Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

GrimReaper4 ::
Seveda večkrat prakticiram tudi to, recimo če je tovornjak 500m pred izvozom. Če je 1 km, bom pa prehitel. Enako motorista, če vidim da mu hitrost pada proti 100.
Ker sem tudi že večkrat tako vozil za nekom, pa sem potem videl že 80 na števcu, kar pa postaja že nevarno.
Kakorkoli obračaš, boš imel na naših AC z omejevanjem na 135 po števcu veliko več problemov, kot če se ne omejuješ.
1. Zelo težko je prehitet že tiste, ki vozijo 120. Očitno se naj takih sploh ne bi prehitevalo. Čeprav avtobus pa lahko 100 na 90 prehiteva tovornjake.
2. Kot sem opisal imaš vedno problem, da te kak debil prehiti tako, da ti zapelje tik pred nos in ti s tem poviša pritisk.
Več kot 160 pa res ne rabiš za normalno vožnjo, to jaz samo če se kake dolge, prazne ravnine preveč vlečejo. Čeprav potem pa itak dohitiš naslednjo kolono in imaš spet enak problem. Enake probleme imaš, če celo pot voziš 160.
Samo za prehitevanja 160, drugače pa vožnja 120-140, je pa pomoje najlepša možna vožnja.
No saj drugače res lepo in prav, da vas ene 80% vozi lepo v okviru omejitev. Ker če kdaj gledaš, ko se najdeta 2, ki bi rada vozila 160+, ponavadi ne izgleda ravno lepo.
Ker sem tudi že večkrat tako vozil za nekom, pa sem potem videl že 80 na števcu, kar pa postaja že nevarno.
Kakorkoli obračaš, boš imel na naših AC z omejevanjem na 135 po števcu veliko več problemov, kot če se ne omejuješ.
1. Zelo težko je prehitet že tiste, ki vozijo 120. Očitno se naj takih sploh ne bi prehitevalo. Čeprav avtobus pa lahko 100 na 90 prehiteva tovornjake.
2. Kot sem opisal imaš vedno problem, da te kak debil prehiti tako, da ti zapelje tik pred nos in ti s tem poviša pritisk.
Več kot 160 pa res ne rabiš za normalno vožnjo, to jaz samo če se kake dolge, prazne ravnine preveč vlečejo. Čeprav potem pa itak dohitiš naslednjo kolono in imaš spet enak problem. Enake probleme imaš, če celo pot voziš 160.
Samo za prehitevanja 160, drugače pa vožnja 120-140, je pa pomoje najlepša možna vožnja.
No saj drugače res lepo in prav, da vas ene 80% vozi lepo v okviru omejitev. Ker če kdaj gledaš, ko se najdeta 2, ki bi rada vozila 160+, ponavadi ne izgleda ravno lepo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

Legon ::
Kaj naj bi v takem primeru, opustil prehitevanje in zavil za njega?Kaj hujsega... pa to reveze ostanes brez erekcije cel mesec. Kaj bo Ancka rekla? pismo, bo se silikon razpadel zaradi neuporabe.

GrimReaper4 ::
No saj če pomislim, da sem imel pred prehitevanjem 105 in ga nisem mogel prehitet s 140, sigurno ni nadaljeval tako počasi, ampak je vmes pospešil do 130.
Opustiti prehitevanje na AC, ta je pa bosa. Meni tega sigurno ni treba, ker se ne omejujem na neke hitrosti.
Drugače imam še eno, vozim za avtošolo po krožnem, seveda on za krožnim vozi potem še 600 m 60/km/h, nasproti vedno kak avto, potem pa še križišče kjer je že eden stal na vključevanju. Pa ne da dejansko sedaj učijo tako vožnjo. Ker jaz vem da sem 2005 padel na predizpitni vožnji, ker na enem odseku nisem vedel ali je 50 ali 90 in sem potem vozil 60, kar je za oboje dovolj dobro, ampak ne pa na izpitu.
Za križiščem takoj prehitim, pa to sem imel noter takoj 130. Tako da res ne vem kje je tak problem dodati malo plina da prideš do tistih 90 ali vsaj minimalnih 80. Magari bi inštruktor dodal, saj ima svoja pedala.
Drugače pa tudi, ali za vožnjo 60 sploh rabiš neko vajo. Voziti pod štantgasom bi se moral naučiti v 5 minutah.
Opustiti prehitevanje na AC, ta je pa bosa. Meni tega sigurno ni treba, ker se ne omejujem na neke hitrosti.
Drugače imam še eno, vozim za avtošolo po krožnem, seveda on za krožnim vozi potem še 600 m 60/km/h, nasproti vedno kak avto, potem pa še križišče kjer je že eden stal na vključevanju. Pa ne da dejansko sedaj učijo tako vožnjo. Ker jaz vem da sem 2005 padel na predizpitni vožnji, ker na enem odseku nisem vedel ali je 50 ali 90 in sem potem vozil 60, kar je za oboje dovolj dobro, ampak ne pa na izpitu.
Za križiščem takoj prehitim, pa to sem imel noter takoj 130. Tako da res ne vem kje je tak problem dodati malo plina da prideš do tistih 90 ali vsaj minimalnih 80. Magari bi inštruktor dodal, saj ima svoja pedala.
Drugače pa tudi, ali za vožnjo 60 sploh rabiš neko vajo. Voziti pod štantgasom bi se moral naučiti v 5 minutah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

