaj začel prehitevat, je to oviranje. Razen, če sprednji prehiteva na zgornji meji omejitve.

Povsem isto velja za izsiljevanje na križiščih oz pri vključevanju. Če mora tisti, ki vozi po cesti na katero se vključuješ zmanjšati hitrost, ker se ti vključiš in prepočasi pospešiš, gre za izsiljevanje.


Dodatno je treba upoštevat tudi tole:
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.

Torej, če nekje v daljavi za seboj vidiš vozilo na prehitevalnem pasu imaš vso pravico sklepat, da vozi skladno s prometnimi predpisi in temu prilagodit svoje prehitevanje. Če se izkaže, da vozi z bistveno preveliko hitrostjo in mora zato zavirat, to ni nikakršno oviranje.

nejc_nejc ::

Ce si v opisanem primeru "zadaj" je potrebno v večini primerov, samo nogo z gasa dol dat. Počakaš, da prehitajoči pred teboj, odtelovadi in greš dalje.
Na splosno z upoštevanjem varnostne razdalje ter vsaj priblizno vožnji po omejitvah, sploh ne rabiš bremz....

GupeM ::

Legon je izjavil:

Torej, če nekje v daljavi za seboj vidiš vozilo na prehitevalnem pasu imaš vso pravico sklepat, da vozi skladno s prometnimi predpisi in temu prilagodit svoje prehitevanje. Če se izkaže, da vozi z bistveno preveliko hitrostjo in mora zato zavirat, to ni nikakršno oviranje.

Seveda. Sem vse to opisal v postu nekaj nižje.

c23po ::

GupeM, začeli smo z osemnajstimi sekundami časa, ki ga ima hitrejši voznik na AC na voljo, preden dohiti nekoga. Menim, da v se tem primeru lahko mirno odločimo prehitevati in s tem nikogar ne motimo. Če hitrejši voznik dohiti, bo pač počakal, da voznik pred njim opravi z manevrom z najvišjo dovoljeno prilagojeno hitrostjo. Nikjer v zakonu ne piše, da moramo voziti z najvišjo dovoljeno hitrostjo. Piše, da moramo hitrost prilagoditi pogojem na cesti in se hitrejšim umakniti takoj, ko je to mogoče. Zakoni niso napisani le za idealne pogoje vožnje. Veljajo tudi, ko vozne razmere zahtevajo znižano hitrost. Če bi veljala tvoja interpretacija, na AC nikoli ne bi smela prehitevati vozila, ki ne morejo doseči maksimalne dovoljene hitrosti 130 km/h. Pa to ni res.

Glede na seznam nalog, ki si jih naložil vozniku, ki namerava prehitevati se mi prav zabavno zdi, kako nekateri pričakujejo, da drugi za njih postorijo prav vse, samim jim je težko dvigniti nogo z gasa, ker to baje nikjer v zakonu ne piše. Zase pa trdijo, da so dinamični, aktivni, nadpovprečno sposobni vozniki, globoko skoncentrirani na vožnjo.

Bodi dovolj o tem.
Računalniki nimajo spominov.

Legon ::

(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:

1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;


Taisti člen tudi določa:

(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
2. če je voznik, ki vozi pred njim, že dal znak, da bo prehitel vozilo pred seboj ali zavil v levo, ali se je razvrstil za zavijanje v levo, razen kadar ga prehiteva v skladu z drugim odstavkom 50. člena tega zakona;

GupeM ::

c23po je izjavil:

GupeM, začeli smo z osemnajstimi sekundami časa, ki ga ima hitrejši voznik na AC na voljo, preden dohiti nekoga. Menim, da v se tem primeru lahko mirno odločimo prehitevati in s tem nikogar ne motimo.

Če v 18 sekundah ne prehitiš, je bolje, da ne začneš prehitevat. Se strinjam.

c23po je izjavil:

Če bi veljala tvoja interpretacija, na AC nikoli ne bi smela prehitevati vozila, ki ne morejo doseči maksimalne dovoljene hitrosti 130 km/h. Pa to ni res.

