Forum » Na cesti » Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)
Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)
kr3ten ::
a) Ali se lahko ustaviš na priključevalnem pasu (hitra cesta & avtocesta), če gre mimo tebe daljša kolona in te ne spustijo na vozni pas? Ali se lahko v tem primeru še nekaj časa pelješ po odstavnem pasu?
b) Enako me zanima za obratni primer, da je zaviralni pas poln, ali se lahko premakneš na odstavnega ali moraš počakati na voznem, da greš lahko na zaviralnega?
c) Kako ravnati v primeru, da ti avto crkne na avtocesti ali hitri cesti. Pokličeš random avtovleko ali moraš poklicati na DARS in te oni pridejo odvleči z avtoceste?
d) Kako ravnati v primeru prometne nesreče? Nemudoma odstraniti avto z vozišča v kolikor je vozen?
Če je to potrebno, lahko stem uničiš dokaze.
V kolikor je avto nevozen, je potrebno poklicati gasilce? Ali svojega avtovlekarja?
b) Enako me zanima za obratni primer, da je zaviralni pas poln, ali se lahko premakneš na odstavnega ali moraš počakati na voznem, da greš lahko na zaviralnega?
c) Kako ravnati v primeru, da ti avto crkne na avtocesti ali hitri cesti. Pokličeš random avtovleko ali moraš poklicati na DARS in te oni pridejo odvleči z avtoceste?
d) Kako ravnati v primeru prometne nesreče? Nemudoma odstraniti avto z vozišča v kolikor je vozen?
Če je to potrebno, lahko stem uničiš dokaze.
V kolikor je avto nevozen, je potrebno poklicati gasilce? Ali svojega avtovlekarja?
AndrejO ::
a) Jaz raje ne, če imam možnost varno izenačiti hitrost po odstavnem pasu. Oboje je prepovedano, stati na pospeševalnem pasu pa je IMO bolj nevarno.
Se mi pa to še v življenju ni zgodilo. Ne vem pa, če zato, ker imam srečo, da ne vozim tam, kjer so ti pasovi kratki, ali pa ima to kaj zveze s tem, da še danes slišim inštruktorja v glavi, ki bleje, da je pospeševalni pas za pospeševanje in ne cincanje.
b) Nikoli ne stoj na voznem pasu. Oboje je prepovedano, stanje na odstavnem pasu v koloni je zgolj nerodno, na voznem pasu pa smrtno nevarno.
c) Če si na odseku, ki je relativno varen, pokličeš lastno vleko po izbiri. Če je nevarno (ja, avtovleka bo gladko zapeljala mimo in te potem poklicala, da oni tam pač ne bodo glave nosili naprodaj) ali pa se boš predolgo obotavljal, te bo pospravil pooblaščen pobiralec DARS-a, DARS pa ti bo naknadno izstavil račun. Mislim, da ima DARS okoli 1-2 ure potrpljenja. DARS lahko pokličeš tudi sam, če se nimaš kakšne asistence ali pa tvoj "hišni" ne bo prišel pravočasno.
d/1) Da, vozilo nemudoma umakni na odstavni pas ali nišo. Vse ostalo je smrtno nevarno. Ko si postepek zaključil in si varno na drugi strani odbojne ograje, uporabi fotoapart, ki ga imaš na telefonu.
Jebeš "varovanje dokazov", če bo v tvojo nepremičnino priletela mlada mamica z otrokom na zadnjem sedežu, mar ne?
d/2) Če si na AC ovira na cesti, in si še vedno živ in zdrav, poberi trikotnik, če ga lahko, in na drugi strani ograje naredi najmanj 100m (to je cca. 2x toliko kolikor si na pamet misliš, da je 100m) proti smeri vožnje. Med hojo poskušaj s mahanjem s trikotnikom, skakanjem, mahanjem z rokami ali čemerkoli podobnim signalizirati vsem prihajajočim, da je na cesti nekaj narobe. Ko varno postaviš trikotnik na sredino odstavnega pasu takoj pokliči 112, ki bo urgiral policijo in DARS.
