» »

Varnost avtomobilov (Euro NCAP)

Varnost avtomobilov (Euro NCAP)

1
2
3

Utk ::

Pasivna varnost ne bo nikoli odveč.
Ne bo, ampak več kot toliko z njo ne moreš dosečt. Obstaja filmček smarta, ki ga počijo v beton s 100 ali 120 na ur, kletka je cela, ampak vseeno ni šans da boš preživel. Večji avto je malo drugačen, ampak razlika je samo v hitrosti, pri kateri več ne boš zdržal, tudi če ostaneš cel.

Machete ::

Itak. Folk se sploh ne zaveda, da te ne ubije nujno to da te spešta. Lahko si na zunaj cel lep, ampak ti pojemek odtrga možgane iz kablovja in potrga povezave med organi, ter zabije srce nekam v goltanec. Skrita škoda od znotraj.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Unknown_001 ::

Machete je izjavil:

Itak. Folk se sploh ne zaveda, da te ne ubije nujno to da te spešta. Lahko si na zunaj cel lep, ampak ti pojemek odtrga možgane iz kablovja in potrga povezave med organi, ter zabije srce nekam v goltanec. Skrita škoda od znotraj.


O čem sem jaz pisal na prvi strani?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

#000 ::

Ni se treba kregat. ESP je na srečo že nekaj časa serijsko vgrajen in večina avtov ima možnos ga izklopit če koga moti.

Dejavnikov je pri trkih preveč, in največ za varnost lahko naredi pametni voznik. Če voziš pametno ke večja verjetnost, da nekdo drugi prileti vate, zato je dobro imet avto z dobro pasivno zaščito.

Aktivna zaščita pa je tudi dobrodošla, sploh v težjih vremenskih razmerah in nepredvidenih situacijah.

#000 ::

Popravek :)
če voziš pametno ke večja verjetnost, da nekdo drugi prileti vate,


Mislil sem napisati da z pametno vožnjo je malo verjetno da boš kam priletel in je večja verjetnost da nekdo drugi prej vate prileti kot pa da sam povzročiš nesrečo :)

Wrop ::

ESP je obvezen del opreme v vseh avtomobilih že več kot dve leti in pol. Ni obvezen brez razloga.
Če lahko prepreči skoraj polovico nesreč, ki bi se sicer zgodile, je to dejansko zelo dobro vložen denar. Precej bolj kot dodatne zračne blazine.
Tisti, ki si izklaplja ESP pri vsakdanji vožnji, ga je potrebno povprašati po zdravju.

krneki0001 ::

Wrop je izjavil:

Tisti, ki si izklaplja ESP pri vsakdanji vožnji, ga je potrebno povprašati po zdravju.


Odvisno kaj počne z avtom. ČE se dela frajerja in na vsakem križišču smodi gume in jih vrti v prazno, potem je izklop esp obvezen. :))

#000 ::

Izklopiti ESP je smiselno samo če si poklicni "rally" voznik ali kaj podobnega saj te lahko samo ovira pri reševanju nepredvidenega zdrsa.

krneki0001 ::

Recimo spust po zasneženi cesti. Elektronika popušča zavore (ABS), brez da bi narival sneg pred gumo. Posledica je da se avto noče ustavit. Zato takrat vse izklopim, kolo potem brez problemov blokira, narine sneg pred gumo in avto se ustavi.

Utk ::

V debelem snegu se esp itak izklopi ja, ampak to so ekstremni primeri.

Wrop ::

krneki0001 je izjavil:

Recimo spust po zasneženi cesti. Elektronika popušča zavore (ABS), brez da bi narival sneg pred gumo. Posledica je da se avto noče ustavit. Zato takrat vse izklopim, kolo potem brez problemov blokira, narine sneg pred gumo in avto se ustavi.


Suh sneg te bo bolj težko z narivanjem ustavil. Vseeno pa je dobro imet vsaj še kontrolo nad vozilom med zaviranjem. Z blokado koles je to precej težje kot z ABS. ESP pa še dodatno pomaga pri stabiliziranju vozila v smer v katero voznik hoče.

#000 ::

Nisem še imel prilike se spuščat po zasneženem bregu da bi to lahko sprobal. Vem pa da po zasneženi avtocesti pride ESP zelo prav ko menjaš pas.

fikus_ ::

Nekje 50 g je meja, ko človek še lahko preživi brez večjih poškodb. Pri večjih pojemkih so poškodbe notranjih organov tako velike, da človek izkrvavi, pa tudi organi so speštani.

krneki0001 ::

Wrop je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Recimo spust po zasneženi cesti. Elektronika popušča zavore (ABS), brez da bi narival sneg pred gumo. Posledica je da se avto noče ustavit. Zato takrat vse izklopim, kolo potem brez problemov blokira, narine sneg pred gumo in avto se ustavi.


