Forum » Na cesti » Odnos avtomobil kolesar
Odnos avtomobil kolesar
Temo vidijo: vsi
Ishmael ::
PacificBlue je izjavil:
@Packistan
Upam, da ne vozis bilokaksno prevozno sredstvo, ker tvoje poznavanje cestnoprometnih predpisov je porazno, sploh razmisljanje. Ce slucajno imas izpit za avto iz nekih nakljucnih razlogov ga prosim pojdi obnovit in se nauci kaksen je odnos voznika do kolesarja.
58. člen (prednost na križišču), točka (3) "Voznik, ki zavija na križišču desno, mora pustiti mimo vozila, ki vozijo v isti smeri po kolesarskem pasu ali kolesarski stezi, ki jo prečka.
Vidim da je bralno razumevanje spet na nizkem nivoju. Mora pustiti mimo ne pomeni da imajo ta vozila avtomatsko prednost in ali se jim mora umikati.
Če so v bližini se jih spusti naprej tako kakor velja za prehod za pešce.
Če niso, lahko zavija.
Sicer sem že rekel da vozim kolo. Imam pa izpit tudi za avto in traktor in potrjen zdravniški. Na cestah bom lahko vse do 2050, phear me. Še 30 let terorja.
joze67 - Point enoslednih vozil je ravno v tem, da lahko prideš mimo tudi takrat, ko vsi drugi stojijo, kar pa pri stoječih povzroča zavist.
Ko sem v avtomobilu in zagledam za seboj motorista, se vedno umaknem skrajno desno, da me lahko prehiti tudi ob polni črti, opažam pa ostale voznike, ki se raje pomaknejo še bližje sredini in se delajo, da motorista ne vidijo.
Kolesar verjetno ni rinil pod kolesa tovornjaka, bil je samo prvi v vrsti za nadaljevanje vožnje.
Nič ne gre za extremen primer, to se vsakodnevno dogaja na večini slovenskih križišč - tole je extremen primer
http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...
In potem se tako vozilo nagužva spredaj, če že ne dela gneče med vozili in povzroča dodatne zastoje. Spechial-needs vozniki, ki mislijo da zmanjšujejo gužvo pa jo še povečujejo.
Kleni motoristi pa se nabašejo najraje na prehod za pešce. Prevelik ego da bi se drenjali v vrsti skupaj z avtomobili. Vožnja v štric pa jim ni tuja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ishmael ()
solatko ::
Packistan - Ti si dejansko prometno težek primer ali pa provociraš, kot jype.
Kolikokrat v življenju si bil v situaciji, da te je oviral pri speljevanju, težek motor? Predno si ti ob zeleni našel prvo, je bil ali več njih, vsaj 200m pred teboj.
Če pogledaš na kolone ob invaziji turistov v Nemčiji, Italiji, Avstriji, Franciji, Španiji in drugod, boš v tej gužvi, le tu in tam videl motoriste, pa še to samo takrat, ko je z njimi trikolesnik, ki zavzame toliko prostora, kot avto.
Ko sem še potoval po Evropi z motorjem, mi ni bilo potrebno nikoli čakat, da se je premaknil promet, vedno so pustili na sredini toliko prostora, da smo mototisti nemoteno hiteli proti cilju, do slovenske meje, od tu naprej pa z motorjem ne moreš vozit po sredini, pa naprej po hrvaški tudi redko, le če so glavnina turistov iz prej omenjenih dežel, čim so na cesti slovenceljni, ti bodo sredino ceste zaprli.
To je lepo vidno tudi ob nesrečah na AC. Zunaj je pot za rešilce in gasilce vedno prosta na sredini, čim je zastoj, vsi, začuda tudi turški in balkanski gastarbaiterji, lepo umaknejo vozila na skrajna roba, po sredini pa placa za plesat.
Kolikokrat v življenju si bil v situaciji, da te je oviral pri speljevanju, težek motor? Predno si ti ob zeleni našel prvo, je bil ali več njih, vsaj 200m pred teboj.
Če pogledaš na kolone ob invaziji turistov v Nemčiji, Italiji, Avstriji, Franciji, Španiji in drugod, boš v tej gužvi, le tu in tam videl motoriste, pa še to samo takrat, ko je z njimi trikolesnik, ki zavzame toliko prostora, kot avto.
Ko sem še potoval po Evropi z motorjem, mi ni bilo potrebno nikoli čakat, da se je premaknil promet, vedno so pustili na sredini toliko prostora, da smo mototisti nemoteno hiteli proti cilju, do slovenske meje, od tu naprej pa z motorjem ne moreš vozit po sredini, pa naprej po hrvaški tudi redko, le če so glavnina turistov iz prej omenjenih dežel, čim so na cesti slovenceljni, ti bodo sredino ceste zaprli.
To je lepo vidno tudi ob nesrečah na AC. Zunaj je pot za rešilce in gasilce vedno prosta na sredini, čim je zastoj, vsi, začuda tudi turški in balkanski gastarbaiterji, lepo umaknejo vozila na skrajna roba, po sredini pa placa za plesat.
