Forum » Na cesti » Varnost avtomobilov (Euro NCAP)
Varnost avtomobilov (Euro NCAP)
Netrunner ::
Malo gledam za nakup novega avtomobila in povdarek dajem predvsem na varnosti. Kaj je varno in kaj ni je težko vedeti saj tiste avte ki gledam imajo vsi 5 zvezdic na NCAP testu. Za posamezno kategorijo se sicer razlikujejo med sabo vendar mi to kaj dosti ne pove.
Koliko je kaj realen ta NCAP? To me zanima predvsem zato ker sem zasledil da določeni avti ki so imeli 4 zvezdice so dodali še kako malenkost v avto toliko da so ustrezali 5 zvezdicam, saj ta test kot varnost ne zajema samo trka ampak tudi opremo ki jo avto ima.
Sam sem sklepal da relevanto za varnost je dobra konstrukcija avotmobila, airbag-i, dodatki na podvozju (ABS,ESP,...) in to je to. Ali na testu gledajo tudi recimo lane assist ipd zadeve in s tem dajo avtu oceno da je bolj varen ?? Jaz ne potrebujem vseh teh igračk ki mi pomagajo da ne razbijem avtomobila ampak avto ki bo v primeru trka se najbolje obnesel.
Par let nazaj se spomenm ko se je govorilo o enem primeru avtomobila ki je takrat bil daleč pred konkurenco na testih varnosti, vendar zaradi velikega smrtnih žrtev v teh avotmobilih so šli zadeve raziskati in so ugotovili da je bil tisti avto varen samo na testu. To pa zato ker na tistem testu (nevem ali je bil to NCAP ali kaj drugega) so izvajali crash test v točno določene točke avtomobila in tam je imel ta avto dobre ojačitve ki so prinesle dobre ocene. Ko je prišlo do trka izven teh točk pa je avto zmečkalo.
Kakorkoli, kaj definira varnost avtomobila? Do nedolgo nazaj sem zmotno bil prepričan da so SUV-i zaradi velikosti in mase najvarnejši, vendar si statistično bolj varen v manjšem enoprostorcu. Bodi pameten :)
Koliko je kaj realen ta NCAP? To me zanima predvsem zato ker sem zasledil da določeni avti ki so imeli 4 zvezdice so dodali še kako malenkost v avto toliko da so ustrezali 5 zvezdicam, saj ta test kot varnost ne zajema samo trka ampak tudi opremo ki jo avto ima.
Sam sem sklepal da relevanto za varnost je dobra konstrukcija avotmobila, airbag-i, dodatki na podvozju (ABS,ESP,...) in to je to. Ali na testu gledajo tudi recimo lane assist ipd zadeve in s tem dajo avtu oceno da je bolj varen ?? Jaz ne potrebujem vseh teh igračk ki mi pomagajo da ne razbijem avtomobila ampak avto ki bo v primeru trka se najbolje obnesel.
Par let nazaj se spomenm ko se je govorilo o enem primeru avtomobila ki je takrat bil daleč pred konkurenco na testih varnosti, vendar zaradi velikega smrtnih žrtev v teh avotmobilih so šli zadeve raziskati in so ugotovili da je bil tisti avto varen samo na testu. To pa zato ker na tistem testu (nevem ali je bil to NCAP ali kaj drugega) so izvajali crash test v točno določene točke avtomobila in tam je imel ta avto dobre ojačitve ki so prinesle dobre ocene. Ko je prišlo do trka izven teh točk pa je avto zmečkalo.
Kakorkoli, kaj definira varnost avtomobila? Do nedolgo nazaj sem zmotno bil prepričan da so SUV-i zaradi velikosti in mase najvarnejši, vendar si statistično bolj varen v manjšem enoprostorcu. Bodi pameten :)
pegasus ::
Kaj definira varnost? Počasna vožnja.
Al pa glej teslo ... so se hvalili, da so testne preše fentali :D
Al pa glej teslo ... so se hvalili, da so testne preše fentali :D
Unknown_001 ::
Statistika ni vedno nujno da bo na tvoji strani. Če bi rad varen avtomobil, vzamei takega, ki ti tehnično omogoča karseda dobro zaščito in je normalno vozen. Ostalo je na tebi. Pomni pa, da če boš priletel s 100 na uro čelno v močnejše drevo, bo že huda ura pa sploh ni važno v kakšnem "tanku" do treh ton in pol se voziš okoli.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jernejl ::
Ali na testu gledajo tudi recimo lane assist ipd zadeve in s tem dajo avtu oceno da je bolj varen ??