Suh sneg te bo bolj težko z narivanjem ustavil. Vseeno pa je dobro imet vsaj še kontrolo nad vozilom med zaviranjem. Z blokado koles je to precej težje kot z ABS. ESP pa še dodatno pomaga pri stabiliziranju vozila v smer v katero voznik hoče.


Ti pa še nimaš izpita? Avto se namreč brez ABS-a prej ustavi kot z abs-om po snegu, pesku, blatu, listju,... In ne, nočeš imeti kontrole nad zaviranjem, če ti ta kontrola ne pusti blokirat koles na podlagi kjer se zaradi tega ne boš ustavil. Sem sprobal že ogromno situacij, ko je ABS bil prej ovira kot pa pomoč. Zato ima moj avto tudi "kill switch" vgrajen, da ABS izklopim, ko ga ne potrebujem, da me ne ovira.

Zgodovina sprememb…

#000 ::

krneki0001 je izjavil:


Avto se namreč brez ABS-a prej ustavi kot z abs-om po snegu, pesku, blatu, listju,... In ne, nočeš imeti kontrole nad zaviranjem, če ti ta kontrola ne pusti blokirat koles na podlagi kjer se zaradi tega ne boš ustavil. Sem sprobal že ogromno situacij, ko je ABS bil prej ovira kot pa pomoč. Zato ima moj avto tudi "kill switch" vgrajen, da ABS izklopim, ko ga ne potrebujem, da me ne ovira.




Am, ... ok ne streljat takih. ABS je redko kdaj ovira in da se prej ustaviš brez je omembne vredno samo na snegu. In JA rabiš kontrolo pri zaviranju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

krneki0001 ::

Kr pametuj naprej. Nihče namreč ni omenjal asfalta, ampak sneg, pesek, blato in listje, kar pomeni mahakadami, kolovozi in off road
Why ABS could be bad for you when off-road

http://4x4abc.com/4WD101/ABS_offroad.ht...

Sand and gravel under the tires act like tiny ball bearings when you step on the brakes. As a result there will be very little friction/traction between tires and ground.

Therefore all four wheels want to lock up immediately.

ABS would keep them from doing so.

So you keep rolling and rolling, and rolling, and rolling. You might be rolling for too long and your stopping distance is going to be that of a container ship. Too long to be safe. You might even drive off a cliff.

Zgodovina sprememb…

#000 ::

Nič ne pametujem saj "sneg, pesek, blato in listje" se nahaja tudi na asfaltu in večino časa avtomobili vozijo po asfaltu. Offroad je druga kategorija, ker recimo je poleg abs-a tudi kakšen lane assist in tempomat odveč in večino ostalega

krneki0001 ::

Seveda da pametuješ. ABS ti tudi na asfaltu ne pomaga dosti, če veliko peska pokriva asfalt.

Lahko pa sam sprobaš na kaki stranski cesti posuti s peskom zabremzat na polno z abs-om in brez, pa boš videl, da se brez abs-a ustaviš par metrov prej.

Z ABS-om boš potreboval daljšo zavotno pot, tako da je treba to tudi upoštevat pri varnostni razdalji. Vsi se pa samo zanašjo, da bremze bodo delale in potem ti tak model prileti v zadek avta in je ves presenečen, če pa ima ABS in bi se moral kao hitreje ustavit na pesku in snegu.

Zgodovina sprememb…

#000 ::

Bi rad videl to vojo teorijo v ovinku. Raje se ustavim kak meter pozneje na cesti kot pa da me zanese ven. Ne iskat dlake v jajcu in iskat konflikta brezveze. Tvoji kometarji so pošteno offtopic.

Mavrik ::

krneki0001 je izjavil:


Z ABS-om boš potreboval daljšo zavotno pot, tako da je treba to tudi upoštevat pri varnostni razdalji. Vsi se pa samo zanašjo, da bremze bodo delale in potem ti tak model prileti v zadek avta in je ves presenečen, če pa ima ABS in bi se moral kao hitreje ustavit na pesku in snegu.