Delo krepa človeka
ttommy ::
Zadnjic je nek kolesar v polni opremi, pajkice in shit, rinil in rinil naprej, medtem ko je kakih 5, 6 avtov stalo, da se bo kamion skobacal na cesto, nazadnje je seveda moral cakat tistega kolesarja. Tako da o njihovi kulturi ni treba...ce ga bi tovornjak slucajno zbil med manevriranjem, ko je videl da so se vsi drugi ustavili zanj, pa itak vemo da ga bi cakale vislice.
Ta tvoj primer je isti kot pri kajenju- vsi kadilci poznajo enega strica, ki je živel 90 let in je pokadil vsak dan dve škatli cigaretov, na tisoče ostalih, ki umrejo zaradi cigaret pa ne vidijo. Tako se tudi ti obešaš na tega kolesarja in zaradi njega vse kolesarje v pajkicah shit vidiš kot norce. Pa nisi edini... Zadnjič se peljem s specialko v pajkicah in shit opremi po kolesarski stezi, še kar hitro. Ko sem pa videl pred mano dedka in babico, ki hodita v isti smeri vsak na svojem pasu kolesarske steze (babico z berglami), zelo upočasnim vožnjo in glasno (a ne preveč) zakričim "Pazita!", se dedek umakne skrajno levo, babica se pa prav počasi obrne in reče "Glej ga, norca!". Jaz od presenečenja samo pozdravim in odpeljem mimo, brez, da bi ju podučil kakšno je pravilno gibanje po kolesarski stezi.
Gamer
Ishmael ::
Packistan - Ti si dejansko prometno težek primer ali pa provociraš, kot jype.
Kolikokrat v življenju si bil v situaciji, da te je oviral pri speljevanju, težek motor? Predno si ti ob zeleni našel prvo, je bil ali več njih, vsaj 200m pred teboj.
Če pogledaš na kolone ob invaziji turistov v Nemčiji, Italiji, Avstriji, Franciji, Španiji in drugod, boš v tej gužvi, le tu in tam videl motoriste, pa še to samo takrat, ko je z njimi trikolesnik, ki zavzame toliko prostora, kot avto.
Ko sem še potoval po Evropi z motorjem, mi ni bilo potrebno nikoli čakat, da se je premaknil promet, vedno so pustili na sredini toliko prostora, da smo mototisti nemoteno hiteli proti cilju, do slovenske meje, od tu naprej pa z motorjem ne moreš vozit po sredini, pa naprej po hrvaški tudi redko, le če so glavnina turistov iz prej omenjenih dežel, čim so na cesti slovenceljni, ti bodo sredino ceste zaprli.
To je lepo vidno tudi ob nesrečah na AC. Zunaj je pot za rešilce in gasilce vedno prosta na sredini, čim je zastoj, vsi, začuda tudi turški in balkanski gastarbaiterji, lepo umaknejo vozila na skrajna roba, po sredini pa placa za plesat.
Nemalokrat. Motobiciklisti se nagužvajo na prehod za pešce, ker je prvi avto pravilno ustavljen pred prehodom, potem ovirajo pešce pri prehodu da morajo hoditi okoli nih. Zastirajo pregled na cestišče. Preden speljejo se preguncajo da spravijo težišče na sredino in nato z nogo najdejo brzino. Hrup, ropot, gužvanje, dodatno moraš še pogledati ogledala da slučajno ne spregledaš takega padalca in ga zmelješ med vozili.
Da se ne omenja motorističnih prehitevalcev ki najraje zvozijo po nasprotnem pasu do semaforja in ustavljajo čisto normalno vozeče voznike in prehitevanj v škarje kar je narodni šport.
Sam se ne umikam drugim kakor vozilom na nujni vožnji. Blendanja, troblje in ostali vizualni znaki, da je voznik neprišteven pa se zaključijo z obiskom policistov na domu, za kar so hvaležni. Ne spuščam niti padalcev pred semaforji ki so zavili levo nato pa so si premislili in hočejo zaviti desno.
V tujini pa nisem opazil nudenja posebnih ugodnosti motoristom. Prerinejo se naprej, ceste pa so širše kakor pri nas in je za njih lažje.
Zadnjic je nek kolesar v polni opremi, pajkice in shit, rinil in rinil naprej, medtem ko je kakih 5, 6 avtov stalo, da se bo kamion skobacal na cesto, nazadnje je seveda moral cakat tistega kolesarja. Tako da o njihovi kulturi ni treba...ce ga bi tovornjak slucajno zbil med manevriranjem, ko je videl da so se vsi drugi ustavili zanj, pa itak vemo da ga bi cakale vislice.
Ta tvoj primer je isti kot pri kajenju- vsi kadilci poznajo enega strica, ki je živel 90 let in je pokadil vsak dan dve škatli cigaretov, na tisoče ostalih, ki umrejo zaradi cigaret pa ne vidijo. Tako se tudi ti obešaš na tega kolesarja in zaradi njega vse kolesarje v pajkicah shit vidiš kot norce. Pa nisi edini... Zadnjič se peljem s specialko v pajkicah in shit opremi po kolesarski stezi, še kar hitro. Ko sem pa videl pred mano dedka in babico, ki hodita v isti smeri vsak na svojem pasu kolesarske steze (babico z berglami), zelo upočasnim vožnjo in glasno (a ne preveč) zakričim "Pazita!", se dedek umakne skrajno levo, babica se pa prav počasi obrne in reče "Glej ga, norca!". Jaz od presenečenja samo pozdravim in odpeljem mimo, brez, da bi ju podučil kakšno je pravilno gibanje po kolesarski stezi.