V tem primeru bo vozilo varno pobral DARS, ker predstavlja neposredno nevarnost in se ne sme čakati. Če je bilo govora o nesreči, bo policija koordinirala z DARS-om glede vse logistike. Tvoje je, da ostaneš na varnem in slediš navodilom, ki ti jih dajejo.
Se mi pa to še v življenju ni zgodilo. Ne vem pa, če zato, ker imam srečo, da ne vozim tam, kjer so ti pasovi kratki, ali pa ima to kaj zveze s tem, da še danes slišim inštruktorja v glavi, ki bleje, da je pospeševalni pas za pospeševanje in ne cincanje.
b) Nikoli ne stoj na voznem pasu. Oboje je prepovedano, stanje na odstavnem pasu v koloni je zgolj nerodno, na voznem pasu pa smrtno nevarno.
c) Če si na odseku, ki je relativno varen, pokličeš lastno vleko po izbiri. Če je nevarno (ja, avtovleka bo gladko zapeljala mimo in te potem poklicala, da oni tam pač ne bodo glave nosili naprodaj) ali pa se boš predolgo obotavljal, te bo pospravil pooblaščen pobiralec DARS-a, DARS pa ti bo naknadno izstavil račun. Mislim, da ima DARS okoli 1-2 ure potrpljenja. DARS lahko pokličeš tudi sam, če se nimaš kakšne asistence ali pa tvoj "hišni" ne bo prišel pravočasno.
d/1) Da, vozilo nemudoma umakni na odstavni pas ali nišo. Vse ostalo je smrtno nevarno. Ko si postepek zaključil in si varno na drugi strani odbojne ograje, uporabi fotoapart, ki ga imaš na telefonu.
Jebeš "varovanje dokazov", če bo v tvojo nepremičnino priletela mlada mamica z otrokom na zadnjem sedežu, mar ne?
d/2) Če si na AC ovira na cesti, in si še vedno živ in zdrav, poberi trikotnik, če ga lahko, in na drugi strani ograje naredi najmanj 100m (to je cca. 2x toliko kolikor si na pamet misliš, da je 100m) proti smeri vožnje. Med hojo poskušaj s mahanjem s trikotnikom, skakanjem, mahanjem z rokami ali čemerkoli podobnim signalizirati vsem prihajajočim, da je na cesti nekaj narobe. Ko varno postaviš trikotnik na sredino odstavnega pasu takoj pokliči 112, ki bo urgiral policijo in DARS.
V tem primeru bo vozilo varno pobral DARS, ker predstavlja neposredno nevarnost in se ne sme čakati. Če je bilo govora o nesreči, bo policija koordinirala z DARS-om glede vse logistike. Tvoje je, da ostaneš na varnem in slediš navodilom, ki ti jih dajejo.
MIHAc27 ::
Jaz se kar strinjam z AndrejO.
a) se zgodi, sploh če pride ravno kak tovornjakar. Včasih ne moreš tako hitro pridobit hitrost, da bi varno zapeljal predenj.
Me pa še v življenju ni bilo tako strah, ko kot sem moral samo z 40kmh zapeljat iz pospeševalnega na vozni pas, ker se je nek starček tako počasi peljal pred mano. Gost promet po AC pa še noč je bila in slaba vidljivost, odstavnega pasu pa ni bilo, ko se je pospeševalni končal.
b) Definitivno prej dol, razen če tudi vozni pas ves stoji.
c) Meni je zmanjkalo bencina enkrat. Čeprav dostikrat godrnjam, ker ljudje varnostni trikotnik postavijo 20m za avto, nikakor pa ne 70 ali celo 100m...sem ga takrat sam gladko pozabil dati. Pa lahko 100x slišiš kaj je treba takrat storiti, ko se tebi stori si hitro pod šokom in pozabiš na malenkosti, ki so lahko na koncu tudi pomembne.