Ja, skupna ocena vsebuje tudi to. Pa tudi varnost pešcev, v katere lahko vozilo trči.
Če te zanima, kako se določen avto obnese v posameznem primeru (npr. čelni ali bočni trk), moraš pač pogledati podrobnejše rezulate testiranja za določeno vozilo.
so ugotovili da je bil tisti avto varen samo na testu. To pa zato ker na tistem testu (nevem ali je bil to NCAP ali kaj drugega) so izvajali crash test v točno določene točke avtomobila in tam je imel ta avto dobre ojačitve ki so prinesle dobre ocene. Ko je prišlo do trka izven teh točk pa je avto zmečkalo.
Ja, zato pa poglej še alternativne teste ameriške IIHS in NHTSA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Scorpia ::
NCAP je spremenil kriterije, kot npr. pred 8-9 leti, ko je bila še pomembna konstrukcija. Zdaj so prišli še asistečni sistemi in tudi trk pešcev, kar upliva na točke, oziroma zvezdice, ko se naberejo točke. Danes avto, ki ima tri zvezdice, bi nekaj let nazaj dobil 5 zvezdic + zaradi nekaj dodatkov zaradi asistenčne varnosti, kot je npr 8x airbag, esp in druge malenkosti, ki so jih takrat poznali. Danes so avti vsi bolj ali manj konstrukcijsko trdni za test ncap in se razlikujejo samo s temi asistečnimi dodatki, kot je zaviranje v sili, zaznavanje peščev, kar pred leti ni bilo oziroma je bilo samo v visjem razredu. V pripravi je tudi, če avto ima sos tipko, da bo dobil več točk.
Ko si glih omenjal suv, v določenih primerih je avto varen, ampak zaradi višine podvozja in višja težnost, je avto bolj dovzeten prevračanju in tudi lega na cesti je slabša, vse to vpliva če pride do trka npr. z manjšim avtom, da suv izgubi lego ali pa če ima srečo ''preskoči'' avto, ki je pol nižji od suva...
NCAP je treba vzeti z rezervo, tudi če avto ima vse možne točke, pride še vedno do situacij, ko ti nobena elektronika ne pomaga, sploh če gre za visoko hitrost. Če gume pošteno izgubijo oprijem, te tudi noben esp ne reši.
Prav tako kot si omenjal, trke testirajo v že znanih trkih in proizvajalci se temu prilagodijo, saj grejo na statistiko, da je največ trkov spredaj in bočno. Normalno da se dogajajo tudi drugačni trki, kjer avto ni močen in pride do hujših posledic. Če bi avte delali kot tank, dvomim, da bi šlo v prodajo 3-4 tonski avto, ki veliko porabi. Mene bolj moti nizka hitrost, s katero izvajajo kontrolirani trk, ce bi povišali hitrost 90-100, bi veliko avtomobilo pogrnilo na testih, po moje kar vsi. Ampak boljše kot nič, ker avti so vseeno veliko bolj varni kot pred leti. Tudi če bi avto naredili, da prenese trk 100 na uro, torej da potovalna kobina ostane nedotaknjena, to pomeni manj maneverskega prostora za zmečkljive cone, edino če bi delali dolge havbe, kot so jih imeli američani v 60ih... v glavnem, če bi z isto obliko, ki so sedaj, naredili varen avto pri višjih hitrosti, človeško telo vseeno nebi preneslo silo udarca, ker nebi bilo dovolj zmečkljive cone. Že zdaj so bolj ali manj hude posledice, ki se zgodijo na avtocesti, ko pride do trka v stoječe vozilo, čeprav pogosto pride do zmečkanja potovoalne kabine in tukaj ti ncap prav nič ne pomaga ampak samo tvoja pamet.
Ko si glih omenjal suv, v določenih primerih je avto varen, ampak zaradi višine podvozja in višja težnost, je avto bolj dovzeten prevračanju in tudi lega na cesti je slabša, vse to vpliva če pride do trka npr. z manjšim avtom, da suv izgubi lego ali pa če ima srečo ''preskoči'' avto, ki je pol nižji od suva...
NCAP je treba vzeti z rezervo, tudi če avto ima vse možne točke, pride še vedno do situacij, ko ti nobena elektronika ne pomaga, sploh če gre za visoko hitrost. Če gume pošteno izgubijo oprijem, te tudi noben esp ne reši.