Moraš biti še en kolesarski padalec, ki ne razume da pešci ne pričakujejo norcev na pešpoti.
Dobro si preberi odebeljene dele:
Obvezna oprema kolesa so krmilo, prednja in zadnja zavora, luči (bela za osvetljevanje ceste, rdeča pozicijska luč zadaj) in odsevniki (rdeči odsevnik zadaj, rumeni bočni odsevniki na obeh kolesih ter v pedalih), zvonec, za otroke do 14. leta starosti pa tudi kolesarska čelada.
Pešec se ti ni dolžan umakniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ishmael ()
PacificBlue ::
Packistan
Vidim da je bralno razumevanje spet na nizkem nivoju. Mora pustiti mimo ne pomeni da imajo ta vozila avtomatsko prednost in ali se jim mora umikati.
Če so v bližini se jih spusti naprej tako kakor velja za prehod za pešce.
Če niso, lahko zavija.
Sicer sem že rekel da vozim kolo. Imam pa izpit tudi za avto in traktor in potrjen zdravniški. Na cestah bom lahko vse do 2050, phear me. Še 30 let terorja.
Valda, da ne bom čakal kolesarja, ki sem ga prehitel v Doliču in sedaj v Velenju zavijam desno na Šparovo parkirišče. In ja kolesar ima avtomatsko-po zakonu prednost v takem primeru in situaciji, kjer bi lahko z voznikovim manevrom bil ogrožen. Mislim, kaj tukaj sploh ni jasno? Tvoje trolanje verjetno, idiot!
FTad ::
Zadnjic je nek kolesar v polni opremi, pajkice in shit, rinil in rinil naprej, medtem ko je kakih 5, 6 avtov stalo, da se bo kamion skobacal na cesto, nazadnje je seveda moral cakat tistega kolesarja. Tako da o njihovi kulturi ni treba...ce ga bi tovornjak slucajno zbil med manevriranjem, ko je videl da so se vsi drugi ustavili zanj, pa itak vemo da ga bi cakale vislice.
Ta tvoj primer je isti kot pri kajenju- vsi kadilci poznajo enega strica, ki je živel 90 let in je pokadil vsak dan dve škatli cigaretov, na tisoče ostalih, ki umrejo zaradi cigaret pa ne vidijo. Tako se tudi ti obešaš na tega kolesarja in zaradi njega vse kolesarje v pajkicah shit vidiš kot norce. Pa nisi edini... Zadnjič se peljem s specialko v pajkicah in shit opremi po kolesarski stezi, še kar hitro. Ko sem pa videl pred mano dedka in babico, ki hodita v isti smeri vsak na svojem pasu kolesarske steze (babico z berglami), zelo upočasnim vožnjo in glasno (a ne preveč) zakričim "Pazita!", se dedek umakne skrajno levo, babica se pa prav počasi obrne in reče "Glej ga, norca!". Jaz od presenečenja samo pozdravim in odpeljem mimo, brez, da bi ju podučil kakšno je pravilno gibanje po kolesarski stezi.
Moraš biti še en kolesarski padalec, ki ne razume da pešci ne pričakujejo norcev na pešpoti.
Dobro si preberi odebeljene dele:
Obvezna oprema kolesa so krmilo, prednja in zadnja zavora, luči (bela za osvetljevanje ceste, rdeča pozicijska luč zadaj) in odsevniki (rdeči odsevnik zadaj, rumeni bočni odsevniki na obeh kolesih ter v pedalih), zvonec, za otroke do 14. leta starosti pa tudi kolesarska čelada.
Pešec se ti ni dolžan umakniti.
A si ti sploh pravilno prebral, kaj je napisal? Pesca sta bila na kolesarski stezi in tam nimata kaj iskati...
PacificBlue ::
Pesca sta bila na kolesarski stezi in tam nimata kaj iskati..
Lahko v primeru, da ob cestiscu ni označenega pasu za pešce oz ni pločnika, je pa kolesarska steza. Pa še v tej situaciji tako, da ne ovirajo kolesarjev pri vožnji. Tudi kolesar se lahko giblje po pločniku, samo more potiskat kolo ob sebi.:)
jype ::
PacificBlue je izjavil:
Tudi kolesar se lahko giblje po pločniku, samo more potiskat kolo ob sebi.:)To ne drži.
kuall ::
Zadnjic je nek kolesar v polni opremi, pajkice in shit, rinil in rinil naprej, medtem ko je kakih 5, 6 avtov stalo, da se bo kamion skobacal na cesto, nazadnje je seveda moral cakat tistega kolesarja. Tako da o njihovi kulturi ni treba...ce ga bi tovornjak slucajno zbil med manevriranjem, ko je videl da so se vsi drugi ustavili zanj, pa itak vemo da ga bi cakale vislice.