No v glavnem, ko prikorakam po ene pol ure nazaj, je bil tam poleg čakajoče žene in otroka tudi policaj in DARS z signalno tablo. Začuda mi policaj niti ni nič težil, le čudno me je gledal, kako lahko zmanjka goriva (avto nima lučke).
Tko da... varnostni trikotnik, umakneš se za zaščitno ograjo ali malce od vozila, če pride vseeno do naleta, da ne nasrkaš. Potem pa klicariš naokoli za avtovleko.
d) Jaz sem tudi za to, da se vozilo čim prej umakne, da ne ovira ostalih. Magari se pofotka potem pa premakne vse skupaj in pokliče policijo, vleke. Odvisno seveda kako hudo je. Če šprica kri kličeš takoj najprej rešilce, zavaruješ mesto nesreče in se nato lotiš prve pomoči.
a) se zgodi, sploh če pride ravno kak tovornjakar. Včasih ne moreš tako hitro pridobit hitrost, da bi varno zapeljal predenj.
Me pa še v življenju ni bilo tako strah, ko kot sem moral samo z 40kmh zapeljat iz pospeševalnega na vozni pas, ker se je nek starček tako počasi peljal pred mano. Gost promet po AC pa še noč je bila in slaba vidljivost, odstavnega pasu pa ni bilo, ko se je pospeševalni končal.
b) Definitivno prej dol, razen če tudi vozni pas ves stoji.
c) Meni je zmanjkalo bencina enkrat. Čeprav dostikrat godrnjam, ker ljudje varnostni trikotnik postavijo 20m za avto, nikakor pa ne 70 ali celo 100m...sem ga takrat sam gladko pozabil dati. Pa lahko 100x slišiš kaj je treba takrat storiti, ko se tebi stori si hitro pod šokom in pozabiš na malenkosti, ki so lahko na koncu tudi pomembne.
No v glavnem, ko prikorakam po ene pol ure nazaj, je bil tam poleg čakajoče žene in otroka tudi policaj in DARS z signalno tablo. Začuda mi policaj niti ni nič težil, le čudno me je gledal, kako lahko zmanjka goriva (avto nima lučke).
Tko da... varnostni trikotnik, umakneš se za zaščitno ograjo ali malce od vozila, če pride vseeno do naleta, da ne nasrkaš. Potem pa klicariš naokoli za avtovleko.
d) Jaz sem tudi za to, da se vozilo čim prej umakne, da ne ovira ostalih. Magari se pofotka potem pa premakne vse skupaj in pokliče policijo, vleke. Odvisno seveda kako hudo je. Če šprica kri kličeš takoj najprej rešilce, zavaruješ mesto nesreče in se nato lotiš prve pomoči.
starfotr ::
Po koncu pospeševalnega pasu je dovoljeno iti z nezmanjšano hitrostjo tudi na odstavni pas, če nimaš možnosti varne vključitve v promet. Vozni pas ni namenjem pospeševanju!
Isto za zaviralni. Lahko greš na odstavni in zaviraš ter se vključisš v kolono. Samo ne zmanjševat hitrosti na voznem pasu. NIKOLI. za to je odstavni/zaviralni.
In kljub temu, da so na AC priključki, je treba narediti reševalni pas v primeru zastojev, ne glede na to, da s tem zapremo priključek. Oziroma otežimo promet.
Tvoja naloga, če se karkoli zgodi je, da avto umakneš (če gre) na odstavni pas, namestiš nase in potnike odsevni jopič, prižgeš vse smernike, postaviš trikotnik, pokličeš pomoč iz telefonskega stebrička, če je v bližini in se umakneš daleč stran ter za ograjo. Ne stat pri avtu ali v avtu.
Isto za zaviralni. Lahko greš na odstavni in zaviraš ter se vključisš v kolono. Samo ne zmanjševat hitrosti na voznem pasu. NIKOLI. za to je odstavni/zaviralni.
In kljub temu, da so na AC priključki, je treba narediti reševalni pas v primeru zastojev, ne glede na to, da s tem zapremo priključek. Oziroma otežimo promet.