Prav tako kot si omenjal, trke testirajo v že znanih trkih in proizvajalci se temu prilagodijo, saj grejo na statistiko, da je največ trkov spredaj in bočno. Normalno da se dogajajo tudi drugačni trki, kjer avto ni močen in pride do hujših posledic. Če bi avte delali kot tank, dvomim, da bi šlo v prodajo 3-4 tonski avto, ki veliko porabi. Mene bolj moti nizka hitrost, s katero izvajajo kontrolirani trk, ce bi povišali hitrost 90-100, bi veliko avtomobilo pogrnilo na testih, po moje kar vsi. Ampak boljše kot nič, ker avti so vseeno veliko bolj varni kot pred leti. Tudi če bi avto naredili, da prenese trk 100 na uro, torej da potovalna kobina ostane nedotaknjena, to pomeni manj maneverskega prostora za zmečkljive cone, edino če bi delali dolge havbe, kot so jih imeli američani v 60ih... v glavnem, če bi z isto obliko, ki so sedaj, naredili varen avto pri višjih hitrosti, človeško telo vseeno nebi preneslo silo udarca, ker nebi bilo dovolj zmečkljive cone. Že zdaj so bolj ali manj hude posledice, ki se zgodijo na avtocesti, ko pride do trka v stoječe vozilo, čeprav pogosto pride do zmečkanja potovoalne kabine in tukaj ti ncap prav nič ne pomaga ampak samo tvoja pamet.
////
Unknown_001 ::
Kot zanimivost. Pri trku te ne ubije pospešek ampak SPREMEMBA pospeška. Človeško telo lahko prenaša dokaj visoke pospeške izjemno slabo pa spreminjanje le teh. Recimo piloti lovcev ali astronavti so podvrženi nam nepojmljivim pospeškom. Nepojmljivim zato ker jih verjetno nikoli ne bomo imeli prilike doživeti.
Gre za veličino o kateri se v šolah ne govori veliko ker se splošno ne uporablja veliko. Je pa to 3. odvod gibalne enačbe po času.
Pozicija -> hitrost -> pospešek -> jolt (džolt) v angleščini "Jerk"
Gre za veličino o kateri se v šolah ne govori veliko ker se splošno ne uporablja veliko. Je pa to 3. odvod gibalne enačbe po času.
Pozicija -> hitrost -> pospešek -> jolt (džolt) v angleščini "Jerk"
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
darkolord ::
Pri teh testih je bil včasih poudarek izključno na pasivni varnosti (konkstrukcija, airbagi, varnostni pasovi ...), danes se precej upošteva še aktivna varnost, ki je v bistvu vsaj tako pomembna, saj zmanjšuje število nesreč in ne samo njihove posledice.
Miha 333 ::
Pogoji testiranja so znani (hitrost, mesto trka, % prekrivanja, zmečkljiva ovira, ...), zato je lažje narediti avtomobil, ki se bo dobro odrezal pri takih vnaprej znanih pogojih, kakor pa v naključnih situacijah v realnem življenju. Zato imajo nekateri proizvajalci (npr. Volvo) lastne poligone, kjer testirajo avtomobile v različnih situacijah (različni trki, prevračanje po hribu, ...) in te rezultate potem upoštevajo pri razvoju.
jype ::
Unknown_001 je izjavil:
Pri trku te ne ubije pospešek ampak SPREMEMBA pospeška.Motiš se, popolnoma.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Tezaab ()
jype ::
Unknown_001 je izjavil:
Recimo piloti lovcev ali astronavti so podvrženi nam nepojmljivim pospeškom. Nepojmljivim zato ker jih verjetno nikoli ne bomo imeli prilike doživeti.Pospešek, ki ubije v prometni nesreči, kjer je pojemek s 50km/h do 0km/h 5 stotink (približno toliko časa ti kupi pol metra zmečkljivega območja), doživiš pospešek velikosti ~50G (~500m/s^2). To je petkrat več od pospeškov, ob katerih piloti in astronavti izgubijo zavest.
RejZoR ::
Pri EuroNCAP moraš prebrat cel test, ne samo pogledat zvezdice. Recimo moj i30 je ravno iz časa ko ESP še ni bil obvezen in je SAMO zaradi tega dobil samo 4 zvezdice namesto 5 čeprav je pri vsem drugem zadoščal za vseh 5. ESP je super zadeva ampak ni tolk kritična kot če ima avto manj zvezdic, ker ima težave z airbagi in npr močjo sedežev kot je bilo nedolgo nazaj pri eni večji znamki.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Utk ::
Statisticno gledano bos veliko tezje umrl v avtu z esp in 4 zvezdicami kot brez esp in 5 zvezdicami. Ampak glavno da si prisparal 400 evrov in imas kao 5 zvezdic.
Heavy ::
Koliko je kaj realen ta NCAP?