Stvari je treba razumet.
Za kolesarje je podobno kot za pešce samoumevno, da imajo prednost pred avti. Zato rinejo naprej, ker vedo, da tudi avtomobilisti to vedo in da jih bodo čakali. Rinejo naprej, da se izognejo "deadlocku", ko bi oba stala in se čakala. Jaz podobno ko hodim peš kdaj kar pred avto stopim, ker pač vem, da se mi bo itak ustavil, če bi se še jaz ustavil potem ne bi vedela, kdo gre naprej in bi bila tista sitacija ko se dva srečata in se ne moreta odločit kdo bo šel v katero smer. Se včasih ustavim da počakam, da se tudi avto popolnoma ustavi pa je ponavadi prav neordna situacija, ko te un gleda kaj bremzaš promet namesto da bi se čimprej spravil iz njegove poti.
stara mama ::
Dost je na pokopališčih takih, ki lahko rečejo, da so imeli prednost.
Ekologija™ in Trajnost™
thramos ::
Ko odstopiš prednost - hvalevredno altruistično dejanje - odstopiš svojo prednost; vsi drugi, ki jo imajo, se lahko bodisi pridružijo (4-5 avtomobilom za prvim, ki je ustavil) ali pa ne (kolesar).
Takšno dejanje ni vedno hvalevredno, ampak je lahko tudi nevarno. Prednost odstopiš le takrat, ko si 100 % prepričan, da vsi drugi naključni udeleženci razumejo in vejo kaj počneš ter na njih to dejanje ne vpliva. Saj s tem za ostale delaš nekaj kar ni pričakovano - "brez razloga" čakaš, tisti, ki si mu odstopil prednost, pa te bo "izsilil".
PacificBlue ::
PacificBlue je izjavil:
Tudi kolesar se lahko giblje po pločniku, samo more potiskat kolo ob sebi.:)To ne drži.
Normalno, da govorim o pločniku, kjer ni označene cone za kolesarja. Saj znaš vendar logično sklepati. Poleg tega te naj opomnem, da se ne bi slučajno vozil po taki coni v kontra smeri. 120 evrov kazni.
GizmoX ::
Obvezna oprema kolesa so krmilo, prednja in zadnja zavora, luči (bela za osvetljevanje ceste, rdeča pozicijska luč zadaj) in odsevniki (rdeči odsevnik zadaj, rumeni bočni odsevniki na obeh kolesih ter v pedalih), zvonec, za otroke do 14. leta starosti pa tudi kolesarska čelada.
Od kje ti pobiraš ta besedila? Zakoni se spreminjajo, nevednost pa ne more biti nikomur v čast.
V trenutno veljavnem zakonu o pravilih cestnega prometa (ZPrCP) med drugim piše:
- 34. člen, 3. odstavek: Voznik in potnik na kolesu morata imeti do dopolnjenega 18. leta starosti med vožnjo ustrezno pripeto zaščitno kolesarsko čelado.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
GizmoX ::
Čelada bi morala biti obvezna za vse!Morda res, ampak vozniki in sopotniki v avtomobilih se s tem nikakor ne bodo strinjali.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
thramos ::
Vsekakor, največ življenj bi bilo rešenih, če bi bila obvezna za voznike in potnike v avtomobilih.
ttommy ::
PacificBlue je izjavil:
Pesca sta bila na kolesarski stezi in tam nimata kaj iskati..
Lahko v primeru, da ob cestiscu ni označenega pasu za pešce oz ni pločnika, je pa kolesarska steza. Pa še v tej situaciji tako, da ne ovirajo kolesarjev pri vožnji. Tudi kolesar se lahko giblje po pločniku, samo more potiskat kolo ob sebi.:)
V Mislinjski dolini je kolesarska steza obenem peš pot, le v Slovenj Gradcu je od bazena do Mercatorja razširjena, da je zraven še peš pot. A se ljudje tega nikakor ne držijo.
Zadnjič me je ena ženska z avtom skoraj podrla, ko sem se peljal v službo. Vzporedno z magistralno cesto gre kolesarska steza, z leve strani (glede na mojo smer vožnje) se pa priključi na glavno cesto stranska cesta. In ta cesta ima stop znak pred kolesarsko stezo, tako, da mora avtomobil pred znakom (pred kolesarsko stezo) ustaviti in se prepričati, če se lahko varno zapelje na glavno cesto. Ko sem se pribiževal temu križišču, sem najprej pogledal desno nazaj, če ima kakšen avto levi žmigavec (v takem primeru, če ima avto prosto pot, da zavije levo, vedno počakam in spustim avto- zaradi dinamike prometa, meni se nikoli ne mudi, ker grem vedno dovolj hitro od doma) a sem videl, da se po stranski cesti pripelje avto, zelo upočasni (sem bil 100%,da me je videla), zato sem se prav počasi zapeljal čez križišče, vseeno še enkrat pogledal desno in peljal naprej, takrat pa začutim dotik na levi nogi- zavijem desno in zakričim "Stoj!!". Ko sem začutil dotik, sem najprej pogledal levo- ženska je gledala samo levo, kdaj bo imela prosto (gledala je samo na cesto, kolesarji v njenem svetu najbrž niso obstajali do tistega trenutka) in peljala čisto počasi čez kolesarsko stezo. Imela je odprto okno, pa sem ji rekel "A desno pa ne bi pogledala!!??" in najbrž sploh ni dojela kaj se dogaja.