GrimReaper4 ::
Drugače sem pa tole Avstrijko še pustil pri miru. Ampak da mi še eden tole naredi, mu zapeljem enako še jaz pred njega in spustim hitrost tudi pod 80. Potem ko hoče prehitet, pa po plinu v 3. in da vidimo če lahko prehiti, bi rabila vsaj 300 konj.
Pa imam čas se tako igrat vsaj 5 minut.
Sicer je tako igračkanje potem kontraproduktivno za moj cilj zmanjšati stres na vožnji nazaj, ampak ne začenjam jaz. P****, da se ne moreš peljat lepo 120-140 tistih 15 km brez da bi te kdo ujezil.
Pa imam čas se tako igrat vsaj 5 minut.
Sicer je tako igračkanje potem kontraproduktivno za moj cilj zmanjšati stres na vožnji nazaj, ampak ne začenjam jaz. P****, da se ne moreš peljat lepo 120-140 tistih 15 km brez da bi te kdo ujezil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

c23po ::
GrimReaper4 je izjavil:
... vozim za avtošolo po krožnem, seveda on za krožnim vozi potem še 600 m 60/km/h, nasproti vedno kak avto, potem pa še križišče kjer je že eden stal na vključevanju. Pa ne da dejansko sedaj učijo tako vožnjo. Ker jaz vem da sem 2005 padel na predizpitni vožnji, ker na enem odseku nisem vedel ali je 50 ali 90 in sem potem vozil 60, kar je za oboje dovolj dobro, ampak ne pa na izpitu. ...
Razlika je 12 sekund. Če ti voziš 60 je dovolj dobro, če vajenec, pa je moteče.
Računalniki nimajo spominov.

GupeM ::
On ni trol. Glede na njegov slog pisanja in zgodbice, ki jih pripoveduje, je le nekoliko mentalno moten. Deluje mi shizofren.

VelkBla ::
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
"Čeprav Policija opozarja, da pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti rešuje življenja, so v Zavodu reševalni pas objavili fotografijo, ki dokazuje, da so nekateri vozniki na avtocesti kljub popolni zapori obračali vozila in vozili v nasprotno smer po reševalnem pasu."
Kateri izgovor bo ponovno dober, da se takih voznikov ne da kaznovati?
"Čeprav Policija opozarja, da pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti rešuje življenja, so v Zavodu reševalni pas objavili fotografijo, ki dokazuje, da so nekateri vozniki na avtocesti kljub popolni zapori obračali vozila in vozili v nasprotno smer po reševalnem pasu."
Kateri izgovor bo ponovno dober, da se takih voznikov ne da kaznovati?

Ganon ::
Dosmrtna prepoved vožnje in 10 tisoč evrov kazni, brez polovičke. Debili bodo ostali debili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()