Kot se je pisalo, ni ravno realen. Se ne spomnim za kateri avto se je šlo, vendar ker ni imel piskanja, da voznik ni pripet je dobil samo 4/5 zvezdic. Overall če gledaš teste, kar je nad 3 zvezdice je povsem dobro.
#TeamFelix
stara mama ::
@Trolljegeren - kupi volvota in ziher ne boš zgrešil.
Poglej zadnje zadeve na katerih delajo in ti bo jasno.
Poglej zadnje zadeve na katerih delajo in ti bo jasno.
Ekologija™ in Trajnost™
RejZoR ::
Statisticno gledano bos veliko tezje umrl v avtu z esp in 4 zvezdicami kot brez esp in 5 zvezdicami. Ampak glavno da si prisparal 400 evrov in imas kao 5 zvezdic.
Prišparal? Ne gre se kaj sem prišparal, gre se da vem zaradi česa nima ene zvezdice. Glede na to kje se največ vozim mi ostale stvari pomenijo bistveno več kot pa ESP.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Utk ::
Je dokaj vseeno kje se voziš, ESP te bo verjetneje rešil kot en malo boljši ali slabši airbag. Zato imaš manj zvezdic. Avto brez njega je pač bistveno manj varen.
Unknown_001 ::
Unknown_001 je izjavil:
Pri trku te ne ubije pospešek ampak SPREMEMBA pospeška.Motiš se, popolnoma.
Boš to potem lepo profesorju razložil.
Unknown_001 je izjavil:
Recimo piloti lovcev ali astronavti so podvrženi nam nepojmljivim pospeškom. Nepojmljivim zato ker jih verjetno nikoli ne bomo imeli prilike doživeti.Pospešek, ki ubije v prometni nesreči, kjer je pojemek s 50km/h do 0km/h 5 stotink (približno toliko časa ti kupi pol metra zmečkljivega območja), doživiš pospešek velikosti ~50G (~500m/s^2). To je petkrat več od pospeškov, ob katerih piloti in astronavti izgubijo zavest.
Čelni trk pri 50 km/h brez problema preživiš, če si privezan in avtomobil ni ravno slovesa leteče truge.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Machete ::
Čisto mimogrede, ker sem ravno včeraj zalutal na tale posnetek..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
RejZoR ::
Je dokaj vseeno kje se voziš, ESP te bo verjetneje rešil kot en malo boljši ali slabši airbag. Zato imaš manj zvezdic. Avto brez njega je pač bistveno manj varen.
Verjetnost da se bo zaradi manjka ESP-ja kaj zgodilo je v mojem primeru manjša kot če bi imel vse ostalo slabše/pomanjkljivo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Blazz ::
Kaj definira varnost? Počasna vožnja.
Al pa glej teslo ... so se hvalili, da so testne preše fentali :D
prav nič ti ne pomaga ko ti en nasproti pripelje tudi počasi. Če oba stran gledata v tistem trenutku in trčita, je dovolj velika hitrost, da pridejo v igro varnostne zadeve v avtu še kako prav... tako da to je zelo površna definicija, zrasla v gostilni....
Utk ::
RejZoR ::
Ne, če bom zaradi manjka ESP-ja zletel iz ceste pri danih hitrostih raje vidim, da avto bolje prenese kot pa da imam ESP, pa slabšo splošno zaščito. Ke rko te nekdo drug nabaše ti nakoncu ESP en drek pomaga. Vse ostalo pa zelo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
darkolord ::
To kar si napisal nima nobenega smisla. Če imaš ESP, je pač precej manjša verjetnost, da boš s ceste sploh zletel.
Imaš tudi rajši airbage kot boljše gume?
Imaš tudi rajši airbage kot boljše gume?
Utk ::
Ne samo da boš težje sam ven zletel, bolj verjetno se boš elegantno izognil srni ali pa pijancu, ki ti gre nasproti.
Scorpia ::
To kar si napisal nima nobenega smisla. Če imaš ESP, je pač precej manjša verjetnost, da boš s ceste sploh zletel.
Imaš tudi rajši airbage kot boljše gume?
Kar ni res, kljub esp-ju, tisti ki divja brez pameti, izletijo s ceste ali na nasprotno stran voznje. Vcasih precenijo ovinek in ne zavirajo dovolj, tako da jih odnese naravnost. Tle ti esp pri visokih hitrosti in ozkih cestah kaj dosti ne more pomagati. Resi pa marsikoga v slabsih pogojih, ko je cesta mokra in nepredvidljiva. Enkrat se zapelji na kaksen poligon pa bos videl ta tudi esp ima dolocene meje, kjer ti ne pomaga vec.