Gamer
ales85 ::
jype ::
Na podlagi česa trdiš, da smo vsi vozniki takšni?Na podlagi trditev, da so vsi biciklisti nadloga.
Pa mimogrede, ti si tudi voznik, torej si tudi ti med temi _vsemi_?Spet težite s temi logičnimi sklepi, poleg tega da jaz očitno nisem voznik, ker je nekdo na slo-techu napisal, da zagotovo nimam vozniškega dovoljenja.
To pa ni res.Seveda ni: Problem sodobnih voznikov je običajno premajnha pozornost za dogajanje izven avtomobila in z njo združena visoka nevarnost za ostale udeležence v prometu. Kontrast s kolesarji ne bi mogel biti večji: Če niso pozorni, je visoka nevarnost rezervirana za njih same, za ostale se poviša zgolj marginalno.
ales85 ::
Pa mimogrede, ti si tudi voznik, torej si tudi ti med temi _vsemi_?Spet težite s temi logičnimi sklepi, poleg tega da jaz očitno nisem voznik, ker je nekdo na slo-techu napisal, da zagotovo nimam vozniškega dovoljenja.
Kakšni logični sklepi? Ali nisi enkrat napisal, da si vozil Teslo? Najbrž tudi kakšen drugi avtomobil. Torej si voznik. Razen, če se ne spomnim pravilno.
jype ::
Ishmael ::
Seveda ni: Problem sodobnih voznikov je običajno premajnha pozornost za dogajanje izven avtomobila in z njo združena visoka nevarnost za ostale udeležence v prometu. Kontrast s kolesarji ne bi mogel biti večji: Če niso pozorni, je visoka nevarnost rezervirana za njih same, za ostale se poviša zgolj marginalno.
Vsa vozila imajo ogledala. Kolesarji jih nimajo.
Pozornost se preverja na izpitni vožnji, če je nimaš dovolj, padeš.
Uporaba kolesa pa je dovoljena brez izpita in poznavanj CPP
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ishmael ()
ales85 ::
Seveda ni: Problem sodobnih voznikov je običajno premajnha pozornost za dogajanje izven avtomobila in z njo združena visoka nevarnost za ostale udeležence v prometu. Kontrast s kolesarji ne bi mogel biti večji: Če niso pozorni, je visoka nevarnost rezervirana za njih same, za ostale se poviša zgolj marginalno.
Vsa vozila imajo ogledala. Kolesarji jih nimajo.
Pozornost se preverja na izpitni vožnji, če je nimaš dovolj, padeš.
Uporaba kolesa pa je dovoljena brez izpita in poznavanj CPP
Dejstvo ostaja, da vozniki vsega, kar je težje od koles, bistveno bolj ogrožamo vse udeležence v prometu (vozniki, kolesarji, pešci, ...).
Pozornost, ki se preverja na izpitni vožnji, velikokrat ponikne tisto minuto, ko je izpitna vožnja uspešno opravljena. Jaz bi zagovarjal idejo, da moramo vsi vozniki obnavljati znanje vsakih x let. Vem, da se to sliši kot voda na mlin avtošolam, ampak stanje na naših cestah je obupno.
Pa ne samo pozornost. Vožnja tik za zadkom avtomobila, da vidiš praktično le vetrobransko steklo zadaj vozečega vozila, je postala že praktično standard. Ko takšno osebo opozoriš, naj se umakne (vse utripalke), se pa včasih po njihovem uspešnem prehitevanju postavijo pred tebe in USTAVIJO na avtocesti. Sunkovito in zopet brez varnostne razdalje, katere ne moreš imeti, če se vrine tik pred tebe.
Poznam več takšnih primerov (redki, ki ustavijo, drugi, ki upočasnijo na zelo nizko hitrost) pa niso v primeru počasnel. Prehitevanje tovornjaka s 130km/h in je že dovolj za takšno situacijo.
Vsak čas bo potreben dashcam spredaj in zadaj in pošiljanje na policijo.
sesobebo ::
Pozornost se preverja na izpitni vožnji, če je nimaš dovolj, padeš.
torej, ne samo, da sme avtomobilist zavijati kjerkoli in kadarkoli, ce le prej pogleda v ogledalo, pravzaprav mu tudi pogledati ni treba, saj je to storil ze nekoc pred desetletji, ko je opravljal vozniski izpit.
pure gold :D :D :D
Ishmael ::
Dejstvo ostaja, da vozniki vsega, kar je težje od koles, bistveno bolj ogrožamo vse udeležence v prometu (vozniki, kolesarji, pešci, ...).
Težina ega je najbolj nevarna.
Sam z vozilom ne ogrožam nobenega. S kolesom ne ogrožam nobenega. Lahko se počutijo ogrožene zaradi svoje šizofrenične narave, vendar je to čisto njihova odločitev.