Tvoja naloga, če se karkoli zgodi je, da avto umakneš (če gre) na odstavni pas, namestiš nase in potnike odsevni jopič, prižgeš vse smernike, postaviš trikotnik, pokličeš pomoč iz telefonskega stebrička, če je v bližini in se umakneš daleč stran ter za ograjo. Ne stat pri avtu ali v avtu.
IL_DIAVOLO ::
a) Ali se lahko ustaviš na priključevalnem pasu (hitra cesta & avtocesta), če gre mimo tebe daljša kolona in te ne spustijo na vozni pas? Ali se lahko v tem primeru še nekaj časa pelješ po odstavnem pasu?
b) Enako me zanima za obratni primer, da je zaviralni pas poln, ali se lahko premakneš na odstavnega ali moraš počakati na voznem, da greš lahko na zaviralnega?
c) Kako ravnati v primeru, da ti avto crkne na avtocesti ali hitri cesti. Pokličeš random avtovleko ali moraš poklicati na DARS in te oni pridejo odvleči z avtoceste?
d) Kako ravnati v primeru prometne nesreče? Nemudoma odstraniti avto z vozišča v kolikor je vozen?
Če je to potrebno, lahko stem uničiš dokaze.
V kolikor je avto nevozen, je potrebno poklicati gasilce? Ali svojega avtovlekarja?
a) Se ne more zgoditi
b) Se ne more zgoditi
c) Pokličeš asistenco, ne glede kje si obstal.
d) Če pride na avtocesti do nesreče, so ponavadi smrtne žrtve, tako da avto ni vozen. Če pa si še živ, pa lahko začneš klicati policijo in zavaruješ kraj nesreče.
MIHAc27 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
a) Ali se lahko ustaviš na priključevalnem pasu (hitra cesta & avtocesta), če gre mimo tebe daljša kolona in te ne spustijo na vozni pas? Ali se lahko v tem primeru še nekaj časa pelješ po odstavnem pasu?
b) Enako me zanima za obratni primer, da je zaviralni pas poln, ali se lahko premakneš na odstavnega ali moraš počakati na voznem, da greš lahko na zaviralnega?
c) Kako ravnati v primeru, da ti avto crkne na avtocesti ali hitri cesti. Pokličeš random avtovleko ali moraš poklicati na DARS in te oni pridejo odvleči z avtoceste?
d) Kako ravnati v primeru prometne nesreče? Nemudoma odstraniti avto z vozišča v kolikor je vozen?
Če je to potrebno, lahko stem uničiš dokaze.
V kolikor je avto nevozen, je potrebno poklicati gasilce? Ali svojega avtovlekarja?
a) Se ne more zgoditi
b) Se ne more zgoditi
c) Pokličeš asistenco, ne glede kje si obstal.
d) Če pride na avtocesti do nesreče, so ponavadi smrtne žrtve, tako da avto ni vozen. Če pa si še živ, pa lahko začneš klicati policijo in zavaruješ kraj nesreče.
Se pa ne voziš veliko, a? Na cesti se lahko zgodi marsikaj, in vsi ti scenariji niti niso tako zelo nemogoči. Sploh B sem velikokrat videl na izvozu za Brezovico. Sploh med 15 in 17 uro, ko vsi gredo domov.
WhiteAngel ::
b) greš na odstavnega predčasno z desnim žmigovcem. Nikakor ne smeš ovirati prometa na voznem. Kaj, boš stal na njem, dokler te kdo ne spusti, za ritjo boš pa imel enega s 130 na števcu?!
Ne lahko, moraš se! Na pospeševalnem pasu imaš za dati gas do konca brez oklevanja. Če se konča, pospešuješ naprej po odstavnem, dokler se ne moreš vključiti na vozni pas. Never ever se ne ustavljaj v tem primeru, če ceniš svoje življenje.
a) Ali se lahko ustaviš na priključevalnem pasu (hitra cesta & avtocesta), če gre mimo tebe daljša kolona in te ne spustijo na vozni pas? Ali se lahko v tem primeru še nekaj časa pelješ po odstavnem pasu?