Ne drži. Maksimalna dovoljena hitrost ni samo 130 km/h. Za kamione je maksimalna dovoljena hitrost 90 km/h, za avtobuse je 100 km/h al koliko že? Za počitniške prikolice je tudi nižja. Če pa vozilo ne more doseči niti te hitrosti, pa je tudi pametno, da ne gre prehitevat. Recimo kamioni v klanec. Zato imamo ponavadi na takšnih klancih 3 pasove.

c23po je izjavil:

Glede na seznam nalog, ki si jih naložil vozniku, ki namerava prehitevati se mi prav zabavno zdi, kako nekateri pričakujejo, da drugi za njih postorijo prav vse, samim jim je težko dvigniti nogo z gasa, ker to baje nikjer v zakonu ne piše. Zase pa trdijo, da so dinamični, aktivni, nadpovprečno sposobni vozniki, globoko skoncentrirani na vožnjo.

Seznam nalog mu nalaga zakon, ne jaz. Predvsem je pa zelo kratek. Če lahko prehitiš, preden te avto za tabo dohiti, prehiti. Če ne moreš, pa sploh ne začni.

Načeloma ni popolnoma nič drugače, kot velja za avtomobile, ki vozijo nasproti. Če lahko prehitiš, preden nasproti vozeči pride (pre)blizu, prehiti. Če ne moreš, pa sploh ne začni.

Legon je izjavil:

(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:

1. če je voznik, ki vozi za njim, že začel prehitevati ali dal predpisan znak, da bo začel prehitevati;


Taisti člen tudi določa:

(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
2. če je voznik, ki vozi pred njim, že dal znak, da bo prehitel vozilo pred seboj ali zavil v levo, ali se je razvrstil za zavijanje v levo, razen kadar ga prehiteva v skladu z drugim odstavkom 50. člena tega zakona;

Ja, in? Saj ne prehitevam nekoga, ki me izsili s svojim prehitevanjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

socialec ::

WTF, PM kakšne imate to vi neke scenarije prehitevanja, da vas dohitevajo med prehitevanjem!? Na kakšno razdaljo, če žiher vprašam? Moram prav poštudirati, če me je kdorkoli dohitel v X letih prehitevanj, pa zagotavljam, da nisem divjak in še OH upoštevam, veliko večino časa. Pač gledaš v retrovizor in kljustea spodbodeš, če se ti zdi, da kdo prebliskovito skrajšuje gap. Če pa se mudi šihtarjem in niso plačani za čas na poti, pa naj grejo naprej, lepo opazuješ še okolico poleg, pa seveda maps traffic pogledaš, da ni kaj oranžnega ali rdečega na poti. Saj ne vem, kako dolgo živim že v izkrivljeni realnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

Legon ::

Ja, in? Saj ne prehitevam nekoga, ki me izsili s svojim prehitevanjem.

Člen ne govori o tem koga ne smeš prehitevat ampak govori o tem, da ne smeš prehitevat in pika, če vidiš da bo vozilo pred teboj namerava prehitevat. Dejansko bi moral ta na prehitevalnem pasu ko zaključim svoj manever prehitevanja zapeljat na vozni pas in ne sme začet z novim prehitevanjem, če vidi da vozilo pred njim namerava prehitevat.

Tako, da je veliko odvisno od dejanske situacije in tega kako gost je promet v realnosti. Še vedno pa ima vsak udeleženec v prometu pravico predvidevat, da ostali vozijo skladno s prometnimi predpisi in temu prilagodit svojo vožnjo. Kar pomeni, da če vidi nekeje daleč zadaj nekoga na prehtevalnem pasu ima vso pravico predvidevat, da vozi max 130 km/h in da se bo vrnil na vozni pas ko zaključi svoj manever. Tako, da če dejansko ni hitrejše vozilo relativno blizu, da je jasno razvidno da ga skladno s prometnimi predpisi prehiteva, seveda lahko začne prehivat in bo dejansko hitrejši zadaj v prekršku, če ga pri tem manevru začne ovirat.