Pozornost, ki se preverja na izpitni vožnji, velikokrat ponikne tisto minuto, ko je izpitna vožnja uspešno opravljena. Jaz bi zagovarjal idejo, da moramo vsi vozniki obnavljati znanje vsakih x let. Vem, da se to sliši kot voda na mlin avtošolam, ampak stanje na naših cestah je obupno.
Boljša rešitev kakor obnavljanje je zahtevanje da tudi kolesarji opravljajo vozniški izpit.
Vsak čas bo potreben dashcam spredaj in zadaj in pošiljanje na policijo.
Kamikaz ki potrebujejo obisk avtošole na naših cestah ne manjka. Poglej si novico o mariborskih avtošolah ki so prodajale izpite.
Pozornost se preverja na izpitni vožnji, če je nimaš dovolj, padeš.
torej, ne samo, da sme avtomobilist zavijati kjerkoli in kadarkoli, ce le prej pogleda v ogledalo, pravzaprav mu tudi pogledati ni treba, saj je to storil ze nekoc pred desetletji, ko je opravljal vozniski izpit.
pure gold :D :D :D
Še en brez izpita.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ishmael ()
jype ::
Boljša rešitev kakor obnavljanje je zahtevanje da tudi kolesarji opravljajo vozniški izpit.Rezultat takšne rešitve bi bil seveda izrazito negativen: Ker bi kolesarilo manj ljudi, bi torej osebno avtomobilarilo več ljudi, s tem pa je združena višja nevarnost za vse udeležence, iz te pa posledično izhaja višja količina mučenih in umorjenih v prometu. Nekdo, ki je popolnoma nevešč analitičnega sklepanja, tega sicer bržkone ni opremljen uvideti, ne glede na količino in način pritrditve vzvzratne, napadalne ali katerekoli druge vrste ogledal.
Še en brez izpita.Za razliko od mnogih, mene dejansko zanimajo podrobnosti logičnega sklepa, ki te je privedel do pričujočega zaključka.
Sam z vozilom ne ogrožam nobenega. S kolesom ne ogrožam nobenega.Si torej zgolj teoretični konstrukt? Me veseli.
Ishmael ::
Rezultat takšne rešitve bi bil seveda izrazito negativen: Ker bi kolesarilo manj ljudi, bi torej osebno avtomobilarilo več ljudi, s tem pa je združena višja nevarnost za vse udeležence, iz te pa posledično izhaja višja količina mučenih in umorjenih v prometu. Nekdo, ki je popolnoma nevešč analitičnega sklepanja, tega sicer bržkone ni opremljen uvideti, ne glede na količino in način pritrditve vzvzratne, napadalne ali katerekoli druge vrste ogledal.
Če ne narediš kolesarskega izpita, ne boš tudi avtomobilističnega.
ginekk ::
Packistan - Ti si dejansko prometno težek primer ali pa provociraš, kot jype.
Kolikokrat v življenju si bil v situaciji, da te je oviral pri speljevanju, težek motor? Predno si ti ob zeleni našel prvo, je bil ali več njih, vsaj 200m pred teboj.
Vsaj dvakrat. Naguzi se do semaforja direkt pred avto, potem pa ne spelje kot se zagre. Sta morala pred otočkom pošteno zavret in it za mano, da se nista zalimala.
Lahko bi po avto ocenila, da je treba hitreje speljat. Jaz si nisem hotel kvarit veselja speljevanja prveg postavljenega na semaforju. Drugo je pa da delajo gnečo in celo ovirajo na ovinkih kake lepe lokalne ceste (še vedno lepo pod omejitvijo).
Podobno kot motoristi gledajo pravila precej enostransko to počno kolesarji (še za stopnjo huje).
codeMonkey ::
Packistan - Ti si dejansko prometno težek primer ali pa provociraš, kot jype.
Kolikokrat v življenju si bil v situaciji, da te je oviral pri speljevanju, težek motor? Predno si ti ob zeleni našel prvo, je bil ali več njih, vsaj 200m pred teboj.
Vsaj dvakrat. Naguzi se do semaforja direkt pred avto, potem pa ne spelje kot se zagre. Sta morala pred otočkom pošteno zavret in it za mano, da se nista zalimala.
Lahko bi po avto ocenila, da je treba hitreje speljat. Jaz si nisem hotel kvarit veselja speljevanja prveg postavljenega na semaforju. Drugo je pa da delajo gnečo in celo ovirajo na ovinkih kake lepe lokalne ceste (še vedno lepo pod omejitvijo).
Podobno kot motoristi gledajo pravila precej enostransko to počno kolesarji (še za stopnjo huje).
Ah daj no... Priznaj, ti bi lepo normalno speljal, ampak moraš tekmovat z motoristom, če se ta postavi predte... Doživel neštetokrat.
knesz ::
Boljša rešitev kakor obnavljanje je zahtevanje da tudi kolesarji opravljajo vozniški izpit.Rezultat takšne rešitve bi bil seveda izrazito negativen: Ker bi kolesarilo manj ljudi, bi torej osebno avtomobilarilo več ljudi, s tem pa je združena višja nevarnost za vse udeležence, iz te pa posledično izhaja višja količina mučenih in umorjenih v prometu. Nekdo, ki je popolnoma nevešč analitičnega sklepanja, tega sicer bržkone ni opremljen uvideti, ne glede na količino in način pritrditve vzvzratne, napadalne ali katerekoli druge vrste ogledal.