Ne lahko, moraš se! Na pospeševalnem pasu imaš za dati gas do konca brez oklevanja. Če se konča, pospešuješ naprej po odstavnem, dokler se ne moreš vključiti na vozni pas. Never ever se ne ustavljaj v tem primeru, če ceniš svoje življenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
Trupl0 ::
a) je vsakdanji pojav na severni obvoznici, saj se "šoferji" vključujejo na tak način, da silijo na vozni pas tik ob začetku pospeševalnega pasu.
S tem bremzajo vozni pas in ostale, ki bi se želeli vključiti.
Je dovoljeno voziti toliko časa, z nespremenjeno hitrostjo, dokler se varno ne vključiš. Ne pa sedaj voziti celoten ring po odstavnem pasu...
S tem bremzajo vozni pas in ostale, ki bi se želeli vključiti.
Je dovoljeno voziti toliko časa, z nespremenjeno hitrostjo, dokler se varno ne vključiš. Ne pa sedaj voziti celoten ring po odstavnem pasu...
If you are going through Hell, keep going !
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
a) Ali se lahko ustaviš na priključevalnem pasu (hitra cesta & avtocesta), če gre mimo tebe daljša kolona in te ne spustijo na vozni pas? Ali se lahko v tem primeru še nekaj časa pelješ po odstavnem pasu?
b) Enako me zanima za obratni primer, da je zaviralni pas poln, ali se lahko premakneš na odstavnega ali moraš počakati na voznem, da greš lahko na zaviralnega?
c) Kako ravnati v primeru, da ti avto crkne na avtocesti ali hitri cesti. Pokličeš random avtovleko ali moraš poklicati na DARS in te oni pridejo odvleči z avtoceste?
d) Kako ravnati v primeru prometne nesreče? Nemudoma odstraniti avto z vozišča v kolikor je vozen?
Če je to potrebno, lahko stem uničiš dokaze.
V kolikor je avto nevozen, je potrebno poklicati gasilce? Ali svojega avtovlekarja?
a) Se ne more zgoditi
b) Se ne more zgoditi
c) Pokličeš asistenco, ne glede kje si obstal.
d) Če pride na avtocesti do nesreče, so ponavadi smrtne žrtve, tako da avto ni vozen. Če pa si še živ, pa lahko začneš klicati policijo in zavaruješ kraj nesreče.
Se pa ne voziš veliko, a? Na cesti se lahko zgodi marsikaj, in vsi ti scenariji niti niso tako zelo nemogoči. Sploh B sem velikokrat videl na izvozu za Brezovico. Sploh med 15 in 17 uro, ko vsi gredo domov.
Zaviralni pas se ne konca v prvem ovinku, ampak se nadaljuje se kakih 500 metrov do krizisca. Tako mi res ni jasno, kako bi se lahko zabil zaviralni pas do te mere, da ne bi mogel zapustiti avtoceste.
Ce pa ze pride do tega, se pa razumljivo peljes do naslednjega izvoza, da varno zapustis avtocesto. Na avtocesti mora biti promet tekoc brez nenadnega zaviranja. Zakaj? Ker nevarnost vedno prihaja od zadaj.
Utk ::
Lahko samo ponovim. Ti se ne voziš kaj dosti po avtocesti, a? Naslednji izvoz je lahko 30 km naprej. Ni to neka vas, kjer se boš obrnil pri naslednji hiši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Silvo ::
Danes res prehitro dajejo "izpite" in so potem taka vprašanja.
Me pa veseli,da se vsaj kdo zanima kaj je pravilno in neznanje čimprej odpravi.
Me pa veseli,da se vsaj kdo zanima kaj je pravilno in neznanje čimprej odpravi.