Joj nehaj že s temi blodnjami no, nikjer nihče na nobeni točki ne razlaga da ABS skrajša zavorno razdaljo. Prav tako nehaj si zmišljevat nekih čudnih scenarijev, ki za nobenega v tej temi ne pridejo v poštev in vlačit vsega offtopic.
The truth is rarely pure and never simple.

krneki0001 ::

Ne iščem dlake v jajcu niti niso blodnje, vendar padajo izjave, da elektronika je vsemogoča in da te reši iz vsake še tako zapletene situacije. Debili potem to vzamejo kot da je res in se zanašajo samo na to elektroniko, češ saj me bo sama elektronika rešila, potem pa gasa po zaledenelih in zasneženih cestah, poleti pa po makadamih.

Elektronika še zdaleč ni vsemogočna. Rešuje skoraj vse manjše napake na trdnih podlagah (asfalt), pri večjih napakah je odvisno od situacij, ampak jih reši malo. Manjše napake na makadamih in zasneženih\poledenelih cestah še mogoče reši, večjih pa ne more.
In ko se boš enkrat zavrtel po zaledeneli cesti ali pa na pesku v ovinku, pa se ne boš mogel ustavit, se ne zgovarjat, da elektronika ni delovala pravilno in da ti tega noben ni povedal.

Zgodovina sprememb…

#000 ::

Kakorkoli, ncap upošteva elektroniko pri končni oceni. Mene zanima varnost avtomobila ko poči. Preventiva je vsekakor zaželjena vendar bistvo je če in kako preživiš v primeru trka.

Mavrik ::

#000 je izjavil:

Kakorkoli, ncap upošteva elektroniko pri končni oceni. Mene zanima varnost avtomobila ko poči. Preventiva je vsekakor zaželjena vendar bistvo je če in kako preživiš v primeru trka.


Pa saj to veš da imaš pri vsakem avtu poročilo kjer je ocena potem razdeljena? In potem trivialno vidiš vse od ocene elektronike do varnosti avta pri vsakem trku posebej?
The truth is rarely pure and never simple.

#000 ::

Ja saj vem, razmišljam samo ali je ncap dovolj vredostojen ali je so kakšni testi bolj realni.

krneki0001 ::

IIHS ima več različnih testov.
http://www.iihs.org/

Med drugim imajo celo rollover teste.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

#000 je izjavil:

Ja saj vem, razmišljam samo ali je ncap dovolj vredostojen ali je so kakšni testi bolj realni.


Vsaka nesreča je scenarij zase. Testne organizacije pa pač morajo testirat v nekih specifičnih pogojih, da so testi primerljivi med sabo. In ko spremenijo pogoje so tud testi neprimerljivi med sabo kar jasno označujejo. Pač, standardi.

Še najbolj nazorna razlika pasivne varnosti je tole, crash test Toyota Corolla 1998 in Toyota Corolla 2015


ABS in ESP ne igrata tukaj nobene vloge, gre zgolj za skoraj 2 desetletja razvoja zmečkljivih con, preusmerjanja sile udarca, Airbagov in designa volanskega zgloba. Še posebej obrnite pozornost na integriteto kabine in pa kaj se dogaja z glavo voznika v obeh primerih...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Unknown_001 ::

Da ne bo kdo blodenj prodajal kako je ESP neuporaben.



V okoliščinah normalne vožnje, it can save your ass. V ekstremnih primerih snaga ali blata je zgodba res drugačna a takrat se tudi vozi počasneje če imaš kaj pameti v glavi.

Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

V ekstremnih primerih snaga ali blata je zgodba res drugačna a takrat se tudi vozi počasneje če imaš kaj pameti v glavi.


Kdaj pa misliš, da te bo ESP reševal? Ko se boš 10 vozil? Elektronika pa ja dela do 160km/h in več!!! :))

Ravno to je največji problem, ker se ljudje preveč na elektroniko zanašajo, kot da je vsemogoča.

#000 ::

Vedno moraš voziti kot da nimaš nobene asistence in takrat se elektronika najbolj izkaže če izgubiš nadzor.

krneki0001 ::

Seveda, samo to pomeni da voziš po omejitvah, brez pretiravanja. Ljudje pa mislijo, da če imajo polno elektronike, da jih bo ta v vseh situacijah reševala.

RejZoR ::

Unknown_001 je izjavil:

Da ne bo kdo blodenj prodajal kako je ESP neuporaben.



V okoliščinah normalne vožnje, it can save your ass. V ekstremnih primerih snaga ali blata je zgodba res drugačna a takrat se tudi vozi počasneje če imaš kaj pameti v glavi.