Še en brez izpita.Za razliko od mnogih, mene dejansko zanimajo podrobnosti logičnega sklepa, ki te je privedel do pričujočega zaključka.
Sam z vozilom ne ogrožam nobenega. S kolesom ne ogrožam nobenega.Si torej zgolj teoretični konstrukt? Me veseli.
Umorjenih?
GizmoX ::
Vsa vozila imajo ogledala. Kolesarji jih nimajo.Od kje tebi misel, da imajo vsa vozila ogledala? Med vozila se med drugim štejejo tudi cestni turistični vlak, kolo, ter vprežno vozilo.
Verjetno si mislil napisati, da imajo vsi avtomobili ogledala. Čeprav ta v avtomobilu ne pomagajo prav dosti:
- ogledala morajo biti pravilno nastavljena
- ogledala je potrebno pravilno uporabljati
- uporaba ogledal ni dovolj - potrebno je preverjati tudi mrtvi kot
»Mrtvi kot« je voznikovemu pogledu skrito področje okoli vozila, ki nastane zaradi konstrukcijskih lastnosti vozila ali drugih vzrokov;
Kolo nima konstrukcijskih lastnosti vozila, ki bi kolesarju ovirala pogled okoli vozila. Avtomobil pač.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
r3dkv1c4 ::
Vsa vozila imajo ogledala. Kolesarji jih nimajo.
No v večini, nekateri imajo nameščena dodatna ogledala....velika večina ostalih se pa obnašajo kot racing horses......zakaj bi jih potem sploh imeli?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
jype ::
Umorjenih?Tako je. Vsak, ki se usede za volan motornega vozila, je v tistem trenutku sprejel odločitev, ki lahko več ljudi stane življenje. V tistem trenutku se lahko odloči, da je tveganje preveliko in umor prepreči, ali pa sklene, da so njegovo "udobje", "čas", "užitek" in druge podobne reči vredne več kot življenja ljudi in s tem efektivno sprejme odgovornost za vnaprej dobro premišljen umor.
Če ne narediš kolesarskega izpita, ne boš tudi avtomobilističnega.Motorični invalidi vozijo motorna osebna vozila, biciklov pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
ginekk ::
codeMonkey je izjavil:
Ah daj no... Priznaj, ti bi lepo normalno speljal, ampak moraš tekmovat z motoristom, če se ta postavi predte... Doživel neštetokrat.
Ne. Ko sem v športnem vikend avtu - podobno kot motoristi - rad speljem in pospešim hitro, tudi ovinke raje hitreje prevozim. Niti se ni postavil predme, ampak ob mene na pas za zavijanje levo. Vseeno mi je za motoriste dokler ne ovirajo in ogrožajo ostalih.
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Ah daj no... Priznaj, ti bi lepo normalno speljal, ampak moraš tekmovat z motoristom, če se ta postavi predte... Doživel neštetokrat.
Ne. Ko sem v športnem vikend avtu - podobno kot motoristi - rad speljem in pospešim hitro, tudi ovinke raje hitreje prevozim. Niti se ni postavil predme, ampak ob mene na pas za zavijanje levo. Vseeno mi je za motoriste dokler ne ovirajo in ogrožajo ostalih.
Na kakšen način te je pa ogrožal? To, da bi ti mogoče spojler lahko spraskal ni ravno to...
codeMonkey ::
Umorjenih?Tako je. Vsak, ki se usede za volan motornega vozila, je v tistem trenutku sprejel odločitev, ki lahko več ljudi stane življenje. V tistem trenutku se lahko odloči, da je tveganje preveliko in umor prepreči, ali pa sklene, da so njegovo "udobje", "čas", "užitek" in druge podobne reči vredne več kot življenja ljudi in s tem efektivno sprejme odgovornost za vnaprej dobro premišljen umor.
Če bi to res bilo tako, kot provokativno opisuješ, potem, kot oče dveh majhnih otrok, gladko sprejem odgovornost. Ne razumem ravno zakaj bi med morilci želel postati žrtev :)
Šalo in provokacije na stran. Se strinjam, odgovornost v avtomobilu je definitivno podcenjena. Vsak bi se moral zavedati tega med vožnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
perci ::
Nič ni narobe, če voziš avto. Narobe in nevarno je, če razmišljaš na način, da smo na cesti vsi enakovredni partnerji.
Nismo. Vozniki avtomobilov varnost ogrožamo veliko bolj, zato moramo biti pri upravljanju z vozilom veliko bolj previdni kot kolesarji ali pešci.
Razlaganje, kako mora kolesar sam poskrbeti za svojo varnost (ker mrtvemu nič ne pomaga dejstvo, da je vozil po predpisih), pa je simptom takega napačnega razmišljanja.