GrimReaper4 ::
Da se čisto lepo peljat 220 in biti še vedno uvideven do ostalih. Ker ko sem videl, da se hoče eden vključiti in je eden ob njem na voznem pasu, sem zmanjšal na 160, da bi se lahko tisti na voznem umaknil na prehitevalnega, seveda v skrajnem primeru, ne kar tako. Da, jaz zmanjšam na 160 v nevarnih situacijah. Bi moral imeti res slabe zavore da v takem primeru ne bi mogel zmanjšati še na 120, če bi zavil pred mano. Obenem bi moral biti pa popolnoma nor, da bi v takem primeru nadaljeval s polnim plinom.
Tako da tiste z max 135 na naših AC, tudi na povsem praznih ravninah, so res nebuloze. Ne podpiram vožnje 220, itak še v življenju nisem videl da bi šel kdo toliko, ampak 160-180 je pa povsem normalna hitrost, če veš kdaj lahko toliko pelješ in nimaš kar tempomata na 180.
Malo sva potem še naprej vozila s Cliom 4 RS, sem imel spoštovanje do njega, ker se mi je zdela njegova vožnja kar v redu. Če bi videl da je kreten, bi ga pa spustil naprej. Čeprav prav lagodno ni v nobenem primeru imeti zadaj športni avto, čeprav z isto 200 konji kot moj, ampak moj je bolj sleeper kot pa ves z nalepkami polepljen Clio RS. Potem na križišču ko je bil na desni ustavljen en iz cestnega podjetja in je hotel Clio naravnost, jaz pa levo, je dal levi smernik in najprej okleval, potem pa opazil, da sem mu lepo pustil prostor za iti po srednjem pasu. Tako da se vse da lepo hitro in obenem uvidevno do ostalih. Saj na splošno je na žalost tako, da najbolje znamo voziti mi, ki vozimo hitro. Policaj se 2019 (uf, že 6 let je od tega) sicer ni strinjal z mano, da vozim dobro, ko sem prehiteval celo pot, ampak ok.
Eh, toliko o moji nestresni vožnji nazaj. Škoda ker si nisem pomeril utripa, ampak ene 70 je sigurno bil, če ne 80, na običajnih 60-65. No saj to prav, da te vsaj telo zadržuje nazaj, če že ne možgani, drugače bi lahko vedno vozil ful gas. Se pa vedno najde eden, ki me podraži, da grem voziti hitreje. Danes sem videl pisanega Clia 4 RS, sem si takoj rekel, da moram iti na polno.
Tako da tiste z max 135 na naših AC, tudi na povsem praznih ravninah, so res nebuloze. Ne podpiram vožnje 220, itak še v življenju nisem videl da bi šel kdo toliko, ampak 160-180 je pa povsem normalna hitrost, če veš kdaj lahko toliko pelješ in nimaš kar tempomata na 180.
Malo sva potem še naprej vozila s Cliom 4 RS, sem imel spoštovanje do njega, ker se mi je zdela njegova vožnja kar v redu. Če bi videl da je kreten, bi ga pa spustil naprej. Čeprav prav lagodno ni v nobenem primeru imeti zadaj športni avto, čeprav z isto 200 konji kot moj, ampak moj je bolj sleeper kot pa ves z nalepkami polepljen Clio RS. Potem na križišču ko je bil na desni ustavljen en iz cestnega podjetja in je hotel Clio naravnost, jaz pa levo, je dal levi smernik in najprej okleval, potem pa opazil, da sem mu lepo pustil prostor za iti po srednjem pasu. Tako da se vse da lepo hitro in obenem uvidevno do ostalih. Saj na splošno je na žalost tako, da najbolje znamo voziti mi, ki vozimo hitro. Policaj se 2019 (uf, že 6 let je od tega) sicer ni strinjal z mano, da vozim dobro, ko sem prehiteval celo pot, ampak ok.
Eh, toliko o moji nestresni vožnji nazaj. Škoda ker si nisem pomeril utripa, ampak ene 70 je sigurno bil, če ne 80, na običajnih 60-65. No saj to prav, da te vsaj telo zadržuje nazaj, če že ne možgani, drugače bi lahko vedno vozil ful gas. Se pa vedno najde eden, ki me podraži, da grem voziti hitreje. Danes sem videl pisanega Clia 4 RS, sem si takoj rekel, da moram iti na polno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

GupeM ::
https://www.24ur.com/novice/slovenija/n...
"Čeprav Policija opozarja, da pravilno razvrščanje ob zastoju na avtocesti rešuje življenja, so v Zavodu reševalni pas objavili fotografijo, ki dokazuje, da so nekateri vozniki na avtocesti kljub popolni zapori obračali vozila in vozili v nasprotno smer po reševalnem pasu."
Kateri izgovor bo ponovno dober, da se takih voznikov ne da kaznovati?
Zakaj? Če so le peljali s prilagojeno hitrostjo, ne vidim problema. Pa še prazen pas so imeli. Če pa ne bi bil prazen, bi pa itak po njem nasproti prišlo vozilo na nujni vožnji, z mnogo višjo, neprilagojeno hitrostjo.
Lp
solatko