Tle nismo govoril o tem, da je sistem neuporaben, ampak da je sistem neuporaben, ko se nekdo drug zaleti vate. Zato pa je OP spraševal o surovi varnosti samega avta, ko pride do dejanske nesreče.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

krneki0001 ::

Za surovo varnost pa visok karavan z dosti bočnih ojačitev in spredaj meter in pol havbe.

Tudi terenci so temu primerni, čeprav vsak pravi; "ja pa se prevrne". Ja se lahko tudi prevrne, vendar je to malokrat. Sediš pa vseeno dosti višje in tudi če ti avto prileti z boka, ga dobiš pod noge, če pa prileti spredaj, si je pa sam kriv. Tam je namreč dovolj železja (pa ne gledat YouTube filmčka land rover vs modus, ker so par mesecev iskal dost gnilega land roverja, da so lahko naredil reklamo modusu. Sem imel dost manjšega terenca, pa starejšega in je škoda octavia naredila sepuku, ko mi je priletela v avto, tako da to govorim iz prve roke.)

RejZoR ::

Meter in pol havbe ni nobena garancija. Stari Volvoti so je imel tolk, pa od njih ni ostalo skor nič, ko so se zaleteli v prvo generacijo Renaulta (mislim da je bil Modus) s 5 Ncap zvezdicami, ki je imel samo 1/3 havbe...

Al pa Smart. Vsega nič spredaj, bi pričakoval, da kabine sploh ne ostane nič, pa temu ni tako.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

#000 ::

Ja jaz sem mislil da je SUV med najbolj varnimi potem pa naletim na podatek da imaš dosti več šans za preživetje v kakšnem enoprostorcu. Težko posploševat saj se en model avta zelo dobro obnese v eni nesreči in drugič zelo slabo v zelo podobni. Veliki in masivni avtomobili se dobro obnesejo v trku z drugimi avtomobili, so pa precej slabši če z njimi priletiš v zid.

Danes je problem ker je preveč vsega in vsak proizvajalc se hvali da je njihov avtomobil varen tako, da je težko izluščit res prave podatke ven med vso reklamno nesnago.

hojnikb ::

ce te res skrbi za varnost presaltaj raje na kak javni prevoz.
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

#000 ::

hojnikb je izjavil:

ce te res skrbi za varnost presaltaj raje na kak javni prevoz.

Ja po otroka v vrtec na grem z javnim prevozom.

krneki0001 ::

Velik avto je v prednosti, ko se vanj zaleti majhen ali manjši avto. V steno se ponavadi zelo malo ljudi zaleti.

RejZoR je izjavil:

Meter in pol havbe ni nobena garancija. Stari Volvoti so je imel tolk, pa od njih ni ostalo skor nič, ko so se zaleteli v prvo generacijo Renaulta (mislim da je bil Modus) s 5 Ncap zvezdicami, ki je imel samo 1/3 havbe...

Al pa Smart. Vsega nič spredaj, bi pričakoval, da kabine sploh ne ostane nič, pa temu ni tako.


Tist volvo je bil vzet iz odpada, kjer le ležal par let in gnil, pol delov mu je že manjkalo (vprašaj koga, ki ima tak avto), za primerjavo so vzeli pa čisto novega modusa iz trgovine.

Danes se upam usest v redno servisiranega volva 760 ali saaba 9000 (30 let stara avtomobila, samo da so lastniki skrbeli zanju, ne da so jih dali na odpad, ker so bili preveč gnili) in se čelno zaletet v 10 let starega modusa. Se upaš ti usest v tega modusa?

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Jaz se raje usedem v mercedesa. W124 ali w126
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

Tole si poglej - nič predelan avto, serijski:


Tista nesreča v modusaom je bila orenk prirejena.

Že če ta test pogledaš, ti bo jasno, da modus ne bo prav daleč v volva prilezel:


Zgodovina sprememb…

N0t0ri0us ::

nebivedu.. a imaš ti sploh avto/izpit? Si se že kdaj spuščal iz kakega hriba po sveže zasneženi ovinkasti cesti? Glede na tvoje napisane bedarije zagotovo ne.