Nismo. Vozniki avtomobilov varnost ogrožamo veliko bolj, zato moramo biti pri upravljanju z vozilom veliko bolj previdni kot kolesarji ali pešci.
Razlaganje, kako mora kolesar sam poskrbeti za svojo varnost (ker mrtvemu nič ne pomaga dejstvo, da je vozil po predpisih), pa je simptom takega napačnega razmišljanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
solatko ::
Dejstvo je, da so prometni predpisi namenjeni vsem in, če se jih le peščica ne drži, morajo svoje obnašanje prilagajat tudi vsi drugi, to je predvidel tudi zakonodajalec, pri tem pa je še posebej poudaril, da morajo vsi ostali še bolj pazit na otroke in invalide, vsi izven teh dveh kategorij pa naj bi se obnašali po predpisih. Ker se ne, je toliko in toliko nesreč, ranjenih in mrtvih.
Pri mrtvih kolesarjih, jih je bilo po statistiki, veliko, za nesrečo, krivih samih, čisto vsi pa bi bili še vedno živi, če bi predvsem pazili nase in se pač prilagajali trenutni situaciji. Skakat po drveče vozilo, navkljub prednosti je namreč bedarija, saj je izzid jasen že na začetku.
Pri mrtvih kolesarjih, jih je bilo po statistiki, veliko, za nesrečo, krivih samih, čisto vsi pa bi bili še vedno živi, če bi predvsem pazili nase in se pač prilagajali trenutni situaciji. Skakat po drveče vozilo, navkljub prednosti je namreč bedarija, saj je izzid jasen že na začetku.
Delo krepa človeka
Ishmael ::
Motorični invalidi vozijo motorna osebna vozila, biciklov pa ne.
Pa še vedno so uspeli narediti vozniški izpit, ki ga najboljši kolesarji niso mogli.
Se lahko kar zamisliš
ŽigaDolhar:Slo-Tech ni zavezan tebi (ali komurkoli drugemu) omogočati platformo
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
za širjenje svojih misli in uresničevanje tvoje pravice do svobode govora.
Nenapisani člen Slo-Tech pravilnika krši 39. člen Ustave RS
jype ::
čisto vsi pa bi bili še vedno živi, če bi predvsem pazili naseMhm, dekle, ki je pravilno kolesarilo po Celovški cesti v Ljubljani, bi bilo še vedno živo, če bi namesto s kolesom potovalo s šleparjem.
Se lahko kar zamislišVes čas sem zamišljen, tovariš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
solatko ::
jype - Nimajo vsi refleksov in izkušenj kot jype, zato morajo uporabljat druga sredstva, predvsem prav pridejo oči, ušesa in glava.
Seveda, če hočejo ostati živi, saj proti 1t+ je razen havbice to edina možnost, srečanje s st. Petrom, po navadi ne povrne življenja.
Seveda, če hočejo ostati živi, saj proti 1t+ je razen havbice to edina možnost, srečanje s st. Petrom, po navadi ne povrne življenja.
Delo krepa človeka
solatko ::
jype - Nimajo vsi refleksov in izkušenj kot jype, zato morajo uporabljat druga sredstva, predvsem prav pridejo oči, ušesa in glava.
Seveda, če hočejo ostati živi, saj proti 1t+ je razen havbice to edina možnost, srečanje s st. Petrom, po navadi ne povrne življenja.
Seveda, če hočejo ostati živi, saj proti 1t+ je razen havbice to edina možnost, srečanje s st. Petrom, po navadi ne povrne življenja.
Delo krepa človeka
solatko ::
To ni bil voznik, tevmeč pripravnik za letalsko licenco. Poglej starost, ne vem pa kateri bedak mu je dal v roke a7, saj za takega smrkovca je avto s 50 kW.
Delo krepa človeka
jype ::
To ni bil voznik, tevmeč pripravnik za letalsko licenco. Poglej starost, ne vem pa kateri bedak mu je dal v roke a7, saj za takega smrkovca je avto s 50 kW.Ne, povprečen voznik motornega vozila je bil. Imel je zgolj smolo, da tisti dan ni bil sam na cesti, kot ste vsi ostali vozniki motornih vozil, dokler koga ne umorite.
111111111111 ::
He, he, he...
Yype in Solatko smetita temo.
Pri rdečem avtu je bil kriv Yype, kaj pa divja kot en norec. Avto tudi če bi pogledal ga ne bi opazil, ker je uletel iz mrtvega kota. Pri nesreči: deljena krivda, če bi policija videla posnetek, brez posnetka, kriv voznik rdečega avta, čeprav je velik del krivde nosil butec na kolesu s prednostjo.
Yype in Solatko smetita temo.
Pri rdečem avtu je bil kriv Yype, kaj pa divja kot en norec. Avto tudi če bi pogledal ga ne bi opazil, ker je uletel iz mrtvega kota. Pri nesreči: deljena krivda, če bi policija videla posnetek, brez posnetka, kriv voznik rdečega avta, čeprav je velik del krivde nosil butec na kolesu s prednostjo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23370 (16197) | zmaugy |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19850 (8146) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41216 (36087) | St235 |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62549 (55739) | jype |