GrimReaper4 ::
Spet en problem, niti ne prvič, tako da sem kar dobro točno to pričakoval.
In sicer sem hotel zaviti levo, iz desne pa začnejo uletavati trije.
Prvi zavije ob meni na ene 20 cm, si rečem ok, naj mu bo tokrat.
Druga ženska pa še bližje, tako da sem moral takoj po troblji. Tretji tudi ne prav dobro.
Ne vem kje je tak problem zaviti pravokotno. Saj drugače že ne moreš, če eden čaka že tik pred glavno.
Tukaj Špar Radovljica je enako.
Ne vem zakaj pa jaz nimam s tem problemov in z lahkoto pustim 1 meter prostora med zavijanjem. 10-20 cm, to je bolano, tudi če bi dobil od drugega pisno dovoljenje, ker še vedno reskiraš svoj avto. In to zakaj sploh točno? Meni ni povsem nič težje zaviti 90° kot pa na 45°. Mogoče malenkost in če bi bil sam na svetu bi res lahko zavijal na 45°.
Seveda jaz iščem rešitve takoj ko se znajdem v tako kočljivem položaju, ampak rikverc večkrat ne moreš, prav veliko desno pa tudi ne moreš, da bi naredil več prostora za tistega, ki zavija levo.
Zaupati kot še pri kakšnem drugem manevru v prometu, na žalost ne moreš nikomur, čeprav v CPP knjigah piše, da naj bi vožnja temeljila na medsebojnem zaupanju.
Jaz raje predvidevam, da nasprotni ne zna zavijat in v 80% primerih imam prav.
Res zanimivo, da imaš 100x manjšo verjetnost zaletet avto na AC pri 220, na regionalki pri 130 (ok, ne sme biti stranskih cest) kot pa ko stojiš na miru pri 0 km/h.
Tudi zanimivo, da če že ne šleparju, bi bolj zaupal vozniku avtobusa, da me ne zadane. Ker ta če bi videl da ne bo šlo, bi se vsaj ustavil in mi omogočil, da se mu umaknem bolj v desno.
Vozniki 4m dolgega avta pa ne zastopijo, da če gre mimo sprednji konec, da se še vedno lahko zahakljajo z zadkom.
In sicer sem hotel zaviti levo, iz desne pa začnejo uletavati trije.
Prvi zavije ob meni na ene 20 cm, si rečem ok, naj mu bo tokrat.
Druga ženska pa še bližje, tako da sem moral takoj po troblji. Tretji tudi ne prav dobro.
Ne vem kje je tak problem zaviti pravokotno. Saj drugače že ne moreš, če eden čaka že tik pred glavno.
Tukaj Špar Radovljica je enako.
Ne vem zakaj pa jaz nimam s tem problemov in z lahkoto pustim 1 meter prostora med zavijanjem. 10-20 cm, to je bolano, tudi če bi dobil od drugega pisno dovoljenje, ker še vedno reskiraš svoj avto. In to zakaj sploh točno? Meni ni povsem nič težje zaviti 90° kot pa na 45°. Mogoče malenkost in če bi bil sam na svetu bi res lahko zavijal na 45°.
Seveda jaz iščem rešitve takoj ko se znajdem v tako kočljivem položaju, ampak rikverc večkrat ne moreš, prav veliko desno pa tudi ne moreš, da bi naredil več prostora za tistega, ki zavija levo.
Zaupati kot še pri kakšnem drugem manevru v prometu, na žalost ne moreš nikomur, čeprav v CPP knjigah piše, da naj bi vožnja temeljila na medsebojnem zaupanju.
Jaz raje predvidevam, da nasprotni ne zna zavijat in v 80% primerih imam prav.
Res zanimivo, da imaš 100x manjšo verjetnost zaletet avto na AC pri 220, na regionalki pri 130 (ok, ne sme biti stranskih cest) kot pa ko stojiš na miru pri 0 km/h.
Tudi zanimivo, da če že ne šleparju, bi bolj zaupal vozniku avtobusa, da me ne zadane. Ker ta če bi videl da ne bo šlo, bi se vsaj ustavil in mi omogočil, da se mu umaknem bolj v desno.
Vozniki 4m dolgega avta pa ne zastopijo, da če gre mimo sprednji konec, da se še vedno lahko zahakljajo z zadkom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()