////
Utk ::
ESP je bolj varen pri isti hitrosti, če hitrost podvojiš, seveda ni več bolj varen, to je menda jasno vsakemu bedaku, zakaj je to treba pisat?
krneki0001 ::
Moje mnenje je da je NCAP nateg. Avto dobi na samem crash testu 3 zvezdice, ker se je malo preveč zmečkal, dodajo mu 5 lučk in 2 piskača in že ima 5 zvezdic.
Se mi zdi da pri IIHS delajo boljše teste, več testov in bolj so neodvisni (ni pritiskov, da mora bit nemški avto boljši od dacie recimo, ker so recimo dali drugačno kolo z drugačnim pritiskom na dacio, da ni naredila losovega testa, ker jih je en mal mercedes A na tem testu zaje*aval)
NCAP vs IIHS
Se mi zdi da pri IIHS delajo boljše teste, več testov in bolj so neodvisni (ni pritiskov, da mora bit nemški avto boljši od dacie recimo, ker so recimo dali drugačno kolo z drugačnim pritiskom na dacio, da ni naredila losovega testa, ker jih je en mal mercedes A na tem testu zaje*aval)
NCAP vs IIHS
NCAP (new car assessment programme) is a consumer awareness test designed to tell the common man how safe their cars are. The tests are more stringent than the basic regulations. For eg. The mandatory UN regulations for a frontal crash is Regulation No. 94 test which is a 40% offset crash at 56 kph (that speed n that offset is after years of collecting accident data. More info in a separate topic). The NCAP is the same 40% offset but at 64 kph. In all these tests, the criteria is the dummy performance. The dummies are a simulation of a human being. In all these tests there are 2 dummies in the front seats.
IIHS has it's own tests. This is an institute for insurance companies. They not only do tests for the above mentioned type, but also small overlap test, full frontal, low speed bumper, truck under ride etc. They do a lot of comprehensive tests.
krneki0001 ::
Imaš pa potem še tako izjavo:
Mark Francis Sinatra Vinette, Traffic homicide investigator, accident re constructionist.
Mark Francis Sinatra Vinette, Traffic homicide investigator, accident re constructionist.
Crash tests are not reliable nor are they truthful. Most vehicle manufactures have invented crash tests which are far from reality.
Most will show you a video of their vehicle crashing into something like a brick wall, head on and then claim their vehicle is safe. After investigating accidents for many years I have yet to see one which crashes into a brick wall.
Most crashes are like airline crashes. There are always many factors involved. Any NTSB investigator will tell you that crashes are not caused by one incident.
I wonder how many people have had or witnessed crashes involving vehicles driving directly into a brick wall. Probably not many.
Most crashes are a compilation of several factors. Speed, driver skill, road conditions, just as airline crashes.
Watching a vehicle crash into a wall or even an side end collisions never occur.
The tests you see are usually a car on a tredmill of some sort ramming into a solid object. Crashes do not happen that way. They are a combination of many factors and are not realistic.
Don't be swayed by these tests and think you are safe in a certain vehicle. They are blatantly false.
Netrunner ::
Sem si kar mislil da je treba jemat ta NCAP z rezervo. Si bom malo pogledal še alternativne teste za znamke ki me zanimajo. Zanima me pa predvsem varnost avtomobila ko dejansko pride do trka oz. takrat ko je mimo ESP, ipd pomagal. Je pa res da pri trku je precej nepredvidljivih dejavnikov in je praktično nemogoče testirati vsega.
darkolord ::
Kar ni res, kljub esp-ju, tisti ki divja brez pameti, izletijo s ceste ali na nasprotno stran voznje. Vcasih precenijo ovinek in ne zavirajo dovolj, tako da jih odnese naravnost. Tle ti esp pri visokih hitrosti in ozkih cestah kaj dosti ne more pomagati. Resi pa marsikoga v slabsih pogojih, ko je cesta mokra in nepredvidljiva. Enkrat se zapelji na kaksen poligon pa bos videl ta tudi esp ima dolocene meje, kjer ti ne pomaga vec.Kaj si s tem hotel povedati?
Da je aktivna varnost (preprečevanje nesreč) vseeno manj pomembna od pasivne varnosti (zmanjšanje posledic nesreč)?
Ni. In Euro NCAP že nekaj časa niso več samo crash testi, ampak bolj celovit povzetek varnosti.
