» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
226 / 226
»
»»

SOTOMAYOR ::

nejc_nejc je izjavil:

Desni pas je hitrejsi, ker sleperisti vozijo dinamicno z gasom brez bremzanja, torej se ne zaletavajo v rit ter s tem povzrocajo fantomskih zastojev. Jasno kot pasulj.

Wait, a to pomeni torej dinamična vožnja, ki jo toliko opevate? Šleperfarerji in njihove 40 tonske krave se bolje prilagajajo prometnemu toku kot bmwji na prehitevalnem?
shorturl.at/jtTU5

DostMam ::

solatko je izjavil:

maticb492 - Varnostna razdalja je zaželjena vedno.

Tidule - Biti prijazen na cesti, tako, da z ustavljanjem spustiš drugo vozilo, je prekršek, ker ne smeš ustavljati na cesti brez razloga, vljudnost pa ni razlog za to - dobil že pred leti opozorilo policista na Šmartinski, pri Orto baru, ko sem spustil tiste ki so zavijali levo.

MetalLord - Kakšen dirkač, ker je vozil 100 tam, kjer je dovoljeno 110 ali 130? Drugače moraš povedati, voznik ni imel pojma, kakšna je prilagojena hitrost v tisti situaciji in vremenskih razmerah ter gostoti prometa.
Neprilagojena hitrost je redko preko omejitev, vendar prehitra, da bi voznik varno ustavil ali drugače preprečil nesrečo.

Solatko, saj razumem, da niste hoteli napisati, kako moramo v prometu biti nevljudni, vendar se tako bere. Drugače je vljudnost temelj prometne zakonodaje. Policaj je v vašem primeru bil talent, ker mu pogled ni segal dlje od podvoza pod železnico.
MetalLorda niste pazljivo brali. Po njegovo bi dirkač moral v konici prometa voziti "lepo 140".

MetalLord ::

To ni bila nikakršna konica, če sem šel jaz 14:30, je morala biti nesreča pred 14h, pred 14h in 14:30-14:45 še desni pas večkrat teče pri 140. Vremenske razmere pa tudi ne vem da bi bile slabe, šele ob 16h je začel malo padati dež pred Radovljico, še vedno za 140.
EDIT: Vidim da piše, 12h in 12:30.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

nyler2 ::

maticb492 je izjavil:

Če vzdržuješ normalno varnostno, potem se ti noben ne umakne, ker mislijo da hočeš vozit 110 km/h kot oni. Moraš se na rit prilepit, da si sanjaški kemperji zrajtajo, da hočeš it hitreje.


To bi reku da te značka na avtu tepe, ne pa da te ne opazi :))

m0LN4r ::

SOTOMAYOR je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Desni pas je hitrejsi, ker sleperisti vozijo dinamicno z gasom brez bremzanja, torej se ne zaletavajo v rit ter s tem povzrocajo fantomskih zastojev. Jasno kot pasulj.

Wait, a to pomeni torej dinamična vožnja, ki jo toliko opevate? Šleperfarerji in njihove 40 tonske krave se bolje prilagajajo prometnemu toku kot bmwji na prehitevalnem?

Ti delas zelo napacne zakljucke. BMW moras zamenjati z EVji in Toyotami.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

MetalLord ::

Danes prehitevam daljšo kolono s temi DostMam-inimi 130, sem ga imel tako blizu, da sem v ogledalu videl normalno šele tistega za njim. Mislim da v takih primerih pa ni nič sporno če potegneš na 140-160.
Jaz zaenkrat vozim še bolj čudno samo zato ker testiram razmerje poraba/čas pri različnih hitrostih. Potem bom kot vse kaže vozil 120. 130 da še malenkost boljše razmerje, pol litra več za minuto prihranka, pri 140 pa potem že poskoči poraba, že zaradi same višje hitrosti pol litra, potem pa še zaradi prehitevanj dodatnih par deci. 130, vsaj tistih zacementiranih, pa ni ne tič ne miš, vedno si nekomu v napoto. 120 je najbolj ugodno za porabo, ker si lahko 90% časa na voznem pasu. Še vedno je pa dovolj visoka hitrost, da lahko obvažaš vključujoče.
No pa zjutraj se je lepo videlo kako izgleda teh zacementiranih 130, ker kot je večkrat opaziti, tako kot vozim jaz, so vozili povsem enako tudi ostali. Vedno vsi preveč nagneteni skupaj potem ko se se vrnili na vozni pas, vedno se je nekdo odločil da pa gre drugi 5 km/h prepočasi in so se prehitevali med sabo. Tako da vsi po vrsti pač ne morejo voziti 130, se mora kdo odločiti da bo šel počasneje ali pa hitreje. Se mi zdi da je bolj pomembna varnostna razdalja, jaz če je ne morem imeti, ostajam naprej na prehitevalnem pasu, pa naj se žali kdor se hoče.

No ko sem že pri vključevanju, danes če ne bi pogledal bočno, pa če bi bil kdo drug, ki se vključuje prehitro in ne na koncu pasu, pa če ga ne bi že prej opazil v ogledalu in sploh vedel da je tam, bi ga lepo zadel, ker je bil dejansko tik ob boku, mogoče kak meter za mano, ravno v mrtvem kotu za ogledalo. Ravno zato se sam izogibam voziti po voznem pasu mimo priključkov, je velika verjetnost da slej kot prej najdeš nekoga, ki pa zavija na pamet. Jaz moram priznati, da res ne upam zaviti preden ne pogledam še bočno. Če veliko menjavaš pasove je sicer kar veliko dela, vedno pogled v obe ogledali, pravočasno smernik in bočni pogled, ampak je vredno vsega truda. Še moj fotr mi večkrat pravi zgodbico, ko je pri vključevanju komplet spregledal tovornjaka ob njem in se je zbudil šele ko mu je ta potrobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

maticb492 ::

nyler2 je izjavil:

maticb492 je izjavil:

Če vzdržuješ normalno varnostno, potem se ti noben ne umakne, ker mislijo da hočeš vozit 110 km/h kot oni. Moraš se na rit prilepit, da si sanjaški kemperji zrajtajo, da hočeš it hitreje.


To bi reku da te značka na avtu tepe, ne pa da te ne opazi :))


Ali pa preveč tih auspuh :D
X570 STRIX-F, R9 5900X, 64GB 3600 CL18, EVGA RTX 3090 XC3,
Corsair HX1000, PNY CS3030 1TB, 3TB, 6TB, 4TB NAS, AOC 24G2U(5)/BK x4

MetalLord ::

Eto, danes pri 130 spet precej dolgo na prehitevalnem. Druga opcija bi bila da zmanjšam na 120 in se premaknem desno, ker pri 130 si vedno na prekratki varnostni, da bi se lahko premaknil desno, ker očitno jih veliko vozi točno 130. Potem pa vseeno če celo pot voziš 120, 130 pri nas res ne gre. Je pa dobro si postavit omejitev hitrosti, ker ko enkrat začneš prehitevat, lahko voziš celo pot 140-160.
««
226 / 226
»
»»