Prva stvar, ki bi se ti zgodila brez ABS je to, da bi pred ovinkom rahlo pohodil bremzo, blokiralo bi ti gume in kljub tvojemu nadpovprečnemu znanju in obvladanju avta bi bila zelo tanka linija med blokiranimi gumami, zaviranjem z ravno prav moči in popolnoma spuščeno zavoro. V tvojem primeru bi se peljal naravnost (v ograjo, pod cesto, na travnik, drevo ali pa kar v kakšno grapo), ali pa nebi zaviral. In pa ne vem kakšne avte imate. Moj avto - l2004 ima tak abs, da pri cca 3km/h gume blokirajo, da se avto lahko ustavi tudi v snegu navzdol.

Tisti, ki pa trdite, da hitreje in bolje zavirate z ABSom se pa malo povprašajte po psihičnem zdravju. Ja. Na suhem ni nikoli težav. Težave pa so v snegu, ledu, dežju - takrat ko je oprijem gume slab oz pride do nepričakovane spremembe podlage.

Ali mogoče kdo ve, koliko zvezdic bi dobil sedaj 10-15 let star avto, kateri je dobil takrat 5 zvezdic?

darkolord ::

krneki0001 je izjavil:

Že če ta test pogledaš, ti bo jasno, da modus ne bo prav daleč v volva prilezel:

Bullshit.

Tole na videu je full frontal pri nižji hitrosti.

Z overlapom pri malo višji hitrosti se pa zgodi točno to, kot se je z modusom.

spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

krneki0001 ::

N0t0ri0us je izjavil:

Prva stvar, ki bi se ti zgodila brez ABS je to, da bi pred ovinkom rahlo pohodil bremzo, blokiralo bi ti gume in kljub tvojemu nadpovprečnemu znanju in obvladanju avta bi bila zelo tanka linija med blokiranimi gumami, zaviranjem z ravno prav moči in popolnoma spuščeno zavoro. V tvojem primeru bi se peljal naravnost (v ograjo, pod cesto, na travnik, drevo ali pa kar v kakšno grapo), ali pa nebi zaviral. In pa ne vem kakšne avte imate. Moj avto - l2004 ima tak abs, da pri cca 3km/h gume blokirajo, da se avto lahko ustavi tudi v snegu navzdol.


Pri tvojem avtu moraš ustavit do 3km/h, da bodo gume blokirale. Če se pelješ 20 in zapelješ na led, se to ne bo zgodilo.

Verjemi, da sem se več prevozil po snegu, kot se boš ti kadarkoli v življenju. Pa vedno brez ABS-a, ker je ABS ovira. Še ESP izklapljam, ker drugače po celem snegu ne moreš nikamor.

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

krneki0001 je izjavil:

Wrop je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Recimo spust po zasneženi cesti. Elektronika popušča zavore (ABS), brez da bi narival sneg pred gumo. Posledica je da se avto noče ustavit. Zato takrat vse izklopim, kolo potem brez problemov blokira, narine sneg pred gumo in avto se ustavi.


Suh sneg te bo bolj težko z narivanjem ustavil. Vseeno pa je dobro imet vsaj še kontrolo nad vozilom med zaviranjem. Z blokado koles je to precej težje kot z ABS. ESP pa še dodatno pomaga pri stabiliziranju vozila v smer v katero voznik hoče.


Ti pa še nimaš izpita? Avto se namreč brez ABS-a prej ustavi kot z abs-om po snegu, pesku, blatu, listju,... In ne, nočeš imeti kontrole nad zaviranjem, če ti ta kontrola ne pusti blokirat koles na podlagi kjer se zaradi tega ne boš ustavil. Sem sprobal že ogromno situacij, ko je ABS bil prej ovira kot pa pomoč. Zato ima moj avto tudi "kill switch" vgrajen, da ABS izklopim, ko ga ne potrebujem, da me ne ovira.


Ti že veš. Jaz imam raje meter daljšo zavorno pot v nevsakdanji vožnji v snegu in v nekaterih precej specifičnih in redkih pogojih, če pri tem lahko vsaj deloma spreminjam smer in s precej manj zanašanja in izgubljanja smeri vožnje. Ostalih 99 %, pa raje niti ne omenjam.

#000 ::

No razlika v snegu ni samo meter vendar raje se peljem malo več in kontroliram pot, kot pa da mi avto gre po svoje.



Ta primer je pri 40kmh kjer lahko rečeš da je brez ABS boljši vendar ko greš hitreje pa da blokiraš kolesa kaj hitro poletiš iz ceste oz. te obrne okoli.

do-abs-brakes-work-on-icy-roads

Dejstvo je da na zasneženem čestišču ti bodo največ pomagale dobre gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

RejZoR ::

krneki0001 je izjavil:

Velik avto je v prednosti, ko se vanj zaleti majhen ali manjši avto. V steno se ponavadi zelo malo ljudi zaleti.