MrStein ::
Zakaj? Delaš na policiji?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GrimReaper4 ::
No no, 10 do 20 cm med vožnjo.....
Augenmasa?
Saj to sem že večkrat hotel preveriti koliko me varajo oči iz kabine, ampak ne vem kako bi se tega lotil.
Ampak jaz drugim nikoli ne zavijam tako, da bi se oni sploh morali spraševati koliko 10 cm sem jim pustil, ker je vedno vsaj 1m. Pri moji oceni 10-20 cm itak da je bilo lahko 20-40 cm, ampak to ne spremeni dejstva, da je bilo blizu.
Tudi na parkirišču, če nisem siguren, raje še enkrat popravim v rikverc, šele nato zavijem ob avtu.
Saj zato pa že 17 let nisem rabil ličarja.
Ali pa če na malo ožji cesti istočasno zavijava jaz desno, nasprotni levo, raje jaz počakam. Ker nimam izkušenj, da bi nasprotni zavil brez sekanja ali pa da bi on počakal mene. Mogoče je takih 10%, itak pa tudi 99% zame ne bi bilo dovolj.
Danes sem pri vključevanju iz Špar Radovljica levo na glavno spet moral popraviti v desno, da sem dal dovolj prostora kombiju, ki je zavijal levo iz glavne. Kar bi on moral je samo iti še 2m naprej in potem zaviti.
Sicer je pa enak problem na parkiriščih, če so ozka. Ljudje nimajo nobenega spoštovanja do tvojega avta in ti brez slabe vesti parkirajo na 20 cm, da prideš komaj noter. Ven pa sam v takem primeru ne bi znal drugače kot da naslonim vrata. Ampak v takem primeru se jaz raje vrnem tudi domov, če ne najdem drugje v bližini.
Jaz osebno spoštujem vse voznike. Zato nobenemu ne vozim za ritjo in nimam visoke hitrosti povsod kjer bi s tem lahko koga užalil s tem. Če je pa prazna ravnina in na desni redek promet pa mislim, da nikogar ne žalim ali ga kakorkoli prikrajšam, če potegnem do 180.
Tudi večkrat odstopim prostor na prehitevalnem, če vidim da bom olajšal vožnjo tistemu na voznem.
Sem dobro prepričan, da se da voziti hitro in nobenemu ne povzročati nelagodja.
Da nastejem pa kako mi v prometu ostali kažejo nespoštovanje:
-na AC se prehitro vrnejo na vozni pas. Jaz imam pravilo, da moram prehitevanega videti v srednjem ogledalu, pa še raje počakam kakšno sekundo
-če sem na kolesu do sedaj nisem imel niti ene 15 km vožnje, da me ne bi vsaj eden prehitel na 1 m ali celo 0,5 m

GrimReaper4 ::
Sem probal, pa je najbližje cut off. Pač tukaj pri Šparu v Radovljici, ko je konica (okoli 13h je že kar hudo), se je treba znati vključiti na glavno brez da bi cincal. Jaz ne rabim veliko prostora za vključiti. Bi bilo pa dobro če bi naredili tukaj krožno in še spodaj na glavnem križišču kjer je sploh veliko nesreč. Sicer ni čudno, ker folk uletava 90 skozi križišče namesto 50 kot je treba. V kontra smer proti Lescam kjer greš lahko kolikor ti da duša, pa cijazijo 50 v tisti sploh ne tako hud klanec.
Sicer zastopim zakaj delajo vse kontra kot jaz, ker imajo povsem drugo mišljenje, vedno razmišljajo samo koliko bodo prišparali in ne koliko bodo dobili užitka med vožnjo.
Ter passing quickly to make a point. Pač če nekdo cinca 60 na 90, potegnem potem še več kot bi drugače, da mu pokažem, da se da iti hitreje.
Sicer zastopim zakaj delajo vse kontra kot jaz, ker imajo povsem drugo mišljenje, vedno razmišljajo samo koliko bodo prišparali in ne koliko bodo dobili užitka med vožnjo.
Ter passing quickly to make a point. Pač če nekdo cinca 60 na 90, potegnem potem še več kot bi drugače, da mu pokažem, da se da iti hitreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper4 ()