Avto, ki ima 4 zvezdice, ker nima ESP-ja, je pač manj varen od tistega, ki ima dodatno zvezdico zaradi ESP-ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
pegasus ::
Zanima me pa predvsem varnost avtomobila ko dejansko pride do trkaTo je precej akademsko področje. V praksi je zaradi mnogih dejavnikov izven nadzora praktično nemogoče predvideti, kaj se bo pri trku zgodilo, zato je edini pravi korak v smeri varnosti defenzivna, večinoma počasna vožnja. Se ravno odpravljam na 850km trip ...
RejZoR ::
To kar si napisal nima nobenega smisla. Če imaš ESP, je pač precej manjša verjetnost, da boš s ceste sploh zletel.
Imaš tudi rajši airbage kot boljše gume?
Seveda ima smisel. Airbagi in dober crumple zone sistem pomeni, da ni važno kaj gre narobe imam večje možnosti za preživetje. ESP samo pomeni, da v primeru umikanja oviri pri visoki hitrosti vozilo ne bo odneslo iz ceste. Kjer je končni rezultat spet tisto prvo. Torej, kaj je bolj pomembno če je že neka selekcija oz manjko neke tehnologije?
In EuroNCAP je čist relevanten, ampak preberite ugotovitve raziskovalcev, ne samo zvezdice gledat. In tle ne govorim o samem crashu ampak vse. Nedolgo nazaj je bil en avto, ki je sicer strukturno odlično prenesel udarec v oviro ampak se je izkazalo, da so airbagi prožili z napačnim timingom in glava potnika je šla preveč v stran dol iz airbaga. Prav tako so bile težave s strukturo sedežev, ki so slabo prešal udarec. Tega ti zvezdice ne povejo, si pa sigurno ne želiš avta, ki ima take pomanjkljivosti. Ima pa ESP. Torej? Berite celotni review.
Sploh pa so najhujši frontalni udarci z nekje 10% prekrivanjem. Torej, da samo 10% širine avta zadane oviro (kar nekako pomeni clipanje betonskih blokov, stebrov in nasproti vozečega prometa). Se je izkazalo, da so taki udarci grdo izmaličili še tko varne avte in delal hude probleme airbagom, kjer je šla glava velikokrat mimo v volan oz armaturo.
Pa da se lepo vidit kako se avto izmaliči in kam odari glava v airbag pri frontalnem in bočnem udarcu. Mi pa je zanimivo, da ne testirajo udarcev od zadaj, ko se zgodijo naleti. Ponavad so avti močni od spredaj, ker je tam večina udarcev, od zadaj pa kar nekako zanemarjajo. Me prav zanima kdaj bojo to uvedli...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Utk ::
Avto z ESP-jem ima 30-40% manj možnosti za nesrečo kot brez, take so statistike. Kako lahko to ignoriraš? Hudiča, če ne bi imel sploh nobenih airbagov bi bil avto z esp-jem skoraj bolj varen, ker dvomim, da ti airbagi v 40% nesreč resno pomagajo.
Sej se jaz tudi strinjam, da je brez veze delit zvezdice za piskače na zadnjem desnem sedežu, ampak jebemu no, esp ti res prepreči nesrečo.
Sej se jaz tudi strinjam, da je brez veze delit zvezdice za piskače na zadnjem desnem sedežu, ampak jebemu no, esp ti res prepreči nesrečo.
RejZoR ::
Še enkrat, kaj ti pomaga ESP, ko te nekdo drug nabaše? V vseh letih sem samo 1x imel situacijo na snegu, da me je začel mal zanašat kjer bi mi ESP mogoče pomagal (oz mi je ABS+EBD). Ampak kljub temu, da nisem imel ESP-ja je bilo največ kar se je zgodilo, da je avto za 20cm zlezel na pločnik. V najbolj črnem scenariju bi imel mal opraskanega od ograje, ker je bila hitrost ene 20km/h.
ESP je definitivno fajn (enkrat so na Fifth Gear delal test z enoprostorcem pri vijuganju kjer je bilo to zelo nazorno pokazano) ampak ima pa zelo omejen scope varovanja in se ga šteje med skupne prednosti. Pravilna deformacija, dobro ščitenje glave ob frontalnih in bočnih trkih pa so airbagi kritični. Sploh bočni kjer glava vedno konča v šipi oz oviri, ker pred sabo nimaš 1 meter mašine in pleha.
ESP je definitivno fajn (enkrat so na Fifth Gear delal test z enoprostorcem pri vijuganju kjer je bilo to zelo nazorno pokazano) ampak ima pa zelo omejen scope varovanja in se ga šteje med skupne prednosti. Pravilna deformacija, dobro ščitenje glave ob frontalnih in bočnih trkih pa so airbagi kritični. Sploh bočni kjer glava vedno konča v šipi oz oviri, ker pred sabo nimaš 1 meter mašine in pleha.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
jype ::
Utk ::
Še enkrat, kaj ti pomaga ESP, ko te nekdo drug nabaše?