Seznam nalog mu nalaga zakon, ne jaz. Predvsem je pa zelo kratek. Če lahko prehitiš, preden te avto za tabo dohiti, prehiti. Če ne moreš, pa sploh ne začni.

tole si si gladko izmislil. Zakon niti pod razno tega ne določa. Ravno obratno, zakon določa, da mora hitrejši zadaj počakat, da počasnejši zaključi s svojim manevrom, če je začel prehitevat, pred ga je hitrejši dohitel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

GupeM ::

Legon je izjavil:

Ja, in? Saj ne prehitevam nekoga, ki me izsili s svojim prehitevanjem.

Člen ne govori o tem koga ne smeš prehitevat ampak govori o tem, da ne smeš prehitevat in pika, če vidiš da bo vozilo pred teboj namerava prehitevat. Dehjansko bi moral ta na prehitevalnem pasu ko zaključim svoj manever prehitevanja zapeljat na vozni pas in ne sme začet z novim prehitevanjem, če vidi da vozilo pred njim namerava prehitevat.

Tako, da je veliko odvisno od dejanske situacije in tega kako gost je dejansko promet.

Seznam nalog mu nalaga zakon, ne jaz. Predvsem je pa zelo kratek. Če lahko prehitiš, preden te avto za tabo dohiti, prehiti. Če ne moreš, pa sploh ne začni.

tole si si gladko izmislil. Zakon niti pod razno tega ne določa. Ravno obratno, zakon določa, da mora hitrejši zadaj počakat, da počasnejši zaključi s svojim manevrom, če je začel prehitevat, pred ga je hitrejši dohitel.

Zakon določa oboje. Če sem že na prehitevalnem pasu, to pomeni, da te nameravam prehiteti. Zato ne smeš začet prehitevat. Če pa storiš prekršek in vseeno začneš, pa sem jaz kljub tvojemu prekršku dolžan počakati, da se zmigaš s prehitevalnega pasu.

Enako velja za prehitevanje v škarje. Če sem preblizu, ko začneš prehitevat, si storil prekršek. Ampak kljub temu sem dolžan zmanjšati hitrost oz po potrebi celo ustaviti, čeprav si prekršek storil ti.

Legon ::

Zakon določa oboje.

nope, zakon v nobeni točki ne prepoveduje prehitenja, če ne morem manevra zaključit preden me dohiti hitrejše vozilo. Zakon samo govori, da ne smem začet prehitevat, če je vozilo za mano začelo prehitevat oziroma dalo ustrezen znak.

Če sem že na prehitevalnem pasu, to pomeni, da te nameravam prehiteti. Zato ne smeš začet prehitevat.

Odvisno od specifičnih okoliščin. Če je med nama zadostna razdalja in dovolj redek promet, zakon eksplicitno določa, da lahko sklepam, da boš spoštoval prometne predpise in se vrnil na svoj vozni pas in lahko povsem pravilno začnem prehitevat vozilo pred seboj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

GupeM ::

Ja, odvisno od situacije. Če je med mano in naslednjim vozilom dovolj prostora, da se lahko vrnem na svoj vozni pas, to tudi storim. Če se takrat tisti pred mano odloči, da bo prehiteval, naj prehiti. Ampak naj prehiti brez oklevanja. Ne da prej vozi 130+, ko gre mimo kamiona, pa zmanjša na 110. Ko je enkrat mimo kamiona, pa nazaj na 130+, da ga po predpisih niti prehiteti ne moreš.

Nenazadnje pa me v primeru tako redkega prometa takšni niti ne motijo (razen zgoraj omenjenih, ki zmanjšajo hitrost ko prehitevajo kamion ali kolono kamionov, ko so enkrat mimo, pa nazaj na 130+). V bistvu imam tako redek promet tako redko, da mi je res vseeno.

Pogosto pa tega prostora, da bi se vrnil na vozni pas, ni. Ptem se pa folk loti še prehitevat kolono kamionov s 110 km/h ali še manj. Seveda na način, da kamionu vozijo popolnoma za ritjo, tako da na prehitevalni pas zapeljejo z 90 km/h. Namesto, da bi vozili bolj oddaljeni od kamiona, pospešili že na voznem pasu, potem pa z ustrezno hitrostjo začeli prehitevanje.
««
317 / 317
»
»»