Silvo
Miha 333 ::
WhiteAngel je izjavil:
b) greš na odstavnega predčasno z desnim žmigovcem. Nikakor ne smeš ovirati prometa na voznem. Kaj, boš stal na njem, dokler te kdo ne spusti, za ritjo boš pa imel enega s 130 na števcu?!
a) Ali se lahko ustaviš na priključevalnem pasu (hitra cesta & avtocesta), če gre mimo tebe daljša kolona in te ne spustijo na vozni pas? Ali se lahko v tem primeru še nekaj časa pelješ po odstavnem pasu?
Ne lahko, moraš se! Na pospeševalnem pasu imaš za dati gas do konca brez oklevanja. Če se konča, pospešuješ naprej po odstavnem, dokler se ne moreš vključiti na vozni pas. Never ever se ne ustavljaj v tem primeru, če ceniš svoje življenje.
Kaj pa tukaj? Takih primerov je kar nekaj v Sloveniji.
https://goo.gl/maps/mtNC9pLTCzjuoNpo7
Ali pa recimo tukaj, ko se vključuješ na pas za tovornjake. Velikokrat tovornjaki vozijo eden tik za drugim z nezmanjšano hitrostjo (zdaj se ne ustavljajo več na cestnini) in nimaš druge izbire, kot da ustaviš. Ob tem te seveda tisti, ki se vključujejo za tabo, gladko prehitijo in te ne spustijo.
https://goo.gl/maps/Bgr3oQvHESh2uzRB7
V teh primerih imaš v primeru gneče 2 možnosti: ali ustaviš, ali pa zapelješ v jarek ali ograjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Utk ::
To je še zmeraj amerika. V Italiji imaš velikokrat ta pas dolg kakih 20 metrov, tam ali greš takoj gor ali se pa ustaviš, kaj zafuka drugega bi pa lahko naredu? Pospeševat tam nima smisla.
Miha 333 ::
a) se zgodi, sploh če pride ravno kak tovornjakar. Včasih ne moreš tako hitro pridobit hitrost, da bi varno zapeljal predenj.
In tudi ne smeš, ker je to prehitevanje po desni. Vključiti se moraš za njim.
Ni res, da moraš ob vključevanju pospeševati na polno, ampak toliko, da ujameš tok vozil na voznem pasu. Ne moreš se vključevati s 130 km/h med vozila, ki vozijo npr. 100 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
MIHAc27 ::
Tudi nima vsak ferarija ali poršeja, da bo na tistih 100m dobil 100kmh in več. Moj dostavc lahko leti 150kmh, ampak do 100 pa kar rabi.
GupeM ::
Še en zajeban primer:
https://goo.gl/maps/v7JGy1LeN2hGUQ1i8
Sicer se vključiš na pas za počasna vozila, ampak se tam klanec že toliko zmanjša, da tudi tovornjaki kar priletijo. Pas je enostavno prekratek, sploh če avto ni ravno prazen.
https://goo.gl/maps/v7JGy1LeN2hGUQ1i8
Sicer se vključiš na pas za počasna vozila, ampak se tam klanec že toliko zmanjša, da tudi tovornjaki kar priletijo. Pas je enostavno prekratek, sploh če avto ni ravno prazen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
MIHAc27 ::
Eh, pojdi v Italijo.. tam je pospeševalni pas običajno še krajši.
Pa po ovinku se itak malce še spustiš na Ac... ampak ja, lepo bi bilo imet odstavni pas.
Pa po ovinku se itak malce še spustiš na Ac... ampak ja, lepo bi bilo imet odstavni pas.
IL_DIAVOLO ::
Bo treba malo raziskat, kako se prepletajo ceste. Bo marsikaj lazje.
Ce pa tega nisi vesc, pa seveda panicno isces xy izvoz.
Ce pa tega nisi vesc, pa seveda panicno isces xy izvoz.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Umikanje vozilom na nujni vožnji (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 39834 (21757) | Mare2 |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26759 (22908) | Mare2 |
» | Padec pri izpitu? Zadosten razlog? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38396 (30978) | dj_uro |
» | Toča in ustavljanje na avtocesti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17560 (14130) | timej98 |
» | ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9465 (8749) | KoMar- |