Sej te tudi brez esp-ja ni še nihče nabasal, zakaj zaboga imaš potem airbage? Prodaj jih na bolhi. Madona logika.
mihec87 ::
Malo bi mogli razdelit zadeve na testu in ne metat vsega v en koš...ESP in podobno je preventiva, še vedno pa ne gre zanemarjat ukrepov ko že pride do trka(airbag, zmučkljive cone)...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
RejZoR ::
Še enkrat, kaj ti pomaga ESP, ko te nekdo drug nabaše?Zaradi ESP lahko odviješ tako, da te ne nabaše, pa se pri tem ne ubiješ.
Ja, res imaš čas odvijat, ko ti en na lepem zapelje v tvoj avto...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Unknown_001 ::
Še enkrat, kaj ti pomaga ESP, ko te nekdo drug nabaše?Zaradi ESP lahko odviješ tako, da te ne nabaše, pa se pri tem ne ubiješ.
Ja, res imaš čas odvijat, ko ti en na lepem zapelje v tvoj avto...
Nehaj komplicirat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
jype ::
Ja, res imaš čas odvijat, ko ti en na lepem zapelje v tvoj avto...Če si čorav in imaš reflekse mrtvega konja, potem vrni vozniško dovoljenje in pojdi na vlak.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Tezaab ()
Utk ::
Komplicira in se sam sebi opravičuje, ker mu je varnost menda pomembna, esp-ja pa ni kupil, čeprav je stal isto kot kovinska barva in ceneje od litih feltn.
jukoz ::
Mene je tale video prepričal da sem vzel Ford B-Max. Podobno zavijanje pri 90km/h sem že izvajal, brez ESPja in preživel. Na srečo. Ker sem imel nove gume. Lahko pa ne bi. Avta brez ESP ne bi priporočal, res pa je da nisem profesionalni dirkač.
RejZoR ::
Jezst kompliciram. AHAHAHAHAHA. Fak ste glupi. Vi komplicirate in iščete neke butaste scenarije kjer bi mi ESP pa mogoče pomagal in vi bi na pol metra pri 90 na uro seveda odvil kot supermeni pod kotom 90°, ko bi se vam od nikoder na pasu pojavil drug avto. Čelno. ESP koristi pogojno v zelo specifičnih situacijah. Super zaščitna kletka in dobro delujoči airbagi ter ostala pasivna varnost pa deluje VEDNO ko se zgodi sranje. But sure, genijalci eni, dejte še naprej napadat s svojimi bednimi argumenti. Otroc eni. Še EuroNCAP crasha ne znate razbrat, mi boste pa tle solil pamet o nekem ESP-ju... česa vse ne vidiš.
Sploh pa je lahko bit pameten več let kasneje, ko ESP mora bit serijsko prisoten v primerjavi s takrat, ko je bila opcija o kateri se niti ni kej dost govoril. Pač nisem vzel te OPCIJE. Ko sem ga jezst kupoval je bil moj avto eden redkih, da je imel 6 airbagov, pri večini bi moral orenk doplačat oz vzet najvišje modele, da bi jih imel tolk. Serijsko so bili vglavnem samo z 2 oz največ 4. Bočnih zaves ni imel skor noben serijsko. Zato mi ne flancat kolk me boli kurac glede varnosti samo zato ker pač nimam ESP-ja. Džizus.
Sploh pa je lahko bit pameten več let kasneje, ko ESP mora bit serijsko prisoten v primerjavi s takrat, ko je bila opcija o kateri se niti ni kej dost govoril. Pač nisem vzel te OPCIJE. Ko sem ga jezst kupoval je bil moj avto eden redkih, da je imel 6 airbagov, pri večini bi moral orenk doplačat oz vzet najvišje modele, da bi jih imel tolk. Serijsko so bili vglavnem samo z 2 oz največ 4. Bočnih zaves ni imel skor noben serijsko. Zato mi ne flancat kolk me boli kurac glede varnosti samo zato ker pač nimam ESP-ja. Džizus.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
Oh my god, biciklist mi bo tle neki pametoval o vračanju vozniške. Dude, dej spel se. Mal pejt gledat dashcam posnetke, da boš videl kaj pomeni "od nikoder", ko ti iz navdezno organzirane lepo tekoče kolone po nasprotnem pasu na tvoj pas ven zapelje nek avto iz kakršengakoli razloga. But sure, ESP reši vse probleme, tud fizično nemogoče. Somehow.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
janex ::
od nikoderVrni vozniško dovoljenje na upravno enoto, čimprej.