RejZoR je izjavil:

Meter in pol havbe ni nobena garancija. Stari Volvoti so je imel tolk, pa od njih ni ostalo skor nič, ko so se zaleteli v prvo generacijo Renaulta (mislim da je bil Modus) s 5 Ncap zvezdicami, ki je imel samo 1/3 havbe...

Al pa Smart. Vsega nič spredaj, bi pričakoval, da kabine sploh ne ostane nič, pa temu ni tako.


Tist volvo je bil vzet iz odpada, kjer le ležal par let in gnil, pol delov mu je že manjkalo (vprašaj koga, ki ima tak avto), za primerjavo so vzeli pa čisto novega modusa iz trgovine.

Danes se upam usest v redno servisiranega volva 760 ali saaba 9000 (30 let stara avtomobila, samo da so lastniki skrbeli zanju, ne da so jih dali na odpad, ker so bili preveč gnili) in se čelno zaletet v 10 let starega modusa. Se upaš ti usest v tega modusa?


Ti se kar tolaž. Več kot očitno nimaš pojma kaj se je dogajalo s konstrukcijo avtomobilov v zadnjih 20 letih...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Wrop ::

#000 je izjavil:

No razlika v snegu ni samo meter vendar raje se peljem malo več in kontroliram pot, kot pa da mi avto gre po svoje.



Ta primer je pri 40kmh kjer lahko rečeš da je brez ABS boljši vendar ko greš hitreje pa da blokiraš kolesa kaj hitro poletiš iz ceste oz. te obrne okoli.

do-abs-brakes-work-on-icy-roads

Dejstvo je da na zasneženem čestišču ti bodo največ pomagale dobre gume.


Na filmčku se prav dobro vidi, kako je avtu odnašalo zadnji konec. Z ABS je tega precej manj. Če bi bil še ovinek ali kaka ovira si brez ABS (in ESP) v precej bolj slabših pogojih pri reševanju situacije. Pri 40 km/h se ustaviš za avto in pol dolžine kasneje, kar se da komot kompenzirati z daljšo varnostno razdaljo.

krneki0001 ::

RejZoR je izjavil:

Ti se kar tolaž. Več kot očitno nimaš pojma kaj se je dogajalo s konstrukcijo avtomobilov v zadnjih 20 letih...


Poglej si filmčke, ko so testirali volvo V70 in volvo 760 v crash testu. Ampak tok škode kot na tem v nesreči z modusom ni bilo, pa je V70 ene parkrat bolj narejen kot modus.

Uglavnem tist volvo v nesreči z modusom je bil orenk rjast in veliko delov je manjkalo na njem, da je modus lahko toliko razbil ta avto.

jype ::

krneki0001 je izjavil:

Uglavnem tist volvo v nesreči z modusom je bil orenk rjast in veliko delov je manjkalo na njem, da je modus lahko toliko razbil ta avto.
Pa še volka so dal v prtlažnik?

krneki0001 ::

Wrop je izjavil:

Na filmčku se prav dobro vidi, kako je avtu odnašalo zadnji konec. Z ABS je tega precej manj. Če bi bil še ovinek ali kaka ovira si brez ABS (in ESP) v precej bolj slabših pogojih pri reševanju situacije. Pri 40 km/h se ustaviš za avto in pol dolžine kasneje, kar se da komot kompenzirati z daljšo varnostno razdaljo.


Ko bi varnostno razdaljo upoštevali, bi bilo dobro, ja. Ampak ti si puščaš varnostno razdaljo, bedaki se ti pa urivajo pol metra pred tebe, s tem ti pa zanjšujejo tvojo varnostno razdaljo.

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

V Sloveniji ravno ni puščav, kjer bi ti v nekaterih primerih izklopljen ABS prišel prav. Škoda, da ni še testov z in brez ABS izogibanja oviri med zaviranjem.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Fizikalno ozadje zaviranja z in brez zavornega sistema ABS

Oddelek: Na cesti
362869 (1663) K0l1br1

sistem proti zdrsu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10713350 (10204) BigWhale
»

Varna vožnja Vransko (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10616678 (13943) krneki0001
»

Izguba na rabljenih oz. novih avtih (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24638925 (30296) Steinkauz
»

Vprašanje glede tečaja varne vožnje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6712463 (10491) St235

Več podobnih tem