LOL, reče bebček brez vozniške.
Se pelje z biciklom 3km/h, zagleda rampo 100m stran, pa ni sposoben odreagirat :D
Kak Jurček, a si zbežal iz multikulturne Švedijastanske ideale nazaj med zagamane podalpske primitivce?
Unknown_001 ::
Oh my god, biciklist mi bo tle neki pametoval o vračanju vozniške. Dude, dej spel se. Mal pejt gledat dashcam posnetke, da boš videl kaj pomeni "od nikoder", ko ti iz navdezno organzirane lepo tekoče kolone po nasprotnem pasu na tvoj pas ven zapelje nek avto iz kakršengakoli razloga. But sure, ESP reši vse probleme, tud fizično nemogoče. Somehow.
Wow, vozniške izkupnje iz dashcam posnetkov na youtube. I am impressed.
Zato mi ne flancat kolk me boli kurac glede varnosti samo zato ker pač nimam ESP-ja. Džizus.
You are just beeing ignorant.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Utk ::
Obračaj kolk češ, i30 je imel esp za doplačat celih 400 evrov. Glupi scenariji so ravno to, da ti bo pol metra pred tabo nekdo vate zavil. Veš kaj, tudi 6 airbagov ti v tem primeru ne bo pomagalo.
Veliko manj glupi scenariji pa vključujejo esp, da z njim obdržiš avto na cesti in ne zletiš v kater drug avto, tudi če nekdo zadnji moment zapelje pred tabo.
Volvo namerava v 10 letih preprečit smrtne žrtve v svojih avtih. Če mu bo to res uspelo, mu sigurno ne bo s pasivno varnostjo. Če bo pa aktivna tako dobra, bo pasivna skoraj odveč. V glavnem, kot zaenkrat kaže, je pasivna svoje dosegla, tudi kitajci jo že obvladajo, od zdaj naprej ti lahko pomaga samo še elektronika.
Veliko manj glupi scenariji pa vključujejo esp, da z njim obdržiš avto na cesti in ne zletiš v kater drug avto, tudi če nekdo zadnji moment zapelje pred tabo.
Volvo namerava v 10 letih preprečit smrtne žrtve v svojih avtih. Če mu bo to res uspelo, mu sigurno ne bo s pasivno varnostjo. Če bo pa aktivna tako dobra, bo pasivna skoraj odveč. V glavnem, kot zaenkrat kaže, je pasivna svoje dosegla, tudi kitajci jo že obvladajo, od zdaj naprej ti lahko pomaga samo še elektronika.
Unknown_001 ::
Obračaj kolk češ, i30 je imel esp za doplačat celih 400 evrov. Glupi scenariji so ravno to, da ti bo pol metra pred tabo nekdo vate zavil. Veš kaj, tudi 6 airbagov ti v tem primeru ne bo pomagalo.
Veliko manj glupi scenariji pa vključujejo esp, da z njim obdržiš avto na cesti in ne zletiš v kater drug avto, tudi če nekdo zadnji moment zapelje pred tabo.
Volvo namerava v 10 letih preprečit smrtne žrtve v svojih avtih. Če mu bo to res uspelo, mu sigurno ne bo s pasivno varnostjo. Če bo pa aktivna tako dobra, bo pasivna skoraj odveč. V glavnem, kot zaenkrat kaže, je pasivna svoje dosegla, tudi kitajci jo že obvladajo, od zdaj naprej ti lahko pomaga samo še elektronika.
Pasivna varnost ne bo nikoli odveč.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
RejZoR ::
90% časa se vozim po cestah kjer so hitrosti tolk nizke, da mi ESP nič ne pomaga. Vseeno pa 50 na uro ni tko nedolžna hitrost, ko kaj poči. Kjer pa še kako pride prav pasivna varnost. But whatever, dejte bit genijalci še naprej, je fajn komedija za brat. Men bi od ESP-ja bolj koristila Auto Brake funkcija, da prepreči fender bender, to pa bi tud bilo nekako to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fizikalno ozadje zaviranja z in brez zavornega sistema ABSOddelek: Na cesti | 5193 (3987) | K0l1br1 |
⊘ | sistem proti zdrsu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24038 (20892) | BigWhale |
» | Varna vožnja Vransko (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 31614 (28879) | krneki0001 |
» | Izguba na rabljenih oz. novih avtih (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 57981 (49352) | Steinkauz |
» | Vprašanje glede tečaja varne vožnje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18724 (16752) | St235 |